Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 14:49:
Ik vraag toch hoe ik dat kan tegenhouden?
Vind de laatste twee reacties op mijn vraag ietwat eigenaardig. Maar hier heeft de meerderheid van de tweakers.net community vaker last van. Ik noem het: Het "Brand anderen af, dat is leuk" syndroom.
Laat maar, ik ga het wel op overclock.net vragen. Als je geen advies wilt geven vind ik dat prima, maar houdt het commentaar dan achterwege.
Mwah ik vind de reacties niet zo overdreven om eerlijk te zijn of ik ben het gewend van ze haha
Laat ik het in ieder geval zo zeggen... Iedereen is zo'n beetje wel een keer in ieder geval silver geweest.. Ikzelf vrij lang iig. Wat helpt is iig veel spelen.. Schijt hebben aan je ladderrank is punt 1 dat boeit toch niet want je wilt beter worden en met vallen en opstaan leert men. Dus verlies je ..ach boeiend.. Typ GG en kijk de replay en probeer te begrijpen wat er is gebeurt. Meer games spelen helpt hierbij erg goed omdat je dan feeling krijgt wanneer wat kan gebeuren en mogelijk is door de tegenstander om van jou te winnen.
Actief scouten is ook erg belangrijk. Leer je het nu dan hoef je dat jezelf als je beter wordt niet meer aan te leren en kan je beginnen met het hotkeyen van je leger bijvoorbeeld om de micro op te krikken.
Cheeses zijn als je niet scout sowieso moeilijk af te houden als je stug je eigen plan uitvoert en geen counter ervoor maakt. Dus scout scout scout...
Ik kan je geen tactics echt bieden aangezien ik terran speel maar over het algemeen doet een 3 gate robo tegen T of P het goed en mass zaelot immortal vs Zerg...
Zorg early game dat je relatief safe begint.. In de lower leagues is dit niet zo'n ramp.. Als je beter wordt kan je dingen gaan skippen.
Dus open met 3 gate robo of 4 gate en val aan vanaf min 7:30 ofzo en kijk of je damage kan doen ermee.. Zoniet blijf beetje rondhangen en klooien bij de enemy en expand ondertussen.
Verder zijn er echt duizenden youtube turturials om je op weg te helpen.
Probeer vs elk ras een build uit te kiezen die goed bij je speelstijl past en verbeter deze elke game.
Wil je niet beter worden ....dan blijf je aanklooien