Een lange tijd geleden m'n MBP 15" (2010) verkocht en een iMac 2011 (fully loaded) terug gekocht. Omdat ik het mobiele werken toch wel een beetje miste, heb ik besloten om m'n iMac te verkopen (inmiddels gebeurd) en een rMBP 15" (met Nvidia GPU) te bestellen bij iCentre.
23 december jl. dus een 15" rMBP besteld (CTO, gezien ik een i7 2.8 en US-layout tikplank wilde hebben) bij iCentre en een aanbetaling gedaan.
5 Januari nog even gebeld naar de Klantenservice om navraag te doen van de status van de order, omdat ik niets kon terugvinden in de useromgeving op de site. Er stond bij mijn bestelling nog steeds een levertijd van 'Onbekend'. Mevrouw aan de telefoon kon mij vertellen dat de levertijd op 14 januari was gepland. Prima, zou je zeggen.
Vervolgens gisteren, 13 januari, naar de winkel zelf gegaan om nog even te verifiëren of de order inderdaad de volgende dag binnen zou komen. De medewerkers konden mij niets vertellen over deze order ("waarom kan de Klantenservice dat wel en de winkel zelf niet", dacht ik nog), maar zij gingen informeren en mij berichten over de status.
Vandaag 14 januari toch nog maar even gebeld naar de Klantenservice, want het zat mij niet lekker dat men niet wist of de bestelde machine wel of niet zou binnenkomen. Meneer aan de telefoon kon mij vertellen dat er geen order gevonden kon worden in het systeem??? Hij de winkel zelf gebeld en mij doorverbonden met iCentre Almere. Zij konden mij nu wel vertellen dat de machine inderdaad niet was besteld. WtF!
3 Weken voor Jan Doedel gewacht dus. Alsnog laten bestellen, met kanttekening dat ik iedere paar dagen zou bellen om te vragen wat de status is van de bestelling. Ook afgesproken dat die machine binnen anderhalve week aanwezig moest zijn, gezien dit ook bij Apple de levertijd is voor een CTO. Gister dus weer een keer gebeld, blijkt de hele order opgeschoven te zijn naar 10 februari. Jah, DAAAAG!! Gelijk order geannuleerd, aanbetaling teruggevraagd bij de iCentre en direct een bestelling bij Apple zelf gedaan. Komt volgende week binnen
Sorry, moest het even kwijt...
::: Macbook Air (M2) ::: Mac Mini (2018) ::: iPhone 15 Pro (256 GB) ::: Apple TV 4K :::