Ik had zelf ook het idee om te wachten op de actie van MM en dan de Nexus 7 aan te schaffen. Weetje zeker dat je twee weken na aankoop gewoon terug kan gaan met het bonnetje om een deel van dat geld terug te krijgen? Zo ja, dan is het inderdaad het proberen waard en maar hopen dat de Nexus 7 meedoet aan de actie.blaCkduSt schreef op maandag 07 januari 2013 @ 19:46:
Media Markt heeft van 24 t/m 27 januari weer de BTW actie; zelf ga ik komende donderdag/vrijdag een 32GB Nexus 7 halen en dan twee weken later met het bonnetje terug om het verschil terug te krijgen!
Dat is onderdeel van hun algemene voorwaarden ja, daar heb ik naar geïnformeerd en een bevestigend antwoord op gekregen.Anoniem: 411893 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:31:
[...]
Ik had zelf ook het idee om te wachten op de actie van MM en dan de Nexus 7 aan te schaffen. Weetje zeker dat je twee weken na aankoop gewoon terug kan gaan met het bonnetje om een deel van dat geld terug te krijgen? Zo ja, dan is het inderdaad het proberen waard en maar hopen dat de Nexus 7 meedoet aan de actie.
http://www.tabletcenter.n...gle-nexus-7-32-gb-3g.html
nu bljikbaar te bestellen met 3G prijs valt me tegen.
Tja, die 3G-versie is schaars, dus ze kunnen vragen wat ze willen. Maar 110 euro duurder is idd wel erg veel.dikkiedikzak schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:22:
http://www.tabletcenter.n...gle-nexus-7-32-gb-3g.html
Bij Conrad staat hij nu voor 319 euro op de site, dus als je 40 euro wil besparen
http://www.conrad.nl/ce/n...RangeA=&indivPriceRangeB=
[ Voor 73% gewijzigd door dikkiedikzak op 10-01-2013 15:51 ]
Dat is idd al een stuk goedkoper, maar ik wacht nog even. Hopelijk zakt ie nog onder de 300 euro.
Anoniem: 411893
Op de website van Mediamarkt staat de Nexus 7 nu voor 278 euro. Zou dit al voorbereiding zijn op de geen btw-actie lol? Even snel de prijs verhogen...
Bij zuster webshop van Saturn 249 euro met gratis bezorgen.
Ja I know, maar wilde even wachten en hopen dat ie binnenkort mee zou doen met die btw-actie en 'm dan voor een mooi (nog mooier) prijsje op te pikken. Maar als ze nu al de prijs gaan verhogen zal het uiteindelijk niet heel veel meer schelen.tonytang schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 19:55:
Bij zuster webshop van Saturn 249 euro met gratis bezorgen.
"Leverbaar vanaf 11-02"dikkiedikzak schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:49:
Bij Conrad staat hij nu voor 319 euro op de site, dus als je 40 euro wil besparen
Dus Conrad en Cool Blue maken hun 'eigen' inschatting denk ik zo
Als straks de officiele uitlevering begint, zal het wel op 300euro komen te liggen ...
Moeilijk, met of zonder 3G .... ik tether nu al via mijn telefoon, de *Bliepsim in de iPad gebruik ik nagenoeg niet meer ....
Zal het eens overdenken, maar als het 'maar' 50€ scheelt, dan neem ik de 3G versie liever, "omdat het kan"
Ik heb 'm zojuist aangeschaft bij de MM in Den Haag, voor 249. Hele bakken vol stonden er..Anoniem: 411893 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 20:10:
[...]
Ja I know, maar wilde even wachten en hopen dat ie binnenkort mee zou doen met die btw-actie en 'm dan voor een mooi (nog mooier) prijsje op te pikken. Maar als ze nu al de prijs gaan verhogen zal het uiteindelijk niet heel veel meer schelen.
Dan ga ik morgen even langs in MM Maastricht, hopen dat daar nog een voorraad aanwezig is.blaCkduSt schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:53:
[...]
Ik heb 'm zojuist aangeschaft bij de MM in Den Haag, voor 249. Hele bakken vol stonden er..
(Off-topic: Ben je er trouwens zeker van dat de actie van 24 t/m 27 januari is?)
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 411893 op 11-01-2013 00:59 ]
99% :-)Anoniem: 411893 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 00:30:
[...]
Dan ga ik morgen even langs in MM Maastricht, hopen dat daar nog een voorraad aanwezig is.
(Off-topic: Ben je er trouwens zeker van dat de actie van 24 t/m 27 januari is?)
Mediamarkt heeft vandaag "spontaan" de prijs van de Nexus 7 32G verhoogd naar €278,- Het is daardoor nog waarschijnlijker dat de Nexus onder de BTW actie valt, aangezien de meeste concurrenten nog gewoon op €249,- zitten. De prijs zonder BTW zal dan nog altijd €229,75 worden, nog steeds wel een mooie prijs...Anoniem: 411893 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 00:30:
[...]
Dan ga ik morgen even langs in MM Maastricht, hopen dat daar nog een voorraad aanwezig is.
Maar wel weer typisch een MM "actie"...
War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic
In de winkels of bedoel je in de webshop? In de webshop was hij namelijk wel al een paar dagen €278,-.Elijan9 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:50:
[...]
Mediamarkt heeft vandaag "spontaan" de prijs van de Nexus 7 32G verhoogd naar €278,- Het is daardoor nog waarschijnlijker dat de Nexus onder de BTW actie valt, aangezien de meeste concurrenten nog gewoon op €249,- zitten. De prijs zonder BTW zal dan nog altijd €229,75 worden, nog steeds wel een mooie prijs...
Maar wel weer typisch een MM "actie"...
In de webshop was hij zaterdag nog €249.- en gisteren was de pricewatch van Tweakers pas bijgewerkt. Sinds zondag of maandag dus... (Maar maakt dit überhaupt uit?Anoniem: 411893 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:34:
[...]
In de winkels of bedoel je in de webshop? In de webshop was hij namelijk wel al een paar dagen €278,-.
[ Voor 16% gewijzigd door Elijan9 op 16-01-2013 11:35 ]
War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic
Nope, ik heb afgelopen donderdag al melding gemaakt van dat hij vanaf toen €278,- kostte in de webshop. (en volgens mij stond dit ook al voor/rond het weekend in de pricewatch, maar dat weet ik niet 100% zeker) Maakt verder ook niet zo veel uit, vind het alleen jammer dat ze de prijs weer omhoog gooien. Dacht dat dit niet was toegestaan.Elijan9 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:09:
[...]
In de webshop was hij zaterdag nog €249.- en gisteren was de pricewatch van Tweakers pas bijgewerkt. Sinds zondag of maandag dus...
Op Saturn staat de Nexus 7 overigens nog gewoon voor €249,-.
In Duitsland is de 3G-versie te koop voor 299 euro, nu maar duimen dat de Media Markt hier deze prijs ook aanhoudt. http://www.mediamarkt.de/mcs/product/ASUS-Google-Nexus-7-32GB---3G-Tablet
Ligt het aan mij of is de Nexus 7 32GB de enigste die hier te krijgen is?
Als ik in de pricewatch kijk zie ik dat het aanbod van 32GB versies stukken groter is als die van 16GB.
Ook qua prijs maakt het niets uit.
Wel jammer, want ik heb liever een 16GB voor een paar tientjes minder dan 32GB.
Als ik in de pricewatch kijk zie ik dat het aanbod van 32GB versies stukken groter is als die van 16GB.
- Touchdomex
- Registratie: April 2005
- Laatst online: 13:49
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Poke of the QueenSlow
:strip_exif()/u/142128/crop61d6a55b5804f_cropped.webp?f=community)
Wat maakt die 50 euro uit voor het dubbele geheugen? 250 euro is een hele scherpe prijs en vermoedelijk gaat die straks voor 230 oid in de aanbieding bij de mediamarkt tijdens de belastingvrije weken.m19 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 18:06:
Ligt het aan mij of is de Nexus 7 32GB de enigste die hier te krijgen is?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
De prijs is inmiddels weer gezakt naar 249,- in de MM webshop... dat zou dus 249 / 1,21 = € 205,79 worden, niet verkeerd!Anoniem: 411893 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:19:
[...]
Nope, ik heb afgelopen donderdag al melding gemaakt van dat hij vanaf toen €278,- kostte in de webshop. (en volgens mij stond dit ook al voor/rond het weekend in de pricewatch, maar dat weet ik niet 100% zeker) Maakt verder ook niet zo veel uit, vind het alleen jammer dat ze de prijs weer omhoog gooien. Dacht dat dit niet was toegestaan.
Op Saturn staat de Nexus 7 overigens nog gewoon voor €249,-.
Helaas dat de 3G versie nog in geen velden of wegen te bekennen is
Wanneer zijn die belastingvrije weken bij de MM? Weet iemand dat?Touchdomex schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 18:08:
[...]
Wat maakt die 50 euro uit voor het dubbele geheugen? 250 euro is een hele scherpe prijs en vermoedelijk gaat die straks voor 230 oid in de aanbieding bij de mediamarkt tijdens de belastingvrije weken.
Simpelweg omdat ik het niet nodig heb.Touchdomex schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 18:08:
[...]
Wat maakt die 50 euro uit voor het dubbele geheugen? 250 euro is een hele scherpe prijs en vermoedelijk gaat die straks voor 230 oid in de aanbieding bij de mediamarkt tijdens de belastingvrije weken.
Al zou straks die actie van de "belastingvrije" dagen wel fijn zijn.
Ik koop hem dan zakelijk, nog eens extra 21% korting :-)
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw-voorwaarden.html
Helaas heeft MM zojuist de voorwaarden aangepast en wordt de nexus uitgesloten van de actie..
Helaas heeft MM zojuist de voorwaarden aangepast en wordt de nexus uitgesloten van de actie..

bijna alles wordt uitgeslotenblaCkduSt schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 22:07:

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Hm. Da's wel een flinke fail, idd...blaCkduSt schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 22:07:
Dat was met de vorige actie ook zo. Alleen bij de Saturn volgens mij niet. Weet niet of zij nu ook zo'n soort actie hebben.blaCkduSt schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 22:07:
Anoniem: 244731
Hij is in ieder geval in de Pricewatch 10 euro gedaald, zie pricewatch: Google Nexus 7 32GB Zwart
Dat is alleen online bij YourTablet. Elders kost ie gewoon 249 euro.
Je kunt het volgende week ook eens bij de BCC proberen. De BCC heeft laagste prijsgarantie en doet altijd mee met de verschillende acties van concurrenten. Hopelijk zijn ze dan niet op de hoogte van deze actievoorwaarden :-)blaCkduSt schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 22:07:
Asus Nexus 7 32GB 3G
299,90 €
"Artikel in voorbestelling, levering voorzien vanaf maand januari 2013"
Belgische Fnac
299,90 €
"Artikel in voorbestelling, levering voorzien vanaf maand januari 2013"
Belgische Fnac

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303
Of als je hem nu al wilt, bij Codima in Gent
http://www.codima.be/prod...-NEXUS7C-ASUS-1B008A.aspx
wel 340 euro
http://www.codima.be/prod...-NEXUS7C-ASUS-1B008A.aspx
wel 340 euro
Hoewel de Nexus 7 uitgesloten is van de btw-actie van de MM, wordt deze wel met 10% korting aangeboden bij de MM Amsterdam Arena. Dus je kunt hem meenemen voor EUR 224,-.
Bij BCC the Wall heb ik gisteravond en vanochtend 2 Nexus 7 meegekregen voor €205,78 (één 's avonds en eentje vanochtend dus, m'n vrouw was zo enthousiast dat er nog eentje moest komen) Zij deden niet moeilijk over de BTW actie. Hulde voor de bcc, en met dank aan de MM voor het initiëren van de actie.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ben benieuwd hoe je dat voor elkaar gekregen hebt, want de Nexus is uitgesloten van deelname: plaatjerockhopper schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:15:
Bij BCC the Wall heb ik gisteravond en vanochtend 2 Nexus 7 meegekregen voor €205,78 (één 's avonds en eentje vanochtend dus, m'n vrouw was zo enthousiast dat er nog eentje moest komen) Zij deden niet moeilijk over de BTW actie. Hulde voor de bcc, en met dank aan de MM voor het initiëren van de actie.
Niks speciaals voor hoeven doen, op de zijkant van de shop staat met grote letters 21% btw actie, toen ik om de nexus vroeg werd er gewoon een bonnetje gemaakt van 205,78€
Of ze snappen het daar niet, of ze snappen juist precies wat de klant wil. Ik heb in ieder geval 2 "nexi" voor 411 euro.
Ik was overigens onder de indruk dat alleen de MM van die rare fratsen uithaalt met uitzondering (dat valt dus enigszins tegen)
Of ze snappen het daar niet, of ze snappen juist precies wat de klant wil. Ik heb in ieder geval 2 "nexi" voor 411 euro.
Ik was overigens onder de indruk dat alleen de MM van die rare fratsen uithaalt met uitzondering (dat valt dus enigszins tegen)
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Dan heb je mijn inziens enorme mazzel gehad, want BCC sluit namelijk zelf de Asus Google Nexus uit, staat op hun website!rockhopper schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:35:
Niks speciaals voor hoeven doen, op de zijkant van de shop staat met grote letters 21% btw actie, toen ik om de nexus vroeg werd er gewoon een bonnetje gemaakt van 205,78€
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Misschien wel dan, mij hoor je niet klagen. Ik meld het voor de mensen in omgeving Utrecht die interesse hebben. Overigens ben ik niet iemand die uitgebreid de website van bcc ga controleren, ik kijk meestal lokaal naar de prijzen in de winkel. Bij de MM wijkt de lokale prijs sterk af van de webprijs. Ik weet niet hoe strak de bcc hier in is.
Om discussies te voorkomen hebben ze zeker de Nexus 7 in de MM te Amsterdam-Noord uit het zicht genomen, zelfs het showmodel was er niet meer te zien.
Moet zeggen dat het in de winkel zelf Donderdag om 17.30 uur erg rustig was, had ik niet verwacht.
Moet zeggen dat het in de winkel zelf Donderdag om 17.30 uur erg rustig was, had ik niet verwacht.
Ook even langsgeweest bij BCC The Wall in Utrecht, doch zonder resultaat helaas...
Blijf het vreemd vinden dat ik het dan wel 2x heb meegekregen... Ze weten zelf niet wat ze willen. Mij hoor je niet klagen omdat de buit binnen is, maar ze missen wel unieke PR kans zo.
[ Voor 30% gewijzigd door rockhopper op 26-01-2013 12:55 ]
Bij de MM Utrecht was de Google Nexus gisteren rond 14u iig uitverkocht. Paradigit had gisteren wél. BCC the Wall weet ik niet te vinden in Utrecht...rockhopper schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:08:
Misschien wel dan, mij hoor je niet klagen. Ik meld het voor de mensen in omgeving Utrecht die interesse hebben. Overigens ben ik niet iemand die uitgebreid de website van bcc ga controleren, ik kijk meestal lokaal naar de prijzen in de winkel. Bij de MM wijkt de lokale prijs sterk af van de webprijs. Ik weet niet hoe strak de bcc hier in is.
[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 26-01-2013 13:01 ]
zojuist bij mm bij Rotterdam Alexander een 32Gb gekocht voor 211 euro. Vrouw bij kassa maakte een fout denk ik. In de winkel staat dat de korting niet geldt voor google Nexus. Verkoper benadrukte dat ook nog eens.
Ik heb em ook bij de MM in Amsterdam Noord vandaag gekocht voor rond de 211 euro. Bij de verkopers in de winkel nog geprobeerd af te dingen, maar dat ging niet. Daarna naar de kassa afrekenen en gewoon de korting gekregen. Perfect dus!
edit: gaat trouwens om het 32gb model
edit: gaat trouwens om het 32gb model
[ Voor 8% gewijzigd door daangi op 26-01-2013 19:01 ]
BCC zit voor Utrecht op de Zeehaenkade (tegenover de roeiverenigingen (je moet dan wel het kanaal overzwemmenCptChaos schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 13:00:
[...]
Bij de MM Utrecht was de Google Nexus gisteren rond 14u iig uitverkocht. Paradigit had gisteren wél. BCC the Wall weet ik niet te vinden in Utrecht...
Ik loop regelmatig even door de electronics shop na de beveiliging. Ik heb de Nexus 7 nog nooit gezien daar.jwakie schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 23:45:
Dinsdag ga ik op reis buiten de EU. Is de nexus 7 ook taxfree te kopen op schiphol?
ik ben eigenlijk net te laat met halen een N7 (32Gb versie)
heb de BTW. actie gemist ( was uitgesloten bij MM)
maar las dat mensen(Tweakers) hem bij BCC hadden gehaald voor 211 eu
wat best wel een mooi deal is/was.
nu mijn vraag
komt er binnenkort? (laten we zeggen deze maand)
nog een leuke actie/korting op de Nexus 7
heb de BTW. actie gemist ( was uitgesloten bij MM)
maar las dat mensen(Tweakers) hem bij BCC hadden gehaald voor 211 eu
wat best wel een mooi deal is/was.
nu mijn vraag
komt er binnenkort? (laten we zeggen deze maand)
nog een leuke actie/korting op de Nexus 7
(╯°□°)╯ ︵ ┻━┻
De AH verkoopt momenteel cadeau bonnen met 15% korting. Als je er dus een voor de mediamarkt haalt van 250 euro betaal je 212.50 en kan je deze gebruiken om de N7 te kopen bij de mediamarkt.
[ Voor 6% gewijzigd door Christiaan676 op 12-02-2013 08:17 ]
Kan het niet vinden op de site van ah?Christiaan676 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 08:17:
De AH verkoopt momenteel cadeau bonnen met 15% korting. Als je er dus een voor de mediamarkt haalt van 250 euro betaal je 212.50 en kan je deze gebruiken om de N7 te kopen bij de mediamarkt.
Zie onderaan de pagina: http://www.ah.nl/bonus/
In het Het algemene kortingen en aanbiedingen topic is er al uitgebreid over gesproken zie onderranden de volgende post: Thaimaster in "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 2"
In het Het algemene kortingen en aanbiedingen topic is er al uitgebreid over gesproken zie onderranden de volgende post: Thaimaster in "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 2"
De MediaMarkt lijkt er niet meer tussen te staanChristiaan676 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:21:
Zie onderaan de pagina: http://www.ah.nl/bonus/
Helaas, zoals ik heb begrepen worden ze niet meer verkocht? Ik ga ergens in de komende weken de Nexus 7 kopen dus als er ergens nog aanbieden komen... ;-)
MM Utrecht heeft 'm woensdag voor €245, geen super aanbieding, maar toch 4 euro van de reguliere prijs af lol.
net mijn nexus 7 gekocht (32gb met 3g)
op de fnac donderdag zenden ze hem op
op de fnac donderdag zenden ze hem op
Ik heb sinds vandaag ook een Nexus 7. Gekocht bij de bcc. Kwam nog wel 6 euro media toeslag bij op de prijs... Het is even wennen als je komt van een HTC toestel, maar ben er nu al erg tevreden over.
foutje
[ Voor 98% gewijzigd door rockhopper op 23-02-2013 14:26 . Reden: dubbelpost deze mag weg ]
Media toeslag? Is dat nieuw ofzo? Ik had in januari bij de bcc geen media toeslag. Overigens kan je met sommige launchers gewoon het htc sense theme installeren als je dat fijner vind. Ik zelf kom ook van htc af, maar kale android heeft toch wel z'n voordelen.matel schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 23:30:
Ik heb sinds vandaag ook een Nexus 7. Gekocht bij de bcc. Kwam nog wel 6 euro media toeslag bij op de prijs... Het is even wennen als je komt van een HTC toestel, maar ben er nu al erg tevreden over.
http://www.rijksoverheid....de-thuiskopieheffing.htmlrockhopper schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 14:25:
[...]
Media toeslag? Is dat nieuw ofzo? Ik had in januari bij de bcc geen media toeslag. Overigens kan je met sommige launchers gewoon het htc sense theme installeren als je dat fijner vind. Ik zelf kom ook van htc af, maar kale android heeft toch wel z'n voordelen.
6,05 kom je op uit met de BTW erbij
Heb nu 'n week terug mijn Nexus 7 teruggestuurd naar ASUS voor reparatie (batterij ging erg snel leeg). Heeft iemand enige ervaring hiermee hoelang het ongeveer duurt voordat ze 'm terugsturen? Las ergens dat het bij iemand 4 weken duurde
Obruut in "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 3"
199 euro voor de 16GB-versie, moet je wel naar Haarlem.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Link van de advertentie liet toch duidelijk zien dat het de 32GB versie was voor € 199,-... maar goed... mosterd na de maaltijd. Hopen dat er binnenkort weer ergens zo'n aanbieding komt, want de marge is er blijkbaar!pven schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:30:
Obruut in "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 3"
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
Op een ander topic zag ik het wel staan, maar hier niet (terwijl het hier toch echt thuishoort lijkt me) :
Sinds vorige week verkoopt de mediamarkt de Nexus 7 met 8GB voor 189 euro. Ik heb de mijne in Maastricht gekocht en daar lagen ze in een bak om uit te zoeken. Er lagen 3 productiebatches 2012.05, 2012.06 (verreweg de meeste), maar ook van de nieuwste datum 2013.02.
Ik heb (ivm in ander topic vermelde fletse kleuren bij de oude productie batches) de 2013.02 versie gekocht, en naar alle tevredenheid, want 8GB is voor mijn gebruik meer als genoeg (internet, zoals youtube en uitzending gemist, e-mail,streaming muziekdiensten en allerlei nieuws apps (w.o. ook tweakers app).
Ik heb hem nu een paar dagen en ik ben er heel tevreden mee, het is een kei fijn apparaat dat makkelijk vast te houden is en vlot reageert. Ik heb hem nu na 3 dagen weer aan de oplader liggen. Ik had gehoopt dat hij het iets langer vol zou houden, maar 3 dagen is prima.
Sinds vorige week verkoopt de mediamarkt de Nexus 7 met 8GB voor 189 euro. Ik heb de mijne in Maastricht gekocht en daar lagen ze in een bak om uit te zoeken. Er lagen 3 productiebatches 2012.05, 2012.06 (verreweg de meeste), maar ook van de nieuwste datum 2013.02.
Ik heb (ivm in ander topic vermelde fletse kleuren bij de oude productie batches) de 2013.02 versie gekocht, en naar alle tevredenheid, want 8GB is voor mijn gebruik meer als genoeg (internet, zoals youtube en uitzending gemist, e-mail,streaming muziekdiensten en allerlei nieuws apps (w.o. ook tweakers app).
Ik heb hem nu een paar dagen en ik ben er heel tevreden mee, het is een kei fijn apparaat dat makkelijk vast te houden is en vlot reageert. Ik heb hem nu na 3 dagen weer aan de oplader liggen. Ik had gehoopt dat hij het iets langer vol zou houden, maar 3 dagen is prima.
De nexus 7 8gb is nog steeds bij de mediamarkt te koop. Het is waarschijnlijk een apparaat van de zwarte markt (of hoe dat dan ook heet) toch? Krijg je dan wel gewoon garantie?
☀️ 6440 Wp zuid | 🌡️ Stiebel Eltron WPL 15 ACS, HM Trend | Home Assistant
Ik denk dat je 'refurbished' markt bedoeld (gerepareerd) ? De mijne is in ieder geval een gloed nieuwe die geproduceerd is in februari 2013 met volledige garantiemanusjevanalles schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:15:
De nexus 7 8gb is nog steeds bij de mediamarkt te koop. Het is waarschijnlijk een apparaat van de zwarte markt (of hoe dat dan ook heet) toch? Krijg je dan wel gewoon garantie?
In de pricewatch zag ik net dat de nexus7 32Gb bij Staples slechts 216.59€ kost: pricewatch: Google Nexus 7 32GB Zwart
Lijkt mij wel een koopje aangezien de volgende in de lijst al direct 30€ duurder staat?
Maar aangezien ik in Belgie woon weet ik niet of ik daar ook zomaar kan bestellen en laten leveren.
En vandaag zijn ze gesloten vanwege koniginnedag.
Morgen hebben wij belgen dan weer een dagje verlof (dag vd arbeid), dus misschien moet ik dan maar eens even telefoneren en naar Tilburg of Eindhoven rijden als ze daar in voorraad zijn...
Lijkt mij wel een koopje aangezien de volgende in de lijst al direct 30€ duurder staat?
Maar aangezien ik in Belgie woon weet ik niet of ik daar ook zomaar kan bestellen en laten leveren.
Morgen hebben wij belgen dan weer een dagje verlof (dag vd arbeid), dus misschien moet ik dan maar eens even telefoneren en naar Tilburg of Eindhoven rijden als ze daar in voorraad zijn...
Let wel dat staples vaak met prijzen excl btw adverteerd. Maar ik heb gekeken kennelijk is het een echte aanbieding.teejays schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 09:57:
In de pricewatch zag ik net dat de nexus7 32Gb bij Staples slechts 216.59€ kost: pricewatch: Google Nexus 7 32GB Zwart
Ik ben nog een stapje verder voor je gegaan. Ik heb een email met de aanbieding ontvangen waarin expliciet staat:
Acties zijn exclusief online geldig op 29 en 30 april 2013!
Let op! Onze vestigingen zijn op Koninginnedag gesloten
Dus je mag het online proberen de komende 12 uur, of je vraagt iemand die in NL woont lief of hij/zij het voor je besteld.
Toestellen die in de bak lagen bij de MM waren van 2012-06 oftewel juni.marcos5 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 22:19:
[...]
Ik denk dat je 'refurbished' markt bedoeld (gerepareerd) ? De mijne is in ieder geval een gloed nieuwe die geproduceerd is in februari 2013 met volledige garantie
Nu vroeg ik me af, is er nog iets bekend over een eventuele aanbieding van de Nexus de 32GB?
Hij ligt bij MM voor 249 en weet dat het deze versie is 2013-02.
Nu vraag ik me af hoe is die batch?
Late reactie, maar ik heb een 13-02 bstch nexus van de MM en die is wat mij betreft prima.
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Anoniem: 286128
Loont het zich om een Nexus 7 uit de VS te halen? Maatje van mij gaat deze week naar de VS (zou graagt een 16 GB willen kopen).
Hij zal daar goedkoper zijn, maar je bent afhankelijk van de grillen van Asus mocht er iets mis zijn. (lees: misschien krijg je geen garantie op een USA model) verder komt de tablet met een Amerikaanse stekker.
Ik denk dat met een beetje vergelijken via google je de NL prijzen wel met de prijzen daar kan vergelijken en dan mag je zelf beslissen of je het het verschil waard vind. Persoonlijk zou ik eerder de Nexus 10 overwegen als ik toch naar de VS zou gaan.
Ik denk dat met een beetje vergelijken via google je de NL prijzen wel met de prijzen daar kan vergelijken en dan mag je zelf beslissen of je het het verschil waard vind. Persoonlijk zou ik eerder de Nexus 10 overwegen als ik toch naar de VS zou gaan.
199$ + Sales tax (tussen de 5 a 10+ afhankelijk van staat), pakweg 215$ ~ 166€, pak goedkoper dan de 250€ van de 32GB hier.Anoniem: 286128 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:11:
Loont het zich om een Nexus 7 uit de VS te halen? Maatje van mij gaat deze week naar de VS (zou graagt een 16 GB willen kopen).
Nadelen, US lader + minder makkelijk garantie (er is wel internationale garantie dus naar ASUS NL opsturen zou geen probleem moeten zijn)
Sowieso checken op defecten vlak na aankoop.
De 32GB is bij Saturn.nl te koop voor 200€.
http://www.saturn.nl/mcs/...73,510961.html?langId=-11
http://www.saturn.nl/mcs/...73,510961.html?langId=-11
Zal ik het nu halen voor 200€ bij Mediamarkt of nog een maandje (of meer) wachten voor de nexus 7 full hd?
Ik heb geen zin dat ik het net heb en dat dan de prijs flink dropt.
[ Voor 26% gewijzigd door Chris Smoove op 03-06-2013 17:12 ]
denk dat de prijs niet heel veel lager zal worden. Dit lijkt de laatste dump prijs tot het nieuwe model er is.Chris Smoove schreef op maandag 03 juni 2013 @ 17:06:
Zal ik het nu halen voor 200€ bij Mediamarkt of nog een maandje (of meer) wachten voor de nexus 7 full hd?
waarschijnlijk zitten we dan weer op
€199 / 8GB
€249 / 16GB
€299 / 32GB
Zelf wacht ik met smart op de nieuwe, ben benieuwd welke geruchten er allemaal waar blijken te zijn!
[ Voor 33% gewijzigd door Prulleman op 04-06-2013 09:53 ]
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Huidige 32GB was direct na de release 249 euro.Prulleman schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 09:53:
[...]
denk dat de prijs niet heel veel lager zal worden. Dit lijkt de laatste dump prijs tot het nieuwe model er is.
waarschijnlijk zitten we dan weer op
€199 / 8GB
€249 / 16GB
€299 / 32GB
Zelf wacht ik met smart op de nieuwe, ben benieuwd welke geruchten er allemaal waar blijken te zijn!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Je hebt gelijk, zie nu in de pw dat de 16 zelfs duurder is dan de 32, dus daar spelen wat factoren als beschikbaarheid en release date mee
Dus wat denken jullie? Want zeer waarschijnlijk zal de Nexus 7 Full Hd dezelfde prijs krijgen als wat het nu is.
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Als Google slim is wel.Chris Smoove schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 20:33:
Dus wat denken jullie? Want zeer waarschijnlijk zal de Nexus 7 Full Hd dezelfde prijs krijgen als wat het nu is.
Maandje wachten kan niet kwaad..
M'n magische 8-ball zegt dat je 'm deze week gaat halen omdat je geduld op is. Geld moet rollen!Chris Smoove schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 20:33:

In deze economische zware tijden zou dat juist wel moeten, maar ik doe het maar niet voor mijn eigen bestwil.
Waarschijnlijk zal hij idd voor dezelfde prijs worden aangeboden. Hopelijk wordt de oude nog in prijs verlaagd.Chris Smoove schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 20:33:
De bronnen stellen tegenover Reuters dat er twee mogelijkheden zijn wat betreft de prijs. Google zal de nieuwe Nexustablet voor 199 dollar kunnen gaan verkopen en de oudere versie dan afprijzen. De tweede mogelijkheid is dat de zoekgigant de tablet aanbiedt voor 149 dollar en de huidige variant van de markt haalt. In Nederland kost de 16 GB-versie momenteel 199 euro en de 32 GB-variant 249 euro.
Bron: Nu.nl
Ik sta momenteel op het punt een gebruikte Nexus 7 32 GB van een paar maanden ( <5 ) oud met nog garantie te kopen.
Deze gaan niet voor minder dan 175 euro weg. (marktplaats en ook hier Vraag & Aanbod)
Is dit een schappelijke prijs ? De opvolger is voor mij geen optie. Zullen de prijzen van de huidige generatie nog flink dalen met invoering van de opvolger ?
Deze gaan niet voor minder dan 175 euro weg. (marktplaats en ook hier Vraag & Aanbod)
Is dit een schappelijke prijs ? De opvolger is voor mij geen optie. Zullen de prijzen van de huidige generatie nog flink dalen met invoering van de opvolger ?
Vind jij het schappelijk, dat is het belangrijkste. Niemand kan in de toekomst kijken en het is dus niet duidelijk wanneer (en of) de nieuwe nexus 7 gaat komen en ook niet voor hoeveel. We kunnen natuurlijk wel speculeren dat de nieuwe voor de huidige model prijs op de markt komt, en dat het huidig model of zal zakken in prijs, of zal verdwijnen.
Verder is de 32GB momenteel nieuw te krijgen bij de Mediamarkt voor €204 of €148 als je met 8GB genoegen neemt. Een erg strakke prijs en een betere optie dan 2e hands in mijn ogen. Dus probeer met dat in je achterhoofd een betere 2e hands prijs te krijgen, overweeg importeren of maak gebruik van de vakantiegeld-actie bij de MM.
Verder is de 32GB momenteel nieuw te krijgen bij de Mediamarkt voor €204 of €148 als je met 8GB genoegen neemt. Een erg strakke prijs en een betere optie dan 2e hands in mijn ogen. Dus probeer met dat in je achterhoofd een betere 2e hands prijs te krijgen, overweeg importeren of maak gebruik van de vakantiegeld-actie bij de MM.
Het is inderdaad persoonlijk of je het die prijs waard vind.
Maar voor dat "kleine" verschil zou ik een nieuwe halen, maar met het oog op een mogelijke opvolger haal ik nu nog helemaal niks, heb em dan ook niet direct nodig (kom prima de zomder door met ipad 1 en galaxy nexus). Dus zo zie je maar, iedereen zijn eigen mening.
Maar voor dat "kleine" verschil zou ik een nieuwe halen, maar met het oog op een mogelijke opvolger haal ik nu nog helemaal niks, heb em dan ook niet direct nodig (kom prima de zomder door met ipad 1 en galaxy nexus). Dus zo zie je maar, iedereen zijn eigen mening.
Ik zou inderdaad geen tweedehandsje nemen, aangezien de nieuwprijs van dit apparaat praktisch hetzelfde is. Degenene die dit apparaat tweedehands proberen te verkopen hebben echt geen besef dat ze VEEL te duur zijn. De helft van de huidige prijs zou een betere verkoopprijs zijn, dus maximaal rond de 125 euro of zo.
Dit geldt trouwens ook voor al die gasten die hun Galaxy Tab 7 2 voor de hoofdprijs aanbieden. Ze hebben natuurlijk de 50 euro terugactie geincasseerd en proberen nu dan het apparaat voor meer dan de verkoopprijs te verkopen, dus een beetje de koper naaien. Bij de mediamarkt is dit apparaat ook al 167 euro, waar de 50 euro nog vanaf moet.
Dit geldt trouwens ook voor al die gasten die hun Galaxy Tab 7 2 voor de hoofdprijs aanbieden. Ze hebben natuurlijk de 50 euro terugactie geincasseerd en proberen nu dan het apparaat voor meer dan de verkoopprijs te verkopen, dus een beetje de koper naaien. Bij de mediamarkt is dit apparaat ook al 167 euro, waar de 50 euro nog vanaf moet.
Leuk man gatheren
ja.. zag er ook al staan "nieuw van ziggo" voor 150 euro... en dat terwijl je ze dus voor 117 in de winkel haalt.
Twee weken geleden een 32GB aangeschaft voor 206 euro bij BCC. Meegenomen op studiereis naar USA waar dit kleine mirakel zijn nut heeft bewezen als ebook reader en manusje-van-alles. Gratis wifi is erg schaars in Chicago en New York en waar er zogenaamd sprake was van free wifi bleek de verbinding brak of heel erg minimaal, maar gelukkig bood het opslaan van maps uit Google Maps uitkomst. Bij Best Buy, J&R en consorten weinig tot heel weinig accessoires (wel heel veel Apple iPad mini&Kindle&Samsung) dus helaas geen mooie sleeve kunnen scoren. Ik wil er eentje waar ik de tablet in 45 graden kan zetten voor het betere lees en browse-werk en op Amazon heb ik al wat leuke modellen gezien.
Nu nog even uitzoeken waarom ik mijn Nexus zou moeten rooten, vooralsnog zie ik daar geen voordelen van ;-)
Nu nog even uitzoeken waarom ik mijn Nexus zou moeten rooten, vooralsnog zie ik daar geen voordelen van ;-)
Had het al gemeld in het Centraal aanbiedingen topic. V2.0 Maar nog niet hier.
De 32 GB 3G versie is nu 199,98 bij Belcompany.
De 32 GB 3G versie is nu 199,98 bij Belcompany.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Refurbished 16GB N7 bij Asus voor 179 euro, http://shop.asus.nl/shop/...-TegraTM-3--16GB-HDD.aspx
There is no knowledge, that is not Power!
Nu de Full HD Nexus (2013) verkrijgbaar is of op korte termijn gaat zijn ben ik wel benieuwd wat de prijs van de eerste versie gaat worden. Tot nu toe zie ik een prijs van rond de 200 dollar/euro voor de 32GB versie. Blijft dit zo of zal dit nog goedkoper worden? Het zou fijn zijn dat de 2012 versie nog goedkoper wordt want die specs zijn vooralsnog meer als voldoende. Maar als het verschil zo klein blijft dan ga ik natuurlijk voor de nieuwere versie.
€169,95 + €5,95 verzending bij iBood vandaag, wel refurbished: http://www.ibood.com/extra-nl/nl/
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Bij Belcompanie dit weekend de 32 gig 3g versie 150 euro, weet alleen niet of het een refurbished is.
Net gecheckt, het zijn nieuwe
Net gecheckt, het zijn nieuwe
[ Voor 26% gewijzigd door fazertje op 05-10-2013 16:01 ]
Vandaag weer bij Ibood 32 GB Nexus 7 (2012) refurbished te koop voor totaal € 135.90 incl. verzenden.Garantie 6 maanden.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Even een copy paste uit het centraal aanbiedingentopic:
http://www.mycom.nl/table...8489/google-nexus-7-brown
Asus Nexus 7 Bruin voor 50 euro
Alleen bij afhalen. Zou ook een foutje kunnen zijn.
Ik heb er net twee gereserveerd...
http://www.mycom.nl/table...8489/google-nexus-7-brown
Asus Nexus 7 Bruin voor 50 euro
Alleen bij afhalen. Zou ook een foutje kunnen zijn.
Ik heb er net twee gereserveerd...
Mooi prijsje, maar voor mij werkt de pagina al niet meer. Ik hoop dat je 'm wel te pakken hebt kunnen krijgen.
weliswaar refurbished maar dan toch voor 100 EUR. vandaag bij Ibood.
4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD
Let op:
Het melden waar hij nog niet verkrijgbaar is heeft niet veel zin. Volgens de laatste info is hij vanaf 04-09-2012 leverbaar dus ga daar maar van uit. Mocht hij elders nu al wel verkrijgbaar zijn dan kun je dat gerust melden.
Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod
Het melden waar hij nog niet verkrijgbaar is heeft niet veel zin. Volgens de laatste info is hij vanaf 04-09-2012 leverbaar dus ga daar maar van uit. Mocht hij elders nu al wel verkrijgbaar zijn dan kun je dat gerust melden.
Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod