_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Die Nillkin kun je via ebay ook gewoon voor 23 dollar krijgen. DX gaat nu heel lang duren i.v.m. Chinees nieuwjaar.Meulendijks89 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 19:02:
Deze 2 hoesjes zijn toch het zelfde op de prijs na 85/23 dollar
http://www.ebay.com/itm/N...olios&hash=item23279dde3f
[spam=weg]
[ Voor 7% gewijzigd door dusty op 20-05-2013 00:49 ]
"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."
Op Ebay komen ze ook allemaal uit ChinaDutch Lion schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 19:57:
[...]
Die Nillkin kun je via ebay ook gewoon voor 23 dollar krijgen. DX gaat nu heel lang duren i.v.m. Chinees nieuwjaar.
Ja dat klopt maar aangezien dx veel groter is hebben ze veel meer orders te verzenden. Bovendien is ebay over het algemeen sneller dan dx in mijn ervaring.Meulendijks89 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 21:00:
[...]
Op Ebay komen ze ook allemaal uit China
"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."
Hi, geen ervaring met de genoemde case.Dutch Lion schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 21:53:
Twee vraagjes aan de mensen die de Poetic case hebben:
-Hebben jullie (net als op XDA) er last van dat de case nogal snel gebreken begint te vertonen (naden die loslaten etc.)?
-Is deze case geschikt voor het (dagelijks) meenemen in een rugtas?
Ik begin een beetje te twijfelen tussen een case en een sleeve. Een case is mooier en handiger voor in huis etc. maar voor het meenemen is een sleeve misschien beter beschermend.
Zou het mogelijk zijn de nexus met case in een sleeve te wurmen?
Wel met de Portenzo Book case, die is zeer solide en geschikt voor elke dag in de rugtas. Het houten frame beschermd beter dan een sleeve denk ik. Uiteraard is het daarmee niet de dunste case. Maar naar mijn bescheiden mening wel de mooiste
En tot op heden geen loslatende naden of wat dan ook gehad.
Ja, hij is wat prijzig....
*kuch* V&A *kuch*
de Nillikin zou ik niet nemen die heb ik namelijk ook en steeds als ik het flapje terugklap achter het scherm gaat het scherm soms uit omdat het magneetje waarschijnlijk ook via de achterkant werkt.....zeer irritant.Dutch Lion schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 19:57:
[...]
Die Nillkin kun je via ebay ook gewoon voor 23 dollar krijgen. DX gaat nu heel lang duren i.v.m. Chinees nieuwjaar.
http://www.benl.ebay.be/i...uches&hash=item1c2c2aac86
Heeft iemand ervaring met deze?
Ik heb de goedkope case van eBay, die is in rechte stand niet te gebruiken, maar in liggende stand wel prima. Deze is in de rechte stand wel goed lijkt het.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik ga er voor hopelijk is het een goede case
bedankt voor de link. Ik heb hem besteld, hopelijk is het wat.redmoon schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 21:14:
ik wil een case kopen
Hij blijft goed plakken. Echter door hobbels etc gaat de tablet steeds verder naar beneden. Moet nog iets vinden om de stand te fixeren (het maximaal aandraaien van de poot is niet voldoende).coob schreef op zondag 27 januari 2013 @ 10:16:
[...]
Er staat dat het ding op ieder dashboard plakt maar ik kan niet geloven dat ie ook op dat zachte bobbelige materiaal plakt en ook blijft zitten?
Het is nog best een gewicht wat er in zo'n houder hangt.
Toch vreemd omdat er ook een iPad aan moet kunnen hangen die een stuk zwaarder is als de Nexus 7
http://www.alternate.nl/h...apter/73321/?event=search
Ik had een kabeltje bij Conrad gekocht maar die werkte dus niet.
[ Voor 38% gewijzigd door Cogency op 22-02-2013 13:15 ]
Nee gaat fysiek niet passen.Cogency schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:11:
Gaat dit verloopje werken icm de Nexus Media Importer -app?
http://www.alternate.nl/h...apter/73321/?event=search
Mini USB is niet Micro USB.
http://www.ebay.nl/itm/OT...m257ad46e2b#ht_1421wt_906
Zoiets gaat wel werken.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Edit; Maar nergens in Nederland te bestellen/kopen zodat ik misschien dit weekend er nog gebruik van kan maken?
[ Voor 46% gewijzigd door Cogency op 22-02-2013 13:37 ]
Anoniem: 180749
http://www.recycleman.nl/...I3.html?_globalsearch=OTGCogency schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:17:
Edit; Maar nergens in Nederland te bestellen/kopen zodat ik misschien dit weekend er nog gebruik van kan maken?
zoals gezegd had ik deze ook besteld nav je berichtje. Hij is inmiddels binnen. Eerste ervaring: de Nexus klikt er goed in. Lekker licht, knoppen blijven goed vrij. Verder nogal plastic en deksel sluit niet helemaal lekker. Zie foto. Prijs inclusief verzenden was 12 euro dus daarvoor vind ik hem goed genoegredmoon schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 21:14:
ik wil een case kopen

overigens gaat de Nexus uit en weer aan als je de cover sluit en weer opent. Is dit nu smartcover (kan geen magneet ontdekken) of herkent hij gewoon iets aan de lichtsensor oid?
Smartcover.maxtrash schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 15:08:
[...]
zoals gezegd had ik deze ook besteld nav je berichtje. Hij is inmiddels binnen. Eerste ervaring: de Nexus klikt er goed in. Lekker licht, knoppen blijven goed vrij. Verder nogal plastic en deksel sluit niet helemaal lekker. Zie foto. Prijs inclusief verzenden was 12 euro dus daarvoor vind ik hem goed genoeg
[afbeelding]
overigens gaat de Nexus uit en weer aan als je de cover sluit en weer opent. Is dit nu smartcover (kan geen magneet ontdekken) of herkent hij gewoon iets aan de lichtsensor oid?
ik heb hem ook al gekregen maar mijn nexus 7 is nog niemaxtrash schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 15:08:
[...]
zoals gezegd had ik deze ook besteld nav je berichtje. Hij is inmiddels binnen. Eerste ervaring: de Nexus klikt er goed in. Lekker licht, knoppen blijven goed vrij. Verder nogal plastic en deksel sluit niet helemaal lekker. Zie foto. Prijs inclusief verzenden was 12 euro dus daarvoor vind ik hem goed genoeg
[afbeelding]
Maar van mij zie ik de magneet wel zitten je moet gewoon zeer goed kijken
bedankte voor de reactie/review
Anoniem: 180749
Ik heb er daar een besteld en die werkte gewoon.sIRwa3 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:10:
Ik heb laatst 2 van die kabeltjes besteld bij recycleman.nl en ze doen het allebei niet op de nexus7, wel op een samsung telefoon. ik moet wel zeggen dat ik nog geen andere kabels heb kunnen testen, dus een falende nexus7 kan ik niet uitsluiten
Na verloop van tijd zal hij wel beter sluiten, dan is de vouw wat soepeler geworden.maxtrash schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 15:08:
[...]
[afbeelding]
[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 180749 op 25-02-2013 09:54 ]
USB stick en me Nikon d5100 hang ik er aan en werkt perfect.
[ Voor 24% gewijzigd door Cogency op 25-02-2013 15:17 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Anoniem: 225842
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 225842 op 06-03-2013 16:23 ]
edit: oei, wel tegen belachelijk hoge prijzen inmiddels...
[ Voor 48% gewijzigd door 8088 op 06-03-2013 16:47 ]
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Ik heb asus geemaild en hij is in week 12 (lees: eind maart) weer op voorraad. Maar hoeveel stuks ze krijgen...Anoniem: 225842 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:22:
Wel balen dat de dock alleen bij Asus te koop is en nog steeds niet op voorraad isDat hij best duur is nou ja, als die dan wel op voorraad was...
Anoniem: 496547
Ik heb zelf een mooi hoesje van 123BestDeal uit Delden. Fijn ding, apparaat gaat automatische aan en weer in slaapstand, Asus 7 blijft goed liggen en is goed beschermd. Kostte maar 26 euro's!
Bedankt voor de tip van het keyboard voor € 15,-! Ik heb hem net besteld. Voor zover ik kan zien is het ook de enige verkoper die ik gevonden heb die de nieuwe versie van het keyboard verkoopt, degene met de TAB-toets. Op DX.com, amazon.co.uk, etc. staat alleen nog de oude versie voor zover ik kan zien aan de foto's.JooGhum schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:08:
[...]
Hier bijvoorbeeld: http://www.ebay.com/itm/1..._trksid=p3984.m1497.l2649
Anderhalve week geleden besteld en gisteren al binnen![]()
Werkt prima, en deze heeft volgens mij geen magneetje dat je weg hoeft te halen, ik heb igg nergens last van.
Zal het toetsenbord niet heel vaak gebruiken denk ik maar toch een leuke accessoire. Goede degelijke case voor op vakantie bijvoorbeeld en dan een handig toetsenbord bij de hand om wat langere berichten richting het thuisfront te sturen.
Voor dagelijks gebruik heb ik de smartcase van ebay die volgens mij aardig wat mensen hier ook hebben.
⏩ PVOutput☀️
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
[ Voor 14% gewijzigd door matel op 17-03-2013 10:05 ]
Ik heb ooit bij de Shell een wite usb/aansteker lader dingetje gekocht voor 9,- werkt perfect.Wie gebruikt de Nexus 7 in de auto? Ik ben namelijk opzoek naar een goede autolader. Op internet lees ik vooral veel reviews bij laders die het niet doen, ook bij 2Ah autoladers. Of ik moet anders voor de Brodit houder gaan inclusief lader.
Bekend probleem. Ik heb mijn Nexus7 aan een autolader (verschillende) gehangen, en liep pak 'm beet 5 tot 10% per uur leeg, met TomTom navigatie aan.matel schreef op zondag 17 maart 2013 @ 09:51:
Wie gebruikt de Nexus 7 in de auto? Ik ben namelijk opzoek naar een goede autolader. Op internet lees ik vooral veel reviews bij laders die het niet doen, ook bij 2Ah autoladers. Of ik moet anders voor de Brodit houder gaan inclusief lader.
Heb nu deze lader. Ik heb de micro-usb kabel door midden geknipt, de data-lijnen aan elkaar geknoopt aan de micro-USB kant, en toen de 5V en ground weer aan elkaar gesoldeerd (zie hier). Bij het opladen geeft de Nexus nu Charging (AC) aan, ipv Charging (USB). Nog geen lange test gedaan, maar de laatste keren werd de Nexus (heel traag) opgeladen terwijl de TomTom-app aan stond.
Betrefende microUSB kabel kan dan niet meer voor data gebruikt worden, maar alleen nog voor opladen.
Mocht iemand een makkelijkere oplossing weten (zonder dat ik zelf uitgebreid aan de slag moet met een soldeerapparaat die ik niet heb) hou ik me ook aanbevolen.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
GerkeP
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Moet je in theorie een 2A lader halen en eentje van goede kwaliteit.Die zou in theorie sterk genoeg moeten zijn.rockhopper schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:42:
Ik pas in het zelfde schuitje als Matel, ik heb al diverse 'laders' aangeschaft waarbij mensen zweren dat het bij hun tablet wel werkt. Bij mij blijkt dan alsnog de tablet tijdens navigatie te veel te zuipen. In het gunstigste geval verlies je dan 1 tot 2% per uur, dat is wel te overzien, bij andere is dat 5 tot 10% per uur, problematischer, hoewel ik in het dagelijkse verkeer zelden langer dan 2 uur rij, maar eigenlijk wil je gewoon een lader die LAADT!
Als eerste heb ik een opbergmapje gemaakt om de nexus in op te bergen. Een reuze handig ding vind ik zelf omdat het zo niet opvalt dat je een tablet bij je hebt. Het idee is natuurlijk niet nieuw, en ik heb er sterk over gedacht om een zelfde soort hoesje van Treegloo te kopen op internet. Maar bij dat hoesje zitten er een hoop uitsnedes waardoor het al snel duidelijk is dat het niet om een echt notitieboekje gaat. De klus vroeg om een hoop vreeswerk en leverde veel zaagsel op. De uitdaging was om de nexus er mooi passend in te krijgen, en dat is gelukt. Als hout heb ik drie lagen triplex op elkaar gelijmt, dit doet sterk denken aan echte blaadjes papier. Voor de hoes heb ik een notitieboekje gekocht bij de ah, koste circa 5 a 6 euro.

Het tweede item is wat origineler. Ik werk graag met een toetsenbord. En persoonlijk vind ik de toetsenborden van apple het mooiste. Ik vind bluetooth alleen vaak meer goedoe geven dan conveniance en daarom heb ik een bedraad apple toetsenbordje gekocht via ebay(ze worden namelijk niet meer verkocht in de winkel). De usb stekker heb ik eens vervangen voor een micro usb stekker en toen heb ik de overdadige kabel ook meteen ingekort. Maar vervolgens stoorde ik me er aan dat het toetsenbord niet een geheel vormt met de nexus waardoor je altijd blijft rommelen met een standaard. Daardoor kun je het toetsenbord bijvoorbeeld niet op schoot nemen, wat ik zelf juist wel fijn vind. Dus ik ben gaan klussen en heb een houten aanzetstuk gekaakt dat dankzij de twee usb ingangen onder het toetsenbord ook nog eens is vast te zetten. De tablet kan in twee standen worden geplaatst door het balkje te verplaatsen. Affijn, de foto's maken het wel duidelijk denk ik. Ook hier was de freesmachine weer onmisbaar. Wel zou ik dit ding graag nog eens opnieuw maken van aluminum, maar daar heb ik het gereedschap niet voor. Hout is namelijk toch wel vrij kwetsbaar.

[ Voor 22% gewijzigd door Zomer op 17-03-2013 18:54 . Reden: tikfout ]
⏩ PVOutput☀️
Heeft wel wat van de Portenzo Bookcase, en die zijn best aan de prijs.
⏩ PVOutput☀️
De Brodit houders zien er goed uit, maar zijn ook erg duur: ruim 88 euro
Er zijn wel andere mogelijkheden, maar de meeste moet je wel voor het raam plakken.
Bijvoorbeeld deze voor 33 euro, of deze voor 37 euro. of de goedkoopste oplossing voor 20 euro
Iemand ervaring met een goede mount in de auto voor niet al teveel geld?
http://www.amazon.de/Brod...TF8&qid=1363758789&sr=8-1
Mijn DX toetsenbordje is ook aangekomen: besteld 8/2 en aangekomen dus 20/3, komt ervan te bestellen met Chinees nieuwjaar

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303
Helaas problemen met bestellen.. Wie weet een andere keer.
[ Voor 8% gewijzigd door Camiel op 28-03-2013 10:53 ]
DMCamiel schreef op maandag 25 maart 2013 @ 22:16:
Is er iemand die ik blij kan maken met een originele dock? Ik ga waarschijnlijk bestellen bij de Duitse play store en voor zover ik kan zien kan ik er meer bestellen. Naar alle waarschijnlijkheid zouden die uiterlijk woensdag 3 april in Nederland kunnen zijn, later kan natuurlijk wel als er door pasen vertragingen ontstaan. Moet het wel snel weten
Heb je een foto van het toetsenbord? Ben benieuwd naar de layout.
Bij de aanbieding op ebay.com staan wel foto's: http://www.ebay.com/itm/W...oards&hash=item5aef23d6e2.PieterAelse schreef op maandag 08 april 2013 @ 21:34:
@ ^^^
Heb je een foto van het toetsenbord? Ben benieuwd naar de layout.
En die kloppen met je 'nieuwe versie' layout?KC Boutiette schreef op maandag 08 april 2013 @ 22:12:
Bij de aanbieding op ebay.com staan wel foto's
Dat is wat we graag willen weten
Wat er na mijn twee posts niet duidelijk is ontgaat me, maar.... ja!kristo schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:47:
[...]
En die kloppen met je 'nieuwe versie' layout?
Dat is wat we graag willen weten
Voor zover ik weet:
1e versie: geen TAB-toets, magneetje voor automatisch scherm afsluiten
2e versie: wél TAB-toets (ook nog wat andere) en geen magneetje
Als je een paar ebay/amazon aanbiedingen bekijkt kom je er wel uit.
shop.asus.nlDenniz0229 schreef op maandag 08 april 2013 @ 22:18:
iemand enig idee waar het officiële dock voor een normale prijs te koop is?
[ Voor 92% gewijzigd door janvanduschoten op 12-04-2013 15:17 ]
PSN: JustinNL79
Heb hem toch echt 2 weken geleden besteld en ontvangen
ik ben ook pas circa 1 week op zoek nu.
Wat ik me afvraag en een beetje onduidelijk is voor mij bij deze case: Hoe bescherm je de achterkant van de tablet?KC Boutiette schreef op maandag 08 april 2013 @ 22:12:
[...]
Bij de aanbieding op ebay.com staan wel foto's: http://www.ebay.com/itm/W...oards&hash=item5aef23d6e2.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Precies! Wat mij ideaal lijkt is een pouch voor het geheel. Dus tablet + BT keyboard in bijvoorbeeld een strakke neopreen hoes. Heeft iemand daar ervaring mee?[b]Wat ik me afvraag en een beetje onduidelijk is voor mij bij deze case: Hoe bescherm je de achterkant van de tablet?
Die combo heb ik hier thuis liggen. Alleen had ik de hoes al gekocht voordat ik het tobo binnen had. De hoes past dus niet zo goedPutifar schreef op zondag 14 april 2013 @ 16:19:
Precies! Wat mij ideaal lijkt is een pouch voor het geheel. Dus tablet + BT keyboard in bijvoorbeeld een strakke neopreen hoes. Heeft iemand daar ervaring mee?
Nu op voorraad, net besteld!Denniz0229 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 16:58:
dan heb je waarschijnlijk een van de laatste voor me neus weggekocht.
ik ben ook pas circa 1 week op zoek nu.
Dank u! Zojuist besteld. Echter de levering is pas 14 dagen na de betaling. En zo te zien hebben ze niet veel voorraad.
Zat al te wachten tot de status weer op bestellen stond.
ben benieuwd of die dan vandaag al komt, of dat hij uit het buitenland moet komen en dus nog even wachten is.
Rotterdam, Netherlands 04/24/2013 6:09 A.M. Out For Delivery 04/24/2013 6:06 A.M. Arrival Scan
Eindhoven, Netherlands 04/24/2013 1:59 A.M. Departure Scan
Eindhoven, Netherlands 04/23/2013 9:42 P.M. Origin Scan
Netherlands 04/23/2013 11:34 A.M. Order Processed: Ready for UPS
maar herkomst was bij mij Venray.
dock is mooi en stevig(zwaar) en staat netjes hier op me nachtkastje.
beetje jammer alleen dat er niet een usb-kabel en/of lader bij zit....
maar goed, daar heb ik er gelukkig nog wel 1 van slingeren hier.
Typisch, bij mij zijn ze onderweg. Last known location: Eindhoven, en hij moet naar Venray.Denniz0229 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:25:
hij is net binnen, inderdaad door UPS geleverd.
maar herkomst was bij mij Venray.

Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic
-Mooi fold hoesje dat ik 'm ook mooi kan neerzetten. Met aan/uit functie als ik die hoes er af haal (is dat standaard?)
-Mooi docking station
-Tobo eventueel voor later, even afwachten.
Allen van ebay. Topic kan ik wel doorlezen maar veel van de links zijn inmiddels komen te vervallen.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ik heb nog een oranje fold hoesje met dingen die je wilt. Kan hem je voor goedkoop opsturen. Stuur maar een DM als je er belang bij hebtMu.siQ schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:35:
Ook net een nexus 7 besteld. Wil nu eigenlijk kijk naar aantal dingetjes;
-Mooi fold hoesje dat ik 'm ook mooi kan neerzetten. Met aan/uit functie als ik die hoes er af haal (is dat standaard?)
-Mooi docking station
-Tobo eventueel voor later, even afwachten.
Allen van ebay. Topic kan ik wel doorlezen maar veel van de links zijn inmiddels komen te vervallen.
Het liefst leer, maar textiel mag ook.
Wil echt een hoesje waar ik hem in en uit schuif aan zij of bovenkant, niet iets met een klep ofzo..
Anoniem: 368035
maar in het kort ja, 30 pin Apple stekker heeft de benodigde 5v die je nodig hebt.
Anoniem: 368035
Bedankt voor je antwoord! Weet je misschien ook (waarschijnlijk is dit niet mogelijk) of ik muziek via deze adapter kan afspelen? De Nexus 7 ondersteunt usb audio mits deze is aangesloten op een DAC. De Audyssey heeft een ingebouwde DAC dus in theorie zou dit mogelijk moeten zijn. Hetgene waar ik mee zit is of die 30 pins aansluiting wel of geen roet in het eten gooit.sIRwa3 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 22:32:
sorry hoor, maar waarom in hemelsnaam een 30 pins apperaat kopen als je een nexus 7 hebt? Ook al vind je zo een verloop stekker (probeer China, bv DX) dan nog blijft het een vreemde oplossing, wankel op zijn mindst.
maar in het kort ja, 30 pin Apple stekker heeft de benodigde 5v die je nodig hebt.
Zoals ik al zei, ik wil het dock gebruiken om muziek via BLUETOOTH af te spelen. Aangezien de aanschafprijs van dit dock erg laag was (140 euro) en de geluidskwaliteit fenomenaal schijnt te zijn voor zo'n dock kon ik het niet laten om hem te kopen. Opladen en misschien muziek afspelen via zo'n verloopstekker zou een leuke bijkomstigheid zijn. Tevens zijn er, voor zover ik weet, praktisch geen fatsoenlijke docks (Waar een beetje normaal geluid uit komt) waar je een android device op/in kunt zetten.
Anoniem: 411873
Ik heb dit topic destijds gevolgd, en dit toestenbordje moet 'm worden: http://dx.com/p/bg-7-rech...xus-7-silver-black-175448
Nu heb ik gelezen dat er een nieuwe versie is met Fn & Tab-toets, en zonder het magneetje. Op DX en eBay vind ik echter alleen foto's van de oude versie. Waar kan ik de versie met Fn & Tab-toets vinden?
Edit: Ik dacht dat de Tab-toets naast de Q geplaatst was, dat blijkt dus niet zo te zijn. Heb er inmiddels eentje gevonden met de nieuwe indeling. Excuus voor de nutteloze kick van dit topic
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 411873 op 27-07-2013 09:56 ]
Iemand suggesties voor een SD-kaart + reader of USB stick?
Wat is de bitrate van zo'n film? 10 tot 15MB/s? Dus ga daar vanuit en als je dat kan halen is het prima. Of je kopieert hem naar je nexus zelf als je een film gaat kijken. Weet niet hoeveel opslag jij hebt maar zoiets moet ook haalbaar zijn.Cubic X schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 20:07:
Ik ga volgende week op vakantie en wil voor de avonden (+regenachtige dagen) graag filmpjes/series kunnen kijken op mijn Nexus 7. Ik heb hiervoor een USB OTG kabel gekocht en heb nu nog opslag nodig. Wat is het beste? Ik wil minstens 32GB opslag, maar ik heb dan keuze tussen een sd kaart (met sd kaart lezer) of een USB stick van minstens 32GB. De series/films zijn allemaal in 1080p dus het moet wel een vrij vlotte zijn om vloeiend te kunnen spelen.
De Nexus 7 heeft een USB 2.0 (~35 MB/s) poort, dus vrijwel iedere stick voldoet wel (die zijn vaak sneller). SD-kaartjes kunnen wel langzamer zijn. Zonder me er echt verdiept in te hebben (er was haast bij, dus verkrijgbaarheid was het belangrijkste) heb ik twee maanden geleden voor hetzelfde doeleinde deze stick gekocht: pricewatch: ICIDU Slider Fast Flash Drive 64GB Zwart en die deed 't prima.Cubic X schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 20:07:
Thnx voor de tip. Heb 'm besteld voor dat bedrag. Nog steeds duur voor een dock, maar wel ideaal voor op het bureau waar je 'm gemakkelijk erin zet. Nu heb ik een dock met USB aansluiting, maar dat werkt toch wat minder prettig.SV3NNER schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 15:24:
Nexus dock nu on sale € 29,99 € 20,99. gelijk maar even besteld. iedere keer als ik keek was hij nooit op vooraad. Asus Shop
Eerste conclusie: wat een kwaliteit! Mooi zwaar dock die perfect werkt met de Nexus 7. Helaas wel jammer dat ze er geen USB kabel bij doen. Dat zou je toch wel mogen verwachten van een dock van deze prijs.
Ik zoek zoiets, dus eentje waarin de Nexus 7 snugfit zit, het Surface RT touch cover idee zeg maar
Ik zoek een cover voor de Nexus 7 (2013)
Kies voor de goedkoopste (mooi groen) en die kost 15,34 euro
Eronder staat speciale aanbieding, incl gratis screenprotector
bestel die en moet 17,- euro afrekenen incl 6,- verzendkosten.
Anoniem: 318025
Ik vond de pouch het goedkoopste hier en heb toen de bruine versie besteld.
Overigens het kwaad is allang geschied en mijn Nexus 7 bleek niet zo krasbestedig als mijn smartphone bijvoorbeeld en ik heb al meerdere krassen op mijn Nexus 7, dus die smartcover heeft ook niet geholpen en misschien wel krassen veroorzaakt.
Anoniem: 439141
ik heb de nexus 7 dock van asus.
Ik heb deze aangesloten op mijn versterker en gebruik de nx7 voornamelijk voor TuneInRadio en Google Music.
Wat me opvalt is dat het niveau van de audio output via de dock een stuk lager is dan via de jack van de nx7.
Heeft iemand dit ook al ondervonden? (en een fix voor?)
Heb ik ook en is een fijne pouch, maar een waarschuwing is wel op zn plaats: de nexus zit er helaas niet heel stevig in, dus als je de pouch verkeerd vast pakt, glijdt hij er erg makkelijk uit.Anoniem: 318025 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 17:42:
Ik keek vanmorgen even op mijn eBay account en in mijn volg lijst zag ik een leren pouch hoesje staan voor de Nexus 7 en mijn smart cover gebruik ik niet meer omdat ik bij gebruik liever geen hoesje heb en daarom lijkt me deze pouch perfect voor de Nexus 7 in te vervoeren.
Ik vond de pouch het goedkoopste hier en heb toen de bruine versie besteld.
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Alvast bedankt!
Ik heb de originele rubberen in het oranje nog. Bedoel je die? Wil die best verkopenGerd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:20:
Vraagje: past de Asus travel cover voor de Nexus 7 (2013) ook op de Nexus 7 2012? Zo nee, weet iemand nog een adres waar ik een mooie, slanke flipcover kan vinden voor de oorspronkelijke Nexus 7?
Alvast bedankt!