[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 53 Laatste
Acties:
  • 633.676 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:24
Hier ook gewoon 2 inspiron 15 laptops besteld met totale korting van 280 euro door meerde bonnen te gebruiken...eentje is nog onderweg maar niks van annulering gehoord...wel bedenk ik me dat dit niet snel weer mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 19:32
Heb zelf de Inspiron 15 besteld, voor 400 euro toch een leuk Haswell-systeempje. Ik had graag touchscreen gewild, maar behalve in de beschrijving, kon ik nergens een optie vinden? Komt dit doordat het Smart-selection is? Daar kun je niet omheen?

Goed, kijk wel uit naar de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Sheva schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:31:
Heb zelf de Inspiron 15 besteld, voor 400 euro toch een leuk Haswell-systeempje. Ik had graag touchscreen gewild, maar behalve in de beschrijving, kon ik nergens een optie vinden? Komt dit doordat het Smart-selection is? Daar kun je niet omheen?

Goed, kijk wel uit naar de levering.
ja klopt je kunt het niet aanpassen er is wel een inspiron 15 met ivy bridge die heeft wel touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Je hebt dus een oude VIP-code nodig indien je 2 VIP codes en de Black Friday code wilt gebruiken? Oude VIP-codes zijn uniek per persoon, dus het voordeel van de mensen die zich nu pas bij Dell VIP aanmelden is beperkt tot 1 VIP code en de Black Friday code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
chronoz schreef op maandag 02 december 2013 @ 01:47:
Oude VIP-codes zijn uniek per persoon
Nee. Je kan ze ook weggeven/verkopen. Het probleem is dat bijna iedereen die zo'n bon had hem al heeft gebruikt en hem anders zeker niet weg geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Users die vragen worden overgeslagen. Zie de Topicstart en de Topicwaarschuwing

[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 02-12-2013 10:28 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand hoeft jou een code te sturen, in de topicstart staat hoe je er aan kan komen...

De alienware 14 en 17 lijn is met 10 a 11% in prijs gedaald, zowel in nederland, duitsland als belgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Dat had ik al geprobeerd. Bij mijn eerste poging heb ik echter gebruik gemaakt van het e-mail adres van mijn bedrijf (grote corporate) en nooit een e-mail ontvangen... Nu nog een keer geprobeerd met een gmail account en wel gelukt :)

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equalrock
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 22:09
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/6194442/ScreenShot044.bmp

De driedubbele korting werkt op een inspiron.
Mooie prijs voor zo'n laptop.
De 50 euro korting vervalt helaas wel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben van plan om deze avond een laptop te kopen via de monday deals
als iemand mij een bruikbare waardeboncode kan geven ben ik bereid om ook financieel iets terug te geven

mvg
dieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljanvdb
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:32
De driedubbele korting werkte inderdaad bij mij ook bij het bestellen (van een Inspiron 15 7000), maar ik kreeg vandaag een mailtje dat de order is geannuleerd omdat ik de codes niet tegelijk mag gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
wiljanvdb schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:52:
De driedubbele korting werkte inderdaad bij mij ook bij het bestellen (van een Inspiron 15 7000), maar ik kreeg vandaag een mailtje dat de order is geannuleerd omdat ik de codes niet tegelijk mag gebruiken.
Wanneer heb je hem besteld? Ik heb hem vrijdag besteld en tot nu toe is hij al in productie (alleen nog geen geld van mijn creditcard af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skynick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:23
Is de alienware korting mogelijk in combinatie met dubbele vip en dan ook nog mastercard cashback? Dan is de M17x namelijk wel heel erg aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljanvdb
bvbal79 schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:26:
[...]

Wanneer heb je hem besteld? Ik heb hem vrijdag besteld en tot nu toe is hij al in productie (alleen nog geen geld van mijn creditcard af)
Ik heb hem zaterdag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berkelder
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-12-2024
Skynick schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:21:
Is de alienware korting mogelijk in combinatie met dubbele vip en dan ook nog mastercard cashback? Dan is de M17x namelijk wel heel erg aantrekkelijk.
Heb je het al geprobeerd? Hieronder in ieder geval je antwoorden.

Mastercard is alleen voor bepaalde deals
Alienware korting vervalt als je VIP gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dell heeft wat prijswijzigingen doorgevoerd waardoor;
De inspiron 15z 28% goedkoper is.
Een model XPS 11 met 256GB SSD €100 goedkoper is
Het goedkoopste model van de inspiron 7430 €50 goedkoper is.
Het meest aantrekkelijke model van zowel de inspiron 7535 en 7735 €100 goedkoper is.
...ten op zichte van de afgelopen week.

bug in dell site met de BTW.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:51
Zojuist binnen !!
17r met full HD / 16gb ram / 1tb / HD 8870M 2GB GDDR5
3 kortingen > oude vip / nieuwe vip / dell korting van 799 >> voor 602 euro !
Erg mooi denk ik.

Maar nu komt hij binnen met een scandinavisch toetsenbord ???
8)7
Meer mensen last van ??

Afbeeldingslocatie: http://i65.photobucket.com/albums/h208/driel24/45e068eb-4cab-467b-8ab7-c790b65c4792.jpg

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ehh. Blijkbaar:
Toetsenbord:
Meertalig intern toetsenbord – Nood-Europa
Dell's poging om een paar cent te besparen? Ik vind het wel vreemd, doorgaans leveren ze in nederland een US international toetsenbord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 21:48

Quad

Doof

Ik zou Dell eens contacten, ze mogen in NL wel een US toetsenbord leveren ja.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

driel24 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:28:
Zojuist binnen !!
Erg mooi denk ik.

8)7
Meer mensen last van ??

[afbeelding]
He die heb ik dus ook besteld, maar bij mij was hij van de een op de andere dag 50 euro duurder (dus geen 799 maar 849)...helaas ook geen oude code, maar vond 712 ook wel een mooi prijsje....ben benieuwd, is zojuist naar UPC gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inspiron 17R (5721) €120 in prijs gedaald.
Bijna alle zakelijke laptops 10-30% in prijs gestegen.
XPS 12 12~17% in prijs gedaald
XPS 13 17% in prijs gedaald
Inspiron 15 13-17% in prijs gedaald
Inspiron 15R SE 10-14% in prijs gedaald
1 model Alienware 17 €100 in prijs gedaald

blablabla *scroll* Bottom line is dat het halve consumenten aanbod van dell ongeveer 10 tot 17% goedkoper is dan het in het weekend het geval was. En nee, 'van het weekend' waren spullen niet duurder dan normaal heb ik het idee.

Het duurste model XPS 15 is nu €1652, dat is wel aardig als je er nog VIP over kan pakken.

Bug in de dell site met de weergave van BTW.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben boos.....zie nu mijn laptop (was 849 zonder waardebonnen en kortingen) nu ineens staan voor 726 euri (zonder kortingen). Echter als ik die wil bestellen krijg ik wel Error Encountered.

Ho w8....als ik op de tails klik is Dell behoorlijk de weg kwijt? euh?

Afbeeldingslocatie: http://justtestit.nl/TEMP_Anything/2013-12-03%2015_32_57-Details%20van%20Dell%20Inspiron%2017R-laptop%20_%20Dell%20Nederland.png

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20
wiljanvdb schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:19:
[...]

Ik heb hem zaterdag besteld.
Hoe ver was je bestelling? Had je al betaald en bestelorder ontvangen? (pdf via mail)
Ik heb namelijk ook zaterdag besteld maar mijn bestelling is (nog) niet gecanceld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:29:
Inspiron 17R (5721) €120 in prijs gedaald.
Bijna alle zakelijke laptops 10-30% in prijs gestegen.
XPS 12 12~17% in prijs gedaald
XPS 13 17% in prijs gedaald
Inspiron 15 13-17% in prijs gedaald
Inspiron 15R SE 10-14% in prijs gedaald
1 model Alienware 17 €100 in prijs gedaald

blablabla *scroll* Bottom line is dat het halve consumenten aanbod van dell ongeveer 10 tot 17% goedkoper is dan het in het weekend het geval was. En nee, 'van het weekend' waren spullen niet duurder dan normaal heb ik het idee.

Het duurste model XPS 15 is nu €1652, dat is wel aardig als je er nog VIP over kan pakken.
17r is wel 120 gedaald....
maar de code van 50euro korting bij een 1tb schijf is weg. (geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:44
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:32:
Ik ben boos.....zie nu mijn laptop (was 849 zonder waardebonnen en kortingen) nu ineens staan voor 726 euri (zonder kortingen). Echter als ik die wil bestellen krijg ik wel Error Encountered.

Ho w8....als ik op de tails klik is Dell behoorlijk de weg kwijt? euh?

[afbeelding]
Volgens mij lees jij selectief; de ene is zonder BTW de andere met. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daarom lijkt alles dus goedkoper..

Wel vreemd, veel dingen zijn 11, 14 of 17% goedkoper geworden. Maar dat betekent dat veel dingen juist duurder zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deaduser5
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 19:57
Fijn zulke wijzigingen, krijg vandaag mijn inspiron 15 7000 binnen zonder SSD, maar nu kun je hem dus met SSD voor dezelfde prijs kopen. Iemand een idee of het mogelijk is om ze te ruilen?
Prijzen zijn zonder btw

[ Voor 7% gewijzigd door deaduser5 op 03-12-2013 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niet doen, alles op dell.nl wordt momenteel exclusief BTW getoond, de prijzen zijn juist een paar procent gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co[s]mo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-05 06:39
driel24 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:28:
Zojuist binnen !!
Erg mooi denk ik.

8)7
Meer mensen last van ??

[afbeelding]
ja, ik heb hem vorige week gekregen...ook met scandinavisch toetsenbord...toch maar even aan de bel trekken bij dell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljanvdb
iSpaceman schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:45:
[...]

Hoe ver was je bestelling? Had je al betaald en bestelorder ontvangen? (pdf via mail)
Ik heb namelijk ook zaterdag besteld maar mijn bestelling is (nog) niet gecanceld.
Ja, ik had al een orderbevestiging etc. gekregen. Ik kreeg een mailtje met de strekking dat meerdere kortingsbonnen niet toegestaan zijn en de order geannuleerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berkelder
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-12-2024
wiljanvdb schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:56:
[...]

Ja, ik had al een orderbevestiging etc. gekregen. Ik kreeg een mailtje met de strekking dat meerdere kortingsbonnen niet toegestaan zijn en de order geannuleerd wordt.
Ik denk dat het vrij ad-random is... ik heb zojuist een mail gehad dat mijn order in pre-productie is ondanks alle kortingscodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

co[s]mo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:59:
[...]

ja, ik heb hem vorige week gekregen...ook met scandinavisch toetsenbord...toch maar even aan de bel trekken bij dell
O o....heb zojuist de factuur binnen met specificaties:
583-BBIG Keyboard : Internal Nordic Multi-Language Keyboard

Ik heb een vermoeden dat ik ook iets dergelijks ga krijgen :( Al antwoord van Dell gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Ik heb antwoord !

Ze gaan een toetsenbord toesturen.
Ik moet dan de technische helpdesk bellen.
Ze helpen dan telefonisch met het vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Laatst online: 13-09 19:32
iSpaceman schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:45:
[...]

Zondagavond besteld, met kortingen. Vanochtend binnen. Geen annulering dus bij mij iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sheva schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:53:
[...]

Zondagavond besteld, met kortingen. Vanochtend binnen. Geen annulering dus bij mij iig.
:-( Donderdag vorige week besteld en gister ochtend als verzonden aangegeven, maar UPS tracking nummer werkt nog niet (Geen recente traceringen.).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:00:
[...]

:-( Donderdag vorige week besteld en gister ochtend als verzonden aangegeven, maar UPS tracking nummer werkt nog niet (Geen recente traceringen.).....
kan ook wel een poosje duren die van mij is vorige week vrijdag verstuurd en nog steeds niet te traceren...verwacht hem morgen of vrijdag...en als je hem kan traceren komt hij gelijk de volgende dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WraWra
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-08 12:15
driel24 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:22:
Ik heb antwoord !

Hier precies hetzelfde gebeurd... stond ook eerst raar te kijken toen ik dat Noorse toetsenbord zag. Telefoontje met Dell en werd meteen opgelost (NL toetsjes via de post). Medewerkster gaf aan dat ze de laatste tijd wel meer last hadden van deze "Noorse bug" ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 10:39
Het is een hele tijd geleden dat ik een dell heb besteld. Nog de tijd van de link aanpassen, iets dat niet meer werkt volgens mij. Ik wil graag een inspiron 17R of een Inspiron 17 7000 Series (ziet er wel slick uit)

Heeft iemand al ervaring met de 7000 serie? De pro's en cons. Op het internet staan nog niet veel reviews over.
Kan deze met backlit keyboard besteld worden?

De 17R kan deze ook nog met een backlit keyboard besteld worden?
Welke van deze twee is momenteel aan te raden?

In het algemeen, ik kom er niet helemaal uit hoe ik twee keer een vip korting kan toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co[s]mo
Nixo schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:27:

De 17R kan deze ook nog met een backlit keyboard besteld worden?
Nee, helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08 21:44
Nixo schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:27:
Heeft iemand al ervaring met de 7000 serie? De pro's en cons. Op het internet staan nog niet veel reviews over.
Nog niet heb er wel een besteld uit eindelijk voor de 15, i7 non SSD gekozen omdat ik die via werk zonder belasting kon krijgen van bruto loon :). Uiteindelijk kost hij me 708 Euro, dan is de 15, 7000 in eens zijn geld waard :)

Moet alleen een kijken of ik niet een NL keyboard bij dell kan bij bestellen, in Zweden gekocht dus had geen keuze in toetsenbord helaas.

[ Voor 13% gewijzigd door NC83 op 04-12-2013 23:41 ]

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RouterJockey
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-06 23:21
Iemand gelukt om de volgende inspiron http://www.dell.com/nl/p/...c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nldhs1 te bestellen met een geldige kortingscode?

Op dit moment is het model afgeprijsd van 999 naar 849 euro's wat me op zich ok lijkt alleen ik krijg er geen extra vip korting overheen :( wat wel jammer is.... Als ik de prijs nog wat lager zou weten te krijgen zou dat natuurlijk mooi zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
driel24 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:22:
Ik heb antwoord !

WraWra schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:03:
[...]

Hier precies hetzelfde gebeurd... stond ook eerst raar te kijken toen ik dat Noorse toetsenbord zag. Telefoontje met Dell en werd meteen opgelost (NL toetsjes via de post). Medewerkster gaf aan dat ze de laatste tijd wel meer last hadden van deze "Noorse bug" ;-)
Eerlijk gezegd vind ik dat een zeer slappe oplossing voor het probleem.

Je stuurt de klant een toetsenbordje toe omdat je fout levert, en dan laat je vervolgens de klant dit fixen?

En als je tijdens het vervangen per ongeluk iets sloopt of een belangrijk contact beschadigt, dan mag je zeker zelf voor deze kosten opdraaien? Lekker makkelijk, het risico op de klant afschuiven. Voor een tweaker zal het vast een koud kunstje zijn, maar hoe kun je van een doorgang gebruiker nu verwachten dat hij even eigenhandig het toetsenbord van zijn laptop verwijderd en zelf vervangt?

Ik zou bij mijn laptop in ieder geval niet weten hoe ik het toetsenbord in one piece los krijg van de behuizing, zonder knopjes aan gort te trekken.

[ Voor 11% gewijzigd door Royeboi op 05-12-2013 01:48 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
NC83 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 23:40:
[...]

Nog niet heb er wel een besteld uit eindelijk voor de 15, i7 non SSD gekozen omdat ik die via werk zonder belasting kon krijgen van bruto loon :). Uiteindelijk kost hij me 708 Euro, dan is de 15, 7000 in eens zijn geld waard :)

Moet alleen een kijken of ik niet een NL keyboard bij dell kan bij bestellen, in Zweden gekocht dus had geen keuze in toetsenbord helaas.
Thnx voor de info. Ik ben erg benieuwd naar de review.

Kan je ook nog laten weten hoe ik twee keer de vip korting doe? Iets met oude en nieuwe code...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljanvdb
RouterJockey schreef op donderdag 05 december 2013 @ 01:27:
Iemand gelukt om de volgende inspiron http://www.dell.com/nl/p/...c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nldhs1 te bestellen met een geldige kortingscode?

Op dit moment is het model afgeprijsd van 999 naar 849 euro's wat me op zich ok lijkt alleen ik krijg er geen extra vip korting overheen :( wat wel jammer is.... Als ik de prijs nog wat lager zou weten te krijgen zou dat natuurlijk mooi zijn 8)
De nieuwe VIP codes vervangen altijd de geldende korting. De oude VIP codes kan je hier wel bij gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WraWra
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-08 12:15
Royeboi schreef op donderdag 05 december 2013 @ 01:46:
[...]

[...]

Je stuurt de klant een toetsenbordje toe omdat je fout levert, en dan laat je vervolgens de klant dit fixen?

En als je tijdens het vervangen per ongeluk iets sloopt of een belangrijk contact beschadigt, dan mag je zeker zelf voor deze kosten opdraaien? Lekker makkelijk, het risico op de klant afschuiven. Voor een tweaker zal het vast een koud kunstje zijn, maar hoe kun je van een doorgang gebruiker nu verwachten dat hij even eigenhandig het toetsenbord van zijn laptop verwijderd en zelf vervangt?

Ik zou bij mijn laptop in ieder geval niet weten hoe ik het toetsenbord in one piece los krijg van de behuizing, zonder knopjes aan gort te trekken.
Bij sommige modellen laptops zal dit inderdaad ook best moeilijk zijn. Echter bij deze Inspiron is het heel erg simpel en je wordt ook nog eens goed ondersteund door de technische dienst van Dell. Het was niet meer dan 2 minuten werk, met eigenlijk geen kans om iets te beschadigen.

Zelfs een totale niet-Tweaker lukt dit met gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co[s]mo
Royeboi schreef op donderdag 05 december 2013 @ 01:46:

ik heb zojuist gebeld met de klantenservice, kon kiezen tussen een nieuwe laptop of enkel een nieuw toetsenboard. Uiteraard het laatste gekozen, heb net alles geïnstalleerd en wil dat straks niet nog eens doen. Heel goed opgelost door klantenservice van Dell, mag ook eens gezegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novosibirk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:45
dell.nl/vip werkt niet of doe ik iets fout??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heel dell.nl werkt uberhaubt niet.

Edit: nu weer wel. /vip doet het ook.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2013 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08 21:44
Nixo schreef op donderdag 05 december 2013 @ 07:48:
[...]

Thnx voor de info. Ik ben erg benieuwd naar de review.

Kan je ook nog laten weten hoe ik twee keer de vip korting doe? Iets met oude en nieuwe code...
Ik heb geen VIP code gedaan mijn bedrijf heeft een bonus regeling waarbij ik punten krijg, die ik of in producten kan omzetten of in geld. Als ik geld kies of een product dat niet direct aan ICT gerelateerd kan worden moet ik belastingen betalen. Als het iets is dat ICT of games gerelateerd is hoef ik van de Zweedse overheid geen belastingen te betalen, dus op die manier ben ik op 708Euro (6270SEK) in totaal gekomen, BTW is hier namelijk 25%.

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novosibirk
  • Laatst online: 17:45
Ik had ffe een vraag!?
Ik wil graag de Dell Inspiron 17R (goede keus?), ik heb VIP aangemeld dus sowieso 10% af. Hoe kan ik nog meer geld eraf krijgen?
Wat is Crazy friday of Crazy Monday?
Heeft iemand aub een oude VIP code voor mij?, ik zou je heel dankbaar zijn :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Ik zit te kijken naar de Dell Inspiron 15, 15z en en 15z met i5 (volgensmij is dat het enige verschil voor €30,-), maar dan zie ik bij de prijzen (die overigens best laag zijn dacht ik) staan: vanaf. Nu kan ik echter nergens vinden waar deze prijs eventueel hoger wordt. Vaak heb je als je op kopen klikt het basismodel en wordt alles ineens stukken duurder omdat je opties erbij neemt, maar bij de site van dell kan ik dit niet ontdekken. Dus is die prijs die aangegeven wordt ook echt de prijs voor de specs die ze tonen alleen dus exclusief verzendkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co[s]mo
novosibirk schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:56:
Ik had ffe een vraag!?
Ik wil graag de Dell Inspiron 17R (goede keus?), ik heb VIP aangemeld dus sowieso 10% af. ...
Zeker een goede keuze, gewoon een prima apparaat en voor meerdere doeleinden inzetbaar en dat voor een goede prijs. Heb hem nu een week en ben erg tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Is een 17' eigenlijk te doen? Ik ga namelijk in januari een jaar studeren in het buitenland en was aangeraden om toch echt een laptop bij te hebben. (nja gezien het een bedrijfskundige opleiding is zal het alleen maar typwerk en wat exel zijn dat er niet van :P ). Heb ook een Surface RT dus als het echt typewerk is dan neem ik die wel mee zo nu en dan, maar moet natuurlijk wel kunnnen blijven gamen :P

De 17' trekt me aan dat ik daar wat real-estate heb aan scherm, maar ook de specs van de nieuwe 17R zien er enorm prima uit. De beste van 849€ op het moment lijkt me ideaal, verder alleen nog maar wat kortingen zien te regelen. :)

Heb jij toevallig dezelfde Co[s]mo? :) Hoe zijn de kijkhoeken eigenlijk?

http://www.dell.com/nl/p/inspiron-17r-5737/pd

Zal hem waarschijnlijk wel worden, voor zover mijn Hongaars goed *google translate* is in de volgende review lijkt het een best wel goeie upgrade te zijn :D (niet de zelfde specs als ik wil, maar ach, minimum batterij tijd zal wel hetzelfde zijn met 13 uur)

Hoe zit het eigenlijk met de garantie bij dell? Zie altijd staan '1 jaar pick up en return' en dan heb je die extra pakketten nog. Moeten ze niet standaard 2 jaar garantie geven?

[ Voor 13% gewijzigd door MusicAddict op 05-12-2013 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co[s]mo
MusicAddict schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:27:
...
Heb jij toevallig dezelfde Co[s]mo? :) Hoe zijn de kijkhoeken eigenlijk?

http://www.dell.com/nl/p/inspiron-17r-5737/pd
...
Hoe zit het eigenlijk met de garantie bij dell? Zie altijd staan '1 jaar pick up en return' en dan heb je die extra pakketten nog. Moeten ze niet standaard 2 jaar garantie geven?
Ja, ik heb dezelfde, de duurste/zwaarste versie. Ik zie dat ie nu voor €799,- op de site staat (korting van €80,-). Ik heb hem gekocht als desktopvervanger, met z'n 2,73kg is ie nou niet de lichtste en meest portable machine, maar voor mij geen issue.
De kijkhoeken zijn prima wat mij betreft.

Wat de garantie betreft, je hebt wettelijke garantie en die extra garantie betekent feitelijk de afkoop van bewijslast en extra service (doe ik persoonlijk nooit). Die 1 jaar is gewoon extra service, dus monteur thuis of ophalen bij defect. Na 1 jaar moet je dat zelf regelen.

[ Voor 10% gewijzigd door co[s]mo op 06-12-2013 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Terug on-topic svp, het gaat hier niet om de laptops zelf, maar om de kortingen. Er is een apart forum (Laptop Aankoop Advies) voor het bespreken van de apparatuur :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Is het verstandig om te wachten met de aankoop van een 17R?

Gezien ze nu de beste 17R hebben met 80 euro korting tot maandag (van 879 voor 799) terwijl ik zeker weet dat hij gisteren nog 849 was zonder kortingen. Door VIP te gebruiken valt die 80 euro dus weg en betaal ik dus gewoon 30 euro meer als gisteren als ik die bon gebruik? :P (en uiteraard heb ik geen oude vip code)

Wat is wijsheid?, had ook al vernomen dat hij eerder al gewoon op 799 was geprijsd, misschien komt dat weer een keer terug. Die gratis verzending loopt nog wel door tot kerst dus tijd zat om daar nog mee te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co[s]mo
MusicAddict schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:44:
Is het verstandig om te wachten met de aankoop van een 17R?

Gezien ze nu de beste 17R hebben met 80 euro korting tot maandag (van 879 voor 799) terwijl ik zeker weet dat hij gisteren nog 849 was zonder kortingen. Door VIP te gebruiken valt die 80 euro dus weg en betaal ik dus gewoon 30 euro meer als gisteren als ik die bon gebruik? :P (en uiteraard heb ik geen oude vip code)

Wat is wijsheid?, had ook al vernomen dat hij eerder al gewoon op 799 was geprijsd, misschien komt dat weer een keer terug. Die gratis verzending loopt nog wel door tot kerst dus tijd zat om daar nog mee te besparen.
Hij was eerder inderdaad 799, maar dat was met win 8, nu wordt ie met win 8.1 aangeboden en dat is blijkbaar duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 21:45
co[s]mo schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 22:22:
[...]

Hij was eerder inderdaad 799, maar dat was met win 8, nu wordt ie met win 8.1 aangeboden en dat is blijkbaar duurder
En dat terwijl je gratis kunt upgraden van win.8 naar win. 8.1...

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Ik had afgelopen week de vraag gesteld maar nog niet een duidelijk antwoord hierop gekregen.
Is er iemand die weet hoe ik twee keer VIP korting kan toepassen met een oude en een nieuwe code?
Ik heb namelijk nog oude VIP codes volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 21:48

Quad

Doof

Twee keer invoeren? Als het niet werkt krijg je het vanzelf wel te zien. ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badderbeest
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-09 08:15

Badderbeest

De enige echte

Heeft er iemand een kortingscode voor een Alienware 17 ?

De enige echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
  • Laatst online: 11-09 19:57
Badderbeest schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:04:
Heeft er iemand een kortingscode voor een Alienware 17 ?
Die cashback sites deden toch alleen aan alienware? Zal die bekijken als ik jou was... 8)

By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:57
De VIP club heeft een fantastische kerstactie voor u in petto: een korting van 15 procent op alle XPS-producten van Dell! Deze feestelijke aanbieding is alleen voor leden van de VIP club bestemd en loopt tot en met 31 december. Dus profiteer tijdens deze kerstdagen van fantastische kortingen op een door u gekozen product.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Oggy schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:58:
De VIP club heeft een fantastische kerstactie voor u in petto: een korting van 15 procent op alle XPS-producten van Dell! Deze feestelijke aanbieding is alleen voor leden van de VIP club bestemd en loopt tot en met 31 december. Dus profiteer tijdens deze kerstdagen van fantastische kortingen op een door u gekozen product.
klopt het ook net 2 mailtjes gehad hierover :)

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 10:07
Oggy schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:58:
Dat is dus 15% + 10% oude code :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Hmmm de XPS 14 komt dan uit voor 611,-€
Wel erg verleidelijk nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Sterker nog: het is 15% + 10% voor de NIEUWE code. Dus 25% totaal! Met de oude code erbij misschien wel 35% - dat kan ik helaas niet testen.
Pingu007 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:59:
[...]

Dat is dus 15% + 10% oude code :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Nee het is niet helemaal 25%, het is iets minder. Want die 10% korting gaat er pas af als de 15% er al af is, dus het is 23,5% in totaal ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 10:07
Balen dat ik nu in Spanje zit tot volgend jaar..Of wil iemand hier hem ff doorsturen?;-)

Edit: Helemaal nog niet uitgezocht of ik de XPS wel wil... :? Beter dan de Inspiron versie?

[ Voor 35% gewijzigd door Pingu007 op 10-12-2013 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Klopt helemaal natuurlijk. Ik was iets te snel in mijn enthousiasme ;)
shenr schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:12:
Nee het is niet helemaal 25%, het is iets minder. Want die 10% korting gaat er pas af als de 15% er al af is, dus het is 23,5% in totaal ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Laatst online: 25-08 16:37
De XPS 12 gaat bij van 1199 naar 825 euro.. alleen daarom zou ik het al bijna doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie kortingen, maar de XPS 15 laptops zijn zelfs nu nog veel duurder dan bijvoorbeeld de Asus N56VB met vergelijkbare specs. Hoe is het mogelijk dat ze zo duur zijn, waar de inspiron 15R SE (eveneens vergelijkbare specs) juist vrij goedkoop was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Ik vind de specs toch niet echt vergelijkbaar en vind de hogere prijs zeker te verantwoorden.

De nieuwe XPS 15 heeft in ieder geval:
- QHD scherm (3200x1800 pixels). De anderen "slechts" full HD (1920x1080)
- veel lager gewicht (2 kilo tegenover >2.5 kilo)
- meer high-end processor uit de Haswell generatie. De anderen hebben een instapmodel i7 Ivy Bridge
- 16 GB geheugen in de XPS 15. Minder bij de anderen, al kan dat natuurlijk eenvoudig bijgeplaatst worden.
- snellere videokaart (750GT met DDR5 geheugen) tegenover GT740 (asus N56VB)

Zoals in veel reviews ook terugkomt - de enige laptop die echt vergelijkbaar is met de XPS 15, de MacBook Pro retina
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:11:
Mooie kortingen, maar de XPS 15 laptops zijn zelfs nu nog veel duurder dan bijvoorbeeld de Asus N56VB met vergelijkbare specs. Hoe is het mogelijk dat ze zo duur zijn, waar de inspiron 15R SE (eveneens vergelijkbare specs) juist vrij goedkoop was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
dreamtheater42 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:09:
Sterker nog: het is 15% + 10% voor de NIEUWE code. Dus 25% totaal! Met de oude code erbij misschien wel 35% - dat kan ik helaas niet testen.

[...]
Het werkt, maar uiteindelijk is het 31.15% in totaal, Nog altijd mooi!!! Zeker op de high-end XPS15 en voor diegene die de black friday aanbieding gemist hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

Ik heb nog een Dell VIP 15% kortingscode in de aanbieding op alle XPS-producten van Dell! die overdraagbaar is aan anderen.

40Q8WTCMZW0JC?

[ Voor 12% gewijzigd door jdwrist op 10-12-2013 16:39 ]

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
jokapo schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:37:
Ik heb nog een Dell VIP 15% kortingscode in de aanbieding op alle XPS-producten van Dell! die overdraagbaar is aan anderen.

40Q8WTCMZW0JC?
Ik denk dat iedereen die al heeft, de oude VIP code is denk ik zeldzamer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb twee verschillende VIP X-mas codes van 15% (voor elke XPS), waarvan één hierboven beschreven en een ander via email gekregen van Dell, + een 10% VIP kortingscode, maar geen van deze werkt.

Ik heb het geprobeerd bij drie verschillende XPS laptops, namelijk 1 waar al €400 korting opgegeven wordt, een ander waar €50 korting op gegeven wordt, en eentje waar geen korting op gegeven wordt; dit om te kijken of die kortingen wel werken met producten waarop al korting zit. Helaas, geen combinatie werkt, terwijl het allemaal XPS laptops zijn en de vervaldatums zijn nog niet overschreden.

Dit is wat de Dell site zegt:
"Ingevoerde waardebonnen
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie."

'Details' geeft echter geen nuttige informatie.

Ik zou toch graag weten of er mogelijke oplossingen zijn, want als ik de drie kortingscouponnen die ik tot mijn beschikking heb, kan gebruiken voor de XPS 14, dan zou dat toch best awesome zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
  • Laatst online: 17:49
Heb je wel de site dell.nl/vip gebruikt? Als je gewoon via dell.nl probeert dan werken de codes niet omdat het VIP codes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja de codes werken nu wel, echter werkt maar één Christmas Discount: kan ik dat stiekem omzeilen? O-)

EDIT: ah jammer, ik wacht nog wel een weekje, kijken of ik nog andere aanbiedingen tegenkom en beslis dan wel... thanks! :)

EDIT 2: ik weet niet wat het verschil is tussen een 'oude' en 'nieuwe' code en waar ik de andere vandaan haal? ik ben lid geworden van de VIP club in juli of zo (als dat er iets mee te maken heeft)

EDIT 3: ik kan ook de € tekentjes veranderen in $ tekentjes: kan ik stiekem met $ -> € conversie betalen, oftewel, met een wisselkoers van 1 dollar = 0,725 eurocent? dat zou grappig zijn... :P

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2013 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
  • Laatst online: 17:49
Volgens mij kun je slechts 1 Christmas code gebruiken met een nieuwe 10% code + een oude 10% code.

[ Voor 17% gewijzigd door Sonicfreak op 10-12-2013 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het is niet de bedoeling om om codes te vragen. Zie de openingspost voor informatie over codes en hoe ze te verkrijgen.

[ Voor 97% gewijzigd door gambieter op 10-12-2013 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Gambieter : De link uit de openings post op dell (welke aangeraden wordt) doet het niet meer. Mocht iemand weten waar je nog wel gewoon dell kortingscodes kan vragen, hoeven we er hier niet om te bedelen :)

Sowieso een aantal vragen/opmerkingen aan de mensen uit dit topic :

- Dell VIP. Prachtig, maar als ik me er voor wil inschrijven dan lukt dat niet (Want, geen student, soldaat, werknemer van aangesloten firma of werkgever - ben zzp'er). Is inschrijven nodig?

- Tradedoubler geeft geen kortingsbonnen weer voor dell.

- http://www.kortingscode.nl/dell : Log in als vip wordt er gevraagd..leuk. Zie punt #1 :)
Voor de 'laptop deals' worden alleen maar flutdeals weergegeven, geen algemene kortingsbonnen oid.

En toch wordt er hier doldruk gepraat over allerlei kortingscodes. Kan er een medetweaker zo vriendelijk zijn een tipje van de sluier op te lichten voor hen die het licht niet gezien hebben, maar wél serieuze interesse in een laptopje ? :) thx!

[ Voor 66% gewijzigd door majic op 10-12-2013 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Ik heb een VIP code ontvangen twee dagen geleden, maar nog geen X-Mas VIP bon. Misschien even geduld hebben?

@majc, ik ben wel student, en heb me als zijnde student dan ook aangemeld, maar ik hoefde mezelf niet te verifiëren voor het ontvangen van een 10% kortingscode. FYI ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Royeboi : Thx, dat is een goede tip. Helaas werkt de VIP code niet voor de Dell XPS14 waar ik interesse in had. Ben dan ook heel benieuwd hoe iemand die eerder voor 611 euro wist te regelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
majic schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 23:44:
Royeboi : Thx, dat is een goede tip. Helaas werkt de VIP code niet voor de Dell XPS14 waar ik interesse in had. Ben dan ook heel benieuwd hoe iemand die eerder voor 611 euro wist te regelen :/
Als ik voor jou de XPS14 invoer in de bestelling, kom ik op €898,- uit met de 400,- internet-korting, en als ik dan mijn eigen VIP 10% bon invoer, kom ik opeens op 1.169,09,- uit omdat hij de 400,- korting verwijderd en er opeens 129,- (10%) van maakt. Er lijkt iets niet te kloppen op die pagina's. Ik lees in dit topic soms ook dat je kunt bellen naar DELL om het handmatig in orde te laten maken. Wie weet krijg je op die manier meer voor elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Royeboi schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 23:53:
[...]

Als ik voor jou de XPS14 invoer in de bestelling, kom ik op €898,- uit met de 400,- internet-korting, en als ik dan mijn eigen VIP 10% bon invoer, kom ik opeens op 1.169,09,- uit omdat hij de 400,- korting verwijderd en er opeens 129,- (10%) van maakt. Er lijkt iets niet te kloppen op die pagina's. Ik lees in dit topic soms ook dat je kunt bellen naar DELL om het handmatig in orde te laten maken. Wie weet krijg je op die manier meer voor elkaar!
Bij mij zegt de vip dat er ontbrekende informatie is oid. Wordt ook niet toegepast...raar. Als ik ga bellen met de dell piepos komen ze er natuurlijk achter dat ik geen echte student ook ben hé :D

Maar toch vreemd (...) dat iemand anders eerder wél 611 euro weet te regelen voor die XPS14...:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

majic schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:53:
Gambieter : De link uit de openings post op dell (welke aangeraden wordt) doet het niet meer. Mocht iemand weten waar je nog wel gewoon dell kortingscodes kan vragen, hoeven we er hier niet om te bedelen :)
Als iemand wil uitleggen wat er veranderd dient te worden, gaarne een TR plaatsen zodat we die kunnen updaten. Echter, bedelen om codes blijft verboden, of de andere manieren nu werken of niet :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
@Gambieter: De eerste link die wordt genoemd van TradeDoubler kan weg, deze linkt sowieso naar een algemene kortingspagina welke geen aanbiedingen van Dell laat zien.

@majc; volg je wel de juiste link? Dus via de VIP-korting in je email naar de VIP pagina gaan? Anders werkt de korting niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Toch is het wel een beetje 'tweakers eigen' aan het worden dat er zeer specifieke topics zijn met een hele hoop 'insiders' er in actief. Als niet-insider is het eigenlijk heel moeilijk om up-to date te geraken met wat er zoal besproken wordt, waar die info vandaan komt, welke stappen je moet ondernemen om te bereiken waar het topic over gaat. Die kennis wordt niet of mondjesmaat gedeeld, er wordt per definitie van uit gegaan dat iedereen het wel weet.

Een Dell korting code topic waar je niet aan codes kunt komen, of met een hele hoop gedoe is toch op z'n minst de initiële intentie een beetje voorbij gestreefd zeg maar. Terwijl overduidelijk een groot deel van de posters ze wel gebruiken en derhalve prima kunnen delen hoe e.e.a. precies in z'n werk gaat.

T' zelfde zie je gebeuren in de Bitcoin/trade topics ..nu een week of twee verder weet ik ook hoe alles werkt, maar echt makkelijk was anders, zeg maar. T' blijft redelijk incestueus, met weinig motivatie om bestaande insiders-kennis te delen blijkbaar. Nu kan ik daar gelukkig zelf mensen verder helpen met de beste exchange vinden, hoe ze goedkoop aan bitcoins komen, hoe ze kunnen minen enz enz....maar dat lijkt niet vanzelfsprekend.

Ik vind het iig verwonderlijk dat ik als zeer-geinteresseerde nu vele uren verder ben en nog steeds weinig dichter bij het hele onderwerp van het topic ben gekomen : Dell kortingscodes toepassen op een laptop.

Royeboy is gelukkig erg behulpzaam, maar in de algemene zin zou er een centraal punt (de TS) regelmatiger geupdate moeten worden met relevante informatie, denk ik. Dát is de toegevoegde waarde, toch?

[ Voor 6% gewijzigd door majic op 11-12-2013 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
majic schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 23:44:
volgens is mij is dit te realiseren met een "oude vip" code ik kom met de kerstmis vip korting op 679 wat ook al een mooi bedrag is.

hier mijn 15% kerst vip kortingscode die ik toch niet ga gebruiken.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Royeboi : De email noch de VIP website blinkt uit in duidelijkheid, moet ik zeggen. Het is erg troebel; zo wordt er in de email instructie gesproken van "Stap 1 - Ga winkelen Bezoek onze VIP Club winkel op dell.nl/VIP blader door de exclusieve VIP Club aanbiedingen.......". Inloggen wordt geen woord over gerept!
Verder zie ik nergens duidelijk een login-scherm staan.

De link die ik klik (het groene 'dell.nl/VIP') geeft een timeout (https....) : This webpage is not available.
Maak ik er gewoon http van doet hij wet wel, maar ben ik blijkbaar niet 'ingelogged'....

Ook het registreren was redelijk vaag - bij het registratieproces wordt je nl weer doorverwezen naar de algemene vip pagina...en daar ben je weer terug bij af (Blijkt : zelfs op FHD scherm moet je omlaag scrollen tot je de diverse balkjes ziet.....aha..). Dell wil het gewoon allemaal niet te makkelijk maken geloof ik :)

Michel : Thx :) Zal denk ik wel iemand blij mee worden, helaas zal ik niet in staat zijn om vandaag al een bestelling te doen^^ Dus die code is tegen die tijd al gekaaid hehe. Heb me ingeschreven voor de vip nieuwsbrief, we zullen zien.

[ Voor 9% gewijzigd door majic op 11-12-2013 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

majic schreef op woensdag 11 december 2013 @ 00:24:
maar in de algemene zin zou er een centraal punt (de TS) regelmatiger geupdate moeten worden met relevante informatie, denk ik. Dát is de toegevoegde waarde, toch?
Als mensen TRs plaatsen met zulke informatie, dan voegen we die graag toe aan de TS. Maar meer kunnen we ook niet doen :)

@allen: plaats een TR als er iets aangepast of gecorrigeerd moet worden. We lezen niet elke post en zien dergelijke suggesties vaak niet als die niet in een TR staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Michel242186 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 00:25:
[...]

volgens is mij is dit te realiseren met een "oude vip" code ik kom met de kerstmis vip korting op 679 wat ook al een mooi bedrag is.

hier mijn 15% kerst vip kortingscode die ik toch niet ga gebruiken.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Ik vind het wel zo netjes om te melden bij deze dat ik de 15% met succes heb kunnen gebruiken. Ik weet niet of deze code eenmalig is te gebruiken, heel erg bedankt in ieder geval! Aangezien ik zelf ook VIP ben maar nog geen code heb ontvangen voor 15%, heb ik Dell gemaild. Als ik een extra code krijg, plaats ik die natuurlijk hier in dit topic.

Mijn keuze is gevallen op de XPS 15 van €1.999.- met 512GB SSD, i7 en 16GB RAM. Daarbij gekozen voor de 3 jaar in-home service en 3 jaar val- stoot en diefstal schade waardoor het totaalbedrag €2.368,- de originele prijs is, maar met de twee kortingsbonnen gecombineerd (10% + 15%) afgeprijsd naar €1.811,-. Dus eigenlijk 200,- cash korting + gratis 3 jaar reparatie + val-stoot, diefstal dekking. Zeer blij mens hier!

Aangezien ik de laptop voor zowel studie als werk ga gebruiken, vind ik de gedachte van de extra garantie toch wel prettig. Ik ben in eerste instantie niet een groot voorstander van 'extra' garanties, maar voor de komende drie jaar zit ik in ieder geval goed qua support als ik de ervaringen lees.
majic schreef op woensdag 11 december 2013 @ 00:24:

Royeboi is gelukkig erg behulpzaam, maar in de algemene zin zou er een centraal punt (de TS) regelmatiger geupdate moeten worden met relevante informatie, denk ik. Dát is de toegevoegde waarde, toch?
Ben ik met je eens, alhoewel als ik dan refereer naar het PS4 Levertijden topic, daar worden echt zeer herhalende posts geplaatst van users die niet eens de moeite nemen de vorige 2-3 pagina's door te scrollen om te lezen of hun vraag misschien al eens gesteld is.

In dit topic mag inderdaad iets vaker geüpdate worden, alhoewel dit natuurlijk niet de taak moet zijn van een Modje als Gambieter maar vanuit de community zelf moet komen. Als ik in ieder geval tijd heb en nuttige links heb, zal ik de TS daarop aanspreken. De TS ken ik toevallig uit andere topics van bijvoorbeeld Aankoopadviezen en helaas kan niet elke pagina continue 100% up-to-date zijn.
majic schreef op woensdag 11 december 2013 @ 00:30:
...
De link die ik klik (het groene 'dell.nl/VIP') geeft een timeout (https....) : This webpage is not available.
Maak ik er gewoon http van doet hij wet wel, maar ben ik blijkbaar niet 'ingelogged'....
...
De link in de email doet het inderdaad niet, geeft bij mij ook een time-out (waarschijnlijk door https link).

Handmatig dell.nl/vip invoeren in je browser werkt bij mij wel.

Dan vervolgens naar onderen scrollen, en op ''Koop nu'' klikken (linksonder op de pagina, de groene knop). Daarna kun je als VIP naar hartelust zoeken voor het model naar keuze. Je hoeft niet in te loggen als VIP als je eenmaal op de VIP pagina beland bent (dus naar dell.nl/vip). Wel moet je uiteraard een account aanmaken wanneer je uiteindelijk een bestelling wilt plaatsen.

[ Voor 54% gewijzigd door Royeboi op 11-12-2013 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Ik begin nu ook te snappen hoe het werkt.

1. www.dell.nl/vip aanmelden voor de kortingsbonnen
2. via www.dell.nl/vip helemaal onderaan de groene knop "Koop nu" (Deze actie ontbrak bij mij)
3. Vervolgens kan je elk willekeurig item in je mandje stoppen en daar de kortingscode overheen doen.

Note: Ik vind het wel flauw dat als je de inspiron 17R wilt kopen met waar dell €80 korting op geeft en je de vip bon wilt toepassen eerst de €80 euro erbij komt om dat vervolgens er 10% af te halen. Netto korting is dan €9 ten opzicht van wat er op de site wordt aangegeven als prijs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorritv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 16:41
Ik heb hem niet nodig, dus hierbij een 15% VIP code voor XPS producten die in mijn email beland is:

[membersonly=VIP15Procent]SZNJ14J1?60WBW[/membersonly=title]

[ Voor 6% gewijzigd door jorritv op 11-12-2013 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
T is toch om gek van te worden hier : (

Ik volg netjes alle stappen. Account aangemaakt, vip website gebruikt, koop nu knop etc.

Maar wat ik ook doe ik 0% korting op alle waardebonnen die ik invoeg :(

"ingevoerde waardebonnen
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie."

Klik je op details krijg je alleen de einddatum van de bon te zien welke gewoon in de toekomst ligt. Arg..
Bellen met de dell sales : belgische dame verteld me dat ik met een email adres moet mailen, die bellen me dan terug na verdere controle. Ja dan zien ze natuurlijk ook wel dat ik geen échte student ben ...

Hoe doen andere mensen dit?

Edit : Dell zakelijke sales maar gebeld. Ook geen succes. Kunnen/willen geen kortingscodes invoeren voor je. Dus wordt je weer doorverwezen naar de website. Ik ben er weer klaar mee..zelfde gedonder als elk jaar bij Dell. Niks werkt, codes doen het niet...frustratie alom. ;w

[ Voor 15% gewijzigd door majic op 11-12-2013 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
majic schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:34:
T is toch om gek van te worden hier : (

Ik volg netjes alle stappen. Account aangemaakt, vip website gebruikt, koop nu knop etc.

Maar wat ik ook doe ik 0% korting op alle waardebonnen die ik invoeg :(

"ingevoerde waardebonnen

Klik je op details krijg je alleen de einddatum van de bon te zien welke gewoon in de toekomst ligt. Arg..
Bellen met de dell sales : belgische dame verteld me dat ik met een email adres moet mailen, die bellen me dan terug na verdere controle. Ja dan zien ze natuurlijk ook wel dat ik geen échte student ben ...

Hoe doen andere mensen dit?

Edit : Dell zakelijke sales maar gebeld. Ook geen succes. Kunnen/willen geen kortingscodes invoeren voor je. Dus wordt je weer doorverwezen naar de website. Ik ben er weer klaar mee..zelfde gedonder als elk jaar bij Dell. Niks werkt, codes doen het niet...frustratie alom. ;w
Ik zou niet weten wat je dan anders doet dan wij. Maak je browser cache geheugen is leeg of probeer eens een andere browser?
En probeer anders eerst een account aan te maken (zelfde email adres als waar je met VIP geregistreerd bent) en dan via 'Mijn account' de waardebonnen eerst toe te voegen? Ik zag die optie net voorbij komen toen ik rondsnuffelde, misschien dat dit wel werkt. Al is het wel vaag dat je de einddatum van de ingevoerde bon wel kunt zien, maar vervolgens geen effectieve korting krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Uiteindelijk via chat met een sales medewerker is het me gelukt om één code (10% uit de vip mail) actief te maken volgens de volgende procedure (Welke afwijkt van wat er in de VIP mail wordt geadviseerd én afwijkt van wat er hier voor anderen werkt O_o) :
Ga eerst naar dell.nl
Helemaal beneden staat een link voor werknemers en studenten
Als u erop klikt dan komt u hier terecht
http://www.dell.com/learn...paigns/dell-vip-home-page
Dan dient u daar te bestellen.
Op de link die ik heb gegeven helemaal boven op winkelen klikken en naar laptops
Dan de juiste kiezen en koop nu klikken
Wie weet heeft iemand wat aan de info. Ik wil uiteindelijk voor de 15R met FHD / i7 gaan welke nu voor 749 in de actie staat. Echter met de VIP code vervalt de 50 euro korting, en eindigt hij op 719 euro.

[ Voor 27% gewijzigd door majic op 11-12-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
majic schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:27:
Uiteindelijk via chat met een sales medewerker is het me gelukt om één code (10% uit de vip mail) actief te maken volgens de volgende procedure (Welke afwijkt van wat er in de VIP mail wordt geadviseerd én afwijkt van wat er hier voor anderen werkt O_o) :

[...]

Wie weet heeft iemand wat aan de info. Ik wil uiteindelijk voor de 15R met FHD / i7 gaan welke nu voor 749 in de actie staat. Echter met de VIP code vervalt de 50 euro korting, en eindigt hij op 719 euro.
Vervolgens kun je op dezelfde wijze ook de Kerst-VIP code toevoegen en als je geluk hebt nog ergens een "oude VIP" scoren en de 15R helemaal voor afbraakprijzen bestellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bestelde XPS 15 9530 met 10% Black Friday 10% VIP. De geschatte leverdatum is 27 december, nu met de 15% Kerst coupon 10% VIP, kan ik € 80 meer redden als ik annuleer de oud ouder en plaats een nieuwe. Zal ik dit doen? Is het mogelijk Dell wilde mijn bestelling annuleren omdat ik gebruik twee VIP?
Pagina: 1 ... 31 ... 53 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!

GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.

Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.

Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.