"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
[ Voor 11% gewijzigd door MaceNL op 05-09-2012 10:02 ]
ze wisten nog niet wanneer de nexus 7 binnen kwam , dat lag aan TNT.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Bedankt voor de tip. Heb meteen besteld. Zag dat er 4 stuk waren bij Haarlem. Na mijn bestelling nog steeds 4 stuks beschikbaarMrMaxedTank schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:53:
Volgens de mycom website hebben ze 'm in Haarlem op voorraad. Zullen vast nog wel meer filialen volgen vandaag..
http://www.mycom.nl/Produ...Asus-NEXUS7-Brown/1364754

same here.. net gebeld!psyy138 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:23:
bericht uit dynabyte venlo ,,
ze wisten nog niet wanneer de nexus 7 binnen kwam , dat lag aan TNT.
TNT levert tussen 10:00 en 15:00
O.R.C. Black Bulls Rugby
Tot op heden nog niet, wordt op de hoogte gehouden door het thuisfrontpsyy138 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:41:
zijn er al mensen die de tablet bij dynabyte hebben besteld die het al thuis ontvangen hebben?
Er staat bij mijn track en trace tussen 10 en 12. Tot heden nog steeds in sorteer centrumpsyy138 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:41:
zijn er al mensen die de tablet bij dynabyte hebben besteld die het al thuis ontvangen hebben?
Goedenmorgen,
De Nexus 7 krijgen we vandaag binnen.
Ik kan er 1 aan de kant leggen voor u.
Wanneer zou u deze ophalen?
Met vriendelijke groet,
DIXONS VENRAY
dus iemand zou een nexus bij dynabyte in venlo van mij kunnen ophalen als iemand interesse heeft.
waarschijnlijk is een ordernummer geven genoeg???
DUS waarschijnlijk krijgen andere dixon's deze ook!!!
O.R.C. Black Bulls Rugby
Onduidelijk is wanneer wel voldoende geleverd kan worden, maar de komende dagen zal je geduld nog even op de proef gesteld worden.
geen vrije voorraad voor zover ik kon zien.
[ Voor 6% gewijzigd door Ves op 05-09-2012 10:53 ]
Heb je d'r nog een te pakken kunnen krijgen daar?VesNL schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:52:
Kleine update. De voorraad bij MyCom Haarlem is op.
Zal als ik 'm ophaal wel even vragen of er nog exemplaren in de vrije verkoop gaan.
haha , wat zullen we dan wel niet denkenm4tthie schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:00:
BCC Zeist belde net. Vandaag nieuwe voorraad binnen gekregen. "Heeft u nog steeds interesse? Want er is een enorme run op dit apparaat, meneer." Maar natuurlijk, ik stuur direct mijn vrouw! Vanavond toch nog spelen met de N7.
ik stuur trouwens ook mijn moeder hoor om het op te halen
O.R.C. Black Bulls Rugby
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Durf ik niet te zeggen. Heb net gebeld. Ze krijgen er 5 binnen maar pas tussen 13:00 en 15:00.MrMaxedTank schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:55:
[...]
Heb je d'r nog een te pakken kunnen krijgen daar?
Precies. Ik ben er tenminste eerlijk over.psyy138 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:01:
[...]
haha , wat zullen we dan wel niet denken"ik stuur direcht mijn vrouw" ,, oooowww doet u dat zo
ik stuur trouwens ook mijn moeder hoor om het op te halen
Verwijderd
geen idee of dit ook bij andere dixons vestigingen is.
suc6 iedereen.
O.R.C. Black Bulls Rugby
goed nieuws!Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:11:
Heb hem gisteren besteld bij Dynabyte en ben net gebeld door de winkel dat ie klaar ligt!
Staat er bij jouw status bestelling nog steeds in behandeling?
Verwijderd
Ja, klopt, dat staat er nog.Adarkar schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:23:
[...]
goed nieuws!
Staat er bij jouw status bestelling nog steeds in behandeling?
Beetje jammer dat Saturn niet met een statusupdate komt, direct leverbaar is bij Saturn blijkbaar een rekbaar begrip
Precies 't zelfde inderdaad, het is dat ik al gelijk betaald had. Anders had ik hem gister ook bij Dynabyte besteld.snarf schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:39:
Baal behoorlijk als ik zie dat de gisteravond bij Dynabyte bestelde tablets vanochtend al zijn geleverd, terwijl mijn bestelling gisterochtend bij Saturn nog op in behandeling en klaarmaken voor verzending staat.
Beetje jammer dat Saturn niet met een statusupdate komt, direct leverbaar is bij Saturn blijkbaar een rekbaar begrip
Verwijderd
Nu 10 min later terug gebeld door Dixons dat ze er 1 voor me klaar hebben liggen, geen idee hoeveel ze er binnen gekregen hebben.
Ik denk dat er vandaag nog diverse Dixons, Mycom en Dynabyte (allen BAS GROUP) winkels beleverd (lees = voorraad die onderweg is) worden, dus nieuwe kansen!
[ Voor 16% gewijzigd door d.drenth op 05-09-2012 11:51 ]
Betekend dit nou dat alle Mycoms hem vandaag binnen krijgen?Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:48:
Mocht er iemand in Leiden wonen, op MyCom (link: MyCom) staat dat je hem daar (vooralsnog) direct kan afhalen. Maar ik weet niet hoe up-to-date deze info is. Zelf woon ik helaas in Enschede, weet iemand of er in Enschede of Hengelo nog een winkel is met de nexus7 op voorraad?
Succes voor de mensen die nog op zoek zijn
Idd. Wilde ook niet het risico lopen 2x te betalen en dan nog niks te hebben.sheepsonn schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:43:
[...]
Precies 't zelfde inderdaad, het is dat ik al gelijk betaald had. Anders had ik hem gister ook bij Dynabyte besteld.
Ik heb hetzelfde probleem: Gisteren 21.15u bestelling gedaan in de hoop dat ie gisteravond nog verzonden zou worden, maar orderstatus staat op "betaling mislukt", vanmorgen maar een mailtje gestuurd dat de betaling toch echt is afgeschreven en van ze verwacht dat ze em vandaag nog even opsturen naar me.nimm2 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:51:
nou, ik heb er maar gewoon een besteld bij dynabyte. wel raar. betaald via ideal aan het bedrijf buckaroo (?) . vervolgens geeft de website aan dat de betaling mislukt is.
wel een bevestiging via de mail 'bedankt voor je bestelling'
wel goed dat je direct kunt bellen, waar ik een alleraardigste meneer aan de telefoon kreeg die bevestigde dat ik even een half uurtje moet wachten en nog eens moet checken
mijn vermoeden is dat ze de betalingen doorsluizen naar een ander bedrijfje dat de betalingen regelt en dat de batches die de betalingen doorsturen vanaf ideal, wat langer op zich laten wachten. ik houd jullie op de hoogte!
Ben benieuwd wat de reactie gaat zijn!?
Ben ook net gebeld door Dynabyte. Kan hem straks gaan ophalen.MrMaxedTank schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:51:
Ik ben zojuist gebeld door Dynabyte Den Bosch, de mijne ligt klaar, gisteravond om ongeveer kwart over 8 besteld. Ook bij mij is de online bestelstatus niet veranderd en staat dus nog steeds op "In behandeling".
Succes voor de mensen die nog op zoek zijn
Zo, dat ging netjes en snel, complimenten voor Dynabyte!
MyCom Breda staat nu er ook bij als 'direct afhalen' 2 beschikbaar staat er.Monkeyscratch schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:50:
[...]
Betekend dit nou dat alle Mycoms hem vandaag binnen krijgen?
ik schrok ook van de 'betaling mislukt status'. later blijkt dit minder eng te zijn dan je denkt en had dit (in mijn geval) te maken met dat ik te snel naar de status keek. Kennelijk zit er tijd tussen het verwerken van een betaling door het door dynabyte ingehuurde bedrijf voor betalingen, en het moment dat dit zichtbaar wordt op de website. in de tussentijd wordt 'status mislukt' getoond. niet al te helder, maar, na bellen, niks om me zorgen over te maken.pascal80 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:55:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem: Gisteren 21.15u bestelling gedaan in de hoop dat ie gisteravond nog verzonden zou worden, maar orderstatus staat op "betaling mislukt", vanmorgen maar een mailtje gestuurd dat de betaling toch echt is afgeschreven en van ze verwacht dat ze em vandaag nog even opsturen naar me.
Ben benieuwd wat de reactie gaat zijn!?
bij mij is deze status na 15 minuten veranderd in 'in behandeling'. postbode van de ptt is inmiddels onderweg.....
[ Voor 0% gewijzigd door Streup op 05-09-2012 12:48 . Reden: typo ]
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
Dat zou eens tijd worden, heb hem ook bij de MM Cruquius gereserveerd! Ik ben nog niet gebeld, maar dat zal dan wel elk moment kunnen gebeuren!Streup schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:06:
MM Cruquius belde me dat mijn besteld N7 klaar ligt! Blijkbaar hebben ze hun lading binnen.
- Dynabyte alle 6 stuks al vergeven (besteld)
- Dixons Haarlemmerstraat heeft er 2 gekregen waarvan ik er zojuist 1 heb meegenomen
- MyCom Leiden niet meer heen geweest maar volgens website kun je nu direct 2 afhalen/bestellen
In Leiden zijn ze nu allebei weg.
[EDIT] alleen Breda nu nog, gaat snel zo.
[ Voor 35% gewijzigd door majoh op 05-09-2012 12:22 ]
Verwijderd
EDIT: majoh jij bent ook snel met updaten zeg
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2012 12:24 ]
Ze wonen in heilo dus mijn aanname dat er of daar een dxons zit of dat ze naar alkmaar is geweest...
[ Voor 27% gewijzigd door watercoolertje op 05-09-2012 12:30 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Sinds afgelopen zaterdag deze thread enorm gevolgd maar zal me nu terug trekken
Succes iedereen nog
de status staat sinds gisteravond al op "betaling mislukt" dat duurt dus te lang, ik hang nu aan de lijn maar is druk blijkbaar. Nu maar hopen dat ze er eentje hebben gereserveerd voor me!nimm2 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:00:
[...]
ik schrok ook van de 'betaling mislukt status'. later blijkt dit minder eng te zijn dan je denkt en had dit (in mijn geval) te maken met dat ik te snel naar de status keek. Kennelijk zit er tijd tussen het verwerken van een betaling door het door dynabyte ingehuurde bedrijf voor betalingen, en het moment dat dit zichtbaar wordt op de website. in de tussentijd wordt 'status mislukt' getoond. niet al te helder, maar, na bellen, niks om me zorgen over te maken.
bij mij is deze status na 15 minuten veranderd in 'in behandeling'. postbode van de ptt is inmiddels onderweg.....
>> Net gesprek met klantenservice afgerond; "betaling mislukt" betekend voor mij dat bestelling in backorder staat met verwachte leverdatum van 25 september

[ Voor 10% gewijzigd door pascal80 op 05-09-2012 12:59 ]
(Nu nog in Utrecht...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
als iemand nog 1 wil.. ik heb nog 1 gereserveerd bij de dixons in blerick.
pm als je wil!
ben nu weg uit dit topic:)
have fun en good luck
Sla je slag, op voorraad bij MyCom Gildenkwartier
It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
[ Voor 32% gewijzigd door majoh op 05-09-2012 13:27 ]
Gildenkwartier al gebeld, niets meer op voorraad ben ik bang. Blijf refreshen ;-)majoh schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:27:
Heb online gereserveerd, echter wacht nu op bevestiging...
Is nu aan het updaten naar 4.1.x.
Dixons Zeist (de 'gewone' winkel, niet die vestiging in de V&D) is nu uitverkocht. Sorry!
Nu nog in 2 winkels van Mycom Beschikbaar: Amersfoort en Lelystad
[ Voor 28% gewijzigd door J3ll3nl op 05-09-2012 13:32 ]
Mijn refresh zei nog steeds voorraadMeneM schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:27:
[...]
Gildenkwartier al gebeld, niets meer op voorraad ben ik bang. Blijf refreshen ;-)
succes iedereen
O.R.C. Black Bulls Rugby
Verwijderd
tel dixons valkenswaard 0880271099
suc6
Dankje dankje dankje!silverraider schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:38:
BCC Rotterdam Vierhavenstraat had er 15 minuten geleden nog 5 liggen...net de mijne opgehaald
Voor anderen: Er zijn er nog een stuk of 6 volgens de verkoper, en ik heb het directe nummer gevraagd: 088-0555025
Succes allemaal!
Inmiddels is de levertijd van uw bestelling bekend, de verwachte leverdatum van uw bestelling is 25-09-2012. Indien u de bestelling wilt annuleren vernemen wij dit graag van u.
ff bellen en ze houden er eentje voor je achter. succes!
Ben ik erg benieuwd naar!f1spider schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:59:
Hopelijk krijgt Dynabyte Eindhoven ze ook snel binnen, wacht nog op het berichtje dat ik m op kan halen. Zal ook gelijk checken of daar nog wat vrij ligt!
[ Voor 5% gewijzigd door pwavg op 05-09-2012 14:18 ]
Verwijderd
En nu liggen er nog maar 4, ik had er 2 gereserveerdLucardo schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:05:
[...]
Dankje dankje dankje!
Voor anderen: Er zijn er nog een stuk of 6 volgens de verkoper, en ik heb het directe nummer gevraagd: 088-0555025
Succes allemaal!
Volgens de verkoper was er net voor mij iemand buiten adem binnen komen rennen naar aanleiding van een bericht op tweakers, Lucardo toevallig?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2012 14:23 ]
mijn 2 bestellingen heb ik geannuleerd omdat ik ze al van de mm heb.
dus als iemand er nog wilt, je kan bcc almere even bellen of er langs gaan.
wel apart, ze zeiden me pas week 39, dit is toch wel wat sneller.
op voorraad, direct leverbaar; in behandeling.
Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.
Verwijderd
Heb een ticket ingestuurd voor de helpdesk.Luko schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:32:
nu nog wachten tot ze de tabs bij saturn gaan versturen. Iemand enig idee hoe lang dit nog kan duren? er staat nog steeds:
op voorraad, direct leverbaar; in behandeling.
Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.
Post het hier wanneer ik antwoord heb.
Ik ben net ook door ze gebeld voor mijn bestelling. Zo even ophalen.dimocash schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:26:
bcc almere belde me net. ze hebben ze binnen.
mijn 2 bestellingen heb ik geannuleerd omdat ik ze al van de mm heb.
dus als iemand er nog wilt, je kan bcc almere even bellen of er langs gaan.
wel apart, ze zeiden me pas week 39, dit is toch wel wat sneller.
None
Iemand een directe link ?
It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
Had je gereserveerd? Da's wel knap jammer dan!MartyLooterKing schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:31:
Bestelling in Haarlem (MyCom) was helaas niet goed gegaan, waren al verkocht via de voordeur...
Ik had hem online gereserveerd op het moment dat er 4 beschikbaar stond, maar blijkbaar ging het sneller de deur uit. Achja, gevalletje jammer dan. Heb hem vanmiddag als het goed is alsnogJasper schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:03:
[...]
Had je gereserveerd? Da's wel knap jammer dan!
Edit: veel plezier ermee MaceNL
[ Voor 8% gewijzigd door Younesse88 op 05-09-2012 15:40 ]
Wat is de link? Ze zijn telefonisch niet bereikbaar.... dus als iemand nog weet waar in Utrecht ik er nog eentje kan krijgen???majoh schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:42:
[...]
Mijn refresh zei nog steeds voorraadAch ja, als t mislukt is, dan maar ff wachten.
Doe er je voordeel mee
Wie kan ik er blij mee maken
Patchie
DM
Heb m zojuist op kunnen halen, hebben helaas geen vrije verkoop nog
Waar in haarlem en hoofddorp, en bij welke winkels?Patchie schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:46:
heb 2 reserveringen staan 1 x haarlem en 1 x in de buurt van hoofddorp
Wie kan ik er blij mee maken
Patchie
DM
Heb dit tijdframe van TNT door gekregen dat ze het komen afleveren:jakob558 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:46:
Kan iemand die sukkels bij TNT of weet ik hoe dat bedrijf onderhand heet even een schop onder hun kont geven.. Die bezorger stopt een briefje in de bus dat ik niet thuis ben, heb vrij vandaag... Gelukkig is de Nexus dus wel onderweg
vandaag
15:30 - 17:30
Het laatste kwartier is verschrikkelijk. Do want my N7!!
Het melden waar hij nog niet verkrijgbaar is heeft niet veel zin. Volgens de laatste info is hij vanaf 04-09-2012 leverbaar dus ga daar maar van uit. Mocht hij elders nu al wel verkrijgbaar zijn dan kun je dat gerust melden.
Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod