Ik heb nog nooit een normale reactie via Dell VIP mailadres ontvangen, eerste keer helemaal geen reactie, tweede keer had ik enkel een standaard email met twee codes binnen. Dus als jij een 'serieuze' aankoop overweegt, ben je via die weg toch echt bij het verkeerde adres.
De chat service is niet gemaakt voor grote sales iig, net zoals dit bij elk ander bedrijf het geval is werken daar wat ventjes die als bijbaan mensen wegwijs maken op de site en een heel boek van verwijzingen naast zich hebben liggen en zodra de vraag wat moeilijker wordt dan: ''Waar zijn de laptops op jullie site?'', zullen ze je doorverwijzen naar de telefonische klantenservice.
Nogmaals, als je een een dergelijk zakelijke klant bent, heb jij vast een contactpersoon bij de sales afdeling en zou ik daar even contact mee opnemen. En als je dat niet hebt bestaat er nog zoiets als een algemeen nummer. Je kunt daar zowel zakelijk als privé prima mee aan de slag. En anders uit je je beklag via Twitter, dat heeft over het algemeen meer effect dan hier je perikelen te beschrijven. Via Twitter reageert men relatief snel en vriendelijk.
Overigens niet tussen de middag bellen, want dan wordt er soms niet opgenomen en zijn de luitjes aan het lunchen bij Dell (ervaring)

.