Dat zou wel nieuw zijnBarre73 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 22:55:
Even wat anders: Ik zie net in het OBN/ONE topic (rondom Eindhoven) dat via DVB-C de eerste 10 zenders in HD worden uitgezonden. Dat is ook gewoon Glashart Media net als Lijbrandt dus kan iemand even testen?
Ik heb mijn HD DVB-decoder niet aan de TV hangen en voordat ik dat wel heb... duurt me te lang :-)
Hier in Almere is alleen het 'aloude' aantal in HD, dus Ned. 1, 2 en 3 en sinds kort ook TV Oost.
@Fairy: Grotendeels eens met je puntenlijstje
* Mozaiekweergave: Dit heeft UPC uberhaupt niet?
* HD zenders: Zitten bij Glashart Media gewoon op 1, 2, 3, e, etc. in plaats van de hoge nummers (wat UPC pas voor het eerst bij Horizon gecorrigeerd heeft).
Verder ben ik het met je eens dat veel punten idd gewoon softwarematig oplosbaar zijn. Vooral het niet kunnen opnemen van meerdere programma's tegelijk is een grote faal. Vooral als je dat andere programma bijvoorbeeld niet kan opnemen omdat het net 5 minuten te vroeg begint terwijl het programma op de andere zender nog niet afgelopen is.
Juist bij IPTV moet dit appeltje eitje zijn omdat je makkelijk enkele streams tegelijk binnen kan slurpen! Bij coax moet je voor verschillende zenders tegelijk extra tuners hebben (tenzij beide zenders eventueel op dezelfde frequentie zitten).
[ Voor 46% gewijzigd door eymey op 25-10-2012 23:18 ]
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.