Ik heb via de link van de kerstactie de xps12 geselecteerd, vervolgens de 15 procent code gebruikt, daarna een 'nieuwe' vip, daarna oude vip.. Alle werden geaccepteerd, alleen de 50 euro korting verdween bij de oude code
Verwijderd
Wat is de link waar je het over?
dangerousp schreef op zondag 22 december 2013 @ 16:07:
Ik heb via de link van de kerstactie de xps12 geselecteerd, vervolgens de 15 procent code gebruikt, daarna een 'nieuwe' vip, daarna oude vip.. Alle werden geaccepteerd, alleen de 50 euro korting verdween bij de oude code
wil deze week een inspiron 15 gaan bestellen. door het web van allerlei kortingen wel/niet heb ik even geen benul meer welke korting ik nu hierop kan gaan toepassen. iemand een goede tip?
Verwijderd
*knip* dit is niet de manier om dat te doen
[ Voor 77% gewijzigd door gambieter op 24-12-2013 14:56 ]
Volgens mij alleen oude en nieuwe vip eventueel.bartkoper schreef op maandag 23 december 2013 @ 22:26:
wil deze week een inspiron 15 gaan bestellen. door het web van allerlei kortingen wel/niet heb ik even geen benul meer welke korting ik nu hierop kan gaan toepassen. iemand een goede tip?
Verwijderd
En is dat dan oude oude vip, of oude vip en kerstkorting?dangerousp schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 15:43:
[...]
Volgens mij alleen oude en nieuwe vip eventueel.
Kerst korting is alleen op xps modellen, dus niet de inspiron. Dus alleen de combinatie oude vip (volgens mij inmiddels schaars van ongeveer september) en normale vip..Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 02:07:
[...]
En is dat dan oude oude vip, of oude vip en kerstkorting?
Verwijderd
Beste allen,
Ik ben van plan om de volgende kortingscodes te gebruiken, waar ik reeds over beschik:
- VIP Christmas 15% korting
- VIP 10% korting van voor september 2013
- VIP 10% korting van na september 2013
Met dank aan dit forum ben ik er achter gekomen dat dit met elkaar te combineren valt, maar direct zodra ik een van de codes toe pas (dus nog voordat ik ze ga combineren), zegt de Dell site dat de waardebon extra gegevens vereist. De korting wordt ook nog niet verrekend. Ik probeer het bestel proces zo ver mogelijk te doorlopen voordat het definitief wordt, maar de korting wordt maar niet verrekend.
Hebben jullie hier ervaring mee en weten jullie hoe ik de korting verrekend krijg? Ik voel er weinig voor om de laptop voor de volle prijs aan te schaffen en achteraf kijken of ik de korting terug krijg of niet.
Mocht het relevant zijn: het is voor mij eventueel een optie om met creditcard te betalen.
Ik ben van plan om de volgende kortingscodes te gebruiken, waar ik reeds over beschik:
- VIP Christmas 15% korting
- VIP 10% korting van voor september 2013
- VIP 10% korting van na september 2013
Met dank aan dit forum ben ik er achter gekomen dat dit met elkaar te combineren valt, maar direct zodra ik een van de codes toe pas (dus nog voordat ik ze ga combineren), zegt de Dell site dat de waardebon extra gegevens vereist. De korting wordt ook nog niet verrekend. Ik probeer het bestel proces zo ver mogelijk te doorlopen voordat het definitief wordt, maar de korting wordt maar niet verrekend.
Hebben jullie hier ervaring mee en weten jullie hoe ik de korting verrekend krijg? Ik voel er weinig voor om de laptop voor de volle prijs aan te schaffen en achteraf kijken of ik de korting terug krijg of niet.
Mocht het relevant zijn: het is voor mij eventueel een optie om met creditcard te betalen.
De christmas coupon werkt enkel op XPS producten, de VIP korting moet je toepassen via www.dell.nl/vip.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit is de link uit de mail van de kerst actief.. Zou dan gewoon moeten werken! http://www.dell.com/nl/p/xps-laptops?cs=nlepp1&~ck=anav
Verwijderd
Het is vreemd dat ik geregistreerd als VIP maanden geleden, maar kreeg geen Kerstmis code
Is de christmas coupon alleen via de mail verstuurd? Ik heb hem niet binnen gekregen en via de site zegt hij wel dat er op XPS producten 15% korting is, maar die krijg ik niet te zien. De prijs is dezelfde als op de gewone site.
De code is per mail naar VIP leden verstuurd.
⏩ PVOutput☀️
Dat dacht ik al, maar wist ik niet zeker. Te laat vip geworden denk ik.Quad schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:40:
De code is per mail naar VIP leden verstuurd.
Als er mensen zijn die hem niet gebruiken houdt ik me aanbevolen.
Volgens mij niet hoor.. Ik heb mijn code ook bij een ander account gebruiktMADG0BLIN schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 19:29:
Mm, jammer, code lijkt account gebonden te zijn.
Je hebt gelijk, maakte een foutje. Inmiddels de XPS 12 besteld.dangerousp schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 20:04:
[...]
Volgens mij niet hoor.. Ik heb mijn code ook bij een ander account gebruikt
Verwijderd
Ik herinner me dat Kerstmis coupon verloopt vóór 2014.
Ik denk dat er een heleboel mensen die niet van plan om de coupon te gebruiken. Misschien kan ik een reserve?
Ik denk dat er een heleboel mensen die niet van plan om de coupon te gebruiken. Misschien kan ik een reserve?
Verwijderd
*knip*, wie vraagt wordt overgeslagen.
[ Voor 80% gewijzigd door Perkouw op 28-12-2013 13:45 ]
Als de codes toch niet account gebonden zijn en herbruikbaar, kunnen ze toch gewoon worden gepost in dit topic? Vanwaar de geheimzinnigheid?
Het systeem met kortingscodes in mailtjes vind ik trouwens niet altijd even handig. Ik wilde zelf ook een nieuwe Dell aanschaffen, maar na afgelopen week meerdere malen flink mijn mailbox doorgespit te hebben, kon ik helaas ook niets meer vinden. Nu sta ik op het punt om in plaats van een Dell de nieuwe Yoga aan te schaffen (Thinkpad), waarvoor met een simpele druk op de knop in Google wel direct een december actie-code gevonden kan worden.
Edit: hmmm, te lange werkdag gehad. Codes zijn natuurlijk slechts eenmaal bruikbaar
Helaas
Ben nog steeds flink aan het dubben tussen de XPS 12/13 en de nieuwe Yoga...
Het systeem met kortingscodes in mailtjes vind ik trouwens niet altijd even handig. Ik wilde zelf ook een nieuwe Dell aanschaffen, maar na afgelopen week meerdere malen flink mijn mailbox doorgespit te hebben, kon ik helaas ook niets meer vinden. Nu sta ik op het punt om in plaats van een Dell de nieuwe Yoga aan te schaffen (Thinkpad), waarvoor met een simpele druk op de knop in Google wel direct een december actie-code gevonden kan worden.
Edit: hmmm, te lange werkdag gehad. Codes zijn natuurlijk slechts eenmaal bruikbaar

[ Voor 13% gewijzigd door DEVoTi0N op 28-12-2013 23:12 ]
Aangezien ik hem niet ga gebruiken: Kerst VIP code, 15% korting op XPS-producten. Geldig t/m 31 december. Hopelijk kan ik er iemand blij mee maken. 
Laat even weten als je hem gebruikt heb.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ik zal deze ook niet gebruiken, dus hierbij Kerst VIP code, 15% korting op XPS-producten. Geldig t/m 31 december.
Members only:
Inloggen
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ik krijg het niet voor elkaar om te kerstkorting samen te voegen met mijn eigen korting. De een verwijdert de ander. Iemand enig idee?
edit: Nou, ik heb inmiddels alles geprobeerd. Ik gok dat de christmas codes niet langer werken tesamen met een vip code of misschien werken ze slechts samen als de codes van dezelfde account zijn.
edit: Nou, ik heb inmiddels alles geprobeerd. Ik gok dat de christmas codes niet langer werken tesamen met een vip code of misschien werken ze slechts samen als de codes van dezelfde account zijn.
[ Voor 42% gewijzigd door DEVoTi0N op 29-12-2013 11:08 ]
Net nog even getest en het werkt nog gewoon met 2 codes. Kerstcode gebruikt een vriend van mij morgen dus kan ik helaas niet afgeven.. Maar werkt dus nog wel degelijk, ook aangevraagd met meerdere accountsDEVoTi0N schreef op zondag 29 december 2013 @ 10:49:
Ik krijg het niet voor elkaar om te kerstkorting samen te voegen met mijn eigen korting. De een verwijdert de ander. Iemand enig idee?
vegury schreef op zondag 29 december 2013 @ 10:29:
Aangezien ik hem niet ga gebruiken: Kerst VIP code, 15% korting op XPS-producten. Geldig t/m 31 december. Hopelijk kan ik er iemand blij mee maken.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Beide gebruikt zonder te melden helaas..Musta schreef op zondag 29 december 2013 @ 10:47:
Ik zal deze ook niet gebruiken, dus hierbij Kerst VIP code, 15% korting op XPS-producten. Geldig t/m 31 december.
Members only:
Bestelling van zus van mijn kameraad is de 21e verzonden, kan alleen geen trackingnummer vinden behalve dan een vrachtbriefnummer in de pakbon. Deze invoeren op UPS.com geeft geen resultaat.
⏩ PVOutput☀️
Ik wil mijn codes ook wel delen, omdat ik ze niet gebruik.
Kerst VIP code, 15% korting op XPS-producten. Geldig t/m 31 december.
Meld het even als je ze gebruikt, dan pas ik de post aan.
Members only:
Inloggen
Meld het even als je ze gebruikt, dan pas ik de post aan.
Members only:
Inloggen
Mijn code is toch weer beschikbaar voor 15%. Kan gebruikt worden icm VIP korting.
Verwijderd
Klopt het dat er niet met ideal betaald kan worden na het invoeren van een kortingscode?
Die optie is hier spoorloos verdwenen.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2013 15:09 ]
Thanks!, gebruiktPKing83 schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:13:
Members only:
Volgens mij kan er nooit met iDeal betaald worden.. Alleen met Credit card of bankoverschrijving.Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:08:
Klopt het dat er niet met ideal betaald kan worden na het invoeren van een kortingscode?
Ik heb in de zomer 2 x een Inspiron 15RSE besteld met een iDeal betaling.dangerousp schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:26:
[...]
Volgens mij kan er nooit met iDeal betaald worden.. Alleen met Credit card of bankoverschrijving.
Ideal kan wel, maar de optie vervalt bij bestellen via 'epp1' truc.
⏩ PVOutput☀️
Ah dat verklaart een boel.Quad schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:52:
Ideal kan wel, maar de optie vervalt bij bestellen via 'epp1' truc.
Op de valreep nog een 15% VIP kortingscode voor de XPS serie:
Members only:
Inloggen
Heeft er iemand enig idee (bv door ervaringen uit het verleden) of Dell snel weer met actiekortingen komt (zoals de 15% vipkorting), of is het op dit moment maximaal 10% (normale vip korting)?
Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!
Er is nu 10% korting tot 15 januari op alienware systemen. Helaas is de echte korting geen volledige 10%, maar ongeveer 5% op de normale prijs. Toch wel handig voor dell, als je altijd claimt korting te bieden op je producten.
Verkeerde topic
[ Voor 90% gewijzigd door Dacuuu op 13-01-2014 16:07 ]
Ik ben van plan om binnenkort een Alienware 17 aan te schaffen en las over het VIP programma. Er stond dat je je kon registreren als werknemer etc. Ik heb dat gedaan, en netjes 2 coupons gekregen.
Maar wat ik me wel afvraag, checken ze daar dan niet verder ofzo? Dat ik mezelf kan registreren als werknemer van mijn bedrijf is toch vreemd daar mijn werkgever niet geregistreerd is. Dient je werkgever nou geregistreerd te zijn of maakt dat helemaal niet uit?
Maar wat ik me wel afvraag, checken ze daar dan niet verder ofzo? Dat ik mezelf kan registreren als werknemer van mijn bedrijf is toch vreemd daar mijn werkgever niet geregistreerd is. Dient je werkgever nou geregistreerd te zijn of maakt dat helemaal niet uit?
Ik wil er ook 1 bestellen. Ik heb een VIP als student aangemaakt om het probleem met een werkgever te voorkomen.
En met een beetje pech krijg je de korting niet, dus als je daar rekening mee houdt met je budget dan kun je met een gerust hart bestellen. Verkopen willen ze toch wel $$
En met een beetje pech krijg je de korting niet, dus als je daar rekening mee houdt met je budget dan kun je met een gerust hart bestellen. Verkopen willen ze toch wel $$
Ik heb me ook gewoon geregistreerd, maar dan inderdaad als student. Geen enkele check op gehad...Kaap schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:08:
Ik ben van plan om binnenkort een Alienware 17 aan te schaffen en las over het VIP programma. Er stond dat je je kon registreren als werknemer etc. Ik heb dat gedaan, en netjes 2 coupons gekregen.
Ik denk dat ze heel blij zijn met je bestelling, ondanks de korting waar je eigenlijk geen 'recht' op hebt.
Het is gewoon particulier verkoop. Je betaalt immers ook gewoon BTW en je handelt als consument en niet als bedrijf. De vip korting is gewoon een groepskorting en kun je ook bijvoorbeeld ook als student krijgen, die sowieso niets met een zakelijk verkoop te maken hebben.oldgrumpy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:51:
Maar is er geen andere garantie voor zakelijke verkoop ipv consumenten verkoop ?
Wel geeft Dell standaard aan dat er maar 1 jaar garantie op zit. Hoe dit in het 2e jaar is weet ik niet, aangezien de garantie in Nederland voor een acceptabele levensduur geldt en dat is bij een laptop langer dan 1 jaar (in mijn ogen zelfs 3 tot 4 jaar).
Alienware 17 met gtx 780M incl. de korting die Dell nu geeft + 10% VIP nu voor € 1.700. Niet slecht!
[ Voor 4% gewijzigd door remycuber op 15-01-2014 20:10 ]
Dat vind ik knap, 1999,- - 10% kom je toch uit op zeg 1800,-. Hoe haal jij die extra 100,- erafremycuber schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:10:
Alienware 17 met gtx 780M incl. de korting die Dell nu geeft + 10% VIP nu voor € 1.700. Niet slecht!
Ik Lees her en der dat er nog een standaard 50 euro korting is voor de xps serie? Zou graag de nieuwe xps 15 willen halen, incombinatie met een VIP korting en dan nog die 50 euro er af.... Of zijn er nog betere kortingen?
Net een inspiron 15-7537 incl. 3jr onsite besteld via het vip programma. Ik heb nog extra vip kortingscodes op het internet gevonden die werkten met mijn vip codes van na september. Geen garantie, maar bij mij werkte de 1e in ieder geval. Uiteindelijk €1116 ipv €1377 betaald, wat neerkomt op netto ong. 19% korting, niet gek dus...
De codes zijn:
De codes zijn:
Members only:
Inloggen
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
Geen idee of het voor de NL website van dell wel werkt, maar op de Belgische versie geeft hij aan dat deze codes al zijn gebruikt of gewoon niet werken.derx666 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 01:02:
Net een inspiron 15-7537 incl. 3jr onsite besteld via het vip programma. Ik heb nog extra vip kortingscodes op het internet gevonden die werkten met mijn vip codes van na september. Geen garantie, maar bij mij werkte de 1e in ieder geval. Uiteindelijk €1116 ipv €1377 betaald, wat neerkomt op netto ong. 19% korting, niet gek dus...
De codes zijn:
Members only:
Dan heb ik zeker net mazzel gehad.
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
t/m 16 januari kreeg je € 250 korting i.p.v. € 150, de actie duurde 2 dagen.Dat vind ik knap, 1999,- - 10% kom je toch uit op zeg 1800,-. Hoe haal jij die extra 100,- eraf
Was al gepost
[ Voor 94% gewijzigd door Skynick op 19-01-2014 15:12 ]
Crap Alienware configs zijn omgegooid en kortingsacties zijn voorbij. Ik stond op het punt een AW 17 te bestellen maar zonder de standaard kortingsactie komt het boven het budget uit helaas
Dan zou ik eerlijk gezegd ook nog niet bestellen. Als ik dit topic doorblader, zijn er vaak genoeg kortingsacties met coupons. Aangezien het zomaar €200,- of meer kan schelen op zulke bedragen zou ik mits dat mogelijk is natuurlijk, nog even afwachten tot er een nieuwe actie is.Kaap schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:38:
Crap Alienware configs zijn omgegooid en kortingsacties zijn voorbij. Ik stond op het punt een AW 17 te bestellen maar zonder de standaard kortingsactie komt het boven het budget uit helaas
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Voor mijn broertje afgelopen week de beste versie Inspiron 17R besteld met twee korting codes.
€879 nu voor €712 heerlijke deal
Nu is het alleen wel zo dat de status al op verzenden staat sinds donderdag en ik bij UPS nog steeds niets in de track & trace zie. Weet iemand hoe lang dat kan duren?
Nu is het alleen wel zo dat de status al op verzenden staat sinds donderdag en ik bij UPS nog steeds niets in de track & trace zie. Weet iemand hoe lang dat kan duren?
[ Voor 39% gewijzigd door Nixo op 22-01-2014 11:04 ]
Kan een aantal werkdagen duren, volgens Dell tot +- 7 werkdagen.Nixo schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:03:
Voor mijn broertje afgelopen week de beste versie Inspiron 17R besteld met twee korting codes.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb een VIP code, dus dat is geen probleem, maar zon standaard korting (afgeprijsd) is toch wel bijna een must. Iemand enig idee hoe snel Dell daar meestal mee isRoyeboi schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:41:
[...]
Dan zou ik eerlijk gezegd ook nog niet bestellen. Als ik dit topic doorblader, zijn er vaak genoeg kortingsacties met coupons. Aangezien het zomaar €200,- of meer kan schelen op zulke bedragen zou ik mits dat mogelijk is natuurlijk, nog even afwachten tot er een nieuwe actie is.
Hallo allemaal,
Ik heb twee VIP codes ontvangen van Dell en wil graag een inspirion bestellen.
Maar als ik de code ingeef wordt er geen korting berekend.
ik krijg de volgende melding:
" Ingevoerde waardebonnen
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.
VIP Discount
Vervalt dinsdag 18 november 2014 "
Weet iemand wat ik fout doe???
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.
VIP Discount
[ Voor 0% gewijzigd door kordo777 op 22-01-2014 17:40 . Reden: spelling ]
Heb ik ook last van gehad...kordo777 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 17:39:
Hallo allemaal,
VIP Discount
Ik ben er achter gekomen dat je eerst naar www.dell.nl/vip moet gaan en vanuit daar door naar de laptops.
Denk er wel aan dat als je die VIP codes gebruikt, de optie om te betalen met IDEAL vervalt...
Dank je wel Stefan ik ga het proberen.stefan-smit20 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:02:
[...]
Heb ik ook last van gehad...
Ik ben er achter gekomen dat je eerst naar www.dell.nl/vip moet gaan en vanuit daar door naar de laptops.
Denk er wel aan dat als je die VIP codes gebruikt, de optie om te betalen met IDEAL vervalt...
Ik heb het geprobeerd via de VIP link en inderdaad kan ik daar 1 van de codes verzilveren.stefan-smit20 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:02:
[...]
Heb ik ook last van gehad...
Jammer dat het systeem 1 code pakt niet beide codes tegelijk. dan was het 20% korting ipv 10%. Maar 10% is ook mooi.
Ik ben het spoor een beetje bijster met de dell website (met andere woorden, ik ben constant verdwaald
)
Ik zag op de amerikaanse website deze, de dell inspiron 17, 7000 serie.
http://www.dell.com/us/p/...model_id=inspiron-17-7737
Is dit model ook in nederland beschikbaar of kan ik ook gewoon uit de USA de laptop halen, en daar een zooi kortingen overheen doen? (al neem ik aan dat er dan weer import kosten bij komen)

Is dit model ook in nederland beschikbaar of kan ik ook gewoon uit de USA de laptop halen, en daar een zooi kortingen overheen doen? (al neem ik aan dat er dan weer import kosten bij komen)
Is het niet meer mogelijk om bij Dell de laptops zelf te configureren? Ik ben erg geïnteresseerd in de Inspiron 15 7000, zo ver ik kan zien kan ik echter maar uit 3 modellen kiezen?
Ik zou namelijk het simpelste model willen echter met full-hd scherm, ik heb geen 1 TB HD of 8 GB ram nodig...
Ik zou namelijk het simpelste model willen echter met full-hd scherm, ik heb geen 1 TB HD of 8 GB ram nodig...
Tip waar ik zojuist achterkwam: ga naar dell.nl -> klik op voor thuis (blauwe balk) -> klik op laptop & Ultrabooks -> klik nu op winkelen (blauwe balk) -> laptops & Ultrabooks -> alle modellen staan nu netjes in een lijst naast elkaar waaronder de Dell Insipiron 17 7000iaxe393 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 23:03:
Ik ben het spoor een beetje bijster met de dell website (met andere woorden, ik ben constant verdwaald)
[ Voor 108% gewijzigd door crepsly op 25-01-2014 12:06 ]
2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output
Oeh heel netjes, nu eens kijken hoeveel er van dat ding af kancrepsly schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:47:
Is het niet meer mogelijk om bij Dell de laptops zelf te configureren? Ik ben erg geïnteresseerd in de Inspiron 15 7000, zo ver ik kan zien kan ik echter maar uit 3 modellen kiezen?
[...]
Tip waar ik zojuist achterkwam: ga naar dell.nl -> klik op voor thuis (blauwe balk) -> klik op laptop & Ultrabooks -> klik nu op winkelen (blauwe balk) -> laptops & Ultrabooks -> alle modellen staan nu netjes in een lijst naast elkaar waaronder de Dell Insipiron 17 7000
Zoals je ook al aangaf zie ik ook vaak de opties niet om dingen aan te passen , volgens mij kan dit alleen met sommige XPS laptops.
Het is niet zo dat je een systeem 100% custom kan configureren. Ze bieden een aantal basis configs aan en daar kun jij enkele zaken upgraden.crepsly schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:47:
Nee, niet mogelijk.iaxe393 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 23:03:
Ik ben het spoor een beetje bijster met de dell website (met andere woorden, ik ben constant verdwaald)
⏩ PVOutput☀️
Even voor de duidelijkheid.
Zeg ik koop een de inspiron 17'' (nederlandse site) voor 1149eur.
Dan krijg ik met de VIPclub 10% korting.
Van dell zelf is er 50eur korting op dit model
Kom ik op 989€
(shipping is gratis)
Kan ik hier nog meer kortingen over heen gooien ? Of heb ik nog een actie/korting gemist?
Kom ik op 989€
(shipping is gratis)
Kan ik hier nog meer kortingen over heen gooien ? Of heb ik nog een actie/korting gemist?
Sorry verkeerd gelezen..iaxe393 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:02:
Even voor de duidelijkheid.
Kom ik op 989€
(shipping is gratis)
[ Voor 28% gewijzigd door kordo777 op 25-01-2014 16:40 . Reden: verkeerd gelezen ]
Je weet dat je link dit topic is? Maar volgens mij is er geen extra korting mogelijk iaxe393.
Ja ik zag het net. Ik heb het aangepast.Skynick schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:40:
Je weet dat je link dit topic is? Maar volgens mij is er geen extra korting mogelijk iaxe393.
Net de beste Dell 17R gekocht met 4 jaar on-site service.
Hopelijk eind van deze week nog geleverd
Maar wel wat een vreselijke afhandeling daar bij Dell (moest met CC betalen en die moest dan weer overeenkomen met alles blabla (via vaders CC, dus heb maar een andere voorletter ingevuld)) Hopelijk geen gezijk..
Heb bij 'bedrijf' maar gewoon student in gevuld, zal prima zijn toch? Heb me anders ook als student ingeschreven voor die VIP codes dus dat zoeken ze zelf maar uit.
Maar wel wat een vreselijke afhandeling daar bij Dell (moest met CC betalen en die moest dan weer overeenkomen met alles blabla (via vaders CC, dus heb maar een andere voorletter ingevuld)) Hopelijk geen gezijk..
Heb bij 'bedrijf' maar gewoon student in gevuld, zal prima zijn toch? Heb me anders ook als student ingeschreven voor die VIP codes dus dat zoeken ze zelf maar uit.
ZRHWXV1H$JNHD6 100 euro korting voor alienware in NL.
419S?L1MV9LX95 100 euro korting voor alienware in BE
Allebei tot 31 januari geldig, werkt in combinatie met vip korting. Werkt vanaf 1199 euro.
419S?L1MV9LX95 100 euro korting voor alienware in BE
Allebei tot 31 januari geldig, werkt in combinatie met vip korting. Werkt vanaf 1199 euro.
Verwijderd
voor je een dell 17 7000 koopt zoek je best even op welke problemen anderen ermee hebben. ik heb de 15 en behalve een ok touchscreen en een aluminium body is deze laptop erg ondermaats. het lijkt wel of er wekelijks nieuwe problemen bijkomen. misschien dat de 17 niet de gekende wifi issue heeft maar ik zou me hier toch eerst eens over informeren
Ik probeer een XPS 13 ULT aan te schaffen maar geen van de kortingcodes lijkt te werken kan iemand me a.u.b vertellen hoe en welke ikk het beste kan gebruiken?
Verwijderd
Belgische codes (niet cumuleerbaar)
15% korting op uw totale bestelling (systemen, accesoires en garantieuitbreidingen)
JCPR9VG0HBNJ2? (vervalt zaterdag 1 februari 2014)
50 EUR korting: (Op alle Inspiron en XPS 50€ korting !)
ZKPVHS1KT$1Q3N (Vervalt vrijdag 31 januari 2014 )
Ik hoop dat ik er iemand blij mee kan maken, graag een seintje aub.
EDIT: eerste code werd gebruikt, bedankt voor de verwittiging.
15% korting op uw totale bestelling (systemen, accesoires en garantieuitbreidingen)
JCPR9VG0HBNJ2? (vervalt zaterdag 1 februari 2014)
50 EUR korting: (Op alle Inspiron en XPS 50€ korting !)
ZKPVHS1KT$1Q3N (Vervalt vrijdag 31 januari 2014 )
Ik hoop dat ik er iemand blij mee kan maken, graag een seintje aub.
EDIT: eerste code werd gebruikt, bedankt voor de verwittiging.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2014 14:05 ]
ik zou graag de optiplex 3011 All-in-one bestellen met VIP korting maar krijg het maar niet voor elkaar. Iemand hier die me kan helpen aan een werkende link waar VIP korting wel werkt op dit systeem?
Ik had ook hetzelfde probleem. ik kreeg de tip om te bestellen via dell.nl/vip dan zou de code wel moeten werken.timminater schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:03:
ik zou graag de optiplex 3011 All-in-one bestellen met VIP korting maar krijg het maar niet voor elkaar. Iemand hier die me kan helpen aan een werkende link waar VIP korting wel werkt op dit systeem?
Geen idee of het werkt maar ik heb nog volgende kortingscode (100 euro) gekregen (BE)
7T1KMQNHGSQCSB (vervalt 06/02/2014)
7T1KMQNHGSQCSB (vervalt 06/02/2014)
Aanbieding geldig op Vostro laptops (behalve Vostro 2520), Vostro desktops, Inspiron 17R, XPS 12, 13, 14, 15 laptops en Inspiron 14z, 15z (kleinzakelijk versie) vanaf 899 €.
Afgelopen zondag de XPS 13 van €1399 besteld. Nu vandmiddag eerst een orderbevestiging gekregen, en vanavond zonder reden geannuleerd. Geen e-mail gehad of wat dan ook.
Morgen maar even bellen, en wijzen op de koopovereenkomst(orderbevestiging) dat de laptop geleverd moet worden.
De laptop is op de site ook nog voorradig, en anders gaan we andere wegen zoeken
Morgen maar even bellen, en wijzen op de koopovereenkomst(orderbevestiging) dat de laptop geleverd moet worden.
De laptop is op de site ook nog voorradig, en anders gaan we andere wegen zoeken
Verwijderd
EDIT: LAAT MAAR. ik zie net dat die alienware voor 2.299 niet eens de 780M GPU heeft, maar een 765. Dan kan ik beter voor 2.000 euro de asus kopen.
Beste mensen,
Ik hoop dat iemand van jullie even met mij mee kan denken. Ik twijfel tussen de ASUS ROG G750H of Alienware 17. Bij gelijke prijs zou ik voor de Asus gaan, maar nu ik dit zo lees kan het volgens mij bij dell goedkoper.
Ik wil graag de alienware 17 van 2.299 euro
Met Dell VIP 10% korting gaat daar 229 euro vanaf. Dat kun je volgens mij nog combineren met een 100 euro kortingscode. Tot slot kun je dan via cashback nog 4% krijgen á 92 euro van de oorspronkelijke prijs? Dan kom je op een totaalbedrag van 1.877 euro.
Klopt dat, of zie ik iets over het hoofd?
Beste mensen,
Ik hoop dat iemand van jullie even met mij mee kan denken. Ik twijfel tussen de ASUS ROG G750H of Alienware 17. Bij gelijke prijs zou ik voor de Asus gaan, maar nu ik dit zo lees kan het volgens mij bij dell goedkoper.
Met Dell VIP 10% korting gaat daar 229 euro vanaf. Dat kun je volgens mij nog combineren met een 100 euro kortingscode. Tot slot kun je dan via cashback nog 4% krijgen á 92 euro van de oorspronkelijke prijs? Dan kom je op een totaalbedrag van 1.877 euro.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2014 13:11 ]
Sinds vorige week heeft Alienware de optie met een 780M € 500 duurder gemaakt, ik weet ook niet waarom.
Die 2299,- variant heeft de snellere cpu, waar je mijn inziens weinig mee opschiet en te veel betaald. Je moet configureren vanaf de 1499,- variant. Ik ga hem met de 780M en 120HZ scherm halen, komt op 2295,-. Je hebt dan wel maar 8GB intern, maar das zat voor games. Het geld van de 10% korting gebruik ik weer om een 250GB Samsung 840 erin te stoppen.Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:06:
EDIT: LAAT MAAR. ik zie net dat die alienware voor 2.299 niet eens de 780M GPU heeft, maar een 765. Dan kan ik beter voor 2.000 euro de asus kopen.
Beste mensen,
Grootste reden dat ik voor Alienware ga i.p.v. de Asus is omdat er diverse uitvoeringen van de 750JH beschikbaar zijn in Nederland maar elke winkel met de basis specs adverteert. Zo weet ik dat 4launch de 750JH met 120HZ scherm aanbiedt, Alternate weer niet. Die onzekerheden alsmede de aftersales en build quality van Alienware deden mij kiezen voor Alienware.
Ik heb er nog op gezocht in dit topic, maar niet gevonden, dus vandaar de post.
Hebben jullie al van de Mystery Coupons gehoord?
http://www.dell.com/conte...ry_coupon?c=us&l=en&cs=19
Op de amerikaanse site kan aan de rechterkant bij "need coupon code?" een code aangevraagd worden. Ik heb het zojuist getest en kreeg 10% korting met mijn code, maar zag een ander al 30% korting krijgen ermee.
De Nederlandse pagina heeft geen optie om er één aan te vragen lijkt het. Wellicht gewoon aangemeld zijn voor de kortingscode mails.
http://www1.euro.dell.com...upon?c=nl&l=nl&cs=nlbsdt1
Hebben jullie al van de Mystery Coupons gehoord?
http://www.dell.com/conte...ry_coupon?c=us&l=en&cs=19
Op de amerikaanse site kan aan de rechterkant bij "need coupon code?" een code aangevraagd worden. Ik heb het zojuist getest en kreeg 10% korting met mijn code, maar zag een ander al 30% korting krijgen ermee.
De Nederlandse pagina heeft geen optie om er één aan te vragen lijkt het. Wellicht gewoon aangemeld zijn voor de kortingscode mails.
Ik heb in December mijn spamfilter en sub nog eens nagekeken. Ik krijg zover ik weet al lang geen nieuwsbrief meer.Majesty schreef op zondag 02 februari 2014 @ 20:12:
Members only:
Inloggen
Verwijderd
Ik slaag er bij Dell niet in om die 15% korting te krijgen die ze beloven bij de VIP DEALS. Iemand die weet hoe dat in z'n werk gaat ? (als ik daar op koop klik en ik geef de vip code in die ik ooit kreeg krijg ik 10 % korting)
Als je een XPS uitvoering koopt geven ze idd aan dat je 15% krijgt.Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:39:
Ik slaag er bij Dell niet in om die 15% korting te krijgen die ze beloven bij de VIP DEALS. Iemand die weet hoe dat in z'n werk gaat ? (als ik daar op koop klik en ik geef de vip code in die ik ooit kreeg krijg ik 10 % korting)
http://www.dell.com/learn...paigns/dell-vip-home-page
Anders is het 10%
V: Hoeveel korting kan ik verwachten?
A: Dell biedt VIP-leden graag 10% korting aan op alle consumentaankopen van Dell. Daarnaast bieden we ook speciale kortingen aan op bepaalde bundels
en EOL-producten (einde levenscyclus), die we elke maand promoten.
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Verwijderd
Maar als ik bij zo'n XPS uitvoering mijn kortingscode ingeef krijg ik maar 10 % korting ... Iemand er al in geslaagd die 15 % te krijgen ?Embryo1 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:08:
[...]
Als je een XPS uitvoering koopt geven ze idd aan dat je 15% krijgt.
http://www.dell.com/learn...paigns/dell-vip-home-page
Anders is het 10%
V: Hoeveel korting kan ik verwachten?
A: Dell biedt VIP-leden graag 10% korting aan op alle consumentaankopen van Dell. Daarnaast bieden we ook speciale kortingen aan op bepaalde bundels
en EOL-producten (einde levenscyclus), die we elke maand promoten.
Dit lukt mij ook niet! Code ingevoerd en dan krijg je alleen de 10% korting. Die extra 5% kan ik wel gebruiken bij de XPS15Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:14:
[...]
Maar als ik bij zo'n XPS uitvoering mijn kortingscode ingeef krijg ik maar 10 % korting ... Iemand er al in geslaagd die 15 % te krijgen ?
/edit:
Zojuist contact gehad met Dell_EMEA_VIP@Dell.com, gevraagd of ik een 15% code kan ontvangen en binnen 30 minuten had ik eentje
[ Voor 15% gewijzigd door zmaster op 06-02-2014 14:46 ]
Ook een code aangevraagd en deze gekregen: ?CV2RS8TP5C4DX
Ik kan hem niet gebruiken en lijkt alleen vandaag nog geldig te zijn.
Ik kan hem niet gebruiken en lijkt alleen vandaag nog geldig te zijn.
Ik heb al drie 17r's met kortingen gekocht.
Wil voor een familie lid ook een aanschaffen. Werken de oude/nieuwe vip kortingen niet meer ?
Kijk naar deze..
http://www.dell.com/nl/p/inspiron-17r-5737/fs
Wil voor een familie lid ook een aanschaffen. Werken de oude/nieuwe vip kortingen niet meer ?
Kijk naar deze..
http://www.dell.com/nl/p/inspiron-17r-5737/fs
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Ik heb de nieuwe vip aan de "praat" = 10% korting
Zijn er nog meer opties om extra korting te krijgen ?
// update : oude en nieuwe vip kunnen combineren. twee keer 10% !
Oude vips zijn nu op. 4x 17r's gekocht binnen de familie.
Zijn er nog meer opties om extra korting te krijgen ?
// update : oude en nieuwe vip kunnen combineren. twee keer 10% !
Oude vips zijn nu op. 4x 17r's gekocht binnen de familie.
[ Voor 40% gewijzigd door driel24 op 10-02-2014 08:43 ]
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Dit topic is gesloten.
Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!
GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.
Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.
Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!
GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.
Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.
Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.