[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 53 Laatste
Acties:
  • 633.699 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opazo
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 10:15
Zo, mooie aanbieding:
XPS 8700, i7-4790 , 24GB RAM, 256GB SSD , 2TB HDD en R9 270 Radeon

€100 korting + code 15% korting van hierboven -> ipv €1269 nu €993,69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipmans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09-2022
stftweaker schreef op woensdag 10 december 2014 @ 19:07:
[...]

Ben zelf ook geintreseerd in die monitor. Maar hij is bij dell duurder dan de laagste price in de pricewatch. Jammer. Ondanks die 10 % korting
Let wel dat Dell verkoopt de monitor incl. display port kabel en de monitoren in de pricewatch zonder! Anders dan dat is er nog het verschil van eventuele garantie verleninging tot 5 jaar (voor 22 euro) wat enkel bij Dell kan.

Sinds gisteren zijn er in de pricewatch 3 webwinkels bijgekomen die de U2715h aanbieden, eens kijken wat de prijs doet.

[ Voor 4% gewijzigd door flipmans op 10-12-2014 21:26 ]

• Spip
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik probeer een Dell XPS 15 te kopen (met SSD). nu 200 euro afgeprijsd. Met de VIP korting gaat daar nog eens 180 vanaf, prijs: 1620,- zonder verzend kosten.

Iemand ervaring met vipcodes in combinatie met btw aftrekken?
voor bedrijven is die nu 1560, dus 10% eraf zou mooi zijn.

Overigens met de nieuwe Broadwell's op weg lijkt me dat er binnenkort nog meer kortingen zullen aankomen in dit sigment.

[ Voor 17% gewijzigd door Spip op 11-12-2014 11:19 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:24

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ben dr een beetje huiverig voor om me als VIP aan te melden met mijn tel gegevens en een bogus bedrijfsadres. Doet Dell daar nog wat mee?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:53
Opazo schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:05:
Zo, mooie aanbieding:
XPS 8700, i7-4790 , 24GB RAM, 256GB SSD , 2TB HDD en R9 270 Radeon

€100 korting + code 15% korting van hierboven -> ipv €1269 nu €993,69
Tijdje terug was een nog zwaardere configuratie, 32GB RAM en 3TB voor 799,- te bestellen. (destijds ook meteen gedaan)

• Opazo
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 10:15
Mvdbeld schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:49:
[...]

Tijdje terug was een nog zwaardere configuratie, 32GB RAM en 3TB voor 799,- te bestellen. (destijds ook meteen gedaan)
ja, gezien toen die woensdag en geprobeerd te bestellen om 22.30uur ; maar coupon werkte niet meer... :(

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 20:53
Opazo schreef op donderdag 11 december 2014 @ 21:59:
[...]

ja, gezien toen die woensdag en geprobeerd te bestellen om 22.30uur ; maar coupon werkte niet meer... :(
*ThinClientQ typt dit vanaf zijn XPS 8700 met 32 GB RAM en de hele meuk erin. _/-\o_ O-)

Fijne machine inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 08:03

Blord

Hello Kitty !

The Eagle schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:00:
Ben dr een beetje huiverig voor om me als VIP aan te melden met mijn tel gegevens en een bogus bedrijfsadres. Doet Dell daar nog wat mee?
Ik heb gewoon als student ingeschreven bij Dell VIP Club. Volgens mij checken ze de gegevens niet.
Dell is gewoon blij met een extra klant dan wanneer deze klant naar de concurrent gaat.

Mijn VIP mail met twee 10% kortingscodes kreeg ik binnen enkele seconden na de inschrijving.
Je moet de aankopen wel via de link in de mail doen.
Dus niet via de algemene online verkoop site van Dell gaan want anders werken de codes niet.

Zo mijn P2715Q monitor met 3Yr Premium Panel Exchange komt vandaag binnen. De UPS komt het brengen. Bedankt Dell voor de 10% korting. d:)b

Well een probleempje, mijn 460GTX kan nog geen 4K beeld leveren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 19:24
huisman schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:33:
Hier nog een Dell VIP code. Met het broertje van deze code heb ik net een 199 euro laptop kunnen kopen (voor 179,11). Dus wellicht heeft iPodKiller hier iets aan:

Code: Q$TKDJ9G3C7NLX
Het lijkt erop dat je niet de VIP code icm een andere waardebon kan gebruiken, of toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Heb het geprobeerd, maar werkte niet echt.
Bij die VIP codes vragen ze bij het bestellen wel om de bedrijfsnaam though. Weet niet of die aan die VIP code hangt of niet.

* The Eagle gisteren als "student" die 199 / 179 euro laptop gekocht ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 07:25
*duh* had niet gezien dat het ook gold als student. Ik hoef niet eens te doen alsof...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinder
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-02-2022
Hier nog een code voor 15% paypal korting op selecte laptops.

7NC6H8SR78ZXB6

[ Voor 17% gewijzigd door breinder op 14-12-2014 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supayoshi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:26
k krijg de vip korting niet werkend op de 199 euro laptop? Kan dat?
Ik heb gewoon een ongebruitke VIP code maar er veranderd niks met de prijs,
VIP code staat wel in mandje? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZombieRofl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-07 21:04
QKJ$5QS0S?3S9F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:04
supayoshi schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:07:
k krijg de vip korting niet werkend op de 199 euro laptop? Kan dat?
Ik heb gewoon een ongebruitke VIP code maar er veranderd niks met de prijs,
VIP code staat wel in mandje? :(
wel bested via de special link die je in de mail krijg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikkie001
  • Registratie: Oktober 2002

Mikkie001

Wat is werk zonder koffie?

breinder schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:55:
Hier nog een code voor 15% paypal korting op selecte laptops.

7NC6H8SR78ZXB6
Voor de mensen die zich afvragen wat de selecte laptops zijn, de hele tekst:

Speciale aanbieding PayPal: bespaar 15 % op selecteerd Inspiron en XPS laptops en desktops. (Inspiron 13 7000, Inspiron 15 7000, Inspiron 17 7000, Inspiron 2350 AIO, XPS 18 AIO, XPS 27 AIO, XPS 8700). Couponcode: 7NC6H8SR78ZXB6, Geldig t/m 20.12.2014.

Er is altijd een groepje mensen dat in geen enkel groepje past

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

Moet je dan ook alleen met paypal betalen? Klinkt dom, maar ik zit nu op de knop betalen te hooveren...

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

Toch maar met paypal betaald, maar mijn leveringsadres lijkt nu niet compleet.
Ik kan dit nergens meer wijzigen.

Het vreemde is dat de betalingsgegevens wel de volledige data tonen, maar de leveringsgegevens de cijfers achter de postcode missen.

Tevens is mijn bestelling nu ook niet te zijn op mijn dell account. Wat ook gek is.

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

RenaldoN schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:04:
wel bested via de special link die je in de mail krijg ?
Hoeft hier niet eens, kan gewoon naar Dell gaan , laptop opzoeken en code invoeren.

The Eagle heeft hem ook besteld, maar kreeg geen recovery-DVD meegeleverd, is dat nog te fixen tijdens
het bestelproces? Heb het al enkele keren doorgelopen, maar waar ik vroeger nog die optie zag is die nu weg?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
CLB schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:08:
[...]

Hoeft hier niet eens, kan gewoon naar Dell gaan , laptop opzoeken en code invoeren.

The Eagle heeft hem ook besteld, maar kreeg geen recovery-DVD meegeleverd, is dat nog te fixen tijdens
het bestelproces? Heb het al enkele keren doorgelopen, maar waar ik vroeger nog die optie zag is die nu weg?
Ik moest hem wel bestellen via de link anders werkte het niet maar ook ik heb de recovery dvd niet gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Bij mijn weten ben ik naar dell.nl/vip gegaan en van daar af dan verder op de knop winkelen. Dat was nadat ik de code ontvangen had. Maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat die code niet ook zo zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 10:56
Hoe lang duurt het voordat Dell een VIP-club aanvraag verwerkt? Heb me gisteravond (onder eigen bedrijfsnaam) aangemeld maar nog geen bericht ontvangen. Wilde zo'n Smart Selection bestellen zodat ie nog voor de kerst aankomt (18 dec verzonden), maar vrees dat dat niet meer gaat lukken... :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayjay2
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04:03
Ik had me aangemeld als student bij de VIP-club. Ik kreeg 2 codes binnen 5 minuten toegestuurd.

[ Voor 12% gewijzigd door jayjay2 op 17-12-2014 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Het is al heel lang erg wisselend. De één ontvangt ze binnen 5 minuten, de ander kan er twee dagen op wachten. Ik zou ze gewoon even mailen, het VIP email adres zwerft hier in dit topic nog wel ergens rond. Je krijgt dan alsnog per email twee nieuwe codes ( wel in 't Engels mailen).

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatMan
Bedankt, ik had ze inderdaad nog gemaild nav hun reactie op de chat, maar wel in het NL... Nog maar een keertje dan, en ff op een ander mailadres als student proberen ;-)

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Ik heb vandaag de chat geprobeerd, wat een drama, vraag over een aankoop, serieuze aankoop, en terwijl ik mijn verhaal tikte gaf mr. CS aan dat ik maar moest mailen naar dell_vip@iets en daarop werd de chatsessie gesloten.

Echt absurd, zo slecht heb ik het nog nooit meegemaakt en mijn ervaring betreft voora Chinese webshops.
Heb ook een telefoonnr ontvangen via Dell VIP, gebeld en was niet meer in gebruik. Ook gemaild naar een email adres vermeldt in de vip mail (en dit was een serieuze vip aanmelding, want ik werk voor een groot internationaal bedrijf dat alle laptops via dell sourced) en nog steeds geen reactie. Misschien dat het aan mij ligt, maar ik beschouw mezelf als prospect en dus moeten ze in ieder geval de sale maken, niet onbeantwoorde nrs geven of email waar meer dan 1 dag overheen gaat.
Of....ben ik verwend??

• PatMan
Ik ken je verder niet, dus of je verwend bent weet ik niet ;-) ;-) Zal misschien ook met drukte voor de feestdagen te maken hebben. Mij werd inderdaad in de chat ook gemeld dat ik moest mailen naar Dell_EMEA_VIP@dell.com.

Heb nog een keer gemaild (nu in EN), nu maar hopen dat bestellen tot EN MET 18 december is...

• paulus_01
PatMan schreef op donderdag 18 december 2014 @ 00:12:
Ik ken je verder niet, dus of je verwend bent weet ik niet ;-) ;-) Zal misschien ook met drukte voor de feestdagen te maken hebben. Mij werd inderdaad in de chat ook gemeld dat ik moest mailen naar Dell_EMEA_VIP@dell.com.

Heb nog een keer gemaild (nu in EN), nu maar hopen dat bestellen tot EN MET 18 december is...
haha ;) was ook licht sarcastisch bedoeld ;)

• Royeboi
Als je zo belangrijk bent, heb je zeker wel een vast contact binnen de Sales afdeling van Dell toch? Zou ik daar even contact mee opnemen en je situatie bespreken.

• paulus_01
Royeboi schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:20:
Als je zo belangrijk bent, heb je zeker wel een vast contact binnen de Sales afdeling van Dell toch? Zou ik daar even contact mee opnemen en je situatie bespreken.
Net zo belangrijk als elke klant zou ik zeggen.
Waar het om gaat is hoe de CS is ingericht, dat lijkt gewoon nergens op. Geen reactie, bellen voor consumenten nagenoeg onmogelijk, mail waar niet (snel) op gereageerd wordt en chatsessie die éénzijdig gesloten worden, zonder uberhaupt getoetst te hebben of het probleem / de vraag is opgelost / beantwoord.

• Royeboi
Ik heb nog nooit een normale reactie via Dell VIP mailadres ontvangen, eerste keer helemaal geen reactie, tweede keer had ik enkel een standaard email met twee codes binnen. Dus als jij een 'serieuze' aankoop overweegt, ben je via die weg toch echt bij het verkeerde adres.

De chat service is niet gemaakt voor grote sales iig, net zoals dit bij elk ander bedrijf het geval is werken daar wat ventjes die als bijbaan mensen wegwijs maken op de site en een heel boek van verwijzingen naast zich hebben liggen en zodra de vraag wat moeilijker wordt dan: ''Waar zijn de laptops op jullie site?'', zullen ze je doorverwijzen naar de telefonische klantenservice.

Nogmaals, als je een een dergelijk zakelijke klant bent, heb jij vast een contactpersoon bij de sales afdeling en zou ik daar even contact mee opnemen. En als je dat niet hebt bestaat er nog zoiets als een algemeen nummer. Je kunt daar zowel zakelijk als privé prima mee aan de slag. En anders uit je je beklag via Twitter, dat heeft over het algemeen meer effect dan hier je perikelen te beschrijven. Via Twitter reageert men relatief snel en vriendelijk.

Overigens niet tussen de middag bellen, want dan wordt er soms niet opgenomen en zijn de luitjes aan het lunchen bij Dell (ervaring) ;).

• CLB
  • Niet online

CLB

Net gechat over recovery-DVD, één of andere wazige medewerker, 'kon niet meer bij Windows 8' 8)7

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• paulus_01
Royeboi schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:32:
Ik heb nog nooit een normale reactie via Dell VIP mailadres ontvangen, eerste keer helemaal geen reactie, tweede keer had ik enkel een standaard email met twee codes binnen. Dus als jij een 'serieuze' aankoop overweegt, ben je via die weg toch echt bij het verkeerde adres.

De chat service is niet gemaakt voor grote sales iig, net zoals dit bij elk ander bedrijf het geval is werken daar wat ventjes die als bijbaan mensen wegwijs maken op de site en een heel boek van verwijzingen naast zich hebben liggen en zodra de vraag wat moeilijker wordt dan: ''Waar zijn de laptops op jullie site?'', zullen ze je doorverwijzen naar de telefonische klantenservice.

Nogmaals, als je een een dergelijk zakelijke klant bent, heb jij vast een contactpersoon bij de sales afdeling en zou ik daar even contact mee opnemen. En als je dat niet hebt bestaat er nog zoiets als een algemeen nummer. Je kunt daar zowel zakelijk als privé prima mee aan de slag. En anders uit je je beklag via Twitter, dat heeft over het algemeen meer effect dan hier je perikelen te beschrijven. Via Twitter reageert men relatief snel en vriendelijk.

Overigens niet tussen de middag bellen, want dan wordt er soms niet opgenomen en zijn de luitjes aan het lunchen bij Dell (ervaring) ;).
Ik denk dat je er iets meer van maakt dan ik bedoelde ;)
Mijn aankoop is in die zin zeer bescheiden, want privé, gewoon een laptopje.
Echter wil ik dus voor mijn aankoop wat hulp, etc en dat lijkt moeilijker dan gedacht. Algemeen nummer dat ik heb geprobeerd, wordt niet op opgenomen.

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 16:21
Zojuist ook de €199 laptop besteld voor €179,11. Na aanmelding VIP als werknemer kreeg ik vrijwel direct een mail met twee 10% codes. Ik denk dat het een fijn laptopje is als simpele werklaptop. Wil meer gaan flexwerken in het bedrijfspand. T.z.t. ga ik hem nog upgraden met een SSD, dat gaat de snelheid vast nog wel iets vergroten :)

[ Voor 3% gewijzigd door Barns op 18-12-2014 12:28 ]

• MxD
  • Laatst online: 10-09-2021

MxD

CLB schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:01:
Net gechat over recovery-DVD, één of andere wazige medewerker, 'kon niet meer bij Windows 8' 8)7
Ik kreeg deze mail van Dell:
Goedemorgen XXXXX,

Hartelijk dank voor je vraag.

De Inspiron 15 uit de 3000 serie word niet geleverd met een recovery cd of usb stick.

Dit kan er ook niet apart bij besteld worden.

Je kan wel zelf na ontvangst een recovery maken van Windows vanuit de bios en deze branden op een cd.

Met vriendelijke groet,

Dhr. XXXXXX
Senior account manager Dell products
Ik ga er dus twee dvdtjes aan wagen. Een als ik hem de eerste keer opstart en een als ik alle dell bloatware er af heb gehaald.

Overigens ga ik waarschijnlijk wel windows 7 erop installeren. Windows 8.0 vond ik 20x niets, maar misschien dat 8.1 mij beter bevalt.

• CLB
  • Niet online

CLB

MxD schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:15:
Ik ga er dus twee dvdtjes aan wagen.
Een als ik hem de eerste keer opstart en een als ik alle dell bloatware er af heb gehaald.
Ja daar ging ik wel vanuit, beter iets dan niet. Inmiddels ook hier besteld, dan maar op deze manier.

Dat terzijde is er dus geen Windows-serial op de laptop te vinden volgens The Eagle, das ook een issue.
Overigens ga ik waarschijnlijk wel windows 7 erop installeren.
Klinkt ook hier erg aantrekkelijk, mits de drivers voor alles simpel te vinden zijn..?
Windows 8.0 vond ik 20x niets, maar misschien dat 8.1 mij beter bevalt.
Ik ken beide niet, is voor m'n moeder die net weet hoe Windows 7 werkt dus O-)

• MxD

MxD

CLB schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:18:
Dat terzijde is er dus geen Windows-serial op de laptop te vinden volgens The Eagle, das ook een issue.
Die serial key zit volgens mij ergens in de bios. Maar dat kan ik helemaal fout hebben.

• CLB
  • Niet online

CLB

MxD schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:21:
Die serial key zit volgens mij ergens in de bios. Maar dat kan ik helemaal fout hebben.
Dat geloof ik en met hulp van Tweakers kom ik daar vast wel aan, maar niet voor de n00b dus :/

• Barns
CLB schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:48:
[...]

Dat geloof ik en met hulp van Tweakers kom ik daar vast wel aan, maar niet voor de n00b dus :/
Ja er zijn wel tools voor. Werkt vrij eenvoudig. Ik ga zelf een recovery DVD maken na de eerste start en ga dan kijken of ik een 8.1 OEM 64bit clean kan installeren met de serial.

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
Barns schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:22:
[...]

Ja er zijn wel tools voor. Werkt vrij eenvoudig. Ik ga zelf een recovery DVD maken na de eerste start en ga dan kijken of ik een 8.1 OEM 64bit clean kan installeren met de serial.
Tool om BIOS Keys te extracten is RWEverything.

Tevens is het niet nodig om een key in te vullen als jouw Windows key overeen komt met de versie die je probeert te installeren, dit gebeurt automatisch.

• The Eagle

The Eagle

Even voor de goede orde: ik wil helemaal geen recovery DVD. Ik wil gewoon een install DVD met WIndows 8.1, zodat ik achteraf kaal kan installeren. WIl het ding in eerste instantie op Win 7 zetten namelijk :)
Moet Dell me toch wel kunnen leveren neem ik aan?

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Als het iemand lukt om zo een ( bloatware-clean ) image of install DVD ( ofzo ) te maken tbv
die Inspiron 3531 ( @ € 179,11 ) dan zou ik een PB heeel erg waarderen ;)

• CLB
  • Niet online

CLB

The Eagle schreef op donderdag 18 december 2014 @ 17:03:
Doe je best, mijn chat werd gesloten en ik moest maar een nummer bellen :X

Windows kun je toch gewoonweg legaal downloaden via Microsoft, althans bij Windows 7 wel...

[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 18-12-2014 19:06 ]

• The Eagle

The Eagle

Zal Dell van de week wel eens bellen, keep you posted. Kale installatie van Win8 OEM moet toch kunnen lijkt me, zeker als je ziet dat de minder legale manieren ook OEM (waaronder DELl) keys gebruiken. Maar het is aan Dell om me een OEM DVD te leveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxD

MxD

The Eagle schreef op donderdag 18 december 2014 @ 17:03:
Even voor de goede orde: ik wil helemaal geen recovery DVD. Ik wil gewoon een install DVD met WIndows 8.1, zodat ik achteraf kaal kan installeren. WIl het ding in eerste instantie op Win 7 zetten namelijk :)
Volgens mij gaan we wel of-topic.... Maar anyway, wat jij wil, wil ik ook. Ik heb mijn laptop nog niet binnen, dus of het lukt weet ik niet, maar dit kwam ik tegen:

Option One: Download Windows 8.1 Update ISO File with "Windows Installation Media Creation Tool"
Option Two: Download Windows 8.1 Update ISO File with Retail Windows 8 Key
Option Three: Download Windows 8 or Windows 8.1 Update ISO File with a Retail Key
Option Four: To Create a Windows 8 or 8.1 ISO File from "C:\ESD\Windows" Folder

Bron: http://www.eightforums.co...-iso-download-create.html (daar kan je ook op de links van option, one, two etc. klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• figlio del comm
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:32
Vanuit de Backup en Recovery software kun je een backup van je systeem maken. (op bv USB stick) Voor 179,11 is het een leuk,stil machientje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatMan
Donderdag alsnog als medewerker Rabobank (klopte ooit ook nog >:) ) aangemeld (nog steeds niks van mijn normale aanvraag gehoord!) en idd binnen 2 minuten de codes in de mail. Donderdag besteld, vandaag werd pakketje al bezorgd! Da's dan wel weer netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Geen techvragen hier, dus ook niet hoe je aan Windows kunt komen :) . Svp daar dus niet verder over te posten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:26
Zojuist ook een Inspiron 3531 gekocht. De kortingscodes via de VIP portal kwamen binnen een paar seconden na aanvraag binnen. Ik heb hem wel via mijn werkgever (Dell klant) besteld.

De installatie media ontbreekt. Volgens mij heeft Microsoft een media builder tool uitgebracht voor Windows 8.1. Via dat tooltje is het heel eenvoudig een ISO of USBstick aan te maken. Ik zal het eens opzoeken. In het verleden heb ik wel vaker Dell laptops besteld maar wel altijd in combinatie met recovery CD/DVD's.

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
Via deze link is de media creation tool van Microsoft voor Windows 8.1 te downloaden:
http://we.tl/TnEyqd0y9J

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asifonly
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-01 22:09
De Inspiron 3531 is verder in prijs verlaagd van € 199,00 naar € 189,00. Met een vip code gaat er nog 10% vanaf en komt deze laptop op € 170,12 incl. verzendkosten. Ik kon de laptop voor deze prijs niet laten liggen. Ga hem gebruiken voor het lichtere werk. Wat surfen en een filmpje bekijken. Er zit, zeker voor deze prijs, een relatief goed scherm in en de 500GB harde schijf is ruim voldoende voor wat back-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knotski
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-08 19:54
Heeft iemand al een windows-iso gemaakt zonder Dell Bloat-ware? Gisteren besteld, vandaag geleverd gekregen, maar windows8 met Dell-rommel maakt het er niet vlotter op..
wel lekker stil en een mooi scherm, toetsenbord is niet de kwaliteit die ik kende van Lenovo, maar die was ook 2x zo duur :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

asifonly schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:13:
De Inspiron 3531 is verder in prijs verlaagd van € 199,00 naar € 189,00.
Ik zag het ja, eens kijken of ze nog wat aan dat tientje doen, heb 'm pas 'n paar dagen liggen.
Wooow _O-

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 24-12-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
CLB schreef op woensdag 24 december 2014 @ 12:16:
[...]

Ik zag het ja, eens kijken of ze nog wat aan dat tientje doen, heb 'm pas 'n paar dagen liggen.
Had ze al gebeld. Doen ze niks aan. Sorry meneer zijn dagprijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

RenaldoN schreef op woensdag 24 december 2014 @ 12:27:
Had ze al gebeld. Doen ze niks aan. Sorry meneer zijn dagprijzen.
Okee cool, no problem, krijgen ze 'm weer terug, bestel ik net zo goed opnieuw, dan maar 'zeiken' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
CLB schreef op woensdag 24 december 2014 @ 12:31:
[...]

Okee cool, no problem, krijgen ze 'm weer terug, bestel ik net zo goed opnieuw, dan maar 'zeiken' :)
verzendkosten terug krijg je niet vergoed dus levert het ook niet zoveel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxD

MxD

knotski schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:52:
Heeft iemand al een windows-iso gemaakt zonder Dell Bloat-ware? Gisteren besteld, vandaag geleverd gekregen, maar windows8 met Dell-rommel maakt het er niet vlotter op..
wel lekker stil en een mooi scherm, toetsenbord is niet de kwaliteit die ik kende van Lenovo, maar die was ook 2x zo duur :-)
Heb hiervoor net een topic aangemaakt:
Zelf Windows DVD maken bij Dell laptop

[ Voor 4% gewijzigd door MxD op 24-12-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Geachte heer CLB,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Dell BV.

Helaas moet ik u melden dat wij niet het gehele verschil mogen terugstorten op uw rekening.
 Wij kunnen wel de aanvraag doen om de helft van dit prijsverschil terug te storten op uw CreditCard rekening.

Mocht u zich hierin kunnen vinden, dan verzoek ik u dit dan verneem ik

Mocht u zich hier niet in kunnen vinden, dan heeft u uiteraard het recht om uw systeem binnen 14 werkdagen te retourneren en ik zie dat u het systeem d.d. 19 December heeft ontvangen.

Door de feestdagen die niet worden meegeteld alszijnde werkdag heeft u dus tot 13 Januari 2015 om te beslissen of u het systeem retourneerd.

Zodra het systeem dan weer compleet bij ons in het depot is ontvangen, dan zal de terugbetaling van uiteraard het gehele aankoopbedrag wat u ervoor betaald heeft automatisch plaatsvinden naar uw CreditCard.

Graag verneem ik van u,

Met vriendelijke groet,

G. v.d D.E.L.L
Dell Customer Care Representative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxD

MxD

CLB schreef op woensdag 24 december 2014 @ 13:09:
Geachte heer CLB,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Dell BV.

Helaas moet ik u melden dat wij niet het gehele verschil mogen terugstorten op uw rekening.
 Wij kunnen wel de aanvraag doen om de helft van dit prijsverschil terug te storten op uw CreditCard rekening.

Mocht u zich hierin kunnen vinden, dan verzoek ik u dit dan verneem ik

Mocht u zich hier niet in kunnen vinden, dan heeft u uiteraard het recht om uw systeem binnen 14 werkdagen te retourneren en ik zie dat u het systeem d.d. 19 December heeft ontvangen.

Door de feestdagen die niet worden meegeteld alszijnde werkdag heeft u dus tot 13 Januari 2015 om te beslissen of u het systeem retourneerd.

Zodra het systeem dan weer compleet bij ons in het depot is ontvangen, dan zal de terugbetaling van uiteraard het gehele aankoopbedrag wat u ervoor betaald heeft automatisch plaatsvinden naar uw CreditCard.

Graag verneem ik van u,

Met vriendelijke groet,

G. v.d D.E.L.L
Dell Customer Care Representative
Kan dat Gratis? Zo ja dan zou ik het doen, anders betaal je iets van 7 euro om er 10 terug te krijgen. Plus heel veel moeite. Dat is het niet waard lijkt me.

maar als het een principe kwestie is........ Dan DOEN ;) ;) _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Alles kan gratis natuurlijk :)
Nu ga ik hier wel op in, schamele paar euro terug, had toch een minuut om ze te mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
CLB schreef op woensdag 24 december 2014 @ 13:15:
Alles kan gratis natuurlijk :)
Nu ga ik hier wel op in, schamele paar euro terug, had toch een minuut om ze te mailen :)
ik moest het met dit mailtje doen:

Hartelijk dank voor uw email aan Dell BV.

Helaas moet ik u teleurstellen omdat ik u geen compensatie aan kan bieden voor het door u ontvangen systeem welke nu blijkbaar goedkoper op de site vermeld staat. De reden hiervan is dat onze producten dagelijks in prijs kunnen fluctueren op de site.

Hopende u hiermede voldoende te hebben ingelicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Misschien ik via CC en jij andere betaalmethode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
2 coupons ontvangen per mail echter ze werken alleen op de UK website....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
Ik heb vanmorgen de Inspiron 15 3531 binnen gekregen. Image gemaakt van de originele installatie en vervolgens Windows 10 Technical Preview geinstalleerd. Dat werkt prima. Leuk machientje, zeker voor die prijs!

• Royeboi
asifonly schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:13:
De Inspiron 3531 is verder in prijs verlaagd van € 199,00 naar € 189,00. Met een vip code gaat er nog 10% vanaf en komt deze laptop op € 170,12 incl. verzendkosten. Ik kon de laptop voor deze prijs niet laten liggen. Ga hem gebruiken voor het lichtere werk. Wat surfen en een filmpje bekijken. Er zit, zeker voor deze prijs, een relatief goed scherm in en de 500GB harde schijf is ruim voldoende voor wat back-up.
Ik heb deze zojuist aangeschaft. :D

Voor €170,- kan ik het apparaat echt niet laten liggen. Altijd handig om ergens te laten liggen als ik geen zin heb om mijn XPS15 mee te zeulen.

• Barns
Gisteren ook de 3531 ontvangen. Helaas reageert de "r" toets niet goed, dus ik zal hem helaas moeten terugsturen. Hij slaat niet goed aan bij normaal typen, erg frustrerend :(

• Diagonaal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-09 14:08
Is de Inspiron 3531 krachtig genoeg om bijvoorbeeld films/series te downloaden/Netflix te draaien ?

• Haas
Een MKV 1080p bestand van 17GB speelt de Inspiron 3531 zonder problemen af. De huidige instap processors van Intel en AMD kunnen dat prima afhandelen.

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:24

TRaSH

koffie ?

Onthoud wel dat er geen bekabelde NIC inzit,
dus je wifi moet wel in orde wezen.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:40
kom op jongens, houdt het een beetje leuk voor Dell. Principe kwestie, pfff. Kost hun allemaal geld deze flauwekul en gaat uiteindelijk ten koste van de klant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
2 Laptops besteld voor € 340,- bedankt Tweakers!
Tevens 2x SSD .. maar ik kan niet meer zonder SSD.
Lijkt me een leuk mediacenter!

[ Voor 24% gewijzigd door ThinClientQ op 26-12-2014 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supayoshi
maxtrash schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 11:58:
kom op jongens, houdt het een beetje leuk voor Dell. Principe kwestie, pfff. Kost hun allemaal geld deze flauwekul en gaat uiteindelijk ten koste van de klant
Niet van ons _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
ThinClientQ schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 20:43:
2 Laptops besteld voor € 340,- bedankt Tweakers!
Tevens 2x SSD .. maar ik kan niet meer zonder SSD.
Lijkt me een leuk mediacenter!
Enkel en alleen wifi geen nic op de laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
De wi-fi adapter (onder het toetsenbord) is overigens makkelijk te upgraden naar AC:
http://tweakers.net/price...-7260-plus-bluetooth.html

De service handleiding is hier te downloaden:
ftp://ftp.dell.com/Manuals/all-products/esuprt_laptop/esuprt_inspiron_laptop/inspiron-15-3531-laptop_Service%20Manual_en-us.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Top actie! Hier ook één onderweg, als iemand nog een howto kan dmen voor een clean install op een nieuwe ssd (moet er nog een speciaal model in met case of gewoon 2.5inch?) dan hoor ik het graag.

[ Voor 17% gewijzigd door Workaholic op 27-12-2014 09:16 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
RenaldoN schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 22:53:
[...]

Enkel en alleen wifi geen nic op de laptop
USB naar Ethernet, Wi-Fi N of upgraden naar AC...
Out-of-the-box werkt Wi-Fi N perfect hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Workaholic schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 09:16:
Top actie! Hier ook één onderweg, als iemand nog een howto kan dmen voor een clean install op een nieuwe ssd (moet er nog een speciaal model in met case of gewoon 2.5inch?) dan hoor ik het graag.
https://www.youtube.com/watch?v=Up5uGX1Bf4g

Hier ook eentje onderweg! Leuke laptop voor moeders als verlaat kerstcadeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Volgens mij is en blijft de CPU toch de bottleneck in deze laptop dus een SSD...
En als ik zie hoe allemenselijk snel de 3531 al opstart (Windows) vind ik het eerlijk gezegd wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springuin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 20:13
Mocht iemand nog te lui zijn om een VIP account aan te maken:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiled
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Springuin schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 12:29:
Mocht iemand nog te lui zijn om een VIP account aan te maken:
Members only:
Ik was zo lui! gebruikt! bedankt!

Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
  • Laatst online: 16-09 19:53
Ik heb mij al een aantal keren geprobeerd aan te melden bij Dell, maar ik krijg maar geen antwoord, laat staan de code's. De mails staan ook niet in de spam...... wat doe ik toch verkeerd, ik wil heel graag een code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
Dacht ik gisteren een slimdrive in de Inspiron 3515 te installeren. Zit er geen aansluiting achter de cover ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Dan soldeer je die er toch zelf even op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

Dat Dell VIP gebeuren klinkt allemaal dubieus, het lijkt bedoelt voor de zakelijke markt en volgens de email zou je ook nog de naam van je bedrijf moeten opgeven bij de betaling.

Geen haan die er naar kraait als je maar wat randoms invult, maar waar zijn de addertjes?

Ik kreeg 2 codes, dus voor de moeite van het antwoord en de strekking van het topic geef ik er ééntje weg :P
Members only:

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinChristan
  • Laatst online: 01-09 22:27
BLACKfm schreef op maandag 29 december 2014 @ 01:44:
Dat Dell VIP gebeuren klinkt allemaal dubieus, het lijkt bedoelt voor de zakelijke markt en volgens de email zou je ook nog de naam van je bedrijf moeten opgeven bij de betaling.

Geen haan die er naar kraait als je maar wat randoms invult, maar waar zijn de addertjes?

Ik kreeg 2 codes, dus voor de moeite van het antwoord en de strekking van het topic geef ik er ééntje weg :P
Members only:
Bedankt! helaas ondertussen al gebruikt, tenminste, werkt hier helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
Collega van mij op werk kreeg ook een foutmelding bij deze code en heeft twee nieuwe codes aangevraagd. Hij heeft er nog één over:

Members only: title

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-10-2024
Haas schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:45:
Collega van mij op werk kreeg ook een foutmelding bij deze code en heeft twee nieuwe codes aangevraagd. Hij heeft er nog één over:

Members only: title
Thanks, ik heb hem gebruikt!

Ik ben niet lui. Ik bespaar energie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit erover te denken om deze Dell te kopen.
Echter weet ik niet of het de moeite waard is ten opzichte van mijn 6 jarige (huidige) laptop. (voornamelijk qua processor)
Kan iemand mij helpen?

Processor: Intel Core Duo T2250
Graphics Adapter: Intel Graphics Media Accelerator (GMA) 950 128 MB
Display: 15.4 inch, 16:10, 1280x800 pixels
Weight: 3kg
120 GB HDD
2Gb werkgeheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheByteBoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 20:57
Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 19:34:
Echter weet ik niet of het de moeite waard is ten opzichte van mijn 6 jarige (huidige) laptop. (voornamelijk qua processor)
Kan iemand mij helpen?
<knip>
http://cpuboss.com/cpus/I...50-vs-Intel-Celeron-N2830
Beetje lood om oud ijzer zo te zien. Voordelen van de Dell lijken me:
- nieuw, dus met garantie en goede accu
- Windows 8.1 ipv XP of zo dat nu op je oude laptop zal staan
- grotere harddisk/meer RAM
Verwacht echter geen wonderen voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 12:55
Kan iemand mij helpen?

120 GB HDD
2Gb werkgeheugen
Als ik die specs zie, ben je beter af met die laptop van €170 die ongeveer half Tweakers al gekocht heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supayoshi
Kan iemand een review doen met SSD? na de upgrade te hebben uitgevoerd?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 22:01
Kan iemand mij helpen?

120 GB HDD
2Gb werkgeheugen
Ik had dezelfde overweging voor een vriendin. Die had ook zoiets.

Toch voor die dell gegaan. Meer geheugen, nieuwe accu, win8, iets compacter en garantie
en in haar geval: hdmi uit voor de TV

de CPU zal redelijk gelijk liggen, maar de onboard vga is weer wat generaties nieuwer. Dus waar de oude moeite had met hd afspelen lukt dat deze wel.
dvdrw wordt toch niet gebruikt.

Al met al voor dat geld best een leuke upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil hem nu bestellen, dus aangemeld als VIP student maar ik krijg geen bevestigingsmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
supayoshi schreef op woensdag 31 december 2014 @ 13:34:
Kan iemand een review doen met SSD? na de upgrade te hebben uitgevoerd?

Thanks
Ik ben er best tevreden over (avondje gebruikt). Je ziet nog wel af en toe dat de CPU een bottleneck is, maar het belangrijkste is dat het opstarten van de PC, van Office en Chrome nét ff iets lekkerder gaat. Ook geen wachttijden na opstarten Windows. Kortom, minimale frustratie.

Zie ook:mijn post in Windows 8.1 met Bing (Core Connected) ISO

[ Voor 39% gewijzigd door Barns op 02-01-2015 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
Mooi dat het gelukt is maar draait de SSD ook op SATA-600 snelheid of heeft Dell ook wat bij deze aansluiting geknepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
Haas schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 10:15:
Mooi dat het gelukt is maar draait de SSD ook op SATA-300 snelheid of heeft Dell ook wat bij deze aansluiting geknepen?
Dat durf ik zo niet te zeggen, kan vanavond wel een snelheidstest draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
Sorry, tikfout. Bedoelde SATA-600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
Zit voor mijzelf te twijfelen om de Dell Inspiron 3542 ( i3-4005u met DVD-drive ) te

kopen @ € 296,10 ( mbv VIP* code ).

( *Heb er nog 2... 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 11:44:
Zit voor mijzelf te twijfelen om de Dell Inspiron 3542 ( i3-4005u met DVD-drive ) te

kopen @ € 296,10 ( mbv VIP* code ).

( *Heb er nog 2... 8) )
zit daar wel netwerkpoortje op of enkel draadloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 12:59:
[...]

zit daar wel netwerkpoortje op of enkel draadloos?
Yep en USB3.0 en BT ;)
Pagina: 1 ... 38 ... 53 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!

GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.

Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.

Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.