eymey schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 08:31:
Het enige wat is veranderd, is dat er wat zenderwijzigingen geweest zijn en dat WGDO langzamerhand over gaat naar KPN streams. Maar dat laatste is van 0,0 toepassing op Ermelo aangezien het daar altijd al WMP+ en dus KPN streams geweest is.
En nogmaals, ik kan heel goed begrijpen dat je gefrustreerd bent over deze gang van zaken. Maar ik proefde uit jouw initiele vraag gewoon heel erg dat jij eigenlijk allang weet dat jij de enige bent die met een administratieve provider-verwisseling op z'n aansluiting zit, maar dat je toch tegen beter weten in wil denken dat iedereen jouw probleem heeft. Een sarcastische post dus. Als ik dat verkeerd gevoeld heb, dan bij deze mijn excuses.
En stuur ze een aangetekende brief met daarin een officiele in gebreke stelling (en doe dat ook even via de mail). Geef ze een ultimatum waarbinnen ze jouw problemen met je IPTV abonnement mogen oplossen en dat je anders de helft van je maandbedrag gaat opschorten.
Oh, en dat het op dit moment een grote puinhoop is in glasvezelland, dat moge wel duidelijk zijn. Ik wil graag naar Vodafone toe maar kan niet overstappen zonder downtime. Met de nieuwe pakketten wordt een jaartje 'vreemd gaan' met UPC dan toch wel heel verleidelijk.. dat zou voor het eerst sinds 2003 weer een docsis verbinding zijn voor mij..... Ben benieuwd hoe het met de techniek staat

.
Er werd ergens in dit topic geroepen dat er veranderd werd van eigen signaal Glashart Media naar
de mindere kwaliteit van KPN streams, echter weet/wist ik niet wat voor netwerk we hier hebben,
en waarschijnlijk is dat een eigen leven gaan leiden, dus ik weet nu dat ik dezelfde kwaliteit mag
ontvangen als dat ik al had bij Vodafone.
De clou is nu juist dat ze in mei zeiden dat ik de enige was met dit probleem, om vervolgens nog geen
maand later aan te geven dat het een bekend probleem is en dat er veel meer mensen hier last van
hebben, en dat ik niet de eerste ben die van provider is gewisseld, zelfs ReggeFiber geeft aan dat
er al veel meer overstappen zijn geweest, alleen lees ik hier dus helemaal niets over...tsjaa, dan
voel je je toch niet serieus genomen door de firma Lijbrandt.
Die in gebreke stelling ligt al sinds 13 juni bij Lijbrandt, ook de termijn die ik daarin gesteld heb is nu
wel erg ruim verstreken, ze doen hier gewoon niets mee, alleen een bevestiging dat ze hem ontvangen
hebben, en een aanbod om het tv gedeelte van mijn abb op te zeggen, dat is wel heel erg gemakzuchtig.
Tsjaa, ze zouden dit intussen toch al aangepast hebben?? er was al sprake van dat het per 3e kwartaal
met een week af zou moeten kunnen, dus vreemd dat het nog steeds niet kan.
UPC is momenteel met een vaste klanten binding bezig, mijn ouders kijken nog analoog, en hebben nu
een aanbieding gekregen om er bellen en internetten erbij te nemen, kost ze €10,- p/mnd extra.
Apparatuur is nog niet 100%, Horizon heeft nog te veel problemen, en er klappen nog steeds mediaboxen
eruit, het enige wat goed gaat zijn tv's met ingebouwde DVB-T tuner, en daar de kaart erin, heb je geen
ondemand enz...maar wel super beeld, ik heb recent getest tussen Lijbrandt beeld en UPC DVB-T beeld
UPC wint het qua scherpte en diepte.
Mocht je nog een UPC aansluiting in huis hebben, test dan maar eens, er staat gewoon nog signaal op
incl de gratis ongecodeerde DVB-T signaal