Ik begrijp uit die site dat je alleen het hele weekend kunt komen, niet één dag. Dat maakt het, zeker gezien de vakantieperiode, niet echt aantrekkelijk als je voor de SC2 compo zou willen komen.
De SC2 compo is op 2 dagen, dus zelfs al zou je voor 1 dag kunnen kopen, dan zou je om mee te kunnen doen (in de long haul) toch 2 dagen moeten kopen.
1gate FE, 3gate robo, gelijk robo bay, range en 6gates. uit pushen op 11 minuten, forward pylon bouwen, stalkers in warpen en lachen terwijl elke sub-platinum niks kan doen want deze 2base allin is vet sterk.
Na normal (bijna) uitgespeeld te hebben ben ik nu begonnen met de missies 1 voor 1 op hard uit te spelen via de mission archives. Gek genoeg lijkt het alsof ik de upgrades van zowel het lab als de unit upgrades niet kan gebruiken. Zojuist The Evacuation gedaan (colonists missie 1) en hier had ik alleen de standaard units zonder upgrades
Hoe kan dit? Van wat ik heb gelezen begrijp ik dat upgrades gewoon beschikbaar moeten zijn via de mission archives
Hoe kan dit? Van wat ik heb gelezen begrijp ik dat upgrades gewoon beschikbaar moeten zijn via de mission archives
Verwijderd
Dit zou wel heel makkelijk geweest zijn, maar je volgorde van gespeelde missies maakt veel uit, hij onthoud namelijk welke upgrade je gedaan heb na welke game.CU2morO schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:15:
Na normal (bijna) uitgespeeld te hebben ben ik nu begonnen met de missies 1 voor 1 op hard uit te spelen via de mission archives. Gek genoeg lijkt het alsof ik de upgrades van zowel het lab als de unit upgrades niet kan gebruiken. Zojuist The Evacuation gedaan (colonists missie 1) en hier had ik alleen de standaard units zonder upgrades
zo kan je in het begin hebben gedacht lekker sparen, en dan met die missie op hard / brutal in de problemen komen. er zijn veel sites waar een "idiaal" verloop van missies hebt zodat je maximaal kunt profiteren van alle upgrades.
enkele voorbeelden:
- alle zeratul missies zo snel mogelijk gedaan hebben.
- eerst enkele simple missies, sommige zijn beduidend makkelijker.
- upgrades allemaal gebruiken voor een missie is ook handig
hopelijk zo voldoende info waarom.
3gate robo, of 1 gate, robo, 2 gate, afhankelijk van wat je hem ziet doen. (Confirmed fast expo -> robo, onzeker -> 3 gate gevolgd door snelle robo.)Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 15:01:
Wat zijn voor jullie goede openers als P tegen T?
gateway- robo Fast expand?
Daarna doortechen naar colo. Dan of hard colo tech in, of 1 colo zonder range en doortechen naar storm. Meestal kies ik voor dat laatste. Zie je heavy marauder, dan zeker voor templar tech gaan, en snel zealot speed pakken.
Daarbij pak je ergens een 3d wanneer het kan, en een 4th.
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Verwijderd
Dus eerst 3 gate robo of 1 gate, 1 robo, 2 gate en dan pas je eerste expo pakken? Behalve als hij zelf snel expo'ed?
Woohoo, heb de betakey ontvangen van bol.com.
Woop Woop Betakey HoTS binnen! ^^
Was alweer vergeten dat die vandaag binnen zou komen.
Thank you bol.com,
Was alweer vergeten dat die vandaag binnen zou komen.
Thank you bol.com,
Oh sorry, dat wat ik hierboven beschreef is na de nexus. Die bouw je eerst.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:14:
Dus eerst 3 gate robo of 1 gate, 1 robo, 2 gate en dan pas je eerste expo pakken? Behalve als hij zelf snel expo'ed?
Tenzij je natuurlijk iets aggressiefs scout, dan ga je 3gate into expand oid. Of, als je een 1-1-1 vermoedt, snelle collossus.
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
In de HotS beta zitten duidelijk geen noobs
Ben in brons geplaatst en wanneer ik offrace ga ik te hard dood 
Aantal keren leuk gewonnen met swarm hosts.
Aantal keren leuk gewonnen met swarm hosts.
Verwijderd
Daar ga ik vaak nat op. Ik doe vaak een 1 gate FE. Ik vind het nog lastig om agressie te scouten ... ik denk dan .. ok een barrack .. en een gas ... leuk!Grijze Vos schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:57:
[...]
Oh sorry, dat wat ik hierboven beschreef is na de nexus. Die bouw je eerst.
Tenzij je natuurlijk iets aggressiefs scout, dan ga je 3gate into expand oid. Of, als je een 1-1-1 vermoedt, snelle collossus.
4 minuten later staat mijn basis vol met units
gas betekent meestal een van 3 dingen:
2/3 rax marine/marauder
banshees
hellion (evt. drop)
Het verschil tussen de eerste en de andere twee kun je zien door nog eens te scouten met je zealot+stalker, gewoon ff kijken of die barracks vooraan een techlab of reactor heeft.
Als hij dat doet, dan moet je gaan voor een snelle 3 gate iig. Als ik het scout voordat ik mn barracks drop dan ga ik vaak voor 3gate robo zonder expand hoor, omdat ik dan weet dat ik toch niet economisch achter ga liggen.
2/3 rax marine/marauder
banshees
hellion (evt. drop)
Het verschil tussen de eerste en de andere twee kun je zien door nog eens te scouten met je zealot+stalker, gewoon ff kijken of die barracks vooraan een techlab of reactor heeft.
Als hij dat doet, dan moet je gaan voor een snelle 3 gate iig. Als ik het scout voordat ik mn barracks drop dan ga ik vaak voor 3gate robo zonder expand hoor, omdat ik dan weet dat ik toch niet economisch achter ga liggen.
Verwijderd
Btw,
Ik speel voornamelijk als zerg.
Tegen terran gaat het heel soepel. Ik zorg dat ik asap wat banelings heb en daarna begin langzaamaan de map te controleren. Heel dikwijls maak ik hem het leven zuur met muta's hit en run.
Maar tegen Z lukt dat al veel moeillijker en tegen P al helemaal niet meer. Ik slaag er zelfs niet eens in een deftig leger op te bouwen. Heel dikwijls heb ik niet meer als wat speedlings en roaches maar is dat niet genoeg tegen mass stalkers.
Kortweg:
ZvT > winstkansen van 8 op 10
ZvZ > winstkansen van 5 op 10
ZvP > winstkansen van 1 op 10
Iemand die wat tips heeft of wat goeie gameplay filmpjes kan posten?
Ps: ik zit trouwens in de bronze league.
Ik speel voornamelijk als zerg.
Tegen terran gaat het heel soepel. Ik zorg dat ik asap wat banelings heb en daarna begin langzaamaan de map te controleren. Heel dikwijls maak ik hem het leven zuur met muta's hit en run.
Maar tegen Z lukt dat al veel moeillijker en tegen P al helemaal niet meer. Ik slaag er zelfs niet eens in een deftig leger op te bouwen. Heel dikwijls heb ik niet meer als wat speedlings en roaches maar is dat niet genoeg tegen mass stalkers.
Kortweg:
ZvT > winstkansen van 8 op 10
ZvZ > winstkansen van 5 op 10
ZvP > winstkansen van 1 op 10
Ps: ik zit trouwens in de bronze league.
YouTube: Starcraft II - Zerg Tutorial Working up from Bronze League - Part1Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:11:
Als je dit volgt, moet het een stuk eenvoudiger zijn voor je
EDIT: dit is de updated versie: YouTube: Starcraft II - Tutorials Revamped - Zerg Part 1
[ Voor 16% gewijzigd door Castor385 op 03-12-2012 15:45 ]
Study everything, You'll find something you can use
Mass Stalker als Zerg in Bronze. Daar heb ik ook last van gehad.
Mijn oplossing: veel eerder scouten kijken wat eraan komt. Liever 3 overlords verliezen en Blink scouten dan opeens een obs in je basis en kort daarna 999 stalkers in je main.
Open veld, lings eromheen (gaan allemaal kapot, bouw maar vast nieuwe), Infestors bouwen zodra je de tech scout. Fungal fungal fungal! Zooitje Infested Terrans gooien voor wat extra dmg / als je lings op zouden kunnen raken. De balans is het lastigst. Zodra de aanval begint vooral alleen maar lings bouwen en proberen je infestors in leven te houden, kosten wat kost. Al je gas kan midgame naar infestors, lings ook vooral gebruiken om af en toe mee te klooien in z'n basis. Houd een groepje appart om meteen z'n minerals in te sturen (stuk of 8 is al genoeg) zodra je het gevecht ziet aankomen.
Mijn oplossing: veel eerder scouten kijken wat eraan komt. Liever 3 overlords verliezen en Blink scouten dan opeens een obs in je basis en kort daarna 999 stalkers in je main.
Open veld, lings eromheen (gaan allemaal kapot, bouw maar vast nieuwe), Infestors bouwen zodra je de tech scout. Fungal fungal fungal! Zooitje Infested Terrans gooien voor wat extra dmg / als je lings op zouden kunnen raken. De balans is het lastigst. Zodra de aanval begint vooral alleen maar lings bouwen en proberen je infestors in leven te houden, kosten wat kost. Al je gas kan midgame naar infestors, lings ook vooral gebruiken om af en toe mee te klooien in z'n basis. Houd een groepje appart om meteen z'n minerals in te sturen (stuk of 8 is al genoeg) zodra je het gevecht ziet aankomen.
OMG, wat zijn die vipers toch GEWELDIG!!!
Vooral tegen Toss, die abduct, wat is dat toch een heerlijke spell, ik geniet er elke keer van als ik op een afstandje alle colossusen wegkaap en own van de toss en dan met mijn roach/hydra army heel simpel en cost efficiënt erover heen dans.
Ik gebruik in HOTS helemaal geen infestors meer tegen Toss en Terran, alleen in ZvZ alleen nog...
Vooral tegen Toss, die abduct, wat is dat toch een heerlijke spell, ik geniet er elke keer van als ik op een afstandje alle colossusen wegkaap en own van de toss en dan met mijn roach/hydra army heel simpel en cost efficiënt erover heen dans.
Ik gebruik in HOTS helemaal geen infestors meer tegen Toss en Terran, alleen in ZvZ alleen nog...
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Moet zeggen dat HotS eigenlijk net als WoL is. Ik bouw zelf eigenlijk geen HotS units en m'n tegenstanders ook amper.
Zou het door de metagame komen? Doordat de WoL meta betekend is weet iedereen de timings goed. En omdat de pro's vrijwel geen HotS spelen zijn er geen goede timings voor de HotS units (bijvoorbeeld early swarm host harrass ofzo).
Zou het door de metagame komen? Doordat de WoL meta betekend is weet iedereen de timings goed. En omdat de pro's vrijwel geen HotS spelen zijn er geen goede timings voor de HotS units (bijvoorbeeld early swarm host harrass ofzo).
Zo moeilijk is het ook niet zelf een timing te verzinnen, tuurlijk wat minder efficient dan wat een pro doet, maar nou niet onmogelijk. Echter van wat ik ervan begrijp is het probleem juist meer dat WOL meta gewoon beter is. Het zou natuurlijk kunnen dat dat stukje beter wat een pro timing is voldoende is om dat gelijk te trekken, maar aan andere kant zullen juist ook veel mensen al aan het proberen zijn gebruik te maken van de nieuwe units.
Ik ga bijna elke game roach/hydra + viper. Met name omdat ik erop reken en hoop dat infestors een flinke nerf gaan krijgen. Tot nu toe heb ik bijna geen problemen met Roach/Hydra + Viper. Werkt ook heel goed tegen mech...
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Wat ik trouwens nogal apart vind is dat aan de ene kant blizzard zegt dat ze geen problemen met infestors/zerg zien, en dat het allemaal prima gebalanceerd is, en enkel om de community blij te maken ze een testmapje hebben gemaakt (met changes die niet echt populair zijn), en aan de andere kant komen ze met zon post: http://eu.battle.net/sc2/en/forum/topic/5966979955, waar wel de problemen in WoL erkent worden.
Technisch gezien is het een HotS patch, maar ik ben het ook met je eens. Zerg is een ongelooflijk eendimensionaal ras geworden om naar te kijken. Ik kan wel uitleggen waarom, maar dat doet deze gast vele malen beter: http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=385876
(serieus, lees dat)
Ik snap nu waarom ik veel liever een potje DotA speel of kijk dan me op maak voor een avondje ladderen, de diversiteit en dynamiek is er uit. Als Terran zijn TvT en TvP nog steeds prima matchups, maar om naar high level matches te kijken met een zerg is gewoon steeds minder aan.
(serieus, lees dat)
Ik snap nu waarom ik veel liever een potje DotA speel of kijk dan me op maak voor een avondje ladderen, de diversiteit en dynamiek is er uit. Als Terran zijn TvT en TvP nog steeds prima matchups, maar om naar high level matches te kijken met een zerg is gewoon steeds minder aan.
Kan me best gedeeltelijk vinden in het feit dat matches saaier zijn geworden het afgelopen jaar, maar dat Blizz dit bewust geënsceneerd heeft om Foreigners te laten winnen van Koreanen.... mwoah, beetje alu-hoedje-theorie.
Bovendien in sommige stukken ronduit racistisch:
Hij maakt ook een enorm vreemde kronkel waarin het lijkt of Koreanen geen Zerg mogen spelen en dat alle Foreigners dat wél doen.
Bovendien in sommige stukken ronduit racistisch:
The fungal buff was, without question, a "white people change." Just as foreigners never got any good at playing the difficult muta/ling/bling and immediately started to abuse the infestor upon buff, Koreans despised the infestor. Even when fungal was made so overpowered it had to be nerfed to keep suspicion in check, Koreans blissfully continued using muta/ling/bling exclusively. For these honorable men, it was shameful to win after getting outplayed horribly. They wanted to use their superior intelligence and skill to dominate their opponents; or maybe they're just stubborn, who knows.
Koreans can use the white man super combo too:
Here, Blizzard had a chance to retool lategame TvZ and make it as enjoyable to watch and play as the midgame. However, that conflicted with letting the white man win. And we all know which took priority here.
Die vent is knettergek.....So what is the point of all of this? Yeah, Blizzard purposefully rigged the game to ensure the maximum number of white victories over Koreans. What do they gain from it?
En nogal narcistisch ook....Perhaps the smartest part about this alleged plan is that it could never be exposed; until this brilliant analysis that is.
Hij maakt ook een enorm vreemde kronkel waarin het lijkt of Koreanen geen Zerg mogen spelen en dat alle Foreigners dat wél doen.
[ Voor 89% gewijzigd door Smultie op 04-12-2012 08:34 ]
Inderdaad ik vind het hardstikke zonde dat diegene zon uitgebreide post heeft gemaakt, en dan eindigt ermee dat het enkel een samenzwering is om non-koreans te laten winnen. Sowieso vind ik het op TL nogal debiel hoe niet-koreanen de grond in gepraat worden en als automatisch mindere spelers worden neergezet. Kijk bij het schaatsen naar de 5km en 10km. Dat zijn normaal gesproken gewoon Nederlandse onderonsjes, maar het is niet alsof we er genetisch beter in zijn en een buitenlander daar nooit op een eerlijke manier kan winnen.
En dat doen veel bij TL wel. Net alsof als een niet - koreaan een koreaan verslaat het betekend dat de koreaan slecht speelde, het alleen maar kon door balans problemen, geluk, etc. Maar nooit zullen velen toegeven dat die niet-koreaan gewoon verdiend gewonnen heeft.
En dat doen veel bij TL wel. Net alsof als een niet - koreaan een koreaan verslaat het betekend dat de koreaan slecht speelde, het alleen maar kon door balans problemen, geluk, etc. Maar nooit zullen velen toegeven dat die niet-koreaan gewoon verdiend gewonnen heeft.
Waardeloze thread inderdaad, verpakt als een analytische wall-of-text. Verder inderdaad een verkapte whine met racistisch geblaat. Geen aandacht aan schenken.
De HotS patch die gepland staat is interessant. Veel changes. Vooral de hydra speed op lair klinkt als mosterd na de maaltijd. Waarom had WoL die upgrade niet? Hydras kunnen daarnaast nog wel een buff gebruiken. 1 base armor lijkt me perfect (= beter tegen marines en zealots).
Infestors kunnen inderdaad wel een aanpassing gebruiken, dat zeg ik als zerg speler zelfs. Eigenlijk moet je altijd wel infestors gaan. Een fungal nerf klinkt ok, maar tegelijk zou ik dan zeggen dat NP range 8 moet worden (wat het eigenlijk al had moeten zijn, sinds de nerf naar 7 range gebruikt niemand die nog).
Verder zullen veel zerg units wel een buff moeten krijgen, aangezien dat het probleem van zerg is: alleen de infestor is echt sterk genoeg om consistent games te winnen.
De HotS patch die gepland staat is interessant. Veel changes. Vooral de hydra speed op lair klinkt als mosterd na de maaltijd. Waarom had WoL die upgrade niet? Hydras kunnen daarnaast nog wel een buff gebruiken. 1 base armor lijkt me perfect (= beter tegen marines en zealots).
Infestors kunnen inderdaad wel een aanpassing gebruiken, dat zeg ik als zerg speler zelfs. Eigenlijk moet je altijd wel infestors gaan. Een fungal nerf klinkt ok, maar tegelijk zou ik dan zeggen dat NP range 8 moet worden (wat het eigenlijk al had moeten zijn, sinds de nerf naar 7 range gebruikt niemand die nog).
Verder zullen veel zerg units wel een buff moeten krijgen, aangezien dat het probleem van zerg is: alleen de infestor is echt sterk genoeg om consistent games te winnen.
Probleem van de Infestor nerf, is dat een Toss 2base colossus sentry all in in principe bijna onmogelijk is om tegen te houden zonder infestors... Dus daar moeten ze de rest van de Zerg army flink buffen om dat te kunnen compenseren... Ik hoop dat David Kim dat maar in ziet... Echt veel goeds heb ik van die gozer op basis van zijn meningen die ik gehoord heb uit interviews nog nooit gezien...
Daarom ook de suggestie om NP te buffen naar range 8. In de tijd dat neural range 9 had was het supergoed tegen colossii, misschien iets te sterk. Dat het daarna weer naar 7 werd teruggedraaid is voor mij nog steeds onbegrijpelijk, 8 zou de logische middenweg zijn geweest.Vinand schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:08:
Probleem van de Infestor nerf, is dat een Toss 2base colossus sentry all in in principe bijna onmogelijk is om tegen te houden zonder infestors...
Verder zouden buffs als een hydra buff kunnen helpen om hydras beter te maken in die situatie.
Maar uiteindelijk ligt dit specifieke probleem misschien wel bij de colossus, de unit die nooit generfed is.
Tbh ling/bling/muta werkte ook prima tegen terran, alleen sinds die tijd zijn zerg spelers in rank gestegen*, dus als ze het nu weer moeten gebruiken werkt het een stuk minder. Oftewel zonder infestors kunnen ze wel games winnen, maar op een wat lager niveau waarschijnlijk.Morphs schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:42:
Ook met IPL lieten paar zergs zien dat ling/bling/muta, met daarna wat infestors als support unit ipv main damage unit, nog steeds prima werkt. Resulteerde ook in veel leukere gevechten dan alle 50 infestor zergs.
* de zogenaamde patchzergs. En nee het is geen whine ze zo te noemen, zelfs stephano noemt ze zo. Als jij nu marine dps verdubbelt zal uiteindelijk ook iedereen op een niveau komen waarbij hij/zij 50% wint (behalve de extremen). Halveer je het vervolgens naar een normaal niveau, dan zullen die terrans geen spellen consistent meer kunnen winnen, totdat ze weer op hun oude niveau zijn. Dat betekend niet dat balance slechter erop werd door die dps terug te halveren.
Hoop zelf ook dat queen range nog een keertje teruggenerfed wordt, op zijn minst naar 4 range.
Over sentry/immortal all-ins, het probleem is gewoon dat forcefields ruk zijn. Hopelijk als toss toch hun mothercore krijgen worden forcefields wat generfed, bijvoorbeeld een HP bar. Dan zouden zergs veel minder last moeten hebben van forcefields.
[ Voor 8% gewijzigd door Sissors op 04-12-2012 12:35 ]
@Smultie @Furby @Morphs Wtf, is jullie sarcasme-detector stuk? Natuurlijk is dat wat jullei rascistisch noemen niet serieus. Ik lees het in ieder geval als een grap. Beetje jammer natuurlijk want het gameplay gedeelte is spot-on. Dat van een samenzwering kun je toch niet lezen zonder dat je meteen begrijpt dat er een korreltje zout bedoelt is?
Ik sta nergens meer van te kijken als 't op gamers aankomt, dus het zou mij ook zeker niet verbazen als de schrijver van dat stuk alles precies zo bedoelt als dat het geschreven staat.Weiman schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:56:
@Smultie @Furby @Morphs Wtf, is jullie sarcasme-detector stuk? Natuurlijk is dat wat jullei rascistisch noemen niet serieus. Ik lees het in ieder geval als een grap. Beetje jammer natuurlijk want het gameplay gedeelte is spot-on. Dat van een samenzwering kun je toch niet lezen zonder dat je meteen begrijpt dat er een korreltje zout bedoelt is?
Voor een grap is het een VEEL te lange wall of tekst. Elke grap heeft een kern van waarheid en de poster lijkt er duidelijk op te doelen dat hij vindt dat Blizzard teveel naar de foreigners geluisterd heeft wat balance betreft aangezien de Code S resultaten haaks stonden op de rest van de wereld.Weiman schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:56:
Natuurlijk is dat wat jullei rascistisch noemen niet serieus. Ik lees het in ieder geval als een grap. Beetje jammer natuurlijk want het gameplay gedeelte is spot-on. Dat van een samenzwering kun je toch niet lezen zonder dat je meteen begrijpt dat er een korreltje zout bedoelt is?
Iemand in die thread stelde heel juist het punt dat er op TL maar 1 balance thread is die goed loopt en dat is de "designated balance and discussion thread".
Balance changes!
- Fungal Growth range verlaagd van 9 naar 8
- Health van Infested Terran eggs verlaagd van 100 naar 70
- Seeker Missle research verwijdert (de ability is nu meteen beschikbaar)
Deze wijzigingen hoeven slechts server-side doorgevoerd te worden, dus er is geen client patch nodig. Na een korte maintenance zou het vandaag al doorgevoerd moeten zijn (op NA, ik gok vandaag of morgen op EU).
Bron: http://us.battle.net/sc2/en/blog/8006134
- Fungal Growth range verlaagd van 9 naar 8
- Health van Infested Terran eggs verlaagd van 100 naar 70
- Seeker Missle research verwijdert (de ability is nu meteen beschikbaar)
Deze wijzigingen hoeven slechts server-side doorgevoerd te worden, dus er is geen client patch nodig. Na een korte maintenance zou het vandaag al doorgevoerd moeten zijn (op NA, ik gok vandaag of morgen op EU).
Bron: http://us.battle.net/sc2/en/blog/8006134
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Idra die nu live HOTS speelt, die gast owned iedereen echt heel hard met Vipers, hij geeft echt een hele goede mooie uitleg voor alles wat hij doet. Laat toch een hele andere kant zien i.p.v. al het gerage van hem. 
http://www.twitch.tv/eg_idra
http://www.twitch.tv/eg_idra
Patchnotes lijken ok (als zerg speler), hoewel ik vrees dat het ook betekent dat zerg het nu opeens moeilijk gaat krijgen bij gebrek aan goede andere opties. Maar dat zullen de pro's wel uitwijzen.
En als IdrA fan is het altijd leuk om te kijken hoe hij laddert, vooral in HotS. Jammer dat hij in zo'n slump zit (the EG-curse
)
En als IdrA fan is het altijd leuk om te kijken hoe hij laddert, vooral in HotS. Jammer dat hij in zo'n slump zit (the EG-curse
Ik blijf het vreemd vinden dat ze bij de test map zeggen dat het onnodig is, en dan voeren ze in daadwerkelijke patch het door die verder gaat.
Anyway fungal growth range is een stuk redelijk, zelf vind ik het nog steeds een stuk beter om het een slow te maken, maar goed dit helpt, vooral met bijvoorbeeld vikings vs broods.
IT change ook goed, al ben ik daar meer voorstander van dat damage done op eggs overgedragen wordt op de IT zelf.
En seeker missile change doet nauwlijks iets, maar goed kan geen kwaad.
En zergs zullen gewoon moeten doen wat ze ook prima lukte voor de infestor dominantie (niet dat hij nu ineens nutteloos ofzo is). Lukte de zerg toen ook prima, en er zijn ook nog een hele zooi andere boosts geweest.
Edit: Lol ze zeggen dat de seeker missile change voor late game TvZ is, terwijl bij de test map ze vertelden dat het zo gedaan was dat het geen invloed op late game heeft (en nauwlijks op early game, seeker missile is niet sneller erdoor beschikbaar, het zorgt alleen voor 150/150 minder uitgaven).
Anyway fungal growth range is een stuk redelijk, zelf vind ik het nog steeds een stuk beter om het een slow te maken, maar goed dit helpt, vooral met bijvoorbeeld vikings vs broods.
IT change ook goed, al ben ik daar meer voorstander van dat damage done op eggs overgedragen wordt op de IT zelf.
En seeker missile change doet nauwlijks iets, maar goed kan geen kwaad.
En zergs zullen gewoon moeten doen wat ze ook prima lukte voor de infestor dominantie (niet dat hij nu ineens nutteloos ofzo is). Lukte de zerg toen ook prima, en er zijn ook nog een hele zooi andere boosts geweest.
Edit: Lol ze zeggen dat de seeker missile change voor late game TvZ is, terwijl bij de test map ze vertelden dat het zo gedaan was dat het geen invloed op late game heeft (en nauwlijks op early game, seeker missile is niet sneller erdoor beschikbaar, het zorgt alleen voor 150/150 minder uitgaven).
[ Voor 17% gewijzigd door Sissors op 04-12-2012 21:40 ]
De laatste 2 tournamenten heeft hij anders heel indrukwekkend gespeeld.Morphs schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 20:41:
Patchnotes lijken ok (als zerg speler), hoewel ik vrees dat het ook betekent dat zerg het nu opeens moeilijk gaat krijgen bij gebrek aan goede andere opties. Maar dat zullen de pro's wel uitwijzen.
En als IdrA fan is het altijd leuk om te kijken hoe hij laddert, vooral in HotS. Jammer dat hij in zo'n slump zit (the EG-curse)
Stephano 2-0 verslagen, Roro 2-0 verslagen, Grubby 2-0 verslagen...
En hij werd uit het tournament gespeeld door Rain en Soulkey... 2 top player koreans...
Verwijderd
Ik heb gehoord dat dat al zo is, maar dan procentueel. Dus als je 50% schade doet aan de eggs, zal de IT spawnen met 50% health. Ik weet niet zeker of dit zo is, nooit echt op geletfurby-killer schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:38:
Ben benieuwd wat het resultaat zal zijn van deze patch. 1 Range minder van fungal growth kan namelijk een groot verschil zijn.
Strategische Tweakers,
Vrijdag 7 december gaan we 500 bètakeys weggeven voor StarCraft II: Heart of the Swarm. Dus mocht je nog gene key hebben, maar wel alvast willen uitproberen wat Blizzard in petto heeft, let dan vrijdagmiddag op de frontpage van Tweakers, waar de link te vinden is pagina waar je een key aan kunt vragen. Sint komt laat vandaag!
Stay tuned!
Vrijdag 7 december gaan we 500 bètakeys weggeven voor StarCraft II: Heart of the Swarm. Dus mocht je nog gene key hebben, maar wel alvast willen uitproberen wat Blizzard in petto heeft, let dan vrijdagmiddag op de frontpage van Tweakers, waar de link te vinden is pagina waar je een key aan kunt vragen. Sint komt laat vandaag!
Stay tuned!
Verwijderd
Ik neem aan dat je december bedoelt?Paul Hulsebosch schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:39:
Strategische Tweakers,
Vrijdag 7 maart gaan we 500 bètakeys weggeven voor StarCraft II: Heart of the Swarm. Dus mocht je nog gene key hebben, maar wel alvast willen uitproberen wat Blizzard in petto heeft, let dan vrijdagmiddag op de frontpage van Tweakers, waar de link te vinden is pagina waar je een key aan kunt vragen. Sint komt laat vandaag!
Stay tuned!
En hoe laat is dat? vanaf 12 uur?
Steeds meer mensen dus op het HoTS got kanaal straks
TwitchTV: Marcelvk | SCII, C&C
Inderdaad 7 december. Maart is de maand dat de game uitkomt (al weet je dat nooit zeker bij Blizzard).Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:42:
[...]
Ik neem aan dat je december bedoelt?
En hoe laat is dat? vanaf 12 uur?
En de preciese tijd houden we nog even geheim ;-)
Verwijderd
FlauwPaul Hulsebosch schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:18:
[...]
Inderdaad 7 december. Maart is de maand dat de game uitkomt (al weet je dat nooit zeker bij Blizzard).
En de preciese tijd houden we nog even geheim ;-)
Fijn hoor... echt weer voor de thuiszitters onder ons.. Ik kan niet eff online gaan zitten checken voor een Key aanvraag 
Komen zoals gewoonlijk ook weer allemaal aasgieren die amper sc2 hebben gespeeld op af waarschijnlijk.
Komen zoals gewoonlijk ook weer allemaal aasgieren die amper sc2 hebben gespeeld op af waarschijnlijk.
[ Voor 30% gewijzigd door Jeff[NL] op 05-12-2012 19:57 ]
Diagnose Specialist Ford
Dat vraag ik me inderdaad wel af, hoeveel mensen er gewoon automatisch op klikken dat ze er één willen, ook al doen ze er verder helemaal niks mee.
Moet zeggen dat ik zelf ook niet echt weet of ik behoefte aan een key heb, uiteindelijk komt hij toch wel uit, en maakt dan niet heel veel uit of ik nu WoL of HotS speel.
Moet zeggen dat ik zelf ook niet echt weet of ik behoefte aan een key heb, uiteindelijk komt hij toch wel uit, en maakt dan niet heel veel uit of ik nu WoL of HotS speel.
Ik zal dan voor je meedoen!Kzyto schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:51:
Fijn hoor... echt weer voor de thuiszitters onder ons.. Ik kan niet eff online gaan zitten checken voor een Key aanvraag
als ik er eentje win, dan krijg jij hem van mij.
ThanksVinand schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:04:
[...]
Ik zal dan voor je meedoen!
als ik er eentje win, dan krijg jij hem van mij.
Diagnose Specialist Ford
Ik doe ook mee voor "Secure a key voor Kzyto"
Verwijderd
Zou iemand dat ook voor mij willen doen? (A) Heb tussen 12 en 4 les en ik neem aan dat ze ze dan ongeveer gaan weggeven
Waarom houden we in dit topic niet een give-away. First come, first serve. Verschil is dat hier wel mensen zitten die het daadwerkelijk willen...
500 keys.... volgens mij hebben we geen 500 gotters die sc2 spelen...Gropah schreef op woensdag 05 december 2012 @ 23:48:
Waarom houden we in dit topic niet een give-away. First come, first serve. Verschil is dat hier wel mensen zitten die het daadwerkelijk willen...
Verwijderd
Pffff.. die balance patch van vandaag voor hots.
http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/7320452320
Zitten opzich wel leuke/fijne balance changes in.
Ben benieuwt hiernaar.
Ben benieuwt hiernaar.
Blijkbaar hebben ze ervoor gekozen om alles hard te buffen om te zien wat dat doet.
Ik denk dat HotS nu wel flink gespeeld gaat worden, er zijn nu een hoop nieuwe strats en combo's mogelijk.
Ik denk dat HotS nu wel flink gespeeld gaat worden, er zijn nu een hoop nieuwe strats en combo's mogelijk.
Mag je ook even opnieuw 4.7GB downloaden na de hots patch... O_o
Maar wel blij met alle changes!
Maar wel blij met alle changes!
Moet eerst eens een key winnen voordat ik die changes kan bezichtigen
Of gewoon een preorder plaatsen, dan ben je niet meer van geluk afhankelijkCastor385 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:30:
Moet eerst eens een key winnen voordat ik die changes kan bezichtigen
Ik wil geen preorder
Welk nadeel kun je ervan hebben dan?
Je kunt hem eventueel na de ontvangen key ook weer cancelen
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Precies. En bij Bol.com kun je kiezen om per acceptgiro te betalen nadat de bestelling geleverd is. Dus je kunt preorderen, key ontvangen en als HotS dan niet bevalt de bestelling annuleren. Kost niets.nickko schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:17:
[...]
Guus alvast bedankt voor je moeiteGropah schreef op woensdag 05 december 2012 @ 23:32:
Ik doe ook mee voor "Secure a key voor Kzyto"
Diagnose Specialist Ford
Holy moly. Een terran buff! Dat er geen verschil meer is tussen flying en ground mech upgrades is echt huge. Dat medivacs nu extra snel kunnen healen lijkt me wel een beetje te gortig, marauders+medivacs zullen early game nu wel heel erg sterk zijn. Seeker missile geen AoE is welVerwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 00:39:
Pffff.. die balance patch van vandaag voor hots.
Ben benieuwt hiernaar.
Ik heb geen idee wat vortex nu zou moeten doen: 'kills single target'? Goedkopere darkshrine is wel sick, misschien dat je nu ook defensive DT builds kan doen. Voidray damage buff was wel nodig, dat ding is nu echt te duur voor zijn damage. Maar waarom geen carrier changes?
Zerg wordt meer richting muta's en hydra's geduwd, wat me een goed plan lijkt. Ultralisks zijn nu wel sick goed tegen marines geworden, 2 attacks en een hele groep dood.
Ik dacht trouwens dat een beta altijd een spel was wat in principe af was, maar alleen nog op bugs getest moest worden. Ze hebben nu de multiplayer echt al 720 graden veranderd sinds het begin van de beta.
Ik vind het wel allemaal lang duren hoor, ik ben al bijna een jaar vodcasts aan het kijken van hots games van pro's en nu duurt het nog 3 maanden voordat het uitkomt terwijl ik nu al het gevoel heb dat ik het spel en alle tactics met de nieuwe units door en door ken en het verouderd is...
Ik ben niet echt fan van die seeker change. Waar ga je die 300 single target damage nou op af schieten? Tegen air kan je beter Vikings gebruiken en tegen ground, tja, Archon's? (ultra's zijn te snel, Thor krijgt goede anti air met zelfde range als de HSM).Goron schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:42:
[...]
Holy moly. Een terran buff! Dat er geen verschil meer is tussen flying en ground mech upgrades is echt huge. Dat medivacs nu extra snel kunnen healen lijkt me wel een beetje te gortig, marauders+medivacs zullen early game nu wel heel erg sterk zijn. Seeker missile geen AoE is wel, het is nu een soort yamato gun geworden.
Sowieso is 3 seconden veel te lang. Grote battles duren 10 seconden en dan is het wel duidelijk wie er gewonnen heeft. Dan is 3 seconden gewoon heel veel. Daarnaast is het maar de vraag of je target 3 seconden later nog leeft, anders heb je dus niks aan die Seeker. Dus, ik zeg: neen.
Overigens wel heel cool dat Fungal een projectile wordt. Dan kan je dus met je Raven een PDD neergooien en die fungals tegen houden. Heel handig.
PDDs werken niet tegen fungals. HSM zijn primair bedoelt tegen broodlords, wat denk ik erg goed zal zijn. Maar ook tegen bijvoorbeeld tanks, en alle andere sterke, niet al te mobiele units zal het werken.
Carriers hebben trouwens undocumented buff gekregen, interceptors kunnen van target wisselen in grotere range.
Carriers hebben trouwens undocumented buff gekregen, interceptors kunnen van target wisselen in grotere range.
Misschien tegen collosi, terwijl je bio leger achteruit loopt. Dan moet protoss terugtrekken/zonder collosi vechten/veel damage op collosi krijgen. Of in TvT tegen tanks.Elp schreef op donderdag 06 december 2012 @ 16:07:
[...]
Ik ben niet echt fan van die seeker change. Waar ga je die 300 single target damage nou op af schieten? Tegen air kan je beter Vikings gebruiken en tegen ground, tja, Archon's? (ultra's zijn te snel, Thor krijgt goede anti air met zelfde range als de HSM).
Sowieso is 3 seconden veel te lang. Grote battles duren 10 seconden en dan is het wel duidelijk wie er gewonnen heeft. Dan is 3 seconden gewoon heel veel. Daarnaast is het maar de vraag of je target 3 seconden later nog leeft, anders heb je dus niks aan die Seeker. Dus, ik zeg: neen.
Overigens wel heel cool dat Fungal een projectile wordt. Dan kan je dus met je Raven een PDD neergooien en die fungals tegen houden. Heel handig.
Ik vraag me af of PDD fungal zal blocken, EMP en broodlings worden er ook niet door geblockt.
Hm, flauw, projectile = projectile.furby-killer schreef op donderdag 06 december 2012 @ 16:17:
PDDs werken niet tegen fungals. HSM zijn primair bedoelt tegen broodlords, wat denk ik erg goed zal zijn. Maar ook tegen bijvoorbeeld tanks, en alle andere sterke, niet al te mobiele units zal het werken.
Wat betreft broodlords weet ik het niet hoor. Het blijft single target damage, dus met één Raven kill je in het allerbeste geval 1 broodlord. Dat schiet nou niet echt op. Maar goed, we gaan het zien.
PDD hoeft het aanval van Broodlords niet tegen maar wel de Broodlings die worden gespawnd...
Theoretisch hoef je geen HSM te gebruiken. alleen een bergje marines en pdd molt ook vaak broodlords.
Theoretisch hoef je geen HSM te gebruiken. alleen een bergje marines en pdd molt ook vaak broodlords.
Dat ik vaak niet thuis ben als de postbode langs komt. Daardoor zit ik vaak 2 extra dagen te wachten tot m'n pakket binnen komt. Meestal koop ik het in de winkel op weg naar huis.nickko schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:17:
[...]
Vandaag is de dag dat ik eindelijk ene hots key zou kunnen krijgen
.
Ik ben alleen bang dat ik dadelijk 10 min. te laat ben en iemand zonder sc2 wel een key krijgt...
Ik ben alleen bang dat ik dadelijk 10 min. te laat ben en iemand zonder sc2 wel een key krijgt...
hehe, vandaag wordt het f5 dag voor mij
ME3: Asasuke1337 | SC2 : Asasuke.254
Hangt van de developer af. Veel spellen doen multiplayerbetas om meerdere redenen. Natuurlijk in de eerste plaats om bugs uit het spel te halen en de stabiliteit van de servers te testen. Maar een complex spel als starcraft vereist dat ook de balance redelijk in orde is voordat het spel gereleased wordt.Goron schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:42:
Ik dacht trouwens dat een beta altijd een spel was wat in principe af was, maar alleen nog op bugs getest moest worden. Ze hebben nu de multiplayer echt al 720 graden veranderd sinds het begin van de beta.
Onder balance worden twee verschillende dingen verstaan:
1: de verschillende cijfers, hoeveel damage doet een unit, hoeveel kost ie etc.
2: Welke units komen in het spel en wat kunnen ze, welke abilities krijgen ze?
1 is makkelijk te balanceren nadat een spel uit is gekomen. En dat gebeurt ook zoals je hebt gezien. 2 is een ander verhaal, dat gaat om het design. Designkeuzes zijn te drastisch om in een patch door te voeren. Het hele spel (de metagame) ligt dan overhoop gedurende langere tijd. Dat wil Blizzard niet, de metagame moet enigszins gestabiliseerd zijn zodat er op pro-niveau goede matches mogelijk zijn. Bovendien wil niemand een spel kopen dat helemaal niet gebalanceerd/eerlijk is.
Waar Blizzard nu mee bezig is, is om het design van de units goed te krijgen. Vervult elke unit een unieke rol, zijn er meerdere strategieen mogelijk per matchup. Zijn de units interessant om te gebruiken, etc. Deze fase is echt van uiterst belang, omdat dat zal bepalen hoe HotS er uiteindelijk uit komt te zien.
Kijk voor de grap eens de eerste HotS aankondiging:
YouTube: BlizzCon 2011 - Starcraft 2: Heart of the Swarm - Multiplayer Panel (Full)
Dan zie je hoe sterk de dingen veranderd zijn. Shredder mines, superthor, etc. Het spel was toen compleet anders dan nu.
[ Voor 7% gewijzigd door Morphs op 07-12-2012 09:48 ]
Ik ben benieuwd hoe laat in de middag de keys beschikbaar zijn, aangezien ik zo naar het werk moet
Zou mooi zijn als een moderator een klein beetje van te voren wat meer info zou willen geven, alvast bedankt
Ik zou zeggen wees blij dat een mod het gemeld heeft. Nu kun je opletten ipv dat je 's middags erachter komt dat er een actie is geweest, maar je dus al lang achter het net vist.
Uhm, je hoeft je niet gelijk zo defensief op te stellen. Ik vraag alleen of het mogelijk is, ik stel geen harde eisen
Natuurlijk ben ik blij dat het gemeld is, maar de middag duurt 6 uren en op het werk kan ik niet de hele middag Tweakers in de gaten houden, er moet natuurlijk ook gewerkt worden
Those are the rules of the game
Als je echt een key wilt kun je preorderen bij bol.com. Heb ik ook gedaan en dan krijg je vrijdagmiddag een key toegemaild. (Moet je wel op donderdag of eerder besteld hebben).
Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het zo hard zal gaan met die keys. Open gewoon de frontpage op je telefoon en refresh hem elke 20-30 minuten ofzo.
Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het zo hard zal gaan met die keys. Open gewoon de frontpage op je telefoon en refresh hem elke 20-30 minuten ofzo.
Ok, zit iedereen klaar voor de bètakeys? De weggeefactie gaat om 15:15 uur online, dus zet je schrap. Het gaat waarschijnlijk hard! Om die reden hebben we een random generator aan de actie gekoppeld, die bepaald of je een key wint of niet. Succes en bekijk om 15:15 de frontpage!
Toch jammer dat het waarschijnlijk hard gaat terwijl er echt geen 500 mensen op tweakers zitten die daadwerkelijk interesse in een beta key voor SC2 hebben. Dus dan moet je ergens klikken en heb je een 1 op x kans om hem te krijgen?
(Jaja ik weet dat het wat klagerig overkomt, en ik ben ook blij met de actie).
waarom niet gewoon de eerste 500 tweakers die beta- keys geven? op deze manier is het gewoon te afhankelijk van geluk.
Op zich heb je daar gewoon een valide punt en dan zal ook altijd zo blijven ben ik bang voor kan je helemaal niks aan doen jammer genoeg.furby-killer schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 13:07:
Toch jammer dat het waarschijnlijk hard gaat terwijl er echt geen 500 mensen op tweakers zitten die daadwerkelijk interesse in een beta key voor SC2 hebben. Dus dan moet je ergens klikken en heb je een 1 op x kans om hem te krijgen?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Lame, ik dacht ook first500. Nu krijg je inderdaad mensen die de hots niet kunnen spelen omdat ze vanilla niet hebben maar die wel een key hebben!
Jongens, denk even na:
Ze kunnen nooit van tevoren een percentage instellen want daarvoor moet je weten hoeveel mensen er in totaal meedoen. Als er maar 500 mensen reageren wint iedereen. Reageren er 5000 dan wint maar 10%.
Misschien loopt de actie een uur en worden de keys dan verloot.
Ik wil me wel beschikbaar stellen als "key-fetcher". Ik heb zelf al een key. Dus als ik er eentje win kan ik hem in dit topic posten voor de echte SC2 spelers. Hoe meer mensen dat doen hoe groter de kans dat de liefhebbers in dit topic een key gaan vinden.
Ze kunnen nooit van tevoren een percentage instellen want daarvoor moet je weten hoeveel mensen er in totaal meedoen. Als er maar 500 mensen reageren wint iedereen. Reageren er 5000 dan wint maar 10%.
Ik wil me wel beschikbaar stellen als "key-fetcher". Ik heb zelf al een key. Dus als ik er eentje win kan ik hem in dit topic posten voor de echte SC2 spelers. Hoe meer mensen dat doen hoe groter de kans dat de liefhebbers in dit topic een key gaan vinden.
[ Voor 9% gewijzigd door Morphs op 07-12-2012 14:50 ]
Ik denk dat het zo is, dat ongeveer 20% van de deelnemers een key gaat krijgen en dat bij ongeveer 2500 request alle keys weg zullen zijn.
Ik hoop dat ik win 
In 1v1 win ik nl. ook
In 1v1 win ik nl. ook
Bij de laatste Diablo key verloting ging het met een vast win percentage. Dus je zag meteen of je iets gewonnen had of niet. Ik denk dat deze op dezelfde manier gaat.Morphs schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 14:48:
Jongens, denk even na:
Ik vind het wel een goed systeem trouwens. Beter dan first come, first serve want dan zijn ze echt heel snel weg. Nu hebben de mensen die niet continue aan het f5'en zijn ook een kans.
Is niet geheel waar aangezien de Diablo 3 keys ook binnen enkele minuten allemaal wegwaren en dat waren er 1500 als ik me niet vergisElp schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 15:04:
[...]
Bij de laatste Diablo key verloting ging het met een vast win percentage. Dus je zag meteen of je iets gewonnen had of niet. Ik denk dat deze op dezelfde manier gaat.
Ik vind het wel een goed systeem trouwens. Beter dan first come, first serve want dan zijn ze echt heel snel weg. Nu hebben de mensen die niet continue aan het f5'en zijn ook een kans.
Oke guuys, zullen we een lijst maken van starcraft liefhebbers die een HOTS key wille hebben?
Dan kunnen de mensen die al een HOTS key hebben deze geven aan hun...
Lijst met starcrafters die al een HOTS key hebben en gaan meedoen
1. Vinand
2. Gropah
3.
4.
5.
Lijst van starcrafters die een key willen hebben
1. Kzyto
2.
3.
4.
5.
1. Vinand
2. Gropah
3.
4.
5.
1. Kzyto
2.
3.
4.
5.
Ik denk dat je bij first come first serve een groter percentage mensen hebt die het daadwerkelijk gebruiken dan bij random. Vooral gezien dat wij nu weten dat het gaat komen en de gemiddelde tweaker niet.Elp schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 15:04:
[...]
Ik wil een HotS key, maar ga het zelf iig zo wel proberen.
[ Voor 5% gewijzigd door Sissors op 07-12-2012 15:09 ]
Vinand schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 15:07:
Oke guuys, zullen we een lijst maken van starcraft liefhebbers die een HOTS key wille hebben?
1. Vinand
2. Gropah
3.
4.
5.
1. Kzyto
2. Castor385
3.
4.
5.
Verwijderd
ik had al eerder gezegd dat ik wel een key wilde, maar ik doe ook zelf mee
1. Vinand
2. Gropah
3.
4.
5.
1. Kzyto
2. Castor385
3. Eylradius
4. Loloftherings
5.
1. Vinand
2. Gropah
3.
4.
5.
1. Kzyto
2. Castor385
3. Eylradius
4. Loloftherings
5.
Er waren verschillende acties. De laatste was een random give away van 400 keys en daar heeft het wel even geduurd voordat ze allemaal weg waren. Er was genoeg tijd om mee te doen in ieder geval.ShadowBumble schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 15:07:
[...]
Is niet geheel waar aangezien de Diablo 3 keys ook binnen enkele minuten allemaal wegwaren en dat waren er 1500 als ik me niet vergis
1. Kzyto
2. Castor385
3. Eylradius
4. Loloftherings
5. Blue_Fear
1. Kzyto
2. Castor385
3. Eylradius
4. Loloftherings
5. Blue_Fear
--------------------------------------------------------------------------------Blue_Fear schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 15:12:
1. Kzyto
2. Castor385
3. Eylradius
4. Loloftherings
5. Blue_Fear
1. Kzyto
2. Castor385
3. Eylradius
4. Loloftherings
5. Blue_Fear
6. zonglew00 | ILOVEWAR#698
Ik zal ook proberen te klikken om die te geven aana iemand die in dat lijstje staat
Thanks !!!
Gefeliciteerd!
Je hebt één van de 500 bètakeys gewonnen van StarCraft II: Heart of the Swarm.
[ Voor 8% gewijzigd door ShadowBumble op 07-12-2012 15:15 ]
Helaas heb je deze keer geen key gewonnen, volgende keer beter!
Let op: nieuwe accounts zijn uitgesloten van deze actie, dus opnieuw registreren heeft geen zin!
Oftewel, ik wil er wel één.
Let op: nieuwe accounts zijn uitgesloten van deze actie, dus opnieuw registreren heeft geen zin!
Oftewel, ik wil er wel één.
Let op:
~~~[html]Maak aub gebruik van spoiler-tags als je zaken uit de campaign bespreekt. Niet iedereen heeft het al uitgespeeld en wil het ook graag beleven ;)
Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>~~~[/html]
Bedelen om keys is niet de bedoeling.
~~~[html]Maak aub gebruik van spoiler-tags als je zaken uit de campaign bespreekt. Niet iedereen heeft het al uitgespeeld en wil het ook graag beleven ;)
Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>~~~[/html]
Bedelen om keys is niet de bedoeling.