Vanmorgen de XPS 2720 besteld (eindelijk....) VIP code werkte bij mij alleen als via VIP pagina op dell.nl de aankoop deed. 10% korting ging er zo van af. As vrijdag 22 november zou de levering zijn.
De codes werken weer....Michel242186 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:26:
[...]
Net de inspiron 15 besteld van 499 (i5, 6GB, 750GB) maar met de korting van Mastercard (50 euro) en twee keer VIP korting (oude en nieuwe code dus 2x 10%)kom ik uit op 359...nette prijs dacht ik voor een laptop met haswell i5 processor.
Maar hoe kom jij nu aan een oude vip en een nieuwe vip ?
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Ik heb gelijk toen de VIP korting geïntroduceerd werd eentje aangevraagd en nu dus nog een keer en die werken samendriel24 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 21:58:
[...]
De codes werken weer....
Maar hoe kom jij nu aan een oude vip en een nieuwe vip ?
Heb ik ook gedaan, maar inmiddels twee pc' gekocht.
Één voor oma en één voor mijn zoon.
Vriend van mij wil er ook 1
Heb je die andere code nog ?
Één voor oma en één voor mijn zoon.
Vriend van mij wil er ook 1
Heb je die andere code nog ?
Ik zou ook graag een oude willen, maar waarom zou iemand in hemelsnaam willen ruilen?Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 10:19:
ik heb een nieuwe vipcode, zoek een oude. Wie wil ruilen? graag pm.
Dat snapt hij ja, maar waarom zou iemand in hemelsnaam een oude voor een nieuwe willen ruilen? Je kan makkelijk aan de nieuwe bonnen komen door je te registreren op de website. De oude zijn niet meer te krijgen.
Volgens mij kan je makkelijk €100 vragen voor een oude code, terwijl de nieuwe codes niets waard zijn.
Volgens mij kan je makkelijk €100 vragen voor een oude code, terwijl de nieuwe codes niets waard zijn.
Voor 100 euro verkoop ik hem...haha....zit wel even te dubben of de dubbele korting nu moet pakken of nog even te wachten misschien werkt de dubbele korting straks niet meer...heb nu niet echt een laptop nodig...maar over een paar maanden wel.Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 19:54:
Dat snapt hij ja, maar waarom zou iemand in hemelsnaam een oude voor een nieuwe willen ruilen? Je kan makkelijk aan de nieuwe bonnen komen door je te registreren op de website. De oude zijn niet meer te krijgen.
Verwijderd
daar had ik nog niet aan gedachtVerwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 19:54:
Werken deze Dell codes ook bij het bestellen van zakelijke laptops? Ik ben van plan om een M3800 aan te schaffen en het kan geen kwaad als daar wat van de prijs af gaat...
Ja dat kan, als je de link uit de consumenten sheet uit de topicstart volgt.
Alleen heb ik de M3800 daar nog niet aan toegevoegd omdat hij nog niet verkrijgbaar is.
Alleen heb ik de M3800 daar nog niet aan toegevoegd omdat hij nog niet verkrijgbaar is.
Werken deze codes nog wel?rubeuhh schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:14:
codes van 30 augustus, weet niet of ze werken, even testen zou ik zeggen. 1 hiervan is ook door mezelf gebruikt, denk de eerste maar weet niet zeker:
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
vraag me niet hoe ik aan zoveel codes kom, heb zelf ook geen idee waarom ik op 1 minuut 3 dezelfde mails heb gekregen maar met andere codes![]()
Have fun zou ik zeggen en hopelijk werken ze
Ik krijg het namelijk met geen mogelijkheid voor elkaar.
Ik ga via deze link naar dell: http://www.dell.nl/vip
Ik wil graag een Inspirion 15 bestellen en als ik de waardebon invul krijg ik met alle codes waardebon fout.
Iemand nog een tip?
Alvast bedankt.
De M3800 is leverbaar: http://www.dell.com/nl/be...sion-m3800-workstation/fs
Edit: wat falen de configuratiemogelijkheden. De enige zinvolle configuratie (i7 + GPU + SSD) is niet leverbaar, maar wel i7+ GPU + SSD + HDD met een veel kleinere accu...
Edit: wat falen de configuratiemogelijkheden. De enige zinvolle configuratie (i7 + GPU + SSD) is niet leverbaar, maar wel i7+ GPU + SSD + HDD met een veel kleinere accu...
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2013 13:48 ]
Zijn er op dit moment nog korting codes die te gebruiken zijn bij het bestellen van een nieuwe alienware laptop?
lol. Heb 1 van de 2 gebruikt voor aanschaf van de op een na goedkoopste inspiron (429 euro). Dat heeft me dus 38 euro opgeleverd. Toch ben ik er blij mee. SSD van 240GB erin en heb nu een belachelijk snelle huis-tuin-en-keuken laptop. Start op in minder dan 15 sec. (wat ik vervolgens nooit doe want daar heb je standby voor per slot van rekening)Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 19:54:
Heb even gezocht je krijgt standaard 3.5 procent cashback korting. Zijn de VIP korting codes ook te gebruiken, ik heb namelijk diverse codes geprobeerd echter werkt er geen van de codes.
Verwijderd
Al geruime tijd volg ik dit topic. Nu kwam ik erachter dat op de XPS 15 systemen, standaard E400,- korting gegeven wordt (waarschijnlijk omdat binnenkort de nieuwere systemen komen?).
Onderstaande configuratie zat ik aan te denken:
- XPS 15
- Core i7-3540M
- 8192 MB geheugen
- 750GB 7200 rpm + 32GB mSATA SSD
- GT 640M 2 GB
- 1 jaar Next Day In-Home service met Premium Phone Support + Blu-ray Disc-combinatiestation met laadsleuf (leest Blu-ray Discs en schrijft naar dvd/cd)
Waarbij de prijs "standaard" al E1199,- is.
Wanneer ik nu de (nieuwe) VIP code van 10% toevoeg, verdwijnt de korting van E400,- die men standaard al geeft.
Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik beide kortingen kan gebruiken? Zodat ik ook op de prijs uitkom vanuit het Excel-bestand, van E1079?
Onderstaande configuratie zat ik aan te denken:
- XPS 15
- Core i7-3540M
- 8192 MB geheugen
- 750GB 7200 rpm + 32GB mSATA SSD
- GT 640M 2 GB
- 1 jaar Next Day In-Home service met Premium Phone Support + Blu-ray Disc-combinatiestation met laadsleuf (leest Blu-ray Discs en schrijft naar dvd/cd)
Waarbij de prijs "standaard" al E1199,- is.
Wanneer ik nu de (nieuwe) VIP code van 10% toevoeg, verdwijnt de korting van E400,- die men standaard al geeft.
Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik beide kortingen kan gebruiken? Zodat ik ook op de prijs uitkom vanuit het Excel-bestand, van E1079?
Dat kan inderdaad niet, tenzij je een oude VIP bon hebt. Die combineert wel met alle andere acties.
De XPS 15 kun je overigens beter niet kopen vanwege erge koeling en wifi issues.
De XPS 15 kun je overigens beter niet kopen vanwege erge koeling en wifi issues.
Verwijderd
Dat is jammer.
Wat zou dan wel een goed (vergelijkbaar) alternatief systeem zijn?
Zat eerder telkens te kijken naar een Inspiron 15R SE, maar doordat er geen Full HD meer wordt aangeboden me gefixeerd op de XPS 15..
Wat zou dan wel een goed (vergelijkbaar) alternatief systeem zijn?
Zat eerder telkens te kijken naar een Inspiron 15R SE, maar doordat er geen Full HD meer wordt aangeboden me gefixeerd op de XPS 15..
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, beide configuraties hebben toch dezelfde CPU, GPU en accu? Volgens mij verschilt alleen het scherm, hoeveelheid RAM en het soort HDD toch?Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:24:
De M3800 is leverbaar: http://www.dell.com/nl/be...sion-m3800-workstation/fs
Ideaal voor mij zou het QHD scherm met de hybrid HDD en 8GB ram zijn. De HDD en het ram kan ik dan altijd nog upgraden over een paar jaar. Jammer dat die combinatie niet beschikbaar is...
Ah, op die manier. Via de US site krijg je hem ook met Windows 7 + een Windows 8 licentie. Zo te zien hier alleen maar met Windows 8. Gemiste kans is dat, anders was het een no-brainer. Nu moet ik toch maar eens kijken naar alternatieven.
Wat een vage configuraties zet Dell inderdaad standaard neer... Ook vervelend dat je op de site niet specifiek kunt zoeken op Full HD laptops... Weet iemand wat de goedkoopste Full HD laptop is? Overige specs boeien me niet, omdat ik m'n laptop alleen voor een beetje browsen gebruik...
Als ik me niet vergis zijn dit alle en de enige laptops met FHD voor consumenten (excl alienware):RekZ schreef op zondag 17 november 2013 @ 22:45:
Wat een vage configuraties zet Dell inderdaad standaard neer... Ook vervelend dat je op de site niet specifiek kunt zoeken op Full HD laptops... Weet iemand wat de goedkoopste Full HD laptop is? Overige specs boeien me niet, omdat ik m'n laptop alleen voor een beetje browsen gebruik...
17 inch: http://www.dell.com/nl/p/inspiron-17r-se-7720/fs
15 inch: http://www.dell.com/nl/p/xps-15-l521x/fs, http://www.dell.com/nl/p/inspiron-15-7537/pd
13 inch: http://www.dell.com/nl/p/xps-13-9333/fs
[ Voor 4% gewijzigd door C0rnelis op 17-11-2013 23:44 ]
Thanks!!! Al vind ik het best prijzig... 949,- voor de goedkoopste full hd laptop..C0rnelis schreef op zondag 17 november 2013 @ 23:40:
[...]
Als ik me niet vergis zijn dit alle en de enige laptops met FHD voor consumenten (excl alienware):
17 inch: http://www.dell.com/nl/p/inspiron-17r-se-7720/fs
15 inch: http://www.dell.com/nl/p/xps-15-l521x/fs, http://www.dell.com/nl/p/inspiron-15-7537/pd
13 inch: http://www.dell.com/nl/p/xps-13-9333/fs

De latitude 15 heeft 1080p voor minder. En de inspiron 7530, En de inspiron 17R.
Neemt niet weg dat je voor een budgetlaptop met slechte specs en 1080p scherm, beter bij de concurrentie kunt kijken. Dell heeft al in jaren niet zo'n slecht budget assortiment gehad als nu.
Neemt niet weg dat je voor een budgetlaptop met slechte specs en 1080p scherm, beter bij de concurrentie kunt kijken. Dell heeft al in jaren niet zo'n slecht budget assortiment gehad als nu.
Welke concurrentie behlave Asus en Lenovo? Die Lenovo heeft helaas niet al te beste reviews... http://reviews.lenovo.com...-e531-reviews/reviews.htmVerwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 00:39:
De latitude 15 heeft 1080p voor minder. En de inspiron 7530, En de inspiron 17R.
http://www.dell.com/nl/p/inspiron-17r-5721/fs#overrides=RekZ schreef op maandag 18 november 2013 @ 00:29:
[...]
Thanks!!! Al vind ik het best prijzig... 949,- voor de goedkoopste full hd laptop..
Deze is ook full HD >> 799
Met de vip korting + dell kortings bon blijft er +- 680 over.
Als je er nog een oude vip (zie paar posts terug) hebt ... >> 602 euro.
[ Voor 19% gewijzigd door driel24 op 18-11-2013 12:05 ]
Thanks voor het meedenken.. Alleen vind ik 17 inch toch wel wat groot.. maar voor die prijs is het inderdaad wel te doen. Ik baal hier zo van: http://www.dell.com/nl/bedrijven/p/latitude-3540-laptop/fs mooie Full HD laptop, maar dan weer geen HDMIdriel24 schreef op maandag 18 november 2013 @ 08:59:
[...]
http://www.dell.com/nl/p/inspiron-17r-5721/fs#overrides=

is die 17r de moeite waard? Gewoon voor thuisgebruik af en toe wat gaming en foto- / videobewerking? €669,- met VIP en korting en zonder verzendkosten, goedkoper kan volgens mij (bijna) niet.driel24 schreef op maandag 18 november 2013 @ 08:59:
[...]
http://www.dell.com/nl/p/inspiron-17r-5721/fs#overrides=
Specs:
Geheugen 16 GB DIMM's (2) (2 x 8 GB), DDR3L, 1.600 MHz
Grafische kaart 2 GB GDDR5 AMD Radeon™ HD 8870M grafische kaart
Harde schijf 1 TB (5.400 rpm) Seriële ATA-harde schijf
Processor De vierde generatie Intel® Core™ i7-4500U Processor (4M cache, tot 3,0 GHz)
Scherm: 17.3" LED Backlit Display with Anti Glare and FHD resolution (1920 x 1080)
Dit kan een nieuwe tegenstander voor Oranje worden in de EK2016 kwalificatie: Gibraltar: Can Uefa's newest football nation rock Europe?. Het lijkt me pas echt leuk als ze bij Spanje worden ingedeeld
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Sinds wanneer heeft dell een eigen voetbalteam?gambieter schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:23:
Dit kan een nieuwe tegenstander voor Oranje worden in de EK2016 kwalificatie: Gibraltar: Can Uefa's newest football nation rock Europe?. Het lijkt me pas echt leuk als ze bij Spanje worden ingedeeld
Same here, ik ga morgen de nieuwe XPS15 bestellen en zou dus ook graag een nieuwe code willen ruilen voor een oude.
Waarom heeft een computer geen versnellingen?
Een nieuwe code ruilen voor een oude is useless aangezien iedereen gewoon de nieuwe ook op kan vragen. Graag daarom niet meer vragen om codes ivm topicvervuiling.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
ik krijg het niet voorelkaar om de VIP korting bij de zakelijke laptops de activeren...ik veranderen de url in nlepp1 (er staat overgens cs=nlbsdt1) maar als ik bij het mandje aankom staat erweer nlbsdt1 doe ik iets fout?
Dat kan je inderdaad niet zo doen. Je moet ook de s=bsd veranderen naar s=dhs. Anders denkt hij dat je nog steeds op het zakelijke gedeelte zit.
top ik heb het werkend.....werkt alleen met de oude code anders verdwijnt je standaard korting...nu ff wachten tot ze de latitude laptop upgraden.naar windows 8 en haswell processors.Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 01:10:
Dat kan je inderdaad niet zo doen. Je moet ook de s=bsd veranderen naar s=dhs. Anders denkt hij dat je nog steeds op het zakelijke gedeelte zit.
wat me opvalt is dat de garantie ook vrij goedkoop is bij de zakelijke laptops...bij de particuliere laptops betaal je al gauw 139 voor drie jaar garantie....en voor zakelijk maar iets van 39 euro voor drie jaar.
[ Voor 19% gewijzigd door Michel242186 op 20-11-2013 16:46 ]
beste allen, ik hoop dat ik niet een redundent vraag stel, maar ik heb hulp nodig bij het gebruiken van een VIP coupon. ik wil graag bij dell een laptop aanschaffen (XPS15 touch) en heb dus een zakelijk account gemaakt en lid geworden van de VIP club. ik heb daarvoor 2 coupons gekregen maar ik krijg ze maar niet aan het werk. ik log mij in met de account die ik gemaakt heb, maar wanneer ik de code invoer, krijg ik het volgende bericht:
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.
de codes zijn tot sep. 2014 geldig. kan iemand mij misschien de weg wijzen?
bij voorbaat dank.
ik was vergeten dit erbij te melden, als ik op "details" klik zoals hierboven aangegeven krijg ik niets bijzonders te zien:
DETAILS SPECIALE AANBIEDING
Druk deze pagina af
VIP Discount
Vervalt maandag 15 september 2014
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.
bij voorbaat dank.
ik was vergeten dit erbij te melden, als ik op "details" klik zoals hierboven aangegeven krijg ik niets bijzonders te zien:
Druk deze pagina af
VIP Discount
[ Voor 14% gewijzigd door teddy270us op 21-11-2013 17:05 ]
Je moet de code invoeren op de vip-site: http://www.dell.com/learn...paigns/dell-vip-home-pageteddy270us schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:39:
beste allen, ik hoop dat ik niet een redundent vraag stel, maar ik heb hulp nodig bij het gebruiken van een VIP coupon. ik wil graag bij dell een laptop aanschaffen (XPS15 touch) en heb dus een zakelijk account gemaakt en lid geworden van de VIP club. ik heb daarvoor 2 coupons gekregen maar ik krijg ze maar niet aan het werk. ik log mij in met de account die ik gemaakt heb, maar wanneer ik de code invoer, krijg ik het volgende bericht:
bij voorbaat dank.
Druk deze pagina af
VIP Discount
Aangezien de XPS 15 daar nog niet opstaat, zul je nog even moeten wachten...
Weet er misschien iemand wanneer de nieuwe XPS 15 in België beschikbaar is?
Verwijderd
Vraagje wil ook graag de dell inspiron speciaal17 edition ...Heb vip code .
Ben naar shopkorting gegaan..kies dell ..daar is het nu maar 3% .....of zakelijk 6 %. Wat nu ? zakelijk kiezen. of gewoon via vip korting met de vipcode (geen idee hoeveel).
Ben naar shopkorting gegaan..kies dell ..daar is het nu maar 3% .....of zakelijk 6 %. Wat nu ? zakelijk kiezen. of gewoon via vip korting met de vipcode (geen idee hoeveel).
vip korting met de vipcode = 10%Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:35:
Je helpt daarmee de huidige korting om zeep en die is hoger dan wat je met VIP krijgtVerwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:35:
In eerste instantie lukte het mij niet om zowel de VIP als de Mastercard codes te gebruiken, maar nu wel:Michel242186 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:26:
[...]
Net de inspiron 15 besteld van 499 (i5, 6GB, 750GB) maar met de korting van Mastercard (50 euro) en twee keer VIP korting (oude en nieuwe code dus 2x 10%)kom ik uit op 359...nette prijs dacht ik voor een laptop met haswell i5 processor.
1. Surf naar Mastercard pagina met ?cs=nlepp1 achter de link: www.dell.com/nl/p/mastercard-nl-deals?cs=nlepp1
2. Voeg een item toe aan je mandje
3. Bij de kassa kan je vervolgens de Mastercard code en een VIP code gebruiken
[ Voor 39% gewijzigd door MediQ op 25-11-2013 12:05 ]
had hem ook net werkende. helaas geldt het niet op de smart deals ( welke over het algemeen snel verstuurd worden) . cn35301 werkt deze dus op met OS taal NL. Op zich geen rpobleem maar reken dus op iets langere levertijd dan de smart deal.
MediQ schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:37:
[...]
In eerste instantie lukte het mij niet om zowel de VIP als de Mastercard codes te gebruiken, maar nu wel:
1. Surf naar Mastercard pagina met ?cs=nlepp1 achter de link: www.dell.com/nl/p/mastercard-nl-deals?cs=nlepp1
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
net ook nog ff gecheckt en het werkt nog steeds inderdaad...ga binnenkort proberen een tweede te bestellen met dezelfde creditcard mag niet volgens de voorwaarden maar kom gewoon tot aan het betaalscherm dus zal wel lukken...MediQ schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:37:
[...]
In eerste instantie lukte het mij niet om zowel de VIP als de Mastercard codes te gebruiken, maar nu wel:
Bevalt de laptop? Ik sta op het punt om hem te bestellen eigenlijk... als iemand nog een oude vip code zou hebben dan zou dat fijn zijnMichel242186 schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:21:
[...]
net ook nog ff gecheckt en het werkt nog steeds inderdaad...ga binnenkort proberen een tweede te bestellen met dezelfde creditcard mag niet volgens de voorwaarden maar kom gewoon tot aan het betaalscherm dus zal wel lukken...

is nog niet binnen wordt 28 November...nu al een paar dagen track and trace code maar nog niet te traceren....ik heb nog een oude vip code maar die ga ik uiteraard zelf gebruiken...RekZ schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:24:
[...]
Bevalt de laptop? Ik sta op het punt om hem te bestellen eigenlijk... als iemand nog een oude vip code zou hebben dan zou dat fijn zijn
net weer een inspiron 15 voor 359 besteld...(met mastercard en twee keer vip korting) kreeg soms de melding dat de mastercard korting maar 1x per klant geld maar is gewoon weer te gebruiken.
[ Voor 17% gewijzigd door Michel242186 op 25-11-2013 19:19 ]
Verwijderd
Ik ben momenteel aan het kijken naar de nieuwe Inspiron 17R (http://www.dell.com/nl/p/...odel_id=inspiron-17r-5737) en krijg daar momenteel 79+50 euro korting (VIP+Mastercard). Echter vroeg ik mij af of er binnenkort ook weer Dell kortingscodes beschikbaar komen (nu 20-11-2013 afgelopen) en of het uberhaupt zin heeft hier op te wachten (is dit dan + of in plaats van VIP code?)
Inderdaad, die pagina staat nu al een week stil: http://www1.euro.dell.com...nding_pages/nl/voucher_lpVerwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:09:
Ik ben momenteel aan het kijken naar de nieuwe Inspiron 17R (http://www.dell.com/nl/p/...odel_id=inspiron-17r-5737) en krijg daar momenteel 79+50 euro korting (VIP+Mastercard). Echter vroeg ik mij af of er binnenkort ook weer Dell kortingscodes beschikbaar komen (nu 20-11-2013 afgelopen) en of het uberhaupt zin heeft hier op te wachten (is dit dan + of in plaats van VIP code?)
Denk dat ik vandaag toch ook maar de XPS15 bestel aangezien het niet lijkt te veranderen.
Ter info (voor hoeveel het waard is); Zojuist eens via de chat gevraagd of er nog weer codes komen. Echter zoals bij elke vraag die je daar gaat stellen is het tegen beter weten in en krijg je eigenlijk nooit een antwoord waar je wat aan hebt. Ook hier was het weer "geen idee, is marketing die dat moet doen".
Enige dat ik kan gokken, is dat er een kerstoffensief aan komt en dat ze daar druk mee zijn in plaats van nieuwe codes uitbrengen.
Enige dat ik kan gokken, is dat er een kerstoffensief aan komt en dat ze daar druk mee zijn in plaats van nieuwe codes uitbrengen.
Verwijderd
Ik zie geen 17R waarbij je mastercardkorting krijgt, wel de 15R of mis ik iets?Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:09:
Verwijderd
WHAT?? De vuile F****ers...gisteren was de Dell 17R nog 799, nu ineens 849. Die mastercard code (G7WSK885DJ54CS) zou wel moeten werken volgens mij (zie onder).....

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 10:25 ]
De gewone inspiron 15 en de 17z staan niet meer bij de MasterCard deal... Ik was net op tijd..Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:23:
WHAT?? De vuile F****ers...gisteren was de Dell 17R nog 799, nu ineens 849. Die mastercard code (G7WSK885DJ54CS) zou wel moeten werken volgens mij.....
Verwijderd
maar nu wel met extra korting, dan is ie volgens mij voordeliger dan eerst. Ik wou de 17R SE bestellen maar dat gaat niet meer online!!Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:23:
WHAT?? De vuile F****ers...gisteren was de Dell 17R nog 799, nu ineens 849. Die mastercard code (G7WSK885DJ54CS) zou wel moeten werken volgens mij (zie onder).....
[afbeelding]
Cyber Monday aanbiedingen
Bespaar nu 10% op een Inspiron en XPS met de volgende couponcode: 1X7X?4DGPLZJTP
Verwijderd
euh...maar als ik hem invul krijg ik wel de melding en volgens mij loopt die tot eind van het jaar toch? zucht....had ik gister maar besteld? Anders wachten tot de kerst deals....bahMichel242186 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:25:
[...]
De gewone inspiron 15 en de 17z staan niet meer bij de MasterCard deal... Ik was net op tijd..
Verwijderd
Die cyber monday code werkt ook in combinatie met 10% vip korting (en wellicht ook nog met een oude, dan heb je bijna 30% korting). De duurste 17R heb je dus in ieder geval voor +/- 700 euro, met een oude vip code wellicht nog goedkoper.
Zelf heb ik de 17R een paar weken geleden gekocht voor 647 euro (was met 2x vip) en via staples een ssd 250gb evo voor 115 euro. Niet gek toch voor een 17inch i7 laptop, full hd, 16gb ram en 8870m videokaart.
Over de mastercard code: deze werkt alleen met de aangegeven systemen. De totaalprijs wordt hier gelijk op aangepast.
Zelf heb ik de 17R een paar weken geleden gekocht voor 647 euro (was met 2x vip) en via staples een ssd 250gb evo voor 115 euro. Niet gek toch voor een 17inch i7 laptop, full hd, 16gb ram en 8870m videokaart.
Over de mastercard code: deze werkt alleen met de aangegeven systemen. De totaalprijs wordt hier gelijk op aangepast.
Verwijderd
Please post in Dutch, and don't use this topic for trade.
[ Voor 92% gewijzigd door gambieter op 28-11-2013 12:23 ]
Verwijderd
Waarom wordt op die pagina dan wel aangegeven dat bij dit systeem een korting geld icm Mastercard als ik de code heb ingevoerd In het rood)? Of is dat wazigheid van Dell? Maar de duurste 17r is nu 850 met vip is dat 785? Heb helaas maar 1 vip code (nieuwVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:13:
Die cyber monday code werkt ook in combinatie met 10% vip korting (en wellicht ook nog met een oude, dan heb je bijna 30% korting). De duurste 17R heb je dus in ieder geval voor +/- 700 euro, met een oude vip code wellicht nog goedkoper.
Verwijderd
Dat is de wazigheid van dell. Maar wat ik al eerder zei, de 10% vip korting kun je combineren met de 10% cyber monday code dus dan heb je ook 2x 10% korting.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:31:
[...]
Waarom wordt op die pagina dan wel aangegeven dat bij dit systeem een korting geld icm Mastercard als ik de code heb ingevoerd In het rood)? Of is dat wazigheid van Dell? Maar de duurste 17r is nu 850 met vip is dat 785? Heb helaas maar 1 vip code (nieuw)
Verwijderd
uhm, probeer ik maar hij lijkt de VIP neit te pakken?

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 11:44 ]
Verwijderd
Shop je wel via dell vip? http://www.dell.com/learn...paigns/dell-vip-home-pageVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:43:
uhm, probeer ik maar hij lijkt de VIP neit te pakken?
[afbeelding]
Eerst de cyber monday code, dan de vip code.
heb je toevallig de 15z in je mandje? want daar zit een extra korting van 100 op, maar dan vervalt een vip korting.
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:48:
[...]
Shop je wel via dell vip? http://www.dell.com/learn...paigns/dell-vip-home-page
Eerst de cyber monday code, dan de vip code.
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Verwijderd
ik ben verbaasd....via de vip weer geen 30 euro korting....ik snap die dell site echt niet.....
#baffled
Nu voor 712....maar of dat nu dezelfde 17r is....euh....
#baffled
Klopt, lijkt op dat er maximaal 3 kortingen mogen. Dus 2x vip en de cyber monday, maar dan valt de 30 euro korting weg.
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:16:
ik ben verbaasd....via de vip weer geen 30 euro korting....ik snap die dell site echt niet.....
#baffled
Verwijderd
ik heb mar 1 keer vip + monday.....amsterdammertje schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:31:
Klopt, lijkt op dat er maximaal 3 kortingen mogen. Dus 2x vip en de cyber monday, maar dan valt de 30 euro korting weg.
[...]
tja...het blijft trial and error. Tot nu toe zelf de beste resultaten door via dell.nl/vip te gaan. Het blijft natuurlijk formeel gezien niet toegestaan de kortingen te combineren maarja. terugkomend op je andere opmerking of het dezelfde 17 r was, check het typenummer even in je bestelling ( iets als cni1425 bijv) dan weet je het zeker.
De twijfel slaat nu wel goed toe.
De XPS 13 duurste versie te krijgen voor 1050 incl. verzenden!!! Geen geld voor deze specs lijkt mij, alleen twijfel ik nog omdat het toch een dure aankoop is, en er andere laptops in de race zijn (Vaio Pro 13, MBPr)
De XPS 13 duurste versie te krijgen voor 1050 incl. verzenden!!! Geen geld voor deze specs lijkt mij, alleen twijfel ik nog omdat het toch een dure aankoop is, en er andere laptops in de race zijn (Vaio Pro 13, MBPr)
Niet waar. Soms zijn er slechts 2 kortingsbonnen mogelijk. Soms slechts 1. Volgens mij worden de kortingsbonnen onderverdeeld in bins, waar het niet mogelijk is om kortingsbonnen uit dezelfde bin te combineren.amsterdammertje schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:31:
[...]
Dat verklaart waarom het mogelijk is om een oude VIP bon met 'standaard korting' te combineren. Maar dat bij gebruik van de nieuwe VIP bon de standaard korting vervalt.
Weet niet of je student bent maar via de education store (via surfspot) kan je Vaio Pro nu met 250 euro korting krijgen.T-Ri schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:43:
De twijfel slaat nu wel goed toe.
250 euro korting bovenop de ssd + ram geheugen upgrade?Mr_gadget schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:36:
[...]
Weet niet of je student bent maar via de education store (via surfspot) kan je Vaio Pro nu met 250 euro korting krijgen.
Want kijk nu in de studentenshop en daar is het 5% + ram + ssd upgrade wat het totaal 250 euro korting maakt, terwijl je standaard al 200 krijgt..
Ik volg dit topic al een tijdje en vroeg me af of er al mensen zijn die de Inspiron 15 Hadley - 7537 hebben gekocht? Wou namelijk graag wat ervaringen horen, voor dat ik hem ga kopen.
In ieder geval top van al die kortingbonnen hier.
Heb de nieuwe Inspiron 15 7537 van 999 naar 728 euro
(50 euro standaard, 10% Black friday, Oude vip en nieuwe vip
)
(50 euro standaard, 10% Black friday, Oude vip en nieuwe vip
[ Voor 0% gewijzigd door iSpaceman op 28-11-2013 17:26 . Reden: 50 toch niet ]
net even getest...maar de nieuwe vip doet de 50 euro standaard verdwijnen.iSpaceman schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:20:
Ik volg dit topic al een tijdje en vroeg me af of er al mensen zijn die de Inspiron 15 Hadley - 7537 hebben gekocht? Wou namelijk graag wat ervaringen horen, voor dat ik hem ga kopen.
(50 euro standaard, 10% Black friday, Oude vip en nieuwe vip)
Hoe kan je de korting krijgen op de bezorgkosten?
Verwijderd
euh:graphy schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:58:
Hoe kan je de korting krijgen op de bezorgkosten?
Nu inclusief verzendkosten
Vervalt donderdag 19 december 2013
Lees even terug. Iedereen wil wel een oude code, er mag niet om worden gevraagd.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:29:
Mensen help me svp om aan een oude VIP code te komen
Vriendinlief haar laptop was overleden, heb voor haar een mooie Inspiron 14z uitgezocht. Had helaas nog maar één oude VIP code, dus gelijk maar dit geweldige excuus aangegrepen om voor mij een nieuwe Inspiron 15 uit de 7000 serie te bestellen.
Voor vriendin lief de 14z (basisconfiguratie) van ~ 500 euro
Voor mijzelf de Inspiron 15 - 7537 (Config met full-hd touchscreen) van ~ 949
--------------
Totaal: €1164,95 (1 x oude VIP, 1 x nieuwe VIP, 1 x Blackfriday/ Mastercard code)
Totale korting ligt rond de €350,-. Je bent Nederlander of je bent het niet ;-)....
Voor vriendin lief de 14z (basisconfiguratie) van ~ 500 euro
Voor mijzelf de Inspiron 15 - 7537 (Config met full-hd touchscreen) van ~ 949
--------------
Totaal: €1164,95 (1 x oude VIP, 1 x nieuwe VIP, 1 x Blackfriday/ Mastercard code)
Totale korting ligt rond de €350,-. Je bent Nederlander of je bent het niet ;-)....
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Die kortingscode site van Dell is nu helemaal leeg (ook de buitenlandse versies). Hoop dat er een mooi "eindejaars offensief" komt met mooie kortingen.
By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]
mij lukt het niet om de Cybermonday + VIP korting beide te gebruiken, gister nog wel.. hmm
Niet waar, ik heb gisteravond zoals je een aantal posts hierboven kunt zien probleemloos 2 laptops besteld, met zowel de Blackfriday code als de oude EN nieuwe VIP code.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:56:
1 x Blackfriday +1 x nieuwe VIP werkt niet!
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Ligt het wellicht aan de volgorde van invoeren? Toen ik gisteren testte voerde ik eerst de vip in en daarna de cybermonday code.
Ik denk dat hij niet niet shopt met de EPP truuk. Ik heb eerst via de sheet van Darkstone de Inspiron 14z geopend. Daar de EPP truuk uitgehaald en in het mandje gestopt. Toen de kortingsbonnen ingevoerd, eerst de Blackfriday code, toen oude VIP code en toen nieuwe VIP code. Daarna vanuit mijn mandje verder gaan shoppen en de Inspiron 15 7000 serie aangeklikt die ik wilde en toegevoegd aan mijn mandje. De kortingsbonnen gingen automatisch ook gelijk over de 2e laptop heen.
Net ook al bericht gekregen dat my creditcard geverifieerd is en dat 'the shipping company' contact met me opneemt om de laptop af te leveren.
Maar zo te zien heeft Zoomsday het al werkend gekregen ;-)
Net ook al bericht gekregen dat my creditcard geverifieerd is en dat 'the shipping company' contact met me opneemt om de laptop af te leveren.
Maar zo te zien heeft Zoomsday het al werkend gekregen ;-)
[ Voor 11% gewijzigd door Hammetje op 29-11-2013 18:13 ]
het lukt bij mij alleen als ik hem in het mandje zet voor werknemers, ben zelf student, ga ik hier problemen mee krijgen ?
via dell.nl/vip zet hij automatisch alles in het werknemers mandje, en als ik de parameter truuk wil doen dan kan ik dat niet toepassen voordat ik bij het winkelmandje ben en dan heeft het al geen nut meer, krijg ik de vip foutcode
via dell.nl/vip zet hij automatisch alles in het werknemers mandje, en als ik de parameter truuk wil doen dan kan ik dat niet toepassen voordat ik bij het winkelmandje ben en dan heeft het al geen nut meer, krijg ik de vip foutcode
[ Voor 49% gewijzigd door graphy op 29-11-2013 18:33 . Reden: - ]
Verwijderd
Ik was niet zeker wat de reden was. Elk van hen werkte, maar niet samen. Dus ik kon alleen maar 10% Cyber maandag of 10% VIP. Voor een moment dacht ik dat Dell heeft uitgeschakeld. Hoe dan ook, het werkt voor mij nu.
komt er iemand op de dell vip site? krijg alleen maar Error
Yup.. as we speak zit ik erop. en inderdaad door navigeren lukt niet. Wat betreft de code, dit is t/m 2 december.
[ Voor 60% gewijzigd door Berkelder op 29-11-2013 20:14 ]
Idd, maar een laptop bekijken lukt volgensmij niet..Berkelder schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:08:
Yup.. as we speak zit ik erop.
Ja, die black friday code is tot wanneer geldig? Probeer ik het later nog eens.Sheva schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:11:
[...]
Idd, maar een laptop bekijken lukt volgensmij niet..
dell site gaat erg traag krijg nu ineens veeel kortingscodes te zien.
Code:?$QNC1?HSKNR9F
10% off select Electronics and Accessories.
Expires: 12/31/2013
Code:T2LLG$98G7$F19
15% off select PC Accessories.
Code:QG3G$33HH3QP0?
$50 off and Free Shipping on Alienware 17 17-inch gaming laptop.
Expires: 12/24/2013
Code:2M66J?BPVPP$F3
$50 off and Free Shipping on Alienware 14 Gaming Laptop.
$100 off and Free Shipping on Alienware 14 14-inch Gaming Laptop with 4th Gen Intel Core i7 processor and 1080p display Now: $1249.99.
$275 off and Free Shipping on Alienware Aurora Gaming Desktop.
Code:KHK36BLFWDM9LH
Alienware 14 14-inch gaming laptop with 4th Gen Intel Core i5 processor, 8GB memory, 750GB hard drive Was: $1099 Now: $1029.99 and Free Shipping.
Code:80W?MH81W7PS0G
$200 off and Free Shipping on Dell All-in-one desktop starting at $899.
Expires: 12/03/2013
Code:XN7QTMKXG$JLLJ
$200 off Dell XPS 18 portable All-in-one desktop with 3rd Gen Intel Core i3 processor and 18 inch Full HD touch display Now: $799.99 and Free Shipping.
$420 off and Free Shipping on Dell Inspiron One 23 23-inch All-in-one desktop with 3rd Gen Intel Core i5, 1080p Touch display, 8GB memory, 1TB hard drive Now: $799.99.
35% off Inspiron One 23 all-in-one desktop with 3rd Gen Intel Core i3, 1080p Touch display, 8GB memory, and 1TB hard drive Now: $699.99 and Free Shipping.
Expires: 11/30/2013
Code:HF08ZLDCXJM19W
60% off and Free Shipping on Dell 13"Adventure Sleeve Now: $8.
Expires: 12/01/2013
Code:S3KJ9MQQ9DCBVB
Dell XPS 15 laptop with Ultrabook with 3rd Gen Intel Core i5, 1080p display, 6GB memory, 500GB hard drive plus 32GB SSD Now: $599.99 with Free Shipping.
Code:L5NQDD$WD96PWL
Free Shipping on any TV order.
Expires: 12/31/2050
vooral deze zijn intressant...mmm..lijkt niet te werken..
20% off select Dell laptops and desktops.
Code:5TK?LC9VJ5F$33
25% off select Dell laptops and desktops.
10% off select Electronics and Accessories.
Code:T2LLG$98G7$F19
15% off select PC Accessories.
Code:QG3G$33HH3QP0?
$50 off and Free Shipping on Alienware 17 17-inch gaming laptop.
$50 off and Free Shipping on Alienware 14 Gaming Laptop.
$100 off and Free Shipping on Alienware 14 14-inch Gaming Laptop with 4th Gen Intel Core i7 processor and 1080p display Now: $1249.99.
$275 off and Free Shipping on Alienware Aurora Gaming Desktop.
Code:KHK36BLFWDM9LH
Alienware 14 14-inch gaming laptop with 4th Gen Intel Core i5 processor, 8GB memory, 750GB hard drive Was: $1099 Now: $1029.99 and Free Shipping.
Code:80W?MH81W7PS0G
$200 off and Free Shipping on Dell All-in-one desktop starting at $899.
$200 off Dell XPS 18 portable All-in-one desktop with 3rd Gen Intel Core i3 processor and 18 inch Full HD touch display Now: $799.99 and Free Shipping.
$420 off and Free Shipping on Dell Inspiron One 23 23-inch All-in-one desktop with 3rd Gen Intel Core i5, 1080p Touch display, 8GB memory, 1TB hard drive Now: $799.99.
35% off Inspiron One 23 all-in-one desktop with 3rd Gen Intel Core i3, 1080p Touch display, 8GB memory, and 1TB hard drive Now: $699.99 and Free Shipping.
Expires: 11/30/2013
Code:HF08ZLDCXJM19W
60% off and Free Shipping on Dell 13"Adventure Sleeve Now: $8.
Expires: 12/01/2013
Code:S3KJ9MQQ9DCBVB
Dell XPS 15 laptop with Ultrabook with 3rd Gen Intel Core i5, 1080p display, 6GB memory, 500GB hard drive plus 32GB SSD Now: $599.99 with Free Shipping.
Code:L5NQDD$WD96PWL
Free Shipping on any TV order.
vooral deze zijn intressant...mmm..lijkt niet te werken..
20% off select Dell laptops and desktops.
Code:5TK?LC9VJ5F$33
25% off select Dell laptops and desktops.
[ Voor 49% gewijzigd door Michel242186 op 29-11-2013 23:54 ]
lijkt een dell breed probleem.....elk land heeft hetzelfde probleem. Morgen maar weer proberen.
edit: Werkt weer! XPS13 van 1200 nu voor 875,- met 2 VIP codes en de Black Friday code! Dat is pas waar voor je geld denk ik
edit: Werkt weer! XPS13 van 1200 nu voor 875,- met 2 VIP codes en de Black Friday code! Dat is pas waar voor je geld denk ik
[ Voor 40% gewijzigd door bvbal79 op 29-11-2013 23:13 ]
Ik probeer de Inspiron 15R te kopen en daar zit nu een €100,- korting op. Deze korting blijft met de code van de Consumer Black Friday / Cyber Monday. Echter zodra ik de VIP kortingscode invul dan vervalt de standaard €100,- korting. Weet iemand hoe dit op te lossen? Omzeilen?
Lees dit forum even verder door. VIP vervangt altijd de standaard korting.chrissis schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:12:
Ik probeer de Inspiron 15R te kopen en daar zit nu een €100,- korting op. Deze korting blijft met de code van de Consumer Black Friday / Cyber Monday. Echter zodra ik de VIP kortingscode invul dan vervalt de standaard €100,- korting. Weet iemand hoe dit op te lossen? Omzeilen?
Heb gistermiddag met Dell gebeld, omdat ik ook maar één code kon toevoegen,
terwijl ik 's ochtends gewoon nog twee codes van 10% kon toevoegen.
(ik moest werken dus ik dacht, ik ga later wel bestellen)
Die man aan de telefoon vertelde dat er een fout in het systeem zat,
waardoor het mogelijk was om meer codes toe te voegen.
Hij gaf ook aan dat al geplaatste bestellingen worden geannuleerd / aangepast,
omdat in de voorwaarden duidelijk vermeld staat, dat je maar één kortingscode
per product kan toevoegen. (dus of 10% VIP of 10% Black Friday / Cyber Monday)
“Do. Or do not. There is no try.”
Formeel gezien zal je gelijk hebben, echter kan ik je vertellen dat de praktijk anders is.BartvanOranje schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:58:
Heb gistermiddag met Dell gebeld, omdat ik ook maar één code kon toevoegen,
In augustus heb ik een 15R SE besteld met meerdere kortingscodes gecombineerd, is probleemloos afgeleverd.
Paar dagen terug heb ik een 14z en een Inspiron 15 besteld. Kreeg wel een maiiltje van het order verification team, maar al bevestiging gekregen dat de laptops in productie worden genomen. Ook is het correcte bedrag afgeschreven, terwijl ik alle code's gecombineerd heb.
Nogmaals, in de voorwaarden staat waarschijnlijk dat het niet mag, maar tot nu toe heb ik niemand gehoord die achteraf gezeik kreeg of moest bijbetalen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!
GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.
Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.
Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!
GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.
Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.
Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.