Vervolg van mijn verhaal... wat betreft de MBP Retina met Image retention en kapotte USB aansluiting aan de linkerkant.
Ik had vorige week donderdag mijn MBPrt aangeboden bij de Mediamarkt voor reparatie.
Kreeg vanmiddag bericht dat de laptop klaar was, dus ik ben vanmiddag mijn MBPrt bij de Mediamarkt wezen ophalen...
Wat blijkt,
beide problemen zijn nog
NIET opgelost!!
Dus ik na een half uur weer terug naar de Mediamarkt. Waar ik voor opheldering hier over vraag op de Apple afdeling.
Deze jongeman vond het ook zeer spijtig, en ging kijken of ik een nieuwe MBPrt kon krijgen (zelfs een 16gb model, tegen verminderde meerprijs)
Maar deze jongen kwam na 5 min terug met het hoofd van de Apple afdeling, met de mededeling dat dit
toch niet mogelijk was, en dat ik hem gewoon weer ter reparatie moest aanbieden. En dat ik na 3x repareren recht had op een nieuwe MBPrt.
Ik werd afgescheept met een cadeaubon van
€20,- en met het tel. nr. van de Apple store in Amsterdam (ik woon in Zeeland!!), misschien dat ik daar een afspraak kon maken en dat zij wat konden doen voor mij zeiden ze...
Ik heb de laptop bij de Mediamarkt achter gelaten voor een 2e reparatie, en zo juist de Apple store in Amsterdam gebeld, maar deze kon ook niets voor mij doen.
Heb Apple Care zelf ook al 2x hier over aan de lijn gehad, deze verwijzen mij door naar de plaatselijke Amac hier, voor reparatie. Maar deze nemen de laptop ook niet (graag) aan, want ik heb hem daar niet gekocht, kreeg ik de mededeling, deed ik dit wel dan ging het heel lang duren (omdat de eigen klanten voor gaan!)
Ik wil mijn laptop van ruim €2000,- niet vanwege
2 fabrieksfouten eigenlijk helemaal niet (meerdere malen) ter reparatie aanbieden, maar ik wil gewoon een nieuwe...
Ik dacht dat Apple zo'n goede service had, en zoals ik hier lees worden verschillende producten zo omgewisseld voor nieuwe door Apple zelf... Waarom bij mij dan niet?
Vind dit echt hele slechte service zowel door Apple als de Mediamarkt.