Excuus voor mijn korte antwoord eerder. Wat ik bedoelde was de bekabelde internetverbinding te delen met je telefoon door een ad-hoc wifi netwerk op te zetten. Dit kan door op je mac in Network Preferences de optie 'Sharing' aan te zetten. Je kunt dan aangeven hoe en wat je wilt sharen. Het is handig om hiervoor een aparte network location aan te maken zodat je snel kunt switchen.Lizardz schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:43:
[...]
Wat RnB zegt klopt, ik heb op mijn stageadres alleen een bedrade verbinding tot mijn beschikking. Er is wel WiFi aanwezig maar het kantoor waar ik zit valt helaas niet binnen het bereik.
Ik heb inderdaad nog niet besteld (ik wilde niet overhaast bestellen) maar ik heb geen studenten (meer) in mijn kennissenkring. Tenminste ik mag na 15 jaar aannemen dat ze inmiddels allemaal afgestudeerd/naar huis gestuurd zijn.Kremx schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:48:
Ik weet niet of je al besteld hebt, maar anders zou je het misschien via een vriend/kennis/collega/familielid/tweaker met studentenkorting kunnen aanschaffen?
[ Voor 26% gewijzigd door RobV op 19-02-2014 11:57 ]
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72