Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Royal-Roy
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 03-07 22:16
ijske schreef op zondag 21 juni 2020 @ 16:32:
goeiemogguh

als oude rot in het vak speel ik graag nog wel is een spelletje starcraft 2 co-op commander
zelfs brutal level is best nog amusant, doch merk ik dat mn pc het echt niet meer trekt als ik bv samenspeel met mengsk , dan dropt mn framerate echt naar 2fps :-)

nu realiseer ik me best dat mn 1st gen i7 930 echt te oud geworden is en dat ik moet upgraden
videokaart is momenteel 1050TI 4gb

aan wat moet ik denken om SC2 op 1440P 60fps+ max settings te kunnen draaien ? ryzen 5 3600x bv ?
iemand zei me ooit dat SC2 eigenlijk geschreven is voor single thread cpu's, dus dat vooral kloksnelheid belangrijk is, en niet zozeer het aantal threads/cores ..
Volgens mij zou hij op je i7 930 prima moeten kunnen draaien. Het spel is inmiddels officieel 10 jaar oud. Ik speel hem op een overclocked 3570k op 4.4ghz, wel met 16gb ram en een 1070ti. Loopt soepel op 4k, ook multiplayer met 8 spelers en coop. Volgens mij zou een kleine upgrade of overclock voldoende moeten zijn... of lopen er veel processen op de achtergrond?

Volgens de systeemeisen moet hij op een aardappel kunnen draaien:

[Voor 18% gewijzigd door Royal-Roy op 30-06-2020 23:28]

Pagina: 1 ... 33 34 35 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True