Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09 18:40
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:41:
[...]

Maar goed, ik wil het topic niet verder vervuilen met hierover te blijven praten. Ik hoop alleen maar dat het met een update te fixen is.
Had je mijn tip nog geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 14:19

C@SP

Biertje ??

Net ook een nieuwe rMBP gekocht bij MediaMarkt. Mét BTW actie.

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:56
Welke configuratie heb je gekocht? En 15 of 13 inch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:07

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

en voor welke prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP

C@SP

Biertje ??

15" ME294.

16 GB / 512 GB SSD.

Prijs was 2629,95 / 1,21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met autocad niet, wel met de scroll bars altijd aan te zetten. Echter de verschijnselen zijn nog altijd zichtbaar. Toch bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
C@SP schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:55:
Ik maak liever gebruik van de zónder BTW actie. :)

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

JeroenT

hoi!

C@SP schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:55:
Oh? Dus je hoeft dus niet te wachten tot 29 jan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP

C@SP

Biertje ??

Nee, ik vroeg de verkoper hoe het zat met de laagste prijsgarantie en de komende BTW actie. Toen bood hij aan om 'm nu al met korting op de factuur te zetten zodat ik er niet voor terug hoefde te komen en hij geen nieuwe factuur hoefde te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenT
  • Nu online

JeroenT

hoi!

C@SP schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:21:
Nee, ik vroeg de verkoper hoe het zat met de laagste prijsgarantie en de komende BTW actie. Toen bood hij aan om 'm nu al met korting op de factuur te zetten zodat ik er niet voor terug hoefde te komen en hij geen nieuwe factuur hoefde te maken.
Dan weet ik in ieder geval wat mij te doen staat vanavond! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09 18:40
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:33:
[...]

Met autocad niet, wel met de scroll bars altijd aan te zetten. Echter de verschijnselen zijn nog altijd zichtbaar. Toch bedankt voor de tip.
Ah, ok, heb (nog) geen macbook dus kon het niet zelf proberen, ben me ondertussen wel aan het inlezen tot het moment daar is ;).

Hopelijk is het tegen die tijd dan 'normaal' opgelost door Apple...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:11
iemand een goede tip mbt DE perfecte hard case? Moshi, Speck of toch een goedkopere via amazon/ebay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10 19:59
Ik vroeg me af of Apple nog steeds Retina MacBook Pro's met LG(ghosting) schermen levert? Of bestaat de productie van nu uit samsung schermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jctjepkema
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:21
nou lg kon dacht ik niet genoeg schermen leveren dus bestelden ze de rest bij samsung. Maar volgens mij kan samsung er ook niet genoeg leveren. Ik verwacht dat er nog steeds lg schermen rond gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenT
  • Nu online

JeroenT

hoi!

Om heel even terug te komen op de BTW korting bij de Mediamarkt, in Utrecht hoef je dit in ieder geval niet te proberen, de verkoper was redelijk tot zeer geirriteerd, en wilde zelfs mijn naam opschrijven voor uitsluiting van de kortingsactie.

Geen aanrader, de aankoop doe ik dan ook wel bij een ander filiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:10
jctjepkema schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:49:
nou lg kon dacht ik niet genoeg schermen leveren dus bestelden ze de rest bij samsung. Maar volgens mij kan samsung er ook niet genoeg leveren. Ik verwacht dat er nog steeds lg schermen rond gaan.
Yes, mijn late 15" MBPr 2013 heeft een LG paneel. Nog niets op aan te merken na 3 maanden (i.t.t. de Samsung schermen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
FrameWork. schreef op maandag 27 januari 2014 @ 18:41:
[...]

Yes, mijn late 15" MBPr 2013 heeft een LG paneel. Nog niets op aan te merken na 3 maanden (i.t.t. de Samsung schermen...)
Ik heb mijne CTO besteld vorige week, dus ben benieuwd. Het liefst zou ik er een Samsung scherm in hebben, waarom weet ik niet. Maar ben altijd wel een beetje Apple/Samsung geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cloud atlas
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-03-2023
JeroenT schreef op maandag 27 januari 2014 @ 18:38:
Om heel even terug te komen op de BTW korting bij de Mediamarkt, in Utrecht hoef je dit in ieder geval niet te proberen, de verkoper was redelijk tot zeer geirriteerd, en wilde zelfs mijn naam opschrijven voor uitsluiting van de kortingsactie.
Dat is wel een vreemde opstelling van de verkoper. Jij mag best om korting vragen. Vindt de verkoper het geen goed idee, dan gaat het niet door.

Het lijkt me ook niet dat een verkoper jou van een kortingsactie zou kunnen uitsluiten. Jij hebt daar evenveel recht op als iedere andere klant. Dat hij je naam wilde opschrijven klinkt een beetje intimiderend. Sprak je een manager of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y.Y.Eagle
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-01-2022

Y.Y.Eagle

Black&White

Even een bevinding medeleden. Ik heb het instapmodel van de rMBP 15' late 2013 en had hem dus niet op Best Retina maar eentje hoger staan. Ik merkte dat ie hierdoor dus soms stotterde met scrollen. Toen ik hem terug deed op Best Retina was het scrollen prima. Nu heb ik dit ook geprobeerd bij een vriend van mij die dezelfde MacBook heeft maar dan met 16GB werkgeheugen. Maar bij hem ging die dus stotteren. Alleen bij Best Retina doet ie dat dus NIET. Ben echt benieuwd wanneer Apple dit gaat oplossen. Puur voor de lag gebruik ik hem nu ook op Best Retina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:15
Ik heb een late 2013 15 inch macbook pro met dedicated video kaart. Nou probeerde ik vandaag me macbook via HDMI met mijn sony tv te verbinden via me receiver maar er gebeurde dus letterlijk niks. Andere windows laptops doen het wel gewoon. Kan ook nergens in instellingen iets over vinden. Iemand misschien een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
Vinny1 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:36:
Ik heb een late 2013 15 inch macbook pro met dedicated video kaart. Nou probeerde ik vandaag me macbook via HDMI met mijn sony tv te verbinden via me receiver maar er gebeurde dus letterlijk niks. Andere windows laptops doen het wel gewoon. Kan ook nergens in instellingen iets over vinden. Iemand misschien een idee?
probleem opgelost door met gfxcardstatus app handmatig naar de videokaart naar dedicated te veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:31

Grin

Ride si sapis.

GroeneThee schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:12:
iemand een goede tip mbt DE perfecte hard case? Moshi, Speck of toch een goedkopere via amazon/ebay?
Perfect…
Overweeg zelf deze
Goedkoop is maar zelden (nooit?) een optie wanneer je iets wilt dat perfect is :)

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
Grin schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 17:47:
[...]

Perfect…
Overweeg zelf deze
Goedkoop is maar zelden (nooit?) een optie wanneer je iets wilt dat perfect is :)
Ik heb zelf die van speck, ligt er heel mooi omheen, past precies en ziet er mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
[...]

Perfect…
Overweeg zelf deze
Pfff dat is een verdomd mooie case! _/-\o_ Heb ff met die kleuren combo's gespeeld en kan niet kiezen :9
Nu ben ik best van het geld uitgeven maar moet zeggen dat dit ook voor mij iets te gortig is. Al zei mijn vriendin... zet maar op je verlanglijstje :D
Vinny1 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 18:09:
[...]

Ik heb zelf die van speck, ligt er heel mooi omheen, past precies en ziet er mooi uit.
Geen last van ruimte tussen de top en de cover? Of hoeken die al barstjes vertonen? Veel gehoorde klacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:19
Ik moest vandaag (ben beheerder) een mbp van een collega even onderhanden nemen (nieuwe office, updates, etc). Deze mbp is denk ik 3 jaar oud. Mijn hemel wat een verschil met mijn rMBP (late 2013). Niet normaal. Alleerst de dikte. Niet normaal hoeveel mijne dunner is dat de vorige generatie mbp. En dan het scherm. Niet gedacht dat het zo'n verschil zou maken zo'n retina. Vanaf het moment dat je de rMBP open klapt en aanzet denk je tja, mooi scherm. Maar als je dan het vorige scherm ziet, niet normaal. Lijkt echt afschuwelijk... Zou niet meer terug kunnen. Mijn collega is niet anders gewent, maar als je switcht van de een naar de ander, wat een vooruitgang dan zeg zo'n retina.

Meteen ff foto genomen van het verschil qua dikte:

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/s3mrlf.jpg[/img]

En open:

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/11k8fma.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:36
[...]

Perfect…
Overweeg zelf deze
levert dat geen problemen op met koeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:04
mister9 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 23:12:
Ik moest vandaag (ben beheerder) een mbp van een collega even onderhanden nemen (nieuwe office, updates, etc). Deze mbp is denk ik 3 jaar oud. Mijn hemel wat een verschil met mijn rMBP (late 2013). Niet normaal. Alleerst de dikte. Niet normaal hoeveel mijne dunner is dat de vorige generatie mbp. En dan het scherm. Niet gedacht dat het zo'n verschil zou maken zo'n retina. Vanaf het moment dat je de rMBP open klapt en aanzet denk je tja, mooi scherm. Maar als je dan het vorige scherm ziet, niet normaal. Lijkt echt afschuwelijk... Zou niet meer terug kunnen. Mijn collega is niet anders gewent, maar als je switcht van de een naar de ander, wat een vooruitgang dan zeg zo'n retina.

Meteen ff foto genomen van het verschil qua dikte:

[afbeelding][/img]

En open:

[afbeelding][/img]
Jup, helemaal waar. Had mijn mbp 2012 nog niet verkocht en inmiddels mijn late retina 2013 in gebruik, paar dagen later maar eens de tijd genomen om de hdd terug te bouwen in mijn 2012 en hem leeg te gooien, zelfs na een paar dagen was ik het retina scherm al zo gewend dat ik die 2012 zo afschuwelijk lelijk vond, vroeg me gewoon af hoe ik daar ooit op heb kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
GroeneThee schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:17:
[...]

Pfff dat is een verdomd mooie case! _/-\o_ Heb ff met die kleuren combo's gespeeld en kan niet kiezen :9
Nu ben ik best van het geld uitgeven maar moet zeggen dat dit ook voor mij iets te gortig is. Al zei mijn vriendin... zet maar op je verlanglijstje :D

[...]

Geen last van ruimte tussen de top en de cover? Of hoeken die al barstjes vertonen? Veel gehoorde klacht.
nee ik heb werkelijk nergens last van, behalve vette vingers op de bovenkant. Al moet ik wel zeggen dat ik ook niet de moeilijkste ben om te eten bij me laptop enzo. Maar vind het echt een mooi hoesje en hij past precies en voelt stevig aan. Ook belangrijk dat al de luchtgaatjes goed open zijn. En je kan het apple teken nog er door heen zien als je mac aanstaat wat een mooi effect geeft. Ik heb zelf de 15 inch late 2013 retina dus weet niet precies hoe het met de 13 inch zit. Je kan ook op youtube reviews kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Laatst online: 14:31

Grin

Ride si sapis.

Brm-G schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 23:19:
[...]

levert dat geen problemen op met koeling?
Nope, heb er ook een voor mijn 11" MBA en die is echt nagenoeg perfect.
Ik zeg nagenoeg omdat er per definitie altijd ergens iets beters/mooiers te koop is... Maar mooiere hoezen dan de Vaja Leather Suits moet ik nog tegenkomen. Vaak is het van die plastic meuk van een paar tientjes, prima wanneer je dat wilt maar ik zou het nog niet willen al kreeg ik het gratis. Ieder zijn ding, GroeneThee vroeg om perfect, dit komt er m.i. het dichtste bij.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Ben inderdaad al effe aan het zoeken maar beter dan deze ben ik inderdaad nog niet tegen gekomen. Komt overigens wel bijna 500 gram aan gewicht bij je MBPr.

Irritante is dat je nu alles met die vergelijkt... :9

[ Voor 17% gewijzigd door GroeneThee op 29-01-2014 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:39

vooghel

Cunning linguist

Nog meer cases en sleeves: [Transport] Neem je Macbook mee! - deel 2 :)

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Het is een beetje een misplaatste vraag.

Maar ik ben al een tijdje op zoek naar een mbp 13. Ik ben expres neit op zoek naar de retina versie i.v.m. met het niet of lastig kunnen uitbreiden.

Nou heb ik er eentje op het oog. 1 week oud de base model i5 versie. Met bon van de wehkamp voor 790. Ik zit nu wel in de top van mijn budget want wil er ook nog een fatsoenlijk scherm bij kopen.

Mijn vraag is eigenlijk, hoe lang garantie krijg je bij de wehkamp op een mbp ? Want ik kan het nou nergens echt duidelijk vinden.

Hoor het graag. En verder, de prijs lijkt me niet verkeerd toch?

Alvast bedankt voor het advies.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Volgens comments onder een macbook bij de Wehkamp, krijg je standaard 1 jaar fabrieksgarantie van Wehkamp. Maar volgens mij geldt hier nog altijd het consumenten recht en heb je recht op een deugdelijk product.

http://www.wehkamp.nl/ele...1n-a)/P26_PSZ_PXL_746450/

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Sircuri schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:58:
Volgens comments onder een macbook bij de Wehkamp, krijg je standaard 1 jaar fabrieksgarantie van Wehkamp. Maar volgens mij geldt hier nog altijd het consumenten recht en heb je recht op een deugdelijk product.

http://www.wehkamp.nl/ele...1n-a)/P26_PSZ_PXL_746450/
Ja dat is het probleem Die comments zijn alleen niet echt bindend.

Ik dacht wie weet heeft iemand ervaring ermee.

Verder:

Ik weet dat dit geen aankoop advies is maar ik ben een beetje ten einde raad.

Ik kan nameijk ook precies dezelfde krijgen voor 700 gloednieuw alleen nog maar 8 maanden garantie gekocht bij de mediamarkt. voor 700 euro alleen zonder doos.

Wil zo graag een MBP maar ben geen nederlander als ik niet het onderste uit de kan wil halen.

EDIT: Had via facebook gevraagd hoeveel garantie de wehkamp geeft. En die zeggen 1 jaar. :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Denzis op 29-01-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:10
mprkooij schreef op maandag 27 januari 2014 @ 18:44:
[...]

Ik heb mijne CTO besteld vorige week, dus ben benieuwd. Het liefst zou ik er een Samsung scherm in hebben, waarom weet ik niet. Maar ben altijd wel een beetje Apple/Samsung geweest :P
En wat voor paneel is het geworden? ;) Heb bij mijn MBPr 15" zojuist wederom dode pixels ontdekt :X

(LG paneel, 2.5 maand oude MBPr)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Ben heel blij met mijn nieuwe MBPr 13" 2.4/256/16.

Alleen bij iMovie vertoont hij wat haperingen tijdens het afspelen van de video (dacht dat dit aan Mavericks lag).

Voor de rest is het echt een top machine en zou ik ook echt geen andere laptop meer willen :)

[ Voor 7% gewijzigd door mprkooij op 29-01-2014 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Heb ik nou na 1 dag al een kapotte adapter te pakken? Het opladen stopt ineens en het ledje op de stekker gaat ook gewoon uit. Vervolgens zie ik staan bij de batterij dat deze niet opgeladen wordt (batterij is niet vol). Er lijkt geen patroon in te zitten. Trek de stekker eruit en stop hem er weer in. Nog steeds niet. Trek ik de stekker er nog eens uit en stop hem er weer in, dan wordt het lampje weer groen en vervolgens oranje ten teken dat deze weer aan het laden is. Na verloop van tijd gaat het lampje weer uit.
Kan iemand dit bevestigen? moet ik nu al terug naar de MediaMarkt voor een nieuwe adapter?

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Ik zou in ieder geval terug gaan inderdaad .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrius
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 16:00
Het weekend had ik mijn MBPr aan de tv gehangen aan de HDMI poort om een MKV af te spelen.
Tot mijn verbazing had ik kleine haperingen om de ca. 30-40 seconden. Het was elke keer maar heel kort, maar toch wel storend. Je mag toch hopen dat zo'n apparaat dit af kan spelen?
Hebben meer dit? Ik heb de laatste MBPr 2.3 ghz i7 met onboard video en speel af met VLC.

Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@TheCrius Probeer ter vergelijking eens MPlayerX (gratis in AppStore).

Zelf heb ik sinds 3 dagen een nieuwe MacBook Pro en 't paneel aan de onderkant kraakt nogal. Bijv als ik hem met 1 hand optil, maar ook als m'n handpalmen erop rusten en bewegen tijdens 't typen of als ik m'n scherm kantel terwijl de laptop op tafel staat. Ook als ik er met mijn duimen op druk klikt het ergens in en 'knakt' het weer los. Het lijkt alsof ie net-niet goed past ofzo en dat komt nogal knullig over op een apparaat van €2000.

Ik heb hem in de Apple Store gekocht, denk dat ik maar eens terug ga en vraag of ze em beter vast kunnen schroeven oid. Of is het iets herkenbaars?

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2014 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:27
TheCrius schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:44:
Het weekend had ik mijn MBPr aan de tv gehangen aan de HDMI poort om een MKV af te spelen.
Tot mijn verbazing had ik kleine haperingen om de ca. 30-40 seconden. Het was elke keer maar heel kort, maar toch wel storend. Je mag toch hopen dat zo'n apparaat dit af kan spelen?
Hebben meer dit? Ik heb de laatste MBPr 2.3 ghz i7 met onboard video en speel af met VLC.
ik hang mijn rMBP late 2013 dagelijks via de HDMI out aan mijn tv en nooit last van haperingen gehad (i5, 8GB).
Voor mkv gebruik ik altijd VLC en voor gedownloade Blue-rays gebruik ik Blu-Ray Player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je aankoop niet via internet doet maar hem echt in de Apple Store koopt, kun je daar dan nog vanaf zien en je geld terugkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:52:
Als je je aankoop niet via internet doet maar hem echt in de Apple Store koopt, kun je daar dan nog vanaf zien en je geld terugkrijgen?
Als de verpakking nog geseald is kan je altijd je geld terug krijgen binnen 7 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is ie helaas niet meer.. Ik heb nog op de mediamarkt site gekeken of ze een aanbieding hadden, maar van de BTW dagen was toen nog niets te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

nee, maar was wel allang hier op het forum te vinden. Wel zonde.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
Wonder boven wonder heb ik vanavond zowel voor mijzelf als mijn vriendin een MBPr 15 inch kunnen kopen bij de MediaMarkt, maar wat een chaos zeg :o! 13" Air en Pro waren er in overvloed maar ik denk in totaal nog geen 10 15 inch.

Nu lekker spelen en OSX verkennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:56:
@TheCrius Probeer ter vergelijking eens MPlayerX (gratis in AppStore).

Zelf heb ik sinds 3 dagen een nieuwe MacBook Pro en 't paneel aan de onderkant kraakt nogal. Bijv als ik hem met 1 hand optil, maar ook als m'n handpalmen erop rusten en bewegen tijdens 't typen of als ik m'n scherm kantel terwijl de laptop op tafel staat. Ook als ik er met mijn duimen op druk klikt het ergens in en 'knakt' het weer los. Het lijkt alsof ie net-niet goed past ofzo en dat komt nogal knullig over op een apparaat van €2000.

Ik heb hem in de Apple Store gekocht, denk dat ik maar eens terug ga en vraag of ze em beter vast kunnen schroeven oid. Of is het iets herkenbaars?
Toevallig net een topic op Macrumors gelezen met een zelfde klacht over kraken. Bleek dat er metaalvijzel tussen de batterij en de onderkant zat van het fabricage proces. Die persoon had dat zelf weggehaald, als je een goede pentalobe schroevendraaier hebt kun je dit gewoon doen. Anders even naar de Apple store gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Kort vraagje. Heeft iemand ervaring met deze tas: http://store.apple.com/nl...NL&cid=AOS-NL-CSE-LeGuide

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Net gevallen met mijn MacBook Pro Retina..

Zit er gelijk een duik in, terwijl ik een hoes er omheen had en een tas...

Hopelijk regelt de inboedel dit.. (weet iemand of hier haken en ogen aan zitten)?

[ Voor 13% gewijzigd door mprkooij op 30-01-2014 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
mprkooij schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 08:57:

Hopelijk regelt de inboedel dit.. (weet iemand of hier haken en ogen aan zitten)?
Ben je zelf óp je MBPr gevallen? Zo ja, daar helpt een tas/hoes uiteraard niet tegen.
Inboedel, hangt van je verzekering af. Ik zou zeggen, bel ze even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
mprkooij schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 08:57:

Oei, kan me voorstellen hoe ''pijn'' dat doet. Is het een flinke deuk?.

Ik weet wel dat bijv. bij mobiele apparatuur verzekeringen de werking wel beinvloed moet zijn.

Is dit een goede aankoop? 790 euro voor een MBP pro 13 van één week oud van de wehkamp. ( dus volgens hun 1 jaar garantie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Laatst online: 30-09 09:59

Hoite

Goed verhaal

pricewatch: Apple MacBook Pro 2012 13.3" Ci5 3210M, 4GB, 500GB

Lijkt me flink goedkoper dan een 'nieuwe' bij elke andere shop.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Ja en het is op de rand van mijn budget. Ik gebruik toch een extern scherm thuis.

Allen enigste punt waar ik over twijfel is de garantie. Aangezien Wehkamp maar zegt 1 jaar te geven. Maar dat mag tegenwoordig niet meer toch?

Heeft hier iemand ervaring met de Wehkamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggsforpedro
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 12:10
Vinny1 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:29:
[...]

Als de verpakking nog geseald is kan je altijd je geld terug krijgen binnen 7 dagen.
Waar haal je dit vandaan? Apple is super makkelijk met retourneren, ook als de laptop al uit de verpakking is geweest en aangezet.

Binnen 14 dagen kan je vrijwel altijd zonder gezeik retourneren bij Apple, zolang je alles compleet en onbeschadigd terugstuurt. Maargoed, persoon die de vraag stelde had dit makkelijk kunnen vinden door ff op de site van Apple zelf te kijken bij retourbeleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MultivlaaiTaart
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-10 23:02
Kremx schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:19:
Wonder boven wonder heb ik vanavond zowel voor mijzelf als mijn vriendin een MBPr 15 inch kunnen kopen bij de MediaMarkt, maar wat een chaos zeg :o! 13" Air en Pro waren er in overvloed maar ik denk in totaal nog geen 10 15 inch.

Nu lekker spelen en OSX verkennen!
Welke vestiging ben je dan geweest? Ik kreeg namelijk de indruk dat de 13" Pro overal als eerste weg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
MultivlaaiTaart schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:10:
[...]

Welke vestiging ben je dan geweest? Ik kreeg namelijk de indruk dat de 13" Pro overal als eerste weg was.
Ik ben in Eindhoven geweest. Het was hier echt een grote chaos op de Apple afdeling. Ze deelde Macbooks uit alsof het Appels waren ( :+ ). Voor mijn gevoel waren juist de goedkoopste configuraties Macbook Pro en Air 13 inch in trek, samen met het basismodel 15 inch. Alle andere configuraties hadden ze meer dan genoeg maar die bleven liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:07

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Mag ik vragen aan welke prijs de MBPr 13,3 inch was in de standaard configuratie en de 256gb, 8b variant?
Ik zie dat ze deze op de site van de mediamarkt niet meer aanbieden (tijdens de btw dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Chrosser schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:03:
Mag ik vragen aan welke prijs de MBPr 13,3 inch was in de standaard configuratie en de 256gb, 8b variant?
Ik zie dat ze deze op de site van de mediamarkt niet meer aanbieden (tijdens de btw dagen)
Prijs van Apple/1.21 ?

[ Voor 87% gewijzigd door Smultie op 30-01-2014 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Prijs € 1270,- afgerond bij de MediaMarkt

Ik heb hem helaas weer teruggebracht. Adapter doet het niet. Ledje op stekker wordt groen, dan oranje en vervolgens gaat die langzaam uit. Laptop geeft aan dat stekker erin zit, maar dat er niet opgeladen wordt. Bagger en dat al na 2 dagen.

Heb wel netjes de BTW teruggekregen omdat ik hem afgelopen dinsdag al gekocht had.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
maar geen nieuwe meegekregen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
FrameWork. schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:39:
[...]

En wat voor paneel is het geworden? ;) Heb bij mijn MBPr 15" zojuist wederom dode pixels ontdekt :X

(LG paneel, 2.5 maand oude MBPr)
Ik heb echt een heleboel commando's via terminal geprobeerd na een hoop googlen, maar ik krijg nergens de juiste informatie m.b.t. fabrikant van het scherm. Iemand een goed suggestie hoe ik dat een nieuwe rMBP 13 inch kan achterhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-10 19:20
Boontjes schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:54:
[...]

Ik heb echt een heleboel commando's via terminal geprobeerd na een hoop googlen, maar ik krijg nergens de juiste informatie m.b.t. fabrikant van het scherm. Iemand een goed suggestie hoe ik dat een nieuwe rMBP 13 inch kan achterhalen?
Settings -> Displays -> Tab Color -> Selecteer "Color LCD" -> Open Profile -> Scroll helemaal naar onder, naar "mmod"

Laat je Manufacturer en Model code eens zien. :) Als de manufacturer code op 610 eindigt dan is het een Samsung paneel.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Nee, want uiteraard werkte het nu wel goed. Beetje balen dat ik het nu al een paar keer gehad heb, maar dat het gewoon werkt als ik het laat zien.
Kan hem zo weer ophalen. Mocht het nog eens voorkomen dan kan ik wellicht beter even naar de amac store gaan in Roermond. Wellicht dat die iets kunnen zien. Al weet ik niet of zij kijkenden/mogen helpen.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
-

[ Voor 102% gewijzigd door mprkooij op 30-01-2014 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Dat is mooi balen man.

Nou, ik heb mijn macbook weer opgehaald bij de MediaMarkt. Niets kunnen vinden. Hou het voorlopig maar even in de gaten. in principe heb ik 2 jaar garantie op de laptop. Anders maar eens bij de amac store langs als het weer eens voorkomt.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
-

[ Voor 100% gewijzigd door mprkooij op 30-01-2014 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:55
Nou, als je dat ding verkocht wilt hebben, zul je toch echt flink verlies moeten maken. Niemand zal een apparaat met schade zo kopen.

Daarnaast is het niet echt boeiend voor dit topic.

[ Voor 20% gewijzigd door RnB op 30-01-2014 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
RnB schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:53:
Nou, als je dat ding verkocht wilt hebben, zul je toch echt flink verlies moeten maken. Niemand zal een apparaat met schade zo kopen.

Daarnaast is het niet echt boeiend voor dit topic.
De schade valt erg mee maar ik kan er echt niet tegen, ik ben nou eenmaal zo :P

[ Voor 19% gewijzigd door mprkooij op 30-01-2014 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Leuk dat je ook zegt dat osx niets voor jou is Haha. Sterkte verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Denzis schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:00:
Leuk dat je ook zegt dat osx niets voor jou is Haha. Sterkte verder
Tjah, het is niet heel erg beschadigd.

[ Voor 7% gewijzigd door mprkooij op 30-01-2014 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
Erulezz schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:14:
[...]

Settings -> Displays -> Tab Color -> Selecteer "Color LCD" -> Open Profile -> Scroll helemaal naar onder, naar "mmod"

Laat je Manufacturer en Model code eens zien. :) Als de manufacturer code op 610 eindigt dan is het een Samsung paneel.
Bedankt he! Hieronder de codes....

Fabrikant: 00000610
Model: 0000A018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:13
Sircuri schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:28:
[...]

Nee, want uiteraard werkte het nu wel goed. Beetje balen dat ik het nu al een paar keer gehad heb, maar dat het gewoon werkt als ik het laat zien.
Kan hem zo weer ophalen. Mocht het nog eens voorkomen dan kan ik wellicht beter even naar de amac store gaan in Roermond. Wellicht dat die iets kunnen zien. Al weet ik niet of zij kijkenden/mogen helpen.
Amac gaat hier echt niks mee doen. Je hebt hem immers bij de Mediamarkt gekocht en zij zijn dus de verkopende partij. Sinds de MM van die 'alles-onder-de-inkoopprijs-verkopen-om-de-concurrentie-te-slopen'-dagen heeft zijn APR's echt een stuk minder meegaand geworden als de producten niet bij hen of een andere APR zijn aangeschaft. En terecht overigens.

[ Voor 4% gewijzigd door RobbieB op 30-01-2014 22:38 ]

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
RobbieB schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:37:
[...]

Amac gaat hier echt niks mee doen. Je hebt hem immers bij de Mediamarkt gekocht en zij zijn dus de verkopende partij. Sinds de MM van die 'alles-onder-de-inkoopprijs-verkopen-om-de-concurrentie-te-slopen'-dagen heeft zijn APR's echt een stuk minder meegaand geworden als de producten niet bij hen of een andere APR zijn aangeschaft. En terecht overigens.
Haha zo typisch ook he, allemaal bij saturn en MM kopen voor de laagste prijs en dan dezelfde service en afhandeling verwachten als een normale zaak met normale prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Scrtz schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 01:03:
[...]

Haha zo typisch ook he, allemaal bij saturn en MM kopen voor de laagste prijs en dan dezelfde service en afhandeling verwachten als een normale zaak met normale prijzen.
Service van Media Markt is over het algemeen prima hoor, daar ligt het niet aan. Toen ik met een defecte iMac terugging, kreeg ik direct een nieuwe mee.

Ik kan me voorstellen dat medewerkers van een premium reseller net iets bereidwilliger zijn tegenover hun eigen klanten, verder maakt het weinig uit of andere klanten met een Media Markt-Mac komen of met een Mac die van een andere concurrent afkomstig is.

Ze zitten ook in een lastige positie: aan de ene kant de massale dozenschuifwarenhuizen als Media Markt en Saturn die stunten met de prijzen en aan de andere kant de Apple Stores waar driekwart van de ruimte puur om klantenservice draait.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik vond in het verleden dat de Premium Resellers vaak een stuk slechter waren met garantie dan MediaMarkt. Alhoewel ik sinds de Apple Store er is eigenlijk alleen nog daar koop of langs ga (behalve nu met BTW korting, ik blijf toch een hollander ;-)). Heb bij APRs gehad dat ze gewoon op schandalige wijze onder bekende problemen uit probeerden te komen met de oude Macbook White met scheurende behuizing. Gewoon weigeren om te repareren onder garantie terwijl op internet 100'en cases stonden met foto's van exact dezelfde schade. Uiteindelijk geclaimd bij rechtsbijstand die het toen betaalden, alhoewel dat niet de irritatie van zo'n stel prutsers wegneemt.

En zo nog een akkefietje gehad met een batterij die van de 1e op de andere dag volledig ermee stopte.

[ Voor 7% gewijzigd door Sander op 31-01-2014 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Source
  • Laatst online: 23-07-2022
Gisteren mijn eerste macbook aangeschaft tijdens de btw actie maar ben toch bang dat ik te weinig geheugen heb (4GB) voor de dingen die ik wil gaan doen (webdesign, video editing, etc) of maakt dit minder uit omdat er ook een SSD in zit. Anders ga ik hem omruilen voor 8GB 256.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ja, 4GB is niet slim. Zie dat je goed hebt nagedacht over je aankoop en je totaal niet hebt laten gek maken door een BTW-actie :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Source
Smultie schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 07:59:
Ja, 4GB is niet slim. Zie dat je goed hebt nagedacht over je aankoop en je totaal niet hebt laten gek maken door een BTW-actie :|
Yep :P aan de andere kant zou Mavericks zuiniger met RAM om moeten gaan en zou ik voor code editen niet veel ram nodig moeten hebben. Meer voor apps zoals Sketch en Pixelmator ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Beetje onhandig inderdaad. Voor de prijs van een 4gb heb je nu de 8gb versie bij de MEdiaMarkt. Dus zonde dat je dat niet gedaan hebt. Ik heb er nu € 1265 voor betaald. Ik wilde in eerste instantie het topmodel 13" kopen (16gb/512gb), maar heb daar van af gezien vanwege de btw actie.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Source
Ik ga straks maar even kijken of ik het nog kan omruilen. Hopelijk heb ik geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgizmo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:21
Ik ben wel erg benieuwd, want de vestigingen in het oosten (Enschede, Hengelo) hebben geen MBP uberhaupt op voorraad. Ik ben sinds woensdag in het oosten van het land (kom uit Rotterdam), dus ik ben benieuwd of ik nog in R'dam/Utr kan slagen, maar dat lijkt mij uitgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenbr
  • Laatst online: 01-10 19:21
4GB is te weinig inderdaad.

Gek is dan mgizmo, ik heb mijn MBP er 2 jaar geleden gehaald tijdens de BTW-actie (in Hengelo). Was toen ook op de woensdag begonnen, heb hem daar vrijdag rond dit tijdstip gekocht en toen waren er nog zat Apple producten aanwezig die meededen aan de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Boontjes schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:32:
[...]

Bedankt he! Hieronder de codes....

Fabrikant: 00000610
Model: 0000A018
En is dat goed of slecht? Ik heb dezelfde codes, alleen bij model staat bij mij 0000A019...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Koenbr schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:36:
4GB is te weinig inderdaad.

Gek is dan mgizmo, ik heb mijn MBP er 2 jaar geleden gehaald tijdens de BTW-actie (in Hengelo). Was toen ook op de woensdag begonnen, heb hem daar vrijdag rond dit tijdstip gekocht en toen waren er nog zat Apple producten aanwezig die meededen aan de actie.
4GB is voor normaal gebruik prima. Veel mensen doen niks anders dan een beetje browsen, tekstverwerken, een website in elkaar knutselen en dat was het wel zo'n beetje. Voor zwaardere programma's kan het wat aan de magere kant zijn maar het kan allemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Brm-G schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:21:
[...]

4GB is voor normaal gebruik prima. Veel mensen doen niks anders dan een beetje browsen, tekstverwerken, een website in elkaar knutselen en dat was het wel zo'n beetje. Voor zwaardere programma's kan het wat aan de magere kant zijn maar het kan allemaal prima.
Gaat er meer om denk dat als je toch een hoop geld uitgeeft aan een product... ik heb zelfde 15" late 2013 retina met 16 gb en 512 opslag. Behoorlijk veel, maar ik weet dat ik voorlopig ook niet tegen een plafon aan loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-10 19:20
mister9 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:11:
[...]

En is dat goed of slecht? Ik heb dezelfde codes, alleen bij model staat bij mij 0000A019...
Aan de cijfers kun je niet zien of het een slecht paneel of goed paneel is. :) Ik heb 2 MBP's teruggestuurd omdat er gele vlekken in het scherm zaten, en nu deze samsung is perfect. Maar heb ook weer gelezen dat bij sommige LG's het scherm weer perfect is.

Ben wel benieuwd wat jullie manufacturer date is, omdat ik een 0000A022 model heb. 2 maanden geleden gekocht.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornell
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12-2022
mister9 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:11:
[...]

Het zijn alle bij LG schermen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Ik denk dat ik ene erg goede koop heb gedaan en straks ook bij de Apple familie hoor. Een late 2012 13 inch i5 voor 750 Euro. Week oud. Die meneer had een retina gekocht en was niet echt op En hoogte dat je het gewoon terug kan sturen.

Er zit op dit moment 4gb in en ik heb nog een Samsung 840 ssd. Kijken of de 4gb voorlopig nog goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

@mgizmo: ik ben in Roermond geweest. Daar hadden ze gewoon voorraad. Maar ik ben dan ook weer 2 dagen VOOR de btw actie gegaan en heb later mijn BTW teruggehaald.
Anders even bellen naar een MediaMarkt vestiging en vragen of ze voorraad hebben.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:30
Erulezz schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:40:
[...]

Aan de cijfers kun je niet zien of het een slecht paneel of goed paneel is. :) Ik heb 2 MBP's teruggestuurd omdat er gele vlekken in het scherm zaten, en nu deze samsung is perfect. Maar heb ook weer gelezen dat bij sommige LG's het scherm weer perfect is.

Ben wel benieuwd wat jullie manufacturer date is, omdat ik een 0000A022 model heb. 2 maanden geleden gekocht.
Heb ook een scherm van Samsung (LSN154YL01-A01) in mijn rMBP. De rMBP is in december 2013 gemaakt. Scherm doet het overigens prima, geen afwijkingen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-03 20:21
Ik heb sinds een week een rMBP retina 13". Hierin zit geen dvd drive meer, maar die heb ik extern wel. Ik heb geprobeerd een spel te installeren. Dit ging zoals verwacht niet aangezien het voor windows is uitgebracht. Hetzelfde spel is wel in de App store te koop voor Mac.

Is er een eenvoudige manier om dit spel te installeren vanaf een dvd, of kan dat alleen met behulp van Boot-camp of iets wat daarop lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

ja bootcamp, parallels of Virtualbox/ vmware. genoeg keus.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo jongens,
Waar kan ik de wallpaper(achtergrond/bureaublad) vinden van de macbook pro retina 13′ op de apple site (met zonsondergang en gebergte).
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Laatst online: 30-09 09:59

Hoite

Goed verhaal

Ik kan niet echt een grote afbeelding vinden:

http://i.imgur.com/KjyvQ6I.jpg

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoite, die afbeelding bedoel ik ;) Het liefst heb ik hem in 2880 x 1800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Rudios

Lost in space?

Live steams (van bv Fox Sports eredivisie) loopt bij mij totaal niet sloepel, heel erg stroperig. Als ik deze zelfde stream op mijn iPhone 5 kijk gaat dit hardstikke soepel. Ik heb een Late macBook pro standaard 15". Meer mensen hier last van, of evt een idee waar het aan kan liggen?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Flash updates gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Rudios

Lost in space?

Jup!

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Probeer chrome eens, heeft een ingebouwde flashplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyangles
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:10
Twee dagen geleden ook een MBP retina aangeschaft. Machtig mooi apparaat, maar mijn netwerk is irritant traag!

Ik heb een Ubee modem van Ziggo, verschillende channels geprobeerd, alleen wifi N, alleen wifi G etc. met allemaal hetzelfde resultaat: trage verbindingen.

Dacht dit te testen door te pingen naar mijn router, welke deze (deel) output geeft:

code:
1
2
3
4
5
6
7
64 bytes from 192.168.178.1: icmp_seq=0 ttl=64 time=87.576 ms
64 bytes from 192.168.178.1: icmp_seq=1 ttl=64 time=8.024 ms
64 bytes from 192.168.178.1: icmp_seq=2 ttl=64 time=30.932 ms
64 bytes from 192.168.178.1: icmp_seq=3 ttl=64 time=53.794 ms
64 bytes from 192.168.178.1: icmp_seq=4 ttl=64 time=76.683 ms
64 bytes from 192.168.178.1: icmp_seq=5 ttl=64 time=99.497 ms
64 bytes from 192.168.178.1: icmp_seq=6 ttl=64 time=19.936 ms

(edit: en soms ook timeouts btw)

Erg vreemde resultaten natuurlijk. Browsen is vervelend langzaam en streamen is helemaal drama.

Wat kan ik hieraan doen? Zal het iets met de Broadcom chip zijn?
Pagina: 1 ... 53 ... 128 Laatste