Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:18

Rannasha

Does not compute.

Yay, zojuist tijdens de BlizzCon Opening Ceremony een mailtje van Amazon gekregen dat mijn LotV CE verzonden is. Hype! :D

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
herO vs Classic, game 3. Tempest vs tempest, gewoon wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024

Furinax

It'll only hurt until you die

Bij mij is een 4.7GB sc2 download begonnen in mn b.net launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:32
Wat houd de SCII expansion in van Nova Covert Ops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Niet online
Extra single player missions die draaien om het karakter Nova.

http://www.ign.com/articl...ert-ops-revealed-for-2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skyaero schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 23:07:
herO vs Classic, game 3. Tempest vs tempest, gewoon wow.
spoiler:
Wow als in: Wow how vreselijk saai kan een potje zijn om naar te kijken? Oh aan het begin was het goed potje om te zien, tot aan het gevecht waarbij ze hun beide legers naar nul wisten te reduceren. Maar daarna gebeurde er helemaal niks meer. Wat was het ongeveer: Half uur weer leger opbouwen, half uur zien hoe classics leger net buiten bereik van heros leger hangt en heros zealots/DTs langzaam alles van classic vernietigde zonder dat classic er iets tegen deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Niet online
Wat een superspannende finale! Starcraft op zijn best. Hopelijk wordt LotV net zo gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 10:48

.Frank

Frank.

Heel vet inderdaad! Heb gisteren niet alle wedstrijden kunnen kijken, maar de finale heb ik meegekregen. Twee wereldkampioenen die enorm aan elkaar gewaagd waren, prachtig.

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:05
Net de finale teruggekeken, wat een spanning zeg! Zal geen spoilers geven maar bereid je voor op flinke agressie van beide spelers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

Vooral die laatste finale game! +1 voor beide spelers. de beker leek overigens flink zwaar. ##### kon hem bijna niet optillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Furinax schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:03:
Vooral die laatste finale game! +1 voor beide spelers. de beker leek overigens flink zwaar. ##### kon hem bijna niet optillen :)
spoiler:
Wat een lef heb je dan als je met 3-3 zo agressief die game ingaat (Life). Alleen daarom had hij wel mogen winnen van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hetisookwat
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:18
Nondeju. Wat een finale! Al een tijdje niet echt veel Starcraft gekeken maar dit was echt geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
kwam tijdens de stream nog interviews tegen met personalites van Starcraft casters en anderen.

Maar meren deels gemist komt dat nog later online of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Psyonara schreef op zondag 08 november 2015 @ 22:41:
kwam tijdens de stream nog interviews tegen met personalites van Starcraft casters en anderen.

Maar meren deels gemist komt dat nog later online of?
YouTube: WCS StarCraft

Hier kun je alles terugvinden. Let op voor spoilers (namen van de spelers worden genoemd in de titel van het filmpje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:49
Ik verheug me al op morgen!
Wil weer verder met het verhaal :) En ben weer benieuwd naar de soundtrack (heb de CE besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:45
Mijn LotV is nog niet verzonden :*(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:12
De key is hier binnen en al redeemed. Nu maar rustig afwachten totdat de tijd verstreken is dat de Campaign wordt vrijgegeven. Het is nu nog niet mogelijk om te spelen

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goron schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:07:
Ik had ben ik bang ook gewoon een key moeten nemen ipv doosje waar ik daarna niks meer mee doe. Heb niks van verzendbevestiging nog, dus ben ook bang van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Sissors schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:28:
[...]

Ik had ben ik bang ook gewoon een key moeten nemen ipv doosje waar ik daarna niks meer mee doe. Heb niks van verzendbevestiging nog, dus ben ook bang van niet.
Ach de servers zullen toch wel weer in elkaar storten om 12 uur zoals elke blizzard launch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:49
Goron schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:07:
Ik heb bericht van Bol dat mijn LotV CE klaarstaat om verzonden te worden, en dus vannacht meegaat met PostNL.

Morgen eind van de (werk)dag heb ik hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

EU servers zijn pas om 1 uur weer online, mocht je al willen spelen, rondkijken kun je dat nu al doen door je regio op SEA/ASIA te zetten.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Meh Wehkamp nog steeds niet verzonden. Waarom moest ik nou weer de goedkoopste optie kiezen. Veel plezier diegenen die al kunnen spelen, servers zijn online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
eerste missies nu gedaan, vind het wel wat tegenvallen nog... maja even volhouden nog tot het einde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sissors schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:28:
[...]

En valt weer mee, heb toch nog verzendbevestiging gehad, dus hij zou er moeten zijn als ik terug kom van werk vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Modbreak:Het moet hier gaan over de game en niet over de perikelen die er eventueel zijn met de leveranciers er van?

OT: Ik zelf ga vandaag nog even de prologue doen. Was ik helaas nog niet aan toe gekomen omdat ik eerlijk moet zeggen dat ik er een beetje uit lag qua SC2, maar deze nieuwe expension doet wel weer lekker aan qua stijl (protoss iets meer early mogelijkheden) en ik hoop dat ik er weer een tijd plezier aan kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Gropah schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:32:
[modbreak]Het moet hier gaan over de game en niet over de perikelen die er eventueel zijn met de leveranciers er van?[/]

OT: Ik zelf ga vandaag nog even de prologue doen. Was ik helaas nog niet aan toe gekomen omdat ik eerlijk moet zeggen dat ik er een beetje uit lag qua SC2, maar deze nieuwe expension doet wel weer lekker aan qua stijl (protoss iets meer early mogelijkheden) en ik hoop dat ik er weer een tijd plezier aan kan hebben.
De proloog was zeker een aanradertje om te doen, al was het maar om je skills weer een beetje af te stoffen. Merkte dat mijn build orders nogal roestig waren geworden na dik een jaar niet gespeeld te hebben. Ook maar eindelijk eens de wiki-pagina er op nageslagen om nou te begrijpen waar de hele SC2-story over ging. Ik was namelijk helemaal het spoor kwijt door al die Protoss namen. Had duidelijk niks meegekregen van de eerste 2 delen :+

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Joarie schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:43:
[...]

De proloog was zeker een aanradertje om te doen, al was het maar om je skills weer een beetje af te stoffen. Merkte dat mijn build orders nogal roestig waren geworden na dik een jaar niet gespeeld te hebben. Ook maar eindelijk eens de wiki-pagina er op nageslagen om nou te begrijpen waar de hele SC2-story over ging. Ik was namelijk helemaal het spoor kwijt door al die Protoss namen. Had duidelijk niks meegekregen van de eerste 2 delen :+
De proloog heeft ook een "story so far" optie wat een filmpje toont (gemaakt met eerdere cutscenes en een nieuwe voiceover) met een samenvatting van het verhaal van Starcraft 1 t/m SC2:HotS. Goed om er weer even in te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Hmm dan heb ik die even gemist en ben meteen aan de 3 proloog-missies begonnen.
Het was gewoon even verwarrend dat er eigenlijk nog een 4e partij is die de boosdoener is (met dus die hybrids). Merk dat ik gewoon teveel focus heb op gameplay :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Zo mijn derde en waarschijnlijk laatste Starcraft 2 Collectors Edition is binnen, ben er wel bij mee dat ik nu de complete collectie heb (staat mooi in de kast). Echter ben ik minder tevreden over de inhoud en de prijs, het is erg mager voor 80 euro. Het is dat ik een tientje korting kreeg bij Coolblue, dat verzacht het dan weer. Hearth of the Swarm had weliswaar een soortgelijke inhoud, maar die was toen 65 euro en als je slim was kon je deze zelfs wat goedkoper op de kop tikken. Dit voelt prijzig aan, maar goed, nu maar even genieten van de campaign :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

Is de volledige LOTV al online speelbaar voor EU of mogen we vanacht/morgen pas?

edit: ah, gezien de patchnotes is het beschikbaar in de EU :-) http://eu.battle.net/sc2/...ay-patch-notes-09-11-2015

[ Voor 50% gewijzigd door Furinax op 10-11-2015 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Nostordici schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:42:
Zo mijn derde en waarschijnlijk laatste Starcraft 2 Collectors Edition is binnen, ben er wel bij mee dat ik nu de complete collectie heb (staat mooi in de kast). Echter ben ik minder tevreden over de inhoud en de prijs, het is erg mager voor 80 euro. Het is dat ik een tientje korting kreeg bij Coolblue, dat verzacht het dan weer. Hearth of the Swarm had weliswaar een soortgelijke inhoud, maar die was toen 65 euro en als je slim was kon je deze zelfs wat goedkoper op de kop tikken. Dit voelt prijzig aan, maar goed, nu maar even genieten van de campaign :)
Ik moet mijn CE nog bij het postkantoor ophalen, maar van wat ik online gezien heb, ben ik het met je eens wat betreft de matige inhoud voor de prijs die je betaalt. Voor zover ik weet zit er geen "fysieke goodie" in zoals de USB-dogtags met daarop SC1+BW bij WoL. Maar goed, om de verzameling compleet te maken moest er toch wel weer een CE komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Ja maar je hebt nu wel een nieuw hearthstone plaatje bij de CE! ;)

Vind het inderdaad ook wel jammer dat er geen fysiek item bij zit.

[ Voor 34% gewijzigd door Goron op 10-11-2015 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Nu ik het ding heb, denk ik dat ik het artbook als het "fysieke item" moet rekenen. Het is uitgebreider dan eerder en anders in opzet. Het grootste gedeelte is nu een "marine handbook" met een overzicht van alle units en diverse andere zaken met daarbij "grappig" commentaar geschreven hier en daar. Is wel aardig, maar niet zo cool als de Raynor-dogtag-USB-key met SC1+BW die bij WoL zat :P

(en bovendien is mijn versie in het Frans :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiLLius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16-01 11:12

wiLLius

Extreme OC

Weer genoten van de WCS Finals. Jammer dat mijn favoriet niet gewonnen heeft! En vandaag de LotV Collectors Edition binnen gekregen! :D Vanavond maar eens rustig aan de campaign beginnen.

hwbot; wiLLius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:11
Woei LotV CE ook net binnen gekregen. Nu maar eens lekker aan de campaign beginnen :)

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Die co-op missions zijn best wel leuk, campaign ben ik nog niet mee begonnen. Wil ik wel graag ff goed voor zitten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gigagiel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-08-2024
Willius schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:19:
Weer genoten van de WCS Finals. Jammer dat mijn favoriet niet gewonnen heeft! En vandaag de LotV Collectors Edition binnen gekregen! :D Vanavond maar eens rustig aan de campaign beginnen.
Het was de meest legendarische en hoogstaande finale die ik heb gezien in hots. Beide spellers enorm agressief en aan elkaar gewaagd. Het werd beslist op kleine details. De beste en tevens mijn mijn favoriet heeft uiteindelijk gewonnen :). Echt een aanrader om te kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Wat vind men tot dusver van de campaign?

Vind zelf de campaign heerlijk wegspelen, alleen het "Ge-metzend" verhaal is wat minder. Maar dat wist ik sinds WoL al dat dat zou gaan tegevallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:39
Oxidda schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:20:
Wat vind men tot dusver van de campaign?

Vind zelf de campaign heerlijk wegspelen, alleen het "Ge-metzend" verhaal is wat minder. Maar dat wist ik sinds WoL al dat dat zou gaan tegevallen!
Ik vind het verhaal redelijk lopen. Hij is wat braaf allemaal maar dat was ook al duidelijk uit de WoL en HotS, overigs was Chris Metzen ook verantwoordelijk voor de verhaallijnen van de originele starcraft en van BW dus ik weet niet precies waarom hij daar zo ver van af is geweken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tupu1302
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-01 21:48
ik vond de eerste missies en cutscenes heel gaaf, vooral als
spoiler:
zeratul het loodje legt door artanis
. Daarna vond ik het een beetje een herhaling van zetten zoals bij hots en wol. Verhaallijn werd nergens ook spannend meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Nou het is na WC3: TFT ingestort qua verhaal vind ik zelf.

Voor alle franchies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tupu1302
  • Laatst online: 01-01 21:48
nou het kwalijkst neem ik metzen nog dat hij hetzelfde ding doet met SC2. in WC 3 moeten night elf, orcs en humans hun handen ineenslaan tegen Archimonde. Datzelfde gebeurt weer met Terran, protoss en zerg vs Amon.

Einde van legacy vond ik toch wel een anti climax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Nostordici schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:09:
Die co-op missions zijn best wel leuk, campaign ben ik nog niet mee begonnen. Wil ik wel graag ff goed voor zitten :)
Ze zijn idd wel leuk en verfrissend, maar hopelijk komen er later meer co-op missies bij.

Dat je geen LotV nodig hebt, en gewoon met een Starter edition het al kan spelen (alleen Raynor, Kerrigan, Artanis) is ook wel aardig van Blizzard.
https://www.reddit.com/r/...ed_to_play_coop_missions/

Wat ik wel vreemd vond is dat als ik bijvoorbeeld Hard mode koos, je soms achteraf Brutal mode krijgt omdat je random team mate dat dan gekozen had 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Ketho op 11-11-2015 16:03 ]

Ik ben nog niet klaar met de campaign, maar ik begin wel te snappen dat mensen parallellen zien tussen de verschillende games van blizzard. Aan de ene kant snap ik het ook wel omdat er telkens zo'n tussen ruimte nodig is (in WoL de hyperion, HotS de leviathan) en zo nog meer van die dingen. Had het beter kunnen zijn? Vast, maar ik vermaak me er wel mee voor een playthrough of 2, dan weer hup, de MP in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

tupu1302 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:09:
nou het kwalijkst neem ik metzen nog dat hij hetzelfde ding doet met SC2. in WC 3 moeten night elf, orcs en humans hun handen ineenslaan tegen Archimonde. Datzelfde gebeurt weer met Terran, protoss en zerg vs Amon.

Einde van legacy vond ik toch wel een anti climax.
Yep vond ik ook. Hoewel ik ook nog de epilogue even moet doen. Maar daar verwacht ik niet veel van.

spoiler:
Ik krijg het gevoel dat Metzen gewoon een "brony" is met het "Friendship is magic" einde.

Vanavond maar eens coop proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Laatst online: 15:58
Het begin van de campaign vond ik leuk, echter missie na missie zag ik teveel paralellen met SC2 en HOTS.

Defend this, attack that, hold out untill then...
spoiler:
oh en natuurlijk de hero-only missies, waar ik een hekel aan heb ik alle strategy games :+

Nog de epilogue spelen, snel even de 1e missie gestart om te kijken waar het heen gaat. Ik verwacht hier ook niet heel veel van....

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Goldman schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:50:
Het begin van de campaign vond ik leuk, echter missie na missie zag ik teveel paralellen met SC2 en HOTS.

Defend this, attack that, hold out untill then...
spoiler:
oh en natuurlijk de hero-only missies, waar ik een hekel aan heb ik alle strategy games :+

Nog de epilogue spelen, snel even de 1e missie gestart om te kijken waar het heen gaat. Ik verwacht hier ook niet heel veel van....
Dat is toch altijd.

Ik ben nog niet klaar, maar ik had bij HOTS veel meer het idee dat ik units miste wat ik in deze eigenlijk niet heb.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Tja, de speelwijze van de campaign verrast me niet. Maar moet het dan anders? Het enige wat af en toe vervelend is (en ook bij de andere updates), is dat je per missie maar 1 nieuwe unit / gebouw erbij krijgt. Maar dat is ook meteen de charme omdat je door wilt spelen zodat je wel alles tot je beschikking hebt.

Verhaal tot dusverre vind ik nog wel vermakelijk zonder te spoileren.

Ik had graag die shadow-strike ability gehad van de dark templars in multiplayer. Wat een brute upgrade :9~
Meeste missies speel ik nu met mass-dark templar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Zoals bij HoTs is het dan wel kunst om die ene nieuwe unit te spammen om zo de missie uit te spelen.

Ik vond Coop overigens vermakelijk zeker met elke hero zijn eigen speelstijl. Ik heb nu ook de epilogue gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Is die Co-op te spelen zonder de campaign te spoileren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Joarie schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:26:
Is die Co-op te spelen zonder de campaign te spoileren?
Ik ben er geen spoilers in tegen gekomen.

Alle missies zijn wel tegen "Amons forces" en er zit een missie in die bijna hetzelfde is als een campaign missie en er komen wat mannetjes in voor die je wellicht nog niet hebt gezien in de campaign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxidda schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:25:
Zoals bij HoTs is het dan wel kunst om die ene nieuwe unit te spammen om zo de missie uit te spelen.

Ik vond Coop overigens vermakelijk zeker met elke hero zijn eigen speelstijl. Ik heb nu ook de epilogue gespeeld.
Mwah, ik spam eigenlijke elke missie vanaf dat je ze kan gebruiken Voidrays. Easy peasy op hard. Als ik 'm uitgespeeld heb waag ik mij misschien eens aan Brutal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:53:
[...]

Mwah, ik spam eigenlijke elke missie vanaf dat je ze kan gebruiken Voidrays. Easy peasy op hard. Als ik 'm uitgespeeld heb waag ik mij misschien eens aan Brutal.
Ik speelde dus op normal en dat was ... ja ook wel eenvoudig. Wel vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Gewoon meteen op brutal beginnen, later kun je altijd nog de makkelijke achievements halen op normal. Sowieso zit er meer uitdaging op brutal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Ik spamde gewoon zealots + stalkers.... ging als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Goldman schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:52:
Ik spamde gewoon zealots + stalkers.... ging als een trein.
Geen dragoons? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Precies, Dragoons zijn een stuk fijner in de campaign dan Stalkers. Meer range, meer schade, meer health. Tenzij je de Stalkers gaat blink-micro'en (aint nobody got time for that), heb je geen voordeel aan het gebruiken van Stalkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Rannasha schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:01:
[...]

Precies, Dragoons zijn een stuk fijner in de campaign dan Stalkers. Meer range, meer schade, meer health. Tenzij je de Stalkers gaat blink-micro'en (aint nobody got time for that), heb je geen voordeel aan het gebruiken van Stalkers.
Meer luiheid, het werd 1 grote bal. Blinkte mijn stalkers achter mijn zealots.... en kijken maar hoe alles afgeslacht werd. Later die rode sentries (+2 range) en colossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Goldman schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:14:
[...]

[...]

Meer luiheid, het werd 1 grote bal. Blinkte mijn stalkers achter mijn zealots.... en kijken maar hoe alles afgeslacht werd. Later die rode sentries (+2 range) en colossi
ik raad toch echt 10 dark templars aan met die shadow charge. Die vliegen letterlijk door het beeld en doen qua move de Seven Sided Strike na van de Monk in D3 :+
Je knippert met je ogen en de complete defensie van de AI is weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Joarie schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:19:
[...]

ik raad toch echt 10 dark templars aan met die shadow charge. Die vliegen letterlijk door het beeld en doen qua move de Seven Sided Strike na van de Monk in D3 :+
Je knippert met je ogen en de complete defensie van de AI is weg
Ga ik in de epilogue testen ;) Puur DT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
Heb vroeger veel Starcraft 2 (en Brood War) gespeeld. Nu jaren niets aan SC (wel Dota2). In mijn goede dagen WoL was ik diamond, maar nu silver geplaatst. Maar nu ik inmiddels al wat potjes speel ga ik wel beter opweg! De meeste silvers steamroll ik nu. Ben benieuwd verder, wil eigenlijk veel achron mode spelen, maar heb geen friends meer die het ook spelen =]. Got channel/groep leken me ook aardig leeg. Dead game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat er genoeg mensen spelen, maar nog niet erg op de MP zijn gesprongen. Ik ben nu zelf een beetje begonnen en heb dan ook meteen mijn eerste vraag.

Hoe gaan jullie met liberators om?

Ik vind ze maar moeilijk. Ik heb al een aantal keer gehad dat mijn leger voor zijn deur stond, hij een paar liberators bij de ramp neer zetten in ground defence modus en mij ondertussen gaat droppen. Natuurlijk zou ik die drop aan moeten zien komen, maar dat lukt dan niet. Gevolg, mijn basis is stuque. Door de liberators heen lopen gaat niet, want dan gaat mijn leger stuk en ik heb geen units met (genoeg) range om ze neer te knallen gezien mijn voornaamste AA stalkers zijn. Ik zou er dan met phoenix of tempest op in moeten gaan, maar op dit moment bouw ik voornamelijk robo en niet stargate, dus die switch duurt te lang.

Ik moet sowieso zeggen dat ik nog inzicht moet krijgen in build orders met LotV. Bij HotS en WoL wist ik ze redelijk makkelijk te verzinnen en te vinden (liquipedia of reddit) maar dat is nu moeilijk (omdat je met meer workers begint loopt het tempo in het begin redelijk anders) en de bronnen die ik eerder heb genoemd zijn ook nog redelijk stil/leeg voor LotV,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
Muta schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:55:
Ben benieuwd verder, wil eigenlijk veel achron mode spelen, maar heb geen friends meer die het ook spelen =]. Got channel/groep leken me ook aardig leeg. Dead game?
Archon lijkt wel leuk om te spelen, zeker als je het met een vriend doet.

De GoT channel/groep is idd een beetje dood, ik zie op zijn max maar 3-4 tweakers online.
Maar ik moet nog LotV aanschaffen, die Liberators lijken me wel overpowered om mee te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:12

The Chosen One

Zie signature!

Net een missie co-op gedaan. Kerel zat te defense pingen op zijn nexus. Na 3 salvo's zei ik van sound muted. Bleef nog 1-2 keer doen toen leavde die. Dacht zo'n één... toen zag ik me minerals en kreeg ik zijn basis ook. Andere 2 basis genomen en zelf maar gewonnen (was toch normal).

Co-op is wel geinig maar verdomd weinig content en map objectives zijn zo simpel dat echt samenwerken er echt niet is. 2 grote legers met 1-2 unit types en je wint alles (ieg tot hard) wel.

---

Campaign doe ik altijd 1 keer op hard en dan 1 keer op brutal. Laatste missie was dit keer wel heel makkelijk (vergeleken met hard vorige campaigns) Beetje wat matige of voor de lols upgrades en daarna de beste upgrades voor brutal.

Al was dat moederding ook pretty OP. :P Paar missies met allleen die gedaan. 100-200 kills erop.

Alleen nu ff (paar pogingen maar) vast op 2e missie van de 3 na de campaign.

[ Voor 12% gewijzigd door The Chosen One op 15-11-2015 12:23 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
Ketho schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 16:45:
[...]

Archon lijkt wel leuk om te spelen, zeker als je het met een vriend doet.

De GoT channel/groep is idd een beetje dood, ik zie op zijn max maar 3-4 tweakers online.
Maar ik moet nog LotV aanschaffen, die Liberators lijken me wel overpowered om mee te spelen :P
Had een potje archon ZvT. Was mijn eerst ZvT in maanden, dus werd al geownt. Had ik aardig legertje muta's, maar toen kwamen al die liberators met hun imba splash damage.... das echt geen leuke unit om tegen te spelen als je niet zo goed bent.... beetje jammer (slechte unit design lijkt me).

Ik mis dan als zerg wel wat anti-air in de vorm van Scourge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:39
Je bent zo onderhand verplicht om tegen T vrij snel AA te gaan vs liberators. 2 van die krengen kunnen snel veel dmg doen tegen je mineral line :(

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rannasha schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:01:
[...]

Ik ging zelf toch voor Stalkers. Vond het voordeel van Dragoons niet zo groot, en early game vond ik blink wel lekker. Later maakte het me toch niet heel veel uit wat die doen in de deathball.

Voor die deathball had ik dat units die dood zouden gaan 5 seconde invulnerable zijn + mech repairende carriers. (En daarbovenop voids, colossi, etc). Carriers kost wel even om te krijgen, maar die repair is lekker (kan je ook wel door de Spear laten doen, maar dan mis je weer een andere).
Muta schreef op zondag 15 november 2015 @ 15:45:
[...]

Had een potje archon ZvT. Was mijn eerst ZvT in maanden, dus werd al geownt. Had ik aardig legertje muta's, maar toen kwamen al die liberators met hun imba splash damage.... das echt geen leuke unit om tegen te spelen als je niet zo goed bent.... beetje jammer (slechte unit design lijkt me).
Zo ken ik er nog wel wat van Zerg die ook geen leuke units zijn, ook al ben je goed :P. Om te beginnen de mutas ;). Door ze niet te clumpen doen ze het al stuk beter, al blijft de liberator een counter voor mutas. (Was wel paar keer grappig in de beta, ik had verloren, tegenstander had 20+ mutas, 4 liberators, en tegenstander wist niet van splash dus deed ze bewust zo dicht mogelijk op elkaar: And they were gone).

Maar banelings zijn voor niet zulke goede Terrans ook niet leuk om tegen te spelen. Hiervoor had totdat je een redelijke groep battlecruisers had geen air die zerg air kon verslaan realistisch gezien. Nu kunnen Liberators Mutas verslaan, maar corruptors winnen nog steeds van Liberators.
Chief-XL schreef op maandag 16 november 2015 @ 01:34:
Je bent zo onderhand verplicht om tegen T vrij snel AA te gaan vs liberators. 2 van die krengen kunnen snel veel dmg doen tegen je mineral line :(
Het liefst wel ja. En Toss zie ik ook vaak air openen, want Oracles zijn altijd wel goed. Maar voor Toss: Twee Pylons achter je mineral line, photon overcharge betekend dan einde van elke Liberator in siege mode. En sowieso wil je vaak wel redelijke snel een cannon er hebben, die gewoon iets verder achter je mineral line en een tweede erbij.

Zerg komt een heel eind met queens en spores verplaatsen, maar dat kost wel tijd. Een paar corruptors kunnen geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

The Chosen One schreef op zondag 15 november 2015 @ 10:01:
Net een missie co-op gedaan. Kerel zat te defense pingen op zijn nexus. Na 3 salvo's zei ik van sound muted. Bleef nog 1-2 keer doen toen leavde die. Dacht zo'n één... toen zag ik me minerals en kreeg ik zijn basis ook. Andere 2 basis genomen en zelf maar gewonnen (was toch normal).

Co-op is wel geinig maar verdomd weinig content en map objectives zijn zo simpel dat echt samenwerken er echt niet is. 2 grote legers met 1-2 unit types en je wint alles (ieg tot hard) wel.

---

Campaign doe ik altijd 1 keer op hard en dan 1 keer op brutal. Laatste missie was dit keer wel heel makkelijk (vergeleken met hard vorige campaigns) Beetje wat matige of voor de lols upgrades en daarna de beste upgrades voor brutal.

Al was dat moederding ook pretty OP. :P Paar missies met allleen die gedaan. 100-200 kills erop.

Alleen nu ff (paar pogingen maar) vast op 2e missie van de 3 na de campaign.
Nou ik heb ook al genoeg gehad dat men in de Coop gewoon sim city aan het doen zit (ook hoger dan normal).

Zo kan ik me herrineren dat ik met een terran aan het spelen was. Die deed niets naast af en toe hyperion te summonen. Op laatste moment had tie eindelijk 2 Battlecruisers en hebben we nog maar op het niptje gewonnen.

Zeer frustrerend dat ik met me 200 cap er in charge terwijl hij uit zijn neus vreet.

Gister ook weer zo'n speler op normal, ik heb uiteindelijk de missie dan ook in me uppie uitgespeeld. Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die het niet kunnen, maar deze deden gewoon praktisch niets.

Maar wat dat betreft ben ik ook alweer uitgekeken op de coop , die paar missies maken het niet heel interresant. Ik had nog gehoopt dat er een missie was die simpel infinite waves tegenhouden oid. Dat zou het interessant maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:12

The Chosen One

Zie signature!

Even ter "verdediging" van die kerel van hierboven. ^^ Blijkbaar is dat defense pingen een bug. Had het zelf ook gisteren toen ik toevallig met iemand in een party zat. Kon me Nexus niet selecteren en niet chatten. Ping ping ping -> quit -> uitleggen in party.

Ik 'vermaak' me nog wel met co-op. Maar wil toch echt snel meer maps.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

co-op een aantal keer gespeeld. De shuttle escape map kan op brutal met gemak in in je eentje. Speelde met Swann en bouwde voor elke warpgate een 15tal turrets en grond def. Wat siege tanks eromheen en kon rustig achterover leunen tot het voorbij was.

Hoopte dat er wat meer uitdaging in zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Furinax schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:04:
co-op een aantal keer gespeeld. De shuttle escape map kan op brutal met gemak in in je eentje. Speelde met Swann en bouwde voor elke warpgate een 15tal turrets en grond def. Wat siege tanks eromheen en kon rustig achterover leunen tot het voorbij was.

Doe ook de bonus objectives, dan heb je meer uitdaging ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

Uiteraard doe ik die. daar gebruikte ik mn 200/200 leger voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
Furinax schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:04:

De shuttle escape map lijkt dan ook de meest makkelijke map om te doen in brutal mode, de andere waren een stuk pittiger.

Ik heb vaak gehad dat ik een team mate kreeg die pas voor het eerst coop speelde en gelijk brutal ging :'(
Dan zeggen ze achteraf dat de campaign zo makkelijk was in brutal oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Is er een soort day9 vervanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:16
Net even de game gestart voor het eerst na de release van LOTV, is bij iedereen de "The Story so Far" cinematic ook van "slechte" kwaliteit, lijkt wel een low def filmpje van een paar jaar terug. Ik heb de quality voor Movies op High staan, en de andere cinematics zien er voor zover ik kan zien wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dennism schreef op woensdag 18 november 2015 @ 00:03:
Net even de game gestart voor het eerst na de release van LOTV, is bij iedereen de "The Story so Far" cinematic ook van "slechte" kwaliteit, lijkt wel een low def filmpje van een paar jaar terug. Ik heb de quality voor Movies op High staan, en de andere cinematics zien er voor zover ik kan zien wel goed uit.
Klopt sommige filmpjes hebben vrij veel compressieblokjes dat viel mij ook op.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:09
Sommige (stukken) uit het filmpje komen ook uit SC1, dus wellicht dat het daardoor komt?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Check even ook of je resolutie goed staat. SC2 heeft irritante neiging bij mij na elke update waarbij grafisch iets veranderd is (dus inclusief LotV) de resolutie naar bagger terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

Ik heb het probleem dat sommige stemmen niet hoorbaar zijn bij de tussen cinametics. Zeratul's stem is onhoorbaar in het 2e filmpje. Hoor alleen een galm. Raynors stem is ook niet t horen tijdens 1 van de filmpjes. Heb de subtitles aan moeten zetten om toch het verhaal te kunnen volgen. Alles staat op high/ultra en verder heb ik geen andere geluid/beeld issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-07 21:00
Als ik nu de LofV koop en een vriend van mij heeft alleen WoL. Kan hij dan ook alle functies van LofV gebruiken als we samen in een party zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CronoR
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-12-2016
Multiplayer, Archon en Allied commander kan je WoL buddie dan ook doen. Dus ja alle functionaliteit behalve de singleplayer campain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
  • Laatst online: 10-09 14:18
Na 1.5 jaar gestopt te zijn ben ik ook weer begonnen met sc2. Mooi om te zien dat Blizzard het (IMO) voor elkaar heeft gekregen de early game wat te versnellen. Ik heb al een beetje gezocht naar nieuwe builds maar vond op het teamliquid forum en reddit nog weinig up-to-date informatie. Heeft iemand toevallig nog een day9 achtige serie of apollo-achtige tutorials met de nieuwe units en builds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
  • Laatst online: 10-09 14:18
Sissors schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:27:
Qua builds is het sowieso nogal in flux momenteel. Maar om te beginnen: Welk ras speel je?
Ik speel terran en speelde in het verleden meestal mech based/sky terran builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:34

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik heb Legacy of the Void vandaag even gehaald en merk dat er over mijn pc speakers in deze game een irritante ruis zit; ik heb op alle mogelijke manieren de sound settings veranderd ingame maar niets haalt de ruis weg. Zelfs music & sound uitzetten in de game blijft de ruis hoorbaar. Enige optie is een headset aansluiten, dan is de ruis ineens niet hoorbaar meer. Iemand die dit herkent?

PS: nee, onder geen enkele andere toepassing heb ik hier last van, anders had ik dit natuurlijk niet in het Starcraft topic gepost ;-)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Geen idee wat het zou kunnen zijn? misschien onder opties/social of opties/voip oid.

Dat daar iets en anders via de battle.net client een scan op de game doen.

heb er zelf geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
DeNachtwacht schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 21:48:
Ik heb Legacy of the Void vandaag even gehaald en merk dat er over mijn pc speakers in deze game een irritante ruis zit; ik heb op alle mogelijke manieren de sound settings veranderd ingame maar niets haalt de ruis weg. Zelfs music & sound uitzetten in de game blijft de ruis hoorbaar. Enige optie is een headset aansluiten, dan is de ruis ineens niet hoorbaar meer. Iemand die dit herkent?

PS: nee, onder geen enkele andere toepassing heb ik hier last van, anders had ik dit natuurlijk niet in het Starcraft topic gepost ;-)
Heb je op de support fora van battle.net gekeken of dit probleem bij anderen al bestaat (incl evt oplossing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qzar schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:30:
[...]

Ik speel terran en speelde in het verleden meestal mech based/sky terran builds.
Om even hier op terug te komen, ik heb niet exact wat je zoekt, maar: http://wiki.teamliquid.ne..._of_the_Void#What_Changes.

Daarnaast specifiek qua sky/mech terran (al zal dat ook van je niveau afhangen).

Cyclone wordt eigenlijk momenteel alleen als poging tegen protoss heel vroeg gebruikt, eerste unit om uit je factory te maken. Dit omdat helft van de protoss met warp prism adapts in je mineral line dumpen, en dan heb je geen mineral line meer. Met een beetje geluk kan een cyclone de warp prism vernietigen voordat hij meer doet dan de adapts die erin zaten te lossen, en geen nieuwe inwarpen. Daarbuiten is hij simpelweg te duur: Hij is duurder dan een siege tank, ja in theorie kan je met 5 cyclones bijvoorbeeld wel zo een hatch/nexus/CC vernietigen, maar er zijn niet veel situaties waarbij je liever 5 cyclones dan 6 siege tanks hebt.

Liberator is belangrijker dan. Zijn defender mode is heel sterk (en zal wel generfed worden, hopelijk zorgt Blizzard eerst voor boosts om te compenseren, gezien dat het enige is zo ongeveer wat Terran erin houdt, maar ik zou er niet vanuit gaan). Al in de praktijk gaat het pas later spelen, en hij is best lastig in gebruik. Je kan hem wel leuk gebruiken op mineral lines als tegenstander daar geen verdediging heeft. En wat leuk is, in air mode countered hij mutalisks goed. Tegen zerg winnen corruptors nog steeds, en als je tegenstander corruptors gaat heb je weinig keuze behalve zoveel mogelijk vikings maken, of direct winnen voordat tegenstander hive heeft. Zodra tegenstander hive heeft heb je een probleem. Vipers vernietigen alle air behalve battlecruisers enorm snel, en door een aantal nerfs heb je met mech gewoon enorm probleem tegen broodlords.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

Heb een paar online potjes gespeeld, maar kan nog niet helemaal aan de snelheid wennen. het is wel tof dat je meteen al je gebouwen neer kan zetten, maar heb het gevoel nog niet voor wanneer je precies kan expanden. Bij hots zat early/mid game buildorder er goed in.. buh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Klopt, de changes in gameplay zijn ook veel groter in LOTV in vergelijking met HOTS. Dat laatste was meer toevoegen van aantal units. Nu zit je met enorme changes zoals beginnen met 12 workers en dat je veel minder mins per patch hebt. Ik heb al behoorlijk aantal online potjes achter de rug en ik weet nog niet zeker of ik LOTV "leuker" vind dan HOTS. Ik snap dat iedere verandering wennen is dus ik geeft het nog wat tijd voordat ik een oordeel vel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
  • Laatst online: 15-01 18:46
Weet iemand hoe je in LOTV co-op kunt spelen met iemand uit je vriendenlijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
invite to party en als goed is dan gewoon starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

^^ klopt

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels 13 missies gedaan in de campaign, en echt heel erg gaaf tot nu toe. Ook de Co-op mode is echt gaaf en had ik eigenlijk niets over gelezen. Vind het gaaf om aparte units/abilities te hebben t.o.v. een normale co-op skirmish.

Nu net het Tal'Darim stuk afgerond en vervolgens meteen weer 2 keuzes voor vervolgmissies, waarvan 1 voor het Tal'Darim stuk al mogelijk was. Vind het gaaf dat je daardoor wat flexibiliteit hebt.
Nu nog ontdekken wat de ideale volgorde van missies is voor een Brutal run. Ben begonnen op Hard maar vanwege achievements maar gewoon Normal gaan doen zodat ik die allemaal gegarandeerd haal. Dan speel ik ze daarna nogmaals op Hard, maar voor Brutal moet de volgorde mogelijk ideaal zijn.
Als je eenmaal Void Rays hebt wordt het ineens een stuk makkelijker :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Angeloonie schreef op donderdag 03 december 2015 @ 10:51:

Als je eenmaal Void Rays hebt wordt het ineens een stuk makkelijker :P
Tja, daar staat het ras ook om bekend :+ ook in de co-op missies kun je mass voidrays gaan en alles makkelijk winnen :D

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smuey
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 13:50
Fietsbel schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:00:
[...]

Tja, daar staat het ras ook om bekend
En dat is nog vrij zwak uitgedrukt... Er is zelfs een liedje van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

Lol @ dat liedje! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Ben nu de campaign aan het herspelen om alle achievements te halen. Sommige zijn flink pittig :o Wel een leuke uitdaging om de levels op een nieuwe manier te spelen.

Ze hebben trouwens ook een mission pack aangekondigd met Nova in de hoofdrol, zit een ghost skin bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:29
Ik ben met hetzelfde bezig. Ik heb inmiddels alle achievements die in de missie aangegeven staan gehaald, maar de mastery achievements zijn nog wel lastig inderdaad!

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goron schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:03:
Ze hebben trouwens ook een mission pack aangekondigd met Nova in de hoofdrol, zit een ghost skin bij.
Zag gisteren de melding in de B.net launcher en heb het meteen besteld :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Pagina: 1 ... 31 ... 35 Laatste

Let op:
~~~[html]Maak aub gebruik van spoiler-tags als je zaken uit de campaign bespreekt. Niet iedereen heeft het al uitgespeeld en wil het ook graag beleven ;)

Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>~~~[/html]

Bedelen om keys is niet de bedoeling.