Ja, ik.
Ik heb vorige week mijn vorige laptop (Acer Aspire One AO756-887BXkk) aan barrels laten vallen en had snel een nieuwe nodig in dezelfde prijsklasse. Mijn zoon kwam toen met deze, incl. dit topic

Hoewel de Dell groter is dan de gesneuvelde Acer (15,6 versus 11,6) die zo lekker in mijn handtas past

vond ik de aanbieding scherp genoeg om er op in te gaan.
Ik doe er vooral "kantoorwerk" mee, verder op zijn tijd een videootje, veel muziek (Spotify) en het uitzoeken en bewerken van foto's op amateurniveau. Geld speelt (helaas) een doorslaggevende rol in mijn aankoopkeuze.
Bestellen ging probleemloos. Leverdatum zou 16 juni zijn, maar donderdagavond ontdekte ik dat het al de volgende dag (6 juni) zou zijn. En ja, hoor...!
Verwacht geen volwaardige review van me, daarvoor ontbreekt het me aan kennis. Maar vooruit, voor wat het waard is.
Om te beginnen vind ik de laptop opmerkelijk licht qua gewicht. Hij is matzwart, ziet er netjes uit.
De aanslag van het toetsenbord is vele malen beter dan die van de Acer, waarbij ik soms nog wel eens stevig door moest drukken (al vanaf dag één, het was dus geen vuiligheid of slijtage). Ik heb door de jaren heen een schandalig hoge typesnelheid ontwikkeld en zoiets wordt lelijk afgerend als je toetsenbord dat niet aan kan. Dit toetsenbord heeft daar totaal geen probleem mee, ik moet alleen zelf nog wennen aan het andere formaat na jarenlang "handtadlaptopjes".
Dat toetsenbord is echt een aangename verrassing!
Aan de muis moet ik wel wennen, maar dat kan aan mij liggen, ik heb dan inmiddels ook een gewone muis aangesloten.
En verder, ja, wat kun je zeggen na enkele dagen... Ik ben supertevreden. Voor een goedkope laptop loopt hiij als een speer. Meestal merk je al heel gauw de eerste vertraginkjes en vastlopertjes als je te enthousiast van alles wil installeren en uitproberen, maar tot nu toe doet hij braaf wat ik wil.
Verwacht geen geweldige speakertjes, maar ook deze heb ik wel eens slechter gehoord bij voorgangers. Het werkt gewoon, beter en sneller dan ik had gedacht (immers, alle waar naar zijn geld dus niet miepen als er iets een beetje rammelt).
Ik ben benieuwd naar een review van iemand die er écht verstand van heeft. Deze lowbudget huis- tuin- en keukengebruikster is in ieder geval aangenaam verrast!