Verwijderd

Net mevrouw van Paradigit gebeld en zij zei dat ik gewoon de status op de website in de gaten moet houden. Zucht ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2012 11:58 ]

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12 20:03
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:44:
Net mevrouw van Paradigit gebeld en zij zei dat ik gewoon de status op de website in de gaten moet houden. Zucht ;)
Er is voorraad!
Wel "5+ beschikbaar" dus niet zo bijster veel..

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:08

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik zit er sterk over te denken mijn order bij MyCom te annuleren en dit ding in het buitenland te bestellen.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Verwijderd

Thanks! Zag het net bij Komplett, dus had daar besteld.

Wel raar dat op de website staat 5+. In winkelwagentje stond toen dat er 50 beschikbaar waren. Nu staat nog steeds op de website dat de voorraad 5+ is, maar als ik het in m'n winkelwagen doe staat dat de voorraad 0 is. Afijn, gelijk betaald natuurlijk dus ik hoop dat ik nog bij de gelukkigen hoor die de Nexus uitgeleverd krijgen.
Sypher schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:03:
[...]

Er is voorraad!
Wel "5+ beschikbaar" dus niet zo bijster veel..
Had mijn order ook bij MyCom geannuleerd. Ze zijn niet eerlijk over hun levertijden (of hun leverancier snapt het niet) en dat vind ik onacceptabel als je klanten vooruit laat betalen.
jagermeister schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:04:
Ik zit er sterk over te denken mijn order bij MyCom te annuleren en dit ding in het buitenland te bestellen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2012 12:08 ]

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:04:

Wel raar dat op de website staat 5+. In winkelwagentje stond toen dat er 50 beschikbaar waren. Nu staat nog steeds op de website dat de voorraad 5+ is, maar als ik het in m'n winkelwagen doe staat dat de voorraad 0 is. Afijn, gelijk betaald natuurlijk dus ik hoop dat ik nog bij de gelukkigen hoor die de Nexus uitgeleverd krijgen.
5+ is gewoon dat er meer dan 5 op voorraad zijn... en volgens de helpdeskmedewerker van komplett.nl was 50 het maximum dat werd weergegeven. Hij gaf aan ze er iig meer dan 50 op voorraad hadden :)

Verwijderd

Cinemaskoop schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:20:
[...]

5+ is gewoon dat er meer dan 5 op voorraad zijn... en volgens de helpdeskmedewerker van komplett.nl was 50 het maximum dat werd weergegeven. Hij gaf aan ze er iig meer dan 50 op voorraad hadden :)
Ah OK, dank voor je toelichting! Ik hoop dat de tablet inderdaad morgen bezorgd wordt. Zou te gek zijn! _/-\o_

Verwijderd

Ik heb na twee weken bellen met BCC, Dixons, Saturn e.d. het opgegeven.
Ben vervolgens afgelopen vrijdag naar de Saturn in Moers (Duitsland) gereden en hier was die nog volop in voorraad.
Ik kan het iedereen aanraden aangezien je als je nu nog reserveert achter in de rij geplaatst wordt en de kans dat je de N7 nog snel gaat ontvangen heel klein is.

• Cinemaskoop
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:33:
Ik heb na twee weken bellen met BCC, Dixons, Saturn e.d. het opgegeven.
Ben vervolgens afgelopen vrijdag naar de Saturn in Moers (Duitsland) gereden en hier was die nog volop in voorraad.
Ik kan het iedereen aanraden aangezien je als je nu nog reserveert achter in de rij geplaatst wordt en de kans dat je de N7 nog snel gaat ontvangen heel klein is.
Er hoeft niet gereserveerd te worden kan je toch hierboven lezen? Komplett.nl en paradigit.nl hebben ze op voorraad

• Joerdgs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-12 20:51
Cinemaskoop schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:37:
[...]

Er hoeft niet gereserveerd te worden kan je toch hierboven lezen? Komplett.nl en paradigit.nl hebben ze op voorraad
De vraag is in hoeverre ze alles echt up-to-date houden op hun site. Wie weet hebben ze al lang meer orders binnen dan ze aan kunnen voldoen.

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
"Mediamarkt en Paradigit krijgen nog deze week leveringen. In november en december breiden we dit verder uit. We doen ons best om dan aan de vraag te voldoen."

http://www.nu.nl/gadgets/...ederland-grote-vraag.html

• Cinemaskoop
Joerdgs schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:46:
[...]

De vraag is in hoeverre ze alles echt up-to-date houden op hun site. Wie weet hebben ze al lang meer orders binnen dan ze aan kunnen voldoen.
Dat ging realtime zeiden ze en ze hadden er een heleboel... verder weet ik het ook niet. Maar dat is normaal wel mijn ervaring ook met komplett

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-12 10:10
Zojuist besteld bij Komplett, voorraadteller staat daar op 50 stuks op voorraad, ben benieuwd!

• heinoh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-08 16:54
Ik vind de bestel status van Komplett wel vaag, er staat nergens dat je ideal betaling goed doorgekomen is en je bestelling blijft staan in 'in behandeling'. Ook geen bevestigingsmail, maar die zal wel pas vanavond komen bij het daadwerkelijke verzenden.
Maar ben benieuwd of ik er morgen daadwerkelijk 1 op de deurmat heb liggen!

• robspijk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01-2023
Hetzelfde geldt voor paradigit.

• ascent
heinoh schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:11:
Ik vind de bestel status van Komplett wel vaag, er staat nergens dat je ideal betaling goed doorgekomen is en je bestelling blijft staan in 'in behandeling'. Ook geen bevestigingsmail, maar die zal wel pas vanavond komen bij het daadwerkelijke verzenden.
Ik heb zojuist een bevestigings mail van komplett gehad -- na de iDEAL betaling zegt ie dat alles OK is en dat 'ie je terugstuurt naar de orginele site .. dat laatste stuk werkt niet; de redirect knalt er met een 404 uit 8)7

Maargoed, orderbevestiging dus wel binnen.

• Tomasu
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-07 15:21
heinoh schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:11:
Je zou standaard een orderbevestigingsmail moeten ontvangen na betaling.
Also, in de avond krijg je een trackingnummer per mail zodra deze bij PostNL (of Kiala) wordt aangeboden.

[Algemene info] Momenteel nog +- 200 stuks op voorraad bij Komplett.

• ascent
Tomasu schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:18:
[...]

[Algemene info] Momenteel nog +- 200 stuks op voorraad.
Waar is dat op voorraad? Of moet ik even 't threadje door om te zien waar je werkt :-) enne, hoe actueel is die voorraad? ;-)

Verwijderd

Ben ook benieuwd!
ascent schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:21:
[...]

Waar is dat op voorraad? Of moet ik even 't threadje door om te zien waar je werkt :-) enne, hoe actueel is die voorraad? ;-)

• Tomasu
ascent schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:21:
[...]

Misschien idd wel handig te vermelden, dacht dat hij duidelijk was na reactie op een Komplett opmerking.
Anways +-200 bij Komplett en dat was actueel om 15:15u :)

Verwijderd

Staat nu, 15:26, op 50 stuks bij Komplett. 150 verkocht in 10 minuten ?

• heinoh
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:27:
Staat nu, 15:26, op 50 stuks bij Komplett. 150 verkocht in 10 minuten ?
De site geeft maximaal 50 aan. Dus zijn er wel meer.

• jagermeister

jagermeister

Ik heb verdomme mijn Random Reader van de Rabobank niet bij me. Bestellen moet dus wachten tot vanavond.

[ Voor 24% gewijzigd door jagermeister op 10-10-2012 15:29 ]

• ascent
Tomasu schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:25:
[...]

Misschien idd wel handig te vermelden, dacht dat hij duidelijk was na reactie op een Komplett opmerking.
Anways +-200 bij Komplett en dat was actueel om 15:15u :)
Eens eens -- ach, ik kom net voor 't eerst dit draadje binnenstuiteren dus misschien kent iedereen 'm hier al en weet iedereen dat 'ie bij de MyCom werkt oid, ik noem maar wat. Maar, helder, dat voelt in elk geval als "voldoende voorraad"!

• heinoh
Tomasu schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:18:
[...]

Je zou standaard een orderbevestigingsmail moeten ontvangen na betaling.
Also, in de avond krijg je een trackingnummer per mail zodra deze bij PostNL (of Kiala) wordt aangeboden.

[Algemene info] Momenteel nog +- 200 stuks op voorraad.
Even gebeld: mijn email adres was niet doorgekomen bij de bestelling. Mij werd verteld dat ik hem morgen kan verwachten :) Me happy!

• ascent
heinoh schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:30:
[...]

Even gebeld: mijn email adres was niet doorgekomen bij de bestelling. Mij werd verteld dat ik hem morgen kan verwachten :) Me happy!
de vraag is, wat heb je dan wél ingetikt :-)

• MrvdB
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-12 14:19
Inmiddels een bestelling geplaatst bij Computerland. Ben erg benieuwd of hij daadwerkelijk vanavond wordt verzonden.

• heinoh
ascent schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:37:
[...]

de vraag is, wat heb je dan wél ingetikt :-)
Mijn email adres stond wel bij mijn account gegevens maar niet bij de bestelling. Heel vreemd allemaal. (het is zelfs mijn inlognaam) Anyhow nu accessoires uitzoeken. Dus ik hop even naar een ander draadje.

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op hoop van zegen ook net 1 besteld bij Komplett.nl (16:00 uur), nog 50 op voorraad

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-11 09:00
Gisteravond m'n oom die ook een Nexus7 wilde de tip gegeven eens te kijken bij de MM in Hertzhogenrat, aangezien die hier vaker is langsgekomen en andere winkels hem toch niet op voorraad hebben. Guess what, Duitsland heeft ze nog! :P

Verwijderd

Net mijn order geannuleerd bij MyCom, ben het wachten wel een beetje beu.
Laat ik hem maar bestellen wanneer ik een zekerheid heb.
Moet nu zo een 3 dagen wachten op mijn geld terug, zal zeker ook 3 weken gaan duren :)

Verwijderd

Ik was vandaag de status van mijn order aan het vragen in de Paradigit in Breda, dat was rond half 2. De man vertelde mij dat er 700 op het hoofdkantoor waren aangekomen op maandag, en 260 gereserveerd/besteld door klanten. Er zijn er dus nog zo'n 400 over, maar dat was om half 2. Geen idee hoe dat nu zit. Ik heb 'm in ieder geval morgen of overmorgen :).

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:05:
Net mijn order geannuleerd bij MyCom, ben het wachten wel een beetje beu.
Laat ik hem maar bestellen wanneer ik een zekerheid heb.
Moet nu zo een 3 dagen wachten op mijn geld terug, zal zeker ook 3 weken gaan duren :)
Ik had 8 oktober bij MyCom geannuleerd en vanochtend stond het geld weer op mijn rekening.

Edit: Heeft iemand al een verzendbevestiging van Komplett?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2012 22:22 ]

• Joerdgs
Edit: Heeft iemand al een verzendbevestiging van Komplett?
Heb ook nog niks ontvangen, en ik had gisteravond al bij Komplett gepre-ordered. Morgen maar even bellen als er 's ochtends nog niks is.

Verwijderd

Joerdgs schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 22:25:
[...]

Heb ook nog niks ontvangen, en ik had gisteravond al bij Komplett gepre-ordered. Morgen maar even bellen als er 's ochtends nog niks is.
Hopen dat de mailtjes zo verstuurd worden! Wellicht worden die berichtjes wat later verwerkt, net zoals bijvoorbeeld bij Bol.com (daar krijg je het bericht vaak 's nachts)

Edit: nu een mailtje dat bestelling is klaargemaakt voor verzending. Spannend!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2012 23:08 ]

• MarnixHobbelink
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-10 20:19
Heb hem ook vanmiddag (rond 14.20) bij Komplett besteld, ook ik heb nog geen verzendbevestiging gekregen!

[ Voor 6% gewijzigd door MarnixHobbelink op 10-10-2012 22:52 ]

• bitpixl
  • Niet online
hier ook nog geen verzendbevestiging van komplett...

• Ivo_J
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-12 09:03
Hier ook gisteravond besteld, maar nog geen verzendbevestiging. Status nog steeds 'in behandeling' :s

• MarnixHobbelink
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-10 20:19
Heb net mijn verzendbevestiging gekregen, heb hem besteld om 14.12 dus iedereen die voor mij was krijgt hem wss sowieso!

• slashdev
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-12 23:44
Idem bevestiging van komplett

PSN ID= initsix, steamid = slashdev

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 23:10

Iwes

Blaat

Gister om 8 uur besteld bij Komplett. Zonet een mailtje gehad:
Geachte I Stolte,

Uw bestelling met ordernummer xxx, is zojuist door ons magazijn klaar gemaakt voor verzending.
Uw bestelling zal binnenkort worden verzonden met Kiala.
Ik was er even bang voor gezien de shopreviews en de hoeveelheid mensen die azen op een Nexus, maar dat wordt dus morgen na het werk het dingetje ophalen :)

Blaat!

• Ivo_J
  • Laatst online: 24-12 09:03
Same here, net de bevestiging gekregen. Komplett geeft trouwens nog steeds aan dat hij op voorraad is. Voor de liefhebber heb ik nog een reservering staan bij Paradigit Eindhoven. Komen als het goed is morgen in de verkoop

• Joerdgs
Ook Komplett's bevestiging gekregen. Er staat dat het klaar is gemaakt voor verzending, maar dat het nog wel in hun magazijn ligt. Ik weet niet precies hoe ze die verzendingen regelen; geven ze die morgenochtend vroeg aan PostNL af en worden die dan dezelfde dag bezorgd?

Verwijderd

Joerdgs schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 23:39:
Ook Komplett's bevestiging gekregen. Er staat dat het klaar is gemaakt voor verzending, maar dat het nog wel in hun magazijn ligt. Ik weet niet precies hoe ze die verzendingen regelen; geven ze die morgenochtend vroeg aan PostNL af en worden die dan dezelfde dag bezorgd?
Nee, er staat "Uw bestelling met ordernummer XXXX, is zojuist door ons magazijn klaar gemaakt voor verzending. Uw bestelling zal binnenkort worden verzonden met PostNL."

Denk dat ze een deal hebben met TNT, dat pakketten nog later op de avond aangeleverd/opgehaald kunnen worden.

• Tomasu
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 23:47:
[...]

Nee, er staat "Uw bestelling met ordernummer XXXX, is zojuist door ons magazijn klaar gemaakt voor verzending. Uw bestelling zal binnenkort worden verzonden met PostNL."

Denk dat ze een deal hebben met TNT, dat pakketten nog later op de avond aangeleverd/opgehaald kunnen worden.
'S avonds aanmelding bij PostNL en met transport naar sorteercentrum, zodat ze vroeg in de ochtend kunnen worden gesorteerd en in de afleverroute komen. Levering zou dan ook morgen binnen moeten komen, zolang er geen problemen tussendoor ontstaan ;)

• Den the Man
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Wat op zich wel grappig is, is dat komplett nog steeds als voorraad 5+ geeft.

Gister rond 5'en in de middag heb ik de tablet ook besteld. Heb 5 over 11 een mail gekregen dat hij via Kiala verstuurd wordt.

Het 'grote' wachten is begonnen :P

Pak je rust!

• MrvdB
  • Laatst online: 12-12 14:19
Ook bij computerland klopt de voorraad. Althans ik heb hem gisteren middag besteld en inmiddels verzendbevestiging ontvangen en op de track en trace is te zien dat PostNL hem al in hun molen hebben zitten.

• robspijk
Ook van Paradigit om 23:10 bevestiging gekregen dat de bestelling zojuist door het magazijn klaar gemaakt is voor verzending.
Bestelling wordt vandaag tussen 8 AM en 4 PM afgeleverd door PostNL.

Nog even dus........

• Keerzijde
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-12 17:51
Is er al meer nieuws wanneer de 32GB variant leverbaar wordt?
Niet dat ik die zo interessant vind, maar gezien de (verwachte) prijsstelling van 260,-
zal de 16GB versie dan wel iets in prijs zakken.
Tegen die tijd zal hij hopelijk ook normaal leverbaar zijn.
(Nog liever de 8GB variant voor 200,- gehad, maar ja...)

• ascent
Ook hier ontvangstbevestiging gehad, bezorging tussen 13:00 en 15:00

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-12 19:17
Ik wil er ook eentje kopen, net op paradigit en computerland gekeken, niet op voorraad.
Weet er iemand andere shop waar ze hem nu op voorraad hebben?

• robspijk
Kijk net op de site van paradigit, en je kunt er nog steeds bestellen:
http://www.paradigit.nl/p...k0mi1100570u/default.aspx

• mngm
Ik keek net, en er stond dat ze geen meer hadden, even refreshen en ze hadden er nog meer dan 5. Vlug eentje bestellen :)

Edit: en nu bij het bestellen is hij plots weer niet meer op voorraad. Grr.

[ Voor 24% gewijzigd door mngm op 11-10-2012 09:37 ]

• mngm
w00t, naar de lokale elektronikaboer gebeld (vandenborre), en daar hadden ze 1 op stock. Vanmiddag oppikken :)

• jagermeister

jagermeister

Gisteren rond een uur of 7 's avonds bij Computerland besteld. Hij was nog op voorraad volgens de site. "Voor 21:00 uur besteld is de volgende dag bezorgd", stond er nog bij. Momenteel nog geen verzendbevestiging gehad. Order staat nog op "In behandeling".

Inmiddels blijkt ie ook niet meer op voorraad. Ik krijg het gevoel dat hij vandaag dus niet verzonden gaat worden en ik weer kan gaan wachten.

Fuck zeg... die webshops moeten eens zorgen dat hun voorraadsysteem klopt. :(

Verwijderd

jagermeister schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:33:
Gisteren rond een uur of 7 's avonds bij Computerland besteld. Hij was nog op voorraad volgens de site. "Voor 21:00 uur besteld is de volgende dag bezorgd", stond er nog bij. Momenteel nog geen verzendbevestiging gehad. Order staat nog op "In behandeling".

Inmiddels blijkt ie ook niet meer op voorraad. Ik krijg het gevoel dat hij vandaag dus niet verzonden gaat worden en ik weer kan gaan wachten.

Fuck zeg... die webshops moeten eens zorgen dat hun voorraadsysteem klopt. :(
Zelfde verhaal, maar dan bij komplett, ga denk ik maar proberen om de order weer te cancelen.

• bitpixl
  • Niet online
Even een update, gistermiddag dus om 16:00 uur besteld bij Komplett, om 23:00 verzendbevestiging gehad en volgens de tracker zal hij tussen 13:30 en 15:30 uur worden bezorgd. Als ik hem straks daadwerkelijk in mijn handen heb, niets dan lof over de supersnelle bezorging!

• sbm
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09-2024

sbm

Keerzijde schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:17:
Is er al meer nieuws wanneer de 32GB variant leverbaar wordt?
Niet dat ik die zo interessant vind, maar gezien de (verwachte) prijsstelling van 260,-
zal de 16GB versie dan wel iets in prijs zakken.
Tegen die tijd zal hij hopelijk ook normaal leverbaar zijn.
(Nog liever de 8GB variant voor 200,- gehad, maar ja...)
Verwachting is dat de 16GB versie vervangen gaat worden door de 32GB versie. De 32GB versie zal dan het prijspunt krijgen van de huidige 16GB versie. Uiteraard is dit speculatie...

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:09:
[...]

Zelfde verhaal, maar dan bij komplett, ga denk ik maar proberen om de order weer te cancelen.
Tja, ik heb ze een mail gestuurd met de vraag hoe dit zit. Maar ja.. ze streven er naar om hem binnen 4! werkdagen te beantwoorden. Gaat hem dus niet worden dit.

Ik ga hem ook cancelen en rij dit weekend misschien wel ff naar Saturn Oberhausen.

Hoe kom ik er achter of hij daar op voorraad is?

• Tomasu
Paradigit en Komplett hebben er momenteel geen meer beschikbaar voor online verkoop, misschien dat er nog wat in een filiaal zullen liggen van Paradigit. Heb vernomen dat de volgende batch pas weer over enige tijd (lees: ergens november) weer binnen gaat komen.

Gezien de grote populariteit had het voorraadsysteem inderdaad wat issues, maar het schijnt dat ze enkele tientallen appart hebben gehouden zodat de voorraad eerder op zou lijken. Hierdoor kunnen klanten, die nog hadden besteld toen er geen voorraad meer was, alsnog het product verwachten.
Het is alleen wel zo dat die extra voorraad eerst vrij moet worden gegeven en dat is een kwestie van een dag, misschien 2?

Voor de mensen die hierboven denken net buiten de boot te vallen...er is dus nog een redelijke kans ^^

• jistelrooij
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-04-2024
Ik had hem besteld bij Paradigit, order was in behandeling. Nu is hij verwerkt, kan de factuur downloaden maar ik heb nog geen afhaalbewijs gehad.

Hopen dat ik die nog krijg dan. Anders wachten maar weer

• jagermeister

jagermeister

Heb zojuist even gebeld met Computerland. Belgische dame aan de telefoon wist mij te vertellen dat de order vandaag klaar wordt gemaakt voor verzending en dat hij verstuurd zal worden. Morgen heb ik hem waarschijnlijk in huis.

Weliswaar niet de beloofde volgende dag in huis, maar ik klaag nu niet :)

Order is inmiddels ook verwerkt, dus ik heb er alle vertrouwen in.

[ Voor 0% gewijzigd door jagermeister op 11-10-2012 13:00 . Reden: typo ]

• Maj-Maj
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-11 10:23
Podverdorie, nou staat bij Norrod/Komplett, etc. dat de volgende voorraad er pas op 30 december is?! Zetten ze die datum daar neer omdat onduidelijk is wanneer de volgende voorraad komt, of omdat 'ie echt pas zo laat binnenkomt?

• zoek
  • Laatst online: 04-07 12:10
Heb gisteren besteld bij Paradigit. Telefonisch contact gehad omdat de order niet verwerk werd. Als het goed is komt de verzendbevestiging vanavond na 22.00 uur.

Overigens: Paradigit = Compterland = Komplett = NoRRoD dus alle bestellingen zullen van hetzelfde stapeltje komen ;)

zie: Wikipedia: Paradigit

• robspijk
Yessssss. Gisteren besteld om 11:30 bij Paradigit, zonet geleverd. Dat wordt een drukke avond.

[ Voor 13% gewijzigd door robspijk op 11-10-2012 14:52 ]

• mrbullfiddle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-07 13:13
Yes!!!!,
Gisteren besteld om ong 17.00 uur bij paradigit, nu net bericht dat pakketje op te halen is op Kiala punt,
tuut tuut, dassnel :-)

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Gisteren bij Komplett besteld rond 15:45, vanmiddag om 12:30 stond de postbode op de stoep met mijn Nexus 7! :)

• bitpixl
  • Niet online
Mijne is ook netjes bezorgd :)

Verwijderd

Inmiddels ook weer leverbaar bij Saturn Venlo.
Heb mijn reservering zojuist geannuleerd, dus er zou er eentje vrij moeten zijn.

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-12 14:35
Misschien een tip... Had gistermiddag bij Komplett besteld en daarnet werd ie bezorgd. :D
Ze hadden nog voorraad gisteravond.

Something something

Verwijderd

Net mijn bestelling bij Paradigit Wageningen opgehaald, er waren nog 10 stuks op vooraad voor de vrije verkoop.

• jistelrooij
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-04-2024
Volgens het mailcontact met Paradigit customerservice zou ik mijn afhaalbericht moeten krijgen zodra hij binnen is in de winkel in Eindhoven.

[ Voor 3% gewijzigd door jistelrooij op 11-10-2012 15:56 ]

• Xerras
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-12 13:21
Net gereserveerd bij Pardigit Leiden en gelijk mailtje gehad dat hij apart zou liggen. Hij word zo opgehaald, ben benieuwd :D

• jagermeister

jagermeister

Voor de mensen die bij MyCom besteld hebben of willen gaan bestellen.

Ik kreeg zojuist deze mail:
Vertraging Asus Nexus 7

Geachte klant,

U heeft kortgeleden bij ons een bestelling geplaatst voor een Asus Nexus 7. Door de enorm grote vraag naar dit product zijn wij op dit moment niet in staat om aan deze vraag te voldoen. De tablet zal daarom de aankomende weken helaas zeer beperkt leverbaar zijn.

Door middel van deze e-mail brengen wij u op de hoogte van wat op dit moment de stand van zaken is. Wij verwachten de Asus Nexus 7 in week 44 te leveren. Mocht de leverdatum onverhoopt toch wijzigen, dan bent u uiteraard de eerste aan wie wij dit zullen communiceren.

Onze excuses voor het ongemak,

Met vriendelijke groet,

MyCom NEDERLAND B.V.
E-mail: info@mycom.nl
Had mijn order inmiddels geannuleerd, dus voor mij gaat dit iig niet meer op.

• chembee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-12 16:17
Gistermiddag bij Komplett besteld, zojuist aan de deur afgeleverd.

Panasonic DMC-LX3

• r.steenis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-12 21:30
Wat heb ik een spijt dat ik mijn Nexus7 bij MyCom heb besteld. Week 44 is nog verweg :(

You’re a nut! you’re crazy in the coconut!

• Xerras
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-12 13:21
Ver weg genoeg om te kijken of je hem niet ergens in de winkel kan halen en MyCom annuleren?

Verwijderd

WhaaaHOo..
Gister besteld bij Paradigit "Den Bosch", ik kan hem morgen ophalen.

What a way to start the weekend.

• JaapB
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:37
r.steenis schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:17:
Wat heb ik een spijt dat ik mijn Nexus7 bij MyCom heb besteld. Week 44 is nog verweg :(
Ik heb drie weken geleden bij Dixons besteld, Gisteren een mail gestuurd dat om hun heen heel veel wordt uitgeleverd en hoe dit zit. Antwoord dat ze eind volgende week op 12 oktober ??? een lading binnen denken te krijgen. Nog geen 3 uur later een standaardmail dat er leveringsproblemen zijn en dat het nu week 44 dreigt te worden. Nu een gevoel van had ik maar... :( :(

bijnaleek

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Vanmiddag bij de mediamarkt in Almere, een hele bak vol met nexussen 7 voor 249 euro.

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

• Joerdgs
Heb mijn Nexus van Komplett ook een paar uur geleden ontvangen. Veel geluk allemaal :)

• pvanmegen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-12 12:12
Iedereen vol lof over Komplett... helaas:

Beschikbaarheid:

0 stuks op voorraad.
Verwacht op 07 november

Live today! Nobody promised you tomorrow.

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-12 20:20
mediamarkt Almere heeft een hele bak vol boven staan!

• zoek
Zojuist de (gisteren al) verwachte verzendbevestiging van Paradigit ontvangen. Dat komt goed dus.

Als ik hun site mag geloven zijn ze nu nog steeds in 8 winkels in NL te reserveren/af te halen.

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
Van Dixons net een mailtje binnen over de levertijd;
Geachte klant,

U heeft kortgeleden bij ons een bestelling geplaatst voor een Asus Nexus 7. Door de enorm grote vraag naar dit product zijn wij op dit moment niet in staat om aan deze vraag te voldoen. De tablet zal daarom de aankomende weken helaas zeer beperkt leverbaar zijn.

Door middel van deze e-mail brengen wij u op de hoogte van wat op dit moment de stand van zaken is. Wij verwachten de Asus Nexus 7 in week 44 te leveren. Mocht de leverdatum onverhoopt toch wijzigen, dan bent u uiteraard de eerste aan wie wij dit zullen communiceren.
Week 44, dus rond de maandwisseling van oktober-november voor diegenen die hem nog niet hebben.
Het is dat het zo ver rijden is naar Almere om een tabletje te halen :P

• JaapB
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:37
Sedative schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 23:37:
Van Dixons net een mailtje binnen over de levertijd;

[...]

Week 44, dus rond de maandwisseling van oktober-november voor diegenen die hem nog niet hebben.
Het is dat het zo ver rijden is naar Almere om een tabletje te halen :P
INderdaad, om nu 350 kilometer te moeten rijden voor een tablet is net even te gek. Bovendien is er zoiets als werken.. Maar van dat automatisch gegenereerde mailtje van Dixons werd ik nu niet direct vrolijk. Want nu hebben ze nog 4 weken mijn geld en ze leveren geen product.

bijnaleek

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Als er iemand er nog een nodig heeft in Amsterdam ligt er een gereserveerd bij MM Arena, ik heb er inmiddels al een. Laat maar even weten, anders annuleer ik hem :)

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

• bijsterboschje
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-07 18:23
Ik heb net even telefonisch contact gehad met MM Zwolle en deze hebben hem ook op voorraad. Ze rekenen echter wel 21 % BTW dus kost hij 253,19 :P

Verwijderd

Voor de Belgen en Nederlandse grensgevallen:

Bij saturn in Antwerpen (meir) lag er gisterenavond nog een stapeltje, ben nu ook trotse bezitter. :-)

• zoek
Ik heb de mijne ook binnen. Voor wie nog zoekende is, bij Paradigit: Op voorraad in 18 winkels.

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
Media Markt Den Haag ‏@MediaMarktDHaag

Ook bij #MediaMarkt #DenHaag is de Asus Nexus 7 weer op voorraad. Kom hem nu halen!

• poursuivant
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-03 21:45
Telefonische navraag bij Media Markt Almere Stad vanochtend: 30 stuks op voorraad. Een uurtje geleden irl gecheckt en dit klopt. Er staat "een bak vol" te wachten op nieuwe eigenaars.

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-12 14:38
MM Zwolle heeft ze ook
Nu bij #MM Zwolle, de Asus Google Nexus 7 16 GB WiFi beperkt op voorraad! Kom snel langs, want op = op!!

Verwijderd

Heb m'n nexus nu een dagje na reservering bij Paradigit en ik ben ontzettend tevreden, beetje lullig dat ik twee dagen heb gewacht en anderen een maand ofzo.

Verwijderd

Yesss.... Ikke ook Bij Paradigit.

Weet iemand of er al een SmartCover is voor dit ding?
Magnetisch waardoor je toestel aan en uit gaat...??

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-12 17:09
Jawel, check accessoires topic

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11 18:22
Bij de Mediamarkt Utrecht zijn ze weer binnen. Ik had er een gereserveerd, maar uiteindelijk diezelfde dag ergens anders een kunnen bestellen, dus reservering geannuleerd. Werd net toch nog gebeld dat ze er een apart konden houden, wel netjes van ze.

Dus mocht iemand nog op zoek zijn, MM heeft iig iets binnen.

Verwijderd

Heb je de link voor me... ?

Thanks in advance

• robspijk

• mvkdev
  • Laatst online: 20-12 20:44
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:57:
Heb m'n nexus nu een dagje na reservering bij Paradigit en ik ben ontzettend tevreden, beetje lullig dat ik twee dagen heb gewacht en anderen een maand ofzo.
Valt wel mee, ik had hem vorige week binnen 2 dagen via FNAC.com/.be was alleen wel 15eur verzendkosten kwijt. :)

• poursuivant
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-03 21:45
En ook Saturn Nieuwegein heeft er een stuk of 20 voor het grijpen.
Pagina: 1 ... 26 ... 34 Laatste

Let op:
Het melden waar hij nog niet verkrijgbaar is heeft niet veel zin. Volgens de laatste info is hij vanaf 04-09-2012 leverbaar dus ga daar maar van uit. Mocht hij elders nu al wel verkrijgbaar zijn dan kun je dat gerust melden.

Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod