Net mevrouw van Paradigit gebeld en zij zei dat ik gewoon de status op de website in de gaten moet houden. Zucht
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2012 11:58 ]
Verwijderd
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2012 11:58 ]
Er is voorraad!Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:44:
Net mevrouw van Paradigit gebeld en zij zei dat ik gewoon de status op de website in de gaten moet houden. Zucht
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
Had mijn order ook bij MyCom geannuleerd. Ze zijn niet eerlijk over hun levertijden (of hun leverancier snapt het niet) en dat vind ik onacceptabel als je klanten vooruit laat betalen.Sypher schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:03:
[...]
Er is voorraad!
Wel "5+ beschikbaar" dus niet zo bijster veel..
jagermeister schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:04:
Ik zit er sterk over te denken mijn order bij MyCom te annuleren en dit ding in het buitenland te bestellen.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2012 12:08 ]
5+ is gewoon dat er meer dan 5 op voorraad zijn... en volgens de helpdeskmedewerker van komplett.nl was 50 het maximum dat werd weergegeven. Hij gaf aan ze er iig meer dan 50 op voorraad haddenVerwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:04:
Wel raar dat op de website staat 5+. In winkelwagentje stond toen dat er 50 beschikbaar waren. Nu staat nog steeds op de website dat de voorraad 5+ is, maar als ik het in m'n winkelwagen doe staat dat de voorraad 0 is. Afijn, gelijk betaald natuurlijk dus ik hoop dat ik nog bij de gelukkigen hoor die de Nexus uitgeleverd krijgen.
Verwijderd
Ah OK, dank voor je toelichting! Ik hoop dat de tablet inderdaad morgen bezorgd wordt. Zou te gek zijn!Cinemaskoop schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:20:
[...]
5+ is gewoon dat er meer dan 5 op voorraad zijn... en volgens de helpdeskmedewerker van komplett.nl was 50 het maximum dat werd weergegeven. Hij gaf aan ze er iig meer dan 50 op voorraad hadden
Verwijderd
Er hoeft niet gereserveerd te worden kan je toch hierboven lezen? Komplett.nl en paradigit.nl hebben ze op voorraadVerwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:33:
Ik heb na twee weken bellen met BCC, Dixons, Saturn e.d. het opgegeven.
Ben vervolgens afgelopen vrijdag naar de Saturn in Moers (Duitsland) gereden en hier was die nog volop in voorraad.
Ik kan het iedereen aanraden aangezien je als je nu nog reserveert achter in de rij geplaatst wordt en de kans dat je de N7 nog snel gaat ontvangen heel klein is.
De vraag is in hoeverre ze alles echt up-to-date houden op hun site. Wie weet hebben ze al lang meer orders binnen dan ze aan kunnen voldoen.Cinemaskoop schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:37:
[...]
Er hoeft niet gereserveerd te worden kan je toch hierboven lezen? Komplett.nl en paradigit.nl hebben ze op voorraad
Dat ging realtime zeiden ze en ze hadden er een heleboel... verder weet ik het ook niet. Maar dat is normaal wel mijn ervaring ook met komplettJoerdgs schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:46:
[...]
De vraag is in hoeverre ze alles echt up-to-date houden op hun site. Wie weet hebben ze al lang meer orders binnen dan ze aan kunnen voldoen.
Ik heb zojuist een bevestigings mail van komplett gehad -- na de iDEAL betaling zegt ie dat alles OK is en dat 'ie je terugstuurt naar de orginele site .. dat laatste stuk werkt niet; de redirect knalt er met een 404 uitheinoh schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:11:
Ik vind de bestel status van Komplett wel vaag, er staat nergens dat je ideal betaling goed doorgekomen is en je bestelling blijft staan in 'in behandeling'. Ook geen bevestigingsmail, maar die zal wel pas vanavond komen bij het daadwerkelijke verzenden.
Maar ben benieuwd of ik er morgen daadwerkelijk 1 op de deurmat heb liggen!
Je zou standaard een orderbevestigingsmail moeten ontvangen na betaling.heinoh schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:11:
Ik vind de bestel status van Komplett wel vaag, er staat nergens dat je ideal betaling goed doorgekomen is en je bestelling blijft staan in 'in behandeling'. Ook geen bevestigingsmail, maar die zal wel pas vanavond komen bij het daadwerkelijke verzenden.
Maar ben benieuwd of ik er morgen daadwerkelijk 1 op de deurmat heb liggen!
Waar is dat op voorraad? Of moet ik even 't threadje door om te zien waar je werkt :-) enne, hoe actueel is die voorraad? ;-)Tomasu schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:18:
[...]
[Algemene info] Momenteel nog +- 200 stuks op voorraad.
Verwijderd
ascent schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:21:
[...]
Waar is dat op voorraad? Of moet ik even 't threadje door om te zien waar je werkt :-) enne, hoe actueel is die voorraad? ;-)
Misschien idd wel handig te vermelden, dacht dat hij duidelijk was na reactie op een Komplett opmerking.ascent schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:21:
[...]
Waar is dat op voorraad? Of moet ik even 't threadje door om te zien waar je werkt :-) enne, hoe actueel is die voorraad? ;-)
De site geeft maximaal 50 aan. Dus zijn er wel meer.Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:27:
Staat nu, 15:26, op 50 stuks bij Komplett. 150 verkocht in 10 minuten ?
[ Voor 24% gewijzigd door jagermeister op 10-10-2012 15:29 ]
Eens eens -- ach, ik kom net voor 't eerst dit draadje binnenstuiteren dus misschien kent iedereen 'm hier al en weet iedereen dat 'ie bij de MyCom werkt oid, ik noem maar wat. Maar, helder, dat voelt in elk geval als "voldoende voorraad"!Tomasu schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:25:
[...]
Misschien idd wel handig te vermelden, dacht dat hij duidelijk was na reactie op een Komplett opmerking.
Anways +-200 bij Komplett en dat was actueel om 15:15u
Even gebeld: mijn email adres was niet doorgekomen bij de bestelling. Mij werd verteld dat ik hem morgen kan verwachtenTomasu schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:18:
[...]
Je zou standaard een orderbevestigingsmail moeten ontvangen na betaling.
Also, in de avond krijg je een trackingnummer per mail zodra deze bij PostNL (of Kiala) wordt aangeboden.
[Algemene info] Momenteel nog +- 200 stuks op voorraad.
de vraag is, wat heb je dan wél ingetikt :-)heinoh schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:30:
[...]
Even gebeld: mijn email adres was niet doorgekomen bij de bestelling. Mij werd verteld dat ik hem morgen kan verwachtenMe happy!
Mijn email adres stond wel bij mijn account gegevens maar niet bij de bestelling. Heel vreemd allemaal. (het is zelfs mijn inlognaam) Anyhow nu accessoires uitzoeken. Dus ik hop even naar een ander draadje.ascent schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:37:
[...]
de vraag is, wat heb je dan wél ingetikt :-)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik had 8 oktober bij MyCom geannuleerd en vanochtend stond het geld weer op mijn rekening.Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:05:
Net mijn order geannuleerd bij MyCom, ben het wachten wel een beetje beu.
Laat ik hem maar bestellen wanneer ik een zekerheid heb.
Moet nu zo een 3 dagen wachten op mijn geld terug, zal zeker ook 3 weken gaan duren
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2012 22:22 ]
Heb ook nog niks ontvangen, en ik had gisteravond al bij Komplett gepre-ordered. Morgen maar even bellen als er 's ochtends nog niks is.Edit: Heeft iemand al een verzendbevestiging van Komplett?
Verwijderd
Hopen dat de mailtjes zo verstuurd worden! Wellicht worden die berichtjes wat later verwerkt, net zoals bijvoorbeeld bij Bol.com (daar krijg je het bericht vaak 's nachts)Joerdgs schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 22:25:
[...]
Heb ook nog niks ontvangen, en ik had gisteravond al bij Komplett gepre-ordered. Morgen maar even bellen als er 's ochtends nog niks is.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2012 23:08 ]
[ Voor 6% gewijzigd door MarnixHobbelink op 10-10-2012 22:52 ]
PSN ID= initsix, steamid = slashdev
Ik was er even bang voor gezien de shopreviews en de hoeveelheid mensen die azen op een Nexus, maar dat wordt dus morgen na het werk het dingetje ophalenGeachte I Stolte,
Uw bestelling met ordernummer xxx, is zojuist door ons magazijn klaar gemaakt voor verzending.
Uw bestelling zal binnenkort worden verzonden met Kiala.
Blaat!
Verwijderd
Nee, er staat "Uw bestelling met ordernummer XXXX, is zojuist door ons magazijn klaar gemaakt voor verzending. Uw bestelling zal binnenkort worden verzonden met PostNL."Joerdgs schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 23:39:
Ook Komplett's bevestiging gekregen. Er staat dat het klaar is gemaakt voor verzending, maar dat het nog wel in hun magazijn ligt. Ik weet niet precies hoe ze die verzendingen regelen; geven ze die morgenochtend vroeg aan PostNL af en worden die dan dezelfde dag bezorgd?
'S avonds aanmelding bij PostNL en met transport naar sorteercentrum, zodat ze vroeg in de ochtend kunnen worden gesorteerd en in de afleverroute komen. Levering zou dan ook morgen binnen moeten komen, zolang er geen problemen tussendoor ontstaanVerwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 23:47:
[...]
Nee, er staat "Uw bestelling met ordernummer XXXX, is zojuist door ons magazijn klaar gemaakt voor verzending. Uw bestelling zal binnenkort worden verzonden met PostNL."
Denk dat ze een deal hebben met TNT, dat pakketten nog later op de avond aangeleverd/opgehaald kunnen worden.
Pak je rust!
[ Voor 24% gewijzigd door mngm op 11-10-2012 09:37 ]
Verwijderd
Zelfde verhaal, maar dan bij komplett, ga denk ik maar proberen om de order weer te cancelen.jagermeister schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:33:
Gisteren rond een uur of 7 's avonds bij Computerland besteld. Hij was nog op voorraad volgens de site. "Voor 21:00 uur besteld is de volgende dag bezorgd", stond er nog bij. Momenteel nog geen verzendbevestiging gehad. Order staat nog op "In behandeling".
Inmiddels blijkt ie ook niet meer op voorraad. Ik krijg het gevoel dat hij vandaag dus niet verzonden gaat worden en ik weer kan gaan wachten.
Fuck zeg... die webshops moeten eens zorgen dat hun voorraadsysteem klopt.
Verwachting is dat de 16GB versie vervangen gaat worden door de 32GB versie. De 32GB versie zal dan het prijspunt krijgen van de huidige 16GB versie. Uiteraard is dit speculatie...Keerzijde schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:17:
Is er al meer nieuws wanneer de 32GB variant leverbaar wordt?
Niet dat ik die zo interessant vind, maar gezien de (verwachte) prijsstelling van 260,-
zal de 16GB versie dan wel iets in prijs zakken.
Tegen die tijd zal hij hopelijk ook normaal leverbaar zijn.
(Nog liever de 8GB variant voor 200,- gehad, maar ja...)
Tja, ik heb ze een mail gestuurd met de vraag hoe dit zit. Maar ja.. ze streven er naar om hem binnen 4! werkdagen te beantwoorden. Gaat hem dus niet worden dit.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:09:
[...]
Zelfde verhaal, maar dan bij komplett, ga denk ik maar proberen om de order weer te cancelen.
[ Voor 0% gewijzigd door jagermeister op 11-10-2012 13:00 . Reden: typo ]
[ Voor 13% gewijzigd door robspijk op 11-10-2012 14:52 ]
Verwijderd
Something something
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door jistelrooij op 11-10-2012 15:56 ]
Had mijn order inmiddels geannuleerd, dus voor mij gaat dit iig niet meer op.Vertraging Asus Nexus 7
Geachte klant,
U heeft kortgeleden bij ons een bestelling geplaatst voor een Asus Nexus 7. Door de enorm grote vraag naar dit product zijn wij op dit moment niet in staat om aan deze vraag te voldoen. De tablet zal daarom de aankomende weken helaas zeer beperkt leverbaar zijn.
Door middel van deze e-mail brengen wij u op de hoogte van wat op dit moment de stand van zaken is. Wij verwachten de Asus Nexus 7 in week 44 te leveren. Mocht de leverdatum onverhoopt toch wijzigen, dan bent u uiteraard de eerste aan wie wij dit zullen communiceren.
Onze excuses voor het ongemak,
Met vriendelijke groet,
MyCom NEDERLAND B.V.
E-mail: info@mycom.nl
Panasonic DMC-LX3
You’re a nut! you’re crazy in the coconut!
Verwijderd
Ik heb drie weken geleden bij Dixons besteld, Gisteren een mail gestuurd dat om hun heen heel veel wordt uitgeleverd en hoe dit zit. Antwoord dat ze eind volgende week op 12 oktober ??? een lading binnen denken te krijgen. Nog geen 3 uur later een standaardmail dat er leveringsproblemen zijn en dat het nu week 44 dreigt te worden. Nu een gevoel van had ik maar...r.steenis schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:17:
Wat heb ik een spijt dat ik mijn Nexus7 bij MyCom heb besteld. Week 44 is nog verweg
bijnaleek
Live today! Nobody promised you tomorrow.
Week 44, dus rond de maandwisseling van oktober-november voor diegenen die hem nog niet hebben.Geachte klant,
U heeft kortgeleden bij ons een bestelling geplaatst voor een Asus Nexus 7. Door de enorm grote vraag naar dit product zijn wij op dit moment niet in staat om aan deze vraag te voldoen. De tablet zal daarom de aankomende weken helaas zeer beperkt leverbaar zijn.
Door middel van deze e-mail brengen wij u op de hoogte van wat op dit moment de stand van zaken is. Wij verwachten de Asus Nexus 7 in week 44 te leveren. Mocht de leverdatum onverhoopt toch wijzigen, dan bent u uiteraard de eerste aan wie wij dit zullen communiceren.
INderdaad, om nu 350 kilometer te moeten rijden voor een tablet is net even te gek. Bovendien is er zoiets als werken.. Maar van dat automatisch gegenereerde mailtje van Dixons werd ik nu niet direct vrolijk. Want nu hebben ze nog 4 weken mijn geld en ze leveren geen product.Sedative schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 23:37:
Van Dixons net een mailtje binnen over de levertijd;
[...]
Week 44, dus rond de maandwisseling van oktober-november voor diegenen die hem nog niet hebben.
Het is dat het zo ver rijden is naar Almere om een tabletje te halen
bijnaleek
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Verwijderd
Nu bij #MM Zwolle, de Asus Google Nexus 7 16 GB WiFi beperkt op voorraad! Kom snel langs, want op = op!!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Heb je de link voor me... ?spokje schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:10:
Jawel, check accessoires topic
Valt wel mee, ik had hem vorige week binnen 2 dagen via FNAC.com/.be was alleen wel 15eur verzendkosten kwijt.Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:57:
Heb m'n nexus nu een dagje na reservering bij Paradigit en ik ben ontzettend tevreden, beetje lullig dat ik twee dagen heb gewacht en anderen een maand ofzo.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq