• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-12 21:20

jmk

Ik had beloofd even een update te geven wb Saturn

Ik heb dinsdag rond 10.15u een ideal bestelling gedaan bij saturn. Was toen volgens website op vrd, ook een uur erna nog. Later uitverkocht. Bleef in behandeling staan.

Net email gezien: 5-7 werkdagen levertijd. Met excuses er gratis bij.
Ik ben te lui te annuleren en opnieuw te gokken, ik wacht wel.

Yippie kayak, other buckets!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Vandaag om 15:30 bestelling geplaatst bij MyCom/Dynabyte/Dixons Eindhoven, om 17:00 kreeg ik een telefoontje van Dynabyte dat ze er nog eentje hadden, meteen opgehaald natuurlijk :)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11 00:46
Nadat ik gisteren de laatste Nexus voor me neus afgerekend zag worden bij de BCC in Oosterhout, vandaag wel geluk! Vanochtend een mail naar de Dixons in Oosterhout gestuurd om een reservering te doen en net 1 van de 3 binnengekomen exemplaren opgehaald. De enige die ze nog hebben staat in de vitrine... Succes aan alle Nexus hunters!

• RedStar85
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 20:47
Vanmiddag de laatste kunnen reserveren bij dixons in Assen. Erg tevreden over het apparaatje, tot zo ver.

Succes in ieder geval!

• NmidnetS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-12 09:57
Net 2 opgehaald bij de BCC in Alkmaar, aardig ritje, maar dan heb je ook wat.

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-12 22:22
Het is hier geen Marktplaats.

[ Voor 72% gewijzigd door RoD op 05-09-2012 19:44 ]

• scandalous
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-12 23:11
*knip*

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 05-09-2012 19:45 ]

• Immortaly007
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-12 18:00
Ik heb er net een besteld bij Dynabyte Delft, op de site staat namelijk dat ze hem morgen zullen hebben. Ben benieuwd, maar zo staat het nu in ieder geval nogsteeds op de site (dus waarschijnlijk krijgen ze er meer dan een binnen anders zou er nu bij levertijd vast 10+ dagen staan ofzo, toch?), en de status van mijn bestelling is "Verzonden naar de winkel" dus dat lijkt een goed teken.

[ Voor 18% gewijzigd door Immortaly007 op 05-09-2012 18:35 ]

• Alfa Helix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-12 10:51
Immortaly007 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 18:34:
Ik heb er net een besteld bij Dynabyte Delft, op de site staat namelijk dat ze hem morgen zullen hebben. Ben benieuwd, maar zo staat het nu in ieder geval nogsteeds op de site (dus waarschijnlijk krijgen ze er meer dan een binnen anders zou er nu bij levertijd vast 10+ dagen staan ofzo, toch?), en de status van mijn bestelling is "Verzonden naar de winkel" dus dat lijkt een goed teken.
Ik had hem daar een uur geleden al besteld :P

Daarstraks naar Leidschendam gebeld en blijkt dat als de winkel zelf voorraad reserveert dit niet in het systeem te zien is en het dus lijkt dat er nog (niet gereserveerde) apparaten liggen.

Overigens geeft de site van de Dixons nu aan dat je bijna in alle filialen morgen een exmplaar kan ophalen.

Doesn't expecting the unexpected make the unexpected become the expected?

• psycoxl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-11 23:39
Net mijn n7 mogen ontvangen van de tnt. Gister besteld via dynabyte, vandaag binnen. Top geregeld.

Iedereen nog veel succes met zoeken!

• Alfa Helix
Alfa Helix schreef op woensdag 05 september 2012 @ 18:40:
[...]

Overigens geeft de site van de Dixons nu aan dat je bijna in alle filialen morgen een exmplaar kan ophalen.
Als je op de site van de Dixons op afhalen klikt je winkel selecteert en vervolgens via zoeken de Nexus weer op zoekt krijg je een voorraad indicatie te zien in de vorm van "Nog maar x beschikbaar". X lijkt met locatie te verschillen. Leidschendam heeft er bijvoorbeeld maar 1 terwijl de V&D in Arnhem er nog 3 heeft voor morgen. Lijkt dus nieuwe voorraad binnen te komen in verscheidene Dixons winkels morgen.

Ik heb er een in Breda besteld en nu is er voor morgen niks meer beschikbaar daar.

[ Voor 6% gewijzigd door Alfa Helix op 05-09-2012 18:48 ]

• Luqq
  • Laatst online: 11:31
Alfa Helix schreef op woensdag 05 september 2012 @ 18:47:
[...]

Als je op de site van de Dixons op afhalen klikt je winkel selecteert en vervolgens via zoeken de Nexus weer op zoekt krijg je een voorraad indicatie te zien in de vorm van "Nog maar x beschikbaar". X lijkt met locatie te verschillen. Leidschendam heeft er bijvoorbeeld maar 1 terwijl de V&D in Arnhem er nog 3 heeft voor morgen. Lijkt dus nieuwe voorraad binnen te komen in verscheidene Dixons winkels morgen.

Ik heb er een in Breda besteld en nu is er voor morgen niks meer beschikbaar daar.
Kijk, wat een tip. Morgen kan ik een ophalen in de buurt. Had alle hoop opgegeven na mycom, dixons, dynabyte, mediamarkt, saturn en norrod in Groningen geprobeerd te hebben!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-12 22:28
Ook via dixons! Net besteld, morgen afhalen bij filiaal oud-beijerland!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-12 16:03
vandaag kreeg ik te horen dat de bcc inkoper gekeken heeft naar het aantal verkochte samsung tab 7 tablets.
dat was dus hun graadmeter.

dat verklaart wellicht waarom er overal een tekort aan is aangezien die tab helemaal niet zo goed verkocht als deze nexus 7.

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-12 21:32
vanmiddag om 17:00 besloten dat ik er toch een wil, dixons venray gebeld en 10 minuten later opgehaald. Daar zijn ze nu iig voorlopig op.

Verwijderd

Mediamarkt kreeg niks geleverd dus mijn reservering maar weer gecanceled. Dankzij jullie vanmiddag tijdens een wandelingetje in Roermond de melding over Dixons gelezen. En ja hoor, het lokale filiaal had er nog 1 in de vitrine. Dat was ook de enige die ze hadden gekregen en die ging mooi met mij mee naar huis!

Geweldig apparaat!!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Dat ging makkelijk. Net besteld bij Dixons Wassenaar. Even reserveren, direct bevestigingsmail ontvangen en morgen ophalen.

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik ben ook maar tot aanschaf over gegaan van een Nexus, Als het goed is kan ik hem morgen ophalen bij de Dixons in Lelystad. Meteen ook maar even een hoes besteld via MobileFun, welke dan vrijdag bezorgd word.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• J3ll3nl
  • Laatst online: 20-06-2023
mastamasta schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:13:
Dat ging makkelijk. Net besteld bij Dixons Wassenaar. Even reserveren, direct bevestigingsmail ontvangen en morgen ophalen.
Let op dat je ook nog bevestiging van voorraad en beschikbaarheid moet krijgen. Dat doen ze meestal niet om 22:00 maar via de verkoper in de winkel

• Joepys
  • Laatst online: 28-07 20:17
Ik heb de mijne gisteravond opgehaald bij MM Cruquius! Verkoper gaf aan dat alle binnen gekomen exemplaren waren gereserveerd, en dat hij pas volgende week de nieuwe lading verwacht!

Verwijderd

Ik had geluk: gisteren de laatste opgehaald bij Dixons Apeldoorn. De nexus is nu bij beide vestigingen van Dixons in Apeldoorn uitverkocht: verkopers konden geen indicatie geven van wanneer die weer binnen zou komen.

• J3ll3nl
  • Laatst online: 20-06-2023

Gisteren avond via de Dixons website op deze wijze gereserveerd en ben zojuist gebeld dat ik hem op kan halen. Super.. Probeer het ook zou ik zeggen. Gisteren was hij nog in veel filialen beschikbaar voor vandaag!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:13
@J3ll3nl: bij welk filiaal van Dixons had jij het gereserveerd?

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

• Ties86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-09 19:49
Net bij de Dixons (V&D) in den bosch geweest. Ondanks de voorraad indicatie van 'beschikbaar', was hier geen Nexus meer te vinden. Ook kon de verkoper geen indicatie geven wanneer ze weer beschikbaar kwamen.

Iemand nog een suggestie voor het ophalen van een Nexus in Den Bosch of Tilburg?

• Alfa Helix
Zo te zien heeft Dixons voorraad systeem last van reserveringen die bij de voorraad worden geteld:
Beste,

De bestelde Nexus7, is niet voorradig.
Levertijd is niet bekend.

Met vriendelijke groet,
Dixons team

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:16
Het Dixons systeem met betrekking tot de voorraad is inderdaad niet geheel up-to-date. In eerste instantie zou er nog een af te halen zijn in Venlo en Venlo-Blerick. Na een belletje bleek dit helaas niet het geval.

Wanneer iemand nog een adresje weet in Noord-Limburg/Brabant hou ik me aanbevolen.

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-12 21:23

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Wie wil mijn bestelling bij MM Cruquius (bij Haarlem) overnemen? Hij ligt al klaar om af te halen.
Reactie gehad, bestelling overgenomen

Een vriend wilde 'm in eerste instantie wel hebben, maar die haakt nu toch af... dus dan maak ik er hier graag nog iemand blij mee. Graag een DM als je interesse hebt, wie het eerst komt, eerst maalt.

[ Voor 68% gewijzigd door Kaastosti op 06-09-2012 10:59 ]

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Net ook gebeld door de Dixons in Lelystad, helaas waren alle exemplaren al weg en ben ik nu nummer een op de reserveringslijst.

• driedees
Dixons Utrecht (vestiging in de V&D) heeft er ook geen op voorraad:
Beste klant,

U heeft gisteren online de Nexus 7 tablet bij ons besteld. Helaas heb ik er niet genoeg binnen gekregen om aan alle vraag te voldoen.

Wanneer uw Nexus 7 tablet binnen is dan krijgt u daarvan in een geautomiseerde e-mail of sms bericht.

Verwijderd

quote: Dynabyte Amsterdam
Beste klant,

Op dit moment zijn er niet genoeg exemplaren van de Asus Nexus 7 op voorraad om alle bestellingen uit te leveren waardoor uw bestelling nu in backorder staat. Zodra de nieuwe voorraad binnenkomt, stellen wij u hiervan op de hoogte.

Onze excuses voor dit ongemak.

• Fopstra
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-10 16:55
Met de lancering van de Asus Eepad tf101 was het ook zo, zeker het dock kwam vertraagd op de markt. Heb dat toen vreselijk irritant gevonden en het dock nooit aangeschaft.
Is dit mondjesmaat leveren een manier om een hype aan te jagen of is Asus wel goed in het maken van spullen en amateuristisch in het leveren van spullen?
Met mijn zoontje (die fanatiek gespaard heeft) had ik graag deze tablet aangeschaft. Daar we druk waren met werk en school, normale dagelijkse dingen, konden we pas woensdagmiddag naar een winkel. Helaas was elke winkel uitverkocht. En waar hebben we het over? Een paar tablets per winkel ... net als vorig jaar met de tf101.
Van dit bedrijf (Asus) moet je niet meteen bij lancering willen kopen.

Verwijderd

Voor de geïnteresseerde, ik heb nog een bestelling bij BCC Amersfoort die iemand mag hebben!
Net gebeld door de BCC dat hij der ligt!

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:16
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 12:53:
Voor de geïnteresseerde, ik heb nog een bestelling bij BCC Amersfoort die iemand mag hebben!
Net gebeld door de BCC dat hij der ligt!
Ik wil hem wel.

Verwijderd

Neem even contact op via PM

• Immortaly007
Ik heb er dus gister een besteld bij Dynabyte Delft, omdat er toen stond dat die dan vandaag beschikbaar zou zijn. Net naar de winkel geweest en nu blijkt dat die helemaal niet beschikbaar is binnen de komende 10 dagen (aldus de verkoper). De site van de Dynabyte is niet betrouwbaar te noemen qua levertijd indicatie...(behalve als er beschikbaar staat denk ik).

Hij zei overigens wel dat er wel nog (enkele?) beschikbaar zijn in hun filiaal in Nijmegen.

• henkpeters
  • Laatst online: 07-12 13:23
Ik heb bij de Dixons Arnhem een reservering geplaatst om hem vandaag op te halen (kon volgens de website), maar sta nu als 9e op de lijst van hun winkel. Dynabyte Nijmegen maar even dezelfde truc uitgehaald, daar nog geen telefoontje van gekregen dus misschien heb ik nog geluk!

• Electromonkey
  • Laatst online: 21-12 22:28
Gisteravond bestel, vanochtend om 9 uur wakker gebeld dat hij er was. Echte top service van dixons ( Oud-Beijerland). Net opgehaald, wat een top ding :D!

• Alfa Helix
Alfa Helix schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:33:
Zo te zien heeft Dixons voorraad systeem last van reserveringen die bij de voorraad worden geteld:

[...]
Na eerst door de Dixons in Breda gemaild te krijgen dat hji niet meer vooradig was, zag ik ineens eentje op voorraad liggen bij Dixons V&D in Breda (was vanochtend nog niet). Besteld en net gebeld dat ik kon komen halen.

• yzekjule
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-09 13:45
Iemand enig idee of hij in de mediamarkt van Breda nog vooradig is ?

Edit: heb net gebeld en ze zijn uitverkocht :( Waar kan je er nog kopen in omstreken van breda?

[ Voor 42% gewijzigd door yzekjule op 06-09-2012 15:04 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
yzekjule schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:45:
Je kan ze zelf toch even bellen? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• MichaelReitsma
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:06
Zo en toen gaf de Dixons site ook aan dat er niks is. Verkoper vertelde mij dat de site tot een paar uur na de verkoop van een item blijft aangeven dat er nog voorraad is.
Hij was al heel de ochtend bezig om mensen terug te mailen dat ie op was.

verder nog plekken in NL (randstad) waar er nog eentje ligt ?

Het nadeel met MM is dat ze nooit opnemen ...

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11 00:46
yzekjule schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:45:

Edit: heb net gebeld en ze zijn uitverkocht :( Waar kan je er nog kopen in omstreken van breda?
Bij de Dixons in Oosterhout staat/stond er vanochtend nog één in de vitrine. Even bellen dus!

• smartie89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-11 19:16
Ik heb er zojuist 1 besteld bij Dixons Etten-Leur, woon zelf in Breda.
Stond op de website dat er nog 1 op voorraad was, na mijn bestelling stond deze heel even op uitverkocht.

Net gebeld met de winkel, deze laatste die was al gereserveerd voor iemand die in de winkel zelf had gereserveerd en ik was nummer 7 in de wachtrij.

Ze kon geen verwachting geven wanneer ze weer binnen zouden komen.

• Luqq
  • Laatst online: 11:31
Gister dus via de website bij dixons besteld, echter vandaag dus te weinig in het filiaal binnengekomen, en ze weten niet wanneer ze een nieuwe lading krijgen. Daarna even op de website gekeken van dixons, en heb er een in winschoten telefonisch achteruit laten leggen :)

• fromthehill
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-12 16:11
henkpeters schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:49:
Ik heb bij de Dixons Arnhem een reservering geplaatst om hem vandaag op te halen (kon volgens de website), maar sta nu als 9e op de lijst van hun winkel. Dynabyte Nijmegen maar even dezelfde truc uitgehaald, daar nog geen telefoontje van gekregen dus misschien heb ik nog geluk!
zelfde verhaal bij dynabyte eindhoven. de tablet stond als beschikbaar op de website, maar dat bleek niet zo te zijn.

dat wordt wachten op de volgende lading :|

[ Voor 12% gewijzigd door fromthehill op 06-09-2012 15:37 ]

• snarf
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10 12:08
Hier heeft de tip van Alfa Helix wel gewerkt, thnx! Gisteravond via de site van Dixons besteld met afhalen in Harderwijk. Vanochtend SMS en mail dat bestelling klaar lag. Vlak daarna belletje of ik em echt wel kwam halen, want er was veel vraag en nauwelijks aanbod (hadden er maar 2 binnen gehad). Ik was de eerste geweest met bestellen, yes :D

Bestelling via Saturn direct ongedaan gemaakt. Wat een ballentent. Dinsdagochtend besteld, maar daarna stil gebleven. Bestelling bleef op klaarmaken voor verzending staan. Ook bij cancelen bestelling geen uitleg of excuses. Nu maar hopen dat het aankoopbedrag snel wordt teruggestort...

Wil toch ook nog even Dynabyte Hilversum noemen. Daar had ik gistermiddag via de site besteld met afhalen in Hilversum, maar er waren een aantal mensen voor me. Werd netjes gebeld met uitleg en overleg of ik bestelling wilde laten staan of wilde cancelen. Kon allebei. Wisten zelf ook niet wanneer er weer wat binnenkwam, maar als er wat kwam zouden ze bellen. Hielden netjes een lijstje met volgorde van bestellingen aan. Compliment, dan doe je je best voor je klanten!

Veel succes voor de mensen die nog geen geluk hebben gehad, ik kan de tip van Alfa Helix dus aanbevelen _/-\o_

• JopB
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:13
Net 1 Nexus 7 afgezegd bij Dixons Leidschendam.
Dus snel bellen als iemand hem wil!!!!

Ze wilden hem niet voor me vasthouden tot morgen ochtend de k%$^%#$^%

Veel plezier wie hem dan ook neemt.

[ Voor 38% gewijzigd door JopB op 06-09-2012 16:17 ]

• MarkPhotography
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-06-2022
Beste Tweakers,

Ik heb nog een vrijblijvende bestelling bij de BCC in Hilversum. Aangezien ik er al eentje heb via de dynabyte mag iemand anders deze hebben. Wie o Wie? je kunt de bestel lijst bij mij ophalen ik woon namelijk op 100 meter van de BCC.

stuur mij een mailtje en de eerste mailt krijgt hem!

• dynaclock
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-06-2022
Zit te bidden dat ie de eerste is voor die BCC reservering in Hilversum :P

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:15
dynaclock schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:47:
Zit te bidden dat ie de eerste is voor die BCC reservering in Hilversum :P
Gaat er om spannen dan, ook een mailtje verstuurd (twee zelfs, de eerste kon ik niet terugvinden in de send items).

Verwijderd

snarf schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:54:
Hier heeft de tip van Alfa Helix wel gewerkt, thnx! Gisteravond via de site van Dixons besteld met afhalen in Harderwijk. Vanochtend SMS en mail dat bestelling klaar lag. Vlak daarna belletje of ik em echt wel kwam halen, want er was veel vraag en nauwelijks aanbod (hadden er maar 2 binnen gehad). Ik was de eerste geweest met bestellen, yes :D

Bestelling via Saturn direct ongedaan gemaakt. Wat een ballentent. Dinsdagochtend besteld, maar daarna stil gebleven. Bestelling bleef op klaarmaken voor verzending staan. Ook bij cancelen bestelling geen uitleg of excuses. Nu maar hopen dat het aankoopbedrag snel wordt teruggestort...

Wil toch ook nog even Dynabyte Hilversum noemen. Daar had ik gistermiddag via de site besteld met afhalen in Hilversum, maar er waren een aantal mensen voor me. Werd netjes gebeld met uitleg en overleg of ik bestelling wilde laten staan of wilde cancelen. Kon allebei. Wisten zelf ook niet wanneer er weer wat binnenkwam, maar als er wat kwam zouden ze bellen. Hielden netjes een lijstje met volgorde van bestellingen aan. Compliment, dan doe je je best voor je klanten!

Veel succes voor de mensen die nog geen geluk hebben gehad, ik kan de tip van Alfa Helix dus aanbevelen _/-\o_
Hoe heb jij de bestelling bij Saturn ongedaan gemaakt? Per telefoon of? Kan op de site namelijk niks vinden.. Ben er ook over aan het denken hem te annuleren bij Saturn, je weet nooit hoe lang dat nog gaat duren.

• snarf
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10 12:08
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:56:
[...]

Hoe heb jij de bestelling bij Saturn ongedaan gemaakt? Per telefoon of? Kan op de site namelijk niks vinden.. Ben er ook over aan het denken hem te annuleren bij Saturn, je weet nooit hoe lang dat nog gaat duren.
Per telefoon. Even het ordernummer doorgeven en het wordt ongedaan gemaakt.

• MarkPhotography
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-06-2022
MarkPhotography schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:30:
Beste Tweakers,

Ik heb nog een vrijblijvende bestelling bij de BCC in Hilversum. Aangezien ik er al eentje heb via de dynabyte mag iemand anders deze hebben. Wie o Wie? je kunt de bestel lijst bij mij ophalen ik woon namelijk op 100 meter van de BCC.

stuur mij een mailtje en de eerste mailt krijgt hem!
Stop maar met mailen. De eerste mail is binnen :) . Hij krijgt een mailtje terug met het adres waar ik woon zodat hij de brief kan ophalen.

Verwijderd

Dixons in Wassenaar (de dichtstbijzijnde met voorraad) had gisteren de mededeling "morgen af te halen". Er waren nog 2 exemplaren. Vanochtend precies hetzelfde verhaal: direct af te halen. Het was 10 uur. In de auto gesprongen en naar Wassenaar gereden. Om 10.40 uur waren er inderdaad 2 exemplaren. Maar er waren ook drie eerdere reserveringen (van voor 10 uur). Dus voor mij niets te koop.
Ze laten je bij Dixons gewoon door reserveren, ook als de hele voorraad al meer dan eens gereserveerd is! Handige service.
P.S. Ook vanmiddag waren er volgens de site nog twee exemplaren direct af te halen! Leuke service, dat reserveren!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-12 21:36

Ves

A gadget addicted Bounty

Ik ben half Amsterdam rond geweest maar helaas, net te laat of ze hebben een voorraad maar al voor anderen.

Wat er vooral wordt gezegd is dat niemand weet wanneer er weer een zending binnenkomt en hoeveel het er zullen zijn.
De vraag is groot en een aantal plekken hebben al een wachtlijst van 5+ mensen.
Saturn vraag een aanbetaling van 10%

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

JopB schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:16:
Net 1 Nexus 7 afgezegd bij Dixons Leidschendam.
Dus snel bellen als iemand hem wil!!!!

Ze wilden hem niet voor me vasthouden tot morgen ochtend de k%$^%#$^%

Veel plezier wie hem dan ook neemt.
Haha wat een toeval zeg!
Ik was dus the lucky one die hem mocht hebben ;-) vanavond 8 uur opgehaald! die kerel zei ook je boft echt ik heb al heel veel mensen moeten teleurstellen!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 17:09:
Dixons in Wassenaar (de dichtstbijzijnde met voorraad) had gisteren de mededeling "morgen af te halen". Er waren nog 2 exemplaren. Vanochtend precies hetzelfde verhaal: direct af te halen. Het was 10 uur. In de auto gesprongen en naar Wassenaar gereden. Om 10.40 uur waren er inderdaad 2 exemplaren. Maar er waren ook drie eerdere reserveringen (van voor 10 uur). Dus voor mij niets te koop.
Ze laten je bij Dixons gewoon door reserveren, ook als de hele voorraad al meer dan eens gereserveerd is! Handige service.
P.S. Ook vanmiddag waren er volgens de site nog twee exemplaren direct af te halen! Leuke service, dat reserveren!
Klopt ze laten je gewoon door reserveren. Erg flauw. Ik kwam daar aan en ze vertelden me dat de voorraadstatus op de website niet klopte. Had gereserveerd, maar nog geen bevestiging gehad. Wel in de auto gestapt en ik was gelukkig de laatste die er nog 1 had om 12 uur.

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:13
Ik heb een reservering voor de Dixons in Zutphen, met bevestigingsmailtje van filiaal zelf.

Ik wacht op de 3g versie, handiger ivm werk.

Wie kan ik er blij mee maken?

• dynaclock
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-06-2022
MarkPhotography schreef op donderdag 06 september 2012 @ 17:00:
[...]

Stop maar met mailen. De eerste mail is binnen :) . Hij krijgt een mailtje terug met het adres waar ik woon zodat hij de brief kan ophalen.
Nogmaals bedankt voor de afhaalbrief. Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe speeltje.

• Ties86
  • Laatst online: 06-09 19:49
Vanochtend is de bestelstatus van bijna alle Dixons vestigingen (op de website) gegaan van 'later' naar 'morgen'. Blijkbaar dus toch snel een tweede lichting.

• sanderdw
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-12 23:09
Ik kreeg een mail van de BCC:

Beste ,
De is weer voorradig bij BCC, en later staat weer binnenkort :/

Wie weet krijgt de bcc toch weer eerder leveringen.
Maar ik heb hem al via de dixons :P

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ties86 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:48:
Vanochtend is de bestelstatus van bijna alle Dixons vestigingen (op de website) gegaan van 'later' naar 'morgen'. Blijkbaar dus toch snel een tweede lichting.
Even afwachten dus, aangezien ik volgens de Dixon medewerkster op plek 1 stond van de reserveringslijst hier in Lelystad.

• scandalous
Zojuist besteld via dixons. Volgens de website kan ik hem morgen ophalen, maar ik wacht nog maar even met het cancelen van de andere orders die ik bij mycom and dynabyte heb lopen totdat ik hem daadwerkelijk in mijn handen heb.

• driedees
Volgens mij heeft de Bas Group een lading van de Nexus 7 weten te krijgen, MyCom, Dynabyte en Dixons geven allemaal aan morgen leverbaar te zijn. Op Dixons wordt de voorraad bijgehouden.

• JopB
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:13
darkphoenix schreef op donderdag 06 september 2012 @ 22:50:
[...]

Haha wat een toeval zeg!
Ik was dus the lucky one die hem mocht hebben ;-) vanavond 8 uur opgehaald! die kerel zei ook je boft echt ik heb al heel veel mensen moeten teleurstellen!
Heel veel plezier ermee !!!

• Casturan
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-11 12:07
driedees schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:25:
Volgens mij heeft de Bas Group een lading van de Nexus 7 weten te krijgen, MyCom, Dynabyte en Dixons geven allemaal aan morgen leverbaar te zijn. Op Dixons wordt de voorraad bijgehouden.
Bedankt! Gelijk bij MyCom besteld. Volgens de site kan ik hem morgen ophalen. Nu maar hopen dat het klopt! :D

• kennovonhenno
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-02-2021
Ze zijn af te halen bij de Dixons. Vandaag bestellen is morgen in huis: nog 146 stuks! Ik heb net gebeld met één van de fillialen en ik kon hem daar morgen ophalen. :)

• driedees
Ik heb ook een bestelling bij MyCom geplaatst, moet er morgen toch langs voor wat RAM geheugen. Ben benieuwd!

@ hierboven: toen ik keek gaf Dixons aan er 184 te hebben en nu (11:41) staan er 75 stuks op voorraad.

[ Voor 32% gewijzigd door driedees op 07-09-2012 11:42 ]

Verwijderd

Pff hopen dat Saturn ze dan ook eindelijk eens binnen krijgt en levert..

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-12 13:53
driedees schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:40:
Ik heb ook een bestelling bij MyCom geplaatst, moet er morgen toch langs voor wat RAM geheugen. Ben benieuwd!

@ hierboven: toen ik keek gaf Dixons aan er 184 te hebben en nu (11:41) staan er 75 stuks op voorraad.
Dat zijn er ondertussen nog maar 75, bizar hoe hard dat gaat zeg. Net met Tilburg gebeld, daar lag er 1 maar die moet onder garantie terug, helaas, anders was ik er zo heen gereden om die ff op te pikken :)

EDIT: wat al gezegd is dus :F

[ Voor 3% gewijzigd door partyondude op 07-09-2012 11:46 ]

• lanoisseforP
  • Laatst online: 27-11 14:20
Zojuist een order geplaats om hem morgen op te halen in de vestiging in Maastricht.
Bevestigingsmail ontvangen, benieuwd of ik ook daadwerkelijk morgen terecht kan.

Koekoek!

• sjaft
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:45
in eerste instantie ook gereserveerd bij saturn in tilburg, maar ben nooit gebeld. nu bestelling geplaatst bij dixons dus ben benieuwd of ik morgen met een dixons tasje naar saturn kan om mn geld terug te halen :p

• accountabc
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-12 18:31
Dat zijn er ondertussen nog maar 75, bizar hoe hard dat gaat zeg. Net met Tilburg gebeld, daar lag er 1 maar die moet onder garantie terug, helaas, anders was ik er zo heen gereden om die ff op te pikken :)

EDIT: wat al gezegd is dus :F
Dat gaat inderdaad hard. Een uur geleden heb ik er twee bij de Dixons besteld, en toen gaf de verkoper aan er nog 157 bij de leverancier te hebben liggen. (Als het goed is kan ik er morgen 2 ophalen :).)
EDIT: ATM nog maar 38.

Mediamarkt Eindhoven vertelde mij dinsdag nog dat ze "uiterlijk vrijdag, misschien eerder" weer een zending binnen kregen. Zonet langs geweest, maar nu was het "twee tot drie weken". Ik had reservering nummer 2 en 3, dus daar zal het niet aan gelegen hebben. Dank u, mediamarkt... Bestelling dus maar geannuleerd en bij Dixons besteld.

• smartie89
  • Laatst online: 21-11 19:16
Zojuist 1 besteld bij Dixons Breda en mijn bestelling in Etten-Leur geannuleerd, scheelt weer een ritje.

De verkoper vertelde mij dat als je reserveert op een filiaal en er staat in het systeem dat dit filiaal niets op voorraad heeft, deze sowieso naar het wordt filiaal gestuurd.
Ze krijgen dus alle reserveringen morgen binnen, bovenop de standaard winkelvoorraad die binnen komt.

edit: nog 19 beschikbaar!

[ Voor 3% gewijzigd door smartie89 op 07-09-2012 12:33 ]

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

En ze zijn weer uitverkocht bij de Dixons.

Verwijderd

Beide MyCom en Dixons geven nu aan dat de voorraad er weer door heen is!

Ik heb er eentje besteld by MyCom toen er stond dat er nog voorraad was, dus hopen dat ze leveren.
Weet iemand toevallig hoe betrouwbaar dat systeem van MyCom is?

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2012 12:56 . Reden: meer text. ]

• scandalous
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:55:
Beide MyCom en Dixons geven nu aan dat de voorraad er weer door heen is!

Ik heb er eentje besteld by MyCom toen er stond dat er nog voorraad was, dus hopen dat ze leveren.
Weet iemand toevallig hoe betrouwbaar dat systeem van MyCom is?
Volgens mij is het systeem van mycom real-time als ik mij niet vergis. Zodra iets verkocht is kan je dat meteen zien op de site. Maar ik weet het niet 100% zeker, wellicht dat iemand het kan bevestigen?

• Rick-Jan
  • Laatst online: 11:14

Rick-Jan

always connected

scandalous schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:03:
[...]

Volgens mij is het systeem van mycom real-time als ik mij niet vergis. Zodra iets verkocht is kan je dat meteen zien op de site. Maar ik weet het niet 100% zeker, wellicht dat iemand het kan bevestigen?
Ik heb daar 10 weken fulltime stage gelopen, en ik kan dat bevestigen, het Mycom systeem is realtime.

edit: als het goed is krijg je in de loop van de dag nog wel wat bevestigingsmails, zoals de T&T code dan weet je het 100% :)

[ Voor 12% gewijzigd door Rick-Jan op 07-09-2012 13:17 ]

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Verwijderd

Rick-Jan schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:11:
[...]
Ik heb daar 10 weken fulltime stage gelopen, en ik kan dat bevestigen, het Mycom systeem is realtime.
Dan mag ik er dus van uit gaan dat er morgen een pakketbezorger met een N7 voor de deur staat!

Bedankt voor de info. _/-\o_

• B4tman_DH
  • Laatst online: 22-12 21:00

B4tman_DH

To the Bat.....

Ik was anders ruim op tijd maar hij staat wel op Backorder :X

• Casturan
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-11 12:07
B4tman_DH schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:39:
Bij MyCom?

Hoelaat heb je besteld? En bezorgen of afhalen?

Ik heb het bij MyCom besteld, en krijg alleen te zien dat mijn order is aangemaakt.

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-12 22:21

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik heb bij MyCom dinsdag al gereserveerd, maar volgens het systeem ook nog steeds in bestelling...

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

majoh schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:46:
Ik heb bij MyCom dinsdag al gereserveerd, maar volgens het systeem ook nog steeds in bestelling...
Die in bestelling status kan wel tot het einde van de avond blijven weet ik uit ervaring, even geduld :)

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• sjaft
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:45
B4tman_DH schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:39:
Mja, mijne dus ook.. bij de dixons besteld vanmorgen. hopelijk is ie er morgen gewoon :p

• scandalous
majoh schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:46:
Ik heb de mijne gisteren besteld bij de MyCom and vandaag bij dixons. Bij beide winkels voor afhalen gekozen. Bij dixons krijgen nu te zien dat hij op backorder staat, en bij MyCom staat er "Uw order staat nu klaar voor transport." Volgens de Track & Trace van PostNL hebben ze de mijne dus gewoon morgen liggen in de winkel.

Hopelijk krijg ik morgen niet te horen dat er een fout is gemaakt en dat ik langer moet wachten.

Edit: Ik had hem ook bij dynabyte besteld 2 dagen terug, en daar staat nu ook dat zij hem verzonden hebben naar de winkel. Dus zodra ik een bericht krijg van iemand dat ik hem kan ophalen cancel ik de andere twee en vermeld ik dat hier. Wellicht dat iemand net niet heeft kunnen bestellen en hem dan toch op kan halen. (Amsterdam)

[ Voor 30% gewijzigd door scandalous op 07-09-2012 14:18 ]

• sheepsonn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-12 14:23
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:42:
Pff hopen dat Saturn ze dan ook eindelijk eens binnen krijgt en levert..
Net Saturn nog maar even gebeld, ze verwachten begin / midden volgende week. Maar weten dat zelfs niet zeker....

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Rick-Jan schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:54:
[...]

Die in bestelling status kan wel tot het einde van de avond blijven weet ik uit ervaring, even geduld :)
Ik heb geduld, het is meer dat ik me afvraag hoe real-time het systeem het is, aangezien ik toen ik de bestelling plaatste er wel voorraad was ;)

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

majoh schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 14:50:
[...]

Ik heb geduld, het is meer dat ik me afvraag hoe real-time het systeem het is, aangezien ik toen ik de bestelling plaatste er wel voorraad was ;)
Nou ja, het is een erg gewild product, zoals we weten >:) Nu zou het wel kunnen zijn als er veel mensen op dezelfde tijd bestellen, Dat er dan iets misgaat want die 150 o.i.d. waren zo weg.
Maar ik hoop van niet ;)

• driedees
Nexus 7 die ik woensdag had gereserveerd via MyCom staat nu op "gereed voor transport". Een (andere) reservering voor de tab die ik vandaag maakte staat nog op "Uw order is aangemaakt".

Mochten ze nou beide snel geleverd worden, dan meld ik het hier. Kan iemand misschien mijn ordernummer gebruiken (heb bij beide voor afhalen gekozen, betalen aan de balie).

[ Voor 34% gewijzigd door driedees op 07-09-2012 15:29 ]

• tennis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-12 19:52
Net bij Dixons geweest, ze staan in back-order, zodra ze binnen zijn krijg ik een e-mail.

• B4tman_DH
  • Laatst online: 22-12 21:00

B4tman_DH

To the Bat.....

tennis schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:25:
Net bij Dixons geweest, ze staan in back-order, zodra ze binnen zijn krijg ik een e-mail.
Laten we het hopen ;)

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Winkel betaling Uw order staat nu klaar voor transport.
Mooi, morgen komt t aan, maandag kan ik t pas ophalen. Maandagavond speel tijd :)

Verwijderd

quote: MyCom
Goed nieuws, uw bestelling is onderweg.
Had vandaag iets na 12 uur besteld.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2012 16:02 . Reden: prutser... ]

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

de crisis is niet van toepassing op gadgets... :)

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

• RotonRacing
  • Laatst online: 25-12 10:55
sanderdw schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:54:
Ik kreeg een mail van de BCC:

Beste ,
De is weer voorradig bij BCC, en later staat weer binnenkort :/

Wie weet krijgt de bcc toch weer eerder leveringen.
Maar ik heb hem al via de dixons :P
Het zou wel fijn zijn als de Nexus weer beschikbaar is, hoef ik minder ver te rijden :)

• scandalous
Ik zie net dat mijn bestelling bij dixons is geannuleerd zonder mij op de hoogte te stellen... Ik heb de winkel geprobeerd te bellen maar ik krijg ze niet te pakken. Maargoed dat ik hem ook bij dynabyte en mycom heb besteld. Hopelijk loopt het daar gewoon wel gewoon goed.

EDIT: Ik heb de dixons winkel eindelijk bereikt. Er was een fout gemaakt door het personeel die dacht dat mijn order voor vandaag was. Aangezien iemand hem heeft opgehaald hebben ze perongeluk mijn bestelling geannuleerd. Ze krijgen er morgen nog twee binnen en ik mag hem morgen komen ophalen.

[ Voor 34% gewijzigd door scandalous op 07-09-2012 16:56 ]

• driedees
Mocht er iemand behoefte hebben aan een reservering voor een Nexus in de Mycom Gildenkwartier Utrecht, stuur maar een PM. Dat is de Mycom in Hoog Catharijne, bestelling staat op "klaar voor verzending" en verwachtte afleverdatum morgen tussen 10:00 en 14:00 bij de Mycom.

Heb er Tweaker blij mee kunnen maken. Hopelijk houdt TNT zich aan zijn verwachtte leverdatum.

[ Voor 15% gewijzigd door driedees op 07-09-2012 18:17 ]

• Immortaly007
De status van mijn rond 11 uur vanochtend bestelde Nexus 7 bij Dixons en Dynabyte (te Heerlen) zijn respectievelijk backorder en in behandeling. Ik ben net bij de winkels langs geweest en die zeiden allebei dat er waarschijnlijk niks voor mij bij zit morgen. Dat is dus het slechte nieuws.

Het (semi) goede nieuws is dat de mediamarkt beweert dat hun filialen (zoals die in Heerlen) de 10e en/of 15e van de maand een grote lading krijgen, en dat hier nog reservering op te doen zijn (met een aanbetaling van 10%).

Verwijderd

Iemand ervaring met Dixons winkel in Sittard? Anders rij ik morgen even er na toe :)

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-12 21:49
Voor de twentenaren. Vanmorgen even na de mediamarkt in Nordhorn gebeld of ze de nexus op voorraad hebben. Dat hadden ze en dus direct 1 telefonisch gereserveerd. Vanmiddag na het werk er even langs gereden en opgehaald. De verkoper zijn dat ze er nog 4 hadden liggen (was uur of 18:00).

24x sf175s + gw5000-dt op oost

Pagina: 1 ... 20 ... 34 Laatste

Let op:
Het melden waar hij nog niet verkrijgbaar is heeft niet veel zin. Volgens de laatste info is hij vanaf 04-09-2012 leverbaar dus ga daar maar van uit. Mocht hij elders nu al wel verkrijgbaar zijn dan kun je dat gerust melden.

Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod