Je wilt zeggen dat er een custom build op staat? Dat zou best wel nasty zijn... De consument een mooi plaatje brengen van iets wat er niet is.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:16:
[...]
Mijn rMBP is behoorlijk laggy in het OS, was pre-installed met ML. Collega heeft ook een rMBP en hetzelfde probleem, dit waar mijn "oude" 17inch MacBook (2011) geheel vloeiend was.
Gisteren langs de mediamarkt geweest om eens te testen met een demo model, en daar leek het allemaal een stuk vloeiender te gaan. Dat was een rMBP 2.3/8/256 waar ik een 2.6/16/256 heb... En dat ding draaide dus op Lion, en niet op ML..... Heb daar ook in de 1920x1200 scaled resolutie getest, met meerdere desktops en flink wat Safari windows open en dat verliep smooth.
Het lijkt dan hopelijk toch een software probleem te zijn, en geen hardware beperking?
Viel me wel op dat op beide systemen die ik getest had, nog op 10.8 draaide en niet op 10.8.1. Ach, ik heb het aangegeven en ze gaan het testen voor me. Ben benieuwd wat de uitkomst ervan is.
[ Voor 53% gewijzigd door RnB op 28-08-2012 22:06 ]