Er zijn andere die er wat anders over denken:
Xanion schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:18:
[...]
Ik vond dat hij een zeer nette post schreef die geheel ontopic was. De reactie van Dasan op zijn post was minder.
Zullen we er weer mee ophouden en ontopic verder gaan? We zijn toch geen kinderen hier op school die elkaar zwart maken op ieder woordje wat wellicht verkeerd gezegd wordt?
Grow up guys.
BillSpaarbank schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:25:
Ga gewoon nog ff verder joh. Jullie dragen er allemaal net zo hard aan bij. Jammer dat jullie dat zelf niet inzien en gewoon het topic blijven verzieken. Je kan er ook gewoon overheen lezen als bepaalde reacties je storen. Er komen inmiddels zoveel reacties op dat het "er overheen lezen" ook niet meer lukt.
Begin het zat te worden dat het hier blijkbaar nodig is mensen persoonlijk aan te vallen als er wordt gewezen op gebreken die duidelijk aantoonbaar zijn. Het is simpelweg duidelijk te merken dat men bij Apple ergens in de supply chain de concentratie aan het verliezen is, want zowel hun hardware als software beginnen defecten te vertonen die we niet gewend zijn van Apple. Als je in de marketing droom wilt blijven moet je gewoon geen sites bezoeken en elke dag de Apple Store binnenlopen, zo simpel is het. Als je realistische ervaringen wilt horen moet je op meerdere plekken kijken. Dat ik die vervolgens opsom en blijkbaar beter opmerk dan sommige hier is geen reden om de messenger neer te schieten, het is een reden om Apple er via de Feedback knop op te wijzen het beter te doen (zoals ik ook elke bug rapporteer, maar ze gaan er natuurlijk pas wat mee doen als er grote aantallen meldingen komen). In plaats van mij af te zeiken kun je dus ook gewoon helpen om Apple te wijzen op hun fouten, zodat ook JOUW computer beter gaat presteren. Als iedereen echter besluit om hun ogen te sluiten / de andere kant op te kijken wordt een leverancier gemakzuchtig (zie hoe ze pas wat gingen doen met antenna-gate nadat ze van de halve wereld een wake-up call kregen) zoals Microsoft dat eind jaren 90 was. Ik neem aan dat jullie niet willen dat Apple verandert in het Microsoft van eind jaren 90, of wel? Ik houd van Apple spullen, maar ik ben niet gediend van hun nieuwe houding, namelijk die van een arrogante MS kloon die alles denkt beter te weten en denkt alles te kunnen maken. Ik hield van hun houding zoals die vroeger was, met als bekendste voorbeeld hun 1984 reclame statement. DAAROM is het belangrijk om de negatieve aspecten te benoemen en met zijn allen vervolgens te rapporteren via de feedback knop, ook als jij er zelf nog geen last van hebt gehad (beter voorkomen dan genezen). Zo houdt je ze scherp en krijg je in de toekomst nog betere software en hardware.
Wat we eventueel wel kunnen doen is een apart topic aanmaken voor dit doel, namelijk het delen van bugs zodat we die allemaal massaal via de feedback knop aan Apple gaan melden om hun scherp te houden.
Nu weer on-topic.
Qua ervaringen helpt het idd als je een clean install doet. Ik ga na 10.8.2 weer een clean install doen, hopelijk zijn dan eindelijk de meeste bugs er uit. Met name de agenda bug (al dan niet samenhangend met iOS) en de vele kernel panics zijn vervelend. Aangezien ik een iMac heb, heb ik geen last van batterij-issues, maar het goede nieuws is dat het tot dusver lijkt dat het in 10.8.2 weer helemaal in orde is, zelfs net zo goed als in Snow Leopard. Dat zou voor de laptopbezitters een hele belangrijke fix zijn. Wel vraag ik me af hoe dit en de andere redelijke zichtbare bugs ooit door alle Developer Previews zijn geglipt.
[
Voor 82% gewijzigd door
Pyrone89 op 12-09-2012 15:42
]