[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 53 Laatste
Acties:
  • 633.676 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
Nieuwe kortingscode:
30ste verjaardag van Dell! Om dit te vieren, geven we jou 10% korting op Inspiron en XPS systemen met couponcode:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Is het iemand al gelukt om deze te combineren met een nieuwe 10% vip code? Of is het nu echt niet meer mogelijk :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Swift92 op 03-05-2014 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:35
Niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsattack26
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-12-2022
Ik zou nog een oude Vip code plaatsen. Dus bij deze.
Ik had de codes in een word document gezet dus geen idee welk van de twee de oude is.
Ik had me aangemeld bij de vip actie als student als dat nog uitmaakt bij de bestelling.

Bij het bestelproces heb ik Hogeschool Inholland ingevuld. Heb de laptops die ik besteld heb daarmee vandaag binnen gekregen. En hij werkt tot nu toe prima.

Members only:

Voor degene die hem gebruikt, veel plezier ervan!

[ Voor 74% gewijzigd door marsattack26 op 05-05-2014 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
marsattack26 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 22:04:
Ik zou nog een oude Vip code plaatsen. Dus bij deze.
Ik had de codes in een word document gezet dus geen idee welk van de twee de oude is.
Ik had me aangemeld bij de vip actie als student als dat nog uitmaakt bij de bestelling.

Bij het bestelproces heb ik Hogeschool Inholland ingevuld. Heb de laptops die ik besteld heb daarmee vandaag binnen gekregen. En hij werkt tot nu toe prima.

Members only:

Voor degene die hem gebruikt, veel plezier ervan!
De
Members only:
lijkt gebruikt en de
Members only:
is de nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsattack26
Dan was 22$FW0HBQ$CC20 de oude en heeft iemand hem al gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasta
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-04-2021
Ik vind het knap dat mensen 2 a 3 kortingscodes op elkaar kunnen gebruiken.
Bij mij is dit spijtig genoeg niet het geval.

Dit hangt af van de actie of is dit sinds kort gewoon überhaupt niet meer mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Ik denk dat als je dit topic doorleest, je er dan zelf ook achterkomt dat het helaas niet (meer) werkt. Je kon destijds oude VIP kortingscodes combineren met nieuwe kortingscodes. Als het bij jou niet werkt, dan zijn ze daar dus mee gestopt en kun je alleen nog ofwel oude VIP codes inleveren, ofwel nieuwe.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsattack26
Het combineren kan nog steeds zolang je een oude en nieuwe code hebt. Ik heb het op 28-04 nog gedaan samen met de pasen korting voor een totale korting van iets meer als 33%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Wat Spasta dan waarschijnlijk probeert is twee 'nieuwe' coupons proberen in te leveren in één enkele bestelling, en dat werkt uiteraard niet. Je zult dan moeten wachten totdat er hier een 'oude' VIP code opduikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuffScout
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-05-2024
Bespaar 50€ met couponcode 9KJ2LF4D8J7BWC. Geldig voor alle Inspiron 7000 reeks laptops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:20
Weet iemand misschien wat de gebruikelijke kortingsacties/periodes zijn en of ik dus nu beter even kan wachten met een aankoop?

En klopt het dat een VIP code (oud of nieuw) éénmaal bruikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecke
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:50
Ik krijg deze sale in de mail(let op het is wel zakelijk gericht):
http://www.dell.com/nl/be...=63F0F9A3&cid=&ref=gzilla

[ Voor 3% gewijzigd door Ecke op 12-05-2014 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasta
DeaT schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 13:57:
En klopt het dat een VIP code (oud of nieuw) éénmaal bruikbaar is?
Dat vraag ik me ook af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 23:38
Spasta schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:44:
[...]

Dat vraag ik me ook af
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:12
Ik krijg het niet voor elkaar om van de 15% korting-actie voor VIP (studenten?)-members op XPS producten gebruik te maken. De actie staat hier beschreven: , maar als ik klik op 'koop nu' krijg ik gewoon de normale prijzen?

http://www.dell.com/learn...-home-page#campaignTabs-4

Iemand die me kan helpen? Dell is onbereikbaar.

Edit: Na lezen van topic begint me iets te dagen over het feit dat dit misschien de 'paasactie' betreft? Ik ben al sinds januari 'VIP', maar heb de coupon nooit gehad.. of zit ik er naast? :?

Edit 2: Gemaild naar dell en alsnog een 15% kortingscode ontvangen, 'April Deal VIP', maar hij is niet toepasbaar op m'n XPS15? :| Iemand die de voorwaarden van die deal nog bij de hand heeft? :)

[ Voor 36% gewijzigd door Torrentus op 14-05-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Torrentus schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:35:
Ik krijg het niet voor elkaar om van de 15% korting-actie voor VIP (studenten?)-members op XPS producten gebruik te maken. De actie staat hier beschreven: , maar als ik klik op 'koop nu' krijg ik gewoon de normale prijzen?

http://www.dell.com/learn...-home-page#campaignTabs-4

Iemand die me kan helpen? Dell is onbereikbaar.

Edit: Na lezen van topic begint me iets te dagen over het feit dat dit misschien de 'paasactie' betreft? Ik ben al sinds januari 'VIP', maar heb de coupon nooit gehad.. of zit ik er naast? :?

Edit 2: Gemaild naar dell en alsnog een 15% kortingscode ontvangen, 'April Deal VIP', maar hij is niet toepasbaar op m'n XPS15? :| Iemand die de voorwaarden van die deal nog bij de hand heeft? :)
Toevallig wel geldig voor een inspiron 14?

Sorry, ik keek niet goed. Zag het op de site al. Helaas niet voor de inspiron ;-)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quint3n
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-08-2024
Ik raak de draad steeds opnieuw kwijt. Is er iemand die het ziet zitten om mij hier stap voor stap een beetje bij te helpen?
Is het bijvoorbeeld nog steeds mogelijk om configs te veranderen? Het is namelijk belachelijk dat die Inspiron reeks uitgerust is met HD ipv Full HD schermen.
Wat is er nog waar van de OP en wat is er niet meer mogelijk?

EDIT : de pagina van belgische kortingsbonnen blijkt ook leeg te zijn :

http://www1.euro.dell.com...c=be&cs=bedhs1&l=nl&s=dhs

[ Voor 22% gewijzigd door Quint3n op 17-05-2014 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsattack26
Hoi Quint3n,

Volgens mij geld nu het volgende:
1. Eerst moet je een account aanmaken bij het vip gedeelte van de Dell website.
http://www.dell.com/learn...paigns/dell-vip-home-page

2. Hierna krijg je als het goed is twee codes in je mail voor 10% korting (niet samen te gebruiken). Dit zijn de nieuwe codes, zoals ze vaak hier genoemd worden. Misschien zijn deze over een paar maanden weer de oude codes.

3. Aan het einde van het bestelproces kan je codes invoeren voor korting.

4. Sommige codes die een tijd terug (paar maanden)zijn afgegeven zijn nu oude codes geworden. Je kan deze oude codes met de nieuwe (van nu) combineren voor 10% + daar weer 10% over = 19% korting krijgen.

5. Soms zijn er nog extra acties van Dell dat ze hun producten zelf al afprijzen (zoals bij Pasen) hierdoor kan je een extra grote korting krijgen. Ook werden er vorig jaar 15% codes voor een korte tijd geldig afgegeven.

6. Het in nu inderdaad niet meer mogelijk om via de websites de laptop aan te passen. Je moet 1 van de standaard configuraties kiezen.

7. De enigste manier hoe je dit soort dingen wel voor elkaar kan krijgen is via een Dell medewerker. Zo heb ik via de mail (dell_emea_vip@dell.com) een oude code kunnen krijgen om zo samen met de paasactie totaal 33% korting te kunnen krijgen op een laptop. van 1100 euro naar 730 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:55

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Duidelijk stappenplan misschien iets voor in de TS?

Hoe vraag je trouwens om een oude code? Neem aan dat ze die niet zomaar weg geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecke
  • Laatst online: 15:50
marsattack26 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:12:
7. De enigste manier hoe je dit soort dingen wel voor elkaar kan krijgen is via een Dell medewerker. Zo heb ik via de mail (dell_emea_vip@dell.com) een oude code kunnen krijgen om zo samen met de paasactie totaal 33% korting te kunnen krijgen op een laptop. van 1100 euro naar 730 euro.
Op welke manier heb je deze vraag gesteld? Ik heb helaas alleen maar codes van medio februari en ik krijg het dus niet voor elkaar om 2 kortingsbonnen in een winkelmandje te krijgen. Heb afgelopen weken het met meerdere acties geprobeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
Bovenstaande zou ik ook wel willen weten ja :o Lijkt me juist eerder dat ze je een nieuwe code toesturen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ben ik op zoek naar een nieuwe laptop voor mijn ouders, waar ik niet te veel geld wil uitgeven. Heb nu een leuke dell inspiron 15 3000 gevonden, en inmiddels ook een nieuwe vip code. Echter hoe kom ik nu aan een oude code, zijn die ergens te 'vinden' of heeft er toevallig iemand hier er 1 over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nolihc
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 23:51
Wat geef je na de vip-truuk op als bedrijfsnaam? Komt iets fictiefs er doorheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 00:27

TRaSH

koffie ?

ik heb gewoon het bedrijf ingevuld waar ik werk,
werkte zonder problemen en meteen 2 vip codes gekregen voor 10%

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasta
Bij mij op het bedrijf hebben ze weken geleden vip codes aangevraagd en is nog steeds niet binnen.
En we gebruiken dan ook nog echt allemaal Dell producten...
Wtf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:55

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Volgens mij is het een automatisch formulier, je krijgt daarna gewoon een mailtje. Zit die niet gewoon in de spam folder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Laatst online: 15-09 17:49
Bij mij werkt een nieuwe kortingscode al niet eens...wat doe ik fout?

Ingevoerde waardebonnen
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.
VIP Club Discount
Vervalt zaterdag 31 januari 2015

Details bekijken levert GEEN info

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:27
nolihc schreef op zondag 25 mei 2014 @ 12:45:
Wat geef je na de vip-truuk op als bedrijfsnaam? Komt iets fictiefs er doorheen?
Geef maar wat op, het maakt niet uit. Ik zat opeens op de uni van utrecht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
melk0r schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:15:
Bij mij werkt een nieuwe kortingscode al niet eens...wat doe ik fout?

Ingevoerde waardebonnen
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.
VIP Club Discount
Vervalt zaterdag 31 januari 2015

Details bekijken levert GEEN info
Via deze link www.dell.nl/vip en dan Koop nu klikken (links onderin). Zoek je laptop en je kan de code gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Swift92 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:35:
[...]

Via deze link www.dell.nl/vip en dan Koop nu klikken (links onderin). Zoek je laptop en je kan de code gebruiken.
Dank je wel..nu werkt het wel!

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
Ik krijg het niet voor elkaar, codes per mail gekregen, naar VIP pagina gegaan. Daar op koop nu gedrukt, vervolgens Precision M3800 in mijn mandje gemikt, maar de code wordt niet geaccepteerd?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skynick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:23
Bij de alienware 17 met een m9 290x is de geheugen optie van 32GB maar 1.20 duurder dan de 16GB. Leuk voor iemand die van plan was om een alienware te kopen. Bij de andere versies is dit niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzaah
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13:22
Heb de XPS 12 (i7,256GB SSD, 8GB) besteld.
Origineel: €1429
Met kortingen: €1259,06
Met VIP vouchers: €1189,12
Persoonlijke offerte via email : €1104,11 (met vermelding van de 15% korting op alle XPS-systemen)

Scheelt toch wel weer wat door gewoon een mailtje te sturen!

[ Voor 8% gewijzigd door Jenzaah op 29-05-2014 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een mailtje sturen? hoe bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzaah
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13:22
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:09:
een mailtje sturen? hoe bedoel je?
Ik had eerst de chat gebruikt om te vragen hoe het zat met die 15% korting op alle XPS producten.
Ik kreeg daar het antwoord dat ik een mailtje moest sturen voor een persoonlijke offerte met de specificaties en mijn persoonlijke gegevens.
Hier moesten ook mijn 2 promocodes (10% korting VIP) mee gestuurd worden en de vermelding over de 15% XPS actie. Dus je kan misschien eens op de chat horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakingRens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-08 06:16

TweakingRens

Dondersteen

Jenzaah schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 14:18:
[...]

Ik had eerst de chat gebruikt om te vragen hoe het zat met die 15% korting op alle XPS producten.
Ik kreeg daar het antwoord dat ik een mailtje moest sturen voor een persoonlijke offerte met de specificaties en mijn persoonlijke gegevens.
Hier moesten ook mijn 2 promocodes (10% korting VIP) mee gestuurd worden en de vermelding over de 15% XPS actie. Dus je kan misschien eens op de chat horen?
Hmm, misschien wel eens leuk om te proberen. Zouden ze via een persoonlijke offerte ook andere configuraties aanbieden?

Wat grappig! Niet grappig van 'ha-ha', maar meer van 'Goh wat interessant' soort van grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

als er in de beschrijving staat dat sommige dingen een optie zijn dan kan dat alleen als je een persoonlijke offerte opvraagd.
maar ze zijn er niet zo happerig op.
en veel dingen kunnen in de omschrijving die als optie zijn kunnen ze dan niet leveren.
was voor iemand bezig voor de 5000 lijn die ze hebben om verlichte toetsen te nemen stond namelijk in de omschrijving maar dat kunnen ze dan niet aanbieden.
nou moet ik wel zeggen dat ik een persoon in de chat had waar ik het gevoel had dat hij in india zat want hij had gewoon moeite om mijn vraag te lezen.
ik vroeg een i5 met 17" scherm van rond de 650 euro en hij bood me configuraties aan met een 15" en een i7 van 750 etc,,
denk dat ik het nog eens ga proberen.
hopelijk dan iemand op de chat krijgen die wel nederlands fatsoenlijk begrijpt

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer de budget laptop te bestellen van de bbg van juni.
Ik heb me ingeschreven voor de vip.
Heb alleen geen code in de mail, en de e-vallue code krijg ik ook niet gebruikt.
En in mijn account zie ik ook geen coupon
Zie ik iets over het hoofd?

Zijn er twee soorten accounts en heb ik me ingeschreven voor de verkeerde?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honda4life
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:28
melk0r schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:16:
[...]

Dank je wel..nu werkt het wel!
Dit werkt inderdaad (ook in be als je via.be gaat).
Ik heb me eerst ingeschreven als werknemer, de juistheid van gegevens zoals bedrijf, telefoonnummer,... doet er precies niet toe.

Hartelijk dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:16
Ik heb me vandaag ingeschreven voor VIP (als 'werknemer') en kreeg direct 2 codes in de mail.

Vervolgens heb ik met m'n bestaande Dell account een linkje van het forum naar een goedkope Inspiron met i3 cpu gevolgd. Koopproces gestart, URL aangepast en code bij betaling ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honda4life
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:28
Start je via de klassieke weg, dan wordt de code geaccepteerd, maar het maakt geen verschil in prijs.
Goed uitkijken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
honda4life schreef op zondag 01 juni 2014 @ 19:42:
Start je via de klassieke weg, dan wordt de code geaccepteerd, maar het maakt geen verschil in prijs.
Goed uitkijken dus.
Je kunt natuurlijk iets anders verstaan onder klassiek dan ik, maar de 10% korting is er gewoon vanaf gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrB77
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-08 15:57
Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2014 @ 13:12:
Ik probeer de budget laptop te bestellen van de bbg van juni.
Ik heb me ingeschreven voor de vip.
Heb alleen geen code in de mail, en de e-vallue code krijg ik ook niet gebruikt.
Ik had hetzelfde probleem, ik merkte op dat alleen de verplichte velden invullen bij het inschrijven als VIP niet voldoende was. Nadat ik voor de 3e keer op de aanmeld pagina wél alle velden had gevuld kreeg ik direct een e-mail met kortingscodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Mijn ervaring is dat een paar keer opnieuw proberen, waarbij je ook even je interessegebieden aanklikt, je direct een mailtje met codes oplevert. Anders moet je opnieuw proberen.
De bedrijfsnaam die je in moet vullen maakt geen ene biet uit. Let wel ff op dat je mail niet in je reclame folder staat (bij gmail) en verder moet je via de vip site doorkinken naar het betreffende product of de url aanpassen.

De Inspirion 15 3000 met pentium - voldoende voor de persoon die de laptop gaat gebruiken - komt daarmee op minder dan 300 euro en dat is echt een enorm goede deal. Met de i3 zoals genoemd in de BBG komt die op 341 euro.
In de PW ga je geen laptop met vergelijkbare specs vinden. De 300 euro laptops zijn daar allemaal uitgerust met een E1 2100 of 2500 processor van AMD.

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
dirkjesdirk schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:12:
De Inspirion 15 3000 met pentium - voldoende voor de persoon die de laptop gaat gebruiken - komt daarmee op minder dan 300 euro en dat is echt een enorm goede deal. Met de i3 zoals genoemd in de BBG komt die op 341 euro.
In de PW ga je geen laptop met vergelijkbare specs vinden. De 300 euro laptops zijn daar allemaal uitgerust met een E1 2100 of 2500 processor van AMD.
Om precies te zijn komt de Inspiron 15 met i3-4010U processor op 332.08 euro na korting. Bijna niet te geloven dat zelfs op die hele goedkope systemen er nog 10% af kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is mij iig gelukt, na een 2de aanmeld poging met extra velden idd.
Wel apart dat dat betaal systeem gewoon met overschrijven werkt. Ik had ook dat stukje niet gelezen dat je alleen dat nummer erin mocht doen. Ik had voor de zekerheid ook extra gegevens erbij gezet. En bij dell b.v. had ik gewoon dell gegokt.

Ik krijg em nu alleen niet gevonden in de status bestellijsten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2014 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:17

Bolletje

Moderator Harde Waren
Rukapul schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:17:
[...]

Om precies te zijn komt de Inspiron 15 met i3-4010U processor op 332.08 euro na korting. Bijna niet te geloven dat zelfs op die hele goedkope systemen er nog 10% af kan :)
Weet je dat zeker? De startprijs van dat model Inspirion 15 3000 is €379 inclusief BTW en exclusief verzendkosten. De verzending is nu ook gratis. De VIP-bonnen zijn 10%. €379 - €37.90 = €341.10. Tenminste, dat is ook wat ik op mijn scherm krijg.

Wel een mooi ding zo. Normaal kosten desktops met vergelijkbare specificaties al hetzelfde. Daar moet dan nog de randapparatuur bij.

[ Voor 11% gewijzigd door Bolletje op 02-06-2014 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Tweakingklaas schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 19:40:
[...]

Hmm, misschien wel eens leuk om te proberen. Zouden ze via een persoonlijke offerte ook andere configuraties aanbieden?
Heb je dit al geprobeerd? Ben nl best benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:39

Piggen

Lekker bakkie

Bolletje schreef op maandag 02 juni 2014 @ 18:11:
[...]

Weet je dat zeker? De startprijs van dat model Inspirion 15 3000 is €379 inclusief BTW en exclusief verzendkosten. De verzending is nu ook gratis. De VIP-bonnen zijn 10%. €379 - €37.90 = €341.10. Tenminste, dat is ook wat ik op mijn scherm krijg.

Wel een mooi ding zo. Normaal kosten desktops met vergelijkbare specificaties al hetzelfde. Daar moet dan nog de randapparatuur bij.
Ze bieden zowel de (oude) Inspiron 15 als de nieuwe Inspiron 15 3000 aan. De oude is doorgaans (al scheelt het bij de i5 €50) een tientje goedkoper. Daar komt het verschil in jullie berekening vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Heb ook even moeten zoeken, maar het is precies dat. Enige verschilen die ik zo zie zijn 100MHz in CPU snelheid en een structuur vs glad plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Ik vind de 3000 wel een stuk mooier. Ik zou hem zo willen bestellen, zij het dat ik toch maar op een review wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anjopeeters
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-05 14:10
Jenzaah schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 14:18:
[...]

Ik neem aan dat je je mail hebt gestuurd naar Dell_EMEA_VIP@dell.com, of niet? En hoe lang duurde het daar voordat je antwoord kreeg? Ik heb afgelopen donderdag gemaild maar nog geen reactie gehad. Via de chat en de telefoon wordt ik alleen maar van het kastje naar de muur gestuurd rondom kortingscodes, dus daar heb ik ook niks aan helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Krijgt iemand het voor elkaar om korting op de M3800 te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je bij de budgetlaptop van deze maand andere opties configureren?
Er staat bijv. bij background verlichting toetsenbord optioneel. Waar kun je dat dan selecteren? Of een grotere hdd?

http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-15-3542-laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

normaal kan dat alleen als je met Dell contact opneemt,
zo was dat teminste vroeger nadat ze die opties in de online shop hadden verwijderd (erg jammer eigenlijk)
dan krijg je ook te horen welke prijs ze je aanbieden.
maar moet je zeggen dat er veel personen in de Dell Chat rondhangen die liever niet die moeite nemen,
niet meer leverbaar bla bla op een laptop die net uitgekomen is.
of meteen verwijzen naar de 7000 serie dat dat standaard heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasta
Ik heb eindelijk ook VIP waardebonnen mogen ontvangen.
Wanneer ik ze ingeef krijg ik toch nog een foutmelding:

"Ingevoerde waardebonnen
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie."
Dan druk ik details bekijken maar dan staat er niets. enkel 'afdrukken'.

Heb al in Internet explorer geprobeerd maar dat geeft geen verschil.

Gek dat het zo moeizaam verloopt allemaal.
Iedereen heeft hier vip bonnen te pakken zonder een echt bedrijf te hebben.
Ik heb dan daadwerkelijk een werkgever met alleen maar Dell systemen en dan loopt het zo moeilijk.
Lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
@Spasta
Je bent de zoveelste die het vraagt. Maar zal de link nog een keer geven. www.dell.nl/vip klik op koop nu en zoek je laptop etc.

Als het daarmee ook niet werkt heb ik niks gezegd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Swift92 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 19:56:
@Spasta
Je bent de zoveelste die het vraagt. Maar zal de link nog een keer geven. www.dell.nl/vip klik op koop nu en zoek je laptop etc.

Bij mij werkt die manier ook niet, dus weet ook niet wat het probleem is. Ach ja, dan maar een ander merk, sowieso irritant dat je niks meer kunt aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Welke laptops kan je wel aanpassen nog,
Behalve BTO volgens mij ?
Maar een klein hintje voor de waardebonnen probleem.
Log in je account van Dell.
Daar heb je een optie om waardebonnen in voeren.
Daarna zal het toevoegen een stuk makkelijker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piggen schreef op maandag 02 juni 2014 @ 23:21:
Ik vind de 3000 wel een stuk mooier. Ik zou hem zo willen bestellen, zij het dat ik toch maar op een review wacht.
Ik was als de dood dat deze opeens in prijs omhoog zou gaan. Dus gok genomen en meteen gehaald. Vrijdag krijg je een review :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2014 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 22:45:
[...]

Ik was als de dood dat deze opeens in prijs omhoog zou gaan. Dus gok genomen en meteen gehaald. Vrijdag krijg je een review :)
Dat zal zeker gewaardeerd worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 22:45:
[...]

Is dat niet gewoon de normale prijs dan van een Inspirion 15 3000? Ik zie nergens staan dat er sprake is van een actie of een aanbiedingsprijs...

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cnsmr
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:26
melk0r schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:27:
[...]

Is dat niet gewoon de normale prijs dan van een Inspirion 15 3000? Ik zie nergens staan dat er sprake is van een actie of een aanbiedingsprijs...
Zelfde configuratie staat er ook tussen voor 429

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
cnsmr schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:35:
[...]

Zelfde configuratie staat er ook tussen voor 429
Ik zie het maar ik vraag me wel af wanneer je op de ene link en wanneer je op de andere link terecht komt..als ik op de hoofdpagina ga zoeken naar de Inspirion 3000 vind ik gewoon de goedkope link en niet die duurdere.....ondoorzichtig allemaal.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer dénis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:29
Lukt het jullie om de inspiron 14 7000 te bestellen met de VIP korting? krijg steeds de melding dat hij niet geldig is, terwijl ik toch echt in het EPP gedeelte zit. Wie kan er helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasta
Swift92 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 19:56:
@Spasta

Juist, daar had ik niet meer aan gedacht.

De codes had ik al toegevoegd aan 'mijn coupons'.
Toen ik via de juiste link ging leek het allemaal te werken in eerste instantie.
Ik had toen een winkelmandje "voor medewerkers' oid.
Toen ik later een extra netadapter wilde toevoegen kwam het om de een of andere reden nooit in het juiste mandje terecht.

Uiteindelijk maar besloten om dat ding snel te bestellen zo lang het eindelijk werkte.

XPS 15 + 4jaar next day garantie + office studenten pakket (waar ik nou al spijti van heb).
€200 standaard korting
€219 VIP korting

Ethernet adapter + draagtas (hier geldt de VIP korting niet).
Benieuwd wanneer het hele zooitje verzonden wordt.

Als alles afgehandeld is zal ik hier nog even de extra VIP codes delen voor diegene die er niet aan uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Het is jammer dat het mij niet lukt de kortingscodes te gebruiken, op geen enkele manier, maar nu je niet meer kunt configureren is het ook niet meer zo interessant. Ik wil namelijk geen 4K scherm, dat is veel te veel op een 15" laptop en Windows kan er toch niet mee overweg.

*knip* troll*

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 06-06-2014 03:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Phusebox schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:12:
Het is jammer dat het mij niet lukt de kortingscodes te gebruiken, op geen enkele manier, maar nu je niet meer kunt configureren is het ook niet meer zo interessant. Ik wil namelijk geen 4K scherm, dat is veel te veel op een 15" laptop en Windows kan er toch niet mee overweg.

*knip*
*knip* flame*

Een high-dpi scherm is een genot voor het oog. Individuele pixels zijn niet meer te onderscheiden, alles is haarscherp. Juist op een relatief kleiner paneel (zoals 15 inch) zorgt het voor een prima scherp beeld omdat de pixeldichtheid zo hoog ligt. Als ik nu tijdelijk op een laptop werk met een lagere resolutie, merk ik echt dat het een flinke stap achteruit is. Op een paar bugs na kan Windows 8.1 Update 1 prima schalen waardoor niets te klein is, maar toch erg scherp oogt.

En als het je niet lukt, doe je toch echt zelf iets verkeerd. Als je dit topic doorleest zie je dat het nog steeds mogelijk is om kortingsbonnen zowel aan te vragen als in te voeren. Ben het overigens wel eens dat de site echt een hel is om doorheen te komen, maar als je gewoon de stappen volgt die verschillende forumleden hier hebben gebruikt om de korting(en) toe te passen, dan moet het gewoon werken.

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 06-06-2014 03:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Royeboi schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:52:
*knip*

Een high-dpi scherm is een genot voor het oog. Individuele pixels zijn niet meer te onderscheiden, alles is haarscherp. Juist op een relatief kleiner paneel (zoals 15 inch) zorgt het voor een prima scherp beeld omdat de pixeldichtheid zo hoog ligt. Als ik nu tijdelijk op een laptop werk met een lagere resolutie, merk ik echt dat het een flinke stap achteruit is. Op een paar bugs na kan Windows 8.1 Update 1 prima schalen waardoor niets te klein is, maar toch erg scherp oogt.

En als het je niet lukt, doe je toch echt zelf iets verkeerd. Als je dit topic doorleest zie je dat het nog steeds mogelijk is om kortingsbonnen zowel aan te vragen als in te voeren. Ben het overigens wel eens dat de site echt een hel is om doorheen te komen, maar als je gewoon de stappen volgt die verschillende forumleden hier hebben gebruikt om de korting(en) toe te passen, dan moet het gewoon werken.
Ik heb alle stappen doorlopen, toevoegen in account, starten op de vip site, zelfs met een clean browser zonder cookies of cache werkt het niet.

En dat Windows 8.1.1 prima kan schalen dat kan best kloppen, maar het overgrote deel van de software helaas niet. Als je de forums afgaat lees je alleen maar problemen over half blurry programma's of minuscule GUI elementen (zoals bij Adobe Photoshop, voor mij een essentieel programma).

Zelfs 4k op een 24" monitor is amper te doen wanneer je programma's niet goed schalen. En ja ik kan daarvoor wel mijn huis uitkomen maar er is geen enkele winkel hier in de buurt die een 4k laptop heeft staan.

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 06-06-2014 03:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cnsmr
Phusebox schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 19:07:
[...]

Ik heb alle stappen doorlopen, toevoegen in account, starten op de vip site, zelfs met een clean browser zonder cookies of cache werkt het niet.
De truc is volgens mij om je winkelmandje op te slaan. Vervolgens krijg je de optie om in een dropdown Nederland Aankoopprogramma voor Werknemers mandje te selecteren. Je kunt dan met de de knop [Verder winkelen] je product toevoegen en de VIP code opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook de nieuwe Dell Inspiron 3000 maar gekocht.

Mn 15r N5010 was aan vervanging toe na twee en een half jaar intensief gebruik (oververhitting, blue screens, etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hem al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dell inspiron 15 7000 serie staat niet meer op de website!! Wat ERG!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xekjiram
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-04-2020
Ja, ik.

Ik heb vorige week mijn vorige laptop (Acer Aspire One AO756-887BXkk) aan barrels laten vallen en had snel een nieuwe nodig in dezelfde prijsklasse. Mijn zoon kwam toen met deze, incl. dit topic O+ Hoewel de Dell groter is dan de gesneuvelde Acer (15,6 versus 11,6) die zo lekker in mijn handtas past 8) vond ik de aanbieding scherp genoeg om er op in te gaan.

Ik doe er vooral "kantoorwerk" mee, verder op zijn tijd een videootje, veel muziek (Spotify) en het uitzoeken en bewerken van foto's op amateurniveau. Geld speelt (helaas) een doorslaggevende rol in mijn aankoopkeuze.

Bestellen ging probleemloos. Leverdatum zou 16 juni zijn, maar donderdagavond ontdekte ik dat het al de volgende dag (6 juni) zou zijn. En ja, hoor...! _/-\o_

Verwacht geen volwaardige review van me, daarvoor ontbreekt het me aan kennis. Maar vooruit, voor wat het waard is.

Om te beginnen vind ik de laptop opmerkelijk licht qua gewicht. Hij is matzwart, ziet er netjes uit.

De aanslag van het toetsenbord is vele malen beter dan die van de Acer, waarbij ik soms nog wel eens stevig door moest drukken (al vanaf dag één, het was dus geen vuiligheid of slijtage). Ik heb door de jaren heen een schandalig hoge typesnelheid ontwikkeld en zoiets wordt lelijk afgerend als je toetsenbord dat niet aan kan. Dit toetsenbord heeft daar totaal geen probleem mee, ik moet alleen zelf nog wennen aan het andere formaat na jarenlang "handtadlaptopjes".

Dat toetsenbord is echt een aangename verrassing!

Aan de muis moet ik wel wennen, maar dat kan aan mij liggen, ik heb dan inmiddels ook een gewone muis aangesloten.

En verder, ja, wat kun je zeggen na enkele dagen... Ik ben supertevreden. Voor een goedkope laptop loopt hiij als een speer. Meestal merk je al heel gauw de eerste vertraginkjes en vastlopertjes als je te enthousiast van alles wil installeren en uitproberen, maar tot nu toe doet hij braaf wat ik wil.

Verwacht geen geweldige speakertjes, maar ook deze heb ik wel eens slechter gehoord bij voorgangers. Het werkt gewoon, beter en sneller dan ik had gedacht (immers, alle waar naar zijn geld dus niet miepen als er iets een beetje rammelt).

Ik ben benieuwd naar een review van iemand die er écht verstand van heeft. Deze lowbudget huis- tuin- en keukengebruikster is in ieder geval aangenaam verrast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Bedankt! Ik las nog wel ergens wat ervaringen van de 3000.

http://forums.whirlpool.net.au/archive/2268089
http://www.dell.com/us/p/...ptop/pd#RatingsAndReviews

Beetje gemengd, maar je kunt ook niet alles verwachten voor dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cnsmr
Nu bij Dell 10% vaderdagkorting op Inspiron en XPS systemen met code CK36S03TQ2KPB3. Deze code is te combineren met VIP code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

jammer dat sommige acties vervallen zoals deze,
zodra je hem in je mandje doet word die actie vervangen voor de vaderdag actie

Afbeeldingslocatie: http://my.jetscreenshot.com/13737/m_20140609-tgon-248kb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:21
cnsmr schreef op maandag 09 juni 2014 @ 11:15:
Nu bij Dell 10% vaderdagkorting op Inspiron en XPS systemen met code CK36S03TQ2KPB3. Deze code is te combineren met VIP code.
Hij is niet combineerbaar met VIP codes. Het is of de ene code, of de andere code. Of heeft iemand andere ervaringen? Misschien dat het na vanochtend is aangepast?

[ Voor 11% gewijzigd door MaZeLe op 09-06-2014 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:47
*knip* Zie de topicwaarschuwing.

[ Voor 89% gewijzigd door gambieter op 09-06-2014 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantj
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Weet iemand waarom de inspiron 15 7000 reeks niet meer te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
MaZeLe schreef op maandag 09 juni 2014 @ 17:57:
[...]

Hij is niet combineerbaar met VIP codes. Het is of de ene code, of de andere code. Of heeft iemand andere ervaringen? Misschien dat het na vanochtend is aangepast?
Heb eerder vanmiddag nog wel een bestelling kunnen doen. Maar is nu aangepast (getest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

ja hier ook werd hij van zelf toegepast,
nu kan je niks combineren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-07 17:22
Ik zag deze net op de website staan :)

Vaderdagsale! Ontvang 10% korting op een Inspiron of XPS met couponcode

Members only:
. Geldig t/m 10.06.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

7 berichten boven jouw bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simper01
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-11-2018
Solved: via dell.nl/vip -> koop nu -> dan laptop zoeken via zoekvenster bovenin (niet op de links klikken) en dan (en alleen dan) werkt de code (alleen niet in combinantie met vaderdagcode). Werkt bij mij alleen op Firefox, for some reason niet op Opera en Chrome omdat dell.nl/vip al direct niet laadt.

Mijn VIP club code werkt niet, ook als ik verder geen andere codes invoer. De foutcode is:
VIP Club Discount. Details bekijken Waardebon verwijderen
Als ik op 'details bekijken' klik komt er een lege pop-up. Via www.dell.nl/vip, links onderin 'koop nu' helpt niet. (Als ik overigens in dat menu op 'Laptops voor elke dag' klik, word ik opeens naar de Zweedse Dell site doorgestuurd }:O )

[ Voor 37% gewijzigd door Simper01 op 11-06-2014 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
Bij mij werkt de code ook niet. Ik heb me geregistreerd en krijg binnen 1 minuut een mail met 2 codes.
Vervolgens wordt de code bij de bestelling niet geaccepteerd en wordt er geschreven dat er misschien meer info nodig is.

Moet mijn account wellicht gecontroleerd worden door de backoffice van dell?

Voor nu heb ik ze een mailtje gestuurd dat ik wil bestellen maar dat de code niet geaccepteerd wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Staat gewoon in de openingspost hoor. En je bovenbuurman heeft kennelijk ook een manier gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
Piggen schreef op zondag 15 juni 2014 @ 23:07:
Staat gewoon in de openingspost hoor. En je bovenbuurman heeft kennelijk ook een manier gevonden.
mea culpa... je hebt helemaal gelijk.

/me kruipt weg in hoekje :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Discussie/vraag afgesplitst naar Vervolgstappen annulering laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakingRens

TweakingRens

Dondersteen

Weet iemand waarom de inspiron 15 7000 reeks niet meer te krijgen is?
Heb het aan Dell gevraagd (vind het zelf ook erg namelijk :p), maar zij wisten nog niets over een eventuele opvolger...
Een mooi alternatief voor ongeveer dezelfde prijs vond ik de HP Pavilion 15 met de GT840M (ff zoeken in de pricewatch, weet het typenr zo ff niet).
Die heeft niet zo'n geweldig design, maar wel fullHD en geen glossy scherm...

[ Voor 10% gewijzigd door TweakingRens op 17-06-2014 09:34 ]

Wat grappig! Niet grappig van 'ha-ha', maar meer van 'Goh wat interessant' soort van grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantj
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Had zelf graag de inspiron 15 gehad. Komt voorlopig niet meer op voorraad helaas.

50€ korting op Inspiron 7000 Series met couponcode ZGLQWH2F4XW9BN. Geldig t/m 31.07.2014.Koop nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakingRens

TweakingRens

Dondersteen

50€ korting op Inspiron 7000 Series
Dan had die inspiron 15 7537 echt een no-brainer geweest voor me, mits die 10% korting dan nog steeds geldt...
€749 * 0,90 - €50 = €625
Erg jammer dat ie niet meer beschikbaar is...

Net ff gekeken op de 17" versie, de VIP club discount en deze voucher zijn niet combineerbaar...

[ Voor 18% gewijzigd door TweakingRens op 18-06-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MA-Please
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-05-2022
Hoi

Ik ben van plan om een XPS15 aan te kopen (16 GB ram, i7, 1TB HDD en 32 GB SSD) nu heb ik een vip account aangemaakt maar ik krijg het niet voor elkaar om mijn kortingscodes te gebruiken. Iemand die tips heeft?

Bestelling is niet zeer dringend dus als iemand weet heeft van aankomende acties ...

Mvg
Sander Verhaeren

Freelance licht tech + operator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 10:07
Zwaar klote, ik wilde een xps 13 bestellen is ie nu niet meer via de particuliere website te bestellen! Alleen zakelijk maar dan heb je geen i5 versie en flink duurder!

Iemand een tip voor mij?

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 22:03
Ik wil de Inspiron 15 (3542) bestellen en zie dat er gratis verzendkosten wordt aangeboden (t.w.v. 29 euro). Zijn er nog andere acties die ik over het hoofd zie?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:01
LuPo schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:34:
Ik wil de Inspiron 15 (3542) bestellen en zie dat er gratis verzendkosten wordt aangeboden (t.w.v. 29 euro). Zijn er nog andere acties die ik over het hoofd zie?
Je zit in dit topic dus ik neem aan dat je een vip account hebt voor nog eens 10% korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBiertrein
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-08 16:06
Ik lees dat de meesten na registratie gelijk een mail met codes krijgen. Ik niet. Na 24 uur nog steeds geen mail. Iemand een idee hoe dit zou kunnen?
(ja, het emailadres klopt en nee, het staat niet in mijn spamfolder)

Rainbow Six Siege Tweak League

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:29
Eergisteren de Dell Inspiron 15 7000 (7537) besteld: http://www.dell.com/us/p/...model_id=inspiron-15-7537

Dell heeft deze week nog de zomer deals waardoor je $200 korting krijgt op o.a. Inspiron modellen.

Ik heb toevallig mazzel dat mijn ouders in juli op vakantie zijn in Amerika, zodat ze straks de laptop mee terug kunnen nemen. Met de gunstige dollarkoers kost het totaal me slechts 500 euro, terwijl je daar in Nederland een stuk minder voor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Neem aan dat je aan evt invoer rechten gedacht had ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
*knip* Dat soort adviezen zijn niet de bedoeling.

[ Voor 78% gewijzigd door gambieter op 26-06-2014 10:57 ]

Pagina: 1 ... 35 ... 53 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!

GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.

Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.

Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.