Ik denk inderdaad dat alle grote voetbalcompetities zullen gaan verdwijnen bij Sport 1, wat Sport 1 voor mij meteen weer minder interresant maakt.Nick39 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:23:
[...]
Dat schijnt een van de best bewaarde geheimen te zijn, ze hebben natuurlijk ook 3 smaken:
1. Sport 1
2. Film 1
3. Beiden
Het gaat denk ik niet om echte aantallen,het gaat om bedragen, maar in princiepe kom je niet om de prijzen die ze op hun eigen site hebben staan heen per abonnee en dan is het een simpele deelsom hoeveel abonnees er moeten komen.
Heb je al Eredivisie Live dan zal een Sport 1 abonnement minder interessant zijn en dan zal GHM het uit de Film 1 abonnee aantallen moeten halen.
En dan heb je nog geen winst.
Vraag is natuurlijk ook voor sport 1, waar en voor hoeveel bieden ze ergens op, kunnen ze concurreren tegen Eredivisie live, nu met suiker oom Rupert, die koopt nu alles weg natuurlijk.
Als Eredivisie Live klanten van XMS overstappen naar Sport 1 als dat wordt aangeboden,heeft men geen winst, op het ene stapeltje gaat er wat af,op het andere stapeltje komt er iets bij.
Misschien dwingt de markt Film 1/Sport 1 wel om het zo aan te passen dat het voor GHM ook interessant gaat worden, het is allemaal glazen bol kijken en dat maakt gelijk de komst onzeker, wat kan sport 1 de komende jaren bieden... de restjes van oom Rupert ??
Maar goed, de tijd zal het leren.