Gloeiende; heb tijden last gehad van brakke WiFi verbindingen met mijn MacBook Pro 2014 en het Technicolor Ziggo modem. Eindelijk na een macOS update van een aantal maanden geleden was het probleem over (niet meer elke 5 minuten de WiFi moeten uitschakelen en weer inschakelen om uberhaubt een werkende WiFi / internet connectie te verkrijgen). Kom ik een paar dagen geleden terug van vakantie, he, weer een macOS update, ff installeren -> HELEMAAL geen verbinding meer mogelijk. Restart, shutdown, WiFi uit en weer aan, niets helpt meer (terwijl alle andere apple / android devices het prima blijven doen met hetzelfde modem).
Ga maar weer eens zoeken naar wat dit weer zou kunnen zijn (uiteraard al veel eerder gedaan maar alle gevonden suggesties, tips en tricks werken gewoon niet); valt me toch vies tegen van een machine van 2000+ euro...
Zijn er nog meer 'lotgenoten' die bovenstaande herkennen en er wellicht een oplossing voor hebben?
Ga maar weer eens zoeken naar wat dit weer zou kunnen zijn (uiteraard al veel eerder gedaan maar alle gevonden suggesties, tips en tricks werken gewoon niet); valt me toch vies tegen van een machine van 2000+ euro...
Zijn er nog meer 'lotgenoten' die bovenstaande herkennen en er wellicht een oplossing voor hebben?