[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 53 Laatste
Acties:
  • 633.687 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die nog twijfelen: ik kan de Inspiron 15 3000 van harte aanraden. Prima toetsenbord, lange accuduur, redelijk scherm en goed scherm. En dat voor 340 euro. Koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 13:40

Eagle Creek

Breathing security

*nvm*

[ Voor 107% gewijzigd door Eagle Creek op 30-06-2014 15:07 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Simper01 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 22:29:
Solved: via dell.nl/vip -> koop nu -> dan laptop zoeken via zoekvenster bovenin (niet op de links klikken) en dan (en alleen dan) werkt de code (alleen niet in combinantie met vaderdagcode). Werkt bij mij alleen op Firefox, for some reason niet op Opera en Chrome omdat dell.nl/vip al direct niet laadt.

Mijn VIP club code werkt niet, ook als ik verder geen andere codes invoer. De foutcode is:

Als ik op 'details bekijken' klik komt er een lege pop-up. Via www.dell.nl/vip, links onderin 'koop nu' helpt niet. (Als ik overigens in dat menu op 'Laptops voor elke dag' klik, word ik opeens naar de Zweedse Dell site doorgestuurd }:O )
schwarzenegger schreef op zondag 15 juni 2014 @ 20:57:
Bij mij werkt de code ook niet. Ik heb me geregistreerd en krijg binnen 1 minuut een mail met 2 codes.
Vervolgens wordt de code bij de bestelling niet geaccepteerd en wordt er geschreven dat er misschien meer info nodig is.
Ik word er een beetje gallisch van inmiddels.
Zowel de URL aangepast (geen effect) als via VIP geprobeerd (dan kan ik het product niet vinden), maar telkens de melding
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 10:07
Vandaag wezen kloten met Dell website.

1) Als ik internet explorer gebruik, dan werken mijn vip codes. Met name de methode: dell/nl/vip --> koop nu--> boven product intikken en dan selecteren --> kortingscode toepassen en voila.

VIP code is helaas niet te combineren met de 10% XPS kortingscode die de komende 72u geldig is (zie website dell)

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Rainesh schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:29:
Vandaag wezen kloten met Dell website.

1) Als ik internet explorer gebruik, dan werken mijn vip codes. Met name de methode: dell/nl/vip --> koop nu--> boven product intikken en dan selecteren --> kortingscode toepassen en voila.

VIP code is helaas niet te combineren met de 10% XPS kortingscode die de komende 72u geldig is (zie website dell)
Ik heb precies hetzelfde geprobeerd maar wanneer ik 'Dell Inspiron 15 3000' intik en vervolgens op de juiste keuze uit het dropdown menu klik krijg ik de volgende error:
Error while searching for your result.

We apologize for the inconvenience, but we encountered an error while processing your query.

Please try the following:

Click on your browser's back button and retry your search.

Use Advanced Search to find a specific product or service.
Deze foutmelding krijg ik ook op andere computers, wat doe ik verkeerd? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Zo te zien heeft Dell website enorm veel problemen, want op bijna iedere link waarop ik klik krijg ik een error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:35

Piggen

Lekker bakkie

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 15:07:
Voor de mensen die nog twijfelen: ik kan de Inspiron 15 3000 van harte aanraden. Prima toetsenbord, lange accuduur, redelijk scherm en goed scherm. En dat voor 340 euro. Koopje.
Ik ben er ook tevreden over - vooral het toetsenbord verrast aangenaam - en met een SSD werkt het (voor minder dan 400 euro) lekker soepel allemaal. Ik vind alleen het touchpad nogal ruk. Met de drivers van Dell blijft de cursor regelmatig hangen en met de standaard Windows-drivers kan ik tapping niet uitzetten. Het gebruik van oudere drivers van Dell/Synaptics biedt ook geen soelaas. Heb jij er daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
Doe ik ook eens iets terug
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

nog half uur geldig ;)
moest de verleiding om een dell inspirion 15 met i3 voor +-300 te halen wel echt uit me slaan ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Pseudoc op 30-06-2014 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Hoe kom je op 300 euro dan? Ik kom als goedkoopste prijs op 340 ofzo.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
LuPo schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:50:
Hoe kom je op 300 euro dan? Ik kom als goedkoopste prijs op 340 ofzo.
je pakt de oude VIP met een nieuwe VIP en die gebruik je op de laptop van 379

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Bedankt voor de code en uitleg. _/-\o_ Na via een speciale VIP link naar de website van Dell te gaan werkte het wel.

Ik heb de Inspirion 15 met i3 voor €307 besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* lees de topicwaarschuwing, geen gebedel om codes.

[ Voor 70% gewijzigd door gambieter op 01-07-2014 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:47
Misschien wat offtopic maar ik kan geen Inspirion 15 met full HD scherm terugvinden op de Dell website. Die stond er toch er paar maanden geleden toch nog op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Ik krijg het ook maar niet voor elkaar om mijn vip-codes te gebruiken. Krijg dezelfde melding als enkele boven mij, De code wordt wel geaccepteerd, maar niet toegevoegd, omdat er informatie zou ontbreken... Zowel als via chrome of IE naar dell.nl/vip gegaan en geprobeerd te bestellen. Ingelogd of niet, het maakt niets uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat je op de Belgische site alleen maar qwerty kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Wat een * support is het toch bij Dell...

1-7 iets besteld, zou 2-7 verzonden worden. Het is nu 3-7 en nog helemaal niets gehoord.

Nu al meermaals gewoon zeer onbeleefd te woord gestaan in de chat, en de sessie wordt gewoon afgekapt met "neem maar contact op met die en die".
07/03/2014 08:24:26AM Agent (*naam*): "Ik stel uw geduld en tijd op prijs en wens ik u een fijne dag verder."
07/03/2014 08:24:28AM De sessie Stelde Uit
07/03/2014 08:24:32AM Beëindigde zitting
07/03/2014 08:24:32AM Beëindigde de Opschorting van de zitting - de Gedwongen Beëindiging
Op de mail reageren ze niet.

In het verleden ook al die onzin meegemaakt. In de chat konden ze mij zogenaamd niet helpen, ik moest maar bellen. Belde ik op, kreeg ik exact dezelfde medewerker aan de lijn! En toen kon het opeens wel.

Waar-de-loos

Ik ga ze zo maar weer eens opbellen want daar in de chat zitten alleen honkietonkies.

Edit Nu krijg ik nog Justin Bieber ook als "wachtmuziek".
Ze doen het erom.. :+

[ Voor 29% gewijzigd door Eagle Creek op 03-07-2014 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Laatst online: 15-09 17:49
Bij de mail van de orderbevestiging zit een link waarmee je de voortgang kunt monitoren.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

melk0r schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:28:
Bij de mail van de orderbevestiging zit een link waarmee je de voortgang kunt monitoren.
Helaas. In de mail zit een Internet-ontvangstbewijsnummer

De site spreekt over een ordernummer of een bestelreferentie en ik kan verifieren met een Internet referentienummer.

Kortom.. tig nummers, ik heb er maar één en ik kom nergens mee verder.

Inmiddels telefonisch een heel stuk verder gekomen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 00:27

TRaSH

koffie ?

Ik had laatst ook contact met ze gehad via de chat,
Die persoon had gewoon moeite om Nederlands te verstaan.
Hij begon zelf net grote letters schrijven toen ik vertelde dat het echt op hun site staat.
Volgens mij zit hun chat support center in India ofzo.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
TFDev schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 12:56:
Ik krijg het ook maar niet voor elkaar om mijn vip-codes te gebruiken. Krijg dezelfde melding als enkele boven mij, De code wordt wel geaccepteerd, maar niet toegevoegd, omdat er informatie zou ontbreken... Zowel als via chrome of IE naar dell.nl/vip gegaan en geprobeerd te bestellen. Ingelogd of niet, het maakt niets uit....
Had ik eerst ook, heb het werkend gekregen op de volgende manier:
1. http://www.dell.com/Learn/nl/nl/nlepp1/campaigns/dell-vip-home-page
2. http://www.dell.com/nl/p/laptops.aspx?c=nl&cs=nlepp1&l=nl&s=dhs&~ck=mn (voor laptops)
- of onderin de pagina klikken op andere artikelen
3. Laptop kiezen en 2x op koop nu klikken.
4. 2x op verder na kassa klikken en dan waardebon invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Danku, dit werkt! Helaas is de hierboven gegeven "oude" code inderdaad ook al verlopen. Je mag hier dan welliswaar niet om codes vragen, maar mag je wel vragen waar je de "oude" vip codes zou kunnen vinden?

Edit; Nvm, besteld voor 341! Mooi verjaardagscadeautje voor mijn vriendin :)

[ Voor 16% gewijzigd door TFDev op 04-07-2014 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-06 15:56
Zat op de Dell site te kijken voor een laptop voor een vriend en zag onderstaande code staan:

€50 korting op Inspiron 7000 Series met couponcode ZGLQWH2F4XW9BN. Geldig t/m 31.07.2014

Geen idee of dit te combineren is met VIP-codes ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakingRens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-08 06:16

TweakingRens

Dondersteen

De inspiron 15 7000 is weer beschikbaar, voor de geïnteresseerden!

Wat grappig! Niet grappig van 'ha-ha', maar meer van 'Goh wat interessant' soort van grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Waar zie je die, ik vind enkel de inspiron 15 5000 (en 3000)?

Ik kan blijkbaar slecht lezen, bovenaan de webpagina staat zelfs:

€50 korting op Inspiron 7000 Series met couponcode XN5BLRBM1$B9MK. Geldig t/m 31.07.2014. Koop nu (met link)

Code = ZGLQWH2F4XW9BN voor de NL store, bovenstaande is voor de BE store denk ik.

[ Voor 75% gewijzigd door Yohsoog op 09-07-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Oke, ik heb een VIP account aangemaakt. Ik heb nu een code voor 10% korting. Ik wil graag een Inspiron 15 3000 kopen (voor iemand anders, dat dan weer wel). De 10% korting toepassen lukt. Ik zie hier alleen mensen die hem voor rond de 300 euro konden kopen. Het is me niet helemaal duidelijk hoe jullie dat doen. Jullie gebruiken twee VIP kortingscodes? Ik heb wel twee codes gehad in mijn mail, maar uiteraard werkt er maar eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafnold
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Is een Touchscreen handig of overbodig? Ik kom er echt niet uit. Prijsverschil is maar 50 euro. Het gaat om de i3's (Inspiron 15 3000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
touchscreen vind ik handig. De XPS is mijn eerste laptop met touchscreen en vind het toch lekker. Vooral bij het browsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafnold
  • Niet online
danielkraak schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:49:
Oke, ik heb een VIP account aangemaakt. Ik heb nu een code voor 10% korting. Ik wil graag een Inspiron 15 3000 kopen (voor iemand anders, dat dan weer wel). De 10% korting toepassen lukt. Ik zie hier alleen mensen die hem voor rond de 300 euro konden kopen. Het is me niet helemaal duidelijk hoe jullie dat doen. Jullie gebruiken twee VIP kortingscodes? Ik heb wel twee codes gehad in mijn mail, maar uiteraard werkt er maar eentje.
Ik heb 'm besteld voor €306,99. Oude VIP + Nieuwe VIP code gebruiken.
Rainesh schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:13:
touchscreen vind ik handig. De XPS is mijn eerste laptop met touchscreen en vind het toch lekker. Vooral bij het browsen.
Ik ben toch voor de niet-touch versie gegaan. Met het extra geld wil ik er een SSD in gooien.

[ Voor 21% gewijzigd door Rafnold op 09-07-2014 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
danielkraak schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:49:
Oude vip code moet je geluk hebben dat iemand die nog in zijn/haar mail heeft en wil delen. Die worden niet meer vergeven verder. Dus zonder hulp van een welwillende tweaker kun je alleen die nieuwe vipcode gebruiken.

340 is ook een mooie prijs toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Ik heb wellicht nog een oude VIP code voor iemand die vandaag bij Dell een aanschaf wil doen...PM me bij belangstelling.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafnold
  • Niet online
Gisteren een bestelling gedaan en nu nog één code over.

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is gebruikt zonder te melden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:11
ik wil graag een nieuwe laptop kopen , en er uiteraard zo weinig moeglijk voor betalen. het liefst wil ik een 17", met minimaal 8 GB geheugen, i7 4xxx processor en minimaal full HD, USB 3.0 en verlicht toetsenbord.
multitouchtouchpad, touch beeldscherm en SSD zijn een pre.
ik kom dan al snel bij dure systemen uit. met dan 3200x xxxx resolutie, en bijvoorbeeld 16 GB geheugen, ( XPS) en dan komt de prijs meteen tot 1800 euro. ( een korting van 10% is dan ook hoger, maar ik moet alsnog veel meer betalen)
om iets goedkoper t egaan kan ik kiezen voor 15"beeldscherm, of een i5 processor. dat scheelt aanzienlijk.
Ik wil hem gebruiken voor thuisgebruik en voor het gebruik van CAD tekenprogramma;s ( Autocad, Revit)
Wat raden jullie mij aan? wat zijn de huidige acties, en hoe zorg ik voor een zo laag mogelijke eindprijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

De 7000 serie heeft een i7 en verlicht toetsenbord.
SSD lekker los kopen ben je minder kwijt ook.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bats13
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-08 10:36
Klopt t dat je bij Dell niet meer kan bellen voor advies? en misschien mooie aanbieding uit te slapen?

was namelijk aan kijken voor alienware 17 en hoorde van tweaker dat hij deze paar weken terug in aanbieding gekocht heeft en ik heb daar nooit bericht van gehad terwijl ik wel ingeschreven sta voor all mailinglist ervan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Klopt...je moet nu die vreselijke chat portal gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bats13
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-08 10:36
jah en daar doen ze dus ook geen aanbiedingen meer geven ;) puur advies meer niet...

en leuke is dat als je een klacht hebt deze per post naar hoofdkantoor mag sturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terracide
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-09 08:59
Hoera toch gelukt de dell 15 3000 te kopen met 10% vip karting. De url hack werkte niet. Ik moest idd vanuit de VIP shop zoeken naar de juiste dell en zo naar winkelmandje en dan de code applyen anders werkt de code niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Ik heb nu de 15" 3000 in huis, maar wil hier een SSD in zetten. Vroeger stonden de windowslicenties altijd onderop de laptop. Nu kan ik hem nergens vinden? Iemand een idee waar ik hem wel vandaan kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:05
Die licentie staat tegenwoordig in de bios (SLIC 3.0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Zijn er eigenlijk nog oude kortingscodes in omloop die nog niet verlopen zijn of zijn alle ooit uitgedeelde oude kortingscodes inmiddels verlopen? Wie weet dit? :P

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:33
TFDev schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 22:37:
Ik heb nu de 15" 3000 in huis, maar wil hier een SSD in zetten. Vroeger stonden de windowslicenties altijd onderop de laptop. Nu kan ik hem nergens vinden? Iemand een idee waar ik hem wel vandaan kan halen?
Kijk even in het BBG budget laptop. Ik heb daar een hele uitleg geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafnold
  • Niet online
SuperKneus schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:59:
[...]

Kijk even in het BBG budget laptop. Ik heb daar een hele uitleg geschreven.
Uitleg ziet er goed en duidelijk uit. Ik wil precies hetzelfde doen. (SSD + HDD Caddy erin)

Hoe ervaar je de laptop nu met de SSD erin? Heb je de HDD Caddy al binnen en ingebouwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
7% korting op Inspiron and XPS systemen met couponcode
Members only:
. Geldig t/m 23.07.2014.

Kan volgens mij niet gecombineerd worden met een VIP code van 10% .
Is het überhaupt ooit nog mogelijk codes te combineren?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N. Meijer
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 22:46
Als je die 7% combineert met de 50€ code komt er te staan dat er meer gegevens nodig zijn. Terwijl de 50€ code los wel werkt...

Met vipcode krijg ik hem ook niet werkend

Ik wil wel de 7737 i7, maar volgens mij kan ik niet meer korting krijgen dan 10% van de vip.
Ik las iets over oude vipcodes, hoe kan je daaraan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
N. Meijer schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 17:20:
Als je die 7% combineert met de 50€ code komt er te staan dat er meer gegevens nodig zijn. Terwijl de 50€ code los wel werkt...

Met vipcode krijg ik hem ook niet werkend

Ik wil wel de 7737 i7, maar volgens mij kan ik niet meer korting krijgen dan 10% van de vip.
Ik las iets over oude vipcodes, hoe kan je daaraan komen?
Oude vip codes zijn codes van voor augustus/september 2013, ze zijn niet meer beschikbaar en de codes die er (nog) wel zijn zijn gebruikt of moeilijk aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faeshaas
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:57
Ik overweeg een Dell Inspiron 15 5000 te kopen maar vraag me af of deze ook leverbaar is met verlicht toetsenbord? Het staat bij de Inspiron 15 3000 in de beschrijving dat het mogelijk is maar hij is nergens te selecteren, bij de 5000 kan ik het sowieso niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N. Meijer
DjRex schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 19:43:
Ik overweeg een Dell Inspiron 15 5000 te kopen maar vraag me af of deze ook leverbaar is met verlicht toetsenbord? Het staat bij de Inspiron 15 3000 in de beschrijving dat het mogelijk is maar hij is nergens te selecteren, bij de 5000 kan ik het sowieso niet vinden.
Bij de specificaties staat toetsenbord verlichting optioneel.

ftp://ftp.dell.com/Manual...ference%20Guide_nl-nl.pdf

Als je die nergens kan selecteren moet je misschien even contact opnemen met dell

Ik zie nergens staan wat voor netwerk poort er in de 7737 zit.
Maar zal zeker weer 100mbit zijn. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
N. Meijer schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 21:32:
In tegenstelling tot de lagere series hebben de 7537 en 7737 gelukkig wel gigabit (Realtek RTL8411B). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N. Meijer
Jah had het ondertussen al gevonden bij de drivers :)

Tussen de i5 en de i7 bij de 7737 zit niet zo heel veel verschil zie ik.
Kan beter voor de 140 euro goedkopere versie gaan. scheelt maar 300mhz.
En 10gb ram die je toch niet zal gebruiken
En de hdd is niet hybride.

Ik dacht dat i7 eigenlijk altijd quadcore was. verkeerd gedacht denk ik dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:33
Rafnold schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 21:24:
[...]

Uitleg ziet er goed en duidelijk uit. Ik wil precies hetzelfde doen. (SSD + HDD Caddy erin)

Hoe ervaar je de laptop nu met de SSD erin? Heb je de HDD Caddy al binnen en ingebouwd?
De hdd caddy past goed. Alleen zit het afdek plaatje een stuk dieper en is de zijkant van de laptop dan niet strak meer. Ik heb dus het kapje van de dvd drive op de hdd caddy geplaatst en dit ziet er een stuk beter uit.

De ssd is echt super snel, opstarten gaat bijna sneller dan de laptop uit slaapstand halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faeshaas
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:57
N. Meijer schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 21:32:
[...]

Bij de specificaties staat toetsenbord verlichting optioneel.

ftp://ftp.dell.com/Manual...ference%20Guide_nl-nl.pdf

Als je die nergens kan selecteren moet je misschien even contact opnemen met dell

Ik heb het net even bij Dell nagevraagd en verlicht toetsenbord is voor de 5000 serie helemaal niet beschikbaar ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N. Meijer
DjRex schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 09:47:
[...]

Ik heb het net even bij Dell nagevraagd en verlicht toetsenbord is voor de 5000 serie helemaal niet beschikbaar ;(
Is wel jammer dat het bij de specs er wel bij staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

die discussie heb ik dus ook gehad,
en zo zijn er nog meer dingen die in de opties/specs staan die je niet kunt bestellen.
vroeger toen je ze nog aan de telefoon kreeg kon er wel altijd wat geregeld worden.
ook omdat het systeem na de bestelling in mekaar werd gezet.
nu alleen maar kant en klaar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 12:03
Net een Inspiron 15 (3531) besteld voor 225 euro met een VIP code. Scherm is 720p en de processor een dualcore celeron (opvolger van atom) maar voor dat geld is er weinig reden om te klagen. :)

Zal voornamelijk gebruikt worden voor office/internet/latex werk, misschien dat ik er zelf nog een 64 gb ssd in hang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
De Inspiron 15 3000 (3542) met pentium processor is nu in de aanbieding voor 299 euro. Met VIP korting kom je dan op 269 euro. De i3 kost nog 369 euro zonder de korting en 332 euro met VIP. Maar de i3 zal best wat sneller zijn , maar voor mij geen dik 60 euro waard.
Aanbieding geldt tot de 30ste juli

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecke
  • Laatst online: 08:25
Daantj schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:23:
Had zelf graag de inspiron 15 gehad. Komt voorlopig niet meer op voorraad helaas.

50€ korting op Inspiron 7000 Series met couponcode ZGLQWH2F4XW9BN. Geldig t/m 31.07.2014.Koop nu
Hij is verlengt het is nu: €50 korting op Inspiron 7000 Series met couponcode ZGLQWH2F4XW9BN. Geldig t/m 03.09.2014.

[ Voor 3% gewijzigd door Ecke op 01-08-2014 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-05 20:38
Ik probeer de Inspiron 15 3000 met touchscreen te bestellen maar het viptruck wil niet werken. Ik heb me net aangemeld voor vip als medewerker met als bedrijf rabobank. Heb een mail gekregen met 2 vip 10% korting codes. Als ik nu dit doe dell.nl/vip -->> koopnu -->> in de zoekbalk inspiron 15 3000 intoets dan krijgt ik automatisch alleen de versie zonder touchscreen te zien.

Hoe moet ik dit nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larshack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 11:51

larshack

Zonder melk en suiker

Zoals in de eerste post is beschreven:
Sinds juli 2013 is epp vervangen door VIP. In plaats van een variabel kortingspercentage krijg je nu altijd 10%. De benodigde kortingsbon ontvang je in je mail als je je aanmeld op NL dell.nl/vip of BE dell.be/vip.

Er zijn 2 manieren om de waardebon toe te passen: door te shoppen via dell.n/vip, of door url modificaties via de normale ingang bij dell. Hierbij verander je de cs=nldhs1 parameter in cs=nlepp1, dit moet je doen voordat je bij je mandje bent aangekomen.

Mensen uit BE gebruiken cs=beepp1.
Heb hem gisteren nog gebruikt voor een Inspiron 5000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
larshack schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:32:
Zoals in de eerste post is beschreven:

[...]

Heb hem gisteren nog gebruikt voor een Inspiron 5000
Hmm voor mij werkte dit ook dell.nl/vip ---> koop nu ---> dan via icoontjes klikken de laptop gevonden ---> code invoeren.

386 euro is een koopje.

Heb even een telefoonnummer opgezocht en dell opgebeld over de leverdatum. Zij vertelden mij, het duurt 3/4 dagen voor de betalingafhandeling en wordt dan direct besteld bij de fabriek (in China) levering hiervan duurt 8/10 werkdagen.

Dit bij elkaar opgeteld is het ong. 3 weken wachten. Op de site staat verwachte leverdatum op 29/8. Hoe betrouwbaar zijn zij hierin? iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vorige week donderdag een inspiron 15 3000 (zonder touchscreen) besteld voor 332 euro. Deze werd de volgende maandag al geleverd. Al met al ben ik erg tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. 8) Solide behuizing, prima kijkhoeken en een batterijduur van ongeveer 3 tot 4 uur. Het enige minpuntje is het touchpad. Deze registreert niet altijd even goed de vingerbewegingen. Als je dit vergelijkt met de es1 511 van Acer (laptop van 269 euro), dan valt het touchpad inderdaad tegen.
Watchmano schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 17:14:
[...]
Hmm voor mij werkte dit ook dell.nl/vip ---> koop nu ---> dan via icoontjes klikken de laptop gevonden ---> code invoeren.

386 euro is een koopje.

Heb even een telefoonnummer opgezocht en dell opgebeld over de leverdatum. Zij vertelden mij, het duurt 3/4 dagen voor de betalingafhandeling en wordt dan direct besteld bij de fabriek (in China) levering hiervan duurt 8/10 werkdagen.

Dit bij elkaar opgeteld is het ong. 3 weken wachten. Op de site staat verwachte leverdatum op 29/8. Hoe betrouwbaar zijn zij hierin? iemand ervaring?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2014 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Het touchpad reageert an sich wel goed maar kan niet goed omgaan met twee vingers tegelijk op het touchpad. Ik ben gewend om 1 vinger op 'linkermuisknop' te houden en met de andere hand de aanwijzer te bedienen. Dat kan dus niet omdat dit touchpad dan niets doet. Je moet echt 1 vinger tegelijk op het touchpad houden anders gaat hij verkeerde dingen doen.

In die zin is het touchpad dus wel minder inderdaad. Verder fijn laptopje, hier voor 307 euro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 17:46:
Ik had vorige week donderdag een inspiron 15 3000 (zonder touchscreen) besteld voor 332 euro. Deze werd de volgende maandag al geleverd. Al met al ben ik erg tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. 8) Solide behuizing, prima kijkhoeken en een batterijduur van ongeveer 3 tot 4 uur. Het enige minpuntje is het touchpad. Deze registreert niet altijd even goed de vingerbewegingen. Als je dit vergelijkt met de es1 511 van Acer (laptop van 269 euro), dan valt het touchpad inderdaad tegen.

[...]
Ik zat nog te twijfelen met of zonder touchscreen te nemen. Ben dan blij dat ik toch voor de touchscreen ben gegaan. Dit is voor het eerst dat ik dit hoor over de touchpad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCage
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 10:58
Ik had ook problemen met het invoeren van een VIP code en had daarna een zeer verhelderend gesprek met de 'support' medewerker van Dell:

11:43:21 Mohammed_Haddad - U dient zich aan te melden via bovenstaande link http://www.dell.com/learn...paigns/dell-vip-home-page
11:43:56 Bas - Dat heb ik gedaan en toen kreeg ik een e-mail met 2 codes
11:44:16 Bas - Toen heb ik via de link naar de VIP store een laptop in mijn mandje gedaan en de code ingevoerd
11:44:54 Mohammed_Haddad - In dat geval komt u niet in aanmerking
11:45:04 Bas - Ah, kunt u mij vertellen waarom niet?
11:45:49 Mohammed_Haddad - Omdat uw codes niet werken
11:46:04 Bas - Ja, dat snap ik :) Maar waarom werken de codes dan niet?
11:46:24 Mohammed_Haddad - Omdat u blijkbaar niet in aanmerking komt
11:46:37 Bas - U maakt een grapje?
11:46:46 Bas - Dat is een cirkelredenering
11:46:49 Mohammed_Haddad - Nee hoor
11:47:04 Bas - Er is geen reden waarom de codes van iemand geweigerd worden?

Uiteindelijk was het advies om me maar opnieuw aan te melden... Dat werkt dus ook niet
Na uren lang kloten was dit dus de oplossing, bedankt!
Simper01 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 22:29:
Solved: via dell.nl/vip -> koop nu -> dan laptop zoeken via zoekvenster bovenin (niet op de links klikken) en dan (en alleen dan) werkt de code (alleen niet in combinantie met vaderdagcode). Werkt bij mij alleen op Firefox, for some reason niet op Opera en Chrome omdat dell.nl/vip al direct niet laadt.

[ Voor 26% gewijzigd door BCage op 08-08-2014 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
BCage schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 11:52:
Ik had ook problemen met het invoeren van een VIP code en had daarna een zeer verhelderend gesprek met de 'support' medewerker van Dell:

11:43:21 Agent Mohammed_Haddad
U dient zich aan te melden via bovenstaande link http://www.dell.com/learn...paigns/dell-vip-home-page
11:43:56 Klant Bas
Dat heb ik gedaan en toen kreeg ik een e-mail met 2 codes
11:44:16 Klant Bas
Toen heb ik via de link naar de VIP store een laptop in mijn mandje gedaan en de code ingevoerd
11:44:54 Agent Mohammed_Haddad
In dat geval komt u niet in aanmerking
11:45:04 Klant Bas
Ah, kunt u mij vertellen waarom niet?
11:45:49 Agent Mohammed_Haddad
Omdat uw codes niet werken
11:46:04 Klant Bas
Ja, dat snap ik :) Maar waarom werken de codes dan niet?
11:46:24 Agent Mohammed_Haddad
Omdat u blijkbaar niet in aanmerking komt
11:46:37 Klant Bas
U maakt een grapje?
11:46:46 Klant Bas
Dat is een cirkelredenering
11:46:49 Agent Mohammed_Haddad
Nee hoor
11:47:04 Klant Bas
Er is geen reden waarom de codes van iemand geweigerd worden?

Uiteindelijk was het advies om me maar opnieuw aan te melden...
Wauw. :')
Fijne sociale werkplaats daar. 8)7

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 17:15
Helemaal klaar met Dell, de berichten op het internet zijn waar. Trage levertijden, geen updates, zelf constant moeten bellen. Heb vorige week een laptop besteld met VIP code, en tot op de dag van vandaag alleen een internet referentie nummer gehad. Heb vervolgens zelf moeten uitzoeken waarom het zolang duurde en Dell heeft zonder mij op de hoogte te stellen en zonder geldige reden de order geannuleerd. (al kan ik dit niet bevestigen aangezien de order, nooit in mijn account is verschenen en dus niet is bevestigd?)

Aan mij de taak om na te gaan of ze uiteindelijk toch niet mijn creditcard zullen chargen. Ik zal in ieder geval nooit een Dell kopen in de toekomst, hoe mooi de prijzen ook mogen zijn. Ik breng mijn geld wel naar de concurrent. Mocht ik iemand blij maken met een VIP code: C8VJ5$JMF599ML, bij deze. Eigen risico..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Toevallig een ander afleveradres opgegeven dan het adres van de creditcard? Dan slaan ze namelijk volledig op tilt in Engeland bij een "verificatie" afdeling en dan wordt zonder communicatie de boel geannuleerd..in mijn geval 3 weken geleden 2 laptops besteld en betaald met cc, geannuleerd door Dell omdat er 1 ander afleveradres bijzat (via een functionaliteit die Dell site zelf aanbiedt), geld inmiddels wel gewoon afgeschreven (reservering is definitief gemaakt) en wel facturen per post ontvangen maar dus géén laptops. De prijzen zijn laag maar klantenservice kennen ze gewoon niet.

Laat maar..

• kordo777
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-01-2022
Heb de inspiron-15-3531 besteld voor €224,- inclusief 10% VIP korting.

http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-15-3531-laptop

Leuk voor school enzo.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-08 13:25
Kortingscodes kunnen niet gecombineerd worden zeker?

[ Voor 88% gewijzigd door Denniszx op 15-08-2014 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecke
  • Laatst online: 08:25
Ik ben ook een beetje klaar met Dell. Elke maand een goede VIP aanbieding staat op de site... Ik heb ze gemaild met de vraag welke is het deze maand (op de site staat alleen binnenkort). Antwoord op dit moment alleen de standaard 10%. Lekker klantvriendelijk. Ik kijk nu wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdorpers
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-09 18:10
Ik overweeg de inspiron-15-3531 aan te schaffen. Als ik een beetje teruglees in dit topic zijn jullie behoorlijk enthousiast op een paar zaken na. Maar ik heb een 2 korte vragen: is de HDD (gemakkelijk) te vervangen voor een SSD? Is de laptop stil bij normaal gebruik? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mcdorpers schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 10:25:
Ik overweeg de inspiron-15-3531 aan te schaffen. Als ik een beetje teruglees in dit topic zijn jullie behoorlijk enthousiast op een paar zaken na. Maar ik heb een 2 korte vragen: is de HDD (gemakkelijk) te vervangen voor een SSD? Is de laptop stil bij normaal gebruik? Alvast bedankt
Deze Inspiron heeft in tegenstelling tot de andere Inspiron modellen geen Sata 600 maar Sata 300. De HDD is makkelijk te vervangen. Ook ontbreekt de ethernet poort, dus alleen wifi werkt. Als je met deze consessies kan leven is het een prima laptop. Anders raad ik je de de 3542 aan of de es1 511 van Acer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 23:07
Is de VIP korting voor iedereen te gebruiken? Ook voor middelbare scholieren? Of moet je persé een school/bedrijf/instantie opgeven die contacten heeft met Dell oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:02

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Volgens mij zit er geen controle achter en kan je iets randoms invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
Klopt het dat de VIP-codes niet werken op de Inspiron 15-3000 omdat daar al 30€ korting op zit??

Hmmm op de Internet Explorer browser werkt het ineens wel...

[ Voor 25% gewijzigd door flashingst op 16-08-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadarb
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-07 15:14
sorry vraagje. kan je bij dell onder rembours bestellen en dan contant afrekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-train
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-04 17:04

F-train

to Coney Island

kordo777 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:01:
Heb de inspiron-15-3531 besteld voor €224,- inclusief 10% VIP korting.
Net ook gedaan, veel computer voor weinig geld.

Vipcodes werken goed, maar echt alleen via de speciale VIP ingang.
En zoals Mohammed van de chat al zei, dan kun je bepaalde modellen niet kopen (bv Inspiron 17" lukte niet).
Iedereen hier dank voor de adviezen, weer €25,- verdiend daardoor!

De 3531 heeft geen DVD speler, maar is er wel ruimte voor?
Heb er ergens nog eentje liggen uit m'n XPS, ga ik even zoeken.

I love the smell of Jetfuel in the morning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kordo777
mcdorpers schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 10:25:
De laptop is opvallend stil. Je hoort alleen als je jouw oor tegen de onderkant houdt. dat viel me gelijk op aangezien mijn oude Dell leek net op te stijgen wanneer ik een programma opstarte.
De HDD kan ik jou niet met zekerheid zeggen. Maar ik denk dat de meeste HDD's wel te vervangen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kordo777
F-train schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:18:
[...]

Net ook gedaan, veel computer voor weinig geld.

Vipcodes werken goed, maar echt alleen via de speciale VIP ingang.
En zoals Mohammed van de chat al zei, dan kun je bepaalde modellen niet kopen (bv Inspiron 17" lukte niet).
Iedereen hier dank voor de adviezen, weer €25,- verdiend daardoor!

De 3531 heeft geen DVD speler, maar is er wel ruimte voor?
Heb er ergens nog eentje liggen uit m'n XPS, ga ik even zoeken.
Ja ik ben er ook blij mee. Was ook een snelle levering.
Er is wel plaats voor een DVD speler. Alleen ik vermoed dat jou oude DVD speler niet zal passen. Heb ik al geprobeerd. Ik had ook een oude thuis liggen. De nieuwe zijn iets dunner dan de gewone formaat. Ik ga het niet aanschaffen, want gebruik ik toch niet. Ik had het eenmalig nodig om een aantal DVD's te branden als recovery. De Dell wordt geleverd zonder recovery DVD's. Dit ga ik oplossen door de recovery op een USB stick te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nando1991
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-05-2024
Zojuist probeerde ik de 3542 mét touchscreen te bestellen. Echter werken mijn vip-codes allebei niet. Zelfs niet via de speciale vip 'ingang'.

Geldt het niet op alle laptops of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Ja ik heb hier ook last van. Ik heb de VIP club een mail gestuurd. Zal je ook kunnen doen. Dan maken ze een offerte voor je en vervolgens wordt de korting aanvraag doorgestuurd naar iemand die daarover mag beslissen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Bovenstaand probleem had ik ook. Je moet ervoor zorgen dat je product in het werknemersmandje komt en niet in het consumenten mandje. Dit was mij gelukt door eerst het product toe te toevoegen en daarna nog een keer via VIP als ik me niet vergis. De oplossing is in ieder geval; zorg dat 'ie bovenin op werknemers staat, zie hieronder.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Pud9CS5.png

Edit: Wat een bagger site, lukt mij ook niet meer..

[ Voor 6% gewijzigd door benbaba op 23-08-2014 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TQT
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-09-2024

TQT

Voor België is er zelfs geen werknemersmandje aanwezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Codemeister
  • Laatst online: 16-09 16:26
Het lijkt enkel in Firefox te werken, tenminste het werknemersmandje verschijnt bij mij enkel in Firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:03
Op dit moment krijg je helemaal geen mailtjes van Dell meer als je je registreert voor VIP. Meer mensen last van? Heb verschillende e-mailadressen geprobeerd sinds 12:00 uur vanmiddag. Wel jammer, wilde vanmiddag een bestelling plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
Mensen die de Inspiron 15-3531 hebben gekocht; is de processor snel genoeg voor dagelijkse bezigheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:54
flashingst schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:15:
Klopt het dat de VIP-codes niet werken op de Inspiron 15-3000 omdat daar al 30€ korting op zit??

Hmmm op de Internet Explorer browser werkt het ineens wel...
Ik krijg het niet werkend. Zowel onder Firefox, Safari als Chrome. Bij jou uiteindelijk wel?
Onder Firefox krijg ik een kadertje dat mij meld dat de code reeds gebruikt is maar ik ben zeker dat ik nog maar 1 van mijn 2 codes gebruikt heb. Misschien ligt het daar aan bij mij.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-train
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-04 17:04

F-train

to Coney Island

flashingst schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 13:54:
Mensen die de Inspiron 15-3531 hebben gekocht; is de processor snel genoeg voor dagelijkse bezigheden?
Zou achteraf denk ik de iets luxere "dvd-versie" hebben gekozen.
3531 is snel genoeg, maar mist bv ook een usb 3.0 poortje.
Voor €45,- meer een dvd brander, usb3.0 en een iets rappere processor.

Maar ja, €225,- voor een complete laptop...

I love the smell of Jetfuel in the morning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 21:15
MaZeLe schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 16:27:
Op dit moment krijg je helemaal geen mailtjes van Dell meer als je je registreert voor VIP. Meer mensen last van? Heb verschillende e-mailadressen geprobeerd sinds 12:00 uur vanmiddag. Wel jammer, wilde vanmiddag een bestelling plaatsen.
Ik heb hier ook last van, wil een Alienware 17" bestellen, maar krijg geen bevestigingsmail van Dell VIP, dus ook nog geen 10% coupon. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-09 19:31
Hier ook last van krijg maar geen mail met VIP codes!
Verschillende mail adressen gebruikt bedrijf/student.
Denk iemand op vakantie :(

Wil een laptop bestellen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
*knip*

[ Voor 90% gewijzigd door Perkouw op 27-08-2014 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt mij ook niet om een VIP code te ontvangen vanuit Dell. Ik heb me zowel als werknemer als student ingeschreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
Brrr strenge moderatie hier, jammer dat er in dit soort gevallen geen uitzondering wordt gemaakt.

Maar goed, omdat het nuttige deel van mijn reactie ook is weggemod: ik krijg niets binnen, ook niet bij werknemer of student. VIP in Duitsland, Engeland en Belgie doet het wel en ik krijg ook een code, maar die werken weer niet op het Nederlandse systeem. Dell zelf snapt er niets van, via Twitter al twee dagen in gesprek maar ze snappen nog steeds niet waar het om gaat.

Verwijderd

Dit schiet nog niet echt op. Zojuist ook nog maar een mail verstuurd richting Dell.

U referentienummer voor deze chatsessie is: 4805851
Tijd Details
08/28/2014 08:18:52AM Zitting die met Agent is begonnen (Mahmoud Rida)
08/28/2014 08:18:52AM "Goedemorgen, ik heb middels de VIP Club een discount code aangevraagd. Tot op heden heb ik hier geen reactie op ontvangen...wanneer kan ik deze verwachten? Ik wil namelijk zsm een bestelling plaatsen. Hartelijk dank voor uw reactie. "
Momentje geduld aub, ik neem uw vraag eventjes door , trouwens Komt u uit nederland of belgie?
08/28/2014 08:19:44AM : "Nederland"
08/28/2014 08:19:53AM Agent (Mahmoud Rida): "wat wilt u bestelen aub ?"
08/28/2014 08:20:24AM : "ik wil niets stelen :-)"
08/28/2014 08:21:01AM : "Een Inspiron Desktop 3000"
08/28/2014 08:21:17AM Agent (Mahmoud Rida): "oke ;-) dus u kunt gewoon opnieuwe u anvraag doen voor een korting code"
08/28/2014 08:21:38AM Agent (Mahmoud Rida): "VIP registratie NL: U dient via de VIP pagina te registreren. U krijgt dan kortingscodes toegestuurd op uw email adres als u in aanmerking komt voor korting. Die kunt u dan gebruiken om via de VIP website te bestellen. http://www.dell.com/learn/nl/nl/nle"
&nbsp pp1/campaigns/dell-vip-home-page?
08/28/2014 08:22:44AM : "Maar dit heb ik al twee keer gedaan zonder resultaat...."
08/28/2014 08:22:46AM : ":-("
08/28/2014 08:23:31AM Agent (Mahmoud Rida): "neemt u mij niet kwalijk,Ik ben een sales adviseur,Wij helpen u graag met uw keuze en bepaalde technische zaken.Andere vragen kunt u gerust versturen naar onze hoofdkantoor of klantendienst. dan moet u wel de klant servcie bellen aub , BE Phone: 0271"
&nbsp 1 95 88. NL Phone: 020 674 48 73

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 21:15
Kansloos zeg, zo lastig kan het toch niet zijn? Het zou me niet verbazen als het iets simpels is als het niet kunnen verbinden naar een SMTP server o.i.d.

Maar niemand kijkt ernaar, aangezien de frontline van Dell (chat, telefoon) de moeite niet neemt om het kenbaar te maken intern.

• alvarfnl
  • Laatst online: 02-02-2022
Vandaag ook geprobeerd om een VIP code te krijgen. Dus heb ik mijn zoon geregistreerd om daarna een Dell laptop te bestellen voor zijn studie. Maar helaas ook wij hebben geen VIP code ontvangen.

• TFDev
Heb je wel een voorkeur aangegeven bij die "checkboxes" onderaan? Minimaal 1 aankruisen is codes ontvangen (zo was het bij mij iig).

Ik wil nu alleen voor mijn broertje nog een laptop bestellen, maar denk maar niet dat ik dit voor elkaar krijg.....

• alvarfnl
  • Laatst online: 02-02-2022
TFDev schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 22:34:
Heb je wel een voorkeur aangegeven bij die "checkboxes" onderaan? Minimaal 1 aankruisen is codes ontvangen (zo was het bij mij iig).

Ik wil nu alleen voor mijn broertje nog een laptop bestellen, maar denk maar niet dat ik dit voor elkaar krijg.....
Yeap, drie "checkboxes" aangeklikt en uiteraard alle verplichte velden ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Oh das vreemd dan...

Ondertussen wel de i5 inspiron 3000 kunnen bestellen voor 430 inc verzenden :) Broertje ook weer blij.
Pagina: 1 ... 36 ... 53 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!

GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.

Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.

Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.