Ah, kijk, misschien gaan we hier zelfs wel samen uitkomen

Dit stuk ging over mijn collega, niet over mij
Ah, je stapte af van de 2e persoon, ik dat dat dat jouw gevoel was

Zie niet in was hier mis mee is, als mijn Coyote mist , betaal ik gewoon de boete
Totdat je bij een ongeluk betrokken raakt; Of de snelheid nu de oorzaak was of niet, het heeft wel grote gevolgen voor de ernst van het ongeluk

Niet dat ik nooit te snel rijd, maar het is onderdeel van het geheel

Ik maak ze duidelijk door mijn pinker dat er rechts ook een rijvak is, niets mis mee. Dit is nog altijd geen agressief gegeven
Daar zit een van de grote pijnpunten, want (hier in NL tenminste) wordt vrijwel alle extra verlichting die je aanzet (anders dan je pinker _wanneer je van baan wisselt_) als agressief ervaren

Hoe kan je anders je voorganger op een normale manier (die niet verkeerd kan worden geïnterpreteerd) erop duiden dat ie evenzeer gewoon rechts kan rijden.
Door zelf naar rechts te gaan en pas op gepaste afstand van het volgende obstakel weer naar links te komen? Je hoeft er niet eens rechts voor in te halen, na één of twee vrachtwagens komt het meestal wel over

Als dat niet helpt kun je na een tijdje best een signaal geven om te kijken of dat wel helpt, daar zul je me ook niet over horen, het komt alleen op me over alsof je er nog niet eens achter zit en je grijpt al naar dit soort (in mijn ogen) redelijk extreme middelen

Jij probeert toch ook duidelijk te maken dat je niet per se snel moet rijden door je cruise control op 90 te zetten?
Nee?
'Ik' rij gewoon zuinig, of op een voor mij comfortabele snelheid, of... Langzaam rijden als 'lesje' voor de ander zie ik eigenlijk nooit. Als ik het zie dan is dat omdat degene erachter allemaal capriolen uithaalt (zoals seinen of knipperen, bumperkleven etc)

Wil niet zeggen dat ik dat ook daadwerkelijk doe
De context maakt daarvoor niet uit, dat je dat gevoel hebt geeft voor mij al aan dat je niet relaxed in de auto zit

en krijgen gewoon hun vet teru als ze uitgeraasd zijn.
Klinkt als verbaal geweld? Die ander begon, true, maar je doet er wel aan mee

Hier is evenveel mis mee als met ...
Daar zijn we het dus niet over eens

In België is drammen = kontebonken = gatrijden = bumperkleven
Dat is dan een communicatiestoornis, in NL is dat eerder aandringen of zeuren, bijvoorbeeld door te gaan bumperkleven, knipperen, seinen, woedende gebaren maken etc

Anticipatie in het verkeer?!
Dat ontbreekt inderdaad helaas erg veel. In mijn ogen is (al erg vroeg, zeg, binnen een minuut dat je er achter hangt) gaan knipperen echter geen acceptabele oplossing

Neen, ik duid mensen er gewoon op dat ze naar rechts kunnen? Wat heeft dat te maken met de wet te belichamen?
Belichamen: Iets abstracts concreet maken. Wie ben jij om een ander te vertellen wat hij moet doen? Ben je een politieagent? Dat is dus precies het schoolmeestergedrag wat zo vergruist wordt (volgens mij ook door jou: CC op 90 om jou te 'leren' dat je niet te hard hoeft)

Ik weet niet hoe jij uitrijdt, maar ik hinder niemand als ik van een parkeerplaats kom?
Op dat moment zelf nog niet, maar ergens tijdens de rit is er vast wel een moment waarop iemand anders iets wat hij wil doen niet kan (of mag) doen omdat jij daar rijdt.
Een gelijkwaardige kruising bestaat niet
Tja, zo heten die dingen nu eenmaal...Hier hinder je niemand, hier moet degene die van links komt gewoon de wet volgen en zijn/haar voorrang afstaan
Kijk, nu komen we ergens

Hoe verschilt dit van een vrachtwagen inhalen? Als achteropkomend verkeer moet jij gewoon de wet volgen en remmen / wachten tot die meneer of mevrouw weer naar rechts gaat

Er is niks (ook artikel 5 niet) dat ze verplicht te versnellen naar 120.
Ik denk dat de grootste issues de volgende zijn:
- Wat is de definitie van drammen?

- Is het geoorloofd om al meteen je pinker aan te slingeren om iemand iets duidelijk te maken?
- Mag je, als de rest van de auto's 120 rijden, met 90 een vrachtwagen inhalen?
Die eerste zijn we uit, de andere twee vind ik respectievelijk van niet en van wel. Of we daar uit gaan komen weet ik niet, over die tweede zullen we het waarschijnlijk wel eens zijn dat het liever is voor de rest als je even wat meer gas geeft maar ik blijf er bij dat het gewoon mag