Ik heb juist het zelfde probleem bij Dell Belgie, wilde graag een inspiron 3000 desktop bestellen met de 10% korting.
Ik heb nog een aantal VIP codes over.
Er is er eentje gebruikt maar weet niet welke. Je kan het maar proberen natuurlijk:
Succes ermee.
Gr. Hans
Er is er eentje gebruikt maar weet niet welke. Je kan het maar proberen natuurlijk:
- VV2?WCHFX5DMW6
- 8Q971?X6C1QV32
- 1XGTXF9JD?P8S$
- Z$2RTX15K875C3
- 71DH36CRW8P11P
- 7NF24?B2GT50L$
Succes ermee.
Gr. Hans
@Spasta, misschien even een [membersonly] UBB gebruiken?
Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer
Dank je Hans. Heb die laatste meegenomen.Spasta schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:31:
Ik heb nog een aantal VIP codes over.
Nou bij mij ook niet. Vanmiddag van alles geprobeerd, uiteindelijk maar een chat sessie geopend met Dell. Heb nu een offerte per email ontvangen met de 10% VIP discount :-)
Je post in het verkeerder topic.Tallguy schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:57:
Wijncheque twv €25,-- bij de Wijnbeurs bij bestelling van minimaal 12 flessen wijn:
BBQ326
geldig tot 1-10-2014
*knip* lees de topicwaarschuwing onderaan.
[ Voor 85% gewijzigd door gambieter op 30-08-2014 20:36 ]
Verwijderd
Even een mail sturen naar Dell_EMEA_VIP@dell.com en ik had binnen 10 minuten mijn VIP codes binnen. :-)
en wat zet je in zo een mail? Kan iedereen die VIP-korting krijgen dan?
Ik heb ook een 10% vip voucher ontvangen per e-mail, na het sturen van een e-mail.
Gewoon in het engels sturen dat de VIP registration niet werkt en dat je een voucher wil hebben om iets te bestellen.
Gewoon in het engels sturen dat de VIP registration niet werkt en dat je een voucher wil hebben om iets te bestellen.
Ik kreeg gisteravond een tweet van dell support. Ze vroegen mij om te testen of het probleem nog steeds aanwezig was. Zojuist heb ik het geprobeerd, het werkt weer!
@MaZeLe: heb je nog iets speciaals moeten doen hiervoor? En welk product heb je aangeschaft? Mij lukt het niet iig. Chatlog:

edit:
2 nieuwe codes gehad na een mailtje naar het eerder genoemde mailadres. Hiermee werkt het wel!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| oZy Initiële vraag/opmerking: Probleem om VIP korting toe te passen op mandje Systeem U wordt nu doorverbonden met een medewerker. Hartelijk dank voor uw gebruik van Dell Chat. Systeem Verbonden met Mohammed_Haddad Mohammed_Haddad Welkom weer oZy hallo Mohammed. Ik heb eerder dit jaar geregistreerd voor het VIP programma en 2 kortingcodes ontvangen. Hiervan probeer ik er nu een toe te passen op mijn mandje maar ik krijg de melding "De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie". Het detail venster opent wel maar blijft volledig leeg. oZy De url van het detail venster is: http://ecomm.euro.dell.com/dellstore/PopUps/popup_discount_details.aspx?campitem_id=435932 Mohammed_Haddad Welk product bent u aan het bestellen? Mohammed_Haddad Welk product bent u aan het bestellen? Mohammed_Haddad $ oZy inspiron 15 3542 Mohammed_Haddad Uw bestelling dient u via bovenstaande link uit te voeren Mohammed_Haddad http://www.dell.com/nl/p/inspiron-15-3542-laptop/pd.aspx?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs&~ck=mn oZy De url van mijn mandje is http://ecomm.euro.dell.com/dellstore/basket.aspx?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs&itemtype=CFG Mohammed_Haddad Graag via mijn link bestellen Mohammed_Haddad http://www.dell.com/nl/p/inspiron-15-3542-laptop/pd.aspx?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs&~ck=mn oZy huidige mandje leegmaken? Mohammed_Haddad Opnieuw bestellen aub oZy zelfde resultaat oZy ik heb mijn mandje leeggemaakt, browser gesloten, op de link geklikt, "koop nu", "verder naar kassa" en vervolgens in het mandje zelfde melding sessie beeindigd |

edit:
2 nieuwe codes gehad na een mailtje naar het eerder genoemde mailadres. Hiermee werkt het wel!
Is het normaal dat ik als student ook gewoon VIP korting kan aanvragen?
Had verwacht dat ik een bedrijfsnaam moest gaan opgeven, maar na alles na waarheid te hebben ingevuld als student heb ik opeens ook 2 kortingscodes?
Of loop ik dadelijk tegen de lamp aan met bestellen?
Had verwacht dat ik een bedrijfsnaam moest gaan opgeven, maar na alles na waarheid te hebben ingevuld als student heb ik opeens ook 2 kortingscodes?
Of loop ik dadelijk tegen de lamp aan met bestellen?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik wilde een Alienware 17 bestellen hiervoor had ik een VIP kortingscode van 10% maar nu vervalt de standaart korting van 150 euro. Dan haal je er dus amper winst uit. Ik dacht namelijk dat die gewoon bij elkaar gingen net als altijd?
Nickname KasPlantje.
Ja dat kan. Tijdens het bestellen dien je een bedrijfsnaam op te geven (=Uni). Twee kortingscodes ontvangen is normaal.Jeroenneman schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 21:37:
Is het normaal dat ik als student ook gewoon VIP korting kan aanvragen?
Warbivoor
De standaard VIP codes (student of werknemer) zijn 10%. Ik kreeg 2 codes in mijn email. Ik heb mij als werknemer ingeschreven.
Nu kan ik NIET 2x 10% pakken, wel 1x 10%.
Welke codes gaan samen met de student of werknemer codes?
En hoe kom ik aan die andee codes?
p.s. dat gesprek met Rida is echt kansloos
twee keer 10% is niet mogelijk....in het verleden wel...maar ook dieVIP codes zijn nu verlopen dus helaas kun je maar 1 VIP code gebruiken...ik heb destijds nog twee laptops gekocht met 20% kortingTuffScout schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:10:
De standaard VIP codes (student of werknemer) zijn 10%. Ik kreeg 2 codes in mijn email. Ik heb mij als werknemer ingeschreven.
In het verleden wel? betekend dit dat het voor nu definitief over is, of zou er weer iets komen met kerst of oudjaar etc?
En staan ze dan op de website of in dat Dell krantje (krantje ontvang ik al jaren niet meer).
En staan ze dan op de website of in dat Dell krantje (krantje ontvang ik al jaren niet meer).
Ik heb inmiddels ook een SSD(MX100 256GB) en HDD Caddy met de originele 500GB erin zitten. De HDD Caddy heb ik bij banggood gekocht voor 8,09 (verzending via UK). Ik had het binnen een paar dagen binnen en het past er goed in. Ik kreeg er nog een schroevendraaiertje bij. Ik maakte me eerst wel zorgen of het wel zou gaan passen of niet, maar het past perfect. Windows 8 geïnstalleerd via de handleiding. Het start heerlijk snel op met de SSD. Zeer tevreden over de aankoop!SuperKneus schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 08:25:
[...]
De hdd caddy past goed. Alleen zit het afdek plaatje een stuk dieper en is de zijkant van de laptop dan niet strak meer. Ik heb dus het kapje van de dvd drive op de hdd caddy geplaatst en dit ziet er een stuk beter uit.
De ssd is echt super snel, opstarten gaat bijna sneller dan de laptop uit slaapstand halen.
Misschien als tip voor de twijfelaars. de 3531 is nu in de aanbieding voor €219 ipv 249. Kortingcode 10% werkt ook nu. Heb hem zojuist besteld voor 197,14
(wel 10 minuten met klantenservice gebeld om mijn order van de 15de te annuleren omdat hij toen niet in de aanbieding was..)
(wel 10 minuten met klantenservice gebeld om mijn order van de 15de te annuleren omdat hij toen niet in de aanbieding was..)
Ook de 3531 besteld voor 197,14 . Aanbieding geldt nog 11 uur lang.
(Benieuwd wat er nog meer als deals komen deze week, eigenlijk wil ik een Ultrabook, maar dan ook voor een bodemprijsje).
Mijn oude VIP code waren verlopen. Mail naar Dell_EMEA_VIP@dell.com met de vraag om nieuwe codes gaf me in 6 minuten twee nieuwe codes. Dat is snel!
Update: Donderdag in de lunchpauze besteld, en vrijdagmiddag afgeleverd, dus in 1 dag.
En best een aardig laptopje, of eigenlijk een groot netbookje:
Stil, lange accuduur, beetje traag, maar prima om te surfen
Bedankt voor het melden.
(Benieuwd wat er nog meer als deals komen deze week, eigenlijk wil ik een Ultrabook, maar dan ook voor een bodemprijsje).
Mijn oude VIP code waren verlopen. Mail naar Dell_EMEA_VIP@dell.com met de vraag om nieuwe codes gaf me in 6 minuten twee nieuwe codes. Dat is snel!
Update: Donderdag in de lunchpauze besteld, en vrijdagmiddag afgeleverd, dus in 1 dag.
En best een aardig laptopje, of eigenlijk een groot netbookje:
Stil, lange accuduur, beetje traag, maar prima om te surfen
[ Voor 30% gewijzigd door weerstand op 19-09-2014 21:29 ]
Ook de 3531 besteld en vandaag ontvangen.
Op de doos staat dat een DVD-drive included is.
Dat is helaas niet het geval. Wel een koopje natuurlijk.
Op de doos staat dat een DVD-drive included is.
Dat is helaas niet het geval. Wel een koopje natuurlijk.
Ik kan die uitleg niet vinden...SuperKneus schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:59:
[...]
Kijk even in het BBG budget laptop. Ik heb daar een hele uitleg geschreven.
Laat maar..
Twee weken geleden heb ik de 3542 gekocht met Touchscreen, echter ben ik toch op zoek naar een groter scherm.
Dus mocht iemand interesse hebben in zo'n laptop. Je kan hem overnemen voor 360 euro. (normaal: 429 euro, met vipkorting 386 euro). Scheelt toch.
Dus mocht iemand interesse hebben in zo'n laptop. Je kan hem overnemen voor 360 euro. (normaal: 429 euro, met vipkorting 386 euro). Scheelt toch.
[ Voor 16% gewijzigd door Nando1991 op 19-09-2014 15:25 ]
Heeft iemand nog heel toevallig een kortingscode over die ik kan gebruiken
, ik heb ze gemaild maar heb nog geen respons en de aanbieding loopt bijna af
iemand enig idee wat de verzendkosten zijn van een laptop ? ik zoek op de site maar kan het niet zo snel vinden..
Dit is niet echt het topic daarvoor maar er worden volgens mij geen verzendkosten gerekend bij levering van laptops. Ik zag die bij mijn XPS15 er in ieder geval niet bij staan.houtwurm schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:23:
iemand enig idee wat de verzendkosten zijn van een laptop ? ik zoek op de site maar kan het niet zo snel vinden..
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
excuus.. verkeerd dus.. ik dacht misschien zijn daar wel waardebonnen van in omloop.. vandaar hier.. Ik heb wel VIP codes voor 10% korting, maar vond dus niet zo snel andere waardebonnen ..
Dank
Dank
L2XFDQPRT1RTV8XXI schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:24:
Heeft iemand nog heel toevallig een kortingscode over die ik kan gebruiken, ik heb ze gemaild maar heb nog geen respons en de aanbieding loopt bijna af
Alleen voor XXI
VIP code:
L2XFDQPRT1RTV8
Gebruikt! THKZ
Moest alleen een bedrijfsnaam invullen waar ik werkte
ivm gebruikte code
L2XFDQPRT1RTV8
Gebruikt! THKZ
Moest alleen een bedrijfsnaam invullen waar ik werkte
Je krijgt nu ook 7% korting op Inspiron laptops met de code LSV524DS23ST01
Alleen werkt hij volgens mij niet naast de 10% VIP Korting.
Of lukt dat iemand wel?
Alleen werkt hij volgens mij niet naast de 10% VIP Korting.
Of lukt dat iemand wel?
Naast mailen voor VIP codes kan je ook een formulier gebruiken 
http://www.dell.com/learn...-home-page#campaignTabs-1
Onderin "ik ben mijn VIP codes kwijt"
Na invullen binnen een uur ook codes.
Of je schrijft je in onder tab 4, dan student, en je hebt binnen 2 minuten een email met codes
http://www.dell.com/learn...-home-page#campaignTabs-1
Onderin "ik ben mijn VIP codes kwijt"
Na invullen binnen een uur ook codes.
Of je schrijft je in onder tab 4, dan student, en je hebt binnen 2 minuten een email met codes
[ Voor 18% gewijzigd door Source90 op 30-09-2014 12:08 ]
Ik zit ook een beetje te kijken naar die kortingen ivm mijn interesse in een U2713HM monitor maar die kost op de Dell-site 773 euro, terwijl hij op tweakers in de prijslijst staat van 480-580 euro.
edit: en er komt nog 22 euro leveringskosten bij via dell.com
Hoe zit dat nou? Er koopt toch niemand een Dellmonitor via dell.com als die in alle webshops minimaal 200 euro goedkoper is?
Ik kan proberen zo'n VIP code te krijgen maar dan ben ik nog steeds veel duurder uit
edit: ik heb twee codes via de studentenmethode en dan is de goedkoper, maar nog steeds te duur
edit: en er komt nog 22 euro leveringskosten bij via dell.com
Hoe zit dat nou? Er koopt toch niemand een Dellmonitor via dell.com als die in alle webshops minimaal 200 euro goedkoper is?
Ik kan proberen zo'n VIP code te krijgen maar dan ben ik nog steeds veel duurder uit
edit: ik heb twee codes via de studentenmethode en dan is de goedkoper, maar nog steeds te duur
[ Voor 16% gewijzigd door Stefke op 03-10-2014 10:11 ]
Via dell zit er vaak 3 jaar NBD garantie op de schermen als je ze daar koopt, via een andere webshop kun je hem opsturen en afwachten.
bij jouw type staat:
Belangrijkste kenmerken
3 jaar technische en servicesupport van Dell
Een vervangend apparaat wordt de volgende werkdag geleverd (indien nodig)
bij jouw type staat:
Belangrijkste kenmerken
3 jaar technische en servicesupport van Dell
Een vervangend apparaat wordt de volgende werkdag geleverd (indien nodig)
[ Voor 39% gewijzigd door MrDrako op 07-10-2014 13:18 ]
Kan iemand mij vertellen of de laptop met touchscreen lichter is dan zonder? Lijkt me stug dat die met namelijk lichter is. Dit staat namelijk bij de 15inch inspirion:
Geen touchscreen
Hoogte: 25,6 mm/381,4 mm/267,6 mm
Vanaf 2,4 kg
Aanraakscherm
Hoogte: 26,6 mm/381,4 mm/267,6 mm
Vanaf 2,16 kg
Maar bij de 17 inch staat dit weer vermeld:
Geen touchscreen
Hoogte: 28,4 mm (1,1 inch) / Breedte: 414,3 mm (16,2 inch) / Diepte: 285,7 mm (10,6 inch)
Vanaf 3,00 kg
Touchscreen
Hoogte: 29,6 mm (1,2 inch) / Breedte: 414,3 mm (16,2 inch) / Diepte: 285,7 mm (10,6 inch)
Vanaf 3,30 kg
Heb ook al de Dell chat opgestart, maar niemand reageert
Geen touchscreen
Hoogte: 25,6 mm/381,4 mm/267,6 mm
Vanaf 2,4 kg
Aanraakscherm
Hoogte: 26,6 mm/381,4 mm/267,6 mm
Vanaf 2,16 kg
Maar bij de 17 inch staat dit weer vermeld:
Geen touchscreen
Hoogte: 28,4 mm (1,1 inch) / Breedte: 414,3 mm (16,2 inch) / Diepte: 285,7 mm (10,6 inch)
Vanaf 3,00 kg
Touchscreen
Hoogte: 29,6 mm (1,2 inch) / Breedte: 414,3 mm (16,2 inch) / Diepte: 285,7 mm (10,6 inch)
Vanaf 3,30 kg
Heb ook al de Dell chat opgestart, maar niemand reageert
Ik zat op het moment een beetje rond te kijken op de site van Dell, en ik zag de volgende pop-up boven in mijn scherm:
Geen idee of de code een aantal keer bruikbaar is oid. Ik zag hem alleen in mijn beeld verschijnen en ik dacht 'laat ik m maar ff delen :)'10% korting op Inspiron & XPS met couponcode D2T1LBJMG?XTFJ. Geldig t/m 15.10.2014.
klopt heb ik vandaag gebruikt (was geldig tot en met vandaag) helaas kon er geen vip korting overheen.JST94 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:13:
Ik zat op het moment een beetje rond te kijken op de site van Dell, en ik zag de volgende pop-up boven in mijn scherm:
[...]
Geen idee of de code een aantal keer bruikbaar is oid. Ik zag hem alleen in mijn beeld verschijnen en ik dacht 'laat ik m maar ff delen :)'
Verwijderd
10% korting op Inspiron en XPS-notebooks en desktops.JST94 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:13:
[...]
Geen idee of de code een aantal keer bruikbaar is oid. Ik zag hem alleen in mijn beeld verschijnen en ik dacht 'laat ik m maar ff delen :)'
Vervalt zaterdag 18 oktober 2014
Is nog geldig
Ik heb zonet dankzij de tips in dit topic even de Inspiron 15 3531 besteld voor 197,11
daar kunnen we natuurlijk nooit een buil aan vallen voor dat geld.
thx!
EDIT: nu hopen dat het daar goed gaat, 2 adressen ingevuld, 1 lever adres en 1 facturatieadres... *zucht*
daar kunnen we natuurlijk nooit een buil aan vallen voor dat geld.
thx!
EDIT: nu hopen dat het daar goed gaat, 2 adressen ingevuld, 1 lever adres en 1 facturatieadres... *zucht*
[ Voor 25% gewijzigd door MartijnAbel op 21-10-2014 17:29 ]
Verwijderd
Dell Inspiron 15 3531 voor 197 euro aangeschaft. Wat een laptop voor dat geld! Mijn verwachtingen waren erg laag, maar die zijn ruimschoots overtroffen. Als je een laptop zoekt die stil is met prima batterijduur waarmee je kunt internetten: dit is 'm. Niet voor te stellen dat Dell hier nog winst op maakt.
Verwijderd
Die 3531 kan nu aangeschaft worden voor 199 euro.
Er zit op dit moment standaard 50 euro korting op.
Er zit op dit moment standaard 50 euro korting op.
Hallo allemaal,
Een tijd gelden (2011) heb ik met behulp van dit forum een Dell XPS 15 laptop besteld. Ik had toen codes van dit forum van een bepaald percentage en een code die ervoor zorgde dat er nog eens 60 euro van de prijs af ging.
In de startpost lees ik nu dat er het e.e.a geregeld kan worden mer de VIP / EPP truc. Ik heb me aangemeld als VIP, en krijg inderdaad twee 10% kortingscodes. Daarvan kan ik er één invullen. Ik lees echter dat er ook mensen zijn die 2 maal een 10% code kunnen invullen (een nieuwe en een oude). Of een 10% code en een code waarmee er een vast bedrag van de prijs af gaat. Daarna heb ik dit hele topic afgespeurd en vanalles geprobeerd, maar ik kom er niet helemaal wijs uit, vandaar deze post.
De laptop waar het om gaat is de Inspiron 5000, het liefst met i7, voor 699.
*knip*
Is er iemand die mij hiermee kan en wil helpen? Ik zou het zeer op prijs stellen!
Alvast hartelijk bedankt!
Groetjes,
Robbert
Een tijd gelden (2011) heb ik met behulp van dit forum een Dell XPS 15 laptop besteld. Ik had toen codes van dit forum van een bepaald percentage en een code die ervoor zorgde dat er nog eens 60 euro van de prijs af ging.
In de startpost lees ik nu dat er het e.e.a geregeld kan worden mer de VIP / EPP truc. Ik heb me aangemeld als VIP, en krijg inderdaad twee 10% kortingscodes. Daarvan kan ik er één invullen. Ik lees echter dat er ook mensen zijn die 2 maal een 10% code kunnen invullen (een nieuwe en een oude). Of een 10% code en een code waarmee er een vast bedrag van de prijs af gaat. Daarna heb ik dit hele topic afgespeurd en vanalles geprobeerd, maar ik kom er niet helemaal wijs uit, vandaar deze post.
*knip*
Is er iemand die mij hiermee kan en wil helpen? Ik zou het zeer op prijs stellen!
Groetjes,
Robbert
[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 26-10-2014 21:03 ]
Verwijderd
Dit kon een bepaalde periode alleen door een combinatie van een oude en nieuwe 10% code. Inmiddels werkt deze truc niet meer (alle oude codes zijn op of verlopen).hero0516 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 20:49:
Hallo allemaal,
[Mbr]*knip*[/]
Groetjes,
Robbert
De kortingen die dell nu geeft zijn goed genoeg.
Je kan nu de Dell 3531 kopen voor 179 euro (inclusief 10% vipkorting)
. Alleen twijfel ik nog aangezien de huidige asus (k61ic) het nog doet... (alleen als de gpu te erg wordt belast dan loopt de laptop vast). Zal waarschijnlijk geen verschil in performance merken aangezien ik toch geen spellen speel.
Zelfs een Intel Nuc met Kingston 4GB en een500GB Seagate harde schijf kost meer
Zou iemand kunnen kijken of xbmc redelijk loopt op de 3531? Kan het dan altijd als mediaspeler gebruiken
.
Zelfs een Intel Nuc met Kingston 4GB en een500GB Seagate harde schijf kost meer

Zou iemand kunnen kijken of xbmc redelijk loopt op de 3531? Kan het dan altijd als mediaspeler gebruiken
Ik zoek een laptop voor tekstverwerken, internetten etc. Hij wordt gebruikt icm de studie. Geen spelletjes oid. Is de 3531 dan goed genoeg of kan ik beter een stapje hoger met de 3542 (met i3 processor). Het is de bedoeling dat ik dan een SSD (Samsung 840 EVO 120GB) erin zet. Past deze SSD in beide laptops?
edit: oeps verkeerde topic, hoort meer thuis in de LBBG denk ik
Yep, dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies
Yep, dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies
[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 27-10-2014 13:29 ]
Bedankt voor je reactie! Begrijp ik het dan goed dat er nog maar één code ingevuld kan worden? En kan dit alleen via het VIP kanaal?Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 00:36:
[...]
Dit kon een bepaalde periode alleen door een combinatie van een oude en nieuwe 10% code. Inmiddels werkt deze truc niet meer (alle oude codes zijn op of verlopen).
De kortingen die dell nu geeft zijn goed genoeg.
En welke codes zijn er dan verkrijgbaar, 5, 10, 15 %?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Robbert
Goedemiddag,
Gisteren deze laptop bested.
Het is een smart selection en hij kost 430 euro in plaats van 500.
Nu lees ik dus net het verhaal over de VIP codes en heb de klantenservice even gebeld.
Ze vertelden mij dat er per artikel maar 1 keer korting op kan zitten en niet boven op de 70 euro korting die ik al krijg nogmaals 10% vip korting.
Als ik de laptop aan mn winkelwagen toevoeg en het de kortingscode invul wordt deze wel gewoon geaccepteerd.
Klantenservice zei dat de order wel ingeschoten wordt maar bij controle door Dell geweigerd wordt ivm meer dan 1 keer korting.
Wie heeft hier ervaring mee, voordat ik mn order annuleer en een nieuwe inschiet met de kortingscode?
Gisteren deze laptop bested.
Het is een smart selection en hij kost 430 euro in plaats van 500.
Nu lees ik dus net het verhaal over de VIP codes en heb de klantenservice even gebeld.
Ze vertelden mij dat er per artikel maar 1 keer korting op kan zitten en niet boven op de 70 euro korting die ik al krijg nogmaals 10% vip korting.
Als ik de laptop aan mn winkelwagen toevoeg en het de kortingscode invul wordt deze wel gewoon geaccepteerd.
Klantenservice zei dat de order wel ingeschoten wordt maar bij controle door Dell geweigerd wordt ivm meer dan 1 keer korting.
Wie heeft hier ervaring mee, voordat ik mn order annuleer en een nieuwe inschiet met de kortingscode?
Pizza!
Onzin, die zogenaamde smart selections worden met vip korting gewoon verwerkt en geleverd.
Dus snel annuleren en opnieuw bestellen.
Verwijderd
Ik heb zelf de 3542, maar als ik opnieuw mocht kiezen was ik misschien voor de 3531 gegaan. Deze heeft een betere batterijduur. Houd er wel rekening mee dat de 3531 geen Sata 3 heeft maar sata 2. Ook heeft de 3531 geen ethernet en bluetooth. Optisch station weet ik niet, maar deze zat wel in de 3542.SX-Superfly schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:59:
Ik zoek een laptop voor tekstverwerken, internetten etc. Hij wordt gebruikt icm de studie. Geen spelletjes oid. Is de 3531 dan goed genoeg of kan ik beter een stapje hoger met de 3542 (met i3 processor). Het is de bedoeling dat ik dan een SSD (Samsung 840 EVO 120GB) erin zet. Past deze SSD in beide laptops?
[mbr]Yep, dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies[/]
Ok bedankt, annulering gedaan.Dav1d schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:15:
Onzin, die zogenaamde smart selections worden met vip korting gewoon verwerkt en geleverd.
Toch vreemd dat ze iDeal betalingen niet gelijk kunnen uitleveren ondanks dat het een smartdeal is.
Vanavond maar met de creditcard een nieuwe bestelling doen
Pizza!
heb dat ook geprobeerd en de aanwijzingen die in de start topic staan gevolgd maar hij vertikt het om in me vip mandje te gooien,Exor schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 01:02:
Je kan nu de Dell 3531 kopen voor 179 euro (inclusief 10% vipkorting) ....
hij gooit hem steeds in me consumer mandje
opgelost door alle cookies te verwijderen
[ Voor 6% gewijzigd door TRaSH op 27-10-2014 18:10 . Reden: oplossing gevonden ]
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Aanbieding : 5% korting met coupon code W55DCSHPMDHB28, geldig tot 31-12-2014
Dit stond in de krant (Metro) bij een aanbieding van de XPS12 (dell.be). Aan ieder die het wilt om het ook op andere laptops te proberen, kan zeker zo zijn.
Aanbieding : 3% korting met coupon code 1JDTX5SRZK2C3N, geldig tot 31-12-2014
Op de inspiron 13 7000 reeks. (ook uit de krant)
Dit stond in de krant (Metro) bij een aanbieding van de XPS12 (dell.be). Aan ieder die het wilt om het ook op andere laptops te proberen, kan zeker zo zijn.
Aanbieding : 3% korting met coupon code 1JDTX5SRZK2C3N, geldig tot 31-12-2014
Op de inspiron 13 7000 reeks. (ook uit de krant)
[ Voor 21% gewijzigd door Yohsoog op 28-10-2014 13:16 ]
Voor een kennis ook een DELL 3531 euro besteld voor 179 euro, tot vanavond gratis verzenden dus helemaal ideaal.
ik had hem maandag besteld en woensdag ochtend stond UPS voor de deur.
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Ik zie dat de 3531 niet meer beschikbaar is voor €199
Raar, stond toch echt tot en met vandaag geldig die actie voor alle laptops, alle goede aanbiedingen zijn eigenlijk verdwenen. Gratis verzending zou gister aflopen maar dat gaat gewoon door!
Naar mijn weten wordt die gratis verzending elke week bijna vernieuwd. Je moet daar dus sowieso vaak niet op letten.L30p4rd1 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:46:
Raar, stond toch echt tot en met vandaag geldig die actie voor alle laptops, alle goede aanbiedingen zijn eigenlijk verdwenen. Gratis verzending zou gister aflopen maar dat gaat gewoon door!
Is daar nog een screenshot van wellicht? Zou ook graag een 3531 willen bestellen inclusief de € 50 korting..L30p4rd1 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:46:
Laat maar..
Ze zijn idd weg. Gisteren optijd mijn laptop besteld dan!
Wellicht liep de actie te goed?
Wellicht liep de actie te goed?
[ Voor 23% gewijzigd door ludipudi op 31-10-2014 13:25 ]
De Dell acties liepen maar t/m 30 oktober! Dit zag ik toen ergens staan, na een paar keer klikken geloof ik. Vandaar dat deze niet meer voor die prijzen te vinden zijn. Gratis verzending is wel verlengd. Waarschijnlijk komen er rond de kerst wel weer acties!
[ Voor 14% gewijzigd door Nando1991 op 04-11-2014 01:37 ]
7% korting op Inspiron met couponcode Z1H7KVWFM12Q41. Geldig t/m 12 Nov. 2014. Koop nu
Is deze code te combineren met de nieuwe VIP-codes?JP-tjuh schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:17:
7% korting op Inspiron met couponcode Z1H7KVWFM12Q41. Geldig t/m 12 Nov. 2014. Koop nu
€150 korting op XPS met couponcode M0HVSCBZ03N$2Z. Geldig t/m 19 Nov. 2014.
Hallo, ik heb mij gister aan de eind van de middag aangemeld voor se vip-club. De desbetreffende codes heb ik gekregen, maar. De codes waren geldig tot 1 augustus dit jaar. Nu is het zo dat ik een xps 15 wil bestellen en dan zou het wel heerlijk zijn om daar 10% korting op te hebben. Is er misschien iemand die er nog eentje over heeft waar ik dan gebruik van kunnen maken?
Ik heb al contact gezocht via de mail met de servicedesk, maar hier heb ik nog niks van vernomen en heb vandaag tussendoor weinig tijd gehad om een nette mail te sturen gehad.
M.v.g. C
Ik heb al contact gezocht via de mail met de servicedesk, maar hier heb ik nog niks van vernomen en heb vandaag tussendoor weinig tijd gehad om een nette mail te sturen gehad.
M.v.g. C
De 3531 kost momenteel 249 euro. Zijn er momenteel nog kortingscodes die voor deze laptop gebruikt kunnen worden, naast de 7% code?
Wat trouwens erg gek is: ik kan me momenteel niet aanmelden voor mailinglists van Dell. Als ik in mijn account klik op Inschrijven/abonneren of Mijn abonnementen/voorkeuren beheren dan kom ik telkens op de afmeldpagina...
Wat trouwens erg gek is: ik kan me momenteel niet aanmelden voor mailinglists van Dell. Als ik in mijn account klik op Inschrijven/abonneren of Mijn abonnementen/voorkeuren beheren dan kom ik telkens op de afmeldpagina...
[ Voor 53% gewijzigd door musicfreak op 15-11-2014 10:12 ]
Er wordt op dit moment 30 euro korting gegeven op de Inspiron 3000 met i3: http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-15-3542-laptop
Zijn er nog andere kortingscodes die hiermee compatibel zijn? De 7% code werkt in ieder geval niet.
Zijn er nog andere kortingscodes die hiermee compatibel zijn? De 7% code werkt in ieder geval niet.
Om 23:00 op woensdag 19 november werkte deze code niet meer. Dell geeft niet thuis.jayjay2 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:06:
€150 korting op XPS met couponcode M0HVSCBZ03N$2Z. Geldig t/m 19 Nov. 2014.
Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.
Ja, kon zelfs al niet meer vanaf 22.30uur ; via chat gaf Dell aan de klantenservice te bereiken , waarop je op die pagina weer naar de chat werd verwezen, goede service !drernie schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 11:39:
[...]
Om 23:00 op woensdag 19 november werkte deze code niet meer. Dell geeft niet thuis.
Was echt een prachtig systeem voor €799: i7-4790, 32 GB

Nu veel mindere specs voor €949
Slechte service van Dell, 19 november is volgens mij t/m 00.00uur
[ Voor 39% gewijzigd door Opazo op 26-11-2014 22:59 ]
Ik kreeg deze mail:
15% off on all XPS Range
XPS 18, Thin and light portable all-in-one features 4th Gen Intel Core processor, Windows 8.1 and an 18.4" Full HD touch display
15% off with VIP Club
Offer ends 22/12/2014
Shop Now
Use this code at checkout
15% off on all XPS Range
XPS 18, Thin and light portable all-in-one features 4th Gen Intel Core processor, Windows 8.1 and an 18.4" Full HD touch display
15% off with VIP Club
Offer ends 22/12/2014
Shop Now
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Bedanktwourk schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:12:
Ik kreeg deze mail:
15% off on all XPS Range
15% off with VIP Club
Offer ends 22/12/2014
Shop Now
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Het is mij nog niet gelukt om deze korting te combineren met een vip kortingscode, iemand anders wel?Opazo schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:22:
12% korting op Inspiron, XPS & Alienware met couponcode D5XDBP9165?$W?. Geldig t/m 01 Dec. 2014.
mij ook niet mocht iemand het wel lukken hoor ik het graagsikkel schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 10:31:
[...]
Het is mij nog niet gelukt om deze korting te combineren met een vip kortingscode, iemand anders wel?
Op Dell.nl krijg ik een waardebon foutwourk schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:12:
Ik kreeg deze mail:
15% off on all XPS Range
15% off with VIP Club
Offer ends 22/12/2014
Shop Now
Members only:

Is het niet meer mogelijk om VIP-korting te krijgen, naast een andere korting?
Vorige maand lukte het me nog, nu niet meer...
Lukt mij ook niet, heb al op meerdere manieren contact proberen te zoeken. Maar de enige manier van communiceren (als consument) is via die crappy chat op de siteNando1991 schreef op zondag 07 december 2014 @ 02:59:
Is het niet meer mogelijk om VIP-korting te krijgen, naast een andere korting?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
DELL: De promotie is geldig van 18 november 2014 tot en met 31 december 2014 en kan slechts eenmalig worden gebruikt. De promotie is alleen geldig in Nederland. De promotie geldt voor alle categorieën en producten. De promotie kan niet worden gebruikt in combinatie met andere kortingen en promoties en kan worden overgedragen. Geen minimale aankoop vereist.
Weet iemand of er nog kortingscodes zijn voor Dell laptops? Ik zou graag degene van €199 willen bestellen!
Precies die zat ik ook te bekijken voor mijn dochter van bijna 10. Echter heeft hij GEEN DVD-drive, Geen netwerkpoort (RJ-45), Geen USB3.0, Geen Bluetooth. Behoeft niet perse een probleem te zijn...maar toch.MrGangstaQ schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:07:
Weet iemand of er nog kortingscodes zijn voor Dell laptops? Ik zou graag degene van €199 willen bestellen!
MrGangstaQ schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:07:
Hier nog een Dell VIP code. Met het broertje van deze code heb ik net een 199 euro laptop kunnen kopen (voor 179,11). Dus wellicht heeft iPodKiller hier iets aan:
Code: Q$TKDJ9G3C7NLX
André Huisman (www.new-line.nl)
Verwijderd
Deze werkt niet met de 199 inspiron?huisman schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:33:
Hier nog een Dell VIP code. Met het broertje van deze code heb ik net een 199 euro laptop kunnen kopen (voor 179,11). Dus wellicht heeft iPodKiller hier iets aan:
*knip* zie topicwaarschuwing, geen gevraag om codes
[ Voor 81% gewijzigd door gambieter op 08-12-2014 23:19 ]
Aanbieding voor laptop is gelukt via methode genoemd op eerste pagina; aanmelden bij VIP club.
Best gave laptop voor 179,11 !
Inderdaad geen DVD, bluetooth of bekabeld netwerk, maar een USB Flashdrive en Wifi zijn goed genoeg voor mij.
Inderdaad geen DVD, bluetooth of bekabeld netwerk, maar een USB Flashdrive en Wifi zijn goed genoeg voor mij.
Oh, OK, had ik niet gezien.angrybird schreef op maandag 08 december 2014 @ 23:08:
[mbr]*knip* zie topicwaarschuwing, geen gevraag om codes[/]
Ik deze ook kunnen kopen voor die prijs. Hij is voor de verjaardag van mijn dochtertje.angrybird schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 00:16:
Aanbieding voor laptop is gelukt via methode genoemd op eerste pagina; aanmelden bij VIP club.
Actie loopt nog steeds. Even als VIP aanmelden, dan krijg je 2 codes in je mailbox. Code daarna gebruiken bij de bestelling.
André Huisman (www.new-line.nl)
Kun je vipcodes aanvragen zelfs als je school niet op de lijst staat ?
je kan zelf wat invullen,
zelfs een fictief bedrijf als je wilt
zelfs een fictief bedrijf als je wilt
Ik heb twee vip codes in mijn account staan die geldig zijn tot 31/12/2014. Ik wil de Inspiron 15 3000-Series bestellen (nu 449 euro met 50 euro korting er af). De VIP codes werken niet, hoe zit dit? Moet ik opnieuw VIP codes aanvragen?
edit: na een mail naar het bekend adres binnen 5 minuten 2 nieuwe, werkende, vip codes.
edit: na een mail naar het bekend adres binnen 5 minuten 2 nieuwe, werkende, vip codes.
[ Voor 16% gewijzigd door SX-Superfly op 10-12-2014 14:06 ]
Merci!Qon schreef op zondag 07 december 2014 @ 18:25:
Members only:
Hier ook een mail gestuurd naar "Dell_EMEA_VIP@dell.com" om in aanmerking te komen voor korting bij Dell.
Daarop kreeg ik de vraag tot het geven van mijn bedrijfsnaam en telefoonnummer
(Please could you confirm your company name and telephone number?)
Deze VIP korting werkt dus niet voor particulieren?
*Ben zelf geïnteresseerd in de Dell U2715H monitor
[ Voor 8% gewijzigd door flipmans op 10-12-2014 17:24 ]
Ben zelf ook geintreseerd in die monitor. Maar hij is bij dell duurder dan de laagste price in de pricewatch. Jammer. Ondanks die 10 % kortingflipmans schreef op woensdag 10 december 2014 @ 17:23:
Hier ook een mail gestuurd naar "Dell_EMEA_VIP@dell.com" om in aanmerking te komen voor korting bij Dell.
How are you doing?
Dit topic is gesloten.
Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!
GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.
Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.
Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!
GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.
Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.
Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.