Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Carrier rush ftw!
Begon al met wat je in LotV kan verwachten: 9 van de 16 waren zerg. Na group stages was dat 6/8 zerg, vervolgens 3/4 zerg, en helemaal aan het einde één terran over, ik
Het begon al met pittige TvZ die ik wist te winnen, en daarna TvT, die makkelijker ging. (Double siege tank drop waarbij ene door missile turret + viking werd gedood voor hij kon droppen, en de andere de medivac ervandoor moest dus 3 marines konden de tank doden is geen goede opening).
Na de group stages TvZ die erg spannend is, doordat mijn 4th steeds gedenied werd. Uiteindelijk had ik heel leger speed banshees, en toen begon de 1 minuut timer: Je hebt 25 minuten om te winnen, anders wordt het op punten beslist. Ik stond voor in punten, dus banshees gingen wat meer mollen, en hij moest wel in mijn mech leger aanvallen wat hem niet meer punten opleverde.
Daarna halve finale, weer TvZ. Mijn economie was beter dan vorige potje, maar zijn verdediging was ook beter, dus mijn banshees deden niet veel. Uiteindelijk ook de 1 minuut timer weer, maar nu stond ik 1000 punten achter. Wat productie van mij kwam gereed, en ineens stond ik voor. Maar toen kwam zijn productie gereed, en stond hij weer voor. Hij had grotendeels corruptors en wat broodlords, ik had na mislukte air switch niet genoeg air meer tegen zijn corruptors, wel redelijk wat thors, waarmee je het niet tegen broodlords wil opnemen, maar soms heb je weinig keuze. En toen maakte hij één fout: Hij clumpte zijn corruptors, dus ik liet mijn thors erin schieten, puur en alleen om zo snel mogelijk zoveel mogelijk score te krijgen
Finale potje nogal tegenvaller na zulke spannende potjes. Tegenstander ging veel te snel broodlords. Als ik niet had gescout had ikg root probleem, nu was het gratis winst.
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
We zenden de matches uit op 't grote scherm, en natuurlijk zijn er StarCraft-themed drankjes en meer van dergelijke ongein. Toegang is gratis, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Meer info staat hier.

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
bron: http://eu.battle.net/sc2/...world-premiere-01-09-2015
Study everything, You'll find something you can use
Nice, klinkt goed misschien kom ik wel ff langs. Naar alle waarschijnlijkheid een stuk gezelliger dan thuis voor Twitch (+ gratis kansloze Twitch chat)..Frank schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:41:
Voor de liefhebbers: we organiseren een impromptu BarCraft in Café Van Ouds in Nijmegen voor de WCS-finales op de 13e. Die worden in Polen gespeeld, toch 'n beetje te ver om even langs te gaan.
We zenden de matches uit op 't grote scherm, en natuurlijk zijn er StarCraft-themed drankjes en meer van dergelijke ongein. Toegang is gratis, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Meer info staat hier.
[afbeelding]
http://www.twitch.tv/evefleet | http://derpfestor.com
Leuk initiatief!.Frank schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:41:
Voor de liefhebbers: we organiseren een impromptu BarCraft in Café Van Ouds in Nijmegen voor de WCS-finales op de 13e. Die worden in Polen gespeeld, toch 'n beetje te ver om even langs te gaan.
[afbeelding]
39
Verwijderd
Hopelijk wordt 't vandaag weer zo gaaf, heb echt zin in de BarCraft zometeen!
youtube.com/@hisrep
Nog 2 minuten voor de Legacy of the Voice release date en cinematic trailer...
youtube.com/@hisrep
Overigens was dit voor mij één van de beste WCS'en tot nu toe, zo niet de beste.
Lekker kut, want dat is ook de release data van Fallout 4

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Dat wordt het. Kijk even op teamliquidVerwijderd schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:01:
Wordt starcraft Original nog online gespeeld? zou het graag weer een keer willen spelen. Maar weet niet of het nog wordt ondersteund. Vind het orgineel beter dan deel 2.
En 10 november al Legacy - véél sneller dan ik had verwacht!
Het is bijna zonde dat we volgend jaar op Legacy over gaan.
Enne, Barcraft in Nijmegen was erg gezellig. Met een man of 30 in de kroeg geeft toch een andere sfeer dan thuis voor Twitch. Hulde voor de organisatie.
Oeh dank... Ik was afgehaakt na de semi finale met de mooie draw van forGG, maar oei wat is en blijft dat spel toch spannend om te kijken... Dit weekend nog ff genieten van de finale.
Ben benieuwd naar LotV, toch maar alvast sc2 er weer even op gezet want die game moet ik toch echt weer kopen, geheel tegen mijn anti Gaming policy thuis maar de blizzard rts is toch iets méér dan een game (ben al van de partij sinds WC1).
youtube.com/@hisrep
Pro's spelen ook met alle grafische settings op low (alleen textures niet volgensmij)Nieuwevolger schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 11:27:
Geen aanrader, starcraft spelen op een i3 u 4e generatie zonder externe videokaart. Game lijkt net old skool runescape op de laagste settings.
Nee maar dat ligt aan jezelf natuurlijk, dat kun je ook niet echt een gamebak noemen.
youtube.com/@hisrep
Nou, dan weet ik niet wat jij ziet hoorDeNachtwacht schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 13:13:
Ik wou net zeggen als je echt een beetje leuk op platinum en hoger niveau wil meespelen zet je toch al vrij snel alle settings op low. Niet alleen omdat je dan toch in grote battles hogere FPS haalt, maar vooral ook omdat bepaalde zaken veel beter zichtbaar zijn. Bekend voorbeeld waar ik me altijd aan irriteer zijn de leuke schattige vogeltjes die boven sommige maps rondjes vliegen. Ze zijn zeer klein maar in een fractie van een seconde denk je toch altijd dat er een vijand naar binnen komt wandelen in je beeld.
Nee maar zonder dollen, er zijn zat pro's die het gewoon op hogere grafische instellingen spelen. Het is een kwestie van voorkeur. Ik speel Diamond/Masters in Hots en zou voor geen goud op lagere instellingen willen spelen.
Ze zitten in grasgroene/bergachtige mappen en draaien rondjes om bergpartijen
Ik vind het zelf iig altijd fijner spelen op low, maar ik ben ook lang zo goed niet, en zeker nu niet meer. Dacht dat dat juist ook voor pro's gold.
youtube.com/@hisrep
Over het algemeen is het gemakkelijker om stealth units te zien op low settings dan op high, dus daarom zetten mensen het op low.FrankoNL schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 13:48:
[...]
Nou, dan weet ik niet wat jij ziet hoor.
Nee maar zonder dollen, er zijn zat pro's die het gewoon op hogere grafische instellingen spelen. Het is een kwestie van voorkeur. Ik speel Diamond/Masters in Hots en zou voor geen goud op lagere instellingen willen spelen.
Los van wat pro's doen, dat is echt niet waar hoor. Ik ben net als FrankoNL diamond/masters (oké, eerlijkheidshalve al een tijd niet meer masters gehaald, wel in 2v2 als dat teltDeNachtwacht schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 13:13:
Ik wou net zeggen als je echt een beetje leuk op platinum en hoger niveau wil meespelen zet je toch al vrij snel alle settings op low.
Snelle check geeft van de twee SC2 streams op teamliquid momenteel van (semi) pros dat één op lage settings speelt en één op hoge.
Maar de TL;DR: Er is niemand van ons hier die beperkt wordt in zijn rank door te hoge graphics settings
[ Voor 7% gewijzigd door Sissors op 19-09-2015 17:09 ]
Specs:
Extreme 3 Gen 3 ASRock Z68
i5 2500K
8 GB
Asus Nvidia 570 GTX
Mijn Nvidia drivers zegt Ultra op HotS de game zelf zegt High en in realiteit kan ik niet hoger komen dan Medium. Zit er ergens anders nog meer fouten?
[ Voor 19% gewijzigd door Duranor op 24-09-2015 12:19 ]
Wat je ook nog kan doen is op Battle.net/Teamliquid Forums kijken of daar vergelijkbare problemen zijn.
Dan is daar wel een oplossing te vinden. Wat mogelijk als nog het bovenstaande kan zijn.
B87KJP-X66V-KT6XPR-ERV4-GCNJ8M
Enjoy!
Was er erg blij mee, maar bij nader in zien doe ik hem toch liever weg aan iemand die er meer tijd aan kan spenderen.
Enjoy!
een reactie als je hem geredeemed hebt zou tof zijn voor anderen die het ook zullen proberen.
[ Voor 24% gewijzigd door Zuurstok op 24-09-2015 15:40 ]
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Dankjewel! ik heb um geclaimd!Zuurstok schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:39:
Hier ook een key gewonnen.
Was er erg blij mee, maar bij nader in zien doe ik hem toch liever weg aan iemand die er meer tijd aan kan spenderen.
Members only: betakey voor StarCraft 2 Legacy of the Void
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Enjoy!
een reactie als je hem geredeemed hebt zou tof zijn voor anderen die het ook zullen proberen.
PSN/XBL: DarkTaufu
Voor de rest zou ik niet weten wat het probleem kan zijn betreft de Shaders?
[ Voor 39% gewijzigd door Psyonara op 25-09-2015 12:37 ]
Ik ga hem bij nader inzien toch niet spelen de komende maand, succes met de beta key!
[ Voor 70% gewijzigd door Gropah op 28-09-2015 13:42 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Oh, en voor de mensen die dat leuk vinden: wij halen de regerend wereldkampioen (WCS Premier League) naar Nederland komende vrijdag! De Dutch StarCraft League organiseert i.s.m. Firstlook Festival een showmatch tussen Lilbow en uThermal tijdens de Black Label eSports Masters. Dat is 'n aparte e-sportsshow met van allerlei games demonstratie-matches. Voor wie interesse heeft: [hier staat meer info](https://www.dutchstarcraf...-uthermal-at-ble-masters/). Wie weet tot vrijdag
aicaramba schreef op maandag 28 september 2015 @ 20:49:
Ik ga helaas ook geen tijd krijgen om te spelen, vandaar dat ik dit ook nu pas plaats. Niet genoeg tijd gehad.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Ja, aangezien niemand reageerde wilde ik hem zelf maar even proberen, maar toen was hij ook al geclaimd.
Is Lilbow niet de regerend Europees kampioen en Live de wereldkampioen (Blizcon 2014)?.Frank schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:19:
Vet is die ja!
Oh, en voor de mensen die dat leuk vinden: wij halen de regerend wereldkampioen (WCS Premier League) naar Nederland komende vrijdag! De Dutch StarCraft League organiseert i.s.m. Firstlook Festival een showmatch tussen Lilbow en uThermal tijdens de Black Label eSports Masters. Dat is 'n aparte e-sportsshow met van allerlei games demonstratie-matches. Voor wie interesse heeft: [hier staat meer info](https://www.dutchstarcraf...-uthermal-at-ble-masters/). Wie weet tot vrijdag
Nee: WCS Premier League werkt alleen nog maar in de qualifiers met regio's, de finales (die laatst in Polen waren) zijn mondiaal. Je zou dus best kunnen stellen dat Lilbow nu regerend wereldkampioen is, al heeft Life natuurlijk ook een claim omdat hij vorig jaar BlizzCon won.Furinax schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 07:44:
[...]
Is Lilbow niet de regerend Europees kampioen en Live de wereldkampioen (Blizcon 2014)?
Hier meer lezen: http://eu.battle.net/sc2/...o-starcraft-ii-05-10-2015
Hier patch notes: http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/Patch_3.0.0
Nou ja, Korea heeft geen Qualifier voor de Premier Leauge. De echte wereldkampioen zal toch uit de WCS Global Finals moeten komen.Frank schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:40:
[...]
Nee: WCS Premier League werkt alleen nog maar in de qualifiers met regio's, de finales (die laatst in Polen waren) zijn mondiaal. Je zou dus best kunnen stellen dat Lilbow nu regerend wereldkampioen is, al heeft Life natuurlijk ook een claim omdat hij vorig jaar BlizzCon won.
[ Voor 49% gewijzigd door Castor385 op 07-10-2015 08:45 ]
En dan kan je het dus wel filteren, maar dat is een hoop meer kliks dan het eerst was. Als ze nou op zijn minst ergens de tabs waar je uit kan kiezen hadden vastgepind, zoals bijvoorbeeld bij Skype in tabbed conversations.
Nieuwe interface ziet er wel leuk uit. En een patch die me niet doet afvragen waar mijn mules zijn, of waarom er weer wel mules zijn, of waarom ze ineens automatisch gaan, weer eens wat anders
Dat is iets wat ik in sc2 altijd al heb gemist. Blizzard roept immer "play with friends", maar al mijn sc1 maatjes speelde niet meer en ik zat vriend en chatchannelloos op sc2, waardoor het praktisch onmogelijk was nieuwe gamebuddy's te scoren.
Denk dat deze chat aanpassing een stap in de juiste richting is.
Helaas, ik suck in dit spel. Op “normal” heb ik al de grootste moeite om met de Zerg te spelen [Terran ging me veel beter af].
Het is als een bloedmooie vrouw met hersens, helemaal top maar ik weet me er geen raad mee
Plus miste gewoon verborgen Feats of Strength achievements die je bij WoL ook had.
39
HOTS daarentegen was een stuk simpeler terwijl ik met Terran veel beter uit de voeten kan.
Toch blijft het spel me aanspreken en start ik hem gewoon weer op... hopeloos geval dus
Serieus: als iemand 't hier leuk lijkt om naar deze avond vol e-sportsdemonstraties, waaronder dus topniveau StarCraft, te komen kijken morgen, mail me dan even op contact@dutchstarcraftleague.nl. Goede kans dat ik 'n vrijkaartje voor je heb!
I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541
Het zou geweldig zijn als iemand die tot nu geen toegang had kan kijken of hij de Beta nu in de region dropdown van de Battle.Net app heeft staan, en dit hier kan bevestigen.
http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/19288269244
[ Voor 7% gewijzigd door Chief op 13-10-2015 02:33 ]
Maar merk wel dat optimalisatie nog niet optimaal is wat dat betreft. Neem aan dat er binnen kort nog wel een Patch of 2 uitkomt voor LotV.
Dit lijkt inderdaad het gevalDdeM schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:54:
Het zou geweldig zijn als iemand die tot nu geen toegang had kan kijken of hij de Beta nu in de region dropdown van de Battle.Net app heeft staan, en dit hier kan bevestigen.
Yup, dat kan ik bevestigen.DdeM schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:54:
Ik heb 4 vs 4 games die nu veel trager spelen dan normaal.Chief-XL schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:28:
Hebben jullie er ook last van dat patch 3.0 SC2 veel zwaarder maakt voor de PC?
Het lijkt alsof sommige spelers nu een veel lagere framerate hebben waardoor de game timer ook veel trager gaat. Ook mijn framerate zakt een beetje in tijdens veel units en actie op het scherm
Gerrard, YoDa, BBoongBBoong and nine others indicted in match-fixing scandal
kan de link hier niet openen. Wie zijn de andere? Ken zelf Gerrard niet maar Yoda een BBoong wel.Furinax schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:37:
Voor diegene die het gemist hebben; Giga Starcraft pro-gamer schandaal.
Gerrard, YoDa, BBoongBBoong and nine others indicted in match-fixing scandal
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
De overige namen zijn (nog) niet bekend. Dat zijn brokers / geldschieters en schijnbaar bekende criminelen.
Het is jammer dat dit soort dingen gebeuren. Aan de andere kant, doping (CS:GO), matchfixing (SC2), 'gentlemens agreement tussen teams (LoL, of was het DOTA?), E-sports kan zich nu wel meten met de FIFA
Be there! Meer info:

Overigens nog steeds geen oplossing voor de framedrops
• https://www.reddit.com/r/...far_faster_than_64bitsc2/
• http://www.teamliquid.net...30-lags-crashes-fps-drops
• http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/19137005050
[ Voor 4% gewijzigd door Ketho op 23-10-2015 14:18 ]
Nee, geen beta portraits. Wel zijn de LOTV LE en Blizzcon 2015 portraits beschikbaar sinds de recente patch.Psyonara schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:37:
Is er nog iets wat je krijgt van de Beta, net als met Hots Portraits?
39
Dat compenseer ik weer door een enorm goede win/loss tegen zerg te hebben met sky terran (+ wat mech erin). Ik ga nu standaard op twee bases double starport banshees. En zodra zerg lair gaat switch ik eentje naar een reactor om liberators uit te poepen preventief tegen mutas. Sinds ik die timing + missile turrets redelijk goed heb verlies ik niet meer tegen de muta switch. Daarna redelijk snel banshee speed pakken, en daarna battlecruisers erin gaan mengen (dat is wel belangrijk: Vipers zijn zo vreselijk goed tegen alle andere air, en zonder air is het autoloss voor mech met generfde thors en gebooste broodlords).
Wat wel lastig kan zijn, zijn vroege zerg attacks. Had ik net nog in een potje, en dat was redelijk wat SCVs van ene naar andere basis laten rennen.
Brackets (inclusief speeltijden) staan hier. Stream zal op Twitch.tv/StarCraft zijn vanaf 19:00u onze tijd. Om half twaalf zou Lilbow tegen Life moeten beginnen.
't Is dat ik geen EU-vlaggetje voorhanden heb, anders zou ik ermee zwaaien
.Frank schreef op zondag 01 november 2015 @ 16:27:
Nog anderen hier die vanavond naar de Ro16 gaan kijken?Toch wel gaaf dat we alsnog één Europeaan tussen al dat Koreaanse geweld hebben, ik hoop van harte dat Lilbow vanavond wint en écht door kan naar BlizzCon. Helaas moet hij tegen Life... regerend wereldkampioen.
Daarnaast had ik totaal niet verwacht dat Maru zo makkelijk verloor van Rogue, lijkt me een beetje op matchfixing...
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=sFkkM0Cd8vk]
Overigens raadt Blizzard nu aan om de 64-bit versie te proberen, die zou weer geoptimaliseerd moeten zijn. https://www.reddit.com/r/..._issues_in_30_team_games/Ketho schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:17:
Wat betreft de patch 3.0 framedrops ben ik maar naar 32-bit geswitched en het speelt veel vloeiender nu
[ Voor 67% gewijzigd door Ketho op 02-11-2015 08:20 ]
Nog 9 dagen tot LoTV

Ketho schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:06:
[...]
spoiler:Lilbow werd zo vreselijk hard ingemaakt, maar het was wel te verwachten van Life![]()
Daarnaast had ik totaal niet verwacht dat Maru zo makkelijk verloor van Rogue, lijkt me een beetje op matchfixing...
Ik heb t/m Lilbow gezien, toen vond ik het wel laat genoeg. Maar het viel me tegen. Op het eerste potje van de avond na zo ongeveer waren het allemaal zwaar eenzijdige games waar weinig spannends aan was. Live vs Lilbow was zo ongeveer nog spannend vergeleken met wat Innovation met zijn tegenstander deed.
https://www.facebook.com/LilbowSC/posts/791932830929232
Sinds een paar dagen speel ik ook starcraft2.
Het volgende probleem is dat ik niks online kan spelen van unranked of ranked games?
Overal staat er een slot op.
Zou graag dit probleem willen oplossen.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Nee, misschien zijn er nog mensen die dit al had hebben.MrVegeta schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:47:
Haha het klinkt een beetje alsof je ons ziet als de Blizzard helpdesk...
Heb je het spel gekocht of speel je de starters edition?Deefje85 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:20:
Hallo,
Sinds een paar dagen speel ik ook starcraft2.
Het volgende probleem is dat ik niks online kan spelen van unranked of ranked games?
Overal staat er een slot op.
Zou graag dit probleem willen oplossen.
Starter edition. Ik vermoed dat ik nog een upgrade ga moeten doen ?Furinax schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:50:
[...]
Heb je het spel gekocht of speel je de starters edition?
Q. Can I play a match with other players who have the full game? Can I create a match with a friend?StarCraft II: Starter Edition allows anyone to play the following content for free (all you need is a Battle.net account and Internet connection):
- The first four missions of the StarCraft II: Wings of Liberty single-player campaign, including Mar Sara 1-3 and the choice to embark on Tychus’s first mission or Dr. Hansen’s first mission.
- The first two Challenges: Tactical Command and Covert Ops.
- Access to the terran race in Custom Games and Single-Player vs. AI.
- Access to the following custom maps (map selection may rotate over time)
A. Yes. StarCraft II players with a full game license can join a custom game on the Starter Edition maps to play with Starter Edition players. You may play matches with friends by simply creating a custom game on a trial map and using the game invite functionality to invite friends to the game.
Bron: http://us.battle.net/sc2/...-starter-edition-8-3-2011
[ Voor 4% gewijzigd door Furinax op 04-11-2015 21:30 ]
Mech is met TvP inderdaad in een lastige situatie. Wanneer toss mech spot kan deze de switch naar air makkelijker maken of mass Stalker met disruptor. Zodra je sieged schieten zij een disruptor ball af en deze gaat sneller dan je mech army. Kortom je kan niet siegen tegen stalkers, maar zodra je het doet verlies je veel units door de disruptor. Maargoed, in elk geval geeft blizzard nu tenminste wekelijks een update ipv niets te laten horen zoals tijdens de blink stalker/msc pre nerf periode en broodlord infestorSissors schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:56:
Zijn er hier nog mensen die in LotV beta terran mech tegen toss spelen? Het lijkt voor mij erop dat het weer eens flink generfed is. Met de bijna standaard air openings van toss, en adapts waartegen enkel complete wall ins werken (iig in mijn ervaring). Mijn win/loss tegen toss is extreem droevig momenteel.
Dat compenseer ik weer door een enorm goede win/loss tegen zerg te hebben met sky terran (+ wat mech erin). Ik ga nu standaard op twee bases double starport banshees. En zodra zerg lair gaat switch ik eentje naar een reactor om liberators uit te poepen preventief tegen mutas. Sinds ik die timing + missile turrets redelijk goed heb verlies ik niet meer tegen de muta switch. Daarna redelijk snel banshee speed pakken, en daarna battlecruisers erin gaan mengen (dat is wel belangrijk: Vipers zijn zo vreselijk goed tegen alle andere air, en zonder air is het autoloss voor mech met generfde thors en gebooste broodlords).
Wat wel lastig kan zijn, zijn vroege zerg attacks. Had ik net nog in een potje, en dat was redelijk wat SCVs van ene naar andere basis laten rennen.
39
~~~[html]Maak aub gebruik van spoiler-tags als je zaken uit de campaign bespreekt. Niet iedereen heeft het al uitgespeeld en wil het ook graag beleven ;)
Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>~~~[/html]
Bedelen om keys is niet de bedoeling.