[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 53 Laatste
Acties:
  • 633.427 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertLikesTwea
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-04 13:20
driel24 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 21:32:
Ik heb de nieuwe vip aan de "praat" = 10% korting

Zijn er nog meer opties om extra korting te krijgen ?

// update : oude en nieuwe vip kunnen combineren. twee keer 10% !
Oude vips zijn nu op. 4x 17r's gekocht binnen de familie. ;)
Zou je toe kunnen lichten wat je precies bedoelt met oude en nieuwe VIP?

Het is mij namelijk onduidelijk hoe je dit voor elkaar hebt gekregen.

Veel plezier met de Inspiron's trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Is gemakkelijk terug te vinden in deze draad.

Maar komt neer op het volgende :
September 2013 is er "iets" veranderd in de vip korting.

Hier in het forum kwamen mensen erachter dat als je een vip code van vóór september 2013 hebt
je daarna een vip van na september 2013 kunt toevoegen.
Resultaat : twee x 10% korting.

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
*knip* Lees de topicwaarschuwing, geen gebedel.

[ Voor 87% gewijzigd door gambieter op 10-02-2014 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 577631

Ik he
zmaster schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:00:
[...]

Dit lukt mij ook niet! Code ingevoerd en dan krijg je alleen de 10% korting. Die extra 5% kan ik wel gebruiken bij de XPS15 :).

/edit:
Zojuist contact gehad met Dell_EMEA_VIP@Dell.com, gevraagd of ik een 15% code kan ontvangen en binnen 30 minuten had ik eentje :).
Heb ik ook zo gedaan, meteen een 15 % code gekregen die vervolgens nog combineerbaar met mijn 10 % code bleek ook. Samen met een actie waarbij ze al gratis verzending en 200 € korting standaard gaven op die manier toch zo'n 700 € van de prijs afgekregen ...

Je vraagt je af wat hun winstmarges zijn bij iemand die normaal koopt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebbors
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-08 15:44

Trebbors

Failure is no option!

Zijn er ook opties voor een Latitude, zakelijk gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07 16:36
Anoniem: 577631 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:22:
Ik he
[...]

Heb ik ook zo gedaan, meteen een 15 % code gekregen die vervolgens nog combineerbaar met mijn 10 % code bleek ook. Samen met een actie waarbij ze al gratis verzending en 200 € korting standaard gaven op die manier toch zo'n 700 € van de prijs afgekregen ...

Hoe krijg je die €200 standaard korting dan?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUBO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-03 18:02

GUBO

Jij hier ?

Anoniem: 577631 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:22:
Ik he
[...]

Heb zojuist ook een 15% code ontvangen van Dell_EMEA_VIP@Dell.com en heb ook nog een VIP code die ik begin dit jaar van Dell ontvangen heb.
Echter lukt het mij niet om deze twee te combineren.
Kan maar een van de twee tegelijk selecteren in mijn mandje.

Mag ik vragen hoe jij dit voor elkaar gekregen hebt om ze te combineren?
Of heb je toevallig een 'oude' 10% VIP code gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:15
Staat in dit topic. Alleen oude codes zijn te combineren met de nieuwe 'VIP' codes.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week een hele discussie aangegaan met DELL: 's middags zag ik een superaanbieding op hun site staan, nog geldig tot middernacht. Dus wou ik 's avonds op mijn gemakje thuis bestellen, bleek die aanbieding aangepast (lees verdwenen) te zijn, nikske PC bestellen. Volgens dell service medewerker daags nadien was dit ook niet? te achterhalen en kon er ook geen geste gedaan worden!

Ik was aangenaam verrast om bovenstaande te lezen. Ik heb me net VIP-lid gemaakt. Weet iemand of het loont te wachten tot er een betere kortingscode komt? Of is 10% echt wel het maximum? Is er ergens een V/A forum met ruil in oude codes? Ik heb al op Tweakers geneusd zonder resultaat _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2014 22:47 ]

Verwijderd

Jammer, ik had gisteren gemaild naar Dell Vip voor de 15% code op de XPS-systemen, en kreeg bericht terug dat de aktie net om is maar dat er nieuwe aankomen deze week! Ben benieuwd... *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:54:
Jammer, ik had gisteren gemaild naar Dell Vip voor de 15% code op de XPS-systemen, en kreeg bericht terug dat de aktie net om is maar dat er nieuwe aankomen deze week! Ben benieuwd... *O*
Klopt idd een nieuwe actie. Maar niet voor de XPS maar de Alienware 17. 230 euro korting. en 10 % VIP.
Met de Nvidia GTX 780 + 16 GB geheugen en het "top" lcd scherm.
Lijkt mij een betere aanbieding dan enkele weken geleden. Ondanks de mindere processor en kleinere HD.

http://www.dell.com/nl/p/...=nlepp1&l=nl&s=dhs&~ck=mn

[ Voor 8% gewijzigd door Embryo1 op 15-02-2014 12:06 ]

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-08 14:40
Is iedereen die hier gebruik maakt van de VIP kortingen ook daadwerkelijk via zijn werkgever aangesloten? Maw. moet je een bewijs leveren dat je ook echt in dienst bent bij de desbetreffende werkgever?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skynick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:16
Ze checken er niet op, maar het geldt ook voor studenten waardoor het dus wel voor 90% van de mensen geldt. Je kan ook gewoon gerust 10 accounts maken voor 20 codes bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik snap er nog steeds niets van met die codes, ben aangemeld bij de VIP Club van Dell met mijn bedrijf, maar zoals Kaab een tijdje terug al zei, sinds december geen enkele code ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Ik vernam vandaag via een chatsessie, dat de verkoop niet meer per telefoon bereikbaar is voor "gewone" consumenten. Het advies gaat alleen nog via de chat of via e-mail. Ik kreeg vandaag een offerte, die voor 1 dag
geldig was.
Hebben meer Dell gebruikers deze ervaring ??

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-07 13:02
paul99 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 13:10:
Is iedereen die hier gebruik maakt van de VIP kortingen ook daadwerkelijk via zijn werkgever aangesloten? Maw. moet je een bewijs leveren dat je ook echt in dienst bent bij de desbetreffende werkgever?
Ik heb 2 keer een bestelling gedaan als medewerker van de Rabobank. Ik heb dat gewoon prive gedaan, zonder enige link naar de Rabo en zonder problemen en ben daar ook niet werkzaam. Mijn vriendin werkt wel bij de Rabo, dus als ze er naar zouden vragen, was het nog geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertLikesTwea
  • Laatst online: 09-04 13:20
Embryo1 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:48:
Ik vernam vandaag via een chatsessie, dat de verkoop niet meer per telefoon bereikbaar is voor "gewone" consumenten. Het advies gaat alleen nog via de chat of via e-mail. Ik kreeg vandaag een offerte, die voor 1 dag
geldig was.
Hebben meer Dell gebruikers deze ervaring ??
Nou met een offerte heb ik geen ervaring, maar ik heb wel meerdere malen telefonisch geprobeerd contact op te nemen met Dell (voor aankoop van laptop) en na een keuze-menu kreeg ik te horen dat deze dienst op dit moment niet beschikbaar is... Beetje jammer dat ze niet vermelden dat het helemaal geen optie is dus :(. En voor de mensen die nu zeggen: ja, dat doen ze niet want ze verdienen aan je telefoontje. Niet echt, want het is een "gewoon" 020-nummer wat je belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:25
paul99 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 13:10:
Ik heb vorige week mijn Alienware 17 besteld, 10% VIP code gebruikt. Bij het invoeren van mijn gegevens moest ik ook de naam van mijn werkgever opgeven, maar er is dus nergens in het systeem een check of je werkgever geregistreerd is. Werd gewoon geaccepteerd en mijn laptop is afgelopen weekend verzonden.
Majesty schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:55:
Ik snap er nog steeds niets van met die codes, ben aangemeld bij de VIP Club van Dell met mijn bedrijf, maar zoals Kaab een tijdje terug al zei, sinds december geen enkele code ontvangen.
Als je je registreert bij de VIP club krijg jij persoonlijk een email met 2 10% codes. Je zult dus als je jouw bedrijf geregistreerd hebt, je zelf als werknemer ook moeten registreren voordat je die codes krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer via de site een latitude 3540 te bestellen ( W7/W8, 1080p i5 4200u ). Dit komt neer op 659 EUR excl btw. Ik kan echter mn VIP code niet gebruiken? Werkt ditniet op zakelijke laptops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandeR2
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:24

SandeR2

Gamer

Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:13:
Ik probeer via de site een latitude 3540 te bestellen ( W7/W8, 1080p i5 4200u ). Dit komt neer op 659 EUR excl btw. Ik kan echter mn VIP code niet gebruiken? Werkt ditniet op zakelijke laptops?
Ik heb gemerkt dat je boven in de winkelmand wel je zakelijke winkelmand moet kiezen, niet de consumenten winkelmand anders werkt hij niet.

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://puu.sh/7bhdI.png Ik zie hier nergens die optie staan? Zie ik iets boven het oog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandeR2

SandeR2

Gamer

Hmm vreemd. Heb je t product aangepast? Gecustomized. Soms wil hij de code dan ook niet pakken. Je kunt hem ook eerst standaard er in zetten en later aanpassen nadat de code werkt. Ben je ook ingelogd met het VIP emailadres?

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
VIP werkt niet bij het zakelijke gedeelte van Dell

Anoniem: 582235

Is het mogelijk de VIP-korting en de Carnavalskorting te combineren? Ik overweeg een Inspiron te bestellen, maar wil die extra korting natuurlijk niet mislopen.

• Embryo1
Anoniem: 582235 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:51:
Is het mogelijk de VIP-korting en de Carnavalskorting te combineren? Ik overweeg een Inspiron te bestellen, maar wil die extra korting natuurlijk niet mislopen.
Ik heb het net voor je geprobeerd, maar helaas ook nu niet. Alleen de 10% Vip werkt of de 10% Carnavalskorting.

[ Voor 7% gewijzigd door Embryo1 op 28-02-2014 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandeR2

SandeR2

Gamer

job89 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:10:
VIP werkt niet bij het zakelijke gedeelte van Dell
Bij mij wel, maar misschien komt dat omdat ik een Werknemer Vip aan heb gemaakt?
Kun je de studenten korting dan wel combineren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-07 11:36
Het is mij net gelukt om de carnaval code te combineren met een 10% vip korting. Totaal 227 euro korting op XPS 13 van 1200 euro. Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aimms2001
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-12-2024
MMaster23 schreef op zondag 02 maart 2014 @ 00:28:
Het is mij net gelukt om de carnaval code te combineren met een 10% vip korting. Totaal 227 euro korting op XPS 13 van 1200 euro. Nice :)
Hoe is je dat gelukt, bepaalde volgorde toepassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -bolio-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:28

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

MMaster23 schreef op zondag 02 maart 2014 @ 00:28:
Ik ben ook benieuwd hoe je dat gelukt is. Heb je soms een "oude" (voor september 2013) vip code gebruikt? Mij lukt het in ieder geval niet om een nieuwe vip code te combineren met de carnaval korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ik ook willen weten, want heb het ook proberen toe te passen!

Aanpassing, ik heb contact via mail opgenomen, en ik kreeg deze reply: Your 10% VIP discount will get applied over and above the Carnival code.
Dus zoals ik het versta moeten beiden toch lukken? Ik hou jullie op de hoogte, want ik heb gemeld dat mij het niet lukt om 2 codes te combineren...

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2014 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -bolio-

-bolio-

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:57:
Zou ik ook willen weten, want heb het ook proberen toe te passen!

Aanpassing, ik heb contact via mail opgenomen, en ik kreeg deze reply: Your 10% VIP discount will get applied over and above the Carnival code.
Dus zoals ik het versta moeten beiden toch lukken? Ik hou jullie op de hoogte, want ik heb gemeld dat mij het niet lukt om 2 codes te combineren...
Zou het misschien te maken kunnen hebben met het type VIP code? Ik heb het geprobeerd met een studenten VIP code van na september 2013. Mogelijk dat het met werknemers codes of codes van voor september 2013 wel werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
De code is volgens mij van na september 2013, tenminste het mailtje is uit september.
Via dell.nl/vip naar XPS 13 gegaan, carnavalcode die bovenaan de website staat geactiveerd en daarna mijn VIP code. Gaf netjes 2x korting op XPS.

Zelfs nog een beetje gespeeld om andere codes (zover bekend) te combineren maar dat wilde niet baten.
Tevens is verzenden komende tijd nog gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farai
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-07 21:44
Werkt bij mij ook met een nieuwe VIP en de carnavals code. Het word nu toch wel heel aanlokkelijk om een XPS 15 te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -bolio-

-bolio-

Hmm als er iemand dan een werkende VIP code over heeft houd ik me aanbevolen!

Ik heb 2 VIP codes die wel 10% korting geven, maar ik krijg ze niet gecombineerd met de Carnival code. Ook nog even contact gehad met de Dell chat support en hun antwoord was dat het niet mogelijk is promotions te combineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandeR2

SandeR2

Gamer

Waar heb je de carnavals korting dan vandaan? heb niks in de mail gehad :x
Nvm. heb t gevonden, helaas niet voor Alienware :(

[ Voor 26% gewijzigd door SandeR2 op 03-03-2014 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farai
-bolio- schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:07:
Hmm als er iemand dan een werkende VIP code over heeft houd ik me aanbevolen!

Ik heb 2 VIP codes die wel 10% korting geven, maar ik krijg ze niet gecombineerd met de Carnival code. Ook nog even contact gehad met de Dell chat support en hun antwoord was dat het niet mogelijk is promotions te combineren.
Heb je het al geprobeerd door het via www.dell.nl/vip te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
Carnaval code is alleen te combineren met oude VIP codes niet met de nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg ook niets gecombineerd... Volgens chatmedewerker indd waren beiden niet combineerbaar, maar volgens de VIP-helpdesk wel... Ik wacht nu tot er een verkoopsmedewerker contact opneemt. Dan weet ik het zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-07 12:37
Ik heb wel kunnen combineren. gewoon de logische stappen van MMaster23 gevolgd.
...pfff twijfel nu wel of ik iets moet kopen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8Ypr1SE.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -bolio-

-bolio-

Zie hieronder mijn poging om korting te combineren. Als ik de VIP code verwijder uit mijn winkelwagentje, wordt 10% korting van de carnival code toegepast. Het opnieuw invoeren van de VIP code verwijdert de carnival code weer. Ik kom dus niet boven 10% korting uit.

De VIP korting in het winkelwagentje van Shenr staat ook op een andere plek, onder de bestelling.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/13907430/Dell.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
-bolio- schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:00:
De VIP korting in het winkelwagentje van Shenr staat ook op een andere plek, onder de bestelling.
Dat is nou net het verschil tussen een "oude" en "nieuwe" vip code.....
BigWillem89 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:32:
Carnaval code is alleen te combineren met oude VIP codes niet met de nieuwe.
^^ Dat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:45
Klopt niet helemaal. Mijn VIP-codes komen van 12 oktober en waren te gebruiken. Eerst naar dell.nl/vip, gewenst model kiezen, dan carnvalscode, dan VIP-code.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-07 11:28
Bij mij werkt het ook niet, ik heb hele recente VIP codes van februari dit jaar en die zijn niet in combinatie met deze Carnival code te gebruiken helaas.

Heb wel een hilarisch gesprek met de klantenservice gehad

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1654276_610713592336593_798253868_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-07 12:37
Die van mij zijn uit september, maar blijkbaar wordt dat alweer als oud gezien. Weet dat net voor mijn codes al andere 'oude' codes waren, nu zijn mijn codes de 'oude' codes geworden blijkbaar. Maar goed, 'oude' codes werken dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
Ik had van het weekend nog een screenshot gemaakt (negeer even de Venue 8 Pro, heeft er niks mee te maken qua korting op de XPS 13):

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/x8WhCo3.png

P.s. leverdatum 7 maart mijn r**t. Kwamen gewoon nog 10 extra dagen bij :)

[ Voor 3% gewijzigd door MMaster23 op 03-03-2014 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is de topicstarter Darkstone eigenlijk gebleven? Hij heeft al een hele tijd niet meer gereageerd ondanks dat hij vroeger erg actief was in de Dell/notebook forums ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrr net contact gehad met de verkoopsmedewerker, en volgens hem ging de combinatie van 2 codes niet!
Dus einde verhaal. Tenzij iemand een werkende belgische oude code voor mij heeft?

StanPC ik vermoed dat Mohammed een kaasfrustratie heeft die hij dringend kwijt wou 8)7

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2014 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecke
  • Laatst online: 30-07 01:02
Raar dat de ene VIP code wel met de carnaval korting werkt en de andere niet. Ik twijfel al een tijdje om een laptop aan te schaffen. Met 20% korting is dat wel interessant. Ik moet me echter nog wel aanmelden bij VIP.. Vanavond maar eens proberen.

Update:
Ik kon niet wachten dus nu al geprobeerd. Vandaag een VIP code aangevraagd en deze proberen te combineren met de carnavalskorting maar helaas ik krijg deze melding:

Ingevoerde waardebonnen
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.

Celebrate Carnival with 10% Off Inspiron and XPS platforms
Vervalt woensdag 5 maart 2014

Bij details krijg ik verder geen informatie waarom het niet werkt.

Update2 : Ik heb via de chat navraag gedaan en dit is het antwoord:
16:21:19 Mohammed_Haddad heeft u vip korting?
16:21:30 Ik: ja dat wel
16:22:19 Mohammed_Haddad en u wenst die te combineren met andere waardebon?
16:22:28 Ik: klopt kortingscode
16:22:51 Ik: dit is de Carnavalskorting
16:23:19 Mohammed_Haddad dat is nooit mogelijk

Dus als iemand een "oude" VIP code over heeft en die wil delen via PM dan hoor\lees ik dit graag.

[ Voor 99% gewijzigd door Ecke op 04-03-2014 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farai
Net een nieuwe werknemer vip code gebruikt in combinatie met de carnavals code. Een XPS 15 met QHD scherm te waarde van 1700 euro besteld voor 1375 euro :D

[ Voor 8% gewijzigd door Farai op 04-03-2014 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecke
  • Laatst online: 30-07 01:02
Farai schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 23:32:
Net een nieuwe werknemer vip code gebruikt in combinatie met de carnavals code. Een XPS 15 met QHD scherm te waarde van 1700 euro besteld voor 1375 euro :D
Het lukt mij niet. Zelfs niet met nieuw aangevraagde codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 584022

Save an extra $60 on select PCs over $636.99 with coupon code ZPL1W6ZFKG4MDW. Shop Now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 584022

Please copy a coupon code from this page and apply it in the cart at the time of checkout. Dell coupon offers are only available on select system configurations listed below. Coupons are configuration specific.
Click Here to Learn How to Use the Coupon Code.

PC Coupons
Electronics and Accessories Coupons

Limited Time Coupon Deals Coupon Codes

Save on select PCs Save an additional $60 off select PCs
$636.99 and above1
ZPL1W6ZFKG4MDW Shop Now ›

XPS 17 Save 20% on select laptops & desktops2

K$2$6H484ZMGCZ

Shop Now ›
XPS 17 Save 25% on select laptops & desktops3 7$TG9?$6Z41XDR
Shop Now ›
Tablet Image For a limited time, members get a free
tablet protection bundle: a case
plus 1-year of Accidental Damage on
select tablets Shop Now ›

Add a Tablet Coupon Codes

Add a tablet Add a tablet for $139.99 with a PC purchase of $587.99 or above. Discount automatically
applied in cart. Shop Now ›

Member Exclusive Coupon Deals Coupon Codes

Dell Advantage Dell Advantage members earn 10%
back in rewards* on Dell Preferred
Account™ purchases.* Dell Advantage
Loyalty Program Shop Now ›
Free Shipping & Price Guarantee on Dell.com Coupon Codes

Free holiday shipping Enjoy free shipping and price
guarantee on Dell.com Discount
automatically
applied in cart Shop Now ›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:38
Het is alweer een poosje terug dat ik een Dell laptop met korting heb aangeschaft. Destijds had Dell een speciale pagina met die codes, deze wordt ook in de startpost genoemd. Deze link leidt nu naar een pagina met alleen de 'kop en voettekst' van de Dell site. Is deze pagina verplaatst of bestaat 'ie niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:31

Quad

Doof

Die bestaat helaas niet meer.

Btw, Darkstone is al sinds 24-2 niet meer online geweest.
Zijn laatste reactie is al sinds 10 december 2013..

[ Voor 73% gewijzigd door Quad op 09-03-2014 09:45 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
Helaas nog geen nieuwe kortingscode voor een Inspiron 15R. Wel een nieuwe voor de 7000 serie.

€50 off on all Inspiron 7000 series laptops
Vervalt woensdag 30 april 2014:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamiev90
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:07
Swift92 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 20:18:
Helaas nog geen nieuwe kortingscode voor een Inspiron 15R. Wel een nieuwe voor de 7000 serie.

Members only:
Werkt goed, alleen helaas niet in combinatie met de VIP code, beide volgordes geprobeerd. Dus geeft de VIP code in alle gevallen meer korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-07 13:19
Ik heb een tijdje geleden de 15R SE gekocht, hij bevalt prima! Mijn vriendin heeft nu ook een nieuwe laptop nodig. Zijn er op dit moment nog goede acties? Het XPS model is te duur.

Budget is 600 euro, er moet minstens een i5 processor in en een 500GB HD. Ze werkt vooral met office, browsen en data verwerken in SPSS (bestanden van rond de 15GB). De laptop moet vooral compact en licht van gewicht zijn. Mijn 15R SE vind ik aardig zwaar. Is de Inspiron 15 een geschikte laptop? Lichter dan de 15 R SE?

Heeft Dell verder geen 13" of 14" laptops voor dit budget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-08 13:56
SX-Superfly schreef op maandag 17 maart 2014 @ 20:06:
Ik heb een tijdje geleden de 15R SE gekocht, hij bevalt prima! Mijn vriendin heeft nu ook een nieuwe laptop nodig. Zijn er op dit moment nog goede acties? Het XPS model is te duur.

Budget is 600 euro, er moet minstens een i5 processor in en een 500GB HD. Ze werkt vooral met office, browsen en data verwerken in SPSS (bestanden van rond de 15GB). De laptop moet vooral compact en licht van gewicht zijn. Mijn 15R SE vind ik aardig zwaar. Is de Inspiron 15 een geschikte laptop? Lichter dan de 15 R SE?

Heeft Dell verder geen 13" of 14" laptops voor dit budget?
Verkeerde topic..... dit is de kortingscode thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-07 23:09
*knip*, zie de topicwaarschuwing onderaan.

[ Voor 85% gewijzigd door gambieter op 20-03-2014 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cid8
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-03-2021
Swift92 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 20:18:

Members only:
Bedankt, maar alleen voor NL veronderstel ik?

Ik had gisteren de code voor BE op dell.be, een Inspiron 15 7000 in het mandje opgeslagen met effectief 50 euro korting. Vandaag terug de site geopend en blijkt dat het mandje van mijn account leeg is? De code vind ik ook niet meer terug (het begon met 70... denk ik). :-(

De layout van de site is ook veranderd trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph4820
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19-05 17:01
Geen actuele acties meer? Heb alleen de VIP code maar het liefst heb ik nog meer korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Laatst online: 29-07 10:19
Het is rustig inderdaad hier..jammer want ik ben van plan over 2 weken een nieuwe laptop te kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph4820
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19-05 17:01
Ja zonde. Ik eigenlijk het liefst vandaag nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzibbitist
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Cid8 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 22:15:
[...]

Bedankt, maar alleen voor NL veronderstel ik?

Ik had gisteren de code voor BE op dell.be, een Inspiron 15 7000 in het mandje opgeslagen met effectief 50 euro korting. Vandaag terug de site geopend en blijkt dat het mandje van mijn account leeg is? De code vind ik ook niet meer terug (het begon met 70... denk ik). :-(

De layout van de site is ook veranderd trouwens.
Bespaar 50€ met couponcode 9KJ2LF4D8J7BWC. Geldig voor alle Inspiron 7000 reeks laptops! Koop nu ›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:45
Afgezien van het feit dat ik wel twijfel of ik een venue 11 pro moet aanschaffen met alle probleempjes, heeft iemand ervaring met trade tot save? Ik wil een VIP van 10% korting gebruiken en dan een tablet inruilen voor 200,- maar even gemaild met help@delltradetosave.com en zij gaven aan dat dit niet gecombineerd zou mogen worden terwijl de voorwaarden daar niet duidelijk over zijn. Ik stelde overigens een andere vraag aan ze..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
Weet iemand voor welke datum de VIP code moet zijn om een "oude" code te zijn?
Zijn de oude en de nieuwe nog steeds te combineren?

Edit:
Heb een VIP code uit augustus en die werkt icm een nieuwe code :)
Nu hopelijk nog een mooie Paasaktie erbij ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Pingu007 op 02-04-2014 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:17
Zijn die kortingscodes uniek? Want anders ben ik errug geinteresseerd ;)

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 21:02

Backspace-NL

New and Improved!

*knip*, zie topicwaarschuwing

[ Voor 90% gewijzigd door Perkouw op 04-04-2014 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-07 21:40
Iemand nog een VIP code voor mij? Sta op het punt een laptop aan te schaffen :)

stond in de titel post }:O

[ Voor 19% gewijzigd door BasZer op 04-04-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 16:28

MrMonkE

★ EXTRA ★

Farai schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 23:32:
Dat deed je goed. _/-\o_
Bijna amerikaanse prijzen.
Het geeft een mens wel te denken hoe hij aan alle kanten wordt beroofd want ze hoeven er bij jou gerust geen geld op toe te leggen. :(

★ Lijkt joop.nl wel hier ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosmas70
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-07 09:07
Bespaar 50€ met couponcode 9KJ2LF4D8J7BWC. Geldig voor alle Inspiron 7000 reeks laptops!

Werkt bij mij niet in combinatie met een vip kortingscode ;-(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Heb
- XPS 15
- Dell USB2.0 to Gigabit Ethernet Adapter en
- Dell adapter: HDMI naar DVI
nu tot dit gekregen:
Totaalprijs ex € 1.215,65 inc € 1.470,94

Gewoon met de huidige 100 Euro korting en de 10% korting.
Is dat een beetje redelijke 'score'?

Nog steeds duurder in Euro dan hij in $'s in USA is volgens mij maar goed.. we wonen nu eenmaal in EU

[ Voor 17% gewijzigd door MrMonkE op 07-04-2014 22:14 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

WHOA Thanks helemaal niet aan gedacht dat dat maar 480 kan. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuffScout
  • Laatst online: 24-05-2024
Ik ben van plan om de XPS 13 aan te schaffen, maar ik vindt de prijs stevig.
Nu lees ik veel VIP coed en andere codes.

1e vraag waar halen jullie die codes vandaan?
2e wat moet ik doen om die codes te bemachtigen?

SVP uitgebereide uitleg is zeer wenselijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Laatst online: 21:49
TuffScout schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:03:
Ik ben van plan om de XPS 13 aan te schaffen, maar ik vindt de prijs stevig.
Nu lees ik veel VIP coed en andere codes.

1e vraag waar halen jullie die codes vandaan?
2e wat moet ik doen om die codes te bemachtigen?

SVP uitgebereide uitleg is zeer wenselijk :)
Ik denk dat de antwoorden op deze vragen al tig keer vermeld staan in dit topic. Bekijk de topicstart eens en lees even een paar bladzijden van dit topic :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuffScout
Topic even (deels) doorgelezen en mezelf aangemeld.

Ik heb me als student aangemeld, en ontving via email 10% korting. Geldig tot 1 mei 2014.
Is het mogelijk om nog een code in te voeren, en hoe kom ik aan die code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:52
TuffScout schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:28:
Topic even (deels) doorgelezen en mezelf aangemeld.

Ik heb me als student aangemeld, en ontving via email 10% korting. Geldig tot 1 mei 2014.
Is het mogelijk om nog een code in te voeren, en hoe kom ik aan die code?
het is mogelijk vip codes te combineren die voor september 2013 zijn aangevraagd...en daar geraak je niet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VvBemmel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-07 21:46
Lees de topicwaarschuwing, geen gebedel om codes

[ Voor 71% gewijzigd door gambieter op 16-04-2014 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee waar ik op dit moment een Dell XPS 15 kortingscode kan vinden? Zou hem graag willen gebruiken naast mijn vip waardebon.

[ Voor 191% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2014 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
Net Inspiron 14 7000 besteld:
Normale prijs: € 799,00
Tijdelijke kortingsaktie van € 100 + 2 kortingscodes brengt prijs op : € 566,20 :)

Helaas wel gelijk issue over Wifi kaart, op de site staat de:
Dell Wireless 7260 802.11ac/a/b/g/n dual-band (2 x 2) halve minikaart
Op de bevestiging de:
Intel® Dual Band Wireless-N 7260 2x2 AGN + Bluetooth 4.0

De Dell kan tot 867mbs en de Interl tot 300mbs..
Net gebeld ze gaan het uitzoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:43

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Netjes :) dat was met een oude + nieuwe kortingscode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuffScout
Leuk dat je zulke giga korting krijgt, maar als je nu ook even uitlegd hoe je hebt gedaan en waar die bonnen vandaan komen hebben andere er ook nog wat aan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Pingu007 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:58:
Tijdelijke kortingsaktie van € 100 + 2 kortingscodes brengt prijs op : € 566,20 :)

Op de bevestiging de:

Als je de deze Intel krijgt: http://ark.intel.com/nl/p...ual-Band-Wireless-AC-7260, is het dezelfde als de Dell: http://accessories.euro.d...hs&cs=ukdhs1&sku=555-bbqc.

[ Voor 33% gewijzigd door Jumpman op 17-04-2014 12:15 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
Mr_gadget schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:14:
Netjes :) dat was met een oude + nieuwe kortingscode?
Klopt inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
TuffScout schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:35:
Leuk dat je zulke giga korting krijgt, maar als je nu ook even uitlegd hoe je hebt gedaan en waar die bonnen vandaan komen hebben andere er ook nog wat aan !
Ging ervanuit dat iedereen wel zou begrijpen dat de 2 kortingscodes de oude en nieuwe 10% VIP codes zijn;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
Nee, volgens mij is het de N-7260 kaart... Bij Dell zeggen ze dat de kaarten van de order en de bevestiging hetzelfde zijn...
Als je naar de website gaat zie je bij de config van de 14 7000 deze staan:
Draadloze communicatie:

Dat lijkt mij toch echt een andere dan die van de orderbevestiging:

Net weer voicemail dat de kaarte vrijwel identiek zijn, maar toch raar...

[ Voor 28% gewijzigd door Pingu007 op 17-04-2014 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 590218

Ik plaats een order voor een notebook. Tijdens het afrekenen voer ik een couponcode in (heb ik gekregen omdat ik me heb ingeschreven als VIP klant), die recht geeft op 10% korting. In dit geval een waarde van ongeveer vijftig euro op het aankoopbedrag. Betaling verloopt middels creditcard en uiteindelijk ontvang ik snel de notebook.

Notebook heeft een defect aan de rand van het beeldscherm en de lettertoets "e" werkt niet. Ik neem contact op met DELL. Technische dienst geeft aan dat ik met klantenservice contact op moet nemen, omdat het om een notebook gaat die na één dag al defect is. DOA noemde hij dit. Klantenservice geeft aan dat de snelste oplossing is, om de notebook te laten ophalen en de koop ongedaan te laten maken (terugstorten geld op creditcard) en tegelijkertijd een nieuwe order in te boeken. Op advies van DELL zo gehandeld. Vandaag wordt de oude notebook opgehaald en reeds dezelfde notebook opnieuw besteld.

Probleem is echter de couponcode. Deze werkt niet bij de nieuwe bestelling. Klantenservice gebeld en tot mijn verbazing wordt aangegeven dat de code maar eenmalig werkt en ze niets kan regelen. Verbaasd vraag ik naar een oplossing, ze geeft aan dat ik een klacht moet indienen.

Met alle respect, maar ik koop een notebook met 10% korting. De notebook komt defect aan. Ik stuur hem terug en koop direct een nieuwe (allemaal op advies DELL) maar kan de code niet gebruiken. Hierdoor wordt mijn notebook 50 EUR duurder. Ofwel, was de notebook niet defect geweest, dan had ik ook niet dezelfde notebook opnieuw hoeven te bestellen en was ik nog steeds 50 EUR goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-07 15:05
Het was dan verstandiger geweest om ondanks hun advies een reparatie in te laten boeken. Daarnaast heb je als het goed is twee codes in je VIP email ontvangen. Misschien kun je, mits deze niet zijn verlopen, de andere gebruiken.

Edit: of een nieuwe set kortingscodes aanvragen.

[ Voor 10% gewijzigd door Hummed op 23-04-2014 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
In een paar seconden nieuwe code aangevragen...
Doe het gewoon met een ander e-mail adres. Ben je overal vanaf.

Maar je schrijft "reeds dezelfde notebook opnieuw besteld".
Achteraf toevoegen gaat niet lukken, denk ik.
Dus dan zit er niets anders op dan deze ook weer annuleren...

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.Ramakers
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-07 22:25
*knip* geen gevraag om codes

[ Voor 91% gewijzigd door gambieter op 29-04-2014 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakPino
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:50
D.Ramakers schreef op zondag 27 april 2014 @ 12:21:
Hey,

Zou graag de nieuwe Inspiron 15 - 7537 met Full hd reso willen bestellen, iemand die mij toevallig codes kan bezorgen? Heb de VIP al dus dan zou het neerkomen op 899. Echter zou het fijn zijn om er nog 100 euro van af te kunnen halen natuurlijk zoals Pingu007.

Iemand die me kan helpen?

Mvg,
De Inspiron 15 - 7537 was vorige week in de aanbieding, er ging €100 af, daar bovenop kwam nog de VIP korting. De prijs werd daardoor € 719. Ik weet niet of en hoe vaak Dell de aanbiedingen herhaalt, misschien komt de aanbieding nog eens terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsattack26
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-12-2022
Ik heb met pasen ook een laptop gekocht.
De inspiron 17 7737.

Met de paasactie + VIP nieuw + VIP oud heb ik hem van 1100 voor 728,18.

En als ik de laptop binnen heb post ik hier de tweede oude VIP code zodat iemand anders hem ook kan gebruiken.
Verwachte tijd staat nu op 12-05-2014 dus of daarvoor en anders op die datum post ik hier de code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Geen gevraag en geen geruzie svp, een stapeltje posts heeft de weg naar de TrashCan gevonden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-08 14:40
Niet zeker of dit het juiste topic is maar ik vraag het toch ;)

Op de Dell site staat dat bij de XPS13 het touchscreen optioneel is, echter zie ik verder nergens terugkomen.
Iemand die hier meer over weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
Pingu007 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:58:

Op de bevestiging de:

Gisteren mijn laptop 17R ontvangen. Vandaag uitgepakt en tot mijn verbazing zit de netwerkkaart Intel® Dual Band Wireless-N 7260 2x2 AGN + Bluetooth 4.0 in en niet de netwerkkaart Dell Wireless 7260 802.11ac/a/b/g/n dual-band (2 x 2) halve minikaart zoals op de website wordt geadverteerd.

Tijdens het bestellen werd ook aangegeven dat het de laptop zal geleverd worden met de netwerkkaart Dell Wireless 7260 802.11ac/a/b/g/n dual-band (2 x 2) halve minikaart, maar op de orderbevestiging zie ik Intel® Dual Band Wireless-N 7260 2x2 AGN + Bluetooth 4.0. Ik baal hiervan.

Gebeld naar DELL en ze geven hun fout toe, maar ze "kunnen" en willen de laptop niet repareren. Ze vinden dit een missing/wrong/damaged order. Begrijpelijk dat ze dit zo willen beschouwn, dus ik vraag of ze de juiste netwerkkaart naar mij willen sturen, opdat ik het zelf kan vervangen. Helaas mag dit van hen niet. Ze willen deze order annuleren en ze vragen of ik de laptop opnieuw wil bestellen. Dus ik vraag of zij nu garantie willen geven dat het geleverd zal worden met de juiste netwerkkaart, maar dat kunnen ze dus niet.
Voor mijn gevoel gaat het steeds slechter met DELL en met klantenservice van hen. Vroeger was dit een van hun sterke punten...

Dell Wireless 7260 802.11ac/a/b/g/n dual-band (2 x 2) halve minikaart = http://ark.intel.com/prod...ual-Band-Wireless-AC-7260
Intel® Dual Band Wireless-N 7260 2x2 AGN + Bluetooth 4.0.= http://ark.intel.com/products/75174/Intel-Wireless-N-7260

Er zijn dus grote verschillen tussen deze twee netwerkkaarten.

Voor mijn laptop heb ik nog niets besloten. Nog enig advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-07 09:05
lawkexarib schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:08:
[...]

Gisteren mijn laptop 17R ontvangen. Vandaag uitgepakt en tot mijn verbazing zit de netwerkkaart Intel® Dual Band Wireless-N 7260 2x2 AGN + Bluetooth 4.0 in en niet de netwerkkaart Dell Wireless 7260 802.11ac/a/b/g/n dual-band (2 x 2) halve minikaart zoals op de website wordt geadverteerd.

Tijdens het bestellen werd ook aangegeven dat het de laptop zal geleverd worden met de netwerkkaart Dell Wireless 7260 802.11ac/a/b/g/n dual-band (2 x 2) halve minikaart, maar op de orderbevestiging zie ik Intel® Dual Band Wireless-N 7260 2x2 AGN + Bluetooth 4.0. Ik baal hiervan.

Gebeld naar DELL en ze geven hun fout toe, maar ze "kunnen" en willen de laptop niet repareren. Ze vinden dit een missing/wrong/damaged order. Begrijpelijk dat ze dit zo willen beschouwn, dus ik vraag of ze de juiste netwerkkaart naar mij willen sturen, opdat ik het zelf kan vervangen. Helaas mag dit van hen niet. Ze willen deze order annuleren en ze vragen of ik de laptop opnieuw wil bestellen. Dus ik vraag of zij nu garantie willen geven dat het geleverd zal worden met de juiste netwerkkaart, maar dat kunnen ze dus niet.
Voor mijn gevoel gaat het steeds slechter met DELL en met klantenservice van hen. Vroeger was dit een van hun sterke punten...

Dell Wireless 7260 802.11ac/a/b/g/n dual-band (2 x 2) halve minikaart = http://ark.intel.com/prod...ual-Band-Wireless-AC-7260
Intel® Dual Band Wireless-N 7260 2x2 AGN + Bluetooth 4.0.= http://ark.intel.com/products/75174/Intel-Wireless-N-7260

Er zijn dus grote verschillen tussen deze twee netwerkkaarten.

Voor mijn laptop heb ik nog niets besloten. Nog enig advies?
Gewoon geld (compensatie) vragen kun je overwegen, je hebt die AC verbinding waarschijnlijk nooit écht nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
Willaaam schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:50:
[...]

Gewoon geld (compensatie) vragen kun je overwegen, je hebt die AC verbinding waarschijnlijk nooit écht nodig...
Door middel van een klachtenbrief zeker? Ik vraag me af of ze dat willen gaan heroverwegen, want die medewerkers aan de telefoon lijken net robots. Je praat tegen hen, maar het komt niet aan. Ik heb sterk de indruk dat ik tegen een muur zit te praten wat ik toch zonde vind van mijn tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuffScout
Je hebt toch het recht van kopen op afstand. Dus retour sturen lijkt mij een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-06 21:25
Maar wat levert dat op? Ik denk 'als' wifi AC echt gewenst is je gewoon voor die twee tientjes dat het kost je gewoon een AC7260 bij bijvoorbeeld azerty kunt kopen en er zelf in te prikken. Bij de 17R zit het gewoon achter het toetsenbord verstopt en dat zijn welgeteld 4 clipjes en een schroefje aan moeite. :P

Neemt niet weg dat het niet netjes van Dell dat ze het op deze manier wegschuiven. Die dingen worden nu standaard geleverd met die kaartjes, wel een blunder. (toen ik mijn 17R kocht hadden ze die nog niet standaard, dus heb er zelf een ingeprikt) Mijn eigen ervaring is gelukkig beter met de service, al ligt dat ook aan de medewerker die je aan de lijn krijgt natuurlijk.

[ Voor 28% gewijzigd door MusicAddict op 01-05-2014 17:37 ]

Pagina: 1 ... 34 ... 53 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!

GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.

Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.

Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.