• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-12 21:20

jmk

sheepsonn schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 14:43:
[...]

Net Saturn nog maar even gebeld, ze verwachten begin / midden volgende week. Maar weten dat zelfs niet zeker....
Ik kreeg woensdag, voor een artikel dat ik dinsdag ochtend heb besteld via ideal, een mail met levertijd 5-7 werkdagen. Dat komt dus neer op woensdag 12-09 uiterlijk vrijdag 14-09. Ik snap ook dat natuurlijk een beetje koffiedik kijken is, ook voor Saturn. Ik ga er in ieder geval wel van uit dat ze een nieuwe voorraad is beloofd, en dat ze die ook gaan krijgen.

Yippie kayak, other buckets!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-12 14:42

Metian

Snert is vies

MegaTronics schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:55:
En ze zijn weer uitverkocht bij de Dixons.
Hopen dat ik nog geluk heb en er tussen zit. Toen ik hem bestelde stond die op 30 stuks, toen ik klaar was en terug naar de pagina ging van de N7 stond er nog 1 stuks.. maar goed, we zullen zien, hopen dat iedereen die hem heeft kunnen bestellen hem morgen gewoon in huis heeft.

Ik kan in ieder geval niet wachten tot ik hem in me handen heb, overigens staat die bij mij nog 'in behandeling'.

Rupsen, Rapsen.

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-12 21:23
Immortaly007 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 18:15:
De status van mijn rond 11 uur vanochtend bestelde Nexus 7 bij Dixons en Dynabyte (te Heerlen) zijn respectievelijk backorder en in behandeling. Ik ben net bij de winkels langs geweest en die zeiden allebei dat er waarschijnlijk niks voor mij bij zit morgen. Dat is dus het slechte nieuws.

Het (semi) goede nieuws is dat de mediamarkt beweert dat hun filialen (zoals die in Heerlen) de 10e en/of 15e van de maand een grote lading krijgen, en dat hier nog reservering op te doen zijn (met een aanbetaling van 10%).
Ik ben vanmorgen ook bij de Dixons in Heerlen geweest. Waren volgens de medewerker nog ruim 100 tablets op voorraad. Ik heb toen direct ene gereserveerd via de pc van desbetreffende medewerker voor morgen (zaterdag) afhalen. Na de procedure stonden er nog steeda meer dan 70 beschikbaar.

Als ik inlog op de website staat er ook bij mij 'backorder'. Dus kan ik er dan al van uit gaan dat het morgen niets wordt?
Wat is dan de meerwaarde van reserveren?

• Virverus
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-08-2022
Ik heb een soortgelijke ervaring.Eerst stond bij mijn order "in behandeling",
enkele minuten later "backorder" .Ook toen nog een aantal leverbaar van
meer dan 70 stuks.Dit was voor 12.00 uur.
Als ik de reacties hier bekijk heeft iedereen "backorder" als status bij dixons.
Dit betekent dan dus niet dat je hem niet krijgt.
Of zijn er nu mensen met een andere status?

• Metian

Metian

Snert is vies

Virverus schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 20:28:
Ik heb een soortgelijke ervaring.Eerst stond bij mijn order "in behandeling",
enkele minuten later "backorder" .Ook toen nog een aantal leverbaar van
meer dan 70 stuks.Dit was voor 12.00 uur.
Als ik de reacties hier bekijk heeft iedereen "backorder" als status bij dixons.
Dit betekent dan dus niet dat je hem niet krijgt.
Of zijn er nu mensen met een andere status?
Wanneer ik inlog staat er nog steeds 'in behandeling' bij dixons. Bestelling was om 12:51 afgerond (tijd die op de email staat).

Echter, nu is de vraag; laat jij hem bezorgen aan huis of zelf ophalen, want zover ik het lees hebben mensen backorder met zelf ophalen.

Rupsen, Rapsen.

• pelofr
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-01-2017
Mijn bestelling bij Dixons filiaal Ridderkerk (morgen ophalen) is veranderd van status "backorder" naar status "geannuleerd" zonder dat ik wat gedaan heb. Dat was toch niet helemaal mijn bedoeling :-(

• Virverus
Metian schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 20:35:
[...]

Wanneer ik inlog staat er nog steeds 'in behandeling' bij dixons. Bestelling was om 12:51 afgerond (tijd die op de email staat).

Echter, nu is de vraag; laat jij hem bezorgen aan huis of zelf ophalen, want zover ik het lees hebben mensen backorder met zelf ophalen.
Ik heb inderdaad gekozen voor zelf ophalen.

• Metian

Metian

Snert is vies

Virverus schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 20:56:
[...]
Ik heb inderdaad gekozen voor zelf ophalen.
Dan begint het er toch op te lijken dat wanneer er gekozen word 'zelf ophalen' dat bestellingen in back order komen te staan, of iemand moet hier melden dat zijn bestelling op back order staat terwijl die bestelling aan huis heeft. Ik zal het in de gaten houden wanneer er bij mij iets veranderd.

[ Voor 7% gewijzigd door Metian op 07-09-2012 21:01 ]

Rupsen, Rapsen.

• Virverus
zojuist is mijn status gewijzigd in "geannuleerd"!
Voor de goede orde:ruim aan half uur na mijn reservering
was de nexus nog leverbaar,als dit echt zo is dan is reserveren
bij dixons meer een soort russische roulette.Puinhoop.

edit:tot op heden nog geen email ontvangen over deze annulering

[ Voor 13% gewijzigd door Virverus op 07-09-2012 21:34 ]

• BizzieBis
Same here. Geannuleerd... |:(

• smartie89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-11 19:16
Ook mijn bestelling bij Dixons Breda is nu zonder verdere info geannuleerd :(

• sjaft
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:45
Same here, zonder melding of mail... :'(

• tyson69
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:23
Same here, Dixsons bestelling (Utrecht Vredenburg) van backorder naar geannuleerd.

Gelukkig nog 2 orders lopen die beide hoopgevend zijn, Mycom Gildekwartier is verzonden (met tracktrace code) en Dixons V&D staat ook op verzonden naar winkel. Hoop er morgen 1 te kunnen afhalen. Als ik er ineens 2 kan halen, bied ik de andere hier wel aan.

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:45

B4tman_DH

To the Bat.....

Hier helaas ook :X Gelukkig heb ik meerdere pijlen geschoten want de track & trace van mycom is inmiddels in de pocket 8)

• Immortaly007
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-12 18:00
Ook mijn bestelling bij Dixons Heerlen staat nu op geannuleerd, maar een andere bestelling, naar Dixons Leidschendam (waarover ik die dag gebeld werd dat die niet leverbaar was) staat op "verzonden naar winkel", maar geen verdere details...Ik kijk wel of ze bellen morgen.
Bij Dynabyte Delft heb ik een bestelling staan die al enkele dagen de status "verzonden naar winkel" heeft. Das ook behoorlijk vreemd...

Verwijderd

Iedereens bestelling bij Dixons staat op geannuleerd. Watskebeurt?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2012 11:27 ]

• Metian

Metian

Snert is vies

Bestelling staat hier nog altijd op in behandeling

Rupsen, Rapsen.

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:45

B4tman_DH

To the Bat.....

Hij is nu aangepast naar voltooid :)

• BizzieBis
Tja, zelfs een geannuleerde bestelling raakt en keer voltooid ;)
Ik weet het zo net nog niet

• Metian

Metian

Snert is vies

Vraagje, wanneer die 'in behandeling' staat, is er dan alsnog een kans dat die vandaag aankomt of kan ik het dan gewoon vergeten ? Anders ga ik straks er maar weer achter aan, het is niet de eerste keer dat ik iets bestel op voorraad en alsnog kan gaan zitten wachten

Rupsen, Rapsen.

• Virverus
Metian schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 08:34:
Vraagje, wanneer die 'in behandeling' staat, is er dan alsnog een kans dat die vandaag aankomt of kan ik het dan gewoon vergeten ? Anders ga ik straks er maar weer achter aan, het is niet de eerste keer dat ik iets bestel op voorraad en alsnog kan gaan zitten wachten
Ik denk dat niemand hier jouw daar zekerheid over kan geven.
Als je gekozen hebt voor afleveren aan huis is dit in ieder geval niet hoopgevend.

Ik zelf ga vandaag bij enkele winkels langs,er zijn er genoeg hier in Delft e.o.(BCC,MM),
je weet maar nooit!

Mijn ervaringen met het bestel systeem van Dixons zijn in ieder geval om te huilen.
Bij drie(!!) bestellingen staat "verzonden naar de winkel",dit waren gevallen waar de Nexus
direct leverbaar zou zijn.Slechts een winkelier had het fatsoen mij te bellen dat de Nexus op was,
dat was filiaal Leidschendam en binnen 5 minuten.

De laatste,vierde bestelling ,die toch vrij secuur leek,staat bij mij nu ook op voltooid,
klinkt niet hoopvol.Voor mij is het pas voltooid als -ie naast mij ligt op de bank!

Mijn conclusie tot zover:
wordt de Nexus weer aangeboden,bestel bij Mycom en laat hem thuis afleveren.
Bestellen bij Dixons buitengewoon onbetrouwbaar,reserveren kost niets maar biedt ook
geen enkele zekerheid.

[ Voor 45% gewijzigd door Virverus op 08-09-2012 08:59 ]

• Metian

Metian

Snert is vies

Virverus schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 08:38:
[...]

Ik denk dat niemand hier jouw daar zekerheid over kan geven.
Als je gekozen hebt voor afleveren aan huis is dit in ieder geval niet hoopgevend.

Ik zelf ga vandaag bij enkele winkels langs,er zijn er genoeg hier in Delft e.o.(BCC,MM),
je weet maar nooit!
Dat dacht ik al, mja wie niet waagt wie niet wint. Denk dat ik zo maar aan de telefoon ga hangen om te kijken hoe het zit.

Rupsen, Rapsen.

• thecompany
  • Laatst online: 10:15
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/9605890/pics/ordernexus.PNG

Geen idee wat het inhoudt, weet wel dat ik nog geen enkele orderbevestiging/ophaalbericht of iets dergelijks binnen heb...

• Metian

Metian

Snert is vies

Nou, heb inmiddels maar contact opgenomen met Dixons, aangezien ik er zeker van was dat ik hem besteld heb toen die nog op voorraad was, en hij tot heden nog 'in behandeling' stond.

Nu blijkt het dat bij Dixons de voorraad eens in de 30 min vernieuwd word, kortom wanneer jij hem besteld met 100 stuks op voorraad, is dat al niet eens meer actueel.

Daarnaast kreeg ik te horen dat ze 25 september pas weer een nieuwe lading krijgen van de Nexus 7.

Rupsen, Rapsen.

• sjaft
Zojuist gebeld door de dixons vestiging waar ik gereserveerd had gisteren om vandaag af te halen. Mijn order was ook backorder en toen geannuleerd, maar staat nu op voltooid. Dus ik denk dat er meer mensen gebeld gaan worden! :)
Na het ophalen ook even naar de Saturn om reservering ongedaan te maken en geld terug te halen :p

• Metian

Metian

Snert is vies

sjaft schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 10:09:
Zojuist gebeld door de dixons vestiging waar ik gereserveerd had gisteren om vandaag af te halen. Mijn order was ook backorder en toen geannuleerd, maar staat nu op voltooid. Dus ik denk dat er meer mensen gebeld gaan worden! :)
Na het ophalen ook even naar de Saturn om reservering ongedaan te maken en geld terug te halen :p
Veel plezier er mee, ik heb zojuist de bestelling maar geannuleerd omdat ik tot 25 sep. mag gaan zitten wachten, ga nu maar op zoek bij winkels of ze toevallig daar nog een Nexus 7 hebben liggen.

Rupsen, Rapsen.

• pelofr
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-01-2017
Ook een mailtje van de Dixons ontvangen:
uw bestelling is zeker niet geannuleerd.
Wij hebben hier de bevestiting van uw bestelling liggen,
gisteren was deze niet meer op voorraad.
Als PostNL een beetje meewerkt, krijgen we uw bestelling vandaag binnen.

[ Voor 4% gewijzigd door pelofr op 08-09-2012 10:22 . Reden: Opmaak wat netter ]

• Metian

Metian

Snert is vies

Hmm, krijg nu in eens een email dat mijn bestelling onderweg. Staat alleen geen producten bij, terwijl ik 5 min geleden de bestelling heb laten annuleren. Snap er nu helemaal niks meer van.

Rupsen, Rapsen.

• Virverus
Metian schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 10:18:
Hmm, krijg nu in eens een email dat mijn bestelling onderweg. Staat alleen geen producten bij, terwijl ik 5 min geleden de bestelling heb laten annuleren. Snap er nu helemaal niks meer van.
Ze weten bij Dixons wel hoe ze de spanning erin moeten houden!

Nog even niet zelf annuleren,dat kan altijd nog,gewoon alle opties open houden.

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Bij mij staat bij verstuurd naar winkel, dus nog even afwachten.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Metian

Metian

Snert is vies

Virverus schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 10:22:
[...]

Ze weten bij Dixons wel hoe ze de spanning erin moeten houden!

Nog even niet zelf annuleren,dat kan altijd nog,gewoon alle opties open houden.
Ja inderdaad, maar denk dat de mail meer komt omdat ze vanuit de klantenservice het hebben geannuleerd. Ook omdat er bij verzonden producten geen producten staan.

Maar goed, ik ga zo maar eens de stad in en hopen dat ze daar toevallig nog een Nexus 7 hebben liggen.

Rupsen, Rapsen.

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

En ik krijg net de mail binnen dat die afgehaald kan worden. Ik ga op pad. :p

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:22
Mycom bestelling, met afhalen in de winkel (2x Utrecht), zijn beide met de pakketbezorger onderweg volgens de T&T code. Vandaag ophalen dus, neem aan dat de bezorger z'n ronde gewoon afmaakt :P

Wel zuur van Dixons overigens om zo makkelijk met de bestellingen om te springen.

[ Voor 17% gewijzigd door driedees op 08-09-2012 11:07 ]

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

• BizzieBis
Wat een systeem van Dixons.. Het begint met reserveren, vervolgens in behandeling -> backorder -> geannuleerd -> voltooid. Daarna telefoontje dat ik hem op kan halen.

Slecht voor het hart dus :P

Maar goed, dit is mijn eerste bericht via de nexus dus ik ben tevreden _/-\o_

• smartie89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-11 19:16
Hier is m'n bestelling ook van backorder -> geannuleerd -> voltooid gegaan

en nu:

Uw gereserveerde producten liggen klaar in de winkel Dixons Breda.

:*)

• Virverus
Hoera,zojuist ook een sms ontvangen," uw gereserveerde product ligt klaar.."
Mijn reservering was gisteren voltooid om 11.57 uur.
Blijkbaar heeft iemand bij Dixons aan de verkeerde knoppen gedraaid,gisteren.
("geannuleerd","voltooid")

edit:inmiddels ook een mail ontvangen.

[ Voor 8% gewijzigd door Virverus op 08-09-2012 12:00 ]

• Bitewise
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-03-2021
Gisteren nog snel gereserveerd via dixons.nl met toen nog 45 stuks op voorraad. Geen mail gehad, maar een half uur terug wel een voicemailtje dat ik 'm kan komen ophalen (in Utrecht). Ben benieuwd.

Edit: \o/ Zaterdag opgehaald. Wel een lange wachtrij, maar de mijne was er gewoon. Paar uurtjes mee gespeeld en het is een perfect exemplaar !! Wat een gaaf ding is dit ...

[ Voor 30% gewijzigd door Bitewise op 09-09-2012 09:04 ]

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:46
Net eentje gereserveerd bij Dixons Utrecht (daar liggen ze op voorraad). Even opgebeld maar ze zijn allemaal al gereserveerd.

Helaas... Zowel Dixons Maarssen en Saturn Utrecht hebben nog niets laten horen (daar heb ik hem al vanaf maandag gereserveerd).

Balen...

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

En weer thuis, nu met een Nexus. even mee gespeeld en het is een leuk ding. Nu even de accu opladen zodat ik staks de boel kan installeren etc.

• Metian

Metian

Snert is vies

Nou, keek net toevallig even op Dixons en bleek dat door heel Nederland veel winkels zijn die hem 'direct leverbaar' hebben.

Meteen bestelling geplaatst bij de Dixons hier in de buurt, en daarna meteen gebeld om te zorgen dat ik dus hem eventueel vandaag zou kunnen ophalen. Maar de Dixons website heeft weer is zijn gebreken en blijkt dus dat zelfs de indicatie van winkels gewoon vertraagd word weergegeven.

Heb de bestelling maar laten staan en ben de eerste die het hoort als ze weer te krijgen zijn, nu maar hopen dat Dixons hem snel binnen heeft ( of vandaag, als iemand toevallig besluit om hem te annuleren :+ )

Rupsen, Rapsen.

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:39
Heb al 5 dixons filialen in de buurt gebeld die hem op voorraad leken te hebben.

Helaas zijn ze allemaal al gereserveerd.

Wordt gewoon afwachten op mijn reservering bij Dixons in Maarssenbroek.

• Alfa Helix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-12 10:51
Dit is hier niet de bedoeling.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 08-09-2012 14:10 ]

Doesn't expecting the unexpected make the unexpected become the expected?

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12 09:10

lometje

Multimediant

Ook in de website van mycom zit een vertraging van een half uur bleek na een telefoontje met de helpdesk. Ik had in Leiden besteld (waar er 2 stuks beschikbaar waren) en in mijn conformatie mail stond dat ik deze naar verwachting vandaag kon ophalen. Helaas maar waar bleek deze in backorder terecht gekomen te zijn en komt de volgende lading pas 25 sept. werd er verteld.
Nu hopen dat mijn reservering bij de Saturn in Hoofddorp wel eerder aankomt (of de andere reservering bij mycom in hoofddorp.
*knip* uitwisselen van reserveringen en dergelijke is niet de bedoeling.

[ Voor 12% gewijzigd door RoD op 08-09-2012 14:10 ]

• Immortaly007
sjaft schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 10:09:
Ik heb hetzelfde bij Dixons heerlen, en ben nu al de hele morgen met mijn tablet aant spelen! :D

• sjaft
Zojuist mijn nexus opgehaald bij Dixons tilburg (het standalone filiaal zeg maar :P). De man achter de balie wist te melden dat er vanmorgen al bijna gevochten was om mijn exemplaar :D.
Had ook reserveringen uitstaan bij mycom en de Dixons in de V&D en bij Saturn. Heb maar een rondje gelopen en overal geannulleerd, van Saturn ook netjes mn geld terug gekregen. Bij Dixons V&D trok de medewerker een map open en haald mn reservering eruit, zaten denk ik wel 30 andere vellen in, allemaal reserveringen voor de N7.

Ik meld me bij deze af hier, voor iedereen die er nog geen heeft, succes met zoeken! Gewoon overal reserveren met afhalen, dan komt het wel goed :)

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:46
Metian schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 13:00:
Nou, keek net toevallig even op Dixons en bleek dat door heel Nederland veel winkels zijn die hem 'direct leverbaar' hebben.

Meteen bestelling geplaatst bij de Dixons hier in de buurt, en daarna meteen gebeld om te zorgen dat ik dus hem eventueel vandaag zou kunnen ophalen. Maar de Dixons website heeft weer is zijn gebreken en blijkt dus dat zelfs de indicatie van winkels gewoon vertraagd word weergegeven.

Heb de bestelling maar laten staan en ben de eerste die het hoort als ze weer te krijgen zijn, nu maar hopen dat Dixons hem snel binnen heeft ( of vandaag, als iemand toevallig besluit om hem te annuleren :+ )
Precies hetzelfde hier in Utrecht!

• JeMoederr
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-11 20:16
je kunt de 8 gb versie halen in london voor wat omgerekend 200 euro is..

• hotdog92
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Vanmiddag een Nexus 7 weten te bemachtigen bij de Media Markt in Nordhorn (Duitsland). Het is hier in het topic al eerder geroepen, maar vooral voor de mensen uit Twente en omgeving dus een uitkomst. Na mijn aankoop hadden ze er rond 16:30 nog 4 liggen. Ze liggen echter niet in de schappen (er staat alleen een showmodel), dus je moet er bij een medewerker expliciet naar vragen (die van mij moest namelijk uit het magazijn komen).

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
JeMoederr schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 16:22:
je kunt de 8 gb versie halen in london voor wat omgerekend 200 euro is..
Nee, in Londen is net als in Nederland in de winkels alleen de 16gb versie te koop. De 8GB is wel online te bestellen, maar heeft ook als 'ie niet uitverkocht is een levertijd van 5+ dagen, dus da's ook niet echt makkelijk coordineren.

Verwijderd

nuveo schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 19:42:
[...]

Nee, in Londen is net als in Nederland in de winkels alleen de 16gb versie te koop. De 8GB is wel online te bestellen, maar heeft ook als 'ie niet uitverkocht is een levertijd van 5+ dagen, dus da's ook niet echt makkelijk coordineren.
Waar kun je 'em online bestellen?

• nuveo
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 21:20:
[...]

Waar kun je 'em online bestellen?
Via de officiële Google site: http://www.google.com/nexus/#/7 (maar dat werkt dus alleen vanuit o.a. de UK, niet in Nederland)

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:30
tyson69 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 22:19:
Same here, Dixsons bestelling (Utrecht Vredenburg) van backorder naar geannuleerd.

Gelukkig nog 2 orders lopen die beide hoopgevend zijn, Mycom Gildekwartier is verzonden (met tracktrace code) en Dixons V&D staat ook op verzonden naar winkel. Hoop er morgen 1 te kunnen afhalen. Als ik er ineens 2 kan halen, bied ik de andere hier wel aan.
We kregen er vandaag 12 binnen (Gildekwartier) waar echter al 16 reserveringen op waren geplaatst. Als de site aangaf dat hij was verzonden zat je bij de ''lucky few''.
driedees schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 11:06:
Mycom bestelling, met afhalen in de winkel (2x Utrecht), zijn beide met de pakketbezorger onderweg volgens de T&T code. Vandaag ophalen dus, neem aan dat de bezorger z'n ronde gewoon afmaakt :P

Wel zuur van Dixons overigens om zo makkelijk met de bestellingen om te springen.
TNT bezorgt vaak zeer onregelmatig. Vandaag kwam ie ook pas laat waardoor de bevestigingsmails er pas rond 16:00 uit zijn gegaan. Degene die bevestigd zijn dat ze konden worden afgehaald liggen klaar.

Wanneer de volgende levering kan komen is onduidelijk....

• jmk

jmk

Ik weet dat niemand hier iets mee opschiet, maar ik moet toch zeggen dat Google de plank hier flink mee mis heeft geslagen om te bepalen dat de Nexus voor Nederlanders niet via de Play Store kan worden besteld, maar wel via slechte winkelketens zoals Dixons, MyCom, Mediamarkt en Saturn. Geen goede betrouwbare winkels met een hoge pricewatch-rating bijvoorbeeld.

Als je dit topic leest en ziet wat er allemaal mis gaat bij bestellen/reserveren, bah!

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:30
jmk schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 22:53:
Ik weet dat niemand hier iets mee opschiet, maar ik moet toch zeggen dat Google de plank hier flink mee mis heeft geslagen om te bepalen dat de Nexus voor Nederlanders niet via de Play Store kan worden besteld, maar wel via slechte winkelketens zoals Dixons, MyCom, Mediamarkt en Saturn. Geen goede betrouwbare winkels met een hoge pricewatch-rating bijvoorbeeld.

Als je dit topic leest en ziet wat er allemaal mis gaat bij bestellen/reserveren, bah!
Jammer dat je hier zo over denkt. Helaas komen veelal de slechte verhalen naar voren en worden de succesverhalen en goede verhalen veelal nooit gedeeld. En ja, ik ben het met je eens dat veel onnodige fouten worden gemaakt bij het reserveren en het annuleren daarvan.

Verwijderd

Alsof het bij lancering van een iDevice veel anders gaat, bij de release vliegen die dingen ook als warme broodjes over de toonbank en je dan niet op tijd bent moet je op de volgende lading wachten.

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12 09:10

lometje

Multimediant

Ik zie Mycom, Mediamarkt en Saturn niet als slechte winkelketens... Dixons heb ik niet veel ervaring mee, maar dat is voornamelijk vanwege de prijs en ik vind de opzet van de winkel niet aantrekkelijk (alles achter glas als in de kijkshop, maar dan duur).
Echter zijn het qua opzet geen webshops en zullen dus ook niet zo een goede website hebben als webshops wat betreft reserveringen en live voorraad beheer. Het feit dat Google niet via de Play Store aanbied vind ik wel een gemiste kans, zeker gezien Nederland een coole speeltuin zou kunnen zijn voor nieuwe technologie. Klein gebied met gemiddeld veel early adopters en bereidwilligheid voor feedback... Kan een goede graadmeter zijn lijkt me. Overigens heeft Google er qua distributie niet veel mee te maken. Dit gezien de distributie hier geheel op Asus rust... (ik wist niet dat Google daar de vinger in de pap had :+ )

[ Voor 3% gewijzigd door lometje op 08-09-2012 23:44 . Reden: grammar ]

• jmk

jmk

Ok, misschien is slechte winkels een te heftige betiteling...Ik moest even mijn ei kwijt :)
lometje schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 23:08:
[...]

Ik zie Mycom, Mediamarkt en Saturn niet als slechte winkelketens... Dixons heb ik niet veel ervaring mee, maar dat is voornamelijk vanwege de prijs en ik vind de opzet van de winkel niet aantrekkelijk (alles achter glas als in de kijkshop, maar dan duur).
Echter zijn het qua opzet geen webshops en zullen dus ook niet zo een goede website hebben als webshops wat betreft reserveringen en live voorraad beheer. Het feit dat Google niet via de Play Store aanbied vind ik wel een gemiste kans, zeker gezien Nederland een coole speeltuin zou kunnen zijn voor nieuwe technologie. Klein gebied met gemiddeld veel early adopters en bereidwilligheid voor feedback... Kan een goede graadmeter zijn lijkt me. Overigens heeft Google er qua distributie niet veel mee te maken. Dit gezien de distributie hier geheel op Asus rust...
Dit is niet helemaal zo. Ik had via de email aan CD-ROMLAND gevraagd of/wanneer ze de Nexus 7 gaan verkopen, dit was hun antwoord:
Wij zullen vooralsnog geen Nexus 7 gaan verkopen, reden hiervoor is dat de rechten van dit product volledig bij Google liggen en niet bij Asus.
Google heeft vooralsnog besloten alleen enkele grote retailketens te laten beleveren. Dus geen E-tailers.
Productie en distributie is Asus, maar Allocatie en eigendom is dus Google.

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
lometje schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 23:08:
[...]
Dixons heb ik niet veel ervaring mee, maar dat is voornamelijk vanwege de prijs en ik vind de opzet van de winkel niet aantrekkelijk (alles achter glas als in de kijkshop, maar dan duur).
Dixons is al lang onderdeel van MyCom (eigenlijk BAS Group), net als Dynabyte.
De prijzen zijn al een paar maanden gelijk (soms een cent verschil of kleine fluctuaties over de dag door een vertraging in de prijswijzigingen).
Dixons is ook bezig de winkelformule aan te passen: de omgebouwde winkels lijken sterk op de filialen van MyCom (of andersom natuurlijk).
Dynabyte-filialen worden omgebouwd tot MyCom of Dixons.
Dus deze opmerking is niet meer terecht.

[ Voor 5% gewijzigd door Flitzer op 09-09-2012 13:28 . Reden: Aangevuld met info BAS en Dynabyte ]

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

In Lelystad zitten sinds kort de Dixons (verhuisd) en de MyCom (was eerst een Dynabyte) naast elkaar. :p

Verwijderd

Ha de Nexus 7 schijnt in de MediaMarkt in Herzogenrath gewoon op voorraad te zijn.

http://www.mediamarkt.de/...,48353,286806,435873.html

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-11 14:20
Zaterdag opgehaald bij de Dixons in Maastricht, Brusselse Poort vestiging. Hier hadden ze zaterdag maar 2 exemplaren ontvangen. Verkoper gaf aan dat ze 17 telefoontjes hadden ontvangen om te vragen of de Nexus 7 te koop was. Op moment van ophalen ging wederom de telefoon.

Maar hij ziet er schitterend uit :)

Koekoek!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:22
Ik heb de mijne zaterdag opgehaald bij Mycom Nachtegaalstraat Utrecht, via T&T zag ik dat ie bij Mycom binnen was. Had inderdaad nog geen afhaalbericht van het filiaal zelf, maar kon 'm gewoon ophalen. Prima service van Mycom en via de online orderstatus goed op de hoogte gehouden. Dat die dingen vlak na lancering schaars en gewild zijn, is een gegeven. Leuk ding en de "jacht" (oa via dit topic) was toch eigenlijk ook wel leuk, stiekem dan ;)

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Verwijderd

Ik heb zojuist een Nexus 7 gekocht in Herzogenrath in Duitsland, hoeveel ze daar op voorraad hebben weet ik niet, maar in Nederland lijken de Nexus 7 voorlopig zo goed als uitverkocht.

En de Nederlandse MediaMarkt ligt zo'n 8KM van mijn thuis vandaan en die Duitse 5KM ofzo.

Verwijderd

Ook ik heb mijn bestelling bij de webshop van Saturn nu maar geannuleerd. Ze hebben nog geen informatie wanneer de volgende levering binnenkomt, maar de verwachting was dat dit nog minimaal een week gaat duren. Ga dus nu ook maar bij een Dixons bestellen denk ik aangezien ik daar meer vertrouwen in heb.

• nuveo
Liep vanmorgen toevallig langs de Saturn: ze hadden daar verwacht afgelopen vrijdag de eerste lading binnen te krijgen, maar dat was niet gebeurd. Wanneer dan wel precies wisten ze niet.

• The Van
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-02-2023
Geen enkel probleem ondervonden bij Dixons. Vrijdagmiddag 148 op voorraad, maar niet bij mij in de buurt (Hengelo). Gereserveerd, en zaterdag om 10:19 een SMS, dat 't spul er lag.
Had vrijdag al een mailtje gestuurd (de bevestiging begon al met excuses), en kreeg daarop (17:50) een telefoontje van de verstiging.
Al met al: prima werk. Op dit moment *lijken* er nog steeds 150 op voorraad te staan, maar dat is niet zo. Er zijn nog wel steeds winkels met voorraad: zie http://www.dixons.nl/cata...=52468250&channel_code=40, en kies "Direct Leverbaar"

• Metian

Metian

Snert is vies

The Van schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:38:
Geen enkel probleem ondervonden bij Dixons. Vrijdagmiddag 148 op voorraad, maar niet bij mij in de buurt (Hengelo). Gereserveerd, en zaterdag om 10:19 een SMS, dat 't spul er lag.
Had vrijdag al een mailtje gestuurd (de bevestiging begon al met excuses), en kreeg daarop (17:50) een telefoontje van de verstiging.
Al met al: prima werk. Op dit moment *lijken* er nog steeds 150 op voorraad te staan, maar dat is niet zo. Er zijn nog wel steeds winkels met voorraad: zie http://www.dixons.nl/cata...=52468250&channel_code=40, en kies "Direct Leverbaar"
Beste is om na bestelling (afhalen) even met de winkel te bellen. Ben er zelf achter gekomen dat er vertraging is tussen de winkel en de website; waardoor het lijkt dat ze leverbaar zijn en eigenlijk niet leverbaar zijn.

Kortom, bellen om er zeker van te zijn

Rupsen, Rapsen.

• nuveo
Klopt, ik denk dat je succesverhaal eerder een uitzondering is dan de regel ;) Ik had vorige week een 'direct leverbaar' bestelling bij Dixons gedaan en kreeg vanmorgen een telefoontje dat ie toch niet echt op voorraad is

Verwijderd

Ach, het voordeel is in ieder geval dat je hem nog niet van te voren hoeft te betalen.. dus als we het hier een beetje in de gaten houden en hij komt ergens anders eerder beschikbaar kan je hem altijd nog daar halen ;)

• 1ns4n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
MediaMarkt Nordhorn had er vanmorgen nog 4.... nu nog 3 :D

.......

• robspijk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01-2023
Net m'n Nexus besteld bij Dixons in Tilburg. Orderstatus geeft nu aan "Verzonden naar de winkel". Ben benieuwd

• RDTheory
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-04-2020
net mycom in lelystad gebelt die had er nog 1 staan en voor mij gereserveerd, kan hem vandaag of morgen ophalen :)

• Metian

Metian

Snert is vies

Zit net even mijn orders te bekijken;

Dixons (V&D) Apeldoorn - Backorder
Dynabyte - Verzonden naar winkel
- Moet er wel bij vertellen dat ik net gebeld heb naar de winkel; er schijnt een fout te zijn met de website waardoor hij aangeeft leverbaar te zijn, maar eigenlijk niet leverbaar is. Ze kon me alleen ook niet vertellen wanneer die weer binnen zou komen; aangezien er ook 20 bestellingen stonden.. Dus ik heb een kleine hoop.
Mycom - Uw order is aangemaakt

Rupsen, Rapsen.

Verwijderd

Vanmorgen klokslag 10 uur een Nexus 7 gehaald in MM Herzogenrath, ze hadden er 3 op voorraad en ik las dat een mede-tweaker ook vanmorgen geweest is. Via de Duitse MM site hier trouwens terecht gekomen, per filiaal kun je kijken of ze voorraad hebben. Ik ben er blij mee :)

Verwijderd

Jammer dat ik zo te zien te laat heb bestoten eentje te kopen :(

Hoe zat dat ook alweer met die nieuwe btw wet? Ging die niet volgende maand in?

• jmk

jmk

Net navraag gedaan bij Saturn over mijn ideal bestelling van 04-09 via ideal:
Ze verwachten het product uiterlijk 18 september aan mij te kunnen leveren.

Dat is toch weer 3 werkdagen later dan wat ze me 05-09 hebben laten weten. En weer een weekend later. Maar niet getreurd, mijn tijd komt wel :)

Moet trouwens wel zeggen dat ik 2x heel correct te woord ben gestaan telefonisch, en binnen 10 minuten antwoord kreeg via de mail.

Verwijderd

Weet iemand iets over de BCC?
Ik heb 'm vorige week dinsdag besteld met de mededeling dat ik 'm uiterlijk donderdag zou krijgen.
We zijn inmiddels bijna een week verder en nog steeds niks. Net gebeld en ze hopen er donderdag weer een paar te krijgen, maar dat weten ze niet zeker.. Als dit alleen bij de BCC zo is kan ik 'm beter ergens anders halen, maar volgens mij is het overal drama. En moet je het volledige bedrag betalen als je 'm besteld via de webshops van dixons en/of mycom? Ik kon niks vinden over alleen een aanbetaling. Ik wil graag meerdere opties, maar kan er geen honderden euro's tegenaan smijten..

Als er verder nog iemand iets weet over de beschikbaarheid in Amsterdam, graag. Tot nu toe overal uitverkocht.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2012 16:51 ]

• Immortaly007
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:49:
Weet iemand iets over de BCC?
Ik heb 'm vorige week dinsdag besteld met de mededeling dat ik 'm uiterlijk donderdag zou krijgen.
We zijn inmiddels bijna een week verder en nog steeds niks. Net gebeld en ze hopen er donderdag weer een paar te krijgen, maar dat weten ze niet zeker.. Als dit alleen bij de BCC zo is kan ik 'm beter ergens anders halen, maar volgens mij is het overal drama. En moet je het volledige bedrag betalen als je 'm besteld via de webshops van dixons en/of mycom? Ik kon niks vinden over alleen een aanbetaling. Ik wil graag meerdere opties, maar kan er geen honderden euro's tegenaan smijten..

Als er verder nog iemand iets weet over de beschikbaarheid in Amsterdam, graag. Tot nu toe overal uitverkocht.
Je kunt bij Dixons en Dynabyte gewoon op de site reserveren zonder iets te hoeven te betalen (als je tenminste kiest voor ophalen in de winkel). Als je dan de bestelling op haalt moet je gewoon de benodigde 249 euro betalen.

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Zelf een Nexus 7 gereserveerd in Leeuwarden bij de Dixons, staat op dat ie 'direct leverbaar' is en morgen dus af te halen. Ik ben benieuwd.

MyCom reservering zegt dat ik pas in oktober (!) mijn Nexus 7 mag afhalen...

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-12 09:49
Gister bij Dixons in Houten 2 bestelde Nexus 7 opgehaald. Erg tof ding. Straks na werk maar even m'n €50 aanbetaling bij de Media Markt Utrecht ophalen.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12 14:52
Hmm, afgelopen week een bestelling bij dynabyte gedaan en na een dag de melding "verzonden naar winkel" gekregen, aangezien ik niets hoorde en de status niet veranderde toch maar even met de winkel gebeld, bleek dat ze deze niet meer uitleveren: helaas dus een onjuiste status (groot minpunt) en geen communicatie richting mij als klant (schijnbaar was dit al een paar dagen bekend).

Voor mij iig de laatste keer dat ik iets bij dynabyte bestel en een groot minpuntje voor google dat ze die nexus alleen leveren via zaken met een slechte service...

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• dikkiedikzak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 16:45
Hij staat nu ook op tabletcenter.nl als binnenkort leverbaar!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:03
dikkiedikzak schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 10:41:
Kijk aan, voor de adviesprijs zelfs 8)

Verwijderd

Sypher schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 10:54:
[...]

Kijk aan, voor de adviesprijs zelfs 8)
Notificatie aan, en snipen als ik een mail krijg! >:)

• nuveo
dikkiedikzak schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 10:41:
Weet niet hoeveel dat zegt. Gisteren nog: "Wanneer wij de Nexus 7 gaan verkopen is nog niet bekend. We wachten er met smart op! "

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Hmmz, vandaag alles in de buurt afgestruind... no dice. Ik sta nu op 3 reserveringslijsten :)

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ik heb even gebeld met de MediaMarkt voor mijn bestelling van de Nexus 7 en er werd mij verteld dat hij 16 september weer binnen is en dan meteen naar de klanten zal worden gestuurd.

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Verwijderd

mobstaa schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:46:
Ik heb even gebeld met de MediaMarkt voor mijn bestelling van de Nexus 7 en er werd mij verteld dat hij 16 september weer binnen is en dan meteen naar de klanten zal worden gestuurd.
Dan zal hij wel weer snel uitverkocht zijn. Ik ben blij dat ik mijne gewoon kon halen in de MediaMarkt in Duitsland, het is toch precies dezelfde Nexus 7 als in Nederland.

• BroodjeBami
  • Laatst online: 11-12 16:56
mobstaa schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:46:
En welke Media Markt was dat, als ik vragen mag?

• tennis
  • Laatst online: 05-12 19:52
Is mooi dat tabletcenter de tablet ook gaat leveren :D

Verwijderd

weet iemand wanneer BCC in spijkenisse weer de nexus 7 heeft?

• mobstaa
  • Niet online
BroodjeBami schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:57:
[...]

En welke Media Markt was dat, als ik vragen mag?
Ik heb gewoon gebeld via het telefoonnummer dat op de Mediamarkt website stond: 0900 - mediamarkt (0900 - 6334262758).

De mevrouw kon mij vertellen dat er de 16e een levering zou zijn en die meteen naar de klanten gingen die gereserveerd hadden, waarschijnlijk houden ze wel exemplaren over om te verspreiden over heel Nederland en ik denk dat de exemplaren dus eerst naar de distributie gaan(logisch eigenlijk).

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

• mobstaa
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 18:53:
weet iemand wanneer BCC in spijkenisse weer de nexus 7 heeft?
Ik heb contact gehad met de winkel van de BCC in Den Bosch en die wisten mij te vertellen in de laatste week van september de Nexus 7 weer bij hun in de winkel zou liggen, ik denk dan ook dat ze dan bij alle andere winkels van BCC worden geleverd.

Verwijderd

mobstaa schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 19:25:
[...]

Ik heb contact gehad met de winkel van de BCC in Den Bosch en die wisten mij te vertellen in de laatste week van september de Nexus 7 weer bij hun in de winkel zou liggen, ik denk dan ook dat ze dan bij alle andere winkels van BCC worden geleverd.
ze zeggen bij mij dat ik hem deze week krijg en op de site staat binnen 2 weken. Ik snap het niet zo

• BroodjeBami
  • Laatst online: 11-12 16:56
mobstaa schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 19:23:
[...]

Ik heb gewoon gebeld via het telefoonnummer dat op de Mediamarkt website stond: 0900 - mediamarkt (0900 - 6334262758).

De mevrouw kon mij vertellen dat er de 16e een levering zou zijn en die meteen naar de klanten gingen die gereserveerd hadden, waarschijnlijk houden ze wel exemplaren over om te verspreiden over heel Nederland en ik denk dat de exemplaren dus eerst naar de distributie gaan(logisch eigenlijk).
Ok dan, bedankt! In ieder geval goed nieuws voor mij, want dan kan ik ergens naar uitkijken... Mijn Media Markt filiaal (Utrecht) heeft een belachelijke service. Eerst wordt mij gezegd dat ze 'met geluk' binnen zouden komen in twee weken en daarna dat het 'onbekend' was. Ze weten het allemaal niet zo goed volgens mij en iedereen zegt maar wat... 4 dagen voor de lancering werd mij zelfs verteld dat er 250 exemplaren in de magazijn lagen, waardoor ik dus niet heb gereserveerd en nu nog zit te wachten!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Volgens de berichten die ik heb gelezen komt de volgende batch 25 september, dus nog 2 weken wachten.

Verwijderd

Weet iemand hoe ik aan de 8gb versie kan komen voor €200?

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Misschien via een Tweaker die in de UK/USA zit, in Nederland is alleen de 16 GB te koop.

• jmk

jmk

mobstaa schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 19:23:
[...]

Ik kreeg van Saturn dezelfde datum door. (Afleverdatum dinsdag 18-09) Ik neem aan dat Saturn en Mediamarkt dezelfde backend hebben qua distributie als het gaat om het online shoppen. Kan iemand dat bevestigen?

• Smashmint
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-12 00:39
Mijn reservering bij Dixons staat na 2 dagen nog altijd op "Verzonden naar winkel"...
Pagina: 1 ... 21 ... 34 Laatste

Let op:
Het melden waar hij nog niet verkrijgbaar is heeft niet veel zin. Volgens de laatste info is hij vanaf 04-09-2012 leverbaar dus ga daar maar van uit. Mocht hij elders nu al wel verkrijgbaar zijn dan kun je dat gerust melden.

Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod