Valt er op een GT650m dan niet prima te werken met software als Inventor en Solidworks?Silent Thunder schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:44:
[...]
Tuurlijk snap ik marketing wel, maar je kunt niet alles wegschoffelen daaronder. Apple is bovendien heel erg van de filosofie á la: het mag dan wel wat meer kosten maar dan krijg je wel je kwaliteit (wat ik erg waardeer).
En nu mis ik dat wel een beetje..
Voor de Mac Pro tower hebben ze immers ook een Quadro kaart uitgebracht omdat ze kennelijk waarde hechten aan mensen die professionele software draaien zoals Inventor en Solidworks (waar mijn vriendin mee werkt die architect is). Daar is zo'n kaart gewoon heel handig.
Dus daarom mijn verbazing dat de andere Pro lijn (die van de macbook) geen Quadro mogelijkheid heeft.
Ze hoeven 'em voor mij ook niet standaard aan te bieden; zolang er maar de optie/mogelijkheid is.
Want het is verder een erg leuk apparaat; mooi materiaal en lekker dun met snelle hardware.
Alleen dan die Q......
Naar mijn weten is een Quadro niks anders dan een GeForce met drivers waar intensief aan gesleuteld is en een support waar je u tegen zegt. Dat heb ik ooit in een artikel Geforce vs Quadro gelezen.