Verwijderd schreef op zondag 18 november 2012 @ 14:33:
[...]
Voor zover ik kan zien geeft Webcare over het algemeen op accurate wijze reaktie op concrete en/of terechte vragen. Maar ze zijn niet op aarde om als vangnet te dienen voor iemands frustraties (hoe terecht die ook kunnen zijn), daarvoor zijn er andere hulpverleningsinstanties. ;-)
Over webcare ben ik dan ook overwegend positief. Ze proberen zo goed en kwaad als het kan te reageren op vragen zonder hierbij toezeggingen te doen die ze niet mogen/kunnen doen. En over het algemeen kunnen ze inderdaad zeer daadkrachtig op problemen van bv. administratieve aard of order-gerelateerd in gaan.
Echter, webcare hoort geen vervanging te zijn voor een goede klantenservice of informatievoorziening maar een aanvulling.
Verder zou het fijn zijn als ze eens konden laten weten of er met de algemene trend in uitingen van onvrede wat gebeurt bij het management of onderleveranciers (zoals Glashart Media).
Concreet:
* BASISfunctionaliteit in de Amino settopboxen die bij steeds meer aanbieders dik in orde is (het herhaald opnemen van programma's op basis van titel/gids, in plaats van tijdgestuurd) en bij Lijbrandt en andere Glashart Media aanbieders onder de maat
* Opnemen van meerdere zenders tegelijk, of te beginnen bij op z'n minst 2 (zodat iig overlap geen irritatiebron meer is).
* Blijven bedienen van gids, opnames van andere zenders, etc. tijdens timeshift
* VOLWAARDIGE HD-streams inclusief het door omroepen gewoon mee gestuurde dd5.1 geluid, in plaats van het slappe HD+ aftreksel van KPN met alleen maar stereo.
* Beroerde informatievoorziening en klantenservice (webcare niet meegerekend)
JeeBee73 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 14:19:
@satshow
Dat webcare niet alert / actief gereageerd heeft op de DNS problemen valt niet goed te praten.
Echter mijn ervaringen met webcare zijn zeer positief; zij reageren normaliter wel degelijk op berichten en DM's.
(de toon waarop berichten gepost worden scheelt denk ik ook)
De helpdesk en berichtgevingen vanuit Lijbrandt zijn m.i. helaas slecht, afgezien van een enkeling die wel van wanten weet en wel serieus klachten oppakt. Daar mag het management echt wel eens wat aan gaan doen, al vrees ik gezien de "KPN invloed" dat dat niet zal gebeuren voordat er echt media aandacht komt.
Verder werkt alles hier (postcode 7132) zeer stabiel sinds september 2011 en wil ik absoluut niet terug naar UPC.
Amen! UPC zal ik NOOIT naar terug gaan, al is het alleen al omdat ik dan een hele hoop vrijheid verlies op het gebied van opnemen, tv streamen in m'n huis (wat ik nu allemaal in eigen hand heb dankzij dvb-c).
Ook de M540 IPTV box ben ik best tevreden mee, voor ons gebruik (en dat is slechts zeer incidenteel iets opnemen omdat ik verder een eigen opneem oplossing heb). Echter, ik snap wel veel van de hier genoemde klachten en vind het oprecht jammer dat webcare zelfs nog geen schijn geeft van het wel of niet oppikken door GHM van deze klachten.
Maar ik sluit me ook bij de mensen zoals Fairy, Koffie, etc. aan die het zo langzamerhand zat zijn dat Lijbrandt zo ongelofelijk kut communiceert en klanten totaal disrespecteert.
M'n schoonvader in Ermelo is bijvoorbeeld nog steeds bezig om glasvezel te krijgen, en dat helaas bij Lijbrandt vanwege de scherpe aanbieding (ahum). Maar hij begint er zo langzamerhand spijt van te krijgen en dat zonder dat er ook nog maar een bit door de kersverse vezels in de grond is gevlogen....
Ook ik zou zo onderhand graag eens een woordje doen in 1 van de bekende consumentenprogramma's, met betrekking tot Lijbrandt.
Overigens moet naar mijn mening dan wel de nadruk blijven liggen op het feit dat het een GOEDE zaak is dat er op steeds meer plekken een serieus alternatief is voor 'de kabel', maar dat de kwaliteit van vooral de dienstverlening wel fors omhoog moet.
Je zou haast beginnen te denken dat KPN hier opzettelijk alle verbetering/innovatie rond Lijbrandt en Glashart Media maar op z'n beloop te laten zodat ze uiteindelijk iedereen het 'eigen' IPTV platform door de strot kunnen duwen....
[
Voor 39% gewijzigd door
eymey op 18-11-2012 19:25
]
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.