Nieuwe MBP's zien er net uit, paar vraagjes aan de ervaringsdeskundigen voor ik over ga op aanschaf. Het betreft hier het 13" model:
1. Hoe zit het met gamen op een iGPU only? Zijn drivers daarvan een beetje redelijk of zijn sommige games simpelweg niet compatibel met de Iris graphics? Qua fps op ultra settings zijn mijn verwachtingen niet hoog, maar ik neem aan dat op low/medium settings hij toch gewoon alle games vloeiend zou moeten kunnen draaien @1280x800.
2. Gebruik is office, browsen, video's kijken, muziek luisteren, Unity3D, UDK, photoshop, Maya en gaming (momenteel vooral kleine Indie games en Game Stock Car 2013, niet zo veeleisend dus). Voor het echt 'zware' werk is er nog altijd een dikke 5KG aan Windows laptop volgepakt met power dus dat zit wel snor. Wat vinden jullie dan van deze configuratie?
2,6GHz i5
16GB geheugen, omdat het niet uitbreidbaar is
512GB SSD, is dit wel genoeg voor OSX en Windows 8 zonder steeds de opslag te moeten 'managen'?
Geen apple care, lijkt me niet nodig toch?
VGA adapter, voor presentatie's
Rest standaard
3. Verder vroeg ik mij af of Parallels echt anders werkt dan Bootcamp of alleen maar handiger? Is er bijvoorbeeld een verschil in performance en/of hoe de partitie's werken?
Alvast bedankt voor het beantwoorden

.