• HMeijer
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-12-2023
Mailtje naar info@dixons.nl.

Leuk detail, hoewel Dixons 4 dagen niks van zich heeft laten horen wist men nog wel na de annulering pas te antwoorden dat de tablet morgen zou komen, nadat de bestelling al geannuleerd was. Ach ja, Cool Blue kon tenminste een duidelijke indicatie geven van de levertijd.

• fromthehill
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-12 16:11
Een paar uur geleden een mailtje van bcc gehad:

"Het gaat ons helaas niet lukken uw artikel, binnen de gestelde 14 dagen, aan u te leveren waarvoor onze welgemeende excuses.
De verwachte levertijd is week 38."

deze week dus.
Het is heel verleidelijk om op coolblue te bestellen. Ze zijn daar nog steeds op voorraad.
Maar je zal net zien dat als ik mijn order bij bcc annuleer dat ik bij coolblue er net naast grijp :+

Ik wacht wel. zo lang kan het niet meer duren

• HansH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-12 18:11
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 22:40:
[...]

Hoe heb je je Dixons bestelling geannuleerd als ik vragen mag? Even gebeld naar de vestiging oid?
Mailtje hiernaartoe idd. :)

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:32
Weet er iemand iets over de voorraden in de duitse media markten?
Ben afkomstig van België en MediaMarkt Maastricht is in de buurt maar ik lees overal dat ze niet meer in stock zijn bij media markt. Daarom wou ik wel eventjes verder rijden naar Aken.

Iemand een idee?

Verwijderd

Mijne komt ook vandaag binnen vanaf Coolblue tussen 14:00 - 18:00. Helaas ben ik dan nog op werk dus dat wordt om 18:00 snel naar huis fietsen !

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:39
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:49:
Mijne komt ook vandaag binnen vanaf Coolblue tussen 14:00 - 18:00. Helaas ben ik dan nog op werk dus dat wordt om 18:00 snel naar huis fietsen !
hier tussen 12:00u en 14:00u op het werk :)
fromthehill schreef op maandag 17 september 2012 @ 23:32:
Een paar uur geleden een mailtje van bcc gehad:

"Het gaat ons helaas niet lukken uw artikel, binnen de gestelde 14 dagen, aan u te leveren waarvoor onze welgemeende excuses.
De verwachte levertijd is week 38."

deze week dus.
Het is heel verleidelijk om op coolblue te bestellen. Ze zijn daar nog steeds op voorraad.
Maar je zal net zien dat als ik mijn order bij bcc annuleer dat ik bij coolblue er net naast grijp :+

Ik wacht wel. zo lang kan het niet meer duren
even bellen, reserveren ze er een op jouw account. naast grijpen gaat daar niet.

(heb geen aandelen Coolblue, yet..)

• Fopstra
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-10 16:55
frye schreef op maandag 17 september 2012 @ 23:48:
Weet er iemand iets over de voorraden in de duitse media markten?
Ben afkomstig van België en MediaMarkt Maastricht is in de buurt maar ik lees overal dat ze niet meer in stock zijn bij media markt. Daarom wou ik wel eventjes verder rijden naar Aken.

Iemand een idee?
Daarmee kan ik je niet helpen. Is het een idee om coolblue, tabletcenter ergens in Maastricht te laten leveren? Zoals een postkantoor, supermarkt etc. Dan weet je zeker dat je niet voor niets rijd.

[ Voor 3% gewijzigd door Fopstra op 18-09-2012 09:25 ]

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:04
Precies, kijk maar naar de beoordeling van CB...kan je geen buil aan vallen.

Levering vanmiddag *O*

• frye
Fopstra schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:24:
[...]

Daarmee kan ik je niet helpen. Is het een idee om coolblue, tabletcenter ergens in Maastricht te laten leveren? Zoals een postkantoor, supermarkt etc. Dan weet je zeker dat je niet voor niets rijd.
Ja, ik kan hem ook via coolblue.be bestellen en laten leveren bij mijn thuis. :)
Mja 269€, is alweer wat meer als 250 maar hoogst waarschijnlijk zal het coolbue :)

[ Voor 3% gewijzigd door frye op 18-09-2012 09:35 ]

• sheepsonn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-12 14:23
Zojuist gebeld met saturn, ze hebben nog niets ontvangen in het magazijn. En weten niet wanneer het wel binnenkomt.

• frye
frye schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:35:
[...]

Ja, ik kan hem ook via coolblue.be bestellen en laten leveren bij mijn thuis. :)
Mja 269€, is alweer wat meer als 250 maar hoogst waarschijnlijk zal het coolbue :)
Op tabletcenter.nl staat hij voor 249, tabletcenter.be staat hij voor 269.
Dus wou ik hem bestellen in NL en laten leveren naar winkel in EINDHOVEN.
Helaas moet je dan ook een NL adres ingeven, kies je voor belgisch verhoogt de prijs weer met 20 :(

Achja

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:12

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:49:
Waarom laat je dat dan niet gewoon leveren op de dichtstbijzijnde Albert Heijn of ander afhaalpunt?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Smashmint
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-12 00:39
Nexus 7 vanochtend ontvangen van Coolblue!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Top. Ze hebben er best veel gekregen of er zijn er weinig besteld, want hij staat nog steeds leverbaar.

• demisbr
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-07-2024
Zaterdagmiddag na sluitingstijd zag ik toevallig dat er bij Mycom Haarlem 1 op voorraad zou zijn. Meteen besteld, maar verwachtte er niet veel van, dacht aan een foutje.. Maamdag om 13.00 uur direct gebeld, en... het was geen fout! Direct in de auto gestapt en nu dus eigenaar :P
Eerste indrukken: Top apparaat, supersnel en vloeiend (kom ook van een Galaxy tab 10.1 af |:( ), ligt lekker in de hand en Jelly Bean is ook erg lekker!
Enige minpunt wat ik, net als een aantal anderen, heb waargenomen is dat er een duidelijk waarneembare flikkering in het scherm zit als de ruimte waarin je zit erg donker is. Staat op automatische helderheid, en heb het idee dat deze niet of nauwelijks wat doet..
Moet daar nog even verder naar kijken.

Ervaringen mogen in Google Nexus 7-Tablet ;)

[ Voor 5% gewijzigd door janvanduschoten op 18-09-2012 11:47 ]

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-12 21:20

jmk

sheepsonn schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:37:
Zojuist gebeld met saturn, ze hebben nog niets ontvangen in het magazijn. En weten niet wanneer het wel binnenkomt.
Dat is de druppel. Ik ben overgestapt op Coolblue. Ik heb voor het bestellen even gebeld met Coolblue, ze verzekerden mij dat hij gewoon echt in voorraad is. Ik heb de bevestigingsemail al binnen.

Nu even Saturn annuleren.

edit: Ik kreeg wel het advies van coolblue niet te lang te wachten met betalen! Dus beperkte voorraad.

[ Voor 10% gewijzigd door jmk op 18-09-2012 11:46 ]

Yippie kayak, other buckets!

• fromthehill
Ruvetuve schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:08:
even bellen, reserveren ze er een op jouw account. naast grijpen gaat daar niet.
Tegen de tijd dat ik het geld van bcc terug heb, zou de tablet al lang verstuurd zijn :+
Ze zeggen deze week. ik hoop het

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Duurt mij bij BCC ook te lang, navraag in winkel levert een vroegste levertijd op van vrijdag onder voorbehoud.

Order bij BCC geannuleerd en bij CoolBlue besteld. Nog steeds op voorraad bij CoolBlue!

• earthknake
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-12 23:44
Hier nu ook een uurtje binnen! Leuk speeltje!! :)

• demisbr
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-07-2024
Helemaal gelijk, zal 'm verplaatsen 8)
[mbr]Ervaringen mogen in Google Nexus 7-Tablet ;)[/]
[/quote]

• fromthehill
Toch besteld bij coolblue.
In de tussentijd proberen bcc te bereiken. Ik ben blijkbaar niet de enige die de bestelling annuleerd :+

Hopelijk raakt PostNL het pakket niet kwijt :|

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:39
Hier ook inmiddels binnen :)

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Nexus 7 ruim op voorraad op tabletcenter.nl : http://www.tabletcenter.n...oogle-nexus-7-tablet.html

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-12 19:59
Heb gisteren een Nexus 7 bij MyCom besteld en krijg zojuist bericht dat deze is verstuurd.

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

• foprel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-05 10:53
Balkz schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:22:
Heb gisteren een Nexus 7 bij MyCom besteld en krijg zojuist bericht dat deze is verstuurd.
Ik heb anderhalve week geleden al bij MyCom een bestelling geplaatst en mijn bestelstatus geeft nog steeds aan "Uw order is in bestelling" :? ... Ik hoop vandaag ook iets te horen, anders annuleer ik alsnog en bestel ik wel bij CoolBlue

Edit: zojuist een bevestiging gehad van MyCom dat mijn bestelling is overgedragen aan de vervoerder _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door foprel op 18-09-2012 14:00 ]

• JopB
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-12 07:13
Zojuist mail van Mycom.nl
Uw bestelling is verzonden! :)

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:09
Ik heb hem net opgehaald bij CoolBlue. Nu flink aan het spelen. Tot nu toe bevalt ie zeer goed :D

• niels-cil
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-10 14:15
JopB schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:52:
Zojuist mail van Mycom.nl
Uw bestelling is verzonden! :)
hmmm bij mij staat nog steeds "Uw order is in bestelling"
hopelijk dat het nog veranderd

Edit: Net mailtje gekregen dat ie verzonden is, morgen dus eindelijk er mee prutsen:D

[ Voor 14% gewijzigd door niels-cil op 18-09-2012 15:00 ]

• HansH
Vanmiddag opgehaald bij Coolblue. Eventje mee gespeeld en voelt vlot aan. Formaat bevalt me prima, had hem nog niet in het echt gezien.

• frye
Op CoolBlue is hij uitverkocht.

GOOGLE NEXUS 7 TABLET

Actuele status: niet meer leverbaar

Net op tijd besteld :) (+- 13:15)

[ Voor 18% gewijzigd door frye op 18-09-2012 15:00 ]

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-12 14:54
Ik ook, had om ca. 13.50 besteld & betaald :)

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Verwijderd

Zojuist een status update van MyCom ontvangen: "Uw order staat nu klaar voor transport." :>

Verwijderd

Hoi, heeft iemand enig idee wanneer de nexus 7 bij mediamarkt verkrijgbaar is? Ik heb hem daar gereserveerd, maar had hem dus beter bij CB kunnen bestellen...

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:46:
Hoi, heeft iemand enig idee wanneer de nexus 7 bij mediamarkt verkrijgbaar is? Ik heb hem daar gereserveerd, maar had hem dus beter bij CB kunnen bestellen...
Ja, ik heb gister nog even gebeld en toen leek hun server er uit te liggen, ze verwachten dat hij deze week bij de klanten binnen is.

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

• JKratos
  • Laatst online: 12:35
Bij Mycom bestellen lijkt niet meer mogelijk. Kom bij een of andere foumelding of foute pagina terecht.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

• Sypher
  • Laatst online: 26-12 20:03
frye schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:59:
Op CoolBlue is hij uitverkocht.

GOOGLE NEXUS 7 TABLET

Actuele status: niet meer leverbaar

Net op tijd besteld :) (+- 13:15)
Ook echt "niet meer leverbaar", alsof ze maar een batch kregen en niet meer. Heel apart.

• fromthehill
Mijn coolblue order is ingepakt _/-\o_

Ik vraag me af hoe het kan dat coolblue zovel nexussen heeft terwijl alle andere winkels niet kunnen leveren.
Ow wacht. Ik heb mijn nexus morgen al. I DON'T CARE >:)

Verwijderd

wie weet wanneer hij in de bcc is?

• fromthehill
In de mail die ik vandaag kreeg stond dat ze mijn bestelling niet binnen 14 dagen konden leveren. De verwachte leverdatum lag in week 38(deze week dus). Ik had op 6 sept besteld.

Uit die mail kan ik opmaken dat ze ergens tussen 20 en 22 sept binnen komen.

[ Voor 3% gewijzigd door fromthehill op 18-09-2012 17:19 ]

Verwijderd

fromthehill schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 17:18:
[...]

In de mail die ik vandaag kreeg stond dat ze mijn bestelling niet binnen 14 dagen konden leveren. De verwachte leverdatum lag in week 38(deze week dus). Ik had op 6 sept besteld.

Uit die mail kan ik opmaken dat ze ergens tussen 20 en 22 sept binnen komen.
wanneer heb jij hem besteld?

• fromthehill
6 sept. als je hem nog niet besteld hebt kan je denk ik beter wachten totdat ze ergens op voorraad komen.
bcc geeft nog steeds 2 weken.

zolang je maar niet bij dynabyte besteld. hun voorraadsysteem klopt voor geen kanten

[ Voor 13% gewijzigd door fromthehill op 18-09-2012 17:30 ]

Verwijderd

fromthehill schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 17:29:
[...]

6 sept. als je hem nog niet besteld hebt kan je denk ik beter wachten totdat ze ergens op voorraad komen.
bcc geeft nog steeds 2 weken.

zolang je maar niet bij dynabyte besteld. hun voorraadsysteem klopt voor geen kanten
ik heb hem de 8ste besteld. Bij mijn bcc dachten ze dat ik hem morgen kon ophalen maar, vorige week zeiden ze dat ik hem die week kon halen

• robvanderhelm
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-12 12:58
Mijn vrouw is onderweg naar de US en neemt er een voor me mee. Kan zij er daar mooi een week mee werken en dan heb ik hem ook volgende week maar dan voor 250 dollar...

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12 14:52
Gisteren besteld bij coolblue, vandaag in huis ;)

(kleine tip, het is echt een aanrader hem te unlocken, rooten en de tablet UI aan te zetten)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• ocmer
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
robvanderhelm schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 17:37:
Mijn vrouw is onderweg naar de US en neemt er een voor me mee. Kan zij er daar mooi een week mee werken en dan heb ik hem ook volgende week maar dan voor 250 dollar...
Kan je in de US de Nexus ook in een fysieke winkel aanschaffen of alleen online en dan laten bezorgen op een US adres? Ik zit binnenkort een weekje in San Francisco en wil er ook wel eentje voor 250USD maar heb geen zin om mijn hotel als leveradres te gebruiken.

Verwijderd

ocmer schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 18:04:
[...]

Kan je in de US de Nexus ook in een fysieke winkel aanschaffen of alleen online en dan laten bezorgen op een US adres? Ik zit binnenkort een weekje in San Francisco en wil er ook wel eentje voor 250USD maar heb geen zin om mijn hotel als leveradres te gebruiken.
Zo'n vraag kun je beter droppen op XDA daar zitten veel Amerikanen en die weten wel hoe en wat.

Maar zover ik weet is de Nexus 7 ook in fysieke winkels te koop in Amerika.

• Patt_E
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09-2019
Ik heb MyCom net ook gebeld. Levering op de site staat op 2 - 4 dagen. Volgens MyCom komen ze vrijdag de 21ste binnen en als je nu besteld heb je 'm op zaterdag de 22ste binnen!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
BCC heeft er 3.000 besteld en zouden vandaag binnen zijn voor uitlevering morgen aan de diverse
vestigingen.

Bron: BCC-Breda.

Verwijderd

hjoels schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 18:29:
[...]

BCC heeft er 3.000 besteld en zouden vandaag binnen zijn voor uitlevering morgen aan de diverse
vestigingen.

Bron: BCC-Breda.
dat dacht ik ook maar het veranderd steeds de uilevering

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Patt_E schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 18:11:
Ik heb MyCom net ook gebeld. Levering op de site staat op 2 - 4 dagen. Volgens MyCom komen ze vrijdag de 21ste binnen en als je nu besteld heb je 'm op zaterdag de 22ste binnen!
Ik zou er maar niet teveel van verwachten, ze verschuiven de datum nu al elke dag....Ik heb hem ook bij MyCom besteld (vorige week) en mijn verwachte leverdatum is 17 OKTOBER.. Echt letterlijk vijf seconden nadat ik deze post plaats krijg ik een e-mail dat mijn Nexus 7 morgen naar het afhaalfiliaal wordt verstuurd :o :) .

[ Voor 14% gewijzigd door Cubic X op 18-09-2012 19:05 ]

Verwijderd

Cubic X schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 19:02:
[...]

Ik zou er maar niet teveel van verwachten, ze verschuiven de datum nu al elke dag....Ik heb hem ook bij MyCom besteld (vorige week) en mijn verwachte leverdatum is 17 OKTOBER.. Echt letterlijk vijf seconden nadat ik deze post plaats krijg ik een e-mail dat mijn Nexus 7 morgen naar het afhaalfiliaal wordt verstuurd :o :) .
Klopt, ik had MyCom vanmiddag rond 2 uur gebeld en toen brachten ze het goede nieuws er vandaag "een stuk of 1000" binnen te krijgen, nog geen uur later was de status veranderd dus ik kan m' morgen in de bus afgeleverd verwachten (track n' trace staat erbij) en anderen kunnen hem op komen halen mits je dat hebt opgegeven bij de bestelling ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2012 19:22 ]

• Shino87
  • Laatst online: 17-07-2024
Ik sta op het punt hem te bestellen via de Franse Fnac site.

Zou ik hier in België (moesten er problemen mee zijn) gewoon voor de garantie naar een lokaal filiaal van fnac kunnen gaan?

[ Voor 22% gewijzigd door Shino87 op 18-09-2012 19:25 ]

• Robbienio
  • Laatst online: 29-07 09:20
Besteld (afhalen) bij Mycom (Castricum) krijg direct mailbevestiging dat hij er naar alle waarschijnlijkheid vrijdag a.s. ligt. Ben benieuwd...

Edit: zie nu dat er staat 19-10 :(

Hoop dat hij er ook gewoon binnen 2-4 dagen is.

[ Voor 26% gewijzigd door Robbienio op 18-09-2012 19:53 . Reden: Foutje ]

Verwijderd

hopelijk krijg ik een bericht van bcc morgen

• MetalG
  • Laatst online: 09-04-2024
Ajj ik heb daarnet in het verkeerde topic gepost!

ik zoek de Nexus 7 , graag aan de nederlandse grans, bergen op zoom oid?
iemand een idee waar ik die daar te pakken krijg?

alvast bedankt (of een webshop?)

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-12 21:20

jmk

Hou dit topic gewoon in de gaten. Zodra het ergens op voorraad is wordt dit hier ook gemeld. Iedereen dit topic volgt is op zoek of heeft pas besteld.

Yippie kayak, other buckets!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Yep, zo ik ook achter coolblue gekomen. Gewoon goed in de gaten houden.

• mobstaa
  • Niet online
Iemand nog informatie over de levertijd van de MediaMarkt?

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Bezorger is onderweg, gelukkig net op tijd bij CoolBlue kunnen bestellen.

Hopelijk vanavond even spelen! Iedereen success met het bemachtigen van een N7!

• frye
Zo mijn nexus 7 is aangekomen. (COOLBLUE) :)

Vanavond maar eens mee aan de slag.

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-12 18:35
mobstaa schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:40:
Iemand nog informatie over de levertijd van de MediaMarkt?
Zaterdag zei een verkoper in utrecht dat ze ze eind deze week een nieuwe lading verwachten.

Shuttle st20g5

• Snuitermans
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-09-2024
Voor de liefhebber. Ik heb zojuist gebeld met Dixons A'dam omdat mijn orders waren versprongen van geannuleerd naar voltooid. De orders zijn inderdaad voltooid. Dixons neemt hierover vanmiddag contact op met degene die orders hebben geplaatst. Ben benieuwd!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:55
Ga vanmiddag bij Dixons mijn bestelde Nexus 7 ophalen. Heb deze ook besteld via Mycom in Leeuwarden maar Dixons is sneller. Voor de liefhebber die een Nexus 7 zoekt in Leeuwarden kan hem bij Mycom die ook binnen is komen ophalen. Pm mij even :)

[ Voor 3% gewijzigd door davey s. op 19-09-2012 12:19 ]

• Koopmans
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-12 13:30
Dixons Groningen heeft mijn vorige week bestelde Nexus 7 ook voor mij klaargelegd. Ga hem zometeen ophalen... :)

• HansH
Mijn geannuleerde order bij Dixons Groningen (die onder de V&D) wordt gehaald.

edit:
iemand blij mee kunnen maken

[ Voor 32% gewijzigd door HansH op 19-09-2012 12:06 ]

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:09
Mycom Groningen heeft ze ook weer op voorraad. Tenminste, ik krijg net mail dat mijn bestelling afgehaald kan worden. Dus meteen maar gemaild dat ik er al één heb. Dus ze hebben er daar sowieso één over :P

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Heb nu bij Dixons en MyCom Leeuwarden een N7 geannuleerd. Dus heb 2 mensen blij gemaakt denk ik :)

• hjoels
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 18:50:
[...]

dat dacht ik ook maar het veranderd steeds de uilevering
Kan hem morgen komen ophalen bij de BCC-Breda.

Verwijderd

hjoels schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:07:
[...]

Kan hem morgen komen ophalen bij de BCC-Breda.
ik heb net gebeld en ze zeggen dat de n7 wordt uitgeleverd aan hun filialen

Verwijderd

Ik heb voor de liefhebber een afhaal bevestiging voor de mycom in Rotterdam. Heb hem zelf alleen al gehaald via cool blue gisteren.. Dus stuur maar een pm ;)
Edit: is weg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2012 23:15 ]

• Inga
  • Niet online
Hij is weer op voorraad bij verschillende winkels, online en in winkels o.a. BCC en dixons. Overzichtje: http://www.nexus7tablet.info.

[ Voor 21% gewijzigd door Inga op 19-09-2012 22:23 ]

Nexus7tablet.info

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Inga schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:21:
Hij is weer op voorraad bij verschillende winkels, online en in winkels o.a. BCC en dixons. Overzichtje: http://www.nexus7tablet.info.
Zoals eerder gezegd klopt de Dixons vooraad niet altijd. Gisteren was ik in Rotterdam (hoogstraat) en ze hadden alleen tablets die gereserveerd waren, ondanks dat de website aangaf dat er een voorraad was.

• Veggie1976
  • Laatst online: 25-01-2024
Hallo,

Ik heb nog een Nexus 7 gereserveerd liggen (vanaf gisteren af te halen) bij MyCom Eindhoven. Heb hem inmiddels al via Coolblue bemachtigd. Heb je interesse laat maar wat weten.

[ Voor 16% gewijzigd door Veggie1976 op 24-09-2012 16:04 ]

Verwijderd

Voor iedereen die gefrustreerd zit/zat te wachten op zijn bestelling bij de Saturn/Mediamarkt. Vraag even aan de live-chat op www.bcc.nl hoe de voorraad er nu voor staat.

Een klein half uurtje terug hadden ze nog 300 op voorraad en dit is/was de voorraad zonder alle pre-/backorders dus sla je slag zou ik zeggen! De live-chat garandeerde me morgen de levering mits besteld en betaald voor 17:30 dus ik ben benieuwd.

Gelijk mijn bestelling bij de Mediamarkt geannuleerd wat uiteraard geen probleem was. Kreeg nog wel even mee dat hun leverancier ze nog steeds 'in-the-dark' houd en dat ze onwijs wel annuleringen moeten verwerken mbt dit product.

Lekkere leverancier dan. Anyway, indien je (ook) niet meer kan wachten...check dus even bij BCC.

Verwijderd

Cool blue status --> Niet meer leverbaar

weet iemand hier meer van .

Te veel retour ?????

• Sypher
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:01:
Cool blue status --> Niet meer leverbaar

weet iemand hier meer van .

Te veel retour ?????
Hij is daar uitverkocht. Het is onbekend wanneer er nog meer binnen gaan komen.
Beetje vervelend dat men niet gewoon op "Binnenkort verkrijgbaar" terug zet, zodat SMS/Email notificaties werken als dat het geval is.

• Indoubt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:35

Indoubt

Always be indoubt until sure

Ik was gisteren op Heathrow airport in Londen en daar was de Nexus 7 in 16 GB uitvoering 179 pond hetgeen omgerekend 223 euro is. Ik heb wel 3 keer nagekeken of het echt de 16 gig versie was maar ook de verkoper kon dit bevestigen.

Blijkbaar zit er nog ruimte in de prijs en kunnen we in nederland ook goedkopere prijzen verwachten. Nu was het apparaat vergleken met andere kleine kwalitatieve tablets al niet heel duur maar als de prijzen dalen wordt het wel heel lastig om hem te laten liggen.

Ik heb niet direct een 7"tablet nodig en op de salontafel ligte een ipad van mijn vrouw maar ik neig toch tot aanschaf van een android tablet en ik denk dat deze eigenlijk wel een heel goede kans maakt.

Ik ga deze tablet zeker verder onderzoeken, met name de kaliteit van de GPS ontvangst is voor mij belangrijk, en will iedereen bedanken die heeft bijgedragen aan dit topic. Erg leuk leesvoer.

Even verplaatst van het toesteltopic naar hier.

[ Voor 178% gewijzigd door janvanduschoten op 20-09-2012 13:13 ]

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-12 10:13

Aid

Ik heb er vorige week één bij de Mediamarkt gereserveerd + aanbetaling, maar nog steeds niks van gehoord. Wel apart dat de BCC en Dixons weer een voorraad hebben en de Mediamarkt niet.

• FredjeK
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-12 21:31
Voor de Limburgers onder ons , bij Dixons Heerlen is hij gewoon op voorraad.

• Afiso
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02:13
Inga schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:21:
Yesssss super bedankt. Door jou heb ik de Nexus. Gisteren op je link geklikt en het bij dixon besteld. Vandaag mocht ik heb ophalen, want iemand anders had hem niet meer opgehaald. Dixon amsterdam kinkerstraat.

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
*O* Ik kreeg vanmorgen een ophaal bericht van de mycom in Leiden. Ik ben nu ook de trotse bezitter van de Nexus 7! Eerste indruk: dit apparaat is veel meer waard dan 250€ _/-\o_

Zonnepanelen

• Sypher
Sypher schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:20:
[...]

Hij is daar uitverkocht. Het is onbekend wanneer er nog meer binnen gaan komen.
Beetje vervelend dat men niet gewoon op "Binnenkort verkrijgbaar" terug zet, zodat SMS/Email notificaties werken als dat het geval is.
Er staat nu weer:
Actuele status: tijdelijk uitverkocht
Verwacht: leverdatum onbekend
Je kan je nu dus weer aanmelden voor email en/of SMS notificaties :)

edit:
Oef, "Verwacht: week van 15 - 19 oktober". Maand wachten dus bij CB..

[ Voor 7% gewijzigd door Sypher op 20-09-2012 17:58 ]

• linp
  • Laatst online: 16:38
Ik heb een reservering in A.dam west, maar heb er elders al een gehaald, dus pm me ( tot 18.00) als je deze wilt halen.
EDIT, ik had "Ja - Gebruikers kunnen mij een direct message sturen"uit staan . is nu aangezet.

[ Voor 28% gewijzigd door linp op 20-09-2012 15:38 ]

• Inga
  • Niet online
Afiso schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:02:
[...]

Yesssss super bedankt. Door jou heb ik de Nexus. Gisteren op je link geklikt en het bij dixon besteld. Vandaag mocht ik heb ophalen, want iemand anders had hem niet meer opgehaald. Dixon amsterdam kinkerstraat.
Geen dank! Ik blijf het raar vinden dat het bij de ene partij beschikbaar is en als het bij die vrijwel uitverkocht is de volgende winkel hem pas weer heeft.
Ook bizar dat Bol.com hem nog steeds niet kan/mag verkopen.

Nexus7tablet.info

• sheepsonn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-12 14:23
Even een update voor de mensen die bij saturn besteld hebben, zojuist heb ik ook mijn bestelling daar geannuleerd. Medewerker gaf me aan dat ze nog steeds geen voorraad binnen hebben gekregen in het magazijn. Ook weten ze niet wanneer dit wel gebeurd, ze krijgen deze info ook niet van de leverancier.

• hjoels
Heb hem zojuist opgehaald bij de BCC-Breda. Los van de bestellingen hadden ze er nog 6 in voorraad.

Verwijderd

De inkoop afdeling van Staples (voorheen Office Centre) verwacht waarschijnlijk volgende de Nexus 7 binnen te krijgen. Ben zelf van plan de tablet daar te halen, nog even wachten kan nog net ;)

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-12 18:35
Nadat ie bij Dixons stiekem toch niet naar de winkel was verstuurd, toch maar online bij bcc besteld. Kreeg net een mailtje dat ie verstuurd is en morgen zou ie er moeten zijn.

Bij Dixons zeiden ze dat ik tweede op de lijst was voor de volgende lading en dat de binnen gekomen tablets al eerder waren gereserveerd. Ze hoopte er dinsdag meer binnen te krijgen want dan zou ie in hun folder staan.

Shuttle st20g5

• Aid

Aid

Sypher schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:38:
[...]

Er staat nu weer:

[...]

Je kan je nu dus weer aanmelden voor email en/of SMS notificaties :)

edit:
Oef, "Verwacht: week van 15 - 19 oktober". Maand wachten dus bij CB..
Mid oktober pas? Ik hoop het niet. Gisteren ben ik nog langs de MM geweest en ze hebben aangegeven dat de tablets naar alle waarschijnlijkheid begin volgende week weer leverbaar zijn. We gaan het zien.

• BroodjeBami
  • Laatst online: 11-12 16:56
Aid schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:28:
[...]

Mid oktober pas? Ik hoop het niet. Gisteren ben ik nog langs de MM geweest en ze hebben aangegeven dat de tablets naar alle waarschijnlijkheid begin volgende week weer leverbaar zijn. We gaan het zien.
Welke media markt was dit als ik vragen mag? Het laatste wat ik hoorde (maandag) was dat ze vrijdag binnen zouden komen bij media markt.

• Aid

Aid

BroodjeBami schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:55:
[...]

Welke media markt was dit als ik vragen mag? Het laatste wat ik hoorde (maandag) was dat ze vrijdag binnen zouden komen bij media markt.
MM Rotterdam (Alexandrium) en Zoetermeer. Volgens mij weten de medewerkers het ook niet, want afgelopen zaterdag kreeg ik te horen dat de nexus 19-09 weer beschikbaar zou zijn... dus niet.

• tennis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-12 19:52
Bij de BCC in Zoetermeer hebben ze de tablet op voorraad, alleen ik weet niet hoeveel voorraad ze hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door tennis op 21-09-2012 15:57 ]

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-12 20:31

Nemean

3:16

Voor de geïnteresseerde in Zeeland.. bij BCC in Middelburg is er nog een voorraad en Dixons in Middelburg krijgt ze ook binnenkort binnen (ik denk begin volgende week). :Y

• MetalG
  • Laatst online: 09-04-2024
Ik heb hem vandaag opgehaald bij cool blue in Antwerpen er was gewoon eentje op voorraad.

• mogunz
  • Laatst online: 25-02 12:39
Vandaag 1 gehaald bij BCC in Ridderkerk.. ze hadden er 3 in totaal... dus nu minus 1 :)

hoi

• Patt_E
Vandaag zou de bestelling van MyCom binnen komen helaas is dit niet het geval. Ik heb MyCom gebeld en de eerste volgende N7 levering komt pas vrijdag de 28ste!

• Patt_E
Nemean schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:33:
Voor de geïnteresseerde in Zeeland.. bij BCC in Middelburg is er nog een voorraad en Dixons in Middelburg krijgt ze ook binnenkort binnen (ik denk begin volgende week). :Y
Helaas is de BCC in Middelburg ook uitverkocht! Er was er vandaag nog 1 en er stonden nog 2 bestellingen

• mobstaa
  • Niet online
Ik heb mn bestelling op mm gecancelled en naar de dichtsbijzijnde bcc gereden en daar hadden ze er nog precies 1 die heb ik gekocht en ben er hartstikke blij mee!

Pagina: 1 ... 23 ... 34 Laatste

Let op:
Het melden waar hij nog niet verkrijgbaar is heeft niet veel zin. Volgens de laatste info is hij vanaf 04-09-2012 leverbaar dus ga daar maar van uit. Mocht hij elders nu al wel verkrijgbaar zijn dan kun je dat gerust melden.

Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod