Mijn 17RSE van november wil niet meer booten.
support gebeld... draaiboek doorlopen... conclusie: er moet een reparatie aan huis gebeuren, de monteur komt donderdag. Hij belt u om de tijd af te spreken.
en dan gaat het mis!
De monteur belt niet. Donderdagavond dus zelf weer gebeld.
Dell: Het moederbord is niet op voorraad dus staat in bestelling.
Ik: Maar waarom word ik dan niet gebeld?
Dell: Ik ga zorgen dat u gebeld wordt.
Volgende ochtend belt Dell: Ik wil u informeren dat het onderdeel niet voorradig is en in bestelling staat.
ik: Um, ja, dat heb ik gisteren ook al gehoord, maar wat kan ik verwachten dan?
Dell: zodra het onderdeel er is wordt u gebeld.
Een week later...
Ik bel Dell: Is er al voortgang?
Dell: Nee, we wachten op levering...
Ik: het duurt wel lang vind ik.
Dell: Ja, onze norm is dat een reparatie binnen drie weken naar tevredenheid moet zijn afgerond.
Ik: De drie weken zijn al bijna om.
Dell: Inderdaad. Wacht nog 2 dagen, als u niet gebeld wordt, bel dan terug, dan ruilen we de machine om, want dan duurt het te lang.
4 dagen later...
Ik bel Dell: Ik heb nog niets gehoord en vorige keer is mij toegezegd dat hij zou worden omgeruild.
Dell: Ik check het even... Ah meneer, het onderdeel moet nu beschikbaar zijn, u wordt gebeld voor de reparatie.
2 dagen later...
Ik bel Dell: Ik ben niet gebeld, we zijn al ruim over de tijd heen, ik wil mijn laptop graag vervangen zien.
Dell: Meneer, ik zie het, uw case-eigenaar is ziek. Weet u wat, ik neem uw case over, zoek wat dingen uit en bel u morgen terug.
1 dag later (vandaag, 17.00)...
Ik bel Dell: Ik ben niet gebeld.
Dell: Even kijken.. ik zie waar het om gaat. Ik zal een mailtje sturen naar uw case-eigenaar, dan neemt contact op.
Ik: Dan duurt het dus nog een dag.
Dell: Ja, ik kan niets meer doen dan dit, ik zie dat er nog geen nieuwe status is en de collega die beslist of er vervangen mag worden is er niet.

4 weken verder, nog niets opgeschoten. De Premium Service voldoet niet aan mijn verwachtingen.
Ik had meer verwacht van Dell. Een defecte laptop kan gebeuren, maar het vervolg vind ik belachelijk.