Zou als ik jou was wel even voor de zekerheid contact met ze opnemen. De leveringsinformatie is in 4 dagen tijd namelijk al 3x veranderd...Patt_E schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:47:
[...]
Ja ik neem nu wel aan dat dit geen fout is dus zet mijn vertrouwen maar op MyCom. Dit betekent dat ik mijn Dixons order niet ga ophalen. Het gaat om de order in Dixons Roosendaal dus wie mij een PM stuurt krijgt de ordercode zodat diegene de Nexus kan ophalen in Roosendaal
MyCom zou de 28e nieuwe vooraad binnenkrijgen. Dit is echter niet gebeurd, dus het wijzigt inderdaad nog wel eens..Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:53:
[...]
Zou als ik jou was wel even voor de zekerheid contact met ze opnemen. De leveringsinformatie is in 4 dagen tijd namelijk al 3x veranderd...
Ik heb dus de charmante dame van MyCom weer gebeld en wat meer informatie gekregen.Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:53:
[...]
Zou als ik jou was wel even voor de zekerheid contact met ze opnemen. De leveringsinformatie is in 4 dagen tijd namelijk al 3x veranderd...
Afgelopen vrijdag zou er een voorraad binnen komen maar die is nog niet aangekomen. Ze zei dat ze die elk moment kon verwachten. Ook zei ze dat er enorm veel besteld waren en dat veel mensen erover belden. Hierdoor heb ik ook even gevraagd of de binnenkomende voorraad de bestellingen wel aan kon maar dat was volgens haar geen probleem. De voorraad kan dus elk moment binnenkomen maar kan uiteraard ook over aantal dagen zijn en dan worden ze direct uit de deur gestuurd.
Verwijderd
Dank voor je informatie! Op twitter is Dixons (? tweette naar Mycom, maar blijkbaar zelfde bedrijf of zelfde customersupport) voor me bezig om dit uit te zoeken. Zal de reactie hier ook plaatsen.
Patt_E schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:05:
[...]
Ik heb dus de charmante dame van MyCom weer gebeld en wat meer informatie gekregen.
Afgelopen vrijdag zou er een voorraad binnen komen maar die is nog niet aangekomen. Ze zei dat ze die elk moment kon verwachten. Ook zei ze dat er enorm veel besteld waren en dat veel mensen erover belden. Hierdoor heb ik ook even gevraagd of de binnenkomende voorraad de bestellingen wel aan kon maar dat was volgens haar geen probleem. De voorraad kan dus elk moment binnenkomen maar kan uiteraard ook over aantal dagen zijn en dan worden ze direct uit de deur gestuurd.
Klopt, samen met Dynabyte zijn ze onderdeel van de BAS Group.Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:13:
Dank voor je informatie! Op twitter is Dixons (? tweette naar Mycom, maar blijkbaar zelfde bedrijf of zelfde customersupport) voor me bezig om dit uit te zoeken. Zal de reactie hier ook plaatsen.
None
Kreeg vandaag een telefoontje van Dixons, dat de tablet die daar twee weken geleden zou worden geleverd vandaag was binnengekomen.
Shuttle st20g5
Na het lezen van enkele medetweakers over die 19% BTW weg ermee, heb ik gisterochtend de gok gewaagd en ben naar Mediamarkt in Arnhem gegaan. Zoals verwacht waren ze niet op voorraad, maar heb dit apparaat wel kunnen kopen voor 209,xx euro. Helaas is de levertijd onbekend bij Mediamarkt dus ik ga zelf uit van 10 werkdagen , althans dat hoop ik zodat ik em voor mijn vakantie toch nog kan meenemen
Medetweakers, bedankt voor het delen van de kennis over die 19% BTW, ik had geen idee dat die actie er was namelijk
Scheelt toch weer 40 euro!
Medetweakers, bedankt voor het delen van de kennis over die 19% BTW, ik had geen idee dat die actie er was namelijk
GVD! Ik ben afgelopen weekend juist NIET naar de MM in Eindhoven geweest
omdat ik dacht dat iemand hier vertelde dat de Nexus7 daar NIET met de BTW actie meedeed.
Maar nu kan ik dat bericht natuurlijk niet terugvinden
Mij maakt het niet uit of hij pas over 2 weken komt ofzo.
Maar ik had hem graag voor 209,- gekocht.
Lekker onduidelijk allemaal weer, grrr
omdat ik dacht dat iemand hier vertelde dat de Nexus7 daar NIET met de BTW actie meedeed.
Verwijderd
Dan had je beter moeten lezen, lijkt me. Want er zijn ook berichten geplaatst over dat de Nexus nergens als uitzondering in de voorwaarden vermeld stond en dus wel aan de actie meedeed.
Keerzijde schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:26:
Verwijderd
Hey Guys,....
Ik heb ook een tijd gewacht voor dit prachtig apparaat en kan hem ook nergens vinden.
Als we naar de volgende shops kijken, waar kan ik heb beste op de wachtlijst staan, voor mij maakt het niet uit of ik hem met korting kan krijgen of niet.
(Het liefst loop ik ergens binnen waar ze'm op vooraad hebben maar dat is een natte droom)
-MyCom
-Coolblue
-Dixons
-BCC
-MMarkt
-elders..??
Grts,
Ik heb ook een tijd gewacht voor dit prachtig apparaat en kan hem ook nergens vinden.
Als we naar de volgende shops kijken, waar kan ik heb beste op de wachtlijst staan, voor mij maakt het niet uit of ik hem met korting kan krijgen of niet.
(Het liefst loop ik ergens binnen waar ze'm op vooraad hebben maar dat is een natte droom)
-MyCom
-Coolblue
-Dixons
-BCC
-MMarkt
-elders..??
Grts,
Hij deed bij MM Eindhoven wel mee (prijs op kaartje was €206,72), dus die wilde ik meenemen. Verkoper: "nee hij is niet op voorraad". Ik: "dan wil ik reserveren voor die prijs", verkoper "daar doen we niet aan", ik: "hoezo niet?", verkoper: "tsja, op is op, laat ik het zo zeggen"...... Vervolgens naar BCC De Hurk gereden, daar kon ik reserveren, maar deed niet mee in de BTW actie ("het systeem zegt €249 meneer")...Keerzijde schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:26:
Verwijderd
MyCom en Dixons zijn van dezelfde holding, dus neem aan dat ze rond dezelfde tijd de tablets binnenkrijgen. De verwachte tijd van Mycom staat op hun website. (2-4 dagen)
BCC heeft (zie andere post hier in dit forum) een groot aantal bestellingen en krijgt niet genoeg binnen om iedereen te voorzien.
Levertijd Coolblue staat ook op hun website. (15-19 oktober)
Verder weet ik het niet. Behalve dat levertijden natuurlijk altijd onder voorbehoud zijn.
BCC heeft (zie andere post hier in dit forum) een groot aantal bestellingen en krijgt niet genoeg binnen om iedereen te voorzien.
Levertijd Coolblue staat ook op hun website. (15-19 oktober)
Verder weet ik het niet. Behalve dat levertijden natuurlijk altijd onder voorbehoud zijn.
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:46:
Hey Guys,....
-MyCom
-Coolblue
-Dixons
-BCC
-MMarkt
-elders..??
Grts,
Dynabyte geeft aan dat ze morgen kunnen leveren. Wellicht dat MyCom en Dixons dan ook eindelijk voorraad krijgen?
Verwijderd
Dat zou top zijn! Bij MyCom staat de levertijd weer op 4-10 dagen. Dus weer verlaat.
De tijd zal het leren
Edit: op de website van Dynabyte zie ik de Galaxy Nexus er niet tussen staan. Kijk ik verkeerd? http://www.dynabyte.nl/no...blet.html?manufacturer=27
De tijd zal het leren
Edit: op de website van Dynabyte zie ik de Galaxy Nexus er niet tussen staan. Kijk ik verkeerd? http://www.dynabyte.nl/no...blet.html?manufacturer=27
Morphix schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 22:39:
Dynabyte geeft aan dat ze morgen kunnen leveren. Wellicht dat MyCom en Dixons dan ook eindelijk voorraad krijgen?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2012 22:59 ]
Nee, ik kan lezen, dank je.Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:29:
Dan had je beter moeten lezen, lijkt me. Want er zijn ook berichten geplaatst over dat de Nexus nergens als uitzondering in de voorwaarden vermeld stond en dus wel aan de actie meedeed.
Als er ergens geen uitzondering in de voorwaarden staat is dat geen garantie.
Als ik vervolgens lees dat iemand specifiek naar de winkel is geweest en hem dus
niet heeft kunnen kopen voor de aanbiedingsprijs, geloof ik dat dus eerder.
Maar het bericht van Teuling bevestigt mijn vermoeden:
In Eindhoven was hij dus NIET te koop voor dat bedrag.
Daar sta je dan met je aanname uit de voorwaarden, toch?
Maar nu weet ik in ieder geval dat ik geen voordeeltje misgelopen ben.
Bedankt voor je bericht Teuling!
Verwijderd
Hoe kom je aan deze info als ik vragen mag?Morphix schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 22:39:
Dat stond gisterenavond op de site. Vandaag is het weer "onbekend", helaas.Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:21:
[...]
Hoe kom je aan deze info als ik vragen mag?
Verwijderd
Mycom heeft er 1 te koop in Lisse!
Voor degenen die in de buurt wonen, zet hem op het sprinten!
http://goo.gl/QH0XM
Voor degenen die in de buurt wonen, zet hem op het sprinten!
Verwijderd
Thanks. Dat is bij mij in de buurt, maar heb al betaald via de website en vandaag geen tijd. JammerVerwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:05:
Voor degenen die in de buurt wonen, zet hem op het sprinten!![]()
Ik ben overigens niet te spreken over de verwachte levertijd van Mycom. Zo wispelturig als wat...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2012 12:21 ]
Verwijderd
Saturn in Venlo verwacht ze deze week binnen te krijgen. Waren een berg reserveringen zei de medewerker en dus kans dat de gehele levering bij binnenkomst al verkocht is... Ook in Limburg een succesnummer dus!
Dacht het ook, maar het bleek schijn: https://twitter.com/MyCom/status/253085925410754561Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:05:
Verwijderd
Op 24-9 besteld, vandaag toch maar even gebeld lang gewacht en wat een wonder, ze hebben hem nog niet.
De levering had 28 september al moeten gebeuren, is niks geleverd.
De meneer aan de andere kant van de lijn kon niet met zekerheid zeggen wanneer de nalevering kwam. Het zou niet lang meer duren, tsja heb ik dus vrij weinig aan .
Wel zei hij dat ik er zeker van kon zijn dat ik hem (als ze ooit binnenkomen) sowieso ontvang, ik heb niet gevraagd of de mensen die later hebben besteld ook die zekerheid hebben.
Tot zover alles wat ik tot nu toe weet
De meneer aan de andere kant van de lijn kon niet met zekerheid zeggen wanneer de nalevering kwam. Het zou niet lang meer duren, tsja heb ik dus vrij weinig aan .
Wel zei hij dat ik er zeker van kon zijn dat ik hem (als ze ooit binnenkomen) sowieso ontvang, ik heb niet gevraagd of de mensen die later hebben besteld ook die zekerheid hebben.
Verwijderd
Gaat dit ook over Mycom?
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:44:
Op 24-9 besteld, vandaag toch maar even gebeld lang gewacht en wat een wonder, ze hebben hem nog niet.
Waar zijn alle Asus Nexus 7 tablets gebleven? Heeft Asus moeite met de vraag? Ik ben nu bijna 2 weken 1 week op zoek naar een N7, maar kan ze niet vinden (fysiek niet aanwezig bij de Dixons, Mediamarkt en de BCC, maar ook niet online - gereserveerd op zowel MyCom als Dixons).
Nou wil ik in het weekend bij de buren gaan kijken (Duitse Mediamarkt). Die zullen toch niet verschillen van de Nederlandse, toch? Vaak krijg je bij het installeren van Android apparaten de optie om een taal te selecteren.
Iemand nog een idee? Of werkt iemand bij een van de winkels die de apparaten verkopen (levertijd indicatie? Support van Dixons liet mij weten dat de N7 op 28 augustus verwacht werd.)
(Ik heb al overwogen om uit Engeland of Frankrijk te importeren, maar gezien sommige N7 apparaten last hebben van allerlei defecten wil ik die risico en ongemak niet lopen.)
Nou wil ik in het weekend bij de buren gaan kijken (Duitse Mediamarkt). Die zullen toch niet verschillen van de Nederlandse, toch? Vaak krijg je bij het installeren van Android apparaten de optie om een taal te selecteren.
Iemand nog een idee? Of werkt iemand bij een van de winkels die de apparaten verkopen (levertijd indicatie? Support van Dixons liet mij weten dat de N7 op 28 augustus verwacht werd.)
(Ik heb al overwogen om uit Engeland of Frankrijk te importeren, maar gezien sommige N7 apparaten last hebben van allerlei defecten wil ik die risico en ongemak niet lopen.)
ik heb hem vorige week donderdag nacht besteld bij bcc en zaterdags had ik hem al binnen. wel was er volgens de website op dat moment voorraad
BCC is niet echt slim bezig. Ze hebben geen optie om hem te reserveren wanneer de product niet voorradig is. Kan de Nexus 7 niet aan de cart toevoegen (ingelogd).
En ik heb hem dinsdag (dus morgen pas een week - voelt alsof ik eeuwen heb zitten wachten) bij de Dixons "besteld" (gereserveerd).
edit:
Gelijk maar even naar de BCC gebeld en ze konden hem voor me bestellen, maar ze hadden geen op voorraad (dus maar niet gedaan).
En ik heb hem dinsdag (dus morgen pas een week - voelt alsof ik eeuwen heb zitten wachten) bij de Dixons "besteld" (gereserveerd).
edit:
Gelijk maar even naar de BCC gebeld en ze konden hem voor me bestellen, maar ze hadden geen op voorraad (dus maar niet gedaan).
[ Voor 18% gewijzigd door MekZi op 02-10-2012 16:23 ]
Ik ben in heerlen bij de mediamarkt geweest en daar reserveerden ze hem niet voor 209 euro en bij de BBC wel, de verkoper zei er wel bij dat hij officieel niet meedeed omdat hij niet meer op voorraad was. Heb er nu wel 1 in bestelling voor precies 209 euro: ). Wanneer ze hem binnenkregen was onbekend en bij de mediamarkt kregen ze hem de 15de binnen dus ik ga ervan uit dat de BCC dan ook geleverd krijgt.
Heb hem ondertussen maar bij FNAC.be besteld, ben het wachten en vooral zoeken nu inmiddels toch wel spuug zat..
hier is een mooi topic voor Google Nexus 7 tablet - levertijden en prijzen topic.
kan je mooi bijhouden waar en wanneer hij leverbaar is.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Op *spam* wordt ook bijgehouden wat de levertijden en voorraden zijn van de verschillende web shops
[ Voor 31% gewijzigd door pven op 08-10-2012 10:38 ]
<dubbel>
[ Voor 95% gewijzigd door ronjon op 03-10-2012 17:03 ]
Ik heb hem zojuist gewoon maar bij MyCom besteld, in de hoop dat er eerdaags een levering zal plaatsvinden.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Belgie? Ow, ik dacht dat die FNAC alleen in Frankrijk zat. Ben het via google tegen gekomen, maar kwam toen op een .fr domein.mvkdev schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 20:59:
Heb hem ondertussen maar bij FNAC.be besteld, ben het wachten en vooral zoeken nu inmiddels toch wel spuug zat..
Voor mij bevinden België en Duitsland zich "om de hoek". Ik heb nog niet eerder naar een Belgische of Duitse webshops gegoogled die de Nexus 7 aanbieden.
Ah, ik was die kwijt. Ik kwam deze namelijk al een keer tegen maar heb heb later niet terug kunnen vindenDarkSide schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:08:
hier is een mooi topic voor Google Nexus 7 tablet - levertijden en prijzen topic.
edit: Waarom hoort dat in de sub-forum telecomproviders
En heb deze ook via google gevonden, maar toch bedankt!ronjon schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:34:
Op http://www.nexus7kopen.info/bestellen wordt ook bijgehouden wat de levertijden en voorraden zijn van de verschillende web shops
Verwijderd
Ik had 6 september een bestelling geplaatst bij Dixons, maar helaas. Werd nummer 11 op de wachtlijst. Daarna nog een paar keer gebeld zonder resultaat.
Vorige week woensdag liep ik heel toevallig een BCC-winkel en daar was net een verse pallet met Nexus 7`s afgeleverd en de mevrouw aldaar was zo vriendelijk om er voor mij één af te halen. Ik ben er dus erg blij mee!
Vorige week woensdag liep ik heel toevallig een BCC-winkel en daar was net een verse pallet met Nexus 7`s afgeleverd en de mevrouw aldaar was zo vriendelijk om er voor mij één af te halen. Ik ben er dus erg blij mee!
De Nexus 7 staat nu ook op de sites van de Harense Smid, Paradigit en Komplett (bij die laatste is de tablet 244,05 als je hem bij Kiala punt ophaalt). Levertijden bij eerste twee zijn onbekend, bij Komplett over 3 dagen. Natuurlijk niet duidelijk of dat ook echt waar is, ik neem de levertijden van de online shops niet zo heel serieus meer.
Overzichtje van alle shops te vinden op http://www.nexus7tablet.info/nexus-7-kopen/
Overzichtje van alle shops te vinden op http://www.nexus7tablet.info/nexus-7-kopen/
Super bedankt voor je tip, ik ben hierdoor sinds gistern een gelukkige bezitter van deze fijne tabletVerwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:05:
Verwijderd
Graag gedaan! Het is dat ik niet in jouw buurt woon, anders had ik het je niet verteld!k7of9 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 08:23:
[...]
Super bedankt voor je tip, ik ben hierdoor sinds gistern een gelukkige bezitter van deze fijne tablet
Nogmaals:
Niet in een topic, doe dit bijvoorbeeld in V&A
Niet in een topic, doe dit bijvoorbeeld in V&A
[ Voor 80% gewijzigd door janvanduschoten op 03-10-2012 16:01 ]
Dit vind ik toch wel zeer vreemd. Ik ben naar dezelfde media markt geweest en daar ook gevraagd of ik hem kon bestellen. Mij is meerdere keren duidelijk gemaakt dat dit niet mogelijk was, terwijl de actie wel geldt op de nexus 7.iTec schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:42:
Na het lezen van enkele medetweakers over die 19% BTW weg ermee, heb ik gisterochtend de gok gewaagd en ben naar Mediamarkt in Arnhem gegaan. Zoals verwacht waren ze niet op voorraad, maar heb dit apparaat wel kunnen kopen voor 209,xx euro. Helaas is de levertijd onbekend bij Mediamarkt dus ik ga zelf uit van 10 werkdagen , althans dat hoop ik zodat ik em voor mijn vakantie toch nog kan meenemen![]()
Medetweakers, bedankt voor het delen van de kennis over die 19% BTW, ik had geen idee dat die actie er was namelijkScheelt toch weer 40 euro!
*knip* Niet in een topic, wel in V&A
[ Voor 7% gewijzigd door janvanduschoten op 03-10-2012 14:01 ]
Verwijderd
Mycom hoopt dat de tablet eind deze week binnenkomt. Vooral dat 'hopen' wekt vertrouwen ;-)
Bron: https://twitter.com/MyCom/status/253390411853344768
Ik heb gisteren een Nexus 7 bij Fnac.com besteld, vandaag werd deze al bezorgd. Helaas was er niemand thuis, dus nu met DHL afgesproken dat ze vrijdagochtend opnieuw aan de deur komen.
Klinkt als het zelfde smoesje als vorige weekVerwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:54:
Mycom hoopt dat de tablet eind deze week binnenkomt. Vooral dat 'hopen' wekt vertrouwen ;-)
Dit is niet de bedoeling.
[ Voor 92% gewijzigd door janvanduschoten op 03-10-2012 16:00 ]
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Een van de redenen waarom ik die winkels echt haat, allemaal zo onduidelijk als wat. Ik heb dus blijkbaar veel geluk gehad of die jongen die daar werkzaam was had geen idee. Ik heb iig al betaald, wel lullig voor jou en andere die dus een ander verhaal te horen kregen. Het rare was trouwens er stond zelfs een bordje bij de Nexus 7 met 210 euro erop en daar wees ik die jongeman ook op.Mr. Knowhow schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:33:
[...]
Dit vind ik toch wel zeer vreemd. Ik ben naar dezelfde media markt geweest en daar ook gevraagd of ik hem kon bestellen. Mij is meerdere keren duidelijk gemaakt dat dit niet mogelijk was, terwijl de actie wel geldt op de nexus 7.Maarja er zal helaas nu weinig meer aan te veranderen zijn.
[mbr]*knip* Niet in een topic, wel in V&A[/]
Als ik bovenstaande berichten daarintegen weer allemaal lees heb ik weinig hoop op een snelle levering. Als ik dat FNAC eerder geweten had dan had ik em daar al besteld
Verwijderd
Fnac.com.... Franse site..??Stefan© schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:26:
Ik heb gisteren een Nexus 7 bij Fnac.com besteld, vandaag werd deze al bezorgd. Helaas was er niemand thuis, dus nu met DHL afgesproken dat ze vrijdagochtend opnieuw aan de deur komen.
Wordt die ge-shipped vanuit Frankrijk..??
Ja geen enkel probleem. Moest in totaal EUR 264,55,- betalen. Heb dit via Mastercard gedaan. Shipment verloopt via DHL Express en dat gaat verbazend snel. Ik had niet verwacht dat ze vandaag al voor de deur zouden staan.Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:59:
[...]
Fnac.com.... Franse site..??
Wordt die ge-shipped vanuit Frankrijk..??
Het bestellen zelf vond ik ook wel grappig. Mijn Franse taalkennis is heel matig, maar met behulp van Google translate is het toch gelukt. De meeste dingen spreken voor zich. Enige lach kon ik echter niet onderdrukken toen de bevestigingsmail met "Mademoiselle" begon
De site van Paradigit geeft aan 9 dagen levertijd
[ Voor 71% gewijzigd door pven op 08-10-2012 10:36 ]
Hoppa, Ik heb hem net bij de Duitse mediamark (Herzogenratht) gekocht
. Ze hebben hem gewoon daar op voorraad. Nu maar gelijk de tablet ui versie erop flashes (xda).
Exact! hetzelfde maandag gedaan, alleen dan 20eur duurder uit, heb de hoes er maar bij besteld.Stefan© schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:21:
[...]
Ja geen enkel probleem. Moest in totaal EUR 264,55,- betalen. Heb dit via Mastercard gedaan. Shipment verloopt via DHL Express en dat gaat verbazend snel. Ik had niet verwacht dat ze vandaag al voor de deur zouden staan.
Het bestellen zelf vond ik ook wel grappig. Mijn Franse taalkennis is heel matig, maar met behulp van Google translate is het toch gelukt. De meeste dingen spreken voor zich. Enige lach kon ik echter niet onderdrukken toen de bevestigingsmail met "Mademoiselle" begon
binnen hoeveel dagen had jij hem in huis?
nu staat er bij mij inmiddels > vandaag verstuurd..
Expédiée le: 03/10/2012
Demande d’enquête possible à partir du 09/10/2012
Kan iemand me vertellen wat 'Demande d’enquête possible à partir du' bekend? : )
Thanks voor de tip! Begin deze week was ie daar ook niet te krijgen, nu was ie inderdaad op voorraadMekZi schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:47:
Hoppa, Ik heb net bij de Duitse mediamark (Herzogenratht) gekocht. Ze hebben hem gewoon daar op voorraad. Nu maar gelijk de tablet ui versie erop flashes (xda).
Verwachte leveringstijdmvkdev schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:51:
[...]
Exact! hetzelfde maandag gedaan, alleen dan 20eur duurder uit, heb de hoes er maar bij besteld.
binnen hoeveel dagen had jij hem in huis?
nu staat er bij mij inmiddels > vandaag verstuurd..
Expédiée le: 03/10/2012
Demande d’enquête possible à partir du 09/10/2012
Kan iemand me vertellen wat 'Demande d’enquête possible à partir du' bekend? : )
Verwijderd
Op voorraad bij de Webshop van de Duitse MediaMarkt:
-> http://www.mediamarkt.de/...,48353,286806,435873.html
Onbekende levertijd bij de Webshop van de Nederlandse MediaMarkt:
-> http://www.mediamarkt.nl/...&s2m_type=3&s2m_channel=6
Ik dacht dat altijd dat Media Markt uitblonk in Operational Excellence en voorraden naar klanten wisten te optimaliseren. Niet helemaal dus....
-> http://www.mediamarkt.de/...,48353,286806,435873.html
Onbekende levertijd bij de Webshop van de Nederlandse MediaMarkt:
-> http://www.mediamarkt.nl/...&s2m_type=3&s2m_channel=6
Ik dacht dat altijd dat Media Markt uitblonk in Operational Excellence en voorraden naar klanten wisten te optimaliseren. Niet helemaal dus....
Verwijderd
Zit al een tijdje af te wachten wanneer hij verkrijgbaar is, terwijl hij in Duitsland (Krefeld, Mönchengladbach, halfuurtje bij me vandaan) gewoon op voorraad ligt bij de Mediamarkt. Morgen even op en neer wippen dus!
Moet ik nog ergens rekening mee houden als ik hem in Duitsland ga kopen?
Moet ik nog ergens rekening mee houden als ik hem in Duitsland ga kopen?
Hmm.. MyCom is lekker aan het goochelen met hun levertijden. Gisteren stond er nog dat het zaterdag 6 oktober zou zijn en nu is het weer over 4 - 10 dagen
Verwijderd
Ja... Mijn gedachte!
jagermeister schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:24:
Hmm.. MyCom is lekker aan het goochelen met hun levertijden. Gisteren stond er nog dat het zaterdag 6 oktober zou zijn en nu is het weer over 4 - 10 dagen
daarom is het ook verstandig om te wachten op voorraad inplaats van pre-orderen.
Ik heb gepreorderd omdat ik het risico niet wil lopen dat de voorraad straks alweer op is aan preorders en je nog langer moet wachten.Michel242186 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:39:
daarom is het ook verstandig om te wachten op voorraad inplaats van pre-orderen.
EDIT: Overigens... stel nou dat de Mediamarkt hier in Rotterdam ze van de week ineens heeft en MyCom nog niet, dan cancel ik mijn preorder. Ze storten het geld dan maar weer terug. Lijkt me geen probleem.
[ Voor 23% gewijzigd door jagermeister op 05-10-2012 12:01 ]
Ik wacht inmiddels al bijna een week op antwoord van Mediamarkt, zit er nu echt over te denken om mijn order te cancelen (dan maar geen korting), en gewoon even naar Duitsland te rijden en em daar te halen.
Weet iemand of ze het zomaar annuleren, ik heb namelijk al betaald bij Mediamarkt.
Weet iemand of ze het zomaar annuleren, ik heb namelijk al betaald bij Mediamarkt.
Bel ze even/loop langs in de winkel en je krijgt gegarandeerd je antwoord
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Update betreffende Mediamarkt Arnhem : Mediamarkt wist mij te vertellen dat het voor hun onbekend is wanneer ze uberhaupt de volgende levering krijgen, Asus kampt met grote leverings problemen werd mij verteld. Ik vraag me dus af in hoeverre bedrijven als MyCom, Dixons , Dynabyte wel hun spullen geleverd krijgen.
Zoo probleem opgelost, heb de Saturn gebeld in Oberhausen daar zijn ze nog op voorraad, 1 apart laten leggen morgen ophalen
Vanavond even terug naar de MM om mijn geld op te halen
Zoo probleem opgelost, heb de Saturn gebeld in Oberhausen daar zijn ze nog op voorraad, 1 apart laten leggen morgen ophalen
[ Voor 23% gewijzigd door iTec op 05-10-2012 15:51 . Reden: Update winkel. ]
Verwijderd
levertijd Mycom is nu 10 dagen of langer.
Ik wil de tablet dan misschien ook uit Duitsland halen, maar dan vraag ik me af of de taal op de tablet ook in het Duits is. Of kan je dat zelf instellen?
Ik wil de tablet dan misschien ook uit Duitsland halen, maar dan vraag ik me af of de taal op de tablet ook in het Duits is. Of kan je dat zelf instellen?
Na enkele dagen dit topic in de gaten hebben gehouden, heb ik er uiteindelijk voor gekozen om hem toch maar uit Duitsland te halen. Ik heb hem bij de Mediamarkt in papenburg gehaald, daar hadden ze er nog 4 liggen.
Hij is gewoon in te stellen naar andere talen, op de doos na is er niets Duits aan. Ik had hem zelf liever in Nederland gehaald, maar goed wou niet nog langer wachten
Hij is gewoon in te stellen naar andere talen, op de doos na is er niets Duits aan. Ik had hem zelf liever in Nederland gehaald, maar goed wou niet nog langer wachten
Iemand nog info over België? 
Ik koop graag fysiek in een winkel. Vandenborre zegt nog altijd 15 oktober.
Verwijderd
Er wordt helaas heel veel onzin verteld.:
Update betreffende Mediamarkt Arnhem : Mediamarkt wist mij te vertellen dat het voor hun onbekend is wanneer ze uberhaupt de volgende levering krijgen, Asus kampt met grote leverings problemen werd mij verteld. Ik vraag me dus af in hoeverre bedrijven als MyCom, Dixons , Dynabyte wel hun spullen geleverd krijgen.
Zoo probleem opgelost, heb de Saturn gebeld in Oberhausen daar zijn ze nog op voorraad, 1 apart laten leggen morgen ophalen Vanavond even terug naar de MM om mijn geld op te halen
Waarom zijn deze apparaten in Duitsland dan wel gewoon goed leverbaar?
Overigens, als je bij Media Markt bij reserveren een beetje aandringt (evt naar andere verkoper) dan mag je gewoon slechts 15 euro aanbetalen. Dus nooit volledig bedrag aanbetalen....!
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2012 01:06 ]
Bij Dixons in Amsterdam is er een beperkte voorraad.
http://www.dixons.nl/asus-nexus7-brown-2.html
http://www.dixons.nl/asus-nexus7-brown-2.html
[ Voor 146% gewijzigd door janvanduschoten op 07-10-2012 00:54 . Reden: linkje geknipt ]
Fnac, wereldwijd grote retailer, heeft hem al tijden gewoon in voorraad op de site, en heeft winkels in veel landen o.a. een aantal in belgië waaronder Luik.Phalox schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 23:16:
BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,
Verwijderd
Zoals eerder vermeld vanmorgen dus naar Media Markt in Krefeld gereden en er daar 1 gekocht.
Lagen er zo'n 15 stuks op voorraad. Best raar eigenlijk...
Lagen er zo'n 15 stuks op voorraad. Best raar eigenlijk...
Raar ja. Of de Duitsers vinden het niks, of ze krijgen er veel teveel, of wij zijn er helemaal gek van en krijgen er te weinig...
Ik heb hem vorige week donderdag besteld bij Dixons zonder betaling vooraf, en ben gister langs gegaan, niet alleen was de winkel medewerker bijzonder kortaf en onaardig, ook kon hij mij vrijwel niks vertellen over wanneer ik de tablet kon verwachten. "Het kan overmorgen zijn, of het kan volgende maand zijn, ik weet het niet"
Denk dat ik mijn bestelling ga cancelen en langs ga bij de oosterburen.
Denk dat ik mijn bestelling ga cancelen en langs ga bij de oosterburen.
Verwijderd
Duitsland is gewoon een grotere afzet markt, Duitsland heeft vaak ook eerdere bepaalde elektronica. Maar enige waar je rekening mee moet houden is dat formeel je garantie via MediaMarkt Duitsland loopt.
Zojuist een opgehaald bij de Saturn in Oberhausen (CentrO) , voor de geïnteresseerde het is versie C9O.
Verwijderd
@iTec waar vind ik dit versienummer en wat houd dit in? (Beetje offtopic maar hoop toch hier antwoord te krijgen).
Staat op de verpakking SSN nummer en dan de eerste 3 getallen/letters, wat ik gelezen heb zijn dat batchnummers hoe later het batchnummer hoe minder kans op problemen. Ik dacht ik meldt het voor diegene die zich dat afvragenVerwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 19:13:
@iTec waar vind ik dit versienummer en wat houd dit in? (Beetje offtopic maar hoop toch hier antwoord te krijgen).
Verwijderd
Zo te zien heeft BBC 'm weer:
pricewatch: Google Nexus 7 16GB Zwart
* Edit: hmmm... op de BCC website staat ie 'op vooraad' maar zodra ik 'm bestel is het ineens niet meer leverbaar...
* Edit: hmmm... op de BCC website staat ie 'op vooraad' maar zodra ik 'm bestel is het ineens niet meer leverbaar...
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2012 09:08 ]
dit had ik ook al gezien.Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 09:04:
Zo te zien heeft BBC 'm weer:
Op *spam* wordt dagelijk gecontroleerd bij welke shops de nexus wel of niet verkrijgbaar is.
[ Voor 3% gewijzigd door pven op 08-10-2012 10:38 ]
Verwijderd
Of de Nederlandse importeur van ASUS loopt te slapen of te klungelen.partyondude schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 13:19:
Raar ja. Of de Duitsers vinden het niks, of ze krijgen er veel teveel, of wij zijn er helemaal gek van en krijgen er te weinig...
Als iemand het e-mail adres van de NL Inkoper van ASUS weet dan kunnen we misschien hem of haar met z'n allen onze ongenoegen laten weten waarom Duitsland genoeg voorraad heeft en NL bijna niets.
Domme dingen gedaan misschien bij het invullen in het Zuid-Koreanse inkoopsysteem van ASUS?
Vrijdag nog bij de Saturn in Antwerpen geweest, daar lagen ze voor 279,- in de winkel. Maar op het schap stonden er nog een stuk of 20. Dus mocht iemand in de buurt zijn kan je er daar 1 meepakkenPhalox schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 23:16:
Bij de BCC webshop zijn lijken ze weer op voorraad.: vandaag voor 17:30 besteld, morgen in huis.
*weg* kap eens met die tradetracker-links
*weg* kap eens met die tradetracker-links
[ Voor 28% gewijzigd door pven op 08-10-2012 10:28 ]
Verwijderd
Zag het net ook! Alleen als je op 'bestellen' klikt dan staat er dat het niet thuis afgeleverd kan worden en je het ook niet in de winkel kan ophalen.
ronjon schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 08:25:
Bij de BCC webshop zijn lijken ze weer op voorraad.: vandaag voor 17:30 besteld, morgen in huis.
*weg*
[ Voor 11% gewijzigd door pven op 08-10-2012 10:28 ]
da's vreemd, vanochtend kon ik 'm dus daadwerkelijk bestellenVerwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 08:55:
Zag het net ook! Alleen als je op 'bestellen' klikt dan staat er dat het niet thuis afgeleverd kan worden en je het ook niet in de winkel kan ophalen.
[...]
Verwijderd
Zijn waarschijnlijk reeds gereserveerde exemplaren.
ronjon schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:02:
[...]
da's vreemd, vanochtend kon ik 'm dus daadwerkelijk bestellen
Verwijderd
Net een retweet van Mycom. (Ik wacht nu al 2 weken)
Als de leverancier de leverdatum verplaatst doen wij dat ook in ons systeem. Hij staat nu voor vrijdag in de planning. Dus hoop dat het gaat lukken.
Ik heb de hoop opgegeven, als deze vrijdag niet binnen is dan wordt het een dagje Duitsland.
Als de leverancier de leverdatum verplaatst doen wij dat ook in ons systeem. Hij staat nu voor vrijdag in de planning. Dus hoop dat het gaat lukken.
Ik heb de hoop opgegeven, als deze vrijdag niet binnen is dan wordt het een dagje Duitsland.
Verwijderd
de MediaMarkt tip gecheckt: de lokale BCC / Mediamarkt heeft geen enkele voorraad, ook geen demo apparaat en al helemaal geen idee wanneer er weer voorraad is.
Net over de grens in Duitsland liggen er tientallen op voorraad. Dus daar maar aangeschaft.
Werkt tot nu toe bijzonder prettig
Net over de grens in Duitsland liggen er tientallen op voorraad. Dus daar maar aangeschaft.
Werkt tot nu toe bijzonder prettig
Zojuist e-mail ontvangen van Computerland:
Google Nexus 7 tablet morgen op voorraad! Pre-Order nu!
http://ntd42.tripolis.com...R*FBUgg9*Pb4sLgBFVQdoXcV2
http://ntd42.tripolis.com...R*FBUgg9*Pb4sLgBFVQdoXcV2
[ Voor 33% gewijzigd door Gepee op 09-10-2012 16:35 ]
Verwijderd
Hier zojuist mail ontvangen van Komplett met vergelijkbare bericht:
http://ntd42.tripolis.com...y5vQFlddQnv2nL*U8b7QS33vy
http://ntd42.tripolis.com...y5vQFlddQnv2nL*U8b7QS33vy
Verwijderd
ik was in de Dixons in Venlo om mijn xbox 360 slim te halen (100,- btw) en ik zag in de vitrine een N7
Verwijderd
En de Paradigit vooraad is inmiddels weer op.... !!!
I can't remember the last time a product sale was THIS HOT.... dang
(edit: non-apple product)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2012 19:13 . Reden: Toevoeging ]
iPhone 5 misschien?Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 19:12:
Ik snap ook niet goed wat het probleem is. Ik heb al een reservering bij Media Markt staan sinds 3 September, maar ze hebben nog steeds niks binnen gekregen! En dat terwijl Media Markt Utrecht één van de grotere in Nederland zou moeten zijn.
Edit: Ah, je was me 2 sec voor met je edit
[ Voor 4% gewijzigd door BroodjeBami op 09-10-2012 19:18 ]
Ik vind het ook maar bizar. Maar je hoort nergens echt jubelgeluiden van de verkoopcijfers. Het lijkt wel of nederland gewoon zeer slecht bevoorraad wordt ofzo... Ik dacht (gezien de folders enzo) dat het nu wel over zou zijn met dat matige leverbaar zijn.. Maar nee.
Ik ben blij dat ik hem twee weken geleden bij coolblue heb weten te bestellen. Ben er nog steeds erg mee in mijn nopjes
.
Ik ben blij dat ik hem twee weken geleden bij coolblue heb weten te bestellen. Ben er nog steeds erg mee in mijn nopjes
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik meen te herinneren dat de verwachte verkoop 3 miljoen was en het nu was bijgesteld naar 6-8 miljoen en er dus daarom enorme tekorten zijn. Weet echter niet zeker of dit helemaal klopt maar dat het een succes is, dat zeker kijk maar naar de US daar is hij ook heel snel uitverkocht geweest.
Verwijderd
Hoe weet je dat? Stond dat op de site dan? Dus de voorraad van morgen is er al doorheen?Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 19:12:
Pre-ordered bij Komplett. Nu hopen dat ik morgen ook een verzendbevestiging krijg.
Verwijderd
Vandaag weer nieuwe voorraad bij Komplett en via de volgende link nog extra korting (cashback):
http://www.kortingsplanet.nl/korting-bij-Komplett.nl/
http://www.kortingsplanet.nl/korting-bij-Komplett.nl/
[ Voor 21% gewijzigd door janvanduschoten op 10-10-2012 10:34 . Reden: normale link van gemaakt ]
Paradigit zou 'm vandaag ook weer op voorraad hebben: *spam*
[ Voor 41% gewijzigd door pven op 10-10-2012 10:47 ]
Briljant topic.
Alleen vraag ik mij af hoe het komt dat iedereen hem snel (eigenlijk vorige maand al) wil hebben terwijl er sinds enkele weken al geruchten zijn over een mogelijke upgrade. Des al niet te min ik wil hem ook.
Maar voor iedereen check even of alles echt goed werkt als je er eentje hebt. Er schijnen veel productie problemen te zijn door de enorme vraag waardoor de kwaliteit niet altijd even oké is.... Ik heb er helaas al 1 terug gestuurd. Maar buiten het probleem wel een briljante tablet!!
Alleen vraag ik mij af hoe het komt dat iedereen hem snel (eigenlijk vorige maand al) wil hebben terwijl er sinds enkele weken al geruchten zijn over een mogelijke upgrade. Des al niet te min ik wil hem ook.
Maar voor iedereen check even of alles echt goed werkt als je er eentje hebt. Er schijnen veel productie problemen te zijn door de enorme vraag waardoor de kwaliteit niet altijd even oké is.... Ik heb er helaas al 1 terug gestuurd. Maar buiten het probleem wel een briljante tablet!!
Er zijn altijd geruchten over een mogelijke upgrade. Dit ding is net geïntroduceerd Als er één moment is dat je niet bang hoeft te zijn dat er over een week al een upgrade is, is dat net na introductie zou ik zeggen.
Daarnaast is dit gewoon een 'Hot' apparaat dat qua prijs/kwaliteit geen concurrentie kent.
Daarnaast is dit gewoon een 'Hot' apparaat dat qua prijs/kwaliteit geen concurrentie kent.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Let op:
Het melden waar hij nog niet verkrijgbaar is heeft niet veel zin. Volgens de laatste info is hij vanaf 04-09-2012 leverbaar dus ga daar maar van uit. Mocht hij elders nu al wel verkrijgbaar zijn dan kun je dat gerust melden.
Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod
Het melden waar hij nog niet verkrijgbaar is heeft niet veel zin. Volgens de laatste info is hij vanaf 04-09-2012 leverbaar dus ga daar maar van uit. Mocht hij elders nu al wel verkrijgbaar zijn dan kun je dat gerust melden.
Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod