@Screamer:
offtopic:
Nu valt een "94 Ford Thunderbird SVT met 4R70W-bak ook niet echt onder de normale "oude Amerikaan" bakken (lees: zwaar en automaat), alhoewel deze ook tegen de 1700kg weegt?
Maar uh, weet je zeker dat het een SVT is? En niet gewoon een SuperCoupe?
Je hebt toch gewoon een 2klep SOHC ipv de 4klep DOHC?
Tsurany schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:04:
[...]
Waar slaat dat op? Ik mag niet meer brandstof verbruiken door harder te rijden? Gaan we dan ook een gestapo inzetten die elke rit die iemand in Nederland maakt controleert om te kijken of het hoogst noodzakelijk is? Die brandstof wordt gewoon betaald en de schaarste reflecteert zich in de prijs.
Je nickname zegt in dit geval al meer dan genoeg, die auto heb je echt niet om enkel de meest noodzakelijke ritjes te maken en de rest op de fiets te doen.
Wie zegt dat het niet mag? Geef alleen aan dat jij de meest superieure bent met uiten van je gedrag.
En wat maakt het uit dat de schaarste zichzelf reflecteert in de prijs. Dat slaat nergens op.
Ja het is schaars, dus oke het is duur, maakt niks want ik heb het geld en betaal ervoor, dus mag er ook misbruik van maken.
Laatste 5 flessen met zuurstof en 5 mensen (waaronder jij) op de wereld, maar jij moet ook nog zo nodig ballonnen opblazen (vind je plezierig en leuk) dus koop jij 2 flessen. Dat de ander dan maar niks krijgt dat maakt niks, want jij hebt ervoor betaald!
Ik weet dat het een scheve vergelijking is, maar zo uit jij je wel.
Schaars? /care
Ik niet de enigste? /care
Toekomst? /care
Ik betaal ervoor!
En wat heeft mijn nickname er weer mee te maken? Is dat mijn auto? Rij ik daarmee? Wellicht is dat een vorige auto, die ik dus heb ingeruild voor iets zuinigers of wellicht OV.
Of dat is mijn droomauto?
Aub niet reageren adhv mijn nick aangezien vooroordelen geen bijdrage leveren hier.
En auto is daar inderdaad niet voor gemaakt. Dus ja, het is onnodig en zonde. En als jij dat gewoon negeert en/of afdoet met "ja ik betaal ervoor", dan ja is dat asociaal (en wellicht ook weer superieur "haha mijn auto, maakt dat nu weer uit!).
Tsurany schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:04:
Wat is daar asociaal aan? Op welke manier hebben anderen daar last van? Dat piepende geluid die hoogstens iemand achter me voor twee seconden hoort? Is dat werkelijk asociaal? Beetje geïsoleerde auto en je hoort die banden niet eens meer. Daarnaast is dat in dit geval puur een voorbeeld om vast te stellen wanneer het snel en wanneer het sjonniesnel is. Heb in de 2000km dat ik deze auto nu heb slechts een keer met piepende banden optrokken en dat was toen ook niet de intentie.
Het is asociaal omdat jij niks geeft om anderen!
Is niet jouw auto, toch?
Is niet jouw wegdek, toch?
Lopen toch ook voetgangers ed zonder isolerende auto?
Is toch extra verbruik? Is ook extra vervuilend?
Maar maakt niks jongens, ik betaal belasting!
[
Voor 26% gewijzigd door
NeutraleTeun op 20-10-2012 13:33
]