Na gisteren te horen te krijgen van de klantenservice dat het om bij mij om een storing zou gaan, heb ik vandaag opnieuw gebeld met ze. Nu krijg ik echter te horen dat er een annulering staat bij mijn aansluiting, zelfde verhaaltje dus als dit.dezonnebril schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:35:
@Webcare team (Fleur/Ruben)
Sinds begin september 2012 heb ik alle diensten van Lijbrandt na lang wachten geactiveerd gekregen. Echter sinds gisterenmiddag heb ik ineens helemaal geen diensten meer. Zojuist gebeld met de helpdesk van Lijbrandt. Er wordt als reden aangegeven dat er heel veel opzeggingen zijn geweest m.b.t. de laatste prijswijzigingen en dat mijn contractnummer hier ook tussen zou zijn gekomen.
Ik heb mijn abonnement helemaal niet opgezegd! Ik ben was blij dat ik eindelijk glasvezel had!
Ik snap niet dat dit zomaar kan zonder ook maar een brief/mail van mijn kant!
Op dit moment helemaal niets: Geen TV, Internet, Telefonie, analoge TV etc.
Er kan door de Lijbrandt helpdesk niet aangegeven worden hoelang het gaat duren voordat ik weer aangesloten ben met al de diensten die ik had (Glasvezel Compleet 25). Ik ben nu dus de dupe van slechte administratie geworden.
Ik vind dit echt heel kwalijk. Graag z.s.m. actie!
Helpdeskmedewerker heeft het doorgezet, maar hoe lang het gaat duren durft hij niet te zeggen. Ondertussen zitten we dus al sinds zondag zonder internet/tv en zeer waarschijnlijk binnenkort ook zonder analoge TV en DVB-C. Als we overstappen gaat het, ben ik bang, nog langer duren voordat we weer iets van diensten hebben, het thuisfront is hier in ieder geval niet blij mee