Nee, vorige week (28/11) in de winkel besteld. Ik dacht 'm gewoon te bestellen voor 249 zoals geadverteerd maar toen zei de verkoper dat ie er 3 tientjes af kon doen ivm de actie.EEE-lover schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:13:
Wanneer? Vandaag? Online?
Anoniem: 434355
Net bij de Mediamarkt in Utrecht: uitverkocht. Morgen krijgen ze er weer circa 100 binnen.
En inderdaad voor € 269... helaas de actie voor € 219 gemist.
€269?Anoniem: 434355 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:49:
Net bij de Mediamarkt in Utrecht: uitverkocht. Morgen krijgen ze er weer circa 100 binnen.
Niet €249?
Vmu
Kijk hier maar eens: http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelSearch?storeId=10259&langId=-11&searchProfile=onlineshop&query=nexus%207
Gewoon online bestellen voor 249 en gratis afhalen
[ Voor 6% gewijzigd door tweaker2010 op 04-12-2012 16:26 ]
Haha, daar heb je een punt! Maar zelfs als ik selecteer "afhalen in mijn Mediamarkt" komt er weer € 4,90 aan bezorgkosten bij. Maar goed, nog altijd € 15 goedkoper dan die € 269.tweaker2010 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:25:
[...]
Kijk hier maar eens: http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelSearch?storeId=10259&langId=-11&searchProfile=onlineshop&query=nexus%207
Gewoon online bestellen voor 249 en gratis afhalen
Bezorgtijd is alleen wel 1-2 dagen en ik wil hem wel echt morgen... Zelfs voor die € 15 meer!

Edit: dit staat inderdaad wel op de site:
"Ophalen in een Media Markt vestiging
U kunt ervoor kiezen om uw bestelling af te halen in een Media Markt vestiging naar keuze. U betaalt dan geen verzendkosten."
Heb m dus uiteindelijk toch voor € 249 besteld.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 434355 op 04-12-2012 16:46 ]
Wellicht was het al vermeld, gisteren lagen er in de Saturn in Groningen nog tientallen 32GB's voor €249,-
Voor de mensen in noord-holland, mm alkmaar heeft er 50+ op voorraad, 32gb wel te verstaan.
De 32GB's druppelen nu overal wel een beetje binnen zo lijkt het.. Nu maar hopen dat de 3G versie snel volgt..
De 3g verbinding van je mobiel gebruiken via tethering is geen optie?Inflatable schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:17:
De 32GB's druppelen nu overal wel een beetje binnen zo lijkt het.. Nu maar hopen dat de 3G versie snel volgt..
Op de MediaMarkt website is ie nu weer uitverkocht. Weer te laat..
Nope, want ik heb geen smartphone (gebruik een simpele oude Nokia van m'n werk die me niks kost)..Anoniem: 434355 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:23:
[...]
De 3g verbinding van je mobiel gebruiken via tethering is geen optie?
Anders had ik allang een 'gewone' Nexus 7 32GB gescoord natuurlijk..
Spam, dus weg.
[ Voor 96% gewijzigd door janvanduschoten op 07-12-2012 13:53 ]
Ik ga aankomende maandag naar de UK. Nou zie ik dat de 32GB 3G versie daar beschikbaar is: http://www.3g.co.uk/PR/De...available-from-three.html
Als ik die daar haal, kan ik daar gewoon een Nederlandse simkaart in doen om hier 3G te gebruiken?
En weet iemand toevallig hoe het zit met de voorraad in de UK?
Als ik die daar haal, kan ik daar gewoon een Nederlandse simkaart in doen om hier 3G te gebruiken?
En weet iemand toevallig hoe het zit met de voorraad in de UK?
Volgende keer graag een topic report ipv hier te reageren
[ Voor 83% gewijzigd door janvanduschoten op 07-12-2012 13:54 ]
Zie hierboven
[ Voor 92% gewijzigd door janvanduschoten op 07-12-2012 13:54 ]
Alleen een topic report zou in dit geval voldoen.
[ Voor 85% gewijzigd door janvanduschoten op 07-12-2012 14:05 ]
Dankthijszor schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:35:
Voor de mensen in noord-holland, mm alkmaar heeft er 50+ op voorraad, 32gb wel te verstaan.
Als het goed is zijn er nu nog 69 over!
Dat zit wel Schnorr.
Ha, de laatste weken kon ik er nergens een vinden, maar net bij Saturn Amersfoort toch geslaagd. Van beide versies lagen er tientallen. 229 resp. 249 euro
Ga zo mijn exemplaar bij de MM ophalen.
Dat er nog mensen zijn die voor 20 euro minder een 16GB versie aanschaffen snap ik niet, als ze die toestellen nu voor 200 euro verkopen...Reinier schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 13:42:
Ha, de laatste weken kon ik er nergens een vinden, maar net bij Saturn Amersfoort toch geslaagd. Van beide versies lagen er tientallen. 229 resp. 249 euro
Vanmiddag lagen er bij Saturn Rotterdam Zuidplein nog 17 stuks van de 32GB in een bak voor EUR 249,-.
Ik denk dat ik bij de eerstvolgende btw-kortingsactie of tabletactie een ga aanschaffen :-)
Ik denk dat ik bij de eerstvolgende btw-kortingsactie of tabletactie een ga aanschaffen :-)
Ja hoor, gisteren een nexus 7 gehaald voor 250 euro bij de mediamarkt, krijg ik te horen dat ik een tablet van de zaak krijg met kerst.. Ik zou eigenlijk niet moeten klagen maar de timing is niet handig
Via de email zojuist: voor € 187 bij de MM! Typefout? Ik denk het helaas wel want bij doorklikken kost ie weer € 249...
Zie hieronder de webbrowser versie van de email:
http://rdir.de/form.do?ag...7A.AQ3F0PO7AcPjH1D6b4HgEg
Wel toevallig dat hij even duur is als de PS3 ernaast, denk inderdaad dat het hier om een foutje gaatAnoniem: 434355 schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:21:
Via de email zojuist: voor € 187 bij de MM! Typefout? Ik denk het helaas wel want bij doorklikken kost ie weer € 249...
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
In de folder met acties die je op de website van Mediamarkt vindt staat er ook gewoon 249 euro. Zal dus een foutje zijn.
Is geen fout, heb contact gehad met Mediamarkt !RoD schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:45:
In de folder met acties die je op de website van Mediamarkt vindt staat er ook gewoon 249 euro. Zal dus een foutje zijn.
Ik bel net mediamarkt en ze weten er niets van af...Albert020 schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:47:
[...]
Is geen fout, heb contact gehad met Mediamarkt !
Ze hebben mij door verbonden met de Webshop, daar vertelde ze mij dat de prijs van 187 euro klopt....Deadterrorist22 schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:49:
[...]
Ik bel net mediamarkt en ze weten er niets van af...
Heeft Saturn ook van die price-match acties?
Vmu
Ik denk dat ik in ieder gavel nog een N7 voor mijn broer ga halen als dit klopt.
Vmu
^ dat dus, want als je doorklikt op die website dan kost ie gewoon 249 euro.haribold schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:53:
En hoe gaan we er nu gebruik van maken??
Even geprobeerd: als je hem in je winkelwagen dropt, dan kost ie nog steeds 249 euro.

[ Voor 16% gewijzigd door pven op 10-12-2012 13:00 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
En toen? Hebben ze aangegeven wat ze vervolgens gingen doen? Heb je gewoon genoegen genomen met het antwoord? Wordt de prijs op de website aangepast?Albert020 schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:50:
[...]
Ze hebben mij door verbonden met de Webshop, daar vertelde ze mij dat de prijs van 187 euro klopt....
Dat zijn relevante vragen inderdaadharibold schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:00:
[...]
En toen? Hebben ze aangegeven wat ze vervolgens gingen doen? Heb je gewoon genoegen genomen met het antwoord? Wordt de prijs op de website aangepast?
Anoniem: 346095
Heb net even met de MM gebeld. Ze zeggen dat de prijs op de site in de loop van de middag nog kan worden aangepast. De vrouw aan de telefoon zijn daarnaast ook dat de prijs in de nieuwsbrief misschien niet klopt en de prijs op 249 blijft. Afwachten!
Hij is idd aangepast, nu staat er 249 euro.Anoniem: 434355 schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:21:

Dus?haribold schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:38:
Aanbieding is aanbieding.
Heel toevallig dat de Sony PS3 ook 187,- kost..Albert020 schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:50:
[...]
Ze hebben mij door verbonden met de Webshop, daar vertelde ze mij dat de prijs van 187 euro klopt....
Typefoutje (typefouten voorbehouden toch?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Heb hem maar bij Saturn besteld. Daar is hij nou ook leverbaar en gratis verzendkosten. Scheelt toch weer een kleine 2 euro met Mediamarkt!
Vanmiddag bij Mediamarkt Arena geweest heel gesprek gehad en blijkt idd een typefout PffffffQuad schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:42:
[...]
Heel toevallig dat de Sony PS3 ook 187,- kost..
Typefoutje (typefouten voorbehouden toch?)
T'was te mooi om waar te zijn toch, hahahahha
[ Voor 8% gewijzigd door Albert020 op 10-12-2012 18:00 ]
Hahah als het te mooi lijkt om waar te zijn is dat vaak ookAlbert020 schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:59:
[...]
Vanmiddag bij Mediamarkt Arena geweest heel gesprek gehad en blijkt idd een typefout Pffffff
T'was te mooi om waar te zijn toch, hahahahha
Tja, met Mediamarkt weet je het nooitDeadterrorist22 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:46:
[...]
Hahah als het te mooi lijkt om waar te zijn is dat vaak ook
Voor wie nog een paar euro wil besparen:
http://www.digitalshop-online.nl/index.php?route=product/product&path=65&product_id=109
verkoopt hem voor 240 euro (incl gratis verzenden)
http://www.digitalshop-online.nl/index.php?route=product/product&path=65&product_id=109
Dat is wel de 16GB versie, als je voor 10 euro meer de 32GB versie hebt, is het eigenlijk weer een slechte deal.tweaker2010 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:20:
Voor wie nog een paar euro wil besparen:
Oeps... ik was nog niet goed wakker denk iklonewolf2nd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:47:
[...]
Dat is wel de 16GB versie, als je voor 10 euro meer de 32GB versie hebt, is het eigenlijk weer een slechte deal.

Heeft iemand ook ervaring met Belgische winkels? Of geldt die actie ook voor Belgische MediaMarkten? Op de website kan ik er niets van terugvinden.
Geen idee, de Belgische site van MediaMarkt heeft geen webshop.filenox schreef op woensdag 12 december 2012 @ 22:58:
Heeft iemand ook ervaring met Belgische winkels? Of geldt die actie ook voor Belgische MediaMarkten? Op de website kan ik er niets van terugvinden.
Misschien kun je op de Nederlandse site bestellen en in Belgie laten bezorgen?
Voor de Belgen is ie hier op voorraad zag ik
http://komplett.be/Komple...exus_7_32_gb/details.aspx
Anoniem: 448685
Kan iemand mij uitleggen waarom de NEXUS 7 in Nederland te koop is voor rond de 249€, terwijl hij in Amerika voor 199$ (165€) te koop is? Een verschil van 34 % voor mij is dit een no-go.
Importheffing? 21% BTW etc?Anoniem: 448685 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:20:
Kan iemand mij uitleggen waarom de NEXUS 7 in Nederland te koop is voor rond de 249€, terwijl hij in Amerika voor 199$ (165€) te koop is? Een verschil van 34 % voor mij is dit een no-go.
Ook opnieuw bij Vanden Borre hier en daar.Cinemaskoop schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 00:27:
Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303
Gezien in de Saturn folder: de 32 GB Nexus 7 is daar volgende week voor 239,- te koop.
Iemand toevallig meer informatie gehoord over de 3G versie..?
Bedankt! Ik heb 'm daar besteld, 249 is een mooie prijskristo schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:41:
[...]
Ook opnieuw bij Vanden Borre hier en daar.
0,0, niks, nada.. Niemand weet er iets over te vertellen, ook in het VK en Duitsland niet te krijgen.. Ik begin nu serieus te twijfelen of ik nog wel een Nexus 7 met 3G moet gaan kopen.. CES is al in januari en daar zal wel wat nieuws bekend worden over de volgende generatie 7" tablets.. Als rond die tijd de Nexus 7 met 3G nog steeds niet te krijgen is hier dan hoef ik hem denk ik niet meer, dan wacht ik nog wel even wat langer op een nieuw 2013 model met 3G/4G van Samsung of Nexus serie die hopelijk wel normaal leverbaar zullen zijn..ESteg schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 11:43:
[ Voor 4% gewijzigd door Inflatable op 15-12-2012 15:13 ]
Door hoe je een tablet gebruikt vind ik het gebrek aan 3G eigenlijk geen groot gemis.
Het is niet alsof je de hele tijd op straat met dat ding tegen je oor rondloopt
dus je kan prima gebruik maken van hotspots die overal en nergens te vinden zijn.
Het is niet alsof je de hele tijd op straat met dat ding tegen je oor rondloopt
Dat zit wel Schnorr.
Hangt er van af waar je woont/leeft/werkt.Stukfruit schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 15:48:
Door hoe je een tablet gebruikt ... hotspots die overal en nergens te vinden zijn.
Hier in Gent (VL) heb je 'op elke hoek' een café hotspot, in mijn geboorte-provinciestad en het platteland is dat wel even anders.
Dan moet je maar niet op het platteland gaan leven als je tech-enthousiast bent
Dat zit wel Schnorr.
Er is al bekend gemaakt dat de opvolger van de Nexus 7 een 10 inch model zal zijn van Samsung met een schermresolutie van maar liefst 2560 x 1600 pixels, dus de prijs zal een stuk hoger liggen dan nu vermoed ik.Inflatable schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 15:11:
[...]
CES is al in januari en daar zal wel wat nieuws bekend worden over de volgende generatie 7" tablets
http://www.nexus7tablet.info/google-nexus-10-tablet-in-eerste-helft-van-2013-verwacht/
Die Nexus 10 is er toch al?
Werd volgens mij gereleased tegelijkertijd met Android 4.2
[ Voor 47% gewijzigd door MegaTronics op 15-12-2012 19:06 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
In de VS wel ja, maar hier nog niet. Daar kost ie trouwens rond de 400 dollar.MegaTronics schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 19:05:
Die Nexus 10 is er toch al?Werd volgens mij gereleased tegelijkertijd met Android 4.2
Is niet echt een "opvolger" te noemen. De nexus 7 is een aparte categorie (mini tablet) en deel van de huidige nexus lijn 4,7 en 10.tweaker2010 schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 19:44:
[...]
In de VS wel ja, maar hier nog niet. Daar kost ie trouwens rond de 400 dollar.
Lijkt mij ook ja.. Denk niet dat de Nexus 10 een opvolger is van de 7..BatmanHorizon schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 19:51:
[...]
Is niet echt een "opvolger" te noemen. De nexus 7 is een aparte categorie (mini tablet) en deel van de huidige nexus lijn 4,7 en 10.
Als het geen Nexus 7 opvolger is verwacht ik sowieso wel wat nieuws van Samsung wat betreft een 7" tablet..
3G versie te koop op via Amazon Frankrijk ...
[ Voor 3% gewijzigd door kristo op 19-12-2012 18:16 . Reden: Het gaat om een andere verkoper dan Amazon ]
€369 valt tegen. De eerder in de (nl) media genoemde prijs voor de WIFI+3G uitvoering was toch rond de €299?
De 32GB is in Amerika 249$ waar dan nog sales tax boven op komt, dus dat wordt dan 265 a 275$ (afhankelijk van de staat)Anoniem: 448685 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:20:
In totaal geeft dat dus 275$~210€ tov 249€
Dat is een aardig verschil, maar vrij normaal op vlak van electronica, daar is xx$ = xx€
+ Google kan in amerika nog winst maken op boeken, muziek en series/films die in de Play Store daar verkocht worden, wat hier niet het geval is.
Klopt, maar het is een kwestie van vraag en aanbod. De MM durfde ook 269 te vragen voor de WIFI versie.wsmaal schreef op maandag 17 december 2012 @ 12:42:
[...]
€369 valt tegen. De eerder in de (nl) media genoemde prijs voor de WIFI+3G uitvoering was toch rond de €299?
Ik heb de nexus 7 32gb hier maandag besteld. Volgens hun site, is voor 21u besteld zelfde dag nog verzonden. Mijn bestelling staat ondertussen als afgehandeld op de site, maar heb nog geen bericht met track&trace ontvangen. In spanning afwachten dus of ik de tablet snel ga ontvangen.Cinemaskoop schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 00:27:
Iemand bekend met deze aanbieding? Zojuist even snel gekeken bij de Saturn om de hoek maar daar zag ik hem enkel voor 249E liggen.ESteg schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 11:43:
Gezien in de Saturn folder: de 32 GB Nexus 7 is daar volgende week voor 239,- te koop.
Saturn folderUpp3rd0G schreef op woensdag 19 december 2012 @ 15:30:
[...]
Iemand bekend met deze aanbieding? Zojuist even snel gekeken bij de Saturn om de hoek maar daar zag ik hem enkel voor 249E liggen.
Misschien is de aanbieding alleen geldig in een beperkt aantal filialen? Hij stond wel in de folder die ik hier in Amsterdam op de mat kreeg...
Het gaat om een andere verkoper dan Amazon... anders was de prijs waarschijnlijk wel lager geweest
[ Voor 27% gewijzigd door ESteg op 19-12-2012 16:56 ]
Ik heb de Nexus 7 32gb zondag bij komplett.nl besteld, en hij lag gisterochtend (dinsdag) al bij het Kiala-punt...gerits schreef op woensdag 19 december 2012 @ 08:54:
[...]
Ik heb de nexus 7 32gb hier maandag besteld. Volgens hun site, is voor 21u besteld zelfde dag nog verzonden. Mijn bestelling staat ondertussen als afgehandeld op de site, maar heb nog geen bericht met track&trace ontvangen. In spanning afwachten dus of ik de tablet snel ga ontvangen.
Kom ze in de webshop van Saturn en MediaMarkt niet meer tegen... zoek ik verkeerd of zijn ze daar uitverkocht?
Heb de mijne vorige week besteld bij Saturn en mijn vader een paar dagen later. Nu is de Nexus 7 inderdaad niet meer te vinden op de site van Saturn en Mediamarkt. Ik denk dan ook dat deze is uitverkocht in de webshop. Misschien dat ze hem nog wel in een aantal winkels hebben. Paradigit had hem gisteren trouwens wel op voorraad mocht je interesse hebben!Gouwden schreef op woensdag 19 december 2012 @ 21:13:
Kom ze in de webshop van Saturn en MediaMarkt niet meer tegen... zoek ik verkeerd of zijn ze daar uitverkocht?
De BCC heeft ze weer op voorraad. Hij stond gisteren weer op de site en ik heb er vamiddag een gekocht in Nijmegen.
Heb 'm rond 18:00 uur bij Paradigit besteld via internet...toen was die direct leverbaar. Nu staat er;
Direct bestellen: Op dit moment niet beschikbaar
De status van mijn bestelling is nog steeds in verwerking.. dus ben benieuwd of PostNL morgen wel voor mijn deur staat.
Direct bestellen: Op dit moment niet beschikbaar
De status van mijn bestelling is nog steeds in verwerking.. dus ben benieuwd of PostNL morgen wel voor mijn deur staat.
Ik ben vanmiddag bij de MediaMarkt in Arnhem geweest en daar lagen er ook nog tussen de 10 en de 20. Wel voor 259 Euro. Hoesjes zijn erg lastig te verkrijgen: MediaMarkt Arnhem: 6 roze travelcovers van Asus en BCC Arnhem 4 grijze en een aantal roze. De grijze is het dan maar geworden tot ik iets beters heb gevonden.
Gisteren 32GB bij BCC in Beek (Limburg) gekocht... royaal op voorraad voor 249 EUR. Meteen de originele Asus hoes bij gekocht.
[ Voor 7% gewijzigd door Flozem op 23-12-2012 22:08 ]
*Asus Nexus 7 32GB Wifi+3Gkristo schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:46:
3G versie te koop op via Amazon Frankrijk ... [€369]
Prix : EUR 349,00
En stock.
Expédié et vendu par Kora Sistemi Informatici S.r.l.*
Asus Nexus 7 32GB weer te koop en op voorraad bij Paradigits en Computerland webshop.
349 is toch wel erg duur. Hopelijk zakt ie nog naar 299kristo schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 18:38:
[...]
*Asus Nexus 7 32GB Wifi+3G
Prix : EUR 349,00
En stock.
Expédié et vendu par Kora Sistemi Informatici S.r.l.*
Anoniem: 34929
Media Markt Amsterdam Arena had er vanmiddag nog meer dan 50 op voorraad.
Heb er zelf eentje opgepikt :-)
Heb er zelf eentje opgepikt :-)
Ik denk dat de Nexus 7 32GB inmiddles redelijk goed te krijgen is.. Zelf heb ik er een gekocht ongeveer 1,5 week terug bij Mediamarkt in Utrecht.. Ik heb er een HTC Desire C voor een prikkie bijgekocht die ik nu voor tethering gebruik met een Vodafone sim-only abonnement met 10GB data per maand.. Naast dat ik geen zin meer had om te wachten op de 3G versie van de Nexus 7, denk ik dat ik nu goedkoper uit ben en meer data per maand kan verstoken dan wanneer ik een Nexus 7 met 3G had gekocht met een los data abonnement.. Het werkt allemaal prima, ben er tevreden mee..
Helaas nog niet in de winkels. Mijn ouders hebben eind vorige week er één in bestelling staan bij winkel in Roosendaal. Ik ben benieuwd wanneer die dan nu wordt verzonden naar het filiaal. Ze hadden een papieren kortingsbon speciaal voor die zondag vandaar dat ze in de winkel langs zijn gegaan. Het zou leuk zijn als ze 'm vandaag ontvangen. Weet iemand of Paradigit ze doorstuurt naar de winkels als ze in bestelling staan want qua voorraad in de winkels is het (nog) niet best volgens de site.tonytang schreef op donderdag 27 december 2012 @ 11:27:
Asus Nexus 7 32GB weer te koop en op voorraad bij Paradigits en Computerland webshop.
Anoniem: 483920
mischien niet helemaal on-topic. Bij FNAC in Portugal was afgelopen kerst de nexus 7 3g te koop voor 299. Dus als iemand nog naar Portugal gaat binnenkort, je kan daar je slag slaan. Trouwens elke keer verbaas ik mij bij een bezoek aan de FNAC in Coimbra dat er spullen liggen die duurder zijn dan bij ons en vaak sneller beschikbaar, zoals Padfone2 etc..
299 is toch goedkoper dan "bij ons" of heb je het over het over een ander model?
Anoniem: 483920
Voorzover ik heb begrepen wordt 299 ook hier de prijs, wat mij echter frappeert is dat nieuwe spullen vaak eerder in Portugal etc in de winkels liggen dan bijv in de Benelux. Terwijl Portugal nu niet het rijkste jongentje in de klas is. De Padfone2 lag er al bijvoorbeeld. Blijft dat normaal (cameras, asus zenbook etc) de spullen 10% duurder zijn, zelfs als je de extra procent BTW meerekent.sphere schreef op maandag 31 december 2012 @ 15:51:
299 is toch goedkoper dan "bij ons" of heb je het over het over een ander model?
Media Markt heeft van 24 t/m 27 januari weer de BTW actie; zelf ga ik komende donderdag/vrijdag een 32GB Nexus 7 halen en dan twee weken later met het bonnetje terug om het verschil terug te krijgen!
Mag ik hopen voor je dat 'ie niet is uitgesloten... , laatste saturn / mm actie's was dat namelijk wel 't geval.blaCkduSt schreef op maandag 07 januari 2013 @ 19:46:
Media Markt heeft van 24 t/m 27 januari weer de BTW actie; zelf ga ik komende donderdag/vrijdag een 32GB Nexus 7 halen en dan twee weken later met het bonnetje terug om het verschil terug te krijgen!
Ik denk dat je je vergist, hier zijn de voorwaarden van de laatste btw actie van de MM:thijszor schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 17:27:
[...]
Mag ik hopen voor je dat 'ie niet is uitgesloten... , laatste saturn / mm actie's was dat namelijk wel 't geval.
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw-voorwaarden.html
Alleen de iPad's en Sony's tablets worden specifiek genoemd..
Hij vergist zich niet, bij de Saturn was dat namelijk wel zo: http://www.saturn.nl/mcs/...100-actievoorwaarden.html kijk maar onder het kopje computer staat 'Asus Nexus' uitgesloten van deelname.blaCkduSt schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 19:34:
[...]
Ik denk dat je je vergist, hier zijn de voorwaarden van de laatste btw actie van de MM:
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw-voorwaarden.html
Alleen de iPad's en Sony's tablets worden specifiek genoemd..
Ah oké, goed om te weten. Dank.. Ga het er alsnog maar op wagen, weinig kans dat hij ergens anders goedkoper te krijgen is
Let op:
Het melden waar hij nog niet verkrijgbaar is heeft niet veel zin. Volgens de laatste info is hij vanaf 04-09-2012 leverbaar dus ga daar maar van uit. Mocht hij elders nu al wel verkrijgbaar zijn dan kun je dat gerust melden.
Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod
Het melden waar hij nog niet verkrijgbaar is heeft niet veel zin. Volgens de laatste info is hij vanaf 04-09-2012 leverbaar dus ga daar maar van uit. Mocht hij elders nu al wel verkrijgbaar zijn dan kun je dat gerust melden.
Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod