Zij hebben toch de uitting gedaan en toegezegd dat het geregeld zou worden ?Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:14:
[...]
Waarom zou je iets erkennen of compensatie bieden voor iets waaraan je geen schuld hebt?
Verder (maar dat is mijn persoonlijke mening): geneuzel over 'erkenning' lijkt me meer iets voor het forum van de Viva dan voor een tech-forum als Tweakers.
Als bedrijf ben je simpelweg verantwoordelijk voor de uittingen van je personeel.
En volgens mij hebben zij wel schuld, het niet opleveren van de verbinding conform wat zij zelf hebben verklaard op de door hen toegezegde termijn en informatie. Zij hebben geen schuld voor zijn ontslag, daar ben ik het mee eens.
dus erkenning van het niet opleveren van de verbinding confrom het toegezegde is toch ter sprake ?
En dat hij daardoor (terecht of niet terecht) wordt onstlagen weegt gewoon mee voor hem... En klaarblijkelijk ook nog eens zwaar ook. (kan mij zoiets wel indenken eigenlijk)
maareh Viva forum? Hebben Tech mensen dan geen "gevoelens" en behoefte aan "erkenning" dan ?
Volgende keer maar niet meer vertrouwen op tech support dan toch ?