Ik heb via haalmeeruitjecard besteld, geen idee of dit werkt. Cashback is nog niet zichtbaar.Tiuri schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:25:
De kortingscodes zijn weer verlengd t/m 02.10.13. De verzendkosten zijn niet meer gratis, daar moet 29,- voor worden betaald.
@Mvdbeld, je hebt het over een cashback? Deze is toch alleen nog mogelijk op Alienware systemen?
Hoe heb jij de dubbele VIP korting werkend gekregen samen met de €50 kortingsbon?Mvdbeld schreef op donderdag 26 september 2013 @ 06:57:
Ik heb de Inspiron 15R SE besteld de "duurste uitvoering" van €849,-
Dubbele VIP en €50,- korting leken te werken, dus met Sleeve (€10,-) zo'n €650,- betaald waarvan nog €20,- retour komt via een cashbacksite.
Reactie op hierboven, 2 schijven kan in de 15" als je bereid bent de DVD/Bluray op te offeren voor een HDD caddy.
Daarnaast kan je denk eventueel als je voor het duurste model (de goedkopere varianten hebben naar mijn weten geen " daughter board" voor mSata en dus geen aansluiting hiervoor) gaat wellicht ook de cache schijf vervangen voor een grotere. Best of both worlds snelle opstarttijden en genoeg opslag voor data
Dit lukte eerst een aantal dagen niet en toen ik het woensdag weer probeerde pakte hij wel beide.T-Ri schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:24:
[...]
Hoe heb jij de dubbele VIP korting werkend gekregen samen met de €50 kortingsbon?
Boven de streep gaat er dan 10% vanaf en 50e e onder de streep nog een keer 10%
860 (849 laptop en 10 en een beetje voor de sleeve) * 0.9 - 50 = 724 * 0,9 = 651,60
[ Voor 22% gewijzigd door Mvdbeld op 27-09-2013 16:56 ]
Ik wil een Alienware 17 kopen en zit met 2 nieuwe VIP 10% kortings codes. Heeft iemand misschien een Oude code die je met mij wilt ruilen voor een nieuwe? Het is een een win win, jij en ik beide dubbele korting
Stuur maar een prive berichtje of reply mijn post, Bedankt!
Stuur maar een prive berichtje of reply mijn post, Bedankt!
Lees even de modbreak een paar posts terug.
Als er iemand is die wilt sharen dan laat diegene het wel weten.
Op een forum is bijna alles vrij toegankelijk en open dus dergelijke zaken worden gewoon in den openbaarheid behandeld.
Als er iemand is die wilt sharen dan laat diegene het wel weten.
Op een forum is bijna alles vrij toegankelijk en open dus dergelijke zaken worden gewoon in den openbaarheid behandeld.
[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 29-09-2013 02:15 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Weet iemand hoe ik de E6540 met VIP korting kan bestellen?
De enige configuratielink die ik kan vinden is:
http://configure.euro.del...=nl&l=nl&s=bsd&cs=nlbsdt1
Ik heb de cs= veranderd naar nlepp1 De volgende dingen werken erna helaas niet:
- In het mandje de VIP Korting toevoegen.
- Hem in mijn mandje stoppen, dan naar de consumententak en daar vervolgens invoegen.
Op het moment dat ik op waardebon toepassen klik springt die naar cs=nlbsdt1 naar allebei de mandjes.
En krijg ik de "Ingevoerde waardebonnen
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen."
Weet iemand wat ik fout doe?
De enige configuratielink die ik kan vinden is:
http://configure.euro.del...=nl&l=nl&s=bsd&cs=nlbsdt1
Ik heb de cs= veranderd naar nlepp1 De volgende dingen werken erna helaas niet:
- In het mandje de VIP Korting toevoegen.
- Hem in mijn mandje stoppen, dan naar de consumententak en daar vervolgens invoegen.
Op het moment dat ik op waardebon toepassen klik springt die naar cs=nlbsdt1 naar allebei de mandjes.
En krijg ik de "Ingevoerde waardebonnen
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen."
Weet iemand wat ik fout doe?
[ Voor 36% gewijzigd door RyuuPro op 29-09-2013 15:11 ]
Kaze Ni Nare
Dat klopt. Je moet ook s=bsd naar s=dhs veranderen. Als het goed is verandert 'exclusief btw' dan naar 'inclusief btw'.
Thanks, zal zo ff kijken, had nu &c=nl&l=nl&s=bsd&cs=nlbsdt1 veranderd naar enkel cs=nlepp1, en dan pakt die de VIP Korting wel, maar dan vervalt de 30% die erop zit.
Ik blijf wel ff proberen, aangezien meerdere mensen hetzelfde probleem hadden bij de Alienwares bestellen met kortingen die zo nu en dan vervielen.
Meh, meerdere keren geprobeerd.
Zo te zien is de VIP Korting niet met de huidige 30% korting te combineren
Ik blijf wel ff proberen, aangezien meerdere mensen hetzelfde probleem hadden bij de Alienwares bestellen met kortingen die zo nu en dan vervielen.
Meh, meerdere keren geprobeerd.
Zo te zien is de VIP Korting niet met de huidige 30% korting te combineren
[ Voor 15% gewijzigd door RyuuPro op 29-09-2013 18:38 ]
Kaze Ni Nare
Ik heb vanavond een beetje zitten rondkijken op de Dell site om te kijken wat voor een prijzen er met de huidige kortingsacties te halen zijn. Voor 729 euro basisprijs variant van de 15R SE kom ik uit op 695,98 (incl. sleeve)
Hierbij wordt ook 29 euro leveringskosten gerekend, terwijl op de keuzepagina vd laptops wel staat dat de 15r/17r SE gratis levering hebben..

Dus ik heb nu 30 euro verzendkosten erbij, en hij is niet te combineren met de 50 euro korting. Jammer
Verder nog even gekeken naar de Latitude 3540. Daar zit als ik het goed heb een 8850M in, dus dat zou voor het gamen wel leuk zijn. Daar is het me echter ook niet gelukt om de 30% korting met de VIP te combineren.
Zou dat kunnen liggen aan het feit dat ik een nieuwe code heb en daarvoor wellicht een oude nodig heb?
Hierbij wordt ook 29 euro leveringskosten gerekend, terwijl op de keuzepagina vd laptops wel staat dat de 15r/17r SE gratis levering hebben..

Dus ik heb nu 30 euro verzendkosten erbij, en hij is niet te combineren met de 50 euro korting. Jammer

Verder nog even gekeken naar de Latitude 3540. Daar zit als ik het goed heb een 8850M in, dus dat zou voor het gamen wel leuk zijn. Daar is het me echter ook niet gelukt om de 30% korting met de VIP te combineren.
Zou dat kunnen liggen aan het feit dat ik een nieuwe code heb en daarvoor wellicht een oude nodig heb?
Ik ben net "VIP" geworden en heb een mail ontvangen met twee 10% codes. Via je sheet ga ik naar de Vostro 13 met Core i5-3337U, dan verander ik de link ('cs=nldhs1' vervangen voor ' cs=nlepp1'), druk op enter en klik op 'Voeg toe aan mandje'. Vervolgens zie ik dit:Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:58:
[...]
Ik krijg hem niet goedkoper. Je *kan* een url hack uitvoeren om epp toe te passen, maar dan vervalt de €50 korting en kom je alsnog niet aan de €599 (€528 ofzo, tenzij je 2 VIP kortingsbonnen hebt..).
http://i.imgur.com/GfhwBOy.jpg
Als ik nu één van me VIP-bonnen toevoeg, vervangt deze de 'Profiteer van € 72.60 korting' regel. Voor zover als ik heb kunnen lezen in dit topic is dit normaal bij de Vostro. Maar is er ook een manier om mijn beide 10% vip-kortingsbonnen toe te passen?
Je kan niet beide vip kortingsbonnen toepassen. Je kan wel 2 verschillende VIP kortingsbonnen toepassen. De bonnen die ergens voor september zijn uitgeleverd zijn anders dan diegene die je nu krijgt.
Lijkt me inderdaad zo. Heb zelfs het uiteindelijk niet weten te combineren voor mijn E6540.faust2016 schreef op maandag 30 september 2013 @ 03:11:Verder nog even gekeken naar de Latitude 3540. Daar zit als ik het goed heb een 8850M in, dus dat zou voor het gamen wel leuk zijn. Daar is het me echter ook niet gelukt om de 30% korting met de VIP te combineren.
(Dus heb maar een andere laptop gekocht.)
Kaze Ni Nare
Is het mogelijk om een Alienware Aurora met 2 verschillende bonnen te bestellen? Het lukt me nagenoeg niet!
Wordt dat VIP lidmaatschap eigenlijk gecontroleerd ? Maw, kan ik inschrijven en genieten van de korting ook al is mijn bedrijf geen lid ?
http://www.dell.com/nl/p/inspiron-15-7537/fs
Ik wil de nieuwe Inspiron 15 bestellen. Zijn er op dit moment werkende kortingscodes voor?
Ik wil de nieuwe Inspiron 15 bestellen. Zijn er op dit moment werkende kortingscodes voor?
Volgens mij is dat de opvolger van de XPS. Ik vermoed dat de XPS lijn gaat verdwijnen, net als de vostro lijn momenteel wordt uitgefaseerd.
Nja vind het wel een prachte laptop. Strak design, verlichte keys. Daarnaast zijn de meeste concurrenten in deze prijsklasse uitgerust met of een 740M ipv een 750m, of een 1366x768 display ipv 1080p, maar zeker niet zowel 1080p, als een 750m en touch met verlichte keys. Blijft interessanter dan de concurrentie.Quad schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:42:
Ah! Hij is leverbaar!
Edit; En nee, geen kortingen vooralsnog.
Ook wel erg duur in verhouding met de SE modellen.
De 799,- versie is slechts 1366x768, toch beetje teleurstellend. Pas vanaf 999,- Full-HD, hoop dat er snel kortingen komen..
Hoe werkt die VIP korting dan?Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:44:
VIP is geen korting?
Blijkbaar niet: nieuws: Dell brengt XPS 11-hybride en XPS 15-laptop met hoge-resolutieschermen uitVerwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 00:10:
Volgens mij is dat de opvolger van de XPS. Ik vermoed dat de XPS lijn gaat verdwijnen, net als de vostro lijn momenteel wordt uitgefaseerd.
⏩ PVOutput☀️
Van wat ik heb gezien is het niet meer mogelijk om de nieuwe VIP actie met bestaande kortingsacties te combineren (de 'standaard' korting vervalt). De tripple korting stacker behoort dus niet meer tot de mogelijkheden.
dual vip werkt nog wel.
dual vip werkt nog wel.
Hoe werkt dual VIP? Want dat lukt me niet. Heb twee VIP codes, maar er werkt er maar een, kan ze niet dubbel gebruiken.Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:54:
Van wat ik heb gezien is het niet meer mogelijk om de nieuwe VIP actie met bestaande kortingsacties te combineren (de 'standaard' korting vervalt). De tripple korting stacker behoort dus niet meer tot de mogelijkheden.
dual vip werkt nog wel.
Verwijderd
Hallo,
Ik wil een nieuwe serie Inspiron 17 kopen met i7, 16Gb ram en 2Gb videokaart kost € 1.149,-
Weet iemand hoe ik een goede korting kan scoren??
Heb me 5 dagen geleden opgegeven om VIP te worden maar heb nog niets gehoord.
Via chat of telef verkoop geen korting te krijgen...
Ik wil een nieuwe serie Inspiron 17 kopen met i7, 16Gb ram en 2Gb videokaart kost € 1.149,-
Ik kan je adviseren even op Tweakers te kijken. Er schijnt daar een forum te zijn waarin ze Dell Kortingscodes bespreken. Ik zal even voor je zoeken.Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:26:
Hallo,
Edit: Gevonden!
[ Voor 7% gewijzigd door P_Tingen op 04-10-2013 12:41 ]
... en gaat over tot de orde van de dag
Dat je geen VIP hebt gekregen kan te maken hebben met Gmail of Hotmail, weet niet meer welke van de twee.Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:26:
Hallo,
Voor de rest het topic doorspitten zou een goede start zijn.
⏩ PVOutput☀️
Dat is toch gewoon deze topic....P_Tingen schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:41:
[...]
Ik kan je adviseren even op Tweakers te kijken. Er schijnt daar een forum te zijn waarin ze Dell Kortingscodes bespreken. Ik zal even voor je zoeken.
Edit: Gevonden!
Zit topicstart. Je hebt een oude ( van >1 maand terug ) nodig, die kan je combineren met de nieuwe codes.Penhoat schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:05:
[...]
Hoe werkt dual VIP? Want dat lukt me niet. Heb twee VIP codes, maar er werkt er maar een, kan ze niet dubbel gebruiken.
Hier een mooi overzicht van hoe goedkoop je de Inspiron 7000 Series laptop van 1149,00 Euro kan krijgen
: https://www.dropbox.com/s...u/Dell%202x%20korting.jpg .Dit is met 2x 10% VIP korting.
Verder had ik nog een paar vraagjes m.b.t. de nieuwe Inspiron 7000 Series. Namelijk :
- Is de videokaart een GDDR5 vesie?
- Kan ik er een SSD bij plaatsen?
- Welk I7 model zit er in de duurste variant?
Verder had ik nog een paar vraagjes m.b.t. de nieuwe Inspiron 7000 Series. Namelijk :
- Is de videokaart een GDDR5 vesie?
- Kan ik er een SSD bij plaatsen?
- Welk I7 model zit er in de duurste variant?
[ Voor 12% gewijzigd door vinnie1 op 06-10-2013 13:18 ]
De Inspiron 15R Special Edition is niet langer verkrijgbaar.
Barisko schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:44:
De Inspiron 15R Special Edition is niet langer verkrijgbaar.

Zou mn vriendin ook leuk vinden, die wou er binnenkort een aanschaffen
Ik heb een vraagje,
lees dat je niet om codes mag vragen maar wel mag delen. Als ik hem deel mag ik daar dan wat terug voor vragen of is dat evengoed niet de bedoeling?
Thanks
Thanks voor de reacties, inmiddels V&A aangemaakt
lees dat je niet om codes mag vragen maar wel mag delen. Als ik hem deel mag ik daar dan wat terug voor vragen of is dat evengoed niet de bedoeling?
Thanks
Thanks voor de reacties, inmiddels V&A aangemaakt
[ Voor 14% gewijzigd door n0rrie op 09-10-2013 22:09 . Reden: nav reacties ]
Lijkt me meer wat voor V&A. Maak even een ad en edit dan je post evt met een linkje naar de ad oid
.
Ik zou hem delen, wil je er wat voor hebben -> V&A. En absoluut niet hier.n0rrie schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:55:
Ik heb een vraagje,
Thanks
Let wel, alleen nut als het om een 'oude' code gaat.
Een 'nieuwe' code heeft eigenlijk nauwelijks waarde. Iedereen met een ander e-mail adres kan deze ook gewoon opvragen dus niet echt een eerlijk 'ruilobject'.
[ Voor 22% gewijzigd door Quad op 09-10-2013 22:23 ]
⏩ PVOutput☀️
Zit te denken om 2 Ultrasharp U2412M schermen te kopen, zijn er nog bepaalde kortingsbonnen voor (behalve de 20% bon)? Vind trouwens wel dat de prijs in de dell webshop schandalig hoog is i.v.m. de pricewatch, prijs ligt gewoon 150 euro hoger

De monitoren zijn inderdaad erg duur in vergelijking met de pricewatch. Dat doen ze vast om te voorkomen dat de online verkoop de verkoop in fysieke shops tegenwerkt. Het loont niet echt om deze bij dell te kopen tenzij er echt gekke acties zijn.
De vervanger is geloof ik de inspiron T7000 15" series en om eerlijk te zijn vind ik de behuizing van die laptop mooier.MusicAddict schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:04:
[...]
Daar gaat mn droom na al die maanden
Zou mn vriendin ook leuk vinden, die wou er binnenkort een aanschaffen
ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max
Maar de 7000 serie is niet met quadcores te krijgen toch? Voor je vriendin misschien minder belangrijk maar toch..
In de 7000 serie zit een i7-4500U Ultra Low Voltage processor die vaak in ultrabooks te vinden zijn, dat is inderdaad een dual core processor.
Wat is eigenlijk het nut om zo'n ULV CPU in een 15" model te stoppen? Zou die keuze gemaakt zijn om de accuduur wat op te krikken (die bij de 15R SE niet echt bijzonder was).
Wat is eigenlijk het nut om zo'n ULV CPU in een 15" model te stoppen? Zou die keuze gemaakt zijn om de accuduur wat op te krikken (die bij de 15R SE niet echt bijzonder was).
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Waarschijnlijk meer om koelingsproblemen te voorkomen. En deel van de consumenten denkt van een i7 dat is een snelle processor en niet door hebben dat het maar een dual core is.
Maar ze zouden de koeling gewoon beter moeten kunnen ontwerpen, zeker met zo'n aluminium behuizing die als een grote heatsink gebruik kan worden..
Maar ze zouden de koeling gewoon beter moeten kunnen ontwerpen, zeker met zo'n aluminium behuizing die als een grote heatsink gebruik kan worden..
Nja ze wou er ook een beetje op photoshoppen en videobewerken voor dr opleiding. De goedkoopste 15R SE was prima, voor die keren dat ze het ook echt nodig had. En voor de prijs was het tenminste werkbaar (1080p, i5, GPU) Nu zijn ze ook meteen duurder ook, beetje zonde.Mr_gadget schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 14:18:
Maar de 7000 serie is niet met quadcores te krijgen toch? Voor je vriendin misschien minder belangrijk maar toch..
Die nieuwe modellen zien er prima uit, maar een niet vervangbare batterij is voor mij sowieso een no-go. Ik wil nog wel eens de laptop n week ergens laten staan, neig sowieso al naar een 17' model toe en dan weet ik zeker dat die accu binnen de kortste keren naar de klote is.
En dan zit ik straks op kamers wil ik toch wel wat kunnen gamen, prop ik de accu terug als ik hem nodig heb voor colleges, dat werkt dus wat minder met die nieuwe modellen
Is de Inspiron15R SE nog een beetje big bang voor je bucks?
Ik zoek een midrange laptop, voor rond de €500, met de VIP + 50 euro kortingscode kom ik uit op: € 563,10 inc de BTW.
En dit zijn de specs:
Ik zoek een midrange laptop, voor rond de €500, met de VIP + 50 euro kortingscode kom ik uit op: € 563,10 inc de BTW.
En dit zijn de specs:

Oke...Welke laptop is dan wel goed rond die prijs (met de kortingen er af)?Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:20:
Nee. Totale miskoop. Ze hebben de prijs hetzelfde gelaten maar het 1080p scherm er uitgehaald....
Er is niet eens meer de optie om de 15r SE met 1080p te bestellen??
Wat zijn ze denkende daar bij Dell??
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ze zeggen EOL bij dell..maar welke laptop heeft wel een 1080p scherm van rond de €550? ik vind er geen een.AdmiralSnipe schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:09:
Er is niet eens meer de optie om de 15r SE met 1080p te bestellen??
Bij Dell op dit moment geen, ook in de Pricewatch geen één, na een korte zoekactie: http://tweakers.net/categ...AqLLEHCWraCVDM0MTpdja2loA.Dacuuu schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:31:
[...]
Ze zeggen EOL bij dell..maar welke laptop heeft wel een 1080p scherm van rond de €550? ik vind er geen een.
[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 22-10-2013 14:36 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Waarom een miskoop, met alle kortingen te krijgen voor een kleine €540. Op het Full HD scherm na toch een prima laptop voor dagelijks gebruik, foto-/videobewerking en wat gaming? En ik heb nog een 22" full HD monitor, dus die kan het gemis van het HD scherm opvangen. Of heeft iemand voor dat bedrag (max €600) een beter alternatief?Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:20:
Nee. Totale miskoop. Ze hebben de prijs hetzelfde gelaten maar het 1080p scherm er uitgehaald....
pricewatch: Acer Aspire V3-571G-32348G50Maii
Is onder de €600,- maar gezien mijn eerdere ervaringen met een Acer V3 zal de kwaliteit van het scherm zwaar tegenvallen. Is glossy ook nog.
Is onder de €600,- maar gezien mijn eerdere ervaringen met een Acer V3 zal de kwaliteit van het scherm zwaar tegenvallen. Is glossy ook nog.
⏩ PVOutput☀️
i3 ipv i5, een mindere videokaart en ben niet zo'n fan van Acer gezien alle ervaringen hier op het forum.....niet echt een alternatief dus
Minimaal 1920 x 1080 pixels vind ik een must tegenwoordig, zeker als je een aankoop wilt doen op de toekomst gericht. Je ziet nu dat in het hogere segment van laptops nu al een stijging door maakt wat betreft hoge resoluties en ppi, dit is, en wordt straks zeker doorgetrokken in midden en lagere segment en dan wordt het de standaard. Dit kan nu best eens hard gaan, gezien de hoge resoluties en ppi van tablets enorm snel de standaard wordt nu.
[ Voor 18% gewijzigd door Jumpman op 23-10-2013 09:24 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik zou ook niet meer een HD resolutie nemen... Als het nog 1600*900 is zou ik mss nog overstag gaan, maar een 1920*1080 scherm is zoveel fijner dan een 1366*768!!!
Ik heb denk ik de hoogste korting ooit bedongen op één desktop systeem:

Ik heb een 240GB mSata SSD thuis liggen, dus bij mijn volgende notebook is het noodzakelijk om een mSata poort te hebben. Welke Dell laptop kan ik aanschaffen die een mSata laptop heeft?
Edit:
Na wat zoek werk blijkt dat de Alienware 14 over een mSata poort beschikt.
Ben geïnteresseerd in de 1330 euro versie. Deze dus.
Echter is het net iets te duur. Kan ik de VIP en shopkorting tegelijkertijd gebruiken? Kan iemand daar een tutorial van geven? Want laatste keer dat ik de epp truck in combinatie met shopkorting wilde gebruiken, mislukte shopkorting.
Zijn er verder kortingsbonnen voor de Alienware die kan gebruiken?
Edit:
Na wat zoek werk blijkt dat de Alienware 14 over een mSata poort beschikt.
Ben geïnteresseerd in de 1330 euro versie. Deze dus.
Echter is het net iets te duur. Kan ik de VIP en shopkorting tegelijkertijd gebruiken? Kan iemand daar een tutorial van geven? Want laatste keer dat ik de epp truck in combinatie met shopkorting wilde gebruiken, mislukte shopkorting.
Zijn er verder kortingsbonnen voor de Alienware die kan gebruiken?
[ Voor 54% gewijzigd door ObiTewodros op 25-10-2013 19:26 ]
De inspiron 7000 heeft ook een msata aansluiting zijn ze achtergekomen op notebookreview.com alleen nog niemand heeft geprobeerd om deze aan te sluiten.
Ik heb twee VIP codes van 27 augustus. Deze werkte niet in combinatie met een VIP code die ik vorige week heb aangevraagd. Hoe oud moet een VIP code zijn om deze te kunnen combineren met een nieuwe VIP code? Of is dit helemaal niet meer mogelijk?
ik heb nog een oude code van 5 september, waar het nog wel mee werkt!sfeenstra schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 07:30:
Ik heb twee VIP codes van 27 augustus. Deze werkte niet in combinatie met een VIP code die ik vorige week heb aangevraagd. Hoe oud moet een VIP code zijn om deze te kunnen combineren met een nieuwe VIP code? Of is dit helemaal niet meer mogelijk?
Van het kastje naar de muur lopen...
Voor zover ik weet kan het combineren nog steeds. Ik dacht dat je bon van ergens voor half september moet zijn om hem te kunnen combineren.
Je kan aan de plek waar de bon verschijnt zien of het een oude of nieuwe is:
Verwijderd in "[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2"
Mocht je hem niet gebruiken of willen ruilen voor een nieuwe dan houd ik mij aanbevolen. Sta op het punt een Inspiron 15r se aan te schaffenDancePlaza schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:34:
[...]
ik heb nog een oude code van 5 september, waar het nog wel mee werkt!
Verwijderd
Als er hier nog iemand zo vriendelijk is als Darkstone, had ik ook graag een nieuwe VIP code willen ruilen tegen een oude van voor half september. Ga de nieuwe inspiron 17-7737 kopen en op zo'n bedrag is 10% best veel
Ik kan alleen maar hopen natuurlijk. Vind namelijk geen andere code voor België die stackable is op de VIP m.b.t. deze laptop.
Iemand die hier trouwens al de 7737 gekocht heeft en me er een heel beknopte review van kan geven?
Iemand die hier trouwens al de 7737 gekocht heeft en me er een heel beknopte review van kan geven?
Ook ik ben op zoek naar een oude kortinscode. Ben van plan een alienware 17 aan te schaffen. Nog andere kortingsopties die ik over het hoofd zie, behalve de enkele VIPkorting zonder shopkorting?
Hij voert deze truc uit met een zogenaamde VIP club discount code met een vervaldatum van 1 juli 2014.Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:40:
Voor zover ik weet kan het combineren nog steeds. Ik dacht dat je bon van ergens voor half september moet zijn om hem te kunnen combineren.
Dat kan verklaren waarom mijn codes van 27 augustus niet werken.
Ik dacht dat de 'oude' codes tot half september werkten? Ben druk aan het rondvragen voor zo'n code namelijk, dus als ze nog ouder horen te zijn hoor ik dat graag
Verwijderd
Hoi!
Ik wil weten of iemand hier nog een kortingscode heeft, ik wil de dell 15R SE aanschaffen zeer binnenkort.
Ik wil weten of iemand hier nog een kortingscode heeft, ik wil de dell 15R SE aanschaffen zeer binnenkort.
Twee codes van 9 september, zelf heb ik een van de twee gebruikt (waarschijnlijk de eerste), de andere moet dus nog vrij zijn:
Succes!
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Succes!
Verwijderd
Beide werken niet meer. Misschien heeft iemand ze al voor me gebruikt. Spijtig.
Toch bedankt!
Toch bedankt!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2013 20:55 ]
Het is niet meer meer mogelijk om een inspiron 15r SE laptop met 1080p scherm te bestellen?
Op de site van dell kan ik alleen 15r se's vinden met 1366X768 beeldscherm, of kijk ik misschien verkeerd?
Alvast bedankt!
Op de site van dell kan ik alleen 15r se's vinden met 1366X768 beeldscherm, of kijk ik misschien verkeerd?
Alvast bedankt!
Nope, die is er idd niet meer. Al is deze versie ook interessant, vooral met gebuik van wat codes.jan874 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 23:14:
Het is niet meer meer mogelijk om een inspiron 15r SE laptop met 1080p scherm te bestellen?
Alvast bedankt!
Heeft iemand nog een oude VIP code die ik kan gebruiken voor de dubbele VIP besparing?
Verwijderd
Zelfde vraag. Ik heb een nieuwe code te ruil tegen een oude.
Edit:nieuwe code is niet zo interessant natuurlijk. Als iemand m wil hebben, stuur even een dm
Edit:nieuwe code is niet zo interessant natuurlijk. Als iemand m wil hebben, stuur even een dm
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2013 22:18 ]
Hmm, ik zal me dan maar in de rij aansluiten, ik zoek ook een oude VIP code en heb eventueel een nieuwe code in de aanbieding (niet dat die veel nut heeft, maar toch
)
Als iedereen zich in de rij aansluit dan doe ik het ook maar =P, ik ben van plan om een Alienware laptop te kopen en dubbele vip zou mij zeker over de streep trekken. Ik heb eveneens een nieuwe code in de aanbieding.
Ik sluit me ook maar in de rij aan
... wil graag de nieuwe inspiron laptop, maar zonder code nog iets te prijzig...
Profiteer van deze korting door met je MasterCard te betalen en deze code:
http://www.dell.com/nl/p/mastercard-nl-deals
Members only:
in te voeren bij je bestelling.
Inloggen
Van het kastje naar de muur lopen...
Wil de xps 2720 kopen. Heb dus vipcode van augustus 2013 en krijg hiermee 10% korting.
Wat ik niet begrijp dat mensen 2 keer de code kunnen toepassen. Kan ik Dell opnieuw voor vipcode's vragen ? Of wachten op een nieuwe mailing van Dell. Andere kortingen zoals shopkorting.nl en haalmeeruitjekaart.nl zijn dus niet meer van toepassing. Iemand nog ideeën om deze pc lager te krijgen ?
Kom zelf niet lager dan € 1709.10. Wil ondertussen gaan bestellen voor kerstvakantie
Wat ik niet begrijp dat mensen 2 keer de code kunnen toepassen. Kan ik Dell opnieuw voor vipcode's vragen ? Of wachten op een nieuwe mailing van Dell. Andere kortingen zoals shopkorting.nl en haalmeeruitjekaart.nl zijn dus niet meer van toepassing. Iemand nog ideeën om deze pc lager te krijgen ?
Kom zelf niet lager dan € 1709.10. Wil ondertussen gaan bestellen voor kerstvakantie
Verwijderd
Momenteel is er extra korting op de nieuwe inspiron 15(7000), echter kan dit niet combineren met de vip korting, weet iemand hier raad op?
Bedoel je die 50 euro? Die vervalt met de nieuwe vip korting, het bedrag wordt dan ipv 50 bijvoorbeeld 75( 750 laptop prijs) dus die "10%" is eigenlijk maar 25 euro.Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:47:
Momenteel is er extra korting op de nieuwe inspiron 15(7000), echter kan dit niet combineren met de vip korting, weet iemand hier raad op?
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Bedankt!DancePlaza schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:57:
Profiteer van deze korting door met je MasterCard te betalen en deze code:Members only:in te voeren bij je bestelling.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Via dell.nl/epp of dell.nl/epp/voordeel kom ik op een site terecht waar ik via tablets bij de venue 11 uitkom (die ik wil bestellen).
http://premier.dell.com/p...691bb3252cb23cbe88&~ck=mn
Volgens de bedrijfswebsite zou ik korting krijgen als ik de naam van het bedrijf invul (er veranderd niks). Verder kan ik alleen met CC of overschrijving betalen (en geen iDeal ofzo).
Ligt het aan mij of zit er iets vreemds aan?
http://premier.dell.com/p...691bb3252cb23cbe88&~ck=mn
Volgens de bedrijfswebsite zou ik korting krijgen als ik de naam van het bedrijf invul (er veranderd niks). Verder kan ik alleen met CC of overschrijving betalen (en geen iDeal ofzo).
Ligt het aan mij of zit er iets vreemds aan?
Er zijn weer nieuwe 17r laptops.
http://www.dell.com/nl/p/inspiron-17r-5721/fs?cs=nlepp1
Nu wil ik deze waardebon toevoegen : DEZE
En ervoor of erna de vip korting...
Maar het lukt me niet.
Deze twee zou je toch moeten kunnen combineren ?
http://www.dell.com/nl/p/inspiron-17r-5721/fs?cs=nlepp1
Nu wil ik deze waardebon toevoegen : DEZE
En ervoor of erna de vip korting...
Maar het lukt me niet.
Deze twee zou je toch moeten kunnen combineren ?
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Wel url aangepast van NLDHS naar NLEPP1?
⏩ PVOutput☀️
Heb ik gedaan. Kijk maar naar het linkje.
Snap er niets van
Snap er niets van
Kan iemand mij een "oude" code pm-en ?
Of mag ik daar niet om vragen....
EDIT // sorry.... lees nu dat ik niet mag vragen.....
Of mag ik daar niet om vragen....

EDIT // sorry.... lees nu dat ik niet mag vragen.....
[ Voor 27% gewijzigd door driel24 op 14-11-2013 20:53 ]
At MadPilot, daar is niks vreemds aan, ik heb ook mn 15R SE via bankoverboeking betaald
Ah ok! Omdat de site zo buggy leek het me verkeerd. Prijs is wel 40 euro hoger nuNinjetsu NL schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:10:
At MadPilot, daar is niks vreemds aan, ik heb ook mn 15R SE via bankoverboeking betaald
codes van 30 augustus, weet niet of ze werken, even testen zou ik zeggen. 1 hiervan is ook door mezelf gebruikt, denk de eerste maar weet niet zeker:
vraag me niet hoe ik aan zoveel codes kom, heb zelf ook geen idee waarom ik op 1 minuut 3 dezelfde mails heb gekregen maar met andere codes
Have fun zou ik zeggen en hopelijk werken ze
Members only: title
Inloggen
vraag me niet hoe ik aan zoveel codes kom, heb zelf ook geen idee waarom ik op 1 minuut 3 dezelfde mails heb gekregen maar met andere codes
[ Voor 4% gewijzigd door rubeuhh op 15-11-2013 12:17 ]
Ik krijg ze geen van alle werkend...rubeuhh schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:14:
codes van 30 augustus, weet niet of ze werken, even testen zou ik zeggen. 1 hiervan is ook door mezelf gebruikt, denk de eerste maar weet niet zeker:
Members only: title
vraag me niet hoe ik aan zoveel codes kom, heb zelf ook geen idee waarom ik op 1 minuut 3 dezelfde mails heb gekregen maar met andere codes![]()
Dan weet ik niet wat er mee gebeurd is, ik heb slechts 1 ervan gebruikt voor mijn 17R SE... Kon maar proberen jullie te helpen
Wel bedankt voor de moeite !!!
Zojuist een chat gehad met Dell
Code voor 17r met grote schijf wil niet werken.
=========
12:21:03 Reda_Harrath
Ok...zegt u het maar
12:21:17 Driel24
Ik heb interesse in deze laptop :
E-Value-code: cn57306 http://www.dell.com/nl/p/inspiron-17r-5721/fs?cs=nlepp1
Het is een 17r met grote harde schijf (1 tb)
Nu is er een kortingscode : http://www1.euro.dell.com...9596&acd=1242212097620561
12:22:24 Driel24
Maar deze werkt niet.
Weet u waarom niet ?
12:24:03 Reda_Harrath
Helaas niet...ik zal dit moeten melden bij de juiste afdeling ben ik bang.
12:26:04 Driel24
Het lijkt wel een fout op de website... Want volgens mij voldoe ik aan de "kortingsbon voorwaarde"
12:26:48 Reda_Harrath
Het zou kunnen dat er een fout is met de code. Ik zal dat melden en wachten totdat ze het hebben aangepast.
12:27:32 Driel24
Ok... Ik wacht af. Enig idee wanneer zoiets geregeld is ?
12:28:13 Reda_Harrath
Dat hangt af van de drukte bij de afdeling...En omdat het morgen weekend is, zou het pas volgende week opgelost kunnen zijn.
12:28:35 Driel24
Ok bedankt !
Code voor 17r met grote schijf wil niet werken.
=========
12:21:03 Reda_Harrath
Ok...zegt u het maar
12:21:17 Driel24
Ik heb interesse in deze laptop :
E-Value-code: cn57306 http://www.dell.com/nl/p/inspiron-17r-5721/fs?cs=nlepp1
Het is een 17r met grote harde schijf (1 tb)
Nu is er een kortingscode : http://www1.euro.dell.com...9596&acd=1242212097620561
12:22:24 Driel24
Maar deze werkt niet.
Weet u waarom niet ?
12:24:03 Reda_Harrath
Helaas niet...ik zal dit moeten melden bij de juiste afdeling ben ik bang.
12:26:04 Driel24
Het lijkt wel een fout op de website... Want volgens mij voldoe ik aan de "kortingsbon voorwaarde"
12:26:48 Reda_Harrath
Het zou kunnen dat er een fout is met de code. Ik zal dat melden en wachten totdat ze het hebben aangepast.
12:27:32 Driel24
Ok... Ik wacht af. Enig idee wanneer zoiets geregeld is ?
12:28:13 Reda_Harrath
Dat hangt af van de drukte bij de afdeling...En omdat het morgen weekend is, zou het pas volgende week opgelost kunnen zijn.
12:28:35 Driel24
Ok bedankt !
Ze werken alleen als je een laptop aanklikt via www.dell.nl/vip . Dat al geprobeerd?
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Bestelling maar gecancelled, geschatte leverdatum was 13 november bij bestelling maar kreeg nu mail dat het de 27e zou worden. Onderdelen waren niet leverbaar en 27e was ook nog twijfelachtig.
Heb ik gedaan. Er staat in mijn link "nlepp" dus dan zou ik via vip zijn.grannymark schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:26:
[...]
Ze werken alleen als je een laptop aanklikt via www.dell.nl/vip . Dat al geprobeerd?
Ik heb ook problemen met diezelfde kortingscode en volgensmij doet hij niets verkeerd en ligt het echt aan die code.
-- edit --
Ik keek zonet nog even, en de code werkt nu weer!
-- edit --
Ik keek zonet nog even, en de code werkt nu weer!
[ Voor 22% gewijzigd door owenray op 15-11-2013 17:26 ]
Net de inspiron 15 besteld van 499 (i5, 6GB, 750GB) maar met de korting van Mastercard (50 euro) en twee keer VIP korting (oude en nieuwe code dus 2x 10%)DancePlaza schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:57:
Profiteer van deze korting door met je MasterCard te betalen en deze code:Members only:in te voeren bij je bestelling.
[ Voor 4% gewijzigd door Michel242186 op 15-11-2013 20:35 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!
GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.
Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.
Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!
GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.
Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.
Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.