[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 53 Laatste
Acties:
  • 633.669 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:18
Je kan annuleren, heb ik ook gedaan. Je kunt Dell bellen en dan kun je afspreken dat je je geld terugkrijgt. Vervolgens kun je een nieuwe bestelling plaatsen. De leverdatum verschuift dan wel naar januari 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:41:
Ik bestelde XPS 15 9530 met 10% Black Friday 10% VIP. De geschatte leverdatum is 27 december, nu met de 15% Kerst coupon 10% VIP, kan ik € 80 meer redden als ik annuleer de oud ouder en plaats een nieuwe. Zal ik dit doen? Is het mogelijk Dell wilde mijn bestelling annuleren omdat ik gebruik twee VIP?
Mijn levertijd staat op 29-1-2014 met de XPS 15. Je moet dan dus wel geduld hebben.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet omdat de lange wachttijd deed maakt me wilt de bestelling te annuleren. Ik bedoel, als ik daadwerkelijk gebruik maken van 15% VIP Kerstmis en 10% VIP, deed me zou redden € 80, dat is heel wat geld. Mijn enige zorg is heb sommigen hebben gezegd dat Dell heeft zijn geannuleerde orders Omdat het gebruik van meerdere coupons. Vooral het gebruik van twee VIPS ziet er een beetje meer als 'vals spelen'
Royeboi schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:08:
[...]

Mijn levertijd staat op 29-1-2014 met de XPS 15. Je moet dan dus wel geduld hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Ninjetsu NL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:48:
[...]

Vervolgens kun je op dezelfde wijze ook de Kerst-VIP code toevoegen en als je geluk hebt nog ergens een "oude VIP" scoren en de 15R helemaal voor afbraakprijzen bestellen :D
Werkt alleen op xps systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:19:
Het is niet omdat de lange wachttijd deed maakt me wilt de bestelling te annuleren. Ik bedoel, als ik daadwerkelijk gebruik maken van 15% VIP Kerstmis en 10% VIP, deed me zou redden € 80, dat is heel wat geld. Mijn enige zorg is heb sommigen hebben gezegd dat Dell heeft zijn geannuleerde orders Omdat het gebruik van meerdere coupons. Vooral het gebruik van twee VIPS ziet er een beetje meer als 'vals spelen'

[...]
de oude en de nieuwe vip code wrs. Niet Kerst met gewone VIP. Ik heb hem dus niet geannuleerd omdat ik nu 3 codes heb ingevoerd met succes incl black friday...en ik niet weet of ze dat nu wel gaan accepteren met de kerst vip code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 18:02
Ik heb mij als student aangemeld via Vip. Nu probeer ik via dell.nl/vip een 17R laptop van 799 te bestellen. De korting gaat er wel af, maar ineens geldt de actieprijs niet meer.

De korting gaat dus enkel van de normale prijs af en nu komt het totaal op 791 euro ofzo.

Doe ik iets verkeerd of gaat het gewoon niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
hrichard schreef op woensdag 11 december 2013 @ 18:10:
Ik heb mij als student aangemeld via Vip. Nu probeer ik via dell.nl/vip een 17R laptop van 799 te bestellen. De korting gaat er wel af, maar ineens geldt de actieprijs niet meer.

De korting gaat dus enkel van de normale prijs af en nu komt het totaal op 791 euro ofzo.

Doe ik iets verkeerd of gaat het gewoon niet werken?
Dat ontdekte ik dus laatst ook, gaat helaas gewoon niet werken. De nieuwe codes werken niet samen met die standaard korting die gegeven wordt. Jammer dus dat vorige week dat kreng 849 was zonder kortingen en de volgende dag de huidige 'deal' ineens 799 was (80 euro korting geven, maar wel 30 euro meer vragen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MusicAddict schreef op woensdag 11 december 2013 @ 18:55:
[...]

Dat ontdekte ik dus laatst ook, gaat helaas gewoon niet werken. De nieuwe codes werken niet samen met die standaard korting die gegeven wordt. Jammer dus dat vorige week dat kreng 849 was zonder kortingen en de volgende dag de huidige 'deal' ineens 799 was (80 euro korting geven, maar wel 30 euro meer vragen :P)
De codes die een tijdje terug nog op de dell actiepagina stonden waren wel te combineren met dual vip. Op het hoogtepunt had je de 17R voor 799*0,9-50*0,9=602 euro... De 50 euro code was echter maar een paar dagen mogelijk, nu is die actiepagina leeg. Heb zelf 647 euro betaald voor de 17R (heb echter wel een backlit toetsenbord gehad nadat ik eerst een scandinavische versie kreeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:58:
[...]

De codes die een tijdje terug nog op de dell actiepagina stonden waren wel te combineren met dual vip. Op het hoogtepunt had je de 17R voor 799*0,9-50*0,9=602 euro... De 50 euro code was echter maar een paar dagen mogelijk, nu is die actiepagina leeg. Heb zelf 647 euro betaald voor de 17R (heb echter wel een backlit toetsenbord gehad nadat ik eerst een scandinavische versie kreeg)
En wist ik dat toen maar :P, heb voor volgende maand een laptop nodig maar wist niet eens dat dell de 15 en 17R weer up-to-date had gemaakt anders had ik toen wel de aankoop gedaan. Nja, toen was hij ook maar 799 standaard, dus dell heeft voor de kerst lekker die prijzen omhoog egooid is wel te zien. (en uiteraard de kortingspagina's niet actief)

Bevalt verder de 17R? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:35
Ik vind het ook niet erg transparant allemaal bij Dell.

Iemand enig idee hoeveel % korting je op dit moment kunt krijgen op de nieuwe Dell xps13 (de duurste met core i7, 255GB Ssd en 8GB intern geheugen), en dan nog het liefste de Ubuntu versie (dus zonder Windows.

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ik kom op 963,- euro met 15% christmas korting, 10% dell VIP 10% Dell VIP oude code. :)

klik voor groter:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nr9NwB2s.png

[ Voor 38% gewijzigd door Quad op 11-12-2013 22:06 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Verwijderd

Het lijkt erop dat Dell annuleert soms opdrachten die te mooi zijn?

Iemand daadwerkelijk kreeg machines met een totaal van 30% korting?

Iedereen kreeg bestelling geannuleerd door Dell als gevolg van het gebruik van teveel account?

• teddy270us
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-05 08:52
beste allen, ik heb een vip account, maar heb helemaal geen kerst VIP coupon gekregen... enig idee wat ik daar aan kan doen? bvd

• bvbal79
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 00:10:
Het lijkt erop dat Dell annuleert soms opdrachten die te mooi zijn?

Iemand daadwerkelijk kreeg machines met een totaal van 30% korting?

Iedereen kreeg bestelling geannuleerd door Dell als gevolg van het gebruik van teveel account?
Google translate gebruikt?

• Royeboi
teddy270us schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:41:
beste allen, ik heb een vip account, maar heb helemaal geen kerst VIP coupon gekregen... enig idee wat ik daar aan kan doen? bvd
Ik ook niet. Ben dan ook pas drie dagen een VIP lid. Ik heb wel de VIP service gemaild, maar nog geen reactie gehad. Even afwachten dus!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 20:54
Ik zal mijn oude codes niet meer gebruiken, dus voor degene die t nog willen. Zij mijn V&A. Beide codes zijn nog ongebruikt. Wou voor een Dell gaan totdat ik de Acer V7 tegenkwam :Y

NS FC: SW 2742 0448 8213

• SpeedingWilly
Quad schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:04:
Ik kom op 963,- euro met 15% christmas korting, 10% dell VIP 10% Dell VIP oude code. :)

klik voor groter:
[afbeelding]
Een oude code heb ik niet, dus daar 'reken' ik al niet mee.

Maar mijn 10% vip korting werkt niet en ik heb geen 15% christmas korting gekregen.

Ik ga er maar eens een belletje aan wagen en als dat niet lukt dan maar geen Dell.....

Update:
Toen ik de eerste keer gelde werd de verbinding na 10min in de wachtrij (na uitleg van mijn verhaal) verbroken en bij de tweede keer bellen gaf die miep aan dat ze telefonisch alleen zakelijke klanten helpen. Ik kon mailen. DUS NIET! Ik zie er maar vanaf.

[ Voor 20% gewijzigd door SpeedingWilly op 12-12-2013 14:24 ]

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:09
Crap, leverdatum is opnieuw aangepast... Oorspronkelijk zou hij 11 december geleverd worden, is verplaatst naar de 18e en nu weer aangepast naar de 27e.... Gaat om een Inspiron 7000 15" van €949,- en een Inspiron 14z ultrabook. Ben benieuwd...

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
SpeedingWilly schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:47:
[...]

Maar mijn 10% vip korting werkt niet en ik heb geen 15% christmas korting gekregen.

Ik ga er maar eens een belletje aan wagen en als dat niet lukt dan maar geen Dell.....

Update:
Toen ik de eerste keer gelde werd de verbinding na 10min in de wachtrij (na uitleg van mijn verhaal) verbroken en bij de tweede keer bellen gaf die miep aan dat ze telefonisch alleen zakelijke klanten helpen. Ik kon mailen. DUS NIET! Ik zie er maar vanaf.
Ik wil ook graag gebruik maken van de XPS 15% korting, maar ook nog maar net ingeschreven voor VIP dus morgen even bellen, zal wel even laten weten of het bij mij wel lukt.

Verwijderd

Voor de liefhebber nog een kerst-kortingscode $22FPPQ4WJ65BX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:02:
Deze zal vast inmiddels al gebruikt zijn, door iemand die geen bedankje geeft en het al vijf uur geleden geplaatst is.

Je kunt volgende keer trouwens beter de code in
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
zetten, zorgt ervoor dat in ieder geval geen gastbezoeker er met de code vandoor gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn Dell 17R (voor €712 met 2 * 10% korting) gisteren binnen gekregen en inderdaad met dat skandinavische toetsenboard. Nieuwe is al onderweg. Helaas heeft ie alleen problemen met de videokaart (geeft foutmelding dat drivers niet goed zijn)...vanavond maar weer verder spelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljanvdb
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 16:40
Mijn eerder geannuleerde bestelling vanwege het gebruik van drie kortingsbonnen (oude en nieuwe VIP en een cyber monday 10% korting) is uiteindelijk toch gewoon verzonden en hij wordt als het goed is vandaag bezorgd. :) Het lijkt erop dat de communicatie bij Dell wat langs elkaar heen loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
SpeedingWilly schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:47:
[...]

Update:
Toen ik belde kreeg ik te horen dat het nummer niet geschikt was of een of andere reden en dat ik maar moest mailen. Dat dus gedaan en boven verwachting binnen vrij korte tijd een mail terug. Kreeg een code toegestuurd maar deze werkte niet. Teruggestuurd dat de code niet werkt en nog geen mail teruggehad weer. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20
Ik heb nog een Kerst VIP ontvangen maar aangezien ik al Inspirion besteld heb met een 2xVIP, mag iemand anders hem.

Onthou wel dat je hem alleen kan gebruiken met XPS producten.
Members only: VIP

En zeg eventjes als je de code geclaimd hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
*knip*, wie vraagt wordt overgeslagen (m.a.w. niet toegestaan hier)

[ Voor 75% gewijzigd door Perkouw op 17-12-2013 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljanvdb
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 16:40
Hierbij nog een XPS code:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Hopelijk leest Tropicc dat nog op tijd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co[s]mo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-05 06:39
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:28:
Heb mijn Dell 17R (voor €712 met 2 * 10% korting) gisteren binnen gekregen en inderdaad met dat skandinavische toetsenboard. Nieuwe is al onderweg. Helaas heeft ie alleen problemen met de videokaart (geeft foutmelding dat drivers niet goed zijn)...vanavond maar weer verder spelen :-)
waarschijnlijk een Win 8.1 issue. Ik heb die van mij (2 weken geleden gekocht, toen zat er Win 8 op) geupdate naar 8.1 en toen waren er ook problemen met de videokaart (niet meer herkend). Met de nieuwe drivers van de Dell site (speciaal voor 8.1) gewoon kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
Royeboi schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:40:
Hopelijk leest Tropicc dat nog op tijd :).
Helaas, te laat.

Ik had gevraagd in mijn email contact met de Dell medewerker hoe het kan dat sommigen wel meerdere kortingen gebruikten (hij beweerde dat je niet én 15% én 10% VIP tegelijk kunt gebruiken), kreeg ik als antwoord dat dat een fout was en als ik ook zo'n korting wil dat ik het dan aan degene moet vragen die zo'n grote korting heeft gekregen :+

Ik ga voor de tweede poging met een code hier wegsnoepen :P

[edit]
Well, FML.. Ik had dus een code van VIP 10% geprobeerd om te kijken of ik kortingen kon stapelen en toen gewoon afgesloten. Wat nu? Blijkt dus dat die code niet meer werkt als je hem eenmaal hebt ingevoerd. Ik dacht dat hij pas 'gebruikt' zou zijn als je zou afrekenen. Eikels. Hoe vaak krijg je 10% korting codes toegestuurd? Of kun je die ergens ophalen?

[ Voor 23% gewijzigd door Tropicc op 13-12-2013 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:27
Tropicc schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:45:
[...]

Helaas, te laat.

Ik had gevraagd in mijn email contact met de Dell medewerker hoe het kan dat sommigen wel meerdere kortingen gebruikten (hij beweerde dat je niet én 15% én 10% VIP tegelijk kunt gebruiken), kreeg ik als antwoord dat dat een fout was en als ik ook zo'n korting wil dat ik het dan aan degene moet vragen die zo'n grote korting heeft gekregen :+

Ik ga voor de tweede poging met een code hier wegsnoepen :P

[edit]
Well, FML.. Ik had dus een code van VIP 10% geprobeerd om te kijken of ik kortingen kon stapelen en toen gewoon afgesloten. Wat nu? Blijkt dus dat die code niet meer werkt als je hem eenmaal hebt ingevoerd. Ik dacht dat hij pas 'gebruikt' zou zijn als je zou afrekenen. Eikels. Hoe vaak krijg je 10% korting codes toegestuurd? Of kun je die ergens ophalen?
was bij mij niet zo...heb regelmatig de codes ingevoerd maar niks besteld...dus volgens mij kun je ze nog gewoon gebruiken.

je bent niet goed ingelogd je moet een laptop uitzoeken via de vip pagina...

http://www.dell.com/learn...paigns/dell-vip-home-page

[ Voor 6% gewijzigd door Michel242186 op 13-12-2013 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
Michel242186 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:39:
[...]

was bij mij niet zo...heb regelmatig de codes ingevoerd maar niks besteld...dus volgens mij kun je ze nog gewoon gebruiken.
Ik krijg de volgende melding:
Ingevoerde waardebonnen
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.

VIP Discount

Vervalt dinsdag 18 november 2014
Best grappig aangezien er staat dat hij pas 18-11-14 vervalt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
-

[ Voor 100% gewijzigd door Musta op 13-12-2013 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Tropicc schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:43:
[...]

Ik krijg de volgende melding:

[...]

Best grappig aangezien er staat dat hij pas 18-11-14 vervalt..
Hmm, ik heb t een paar keer ingevoerd , maar hij blijft gewoon werken bij mijn. Zowel oude en nieuwe VIP code. Maar zal ze niet gebruiken, dus heb ze te koop staan. Kan toch wel wat schelen op de aankoopbedrag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
Michel242186 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:39:
[...]

je bent niet goed ingelogd je moet een laptop uitzoeken via de vip pagina...

Dat was de reden dat ik in eerste instantie contact opnam met Dell. Als ik daar op die VIP pagina klik op nu kopen, kom ik gewoon op de pagina met laptops, waar je anders ook zou komen. Geprobeerd en ook nu word t mijn code niet geaccepteerd.

Anders vraag ik nog wel nieuwe aan via de mail. Hoop niet dat dan diezelfde medewerker deze mail ook behandeld :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badderbeest
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-09 08:15

Badderbeest

De enige echte

MusicAddict schreef op woensdag 11 december 2013 @ 18:55:
[...]

Ik heb gewoon even contact opgenomen met dell (alienware verkoop chat) en gemeld dat de VIP coupon niet juist werkt omdat de standaard consumentenkorting vervalt en er dan pas 10% korting wordt gegeven. Daar hebben ze toen geregeld dat ik een offerte kreeg waarbij de aanbiedingskorting bleef staan en daarna de 10% er nog af ging. Scheelde in het geval van mijn alienware 17 toch weer € 180,- Niet zo impressive als de hier genoemde stapelkortingen, maar toch.....

Ook kwam ik er achter dat ook op de VIP site verborgen systemen zijn te kiezen. Via de normale weg kun je bijvoorbeeld alleen de Alienware 17 kopen in de meest dikke uitvoering, maar via http://www.dell.com/nl/p/alienware-17/fs?cs=nlepp1 zijn ook de twee andere basisversies te koop.

Misschien leuke info voor jullie :) *O*

De enige echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Ik krijg het niet voor elkaar om mijn 10% VIP kortingscodes samen met de 15% Christmas code te gebruiken voor de aanschaf van een XPS 15 met 512GB SSD.

- Voer ik eerst de Christmas code in en daarna de VIP code, dan vervalt de Christmas code

- Voer ik eerst de VIP code in en daarna de Christmas, dan krijg ik dat er aanvullende details ontbreken (of zoiets, ben de exacte tekst kwijt)

Ik heb het al tientallen keren geprobeerd, in verschillende browsers, elke keer nieuwe sessies. Niks lukt.

Ik vind het een stomme vraag om te stellen, maar is er iemand die me hiermee kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
wph schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 20:57:
Ik krijg het niet voor elkaar om mijn 10% VIP kortingscodes samen met de 15% Christmas code te gebruiken voor de aanschaf van een XPS 15 met 512GB SSD.

- Voer ik eerst de Christmas code in en daarna de VIP code, dan vervalt de Christmas code

- Voer ik eerst de VIP code in en daarna de Christmas, dan krijg ik dat er aanvullende details ontbreken (of zoiets, ben de exacte tekst kwijt)

Ik heb het al tientallen keren geprobeerd, in verschillende browsers, elke keer nieuwe sessies. Niks lukt.

Ik vind het een stomme vraag om te stellen, maar is er iemand die me hiermee kan helpen?
Echt heel vaag inderdaad, als ik mijn browsegegevens wis en het opnieuw probeer lukt het niet, als ik het op mijn moeders laptop probeer, kan ik gewoon de VIP code steeds opnieuw invoeren. Terwijl zowel mijn laptop als die van haar Windows 8.1 en Google Chrome gebruiken.

Die 10% werkt dus bij mij weer (op een andere laptop) en ik heb gemaild voor een code van 15%, kijken of ze erop ingaan :)

[edit]

Ik denk dat ik achter het probleem ben. Je kunt niet 15% én 10% korting invoeren op laptops die al een korting van Dell hebben staan (die kortingen tot 19 december). Op de vorige pagina staat wel een screenshot van iemand die 15% én 10% heeft gebruikt, maar op die laptop zat verder geen 'standaard' korting van Dell zelf. Ik denk dus dat je maar twee kortingen kunt gebruiken (korting van Dell + 15% of geen korting van Dell + 15% + 10%). Oude codes lijken me dan weer wel te werken, aangezien je dan in beide kortingsgevallen op 3 kortingen zit, maar dit kan ik niet checken omdat ik geen oude code heb.

[ Voor 27% gewijzigd door Tropicc op 14-12-2013 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

co[s]mo schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:43:
[...]

waarschijnlijk een Win 8.1 issue. Ik heb die van mij (2 weken geleden gekocht, toen zat er Win 8 op) geupdate naar 8.1 en toen waren er ook problemen met de videokaart (niet meer herkend). Met de nieuwe drivers van de Dell site (speciaal voor 8.1) gewoon kunnen oplossen.
Ja dat dacht ik ook, maar tijdens het installeren van die drivers werd mn scherm zwart. Moest via safe mode opstarten en alles weggooien om weer beeld te krijgen. Mn beeldscherm adapter werd ook ineens niet meer herkend (daar hielp nog weggooien en opnieuw zoeken).

O en 3dMark demo crashed nu ook constant....eerste keer dat ik hem draaide gaf hij 6fps (waarschijnlijk de intel kaart gepakt)...daarna ging het constant mis...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 11:21:
[...]

Ja dat dacht ik ook, maar tijdens het installeren van die drivers werd mn scherm zwart. Moest via safe mode opstarten en alles weggooien om weer beeld te krijgen. Mn beeldscherm adapter werd ook ineens niet meer herkend (daar hielp nog weggooien en opnieuw zoeken).

O en 3dMark demo crashed nu ook constant....eerste keer dat ik hem draaide gaf hij 6fps (waarschijnlijk de intel kaart gepakt)...daarna ging het constant mis...
Voor dergelijke problemen is dit topic niet bedoelt. Dergelijke problemen kun je hier bespreken:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1507923

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Inderdaad: geen technische discussie hier, terug on-topic svp :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:52
Beste medetweakers,
Ik heb nog een 15% kerstkorting code voor XPS producten van Dell stuur gerust een PM en ik zal de code opsturen.
Edit: Code is vergeven.

[ Voor 8% gewijzigd door runner83 op 16-12-2013 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:17
Ik sta op het punt de XPS 15 van 999 euro te bestellen. Als iemand nog Christmas codes heeft hou ik me van harte aanbevolen en stuur ik je een kerstkaartje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
Clock schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:49:
Ik sta op het punt de XPS 15 van 999 euro te bestellen. Als iemand nog Christmas codes heeft hou ik me van harte aanbevolen en stuur ik je een kerstkaartje ;)
Ik heb je een code gestuurd.

Zelf had ik er ook één nodig, maar je kunt dus gewoon mailen en zeggen dat je er geen gekregen hebt en dan sturen ze je een code toe (bij mij tenminste). Dat had ik dus gedaan en tegelijkertijd kreeg ik een code van iemand hier op het forum dus mijn aangevraagde mag jij hebben (zie PM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Clock schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:49:
999 euro zonder de 15%? Hoe krijg je dat voor elkaar...of is dit nog het oude model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:17
bvbal79 schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:41:
[...]

999 euro zonder de 15%? Hoe krijg je dat voor elkaar...of is dit nog het oude model?
Dat is het oude model van maart 2013 idd (welke nog erg mooi meekomt, ook in de BBG).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainOverfloW
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-12-2019
*knip*, vragen om codes is niet de bedoeling.

[ Voor 74% gewijzigd door Perkouw op 17-12-2013 09:17 ]

I'm Like Time, I'm Unstopable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:40
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:02:
Ik heb succesvol deze code kunnen gebruiken. Mijn dank!

Had 9 dec. al een XPS 15 Met 512SSD/QHD+ scherm besteld samen met een DP naar VGA Adapter voor €1834,- met 10% VIP korting (normaal kost hij 1999)

Nu met de kerst code 15% en 10% heb ik een dezelfde config besteld met 3 jaar garantie, 1 jaar water/val en stoot schade/diefstal, dezelfde DP naar VGA adapter en een sleeve erbij voor intotaal €1820,-

Me is happy als alles lukt! Nu nog oude bestelling annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
*knip*, vragen om kortingscodes is niet de bedoeling.

[ Voor 68% gewijzigd door Perkouw op 17-12-2013 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris83
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-08 06:50
*knip*, vragen naar kortingscodes is niet de bedoeling.

[ Voor 77% gewijzigd door Perkouw op 17-12-2013 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Dell VIP 15% korting op XPS modellen:
Members only:

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Zojuist weer een schoonmaak actie gehouden. Bij deze nogmaals een waarschuwing. Het is niet de bedoeling om codes te vragen, zie ook de topic waarschuwing.

[ Voor 17% gewijzigd door Perkouw op 17-12-2013 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badderbeest

Badderbeest

De enige echte

Perkouw schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:19:
[modbreak]Zojuist weer een schoonmaak actie gehouden. Bij deze nogmaals een waarschuwing. Het is niet de bedoeling om codes te vragen, zie ook de topic waarschuwing.[/]
Waarom eigenlijk niet ? Ze doen er toch geen kwaad mee ?

De enige echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Badderbeest schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:45:
[...]

Waarom eigenlijk niet ? Ze doen er toch geen kwaad mee ?
Algemeen beleid op GoT, er wordt simpelweg niet gebedeld hier, en als iemand die code kwijt wil (zoals ik net heb gedaan) gebeurd dat wel.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier die misschien weet of, en zo ja hoe je via de vip pagina:
toch op de zakelijk producten terecht kan komen en dan ook nog de 10% vip code kan inzetten?
Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om de 10% vip code toe te passen op een product uit de zakelijke selectie.

Ik probeer namelijk venue pro 11 met een i5 te bestellen maar die is voor de particulier op het moment niet beschikbaar.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:37:
Iemand hier die misschien weet of, en zo ja hoe je via de vip pagina:
toch op de zakelijk producten terecht kan komen en dan ook nog de 10% vip code kan inzetten?
Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om de 10% vip code toe te passen op een product uit de zakelijke selectie.

Ik probeer namelijk venue pro 11 met een i5 te bestellen maar die is voor de particulier op het moment niet beschikbaar.
Gewoon de EPP truuk uithalen werkt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grannymark schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:54:
[...]

Gewoon de EPP truuk uithalen werkt niet?
Ik weet niet precies wat je daarmee bedoeld maar ik las in de startpost dat deze truck sinds sept. 2013 niet meer werkt.

Op de particuliere afdeling werkt 't prima verder. Ik kan dan gewoon de korting inboeken.
Maar op de zakelijke afdeling dus niet.
Officieel zijn de codes ook alleen bedoeld voor particuliere bestellingen las ik net nog in een welkomsmailtje van dell VIP afd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badderbeest

Badderbeest

De enige echte

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:17:
[...]

Ik weet niet precies wat je daarmee bedoeld maar ik las in de startpost dat deze truck sinds sept. 2013 niet meer werkt.

Op de particuliere afdeling werkt 't prima verder. Ik kan dan gewoon de korting inboeken.
Maar op de zakelijke afdeling dus niet.
Officieel zijn de codes ook alleen bedoeld voor particuliere bestellingen las ik net nog in een welkomsmailtje van dell VIP afd.
Hmm, je kan wat spelen met de url's met deze url kun je in ieder geval venue's bestellen via EPP. Net even een code getest en hij haalt er keurig 10% af. Ik hoop dat je er iets mee kan.

http://www.dell.com/nl/p/dell-venue-11-pro/fs?cs=nlepp1

edit: als ik nog een beetje verder klier en een i toevoeg;

http://www.dell.com/nl/p/...1&sc_err=noocs#overrides=

krijgen we te lezen;

Dit kunt u helaas niet kopen op de website. Chat live met een expert van Dell voor informatie over hoe u kunt bestellen, of om meer te weten te komen over alternatieve producten.

ik zou even de chat proberen. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Badderbeest op 17-12-2013 18:16 ]

De enige echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Badderbeest schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 18:10:
[...]

Hmm, je kan wat spelen met de url's met deze url kun je in ieder geval venue's bestellen via EPP. Net even een code getest en hij haalt er keurig 10% af. Ik hoop dat je er iets mee kan.

http://www.dell.com/nl/p/dell-venue-11-pro/fs?cs=nlepp1
Bedankt voor je reply.

Maar helaas, jou link verwijst ook weer naar de particuliere afdeling.
In de zakelijke afdeling heb je op 't moment meer keuzes qua configuratie, vandaar dat ik dus probeerde de 10% VIP korting op de zakelijke afdeling werkend te krijgen.

Heb net heel het topic door zitten spitten en ben heel vaak tegen gekomen dat dat gewoon niet kan.
Wel kan je met een truckje via de particuliere afdeling tóch een zakelijke uitvoering bestellen, maar ik heb geen duidelijk beeld gekregen van hoe dat moet werken.

Maar goed...
Vroeg of laat zijn alle modellen vast ook wel gewoon via de particuliere afdeling te bestellen denk ik.
Even afwachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badderbeest

Badderbeest

De enige echte

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 18:23:
[...]

Bedankt voor je reply.

Maar helaas, jou link verwijst ook weer naar de particuliere afdeling.
In de zakelijke afdeling heb je op 't moment meer keuzes qua configuratie, vandaar dat ik dus probeerde de 10% VIP korting op de zakelijke afdeling werkend te krijgen.

Heb net heel het topic door zitten spitten en ben heel vaak tegen gekomen dat dat gewoon niet kan.
Wel kan je met een truckje via de particuliere afdeling tóch een zakelijke uitvoering bestellen, maar ik heb geen duidelijk beeld gekregen van hoe dat moet werken.

Maar goed...
Vroeg of laat zijn alle modellen vast ook wel gewoon via de particuliere afdeling te bestellen denk ik.
Even afwachten dan maar.
Heb je die chat al geprobeerd ? Daar hebben ze voor mijn alienware ook iets geregeld wat via de website niet kon. Je kan overigens ook als particulier kopen op de zakelijke website. Dat maakt niet uit. Maar het is je wellicht om de 10% koting te doen ? Als dat het geval is kun je ook een niet-VIP kortingscode afwachten en deze dan toepassen op het zakelijke gedeelte. Alleen even in de gaten houden dat de prijzen daar excl. BTW zijn, en er dus nog 21% bijkomt.

[ Voor 15% gewijzigd door Badderbeest op 17-12-2013 18:42 ]

De enige echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tnx.
Ga ik nog maar eens een kans geven dan.
Vanochtend was het echt kansloos, die chat.
Anders bel ik ze eens.

Als het lukt zal ik 't even terug rapporteren hier.

EDIT:
't gaat me idd om de 10% (VIP)korting.
Zonder die korting is het geen punt om een zakelijk iets te bestellen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Heb zojuist voor een vriendin een Dell Inspiron 17R besteld met i5 4200u voor €550,00.
Voor €56,- meer had je met een i7 maar dat is voor haar niet waard.

Gekocht met dubbele VIP korting.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

En hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Ik zit ook te kijken voor het bestellen van een Laptop. Via mijn werkgever heb ik een kortingscode gekregen maar die is 10 %.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Een VIP code van voor september en deze gecombineerd met eentje van na september. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

Quad schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:50:
Een VIP code van voor september en deze gecombineerd met eentje van na september. :)
Sorry als het al een keer is voorbij gekomen, maar hoe doe ik dit?
Moet ik mezelf dan ook als VIP member aanmelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
cky schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:54:
[...]

Sorry als het al een keer is voorbij gekomen, maar hoe doe ik dit?
Moet ik mezelf dan ook als VIP member aanmelden?
Wanneer je een VIP-code wil hebben van het VIP-programma zal je inderdaad je even aan moeten melden. Ik heb me destijds gewoon als student aangemeld. Je krijgt dan een "na-september"-code! Wanneer je een "voor-september"-code wil hebben, dan moet je of veel geluk hebben en er via iemand die er al een heeft een weten te verkrijgen of je moet er een kopen in het V&A :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ninjetsu NL schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:43:
[...]
Wanneer je een "voor-september"-code wil hebben, dan moet je of veel geluk hebben en er via iemand die er al een heeft een weten te verkrijgen of je moet er een kopen in het V&A :/
Maar dan ga je dus wel geld uitgeven aan een code waarvan je niet zeker bent dat hij te combineren is omdat je die officieel niet mag combineren met een nieuwe.
Er zijn geloof ik al wel eens orders gecanceld door dat soort creatieve bestellingen.

Ik meen ergens op de Dell website ook gelezen te hebben dat wanneer een order gecanceld wordt, de code niet opnieuw te activeren is.

Het is dus een gok (met een redelijk goede winkans :) ) of het lukt om met deze truc een product met fikse korting in huis te krijgen.

Just so you know. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2013 16:17 ]

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:12:
[...]

Maar dan ga je dus wel geld uitgeven aan een code waarvan je niet zeker bent dat hij te combineren is omdat je die officieel niet mag combineren met een nieuwe.
Er zijn geloof ik al wel eens orders gecanceld door dat soort creatieve bestellingen.

Ik meen ergens op de Dell website ook gelezen te hebben dat wanneer een order gecanceld wordt, de code niet opnieuw te activeren is.

Het is dus een gok (met een redelijk goede winkans :) ) of het lukt om met deze truc een product met fikse korting in huis te krijgen.

Just so you know. ;)
True that, goede aanvulling! :)

• marsattack26
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-12-2022
Even een vraagje. Kregen jullie in de mail bij de kerstcode (15% korting) 2 codes?

• Flaat
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-09 09:38
Iemand enig idee hoe ik vanuit de vip store naar de precision serie kom om de 10% kortingscodes geldig te maken? Hij geeft nu de "De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie" error via de normale store. En weet iemand wat voor een kortingen ik er nog meer op zou kunnen doen als ik die had?

• Badderbeest

Badderbeest

De enige echte

Nogmaals hartelijk dank voor uw tijd! Als bewijs van onze waardering bieden wij u een besparing van € 100 op uw volgende Dell Vostro-bestelling van meer dan € 899.* Bezoek gewoon Dell.nl en voer de boncode
Members only: title
bij de kassa in.

*Aanbieding geldig op Vostro laptops (behalve Vostro 2520), Vostro desktops, Inspiron 17R, XPS 12, 13, 14, 15 laptops en Inspiron 14z, 15z (kleinzakelijk versie) vanaf €899.

De enige echte

• marsattack26
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-12-2022
Even een vraagje.

Als ik mijn code (10%) invoer die ik kreeg bij het aanmelden. Dan vervangt hij de 15% christmas korting.
En deze komt dan onderaan de bestelling te staan met de boodschap dat hij niet voldoet.

Moet je op een speciale manier beide invoeren? Ik zit al in de VIP store pagina

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kan je de vipkorting en de algemene 50 euro mastercard code
Members only:
eigenlijk met elkaar combineren?

http://www.dell.com/nl/p/mastercard-nl-deals

edit:nee niet met anderen te combineren maar los wel een handige code (tot 31-12)

[ Voor 20% gewijzigd door sambalbaj op 19-12-2013 15:15 ]

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Ik ben toch gezwicht voor de XPS12, exact dezelfde XPS13 (met een 0,5" groter scherm en iets lichter) was weliswaar uiteindelijk 35 euro goedkoper, maar de tablet functie heeft voor mij denk ik een grotere meerwaarde dan dat. Mijn vriendin werkt bij de Rabobank, dus dat is niet echt een probleem.. nu alleen hopen dat ze 3 codes accepteren (vip oud, vip nieuw en kerst)

Verwijderd

beste leden

ik heb op 01-12-2013 nieuwste XPS 15 besteld. Volgens Dell zou ik op 9 december het in ontvangst mogen nemen. Op 3 december stautus van bestelling was: "Werk in uitvoering". 9 december heb niet ontvangen en was de leverngs datum gewijzig naar 30 deember. Tot op heden is de status van mijn bestelling "Werk in uitvoering". Ik heb meerdere keen gebeld maar ze kunnen mij niet duidelijk vertellen waarom dit zoo lang duurt.
Weet iemand wat meer over de levering van XPS 15?
Kent iemand een klacht lijn / email van Dell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 23:09:
beste leden

ik heb op 01-12-2013 nieuwste XPS 15 besteld. Volgens Dell zou ik op 9 december het in ontvangst mogen nemen. Op 3 december stautus van bestelling was: "Werk in uitvoering". 9 december heb niet ontvangen en was de leverngs datum gewijzig naar 30 deember. Tot op heden is de status van mijn bestelling "Werk in uitvoering". Ik heb meerdere keen gebeld maar ze kunnen mij niet duidelijk vertellen waarom dit zoo lang duurt.
Weet iemand wat meer over de levering van XPS 15?
Kent iemand een klacht lijn / email van Dell?
Wat heeft dit met kortingcodes te maken? Voor levertijden is er een een andere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:56
bvbal79 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 00:24:
[...]

Wat heeft dit met kortingcodes te maken? Voor levertijden is er een een andere topic.
Deze dus.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vip kortingscode lijkt niet te werken voor alle pc's.. ondertussen contact opgenomen met Dell maar die geven enkel offertes waarbij ze 10% afdoen... ik wens liever zelf een beetje rond te neuzen.

Ik vind niet terug hoe men een christmas 15% vip code verkrijgt?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2013 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaat
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-09 09:38
Je moet winkelen vanuit de vip winkel wil je het werkend krijgen. Dus naar de dell vip site en klikken op winkelen en dan van daaruit een mandje maken. Dan werkt het.

Verder mag je niet om codes vragen dus ff een edit maken dat geeft de admin minder werk, maar de kerstcode is al verstuurd geweest dus die kreeg je alleen als je al aangemeld was. Die werkt tevens alleen op xps laptops dus je hebt er niks aan als je een desktop zoekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dag Flaat, bedankt voor je reactie! ik heb een edit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Graag wil ik een inspiron 660 bestellen met i3 voor 449 (excl. verzendkosten)
Ik ben een paar maanden geleden vip geworden en heb vip codes, een kerstcode en zie bij het vipgedeelte dat je deze decembermaand 15 procent korting krijgt op de laptops/desktops.

Echter wilde ik naar de chat gaan om te vragen hoe je van beide kortingen gebruik kan maken maar toen gebeurde er me dit (de chatsystemen van dell zijn kapot om een of andere reden):
18:39:18 Systeem Systeem
U wordt nu doorverbonden met een medewerker. Hartelijk dank voor uw gebruik van Dell Chat.
18:39:18 Systeem Systeem
Verbonden met Samir_Hamsi
18:39:22 Klant Wesley de Vries
Hallo samir
18:39:32 Systeem Systeem
Sessie is opgeschort
18:39:48 Klant Wesley de Vries
ik had u vandaag al eerger gecontaceerd echter vielen
Mijn vraag is dus: Hoe krijgen jullie de beide kortingen werkend?
-> Ik heb gelezen dat je dat via het vipgedeelte moet doen, maar moet je dan bij het vipgedeelte klikken op ''mijn account''? Want als ik dat doe en ik log in met mijn mail/wachtwoord dan blijkt ineens mijn mail niet in de database te staan en mijn pass-mail combinatie fout te zijn.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

15% Christmas code werkt enkel op XPS systemen, je kan dus alleen gebruik maken van de 10% VIP.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Quad schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 18:50:
15% Christmas code werkt enkel op XPS systemen, je kan dus alleen gebruik maken van de 10% VIP.
Had ik ook gelezen ja, ik ben in de war.
Afbeeldingslocatie: http://snag.gy/QJ900.jpg
Dacht dat de inspiron ook een soort van XPS was.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larick
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-09 18:00
DWT62X2PL$58D9

15% Christmas code op XPS modellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet zeker waarom, maar kan niet toevoegen 15% Kerst korting + 10% VIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cafpow
  • Laatst online: 08-02-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 10:47:
Niet zeker waarom, maar kan niet toevoegen 15% Kerst korting + 10% VIP
hier probeer ik het ook, maar het werkt niet...Als ik de 2e code invoer wordt de 1e verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, iedereen weet wat de truc is?
cafpow schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 10:49:
[...]

hier probeer ik het ook, maar het werkt niet...Als ik de 2e code invoer wordt de 1e verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Zit er wel een XPS model in je winkelmandje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cafpow
  • Laatst online: 08-02-2024
Royeboi schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 11:50:
Zit er wel een XPS model in je winkelmandje?
Yep, de dell xps 15...heb het inmiddels uitgevonden. Je moest via de speciale kerstactie in de vip de laptop in het mandje plaatsen en niet via de standaard vip weg.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je invoeren van hier?
Afbeeldingslocatie: http://t1.qpic.cn/mblogpic/8811f8f8fe80bcd548ca/2000.jpg
cafpow schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 12:04:
[...]

Yep, de dell xps 15...heb het inmiddels uitgevonden. Je moest via de speciale kerstactie in de vip de laptop in het mandje plaatsen en niet via de standaard vip weg.. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Die manier heb ik inmiddels ook een aantal keer geprobeerd, maar het lukt niet. Zodra ik mijn VIP code invoer, die ik een week geleden aangevraagd heb, dan verdwijnt de 15% en wordt het 10%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:10
wph schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 13:37:
[...]

Die manier heb ik inmiddels ook een aantal keer geprobeerd, maar het lukt niet. Zodra ik mijn VIP code invoer, die ik een week geleden aangevraagd heb, dan verdwijnt de 15% en wordt het 10%.
Een verschil van 5% is toch niet zo'n groot probleem? Neem die 10% voor lief. Die 5% behaal je wel weer eens ergens anders met een financiële meevaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

CuBras schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 13:41:
[...]

Een verschil van 5% is toch niet zo'n groot probleem? Neem die 10% voor lief. Die 5% behaal je wel weer eens ergens anders met een financiële meevaller.
Je begrijpt het niet, de bedoeling is 15+10 procent.

(en ook 5 procent is nog steeds 100 euro op een laptop van 2000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Bij mij lukt het ook niet om 15% en 10% korting te krijgen. Als ik de 10% kortingsbon invoer vervalt de 15% helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny E
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:55

Johnny E

Dôh !!

Ik heb het zelfde, wat ik ook probeer er wordt maar 1 code geaccepteerd, iemand nog goede tips?
wph schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 13:37:
[...]

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Misschien hebben ze dit inmiddels aangepakt, dat er niet meer dan twee codes tegelijkertijd gebruikt kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:08
Badderbeest schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:35:
Nogmaals hartelijk dank voor uw tijd! Als bewijs van onze waardering bieden wij u een besparing van € 100 op uw volgende Dell Vostro-bestelling van meer dan € 899.* Bezoek gewoon Dell.nl en voer de boncode
bij de kassa in.

*Aanbieding geldig op Vostro laptops (behalve Vostro 2520), Vostro desktops, Inspiron 17R, XPS 12, 13, 14, 15 laptops en Inspiron 14z, 15z (kleinzakelijk versie) vanaf €899.
Iemand enig idee waar de Vostro's zijn gebleven? Ze zijn verdwenen! Blijkbaar uitgefaseerd, heb er niets over gehoord of gelezen. Wel jammer, vond het altijd wel fijne laptops :).

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Badderbeest schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:35:
bij de kassa in.

Heb je deze toevallig getest?

Ik heb er ook één maar krijg hem met geen mogelijkheid ingevoerd.
Niet op Vip, niet op Thuis, en niet op Zakelijk ( wat het eigenlijk is, een zakelijk code/aanbod, toch? )

Ten eerste wordt er vermeld dat de code 70 euro korting geeft i.p.v.. de geadverteerde 100 euro, en ten tweede krijg ik de melding dat er of meer informatie nodig is, óf dat mijn bestelling niet aan de voorwaarden voldoet.
Ik heb het meerdere producten geprobeerd.
Als gast, én aangemeld.

Is het jou/jullie wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badderbeest

Badderbeest

De enige echte

Heb je deze toevallig getest?

Ik heb er ook één maar krijg hem met geen mogelijkheid ingevoerd.
Niet op Vip, niet op Thuis, en niet op Zakelijk ( wat het eigenlijk is, een zakelijk code/aanbod, toch? )

Ten eerste wordt er vermeld dat de code 70 euro korting geeft i.p.v.. de geadverteerde 100 euro, en ten tweede krijg ik de melding dat er of meer informatie nodig is, óf dat mijn bestelling niet aan de voorwaarden voldoet.
Ik heb het meerdere producten geprobeerd.
Als gast, én aangemeld.

Is het jou/jullie wel gelukt?
nee, niet getest. ontvangen per mail en hier met jullie gedeeld. Misschien is het een éénmalige code en is iemand je voor geweest zonder dat even netjes te melden. Je kan ook even contact opnemen met de dell chat. die kunnen de code toch voor je toepassen als er iets mis mee is op de site. Je krijgt dan per mail een offerte.

ik hoop dat het je lukt ! Succes.

De enige echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Badderbeest schreef op zondag 22 december 2013 @ 13:48:
[...]

nee, niet getest. ontvangen per mail en hier met jullie gedeeld. Misschien is het een éénmalige code en is iemand je voor geweest zonder dat even netjes te melden. Je kan ook even contact opnemen met de dell chat. die kunnen de code toch voor je toepassen als er iets mis mee is op de site. Je krijgt dan per mail een offerte.

ik hoop dat het je lukt ! Succes.
Je begrijpt me verkeerd.
Ik heb zelf ook zo'n code op m'n mail ontvangen, niet die van jou dus, en die krijg ik niet werkend.
Maar in ieder geval bedankt voor je antwoord.
Pagina: 1 ... 32 ... 53 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!

GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.

Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.

Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.