• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12 20:03
Blijft raar dat de BCC beweert dat ze hem niet in de winkel hebben, en hem klaarblijkelijk wél hebben. (Net zoals dat ze doen voorkomen dat gewone bezorgingen niet op zaterdag gedaan worden maar hun eigen bezorgdienst wel)

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-12 00:06
Indoubt schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:46:
Ik was gisteren op Heathrow airport in Londen en daar was de Nexus 7 in 16 GB uitvoering 179 pond hetgeen omgerekend 223 euro is. Ik heb wel 3 keer nagekeken of het echt de 16 gig versie was maar ook de verkoper kon dit bevestigen.

Blijkbaar zit er nog ruimte in de prijs en kunnen we in nederland ook goedkopere prijzen verwachten. Nu was het apparaat vergleken met andere kleine kwalitatieve tablets al niet heel duur maar als de prijzen dalen wordt het wel heel lastig om hem te laten liggen.

[mbr]Even verplaatst van het toesteltopic naar hier.[/]
Ik weet niet of iemand het al verteld heeft (ik heb namelijk even niet verder gescrolld naar beneden), maar u weet toch dat op vliegvelden al die dingen meestal stukken goedkoper dan op straat zijn doordat het taxfree is?

• Shino87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-07-2024
Ondertussen mijn tablet ontvangen vorige vrijdag, amper 3 dagen na bestelling (Franse FNAC site).

Nu merk ik op dat hij in prijs is gezakt daar naar 237,90 €... en ik heb nog 252 € betaald. WTF? Weet iemand hoe dit kan?

http://www.fnac.com/Asus-Nexus-7-LED-16-Go/a4424996/w-4

• sheepsonn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-12 14:23
Vrijdag besteld via de BCC webshop, zaterdag netjes in huis! Mooi apparaat, succes allemaal verder :)

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-12 18:16

WoutF

Hoofdredacteur
Net met Dixons Ridderkerk gebeld omdat ze volgens de site nog voorraad zouden hebben. Blijkt niet waar te zijn, volgens de medewerkster worden ze als sinds openingstijd platgebeld. Verder nog alle filialen van BCC, Media Markt en Dixons in de regio Zuid-Holland gebeld; nergens meer te krijgen en ze weten ook niet wanneer de nieuwe voorraad er is.

Lijkt nu echt even helemaal uitverkocht te zijn in het grootste deel van Nederland :-(

• Sypher
WoutF schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:44:
Net met Dixons Ridderkerk gebeld omdat ze volgens de site nog voorraad zouden hebben. Blijkt niet waar te zijn, volgens de medewerkster worden ze als sinds openingstijd platgebeld. Verder nog alle filialen van BCC, Media Markt en Dixons in de regio Zuid-Holland gebeld; nergens meer te krijgen en ze weten ook niet wanneer de nieuwe voorraad er is.

Lijkt nu echt even helemaal uitverkocht te zijn in het grootste deel van Nederland :-(
Dixons beweert ze op 28-9 weer binnen te krijgen. Maar ja, je weet hoe dat gaat :-(.
Bestel zelf liever bij CoolBlue of Mycom van Dixons krijg ik de kriebels (met hun semi-geforceerde garantie verkoop. Stel niet zo op prijs dat ze op het bonnetje zetten: "Geen verzekering, wel aangeboden". Dat slaat echt nergens op, wat willen ze daar mee bereiken? )

• ganjakru
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-02 21:51
Vandaag gehaald bij BCC in Veghel. Voorraad op de site stond op nul maar in de zaak zelf hadden ze (na mijn aankoop) nog 3 liggen

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
ganjakru schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:50:
Vandaag gehaald bij BCC in Veghel. Voorraad op de site stond op nul maar in de zaak zelf hadden ze (na mijn aankoop) nog 3 liggen
Hmm, dat is wel irritant. Net met het algemene BCC nummer gebeld om te vragen of er in de regio nog voorraad is, maar zij zullen natuurlijk hetzelfde systeem gebruiken.

• Patt_E
  • Laatst online: 16-09-2019
Sypher schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:00:
[...]

Dixons beweert ze op 28-9 weer binnen te krijgen. Maar ja, je weet hoe dat gaat :-(.
Bestel zelf liever bij CoolBlue of Mycom van Dixons krijg ik de kriebels (met hun semi-geforceerde garantie verkoop. Stel niet zo op prijs dat ze op het bonnetje zetten: "Geen verzekering, wel aangeboden". Dat slaat echt nergens op, wat willen ze daar mee bereiken? )
MyCom beweerde vorige week vrijdag ook dat ze een nieuwe voorraad zouden ontvangen op de 28ste

• Snelbinder
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:33
Zojuist heeft iemand er eentje voor me meegenomen bij de BCC in Almere, hij zei dat hij dacht dat ze er nog een aantal hadden liggen voor de geïnteresseerden.

• trainz2009
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-12 00:39
Nexus 7 is weer op voorraad bij Coolblue! Voor 22:30 besteld morgen in huis! Aanvalluh!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-12 10:13

Aid

trainz2009 schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:54:
Nexus 7 is weer op voorraad bij Coolblue! Voor 22:30 besteld morgen in huis! Aanvalluh!
Bedankt voor de tip! Ik heb nog een reservering lopen bij de mediamarkt maar dat duurt me nu al veel te lang, ik heb nu bij coolblue besteld :)

• CLB
  • Niet online
MediaMarkt krijgt weer BTW-actie... €249,- -BTW = €209,-
Als de Dixons daarin nou meegaat, kan ik mooi m'n €60,00 VVV-bonnen inleveren = €150,00, twijfel...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Thanks voor de tip! Wel beetje raar, omdat de verwachte leverdatum eerst nog op halverwege oktober stond.

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-12 12:35
Aaand its gone! ;)

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

• HackingDutchman
  • Laatst online: 17-12 21:38

HackingDutchman

Scientia potestas est

Hartelijk bedankt mensen op het forum die melden waar dat ding te halen valt. Had net mijn geld teruggekregen van Mycom, om 17:16 uur en zag zojuist op dit forum, dat ik al enkele dagen in de gaten hield, dat hij in voorraad was bij CoolBlue, direct besteld en hopelijk morgen in huis.
Hartelijk bedankt voor de opmerking en iedereen die er nu nog steeds geen heeft veel succes.
Leve lang Tweakers!!!!

~~~~ From Agfa to Zeiss .... and beyond ~~~~

• Inga
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Haha, wat een soap. Echt niet te geloven deze verkoop choas. Op BCC site geeneens meer info, bestel knop, verwachte levertijd meer te vinden. Mediamarkt en Saturn al weken niks... drama.

Nexus7tablet.info

Verwijderd

CLB schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:43:
Als de Dixons daarin nou meegaat, kan ik mooi m'n €60,00 VVV-bonnen inleveren = €150,00, twijfel...
Wie zegt dat de Nexus 7 mee doet? En de Nexus 7 is sowieso uitverkocht bij de MediaMarkt dus ik zou me niet rijk rekenen.

• Aid

Aid

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:01:
[...]

Wie zegt dat de Nexus 7 mee doet? En de Nexus 7 is sowieso uitverkocht bij de MediaMarkt dus ik zou me niet rijk rekenen.
Inderdaad! Ga er maar niet vanuit dat de nexus meedoet, het zijn vaak producten die slecht verkopen en dan proberen ze met een BTW actie een boost te geven aan de verkoop. Daarnaast hebben ze bij de MM vaak de neiging om de prijzen 2 weken voor de BTW actie te verhogen en dan tijdens de BTW actie de prijzen terug te zetten naar de oorspronkelijke prijs...

• Sypher
Nou Koelblauw's systeem heeft wat zitten blunderen dan, ik heb geen sms of email ontvangen terwijl er blijkbaar wel (al dan niet heel kortstondig) voorraad was. Nou moe :-(
CLB schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:43:
Als het na 1 oktober is nog iets meer :D

• Mr. Knowhow
  • Laatst online: 16-12 14:23
Ik heb ook geen bericht gehad van coolblue, dat vind ik toch wel apart. Ik heb verder ook via andere bedrijven al een afhaal bestelling geplaatst( mycom, dixons, coolblue). Maar dat gaat waarschijnlijk nog wel een poosje duren. Heeft iemand anders nog een suggestie waar ik de nexus 7 kan Kopen in de buurt van Arnhem?

[ Voor 9% gewijzigd door Mr. Knowhow op 24-09-2012 19:14 ]

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Ik heb net even met Cool Blue gebeld omdat ik het wel raar vond dat hij zo kort op 'leverbaar' stond, en het was inderdaad too good to be true. Volgens de man die ik aan de telefoon sprak waren er inderdaad enkele exemplaren op voorraad, maar kwamen er opeens zoveel bestellingen binnen dat status op de website niet snel genoeg bijgewerkt kon worden. Er zijn dus meer bestellingen aangenomen dan er exemplaren voorradig zijn.

* WoutF valt dus buiten de boot en krijgt zijn geld teruggestort. :{

Dus voor de mensen die net bij Cool Blue besteld hebben, het kan geen kwaad om je order even na te bellen.

• CLB
  • Niet online
Ik
En de Nexus 7 is sowieso uitverkocht bij de MediaMarkt dus ik zou me niet rijk rekenen.
Dus dan kan die gewoon in de backorder, geen probleem
Aid schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:20:
Inderdaad! Ga er maar niet vanuit dat de nexus meedoet, het zijn vaak producten die slecht verkopen en dan proberen ze met een BTW actie een boost te geven aan de verkoop. Daarnaast hebben ze bij de MM vaak de neiging om de prijzen 2 weken voor de BTW actie te verhogen en dan tijdens de BTW actie de prijzen terug te zetten naar de oorspronkelijke prijs...
Uhm je moet niet alles geloven wat je leest en hoort :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Aid

Aid

CLB schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:49:
[...]

Ik

[...]

[...]

Yep ik was ook net te laat. Geld wordt teruggestort. Ik krijg dat ding maar niet te pakken hehehe... :'( :P

Verwijderd

[...]

Ik

[...]

[...]

Weet je het 100 % zeker? Kan ik er een bij jou bestellen?

• PuijkeN
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12 15:24

PuijkeN

euhm ?

Bedankt voor de tip!! Gelijk besteld en hij wordt hier zometeen geleverd als ik PostNL mag geloven! Allrightttt :D

PVOutput

• M11
  • Laatst online: 09-01-2023

M11

ben nog druk aan het zoeken
mediamarkt alkmaar gebeld daar zeiden ze dat ze volgende week weer geleverd worden.
mycom (den helder) en dixons (schagen) ook gebeld die wisten niet wanneer ze levering zouden ontvangen.

• PuijkeN
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12 15:24

PuijkeN

euhm ?

Zonet geleverd door Coolblue... ziet er echt een geweldig apparaatje uit ! Vele malen handzamer dan een 10inch tablet!

PVOutput

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:58
MyCom Dordrecht heeft één van mijn twee gereserveerde exemplaren binnen.

Ik ben al voorzien en had de reservering al geannuleerd, maar kennelijk hebben ze dat in Dordrecht niet meegekregen.
Zijn er hier liefhebbers?
Zonee, dan zeg ik de boel (nogmaals) af.

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

RudolfR schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 15:18:
MyCom Dordrecht heeft één van mijn twee gereserveerde exemplaren binnen.

Ik ben al voorzien en had de reservering al geannuleerd, maar kennelijk hebben ze dat in Dordrecht niet meegekregen.
Zijn er hier liefhebbers?
Zonee, dan zeg ik de boel (nogmaals) af.
Zekerweten wel :) , hier.

• hjoels
  • Laatst online: 01-05 23:33
Was zojuist even bij de BCC Breda en daar hebben ze er nog 7 op voorraad.

[ Voor 5% gewijzigd door hjoels op 25-09-2012 17:42 ]

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Kreeg net te horen dat de persoon 4 minuten na mij pech had gehad en de order een dag later komt. Krijg hem dus toch binnen. Eindelijk na 2 weken........

• bvgastel
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-12 21:42
Pech gehad met Coolblue: was er doorheen gekomen, maar kreeg foutief een 8Gb model toegestuurd (stond wel 16 Gb op de doos). Denk dat er iets fout is gegaan bij Asus met inpakken. In ieder geval teruggestuurd, maar ze hadden niks meer achter de hand. Dus moet ik weer op jacht. Zucht!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Heeft iemand nog een pre-order lopen in Leeuwarden? Ben je van plan deze niet meer te gebruiken? DM me dan even.

Vandaag helaas met lege handen terug.

• Rick-Jan
  • Laatst online: 22:26

Rick-Jan

always connected

Hier ook, met lege handen :( bij coolblue toch geannuleerd ik hoop dat hij snel weer beschikbaar komt..

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• nightraver23
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-12 14:03
[...]

Ik

[...]

[...]

Ik heb zonet telefonisch contact gehad met MM Maastricht en deze lieten mij weten dat de Nexus 7 niet meedoet met de BTW-actie ...

Verwijderd

nightraver23 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:36:
[...]

Ik heb zonet telefonisch contact gehad met MM Maastricht en deze lieten mij weten dat de Nexus 7 niet meedoet met de BTW-actie ...
Waar staat dat dan?

BTW Weg Ermee - Actievoorwaarden
Deze actie is geldig op de productgroepen: TV & hifi, Blu-ray & DVD-spelers, navigatie & car-hifi, portable audio, telecom, computer, huishoudelijk, foto & video, witgoed en wellness.

Uitgezonderd van de BTW-actie zijn:

Muziek, film en games:
CD/DVD/Blu-ray-Discs
Console Games & PC games
Console Hardware
Console accessoires
Software
Computer:
Accessoires en Software
Alle Apple iPad modellen
Alle Sony e-reader en tablet-modellen
Samsung MP900X3C-A01
TV & Hifi:
Sony: HX920-serie, HX750-serie, HX850-serie
Panasonic: Alle Panasonic 3D-modellen
Samsung: 6900-serie, 7000-serie, 8000-serie, 9000-serie
Philips: 6000-serie, 7000-serie, 8000-serie, 9000-serie
Sharp: LC60LE840E, LC70LE835E, LC80LE645E
LG: LM671, LM760, LM860V, LM960V, LM669
Bose
Sonos
Foto/Video:
Sony: RX1, HDR AS15, A57, A77, A99, Nex 5R, Nex 6 en Nex 7
Panasonic: DMC-TZ-serie, DMC-FZ-serie, DMC-G-serie, DMC-GF-serie, HC-X900EG-K en HC-X800EG-K
Witgoed:
Alle Liebherr producten
Telecom en navigatie:
Alle Apple iPhones
Portable:
B&W
Bose
Sony: RDP XA700, RDP XA900, SanS510, SanS410, SanS310
Accessoires:
Alle accessoires
Power Service

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

heb een beetje rondgebeld, en veel winkels verwachten hem (online) pas weer in de week van 15 oktober :'(

edit: @WoutF op de website staat helaas wel 4-10 dagen.

http://www.mycom.nl/Produ...edium=cpc&channel_code=40

[ Voor 53% gewijzigd door Rick-Jan op 27-09-2012 14:10 ]

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-12 08:57
Dus de Nexus doet meet met de btw actie?

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Rick-Jan schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:49:
heb een beetje rondgebeld, en veel winkels verwachten hem (online) pas weer in de week van 15 oktober :'(
De levertijd bij Mycom is van 'binnen 5 dagen' naar 'binnen 3 dagen' gegaan. Benieuwd of dat ook waarheid zal blijken.
pricewatch: Google Nexus 7 16GB Zwart

• nightraver23
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-12 14:03
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:10:
[...]

Waar staat dat dan?

BTW Weg Ermee - Actievoorwaarden
Deze actie is geldig op de productgroepen: TV & hifi, Blu-ray & DVD-spelers, navigatie & car-hifi, portable audio, telecom, computer, huishoudelijk, foto & video, witgoed en wellness.

Uitgezonderd van de BTW-actie zijn:

Muziek, film en games:
CD/DVD/Blu-ray-Discs
Console Games & PC games
Console Hardware
Console accessoires
Software
Computer:
Accessoires en Software
Alle Apple iPad modellen
Alle Sony e-reader en tablet-modellen
Samsung MP900X3C-A01
TV & Hifi:
Sony: HX920-serie, HX750-serie, HX850-serie
Panasonic: Alle Panasonic 3D-modellen
Samsung: 6900-serie, 7000-serie, 8000-serie, 9000-serie
Philips: 6000-serie, 7000-serie, 8000-serie, 9000-serie
Sharp: LC60LE840E, LC70LE835E, LC80LE645E
LG: LM671, LM760, LM860V, LM960V, LM669
Bose
Sonos
Foto/Video:
Sony: RX1, HDR AS15, A57, A77, A99, Nex 5R, Nex 6 en Nex 7
Panasonic: DMC-TZ-serie, DMC-FZ-serie, DMC-G-serie, DMC-GF-serie, HC-X900EG-K en HC-X800EG-K
Witgoed:
Alle Liebherr producten
Telecom en navigatie:
Alle Apple iPhones
Portable:
B&W
Bose
Sony: RDP XA700, RDP XA900, SanS510, SanS410, SanS310
Accessoires:
Alle accessoires
Power Service
Tja, ik heb er speciaal voor gebeld. De telefoniste is het nog gaan navragen ...

Verwijderd

Ze hoeven de Nexus 7 er niet eens tussen te zetten want als ze er toch geen hebben hoeven ze ook die korting er niet op te verlenen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:10:
Ze hoeven de Nexus 7 er niet eens tussen te zetten want als ze er toch geen hebben hoeven ze ook die korting er niet op te verlenen.
Ze adverteren er wel mee en er staat nergens in hun regels: "Als wij het niet in ons magazijn hebben, verkopen wij het ook niet". Dus korting geldt wel degelijk op reserveringen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2012 15:14 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:13:
[...]

Ze adverteren er wel mee en er staat nergens in hun regels: "Als wij het niet in ons magazijn hebben, verkopen wij het ook niet". Dus korting geldt wel degelijk op reserveringen.
Waar staat dan dat ze verplicht zijn te reserveren? Ik denk juist dat ze niet gaan reserveren want as ze het verkopen wanneer op voorraad is dan word er meer op verdient en gekocht worden die Nexus 7 toch wel en dat weten ze ook.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:16:
[...]

Waar staat dan dat ze verplicht zijn te reserveren? Ik denk juist dat ze niet gaan reserveren want as ze het verkopen wanneer op voorraad is dan word er meer op verdient en gekocht worden die Nexus 7 toch wel en dat weten ze ook.
Verplicht nee.. maar een beetje klantvriendelijk kan toch ook wel?

• Rumbean
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-10 11:06
Vanochtend MM Utrecht aan de lijn gehad. Hij doet mee, kan gereserveerd worden, maar levertijd is onbekend (ze hebben één batch van 6 exemplaren gehad, en er staan er nu ruim 30 gereserveerd).

Verwijderd

Rumbean schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:20:
Vanochtend MM Utrecht aan de lijn gehad. Hij doet mee, kan gereserveerd worden, maar levertijd is onbekend (ze hebben één batch van 6 exemplaren gehad, en er staan er nu ruim 30 gereserveerd).
Heb je een aanbetaling moeten doen?

• Patt_E
Ik zie op de site van MyCom dat er één exemplaar in A'dam te krijgen is. Helaas voor mij te ver weg maar voor de liefhebbers, ga je gang!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-12 02:59
Word nu opgehaald !!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Ben weer te laat helaas. Wel jammer weer, misschien maar naar een andere tablet kijken.

• hjoels
Ik heb de mijn N-7 op 20/9 bij de BCC gekocht en volgens hun "altijd de beste prijs" voorwaarden lees ik: "Mocht u binnen een straal van 20 kilometer rond uw BCC winkel alsnog een lagere prijs zien, zelfs tot 14 dagen na aankoop, vertel het ons dan. Wij passen na controle de prijs direct aan en betalen u het verschil terug". Dit geldt overigens ook bij de MediaMarkt (art. 5 alg. verkoop voorwaarden).

Dus ga ik straks naar de winkel om € 50,-- terug te halen. Zo is de Nexus dus extra goedkoop geworden.

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:17
hjoels schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 06:58:
Ik heb de mijn N-7 op 20/9 bij de BCC gekocht en volgens hun "altijd de beste prijs" voorwaarden lees ik: "Mocht u binnen een straal van 20 kilometer rond uw BCC winkel alsnog een lagere prijs zien, zelfs tot 14 dagen na aankoop, vertel het ons dan. Wij passen na controle de prijs direct aan en betalen u het verschil terug". Dit geldt overigens ook bij de MediaMarkt (art. 5 alg. verkoop voorwaarden).

Dus ga ik straks naar de winkel om € 50,-- terug te halen. Zo is de Nexus dus extra goedkoop geworden.
alleen de mediamarkt heeft de nexus 7 niet meer op hun website staan dus vraag me af of je die korting kan claimen?

• hjoels
Michel242186 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 08:01:
[...]

alleen de mediamarkt heeft de nexus 7 niet meer op hun website staan dus vraag me af of je die korting kan claimen?
Ik denk dat het niets te maken heeft of ze wel of niet een product op hun website hebben staan,maar om de BTW actie "an sich" en de daarbij behorende voorwaarden.

Ik zal het laten weten of ik succes heb bij de BCC.

• Aid

Aid

Michel242186 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 08:01:
[...]

De nexus staat nog gewoon op de website, http://www.mediamarkt.nl/...&s2m_type=3&s2m_channel=6

De nexus staat ook nu op de website van Paradigit, http://www.paradigit.nl/p...k0mi1100570u/default.aspx

[ Voor 18% gewijzigd door Aid op 28-09-2012 10:02 ]

Verwijderd

Vanochtend ook besteld bij MyCom. Ben erg benieuwd!

Verwijderd

Ik zie geen lagere prijs hoor, als ik op website van MM kijk dan is ie gewoon niet leverbaar, dus denk dat je pech gaat hebben want jij moet met een fototje aan kunnen tonen ofzo dat hij echt voor € 209 verkocht word in de MM en dat kun je niet aantonen want ze worden momenteel niet verkocht in de MM.

En ik denk dat ze in de BCC ook wel weten dat hij niet leverbaar is in de MM want zelf hebben ze er ook bijna geen leverbaar.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2012 10:28 ]

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-12 13:35

Laat even weten hoe het gaat. Heb zelf ook bij de BCC gekocht. Tevens maak je een rekenfout het is niet 100-19% het is 119%/1,19 dan kom je op €41,- uit, uiteraard nog steeds de moeite :+

• Aid

Aid

Ik kan bevestigen dat de nexus 7 niet meedoet aan de btw actie, want ik ben net bij de MM geweest in Rotterdam. Het showmodel bevat geen BTW prijssticker en de medewerker gaf zelf ook aan dat de nexus niet meedoet. Verder is de leverdatum bij de MM nog steeds onbekend, dus heb ik de tranformer pad gehaald voor 335.

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

kon hier ook niet langer wachten, heb de tab 2 7.0 aangeschaft. volgens papier wel mindere performance, maar wel micro sd en 3g :)

• underworld202
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2023
mediamarkt herzogenrath heeft gewoon 20-30 stuks op voorraad

Verwijderd

Stja dat is Duitsland mijne komt ook van de Mediamarkt Herzogenrath, inderdaad gewoon leverbaar in Duitsland ik heb al paar weken mijn Nexus 7 omdat ik hem in Duitsland gehaald heb.

• DaveAbC
  • Laatst online: 16-12 17:35
Rick-Jan schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:41:
kon hier ook niet langer wachten, heb de tab 2 7.0 aangeschaft. volgens papier wel mindere performance, maar wel micro sd en 3g :)
Goede keuze! :) , ik heb net ook een witte met 3g besteld bij de MM voor €273,11

Ik snap niets van mobiele apparaten zonder 3g laat staan zonder uitbreidbaar geheugen (mobiel = compact dus geen rare dongeltjes en stekkertjes)

En al helemaal bij een 7 inch tablet.

Plezier ermee gewenst!

• hjoels
Mvdbeld schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:51:
[...]

Laat even weten hoe het gaat. Heb zelf ook bij de BCC gekocht. Tevens maak je een rekenfout het is niet 100-19% het is 119%/1,19 dan kom je op €41,- uit, uiteraard nog steeds de moeite :+
Inderdaad heb je gelijk over het BTW bedrag. Ik ben zojuist bij de BCC geweest met zowel de aktie voorwaarden van de MM en de alg. voorwaarden van de BCC. Bij de voorwaarden van de MM staat niet dat de Nexus van de aktie is uitgesloten. Ik heb de BTW dan ook contant terug gekregen, zijnde € 39,76.
Inderdaad mooi meegenomen.

• hjoels
Aid schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:38:
Ik kan bevestigen dat de nexus 7 niet meedoet aan de btw actie, want ik ben net bij de MM geweest in Rotterdam. Het showmodel bevat geen BTW prijssticker en de medewerker gaf zelf ook aan dat de nexus niet meedoet. Verder is de leverdatum bij de MM nog steeds onbekend, dus heb ik de tranformer pad gehaald voor 335.
Dus heeft de verkoper geen gelijk. Zie mijn bericht hierboven.

• giancarlo_f
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-04 08:59

giancarlo_f

M3 Highland & EV3

De Nexus 7 doet NIET mee aan de BTW actie bij MM Eindhoven (althans je kunt hem niet reserveren/kopen voor de lagere prijs daar hij niet op voorraad is) :'(

Jammer MM... ga hem voor dezelfde prijs (249) wel ergens anders bestellen/halen 8) GEMISTE KANS !

• daywalker65
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-04 20:26
Heb vanmiddag de Nexus 7 besteld bij de BCC Beek (lb). Moet hiervoor een bedrag van E 209,00 betalen. Bij BCC is de aanbieding "btw weg ermee" dan ook gewoon van toepassing op deze tablet. Geldt dan ook als het product niet op voorraad is. Medewerker gaf aan dat de verwachting is dat de Nexus 7 binnen 2 weken op voorraad is........

• hjoels
giancarlo_f schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:01:
De Nexus 7 doet NIET mee aan de BTW actie bij MM Eindhoven (althans je kunt hem niet reserveren/kopen voor de lagere prijs daar hij niet op voorraad is) :'(

Jammer MM... ga hem voor dezelfde prijs (249) wel ergens anders bestellen/halen 8) GEMISTE KANS !
Dat is vreemd, want als je op het lijstje van davidgilmour (bovenstaand) kijkt is de Nexus niet uitgesloten van de BTW actie. Ik heb dit lijstje geprint en meegenomen naar de BCC en op grond hiervan kreeg ik de
BTW van € 40,-- terug.

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-11 19:15

xdc

daywalker65 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:13:
Heb vanmiddag de Nexus 7 besteld bij de BCC Beek (lb). Moet hiervoor een bedrag van E 209,00 betalen. Bij BCC is de aanbieding "btw weg ermee" dan ook gewoon van toepassing op deze tablet. Geldt dan ook als het product niet op voorraad is. Medewerker gaf aan dat de verwachting is dat de Nexus 7 binnen 2 weken op voorraad is........
dat je daar mee wegkwam! (niet op voorraad en toch korting! en mediamarkt die de 19% korting niet eens wil geven als ze hem al op voorraad hadden) _/-\o_ Handig gedaan! :D

[ Voor 13% gewijzigd door xdc op 28-09-2012 19:22 ]

slimmehotspot.nl

Verwijderd

Vandaag bij de MM Amsterdam door een zeer klantonvriendelijke meneer van Asus te woord gestaan. De Nexus 7 doet niet mee aan de actie, ook al doet deze bij de MM Utrecht wel mee aan de actie.

Nou dan niet, meneer van Asus. Dan haal ik 'em wel bij de BCC, waar wel klantvriendelijke meneren werken.

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-12 17:09
Bij de MM werken mensen van Asus?

• kritjuu
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-12 15:25
Dit is hier niet de bedoeling.

[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 29-09-2012 11:15 ]

• hjoels
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 20:30:
Vandaag bij de MM Amsterdam door een zeer klantonvriendelijke meneer van Asus te woord gestaan. De Nexus 7 doet niet mee aan de actie, ook al doet deze bij de MM Utrecht wel mee aan de actie.

Nou dan niet, meneer van Asus. Dan haal ik 'em wel bij de BCC, waar wel klantvriendelijke meneren werken.
En gelijk even die 19% BTW actie meepakken bij de BCC.

Verwijderd

hjoels schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 11:14:
[...]

En gelijk even die 19% BTW actie meepakken bij de BCC.
Klopt, ze zijn niet alleen beter, maar ook goedkoper. Ik ben toch niet gek!

• MB54
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:06
Bij BCC zullen ze wel geschrokken zijn van het succes van de BTW-actie. Kreeg zojuist te horen dat de Nexus 7 niet onder de actie valt. Online bestellen is ook niet mogelijk. Helaas....

Verwijderd

Ik zie dat bij MyCom de levertijd online is verlaagd naar 2-4 dagen. Dus dat gaat de goede kant op! :) Zie ook dat op dit moment via de site één exemplaar is op te halen in Den Bosch.

• pascalw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-11 17:00
Zojuist besteld by MyCom, na eerst heel Zuid-Limburg en Aachen afgebeld te hebben. Echt nérgens meer te krijgen. Ben benieuwd of MyCom de levertijd kan waarmaken.

• GetaGrip
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-09 21:34

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

MB54 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 11:38:
Bij BCC zullen ze wel geschrokken zijn van het succes van de BTW-actie. Kreeg zojuist te horen dat de Nexus 7 niet onder de actie valt. Online bestellen is ook niet mogelijk. Helaas....
Onzin... heb gisteren met een filiaalmanager de voorwaardes van de BTW actie zitten uitpluizen en de enige uitzondering was een Sony NEX 7. Heb hier de bon gewoon voor mijn liggen van €249,- naar €209,24

Wel even een aanbetaling doen van een tientje, anders behoudt BCC het recht de koop te annuleren.

Verder zag in het systeem dat er 256 in backorder stonden en er 2000 besteld waren... :+

Ik zou toch even naar een BCC filiaal rijden en gewoon daar wat druk uitoefenen, maar dat zou ik doen ;)

GetaGrip is net een mens.......

• DaanN44
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-12 09:36
GetaGrip schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:18:
[...]

Onzin... heb gisteren met een filiaalmanager de voorwaardes van de BTW actie zitten uitpluizen en de enige uitzondering was een Sony NEX 7. Heb hier de bon gewoon voor mijn liggen van €249,- naar €209,24

Wel even een aanbetaling doen van een tientje, anders behoudt BCC het recht de koop te annuleren.

Verder zag in het systeem dat er 256 in backorder stonden en er 2000 besteld waren... :+

Ik zou toch even naar een BCC filiaal rijden en gewoon daar wat druk uitoefenen, maar dat zou ik doen ;)
Net ook besteld bij de BCC. Er zijn er inderdaad al 260 gereserveerd en 2000 in bestelling.
Ik heb overigens geen aanbetaling hoeven doen.

Ze hebben daar sowieso ook gewoon die BTW actie. Alle andere Tablets gaat ook gewoon de BTW vanaf. Veel prijzen op de site zijn aan de hand daarvan ook al aangepast. Behalve dan die van de Nexus, maar ik kreeg 'm gewoon mee voor € 209,-.
Ik zie wel wanneer ze 'm binnen krijgen. Scheelt toch weer €40,-

[Mijn sim rig]

Verwijderd

Vanmorgen Nexus 7 in Beek bij BCC besteld voor 209€ levertijd is waarschijnlijk twee weken.

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-12 13:35
hjoels schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 19:02:
[...]

Dat is vreemd, want als je op het lijstje van davidgilmour (bovenstaand) kijkt is de Nexus niet uitgesloten van de BTW actie. Ik heb dit lijstje geprint en meegenomen naar de BCC en op grond hiervan kreeg ik de
BTW van € 40,-- terug.
Vanochtend ook terug geweest met de geprinte voorwaarden en een verhaaltje over de mediamarkt. Heeft mij ook 39,75 opgeleverd :+

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:57
Ben net nog ff langs de BCC in Middelburg geweest, en ik heb ook de BTW korting gehad.
Hoefde geen aanbetaling te doen, en de medewerker gaf idd ook aan dat er 2000 in bestelling zijn.

Hopelijk komt ie snel binnen :)

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12 03:24

Quindor

Switching the universe....

Vandaag in Oss langs de Dixons geweest maar hoewel het daar helemaal vol hing met afbeeldingen en foldertjes, geen nexus 7 te bekennen en ook niet te bestellen.

Dus vervolgens naar de BCC gelopen en helaas hadden ze er daar geen meer liggen. BTW actie deden ze ook een beetje moeilijk over. Vervolgens het show model (lag er pas 4 dagen, zag er nog prima uit) meegenomen voor 209 euro.

Dus ik ben de gelukkige eigenaar van een Nexus 7. Uiteindelijk doel is deze als 'in car' audio center te gaan gebruiken met Spotify (bluetooth data via telefoon). Ik heb al een Asus TF101 voor thuis inclusief dock.

Zojuist een uurtje mee gespeeld, werkt top tot nu toe! :D

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

• eabot
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-07-2024
Bij de BCC in Oosterhout hebben ze mij zonder problemen en met de BTW korting een Nexus 7 verkocht.
Dank aan de andere forumleden voor het idee.
Helaas voor anderen, was het wel de laatste die daar op voorraad was.
Ik ga wat spelen nu :)

• hjoels
eabot schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 19:27:
Bij de BCC in Oosterhout hebben ze mij zonder problemen en met de BTW korting een Nexus 7 verkocht.
Dank aan de andere forumleden voor het idee.
Helaas voor anderen, was het wel de laatste die daar op voorraad was.
Ik ga wat spelen nu :)
De aanhouder is de winnaar en helemaal bij de BCC.... ;)

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-12 13:53
Toch teleurstellend dat zo'n populair product zo matig leverbaar is, dat pakken ze niet goed aan bij Google/Asus

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

De verwachting is dat er voor het eind van het jaar tussen de 6 en 8 miljoen 8 GB Nexus 7 apparaten verkocht worden en dat ze dit aantal in eerste instantie op 3 miljoen hadden staan. Dit is dus zonder de 16 GB variant, dus er moet fors bijgeproduceerd worden wat 2,5 week duurt. dus is het niet gek dat de apparaten in batches worden geleverd.
Bron.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• LPEspecial
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-07-2024
Ben zelf door de Nexus 7 geïnteresseerd geraakt in een tablet, gisteren even bij BCC langs geweest en ze konden mij geen enkele garantie geven op welke termijn er 1 voor mij beschikbaar zou komen (kan 1-2 weken duren, maar geen garanties).

Met de 'BTW' actie heb ik toen maar gekozen voor de Asus TF300T. Ook een mooi ding, zeker voor die prijs.

LPEspecial

Verwijderd

Het is natuurlijk ook zo dat hoe schaarser een goed product is, hoe meer interesse daarnaar ontstaat. ;)
MegaTronics schreef op zondag 30 september 2012 @ 10:57:
De verwachting is dat er voor het eind van het jaar tussen de 6 en 8 miljoen 8 GB Nexus 7 apparaten verkocht worden en dat ze dit aantal in eerste instantie op 3 miljoen hadden staan. Dit is dus zonder de 16 GB variant, dus er moet fors bijgeproduceerd worden wat 2,5 week duurt. dus is het niet gek dat de apparaten in batches worden geleverd.
Bron.

Verwijderd

Voor mensen die geen geduld hebben die kan ik wel een ritje naar een Duitse MediaMarkt aan raden want daar is gewoon voldoende voorraad.

Zo bezit ik mijn Nexus 7 al een paar weken en is mijn voorspelling uit gekomen dat er eind September nog geen nieuwe voorraad in de MediaMarkt in Nederland was.

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-12 21:42
Blij dat ik kan lezen hier dat mijn gestrest bij release niet voor niks is geweest.
Al kom ik zo goed als niemand tegen die de Nexus 7 kent, dus het is wel echt tweakers gadget snap daarom ook niet echt waarom hij zo snel uitverkocht is.

• pascalw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-11 17:00
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 11:36:
Voor mensen die geen geduld hebben die kan ik wel een ritje naar een Duitse MediaMarkt aan raden want daar is gewoon voldoende voorraad.

Zo bezit ik mijn Nexus 7 al een paar weken en is mijn voorspelling uit gekomen dat er eind September nog geen nieuwe voorraad in de MediaMarkt in Nederland was.
Gisteren was er in Herzogenrath in ieder geval ook geen voorraad meer en ook niet bekend wanneer nieuwe toestellen binnenkwam. Herzogenrath ligt wel praktisch op de grens met Nederland dus wellicht dat je bij vestigingen wat verder Duitsland in meer geluk hebt.

• Patt_E
MyCom heeft de voorraad weer veranderd naar 4-10 dagen. Ik ga ze morgen bellen hoe het zat met de 2-4 dagen. Dixons heeft er sinds vandaag één klaar liggen voor mij maar als MyCom deze week nog kan leveren zet ik die van Dixons hierop

Verwijderd

Patt_E schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:43:
MyCom heeft de voorraad weer veranderd naar 4-10 dagen. Ik ga ze morgen bellen hoe het zat met de 2-4 dagen. Dixons heeft er sinds vandaag één klaar liggen voor mij maar als MyCom deze week nog kan leveren zet ik die van Dixons hierop
Dat zag ik vanochtend ook ja. Raar! Was ook van plan om contact op te nemen. Houd je ons hier van hun reactie op de hoogte? :)

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-11 17:45

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

Ik snap niet waarom mensen die snakken naar de nexus 7 en hier veel energie in steken, hem niet bij fnac bestellen, in twee dagen met DHL in huis voor een paar cent meer.

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Verwijderd

M'n Franse taalskills zijn niet toereikend ;). Lijkt me sowieso lastig met garantie, stel dat er iets aan mankeert.
janesh schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:23:
Ik snap niet waarom mensen die snakken naar de nexus 7 en hier veel energie in steken, hem niet bij fnac bestellen, in twee dagen met DHL in huis voor een paar cent meer.

• Patt_E
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:19:
[...]

Dat zag ik vanochtend ook ja. Raar! Was ook van plan om contact op te nemen. Houd je ons hier van hun reactie op de hoogte? :)
Ja ik zal hier wel even de info die ik dan krijg plaatsen. Ik zie ook dat er nog één beschikbaar is in Dordrecht bij de MyCom

• mvkdev
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-12 20:44
en inmiddels ook weg..

Verwijderd

Patt_E schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:45:
[...]

Ja ik zal hier wel even de info die ik dan krijg plaatsen. Ik zie ook dat er nog één beschikbaar is in Dordrecht bij de MyCom
Levertijd staat nu weer op 2-4 dagen. Ben zeer benieuwd ;)

• dikkiedikzak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 16:45
Het lijkt er wel op dat de nexus 7 dus een enorme hit is.

• Patt_E
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:15:
[...]

Levertijd staat nu weer op 2-4 dagen. Ben zeer benieuwd ;)
Ja ik neem nu wel aan dat dit geen fout is dus zet mijn vertrouwen maar op MyCom. Dit betekent dat ik mijn Dixons order niet ga ophalen. Het gaat om de order in Dixons Roosendaal dus wie mij een PM stuurt krijgt de ordercode zodat diegene de Nexus kan ophalen in Roosendaal
Pagina: 1 ... 24 ... 34 Laatste

Let op:
Het melden waar hij nog niet verkrijgbaar is heeft niet veel zin. Volgens de laatste info is hij vanaf 04-09-2012 leverbaar dus ga daar maar van uit. Mocht hij elders nu al wel verkrijgbaar zijn dan kun je dat gerust melden.

Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod