De mijne ookInktpotje schreef op woensdag 12 september 2012 @ 00:57:
Mijn reservering bij Dixons staat na 2 dagen nog altijd op "Verzonden naar winkel"...
Gebruik hiervoor V&A, niet in een topic.
[ Voor 91% gewijzigd door janvanduschoten op 12-09-2012 11:00 ]
In duitsland (laten) kopen bij play.google.nl.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 20:55:
Weet iemand hoe ik aan de 8gb versie kan komen voor €200?
Via www.german-proxy.de of een duitse vpn kun je hem daar online bestellen. Zal wel in Duitsland bezorgd moeten worden denk ik.
Vorige week vrijdag heb ik de Nexus 7 besteld in de MyCom webwinkel (ook al betaald dus), maar na een mailtje naar MyCom denk ik dat het nog wel even gaat duren voordat ze hem kunnen leveren. Bij MyCom weten ze zelf niet wanneer het tablet weer geleverd word:
"De levertijd van het desbetreffend product is momenteel helaas onbekend."
Afwachten dus...
Afwachten dus...
Bij BCC zijn inmiddels 3500 stuks besteld door BCC. BCC Almere heeft inmiddels een wachtlijst van c.a 550 man
Vrijdag de 7de rond 17uur besteld. Er stond nog bij dat er 4dagen levertijd was.foprel schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:57:
Vorige week vrijdag heb ik de Nexus 7 besteld in de MyCom webwinkel (ook al betaald dus), maar na een mailtje naar MyCom denk ik dat het nog wel even gaat duren voordat ze hem kunnen leveren. Bij MyCom weten ze zelf niet wanneer het tablet weer geleverd word:
Afwachten dus...
Maandag emailtje gestuurd en gisteren reactie.
In dit soort gevallen is het altijd weer jammer dat er weekend dagen bestaan
Bedankt voor uw bericht.
Wij verwachten de Asus Nexus 7 rond 14-09-2012, u kunt deze enkele dagen later verwachten.
Mocht/kunt u hier niet op wachten heeft u de mogelijkheid uw order te annuleren.
Met vriendelijke groet,
MyCom Nederland
Ik had vorige week donderdag bij de media markt Zwolle een gereserveerd. Hij zou tussen afgelopen dinsdag en aankomend vrijdag geleverd worden. Gister ff gebeld het wordt volgende week
Klopt, de mailtjes die ik kreeg van mediamarkt waren ook iets in de trant van : onlineshop@mediamarkt-saturn.comjmk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 00:29:
[...]
Ik kreeg van Saturn dezelfde datum door. (Afleverdatum dinsdag 18-09) Ik neem aan dat Saturn en Mediamarkt dezelfde backend hebben qua distributie als het gaat om het online shoppen. Kan iemand dat bevestigen?
Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber
Ik heb deze week een mail gestuurd naar Mediamarkt Arnhem, met de vraag wanneer ik mijn bestelde Nexus zou kunnen verwachten. Ik heb onderstaand bericht ontvangen:
"Onze leverancier geeft aan a.s. vrijdag weer een zending van Asus te verwachten. Dat betekend dat wij ze hoogst waarschijnlijk eind volgende week kunnen gaan uitleveren"
"Onze leverancier geeft aan a.s. vrijdag weer een zending van Asus te verwachten. Dat betekend dat wij ze hoogst waarschijnlijk eind volgende week kunnen gaan uitleveren"
Mailtje binnen van Mycom Zwolle dat ik de nexus kan ophalen. Ik heb um een week geleden al opgehaald bij de Dixons dus wie interesse heeft mag me mailen.
Coolblue geeft inmiddels niet meer aan dat ze "deze week" kunnen leveren maar "dit jaar". Kan nog ff duren m.a.w.
Zojuist contact gehad met Saturn, ze vertelde mij dat ze de nieuwe lading 16-09-2012 in het magazijn verwachtten en dat het vanuit daar binnen 1 a 2 dagen naar de vestigingen / huizen van mensen wordt gestuurd.
Ze krijgen overigens genoeg binnen voor alle bestellingen die in back-order staan.
Ze krijgen overigens genoeg binnen voor alle bestellingen die in back-order staan.
Bedankt voor het melden! Dat is wat ze ook tegen mij zeiden maandag. Hopelijk valt de daadwerkelijke levering niet tegen.sheepsonn schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:25:
Zojuist contact gehad met Saturn, ze vertelde mij dat ze de nieuwe lading 16-09-2012 in het magazijn verwachtten en dat het vanuit daar binnen 1 a 2 dagen naar de vestigingen / huizen van mensen wordt gestuurd.
Yippie kayak, other buckets!
Ik hoor graag van je!thecompany schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:15:
Mailtje binnen van Mycom Zwolle dat ik de nexus kan ophalen. Ik heb um een week geleden al opgehaald bij de Dixons dus wie interesse heeft mag me mailen.
- The one and only
Bij Mycom is hij ook niet meer leverbaar volgens de site...
Hoorde vandaag bij de MyCom dat ze de 25ste weer een batch krijgen. Waarom ze nu het product van de website hebben gehaald.. verhoog dan de "verwachte datum".
Jippie, heb hem vandaag op kunnen halen bij MyCom. Was vandaag bij de winkel bezorgt!
Succes iedereen met de 'jacht' op dit prachtige apparaat. Ik had een 10", maar dit is stukken handzamer, moeite waard en geduld wordt beloond ;-)
Jammer dat de Transformers film er niet op staat, geen Play store credit bij zit of gratis boek. Om nog maar niet te beginnen over dat de euro en de dollar niet echt vergelijkbaar zijn (249 US dollars = 192.8587 euros).
But still, there is a smile on my face using this little wonder :-D
Succes iedereen met de 'jacht' op dit prachtige apparaat. Ik had een 10", maar dit is stukken handzamer, moeite waard en geduld wordt beloond ;-)
Jammer dat de Transformers film er niet op staat, geen Play store credit bij zit of gratis boek. Om nog maar niet te beginnen over dat de euro en de dollar niet echt vergelijkbaar zijn (249 US dollars = 192.8587 euros).
But still, there is a smile on my face using this little wonder :-D
[ Voor 38% gewijzigd door lometje op 14-09-2012 00:16 . Reden: kleine nadelen toegevoegt ]
Je bedoelt dat prijzen met en zonder BTW niet hetzelfde zijn?lometje schreef op donderdag 13 september 2012 @ 22:30:
Heb je hem via de site besteld of in de winkel?jmk schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:10:
[...]
Bedankt voor het melden! Dat is wat ze ook tegen mij zeiden maandag. Hopelijk valt de daadwerkelijke levering niet tegen.
Wat zou het trouwens betekenen dat Mycom en Dixons ze van de site hebben gehaald? Ik heb toevallig bij die twee vestigingen een bestelling geplaatst gister, en die kan ik gelukkig nog wel terugvinden. Maar geeft me weinig vertrouwen als ze het produkt niet eens meer op hun website hebben staan.
[ Voor 33% gewijzigd door spokje op 14-09-2012 10:00 ]
Wat het zou betekenen dat ze bij mycom en dynabyte de nexus van de site hebben gehaald? Het lijkt me voor de hand liggen dat ze bij lange na niet aan de vraag kunnen voldoen en niet nog meer klanten willen teleurstellen / niet nog meer tijd kwijt raken met klanten die naar het product vragen.
De enige echte :-)
Ik heb hem 04-09 om 's ochtends besteld op de website van Saturn via ideal. Op het moment van bestellen stond er "op voorraad" Dat bleek dus niet te kloppen.spokje schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:59:
[...]
Heb je hem via de site besteld of in de winkel?
...
Ik heb sinds dien 2x navraag gedaan en ik ga er vanuit dat ik hem 19-09 thuis heb.
Verwijderd
Wat een deceptie. Eerst verwachten dat hij 05-09 geleverd zou worden en nu twee weken later ....jmk schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:20:
[...]
Ik heb hem 04-09 om 's ochtends besteld op de website van Saturn via ideal. Op het moment van bestellen stond er "op voorraad" Dat bleek dus niet te kloppen.
Ik heb sinds dien 2x navraag gedaan en ik ga er vanuit dat ik hem 19-09 thuis heb.
Ik heb hem woensdag besteld op fnac.fr, werd vanmorgen afgeleverd door DHL (in België)
8 euro verzendkosten betaald
Ondertussen staat er wel "Stock épuisé", dus misschien heb ik wat geluk gehad:
http://www.fnac.com/Asus-Nexus-7-LED-16-Go/a4424996/w-4
Ja niet leuk. Ik heb expres niet geannuleerd en ergens anders besteld omdat ik geen zin had in al dat gedoe, spanningen etc. Aangezien dat Dixons/mycom ook niet uitblinkt in betrouwbaarheid.Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:32:
[...]
Wat een deceptie. Eerst verwachten dat hij 05-09 geleverd zou worden en nu twee weken later ....
@hsheepsonn: Maandag wordt niets geleverd waarschijnlijk, aangezien PostNL maandag niet zo actief is.
Verwijderd
mensen die bij bcc hebben besteld ik heb goed nieuws, de nexus 7 is er volgende week maandag of dinsdag in de winkel omdat hij nu in de hoofd bcc is en hij nu wordt opgestuurd naar alle winkels
Ook vernomen hier. 672 in bestelling en komen er 1000 binnen. Die worden wel verdeeld over de filialen en internet orders. Ben benieuwd, hier ook één besteld!Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:38:
mensen die bij bcc hebben besteld ik heb goed nieuws, de nexus 7 is er volgende week maandag of dinsdag in de winkel omdat hij nu in de hoofd bcc is en hij nu wordt opgestuurd naar alle winkels
Ze zouden overigens deze week binnen komen, maar ze zijn te laat. Zal begin volgende week zijn (bevestiging #2 dus
Verwijderd
ik zag op hun computer dat ze er 3000 hadden besteld en die zouden verstuurd worden naar hun filialenRuvetuve schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 17:21:
[...]
Ook vernomen hier. 672 in bestelling en komen er 1000 binnen. Die worden wel verdeeld over de filialen en internet orders. Ben benieuwd, hier ook één besteld!
Ze zouden overigens deze week binnen komen, maar ze zijn te laat. Zal begin volgende week zijn (bevestiging #2 dus)
Ik heb vandaag ook een rondgebeld, en inderdaad heeft niemand hem meer op voorraad heeft. Waar kan ik hem het best bestellen ??
weg
[ Voor 98% gewijzigd door Kicx op 17-09-2012 19:13 . Reden: weg ]
Ehhh, 122 euro voor de 8Gb versie Nexus 7? Bij iemand met 0 feedback? Doesn't that sound too good to be true?...Ydebont schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 11:39:
Zojuist heb ik een 8GB besteld op ebay:
http://www.ebay.nl/itm/Go...3f1c68d382#ht_7778wt_1139
Er zijn er nog 3 beschikbaar!
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
weg
[ Voor 98% gewijzigd door Kicx op 17-09-2012 19:14 . Reden: weg ]
Als je al iets krijgt... En Paypal bescherming werkt IIRC alleen indien Paypal iets van tegoed van de verkoper kan 'vergrendelen' tijdens een dispute. Thanks voor de tip, maar ik sla even over...Ydebont schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 11:47:
[...]
Misschien wel, maar voor zover ik weet bied PayPal kopers bescherming.
Indien er iets niet goed is retourneer ik het pakket gewoon.
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Idd, Waarom zou iemand dat ding met verlies verkopen?
coyote1980 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 11:49:
[...]
Als je al iets krijgt... En Paypal bescherming werkt IIRC alleen indien Paypal iets van tegoed van de verkoper kan 'vergrendelen' tijdens een dispute. Thanks voor de tip, maar ik sla even over...
Verwijderd
Er zijn ook clonen van de Nexus 7, dus pas daar maar mee op inderdaad. ( Toevallig dat me dat vandaag nog iemand vertelde over een € $ 99 Nexus 7 kloon ).
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2012 12:48 ]
ik heb hem vanmorgen ook gezien durfde het niet aan...Ydebont schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 11:39:
Zojuist heb ik een 8GB besteld op ebay:
http://www.ebay.nl/itm/Go...3f1c68d382#ht_7778wt_1139
Er zijn er nog 3 beschikbaar!
weg
[ Voor 98% gewijzigd door Kicx op 17-09-2012 19:13 . Reden: weg ]
Dat bedrag is wel heel laag vergeleken met de retail prijzen... En inderdaad aangeboden een net aangemaakt account. Zelfs als ze gejat waren zouden ze zeer waarschijnlijk niet zo goedkoop worden aangeboden.
Misschien inderdaad een nexus kloon, en anders iemand die denkt even snel wat geld te scoren via deze weg.
Gevalletje "If it looks too good to be true, it probably is!". Ik wacht wel netjes totdat de 8GB versie in Nederland in de winkels ligt. Die is goedkoop zat
.
Misschien inderdaad een nexus kloon, en anders iemand die denkt even snel wat geld te scoren via deze weg.
Gevalletje "If it looks too good to be true, it probably is!". Ik wacht wel netjes totdat de 8GB versie in Nederland in de winkels ligt. Die is goedkoop zat
No animals were harmed in the making of this comment.
komt de 8gb uberhaupt in nederland uit?Comgenie schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 13:24:
Gevalletje "If it looks too good to be true, it probably is!". Ik wacht wel netjes totdat de 8GB versie in Nederland in de winkels ligt. Die is goedkoop zat.
Verwijderd
Volgens mij is dat juist niet bekend, vooralsnog is alleen de 16GB versie te koop.Michel242186 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 15:21:
[...]
komt de 8gb uberhaupt in nederland uit?
Verwijderd
Ook net besteld via fnac.fr. Ze zijn terug in stock. Ik heb evenveel betaald als ik zou betalen voor een exemplaar bij coolblue! Fnac levert naar elk land en ik zou hem dinsdag al hebben!al-ahlex schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:23:
Ik heb hem woensdag besteld op fnac.fr, werd vanmorgen afgeleverd door DHL (in België)
Ik neem aan dat dat verder voor de taal van de tablet niet uitmaakt? Gewoon op engels dan wel nederlands te zetten?Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 23:29:
[...]
Ook net besteld via fnac.fr. Ze zijn terug in stock. Ik heb evenveel betaald als ik zou betalen voor een exemplaar bij coolblue! Fnac levert naar elk land en ik zou hem dinsdag al hebben!
Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu
Verwijderd
Dat zou me heel sterk verbazen als dat niet mogelijk zou zijn!GabberKooij schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 23:58:
[...]
Ik neem aan dat dat verder voor de taal van de tablet niet uitmaakt? Gewoon op engels dan wel nederlands te zetten?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2012 10:30 ]
Dit is hier niet de bedoeling.
[ Voor 144% gewijzigd door RoD op 16-09-2012 14:56 ]
I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.
Als het goed is krijgt Saturn de reeds bestelde artikelen binnen + meer. Als het goed is komt die voorraad vandaag binnen.chaser schreef op zondag 16 september 2012 @ 14:55:
[mbr]Dit is hier niet de bedoeling.[/]
Je zou kunnen F5en op deze pagina totdat je ziet dat hij op voorraad is en dan METEEN bestellen. Geen enkele garantie, want mijn bestelling was zogenaamd op voorraad, anderen voor mij hadden meer geluk.
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling van 04-09, maar zit er wel bij nu als het goed is.
De levertijd bij MyCom is een maand:
Naar verwachting kunt u de bestelling afhalen bij MyCom Groningen, Westerhaven 44 op: woensdag, 17-10-2012
Naar verwachting kunt u de bestelling afhalen bij MyCom Groningen, Westerhaven 44 op: woensdag, 17-10-2012
Net ook bij Fnac.com besteld.
Gelijk een stomme fout gemaakt door een verkeerde postcode in te vullen
.
Op me beste Frans een mail terug gestuurd, hoop dat ze begrijpen hehe
.
Heb voor de DHL Express verzending gekozen, denk dat ie dinsdag of woensdag
geleverd wordt.
Gr.
Gelijk een stomme fout gemaakt door een verkeerde postcode in te vullen
Op me beste Frans een mail terug gestuurd, hoop dat ze begrijpen hehe
Heb voor de DHL Express verzending gekozen, denk dat ie dinsdag of woensdag
geleverd wordt.
Gr.
Klopt, hij stond zelfs standaard op engels ingesteld bij de eerste boot.GabberKooij schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 23:58:
[...]
Ik neem aan dat dat verder voor de taal van de tablet niet uitmaakt? Gewoon op engels dan wel nederlands te zetten?
Net ook bij fnac.com besteld, 16,99euro levering via DHL naar Belgie.
Ik laat wel iets weten als hij toegekomen is
Ik laat wel iets weten als hij toegekomen is
op site van Mycom ( zie link) staat dat hij 2-4 dagen leverbaar is.
http://www.mycom.nl/Produ...gle-NEXUS-7-Black/1365136
http://www.mycom.nl/Produ...gle-NEXUS-7-Black/1365136
Ik heb daarnet gebeld met Mycom. Morgen komt er een nieuwe levering in het centrale magazijn, waarna deze gedistibueerd worden naar de diverse vestigingen en mensen die een Nexus 7 besteld hebben. Telefonist gaf aan dat er op dit moment zo'n vijfhonderd bestellingen zijn gedaan en zei mij dat hij verwacht dat de levering meer dan dit aantal zal bevatten.
Nu bestellen betekent dus -waarschijnlijk- woensdag of donderdag je Nexus in huis!
Nu bestellen betekent dus -waarschijnlijk- woensdag of donderdag je Nexus in huis!
Verwijderd
Geldt dit ook voor dixons denk je? En is er trouwens een verplichting tot betaling als je een afhaalbestelling plaatst bij een filiaal van Dixons of Mycom? Ik heb namelijk al een bestelling staan bij Dixons maar wil er nu dus ook een bij Mycom plaatsen..
Edit: ook ik heb hem nu bij Coolblue besteld
Kan alleen nergens online die bestellingen bij Mycom en Dixons annuleren ? Moet dit telefonisch of moet ik hem gewoon weg laten leggen en dan niet op komen dagen?
Edit: ook ik heb hem nu bij Coolblue besteld
[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2012 15:04 ]
Zojuist om 14:44 een email ontvangen dat coolblue de nexus 7 op vooraad heeft. Volgens me afschrijving om 14:46 de bestelling afgerond.
Kreeg net e-mail dat hij bij tabletcenter.nl (coolblue) op voorraad was. Gelijk besteld en als het goed is heb ik hem morgen al! (En een order op ebay voor een 8GB versie gecancelled).
@The_Double: Je was me net voor met order plaatsen en hier een bericht zetten
@The_Double: Je was me net voor met order plaatsen en hier een bericht zetten
[ Voor 35% gewijzigd door wim-vdv op 17-09-2012 16:30 ]
Weet iemand hoe ik de order bij dixons kan cancellen?
Besteld bij Coolblue. Kan de Nexus 7 eindelijk morgen afhalen in de winkel in Groningen.
Zojuist ook besteld bij Coolblue, hopen maar dat die voorraad status actueel is
is actueel, +- 30sec sync met daadwerkelijke voorraad. Als je er een kunt bestellen, is die ook echt van jou (hun woorden overigens)Inktpotje schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:15:
Zojuist ook besteld bij Coolblue, hopen maar dat die voorraad status actueel is
thnx, net ook gehaald bij coolbue.
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
Half uur terug ook de Nexus 7 besteld bij coolblue.nl, zou morgen geleverd moeten worden.
Status op de site is nog steeds: 'op voorraad'. Thanks iedereen voor het melden!
Status op de site is nog steeds: 'op voorraad'. Thanks iedereen voor het melden!
Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter
BCC zal hem dan ook relatief snel krijgen, had al aanbetaald... geen zin om dat geld apart weer op te halen
tablet besteld bij tabletcenter. Ik heb een e-mail gestuurd naar dixons dat ik de bestelling annuleer.
mediamarkt hertzogenrath nog +- 20 stuks
Ik neem aan dat iedere winkelketen gewoon de tablet tegelijk gekregen heeft.EquiNox schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:37:
BCC zal hem dan ook relatief snel krijgen, had al aanbetaald... geen zin om dat geld apart weer op te halen
Nog niets van bcc gehoord helaas
Had hem ook al 2 weken bij bcc in bestelling, vandaag gebeld maar nog geen zicht op wanneer de tablet binnen komt. Volgens de klantenservice afgelopen vrijdag zou hij vandaag binnen moeten komen, niet dus...fromthehill schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:50:
[...]
Ik neem aan dat iedere winkelketen gewoon de tablet tegelijk gekregen heeft.
Nog niets van bcc gehoord helaas
Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter
Volgens bronnen hier ook blijkbaar. misschien zijn ze nog aan het afladenjordy2811 schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:53:
[...]
Had hem ook al 2 weken bij bcc in bestelling, vandaag gebeld maar nog geen zicht op wanneer de tablet binnen komt. Volgens de klantenservice afgelopen vrijdag zou hij vandaag binnen moeten komen, niet dus...
Ik maar denken dat het hoesje dat ik op amazon besteld heb later zou zijn dan de tablet zelf
Dat ding ligt al ruim een week zielig leeg op tafel.
[ Voor 19% gewijzigd door fromthehill op 17-09-2012 16:59 ]
Verwijderd
ik ben vandaag naar mijn bcc gegaan en zij verwachte hem vorige week maar ze hadden hem nog niet binnen gekregen en ze konden me ook niet zeggen wanneer die zou komenjordy2811 schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:53:
[...]
Had hem ook al 2 weken bij bcc in bestelling, vandaag gebeld maar nog geen zicht op wanneer de tablet binnen komt. Volgens de klantenservice afgelopen vrijdag zou hij vandaag binnen moeten komen, niet dus...
Gereserveerd bij BCC begin vorige week. Die tablet komt maar niet dus maar gekocht bij Coolblue om 16;00
Antwoord van Dixons op de vraag wanneer de Nexus 7 uitgeleverd gaat worden:
Overigens verwachten ook BCC en MyCom deze komende week een nieuwe grote levering."De Nexus7 wordt verwacht op 18 septemebr a.s.
Openstaande orders worden dan direct verwerkt en bineen 24 tot 48 uur geleverd.
Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,"
Ik heb net ook eindelijk de Saturn bestelling geannuleerd
; aan de telefoon vertelde ze me dat de Nexus weer verwacht wordt binnen 1-2 dagen (en dus niet de 16e is aangeleverd zoals eerder werd bericht)
. Hopelijk dat ik nu wel op tijd was bij CoolBlue.
Heeft iemand al een bevestiging van CoolBlue gekregen, en zo ja, hoelang mocht je op de bevestiging wachten?
EDIT: ik was te ongeduldig. Bevestiging kwam binnen een halfuur.
Heeft iemand al een bevestiging van CoolBlue gekregen, en zo ja, hoelang mocht je op de bevestiging wachten?
[ Voor 8% gewijzigd door asch99 op 17-09-2012 17:30 ]
Heb je een orderbevestiging of een verzendbevestiging gekregen ?asch99 schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:28:
Ik heb net ook eindelijk de Saturn bestelling geannuleerd; aan de telefoon vertelde ze me dat de Nexus weer verwacht wordt binnen 1-2 dagen (en dus niet de 16e is aangeleverd zoals eerder werd bericht)
. Hopelijk dat ik nu wel op tijd was bij CoolBlue.
Uhmhm. Ja, da's alleen een orderbevestiging; de verzendbevestiging komt om uiterlijk 23.00 vanavond (zeggen ze). 
Inktpotje schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:01:
[...]
Heb je een orderbevestiging of een verzendbevestiging gekregen ?
Die van mij is al ingepakt bij Coolblue!
Nice! Wanneer heb je hem besteld ?earthknake schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:16:
Die van mij is al ingepakt bij Coolblue!
Lijkt dat ze genoeg voorraad hebben, de mijnes wordt nu ingepakt.
om 16.00 besteld en betaald.
om 16.00 besteld en betaald.
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
Verwijderd
Heb een uurtje geleden naar Coolblue gebeld, en kreeg daar de mededeling dat ze er nog genoeg op voorraad hadden.
Heb er gelijk eentje besteld die op dit moment ingepakt wordt.
Meteen naar mijn werk laten verzenden zodat ik er morgen gelijk mee aan de gang kan
Heb er gelijk eentje besteld die op dit moment ingepakt wordt.
Meteen naar mijn werk laten verzenden zodat ik er morgen gelijk mee aan de gang kan
Mmm... maar een aantal andere annuleren dan en bij Coolblue. Derde keer dat ik € 250 overmaak in een week voor deze tablet
.
Ook hier rond 3 uur bij Coolblue besteld en zojuist een inpakbevestiging gekregen!
18:55 al de verzendbevestiging ontvangen van coolblue ;-) Dus morgenochtend heb ik hem al!
Bas
Ik heb ook zonet besteld, en ze geven nog steeds aan dat wanneer je voor half elf besteld hij de volgende dag in huis is
Ben benieuwd. Hoop dat er iemand thuis is morgen...
Vanmiddag hoorde ik dat ze niet wisten wanneer de volgende lading binnen komt. Krijgen elke week een lading zeiden ze.
Cancelen ging hier overigens goed. Als het goed is wordt morgen het geld al terug gestort.
Cancelen ging hier overigens goed. Als het goed is wordt morgen het geld al terug gestort.
Om 2020 uur nog kunnen bestellen bij coolblue....yeah morgen!!
Ik ben benieuwd wanneer MyCom ze binnenkrijgt...mijn verwachte afhaaldatum staat nog op 17 oktober.
Bedankt voor de tip dat die voorradig is bij Coolblue/Tabletcenter.nl. Heb mijn bestelling bij Dixons geannuleerd en bij Tabletcenter.nl besteld. Werd bij Dixons ook niet op de hoogte gehouden over de voortgang van de order; nu kan ik het gegarandeerd morgen ophalen.
[ Voor 4% gewijzigd door HansH op 17-09-2012 20:40 . Reden: typo ]
Haha, lang leve het forum. Ik zat ook al te azen. Mijne ligt morgen bij de Albert Heijn in de buurt. Relaxed dat je het ook niet thuis hoeft laten te bezorgen en dat dat ook nog eens gratis is.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
MyCom geeft nog steeds aan 'Uw order is in bestelling' ... Hopen dat ze de Nexus 7 morgen binnen krijgen en versturen! Geen zin om m'n geld terug te vragen, één dag te wachten op mijn geld (als het niet langer duurt) en dan pas ergens anders een bestelling te kunnen plaatsen
Heb hem ook besteld bij Coolbleu, zat al een tijdje te wachten tot dat ze hem daar hadden... En met het verzilveren van mijn waardebon heb ik hem voor een mooi prijsje kunnen kopen.
netjes, rond 19:00 besteld bij coolblue en net de melding dat de zending verpakt is en klaar staat om verzonden te worden, ik heb er niet echt haast bij maar dit is toch wel een stukje betere service dan bij dixons/dynabyte..
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Heb verzendbevestiging van coolblue met trace and track code! Jeeeh!
Verwijderd
Yep, mailtje CB, hijs op de post, morgen afhalen op postkantoor na het werk
Had verwacht dat ze al verkocht zouden zijn eer ik thuis was (had geen Random Reader op het werk...)
Verwijderd
Hoe heb je je Dixons bestelling geannuleerd als ik vragen mag? Even gebeld naar de vestiging oid?HansH schreef op maandag 17 september 2012 @ 20:30:
Bedankt voor de tip dat die voorradig is bij Coolblue/Tabletcenter.nl. Heb mijn bestelling bij Dixons geannuleerd en bij Tabletcenter.nl besteld. Werd bij Dixons ook niet op de hoogte gehouden over de voortgang van de order; nu kan ik het gegarandeerd morgen ophalen.
Let op:
Het melden waar hij nog niet verkrijgbaar is heeft niet veel zin. Volgens de laatste info is hij vanaf 04-09-2012 leverbaar dus ga daar maar van uit. Mocht hij elders nu al wel verkrijgbaar zijn dan kun je dat gerust melden.
Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod
Het melden waar hij nog niet verkrijgbaar is heeft niet veel zin. Volgens de laatste info is hij vanaf 04-09-2012 leverbaar dus ga daar maar van uit. Mocht hij elders nu al wel verkrijgbaar zijn dan kun je dat gerust melden.
Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod