Ik zal zo goed mogenlijk proberen te reageren:
1e opmerking:
authenticatie geen invloed op beeldkwaliteit? ik kom vanaf Glashart Media van Vodafone, en die
was echt veel scherper en vloeiender als wat ik nu krijg, hoe en waarom weet ik niet, maar het
is echt zo.....
2e opmerking:
nee, het gaat echt over ip-tv, niet over het dbv-c, ook daar is het beeldkwaliteit niet geweldig, maar
die gebruik ik alleen in de slaapkamer, maar dat word straks ook ip-tv....als het eenmaal werkt.
3e opmerking:
omdat ik authenticatie problemen heb, wil de Amino box een ip-adres ontvangen, deze krijgt hij
niet, en springt na 3 uur standby tijd vanzelf aan, en gebruikt dan dus vol vermogen, vandaar dat
hij uit gaat...kost mij dan genoeg aan onnodige stroom.
4e opmerking:
standaard skin en zenderpakket van G.M......dat zal de verklaring wel zijn, het zij zo,
min of meer had ik begrepen dat Lijbrandt niets meer aan mijn probleem doet, dit omdat
ze verwachten dat het opgelost word zodra ik het Telfort pakket en signaal ga krijgen.
Ook moest ik maar zelf bellen als het opgelost is, dan konden hun de zaak sluiten....
tsjaa, wat moet je daar dan van vinden??? ik hoef dat niet bij mijn werkgever te flikken,
dan sta ik zo op straat, maar bij dit soort grote bedrijven ben ik maar een heel klein klantje