Vanmorgen weer een chronische bumperklever achter me. Bij constante snelheid (80km/h) nam hij wat afstand, maar nog niet meer dan 10 meter, maar als ik afremde voor rotonde's (daar heb ik er 6 van van huis naar werk) kwam hij heel dicht achter me zitten. Ik ging blijkbaar ook niet snel genoeg over die rotonde's heen en ik accelereerde volgens mij ook niet snel genoeg want hij bleef op m'n bumper hangen.
Bij het wegrijden van rotonde nummer 2 heb ik rond de 65km/h het gas los gelaten, remlichten even laten branden (rempedaal lichtjes aantikken, zonder echt te remmen) en toen begreep hij het ook. Bij rotonde nummer 4 was ik 'm kwijt
Snap niet hoe je s'ochtends nou haast kunt hebben, je gaat toch naar je werk. Heb je wat aan, helemaal opgefokt op je werk zitten
Sowiezo reed hij in een wat nieuwere, misschien snellere auto. Nou reed ik niet voluit ofzo, ik reed gewoon normaal naar mijn maatstaven. Dat het volgens hem niet snel genoeg gaat prima, maar hij heeft er maar rekening mee te houden dat mijn auto een jaar of 10 ouder is, en misschien wat minder snel dan de zijne. Dan kun je d'r wel zo dicht op gaan zitten, maar daar ga ik niet harder van rijden
Zelfde als dat ik bij een stoplicht achter een vrachtwagen zit, en ik er niet voorbij kan, dan heb ik ook altijd van die harken achter me die mij dan op de bumper gaan zitten. Ja, sorry hoor, kun je wel gaan zitten drukken maar je kunt toch zien dat ik een vrachtwagen voor me heb en ik ook niet sneller kan optrekken...