Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 10:48

.Frank

Frank.

We gaan weer los - eens even laten zien wat Nederland in huis heeft qua e-sportsfestijncapaciteiten :). De DSCL Open 2015 is aangekondigd! Het grootste jaarlijkse internationale StarCraft-toernooi op Nederlandse bodem gaat begin mei van start, en de finales zijn op 20 en 21 juni.

We willen dit jaar via crowdfunding een serieuze(re) prijzenpot bij elkaar verzamelen, om het toernooi de prestige te geven die het verdient gezien het speelniveau van de spelers (en ook de productiekwaliteit :)). Hopen dat dat gaat lukken!

Natuurlijk is iedereen hier welkom om zich in te schrijven voor de online qualifiers. Dat kan nu al, en zo lang je in staat bent om naar de finale te komen (als je 't zover schopt) mag je altijd meedoen. Of je nu Gold League of high GM speelt - deelnemen aan een toernooi is leuk!

Alle info staat hier: http://www.dutchstarcraftleague.nl/dscl-open

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag je dscl kickstarter trending op reddit gisteren:
https://www.kickstarter.c...dscl-open-2015-prize-pool

Heb 5 euro's gepledged, can't wait for my shoutout :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Thanks Browncoat :) Ben heel benieuwd hoe die kickstarter gaat aflopen. Gelukkig wordt 't positief opgepakt op Reddit, dat is weleens anders geweest.

Aan de andere kant hebben we na een volle dag promotie (denk niet dat we deze exposure nog kunnen overtreffen in de toekomst) wel maar 8 backers :(. Die zijn weliswaar goed voor 28% van het streefbedrag, maar dat is vooral omdat één gave gast meteen de hoogste reward geclaimd heeft.

Hopen dat 't nog aantrekt! Ben tot dusverre niet heel positief over Kickstarter - wat bugs op de site en 0,0 bereik via hun netwerk (al het verkeer en backers hebben wij er zelf heen gestuurd).

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Iemand zin in wat Legacy of the Void actie vanmiddag? :D Om 14:00h gaan we live (op Twitch.tv/DSCLeague) met onze aftrap voor de DSCL Open van dit seizoen! Om promotie te maken voor de Open hebben we onze kampioenen van afgelopen jaren (Harstem en uThermal) gevraagd om het in LotV op te nemen tegen twee van de beste Europese Zerg's: Team Liquid's Snute en TLO! Zo benadrukken we het internationale karakter van de DSCL Open.

Afbeeldingslocatie: http://www.dutchstarcraftleague.nl/wp-content/uploads/2015/04/Highlight.jpg

't Wordt dikke pret en we hopen veel deelnemers te trekken voor het toernooi!

Update: hier staan de VODs, mocht je 't gemist hebben :).

[ Voor 9% gewijzigd door .Frank op 20-04-2015 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024
De top 20% spelers van elke region hebben zojuist LotV beta access gekregen.
Veel plezier guys :D

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah damn, gezien ik geen mail heb had ik waarschijnlijk niet laatste paar maanden inactief moeten zijn :P. Waarschijnlijk was dan één placement match spelen genoeg geweest.

Ach dan maar wat later, maakt ook allemaal weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

LOTV is wel okay om te spelen, zeker de tank pickups zijn tof om te doen. Voor de rest prefereer ik HOTS

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Fietsbel schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:07:
LOTV is wel okay om te spelen, zeker de tank pickups zijn tof om te doen.Voor de rest prefereer ik HOTSS
Omdat je HOTS kent en LOTV totaal niet, of?
Heel veel spelers, waaronder de top pros, vinden dat LotV een stap in de erg goede richting is, vergeleken met HotS. Meer micro, veel betere economy management en minder death-ball-syndrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het zelf dus niet gespeeld, maar persoonlijk weet ik niet of ik blij word van meer micro. Het strategie gedeelte is al ondergesneeuwd in HOTS (immers je kopieert gewoon wat van youtube), en nu dus nog verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Zijn er nog GoTters die vandaag meespelen aan de eerste qualifier van de DSCL Open? Eens kijken of de Nederlanders stand kunnen houden op eigen bodem :).

Brackets voor vandaag staan hier, en we streamen de boel live vanaf 14h op Twitch.tv/DSCLeague!

Afbeeldingslocatie: http://www.dutchstarcraftleague.nl/wp-content/uploads/2015/05/Highlight-SIGNUP-2015.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Sissors schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:10:
Ik heb het zelf dus niet gespeeld, maar persoonlijk weet ik niet of ik blij word van meer micro. Het strategie gedeelte is al ondergesneeuwd in HOTS(immers je kopieert gewoon wat van youtube)), en nu dus nog verder.
Is dit niet met alles zo? Zelfs met heroes/champion builds + items in LoL/Dota2 etc?
de professionals bedenken de meest efficiënte builds en de rest kopiëert ze.
De top is altijd inovatief, zo is het met elk spel - zelfs met shooters.

Builds bepalen niet je wins, je multitasking doet dat. Micro/macro/engagements/je opponent reading combined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:15
Valt me op dat de laatste tijd toch wel rond de 3 miljoen tot 4 miljoen altijd online is.
Volgens mij was dat niet eens zo met release van WoL en HotS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kaluro2 schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 14:20:
[...]

Is dit niet met alles zo? Zelfs met heroes/champion builds + items in LoL/Dota2 etc?
de professionals bedenken de meest efficiënte builds en de rest kopiëert ze.
De top is altijd inovatief, zo is het met elk spel - zelfs met shooters.

Builds bepalen niet je wins, je multitasking doet dat. Micro/macro/engagements/je opponent reading combined.
En dat is dus wat ik jammer vind. Overigens wil ik niet zover gaan dat builds je wins niet bepalen, maar het raakt al snel ondergesneeuwd. En dat komt omdat er gewoon steeds aan aantal cookie cutter builds zijn die blindelings werken: Je build aanpassen aan wat je tegenstander doet is nagenoeg nooit nodig, en als het al zo is dan zijn het vaak niet meer dan twee opties om tussen te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Vanavond om 19u is de laatste kans om mee te doen aan de DSCL Open van dit jaar als je dat nog niet gedaan hebt! De 5e qualifier is namelijk de laatste waar je je vrij voor kan inschrijven, de 6e qualifier is alleen toegankelijk voor spelers die eerder een kwartfinale haalden.

Kleine scoop voor GoT vast (nog nergens anders gepubliceerd!): de finale gaat plaatsvinden in de Melkweg in Amsterdam (op 20/21 juni) :). Komt dat zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Sorry voor 't kicken, maar ik heb nu toch wel echt een mooie update :). Het is gelukt om de Melkweg in Amsterdam te regelen voor onze finale dit jaar! Als iemand hier nog eens van dichtbij een e-sportsfinale wilde meemaken kan dat dit jaar dus in de randstad.

Alle info over 't evenement staat op deze pagina, wie weet tot 20/21 juni! Als er nog GoTters komen daar, spreek me dan gerust even aan - ik loop rond met 'VanCaspel' op mijn rug :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmgn
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Wow, wat een mooie locatie! Nu baal ik helemaal dat ik dat weekend niet in het land ben, was erg graag komen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolderPloer!
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:10
Matthias87 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 17:02:
Niemand hier een beta invite gehad? Ik helaas niet.
Ik heb sinds vandaag een beta invite, maar hoe kan ik hem downloaden?! De link in de mail gaat naar de standaard launcher en daar staat hij niet tussen vreemd genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
PolderPloer! schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 20:10:
[...]

Ik heb sinds vandaag een beta invite, maar hoe kan ik hem downloaden?! De link in de mail gaat naar de standaard launcher en daar staat hij niet tussen vreemd genoeg.
Ik zat daar ook even vast. De beta bij Starcraft 2 in de Battle.net client onder regions. Dus waar je normaliter kan kiezen voor " Europe" of "America", staat er ook Legacy of the Void tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolderPloer!
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:10
Matthias87 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 23:38:
[...]

Ik zat daar ook even vast. De beta bij Starcraft 2 in de Battle.net client onder regions. Dus waar je normaliter kan kiezen voor " Europe" of "America", staat er ook Legacy of the Void tussen :)
Ah thx, ga vanavond meteen kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GnrlSchnavy
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-09 08:48
Yaaay,

Gisteren LOV Beta invite gekregen! Tijd om weer alles opnieuw te leren":)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmgn
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Jaloers, ik kan niet wachten tot ik de beta kan spelen. Duurt lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Afgelopen weekend zijn zowel Harstem als Ret als eerste geëindigd in hun Ro32 groep in WCS! Dat betekent dat we nu 2 Nederlanders gaan hebben aan 't eind van juni bij de Premier League finales in Toronto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

50% korting op Starcraft 2: WoL en HotS t/m 16 Juni:

http://us.battle.net/sc2/...f-swarm%E2%84%A2-6-9-2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

We zijn nu live met de laatste online groep van de Dutch StarCraft League Open, vóórdat de finales in Amsterdam zijn (volgend weekend)! Kijk mee op Twitch.tv/BaseTradeTV - twee Nederlanders in de groep vandaag (Jona en Teetie).

De kaartjes voor de finale (in de Melkweg) zijn trouwens tot en met maandag met korting te krijgen. Alle GoTters zijn van harte welkom!

[ Voor 5% gewijzigd door .Frank op 10-06-2015 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13:02
Er komt een korte proloog voor LotV genaamd: whispers of Oblivion
http://us.battle.net/sc2/...acy-of-the-void-6-16-2015
Er komt meer informatie in juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*O*

Heb echt zin in LotV, tijdje terug de game weer geïnstalleerd en de HotS campaign weer deels opnieuw gespeeld. Ik hou van de opzet van die missies zeg, daar is Blizzard echt de beste in. :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DSCL Hype *O*

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/o8MP2tN.png

and shoutout hype teehee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

DSCL #hype indeed! We zijn nu LIVE vanuit Amsterdam voor 'n dag vol StarCraft :)

Kom langs of kijk mee via Twitch.tv/DSCLeague!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 17:18

Rannasha

Does not compute.

Yay! Ik ben er, lets go! :D

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

My body is ready! Kreygasm!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Gisteren was vet! Paar leuke foto's staan hier.

En nu zijn we live met dag 2 - THE FINALS OF THE FINALS :D Kom naar Amsterdam of kijk mee op Twitch.tv/DSCLeague

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Zijn er veel nieuwe spelers? heb niet echt het gevoel dat ik beter ben geworden, maar versla ineens de meerderheid met een soort van gemak?

daarnaast heb ik het idee dat Units/structures met Detection ability bugged is. Weet niet of ik de enige ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op welke manier bedoel je "bugged" ?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
TvT zo nu en dan banshee harrass gedaan en dan staan er wel een paar Turrets, tast vaak af of ik in de range van Turrets ben en dan zo workers en of CC afmaken.

En kon paar keer zweren dat ik binnen range was van Turrets maar deden niks. (Of is het balance patch)

Heb het met 3 matches gehad laatste anderhalve week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Turrets/spores/canons hebben een detectie range en een fire range. Een turret kan dus wel een banshee "spotten" maar er niet naar vuren. De range van detectie is net iets groter. Bedoel je dat toevallig?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Daar ben ik bewust van maar bedoel dat er niet gevuurd is tijdens Fire range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dat is vreemd, zelf nooit meegemaakt. Heb je toevallig een replay van zo'n match?, want 3x in 1,5 week is erg veel.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Even traceren waar kan ik het beste uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

http://ggtracker.com is de makkelijkste, dan hoef je je ook niet te registreren :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Replay's bugged. dat en werd door de LotV beta afgeleid :( :P

Beta is wennen je hebt veel vroeger een macro momentum wat er voor zorgt dat je vaker bezig bent structures te bouwen dan units te produceren. En voor een speler als ik werkt dat nogal tegen, kan ook zijn dat kwa beleving het makkelijker is om structures te bouwen dan units te produceren. Je bent wel wat meer genoodzaakt vaker en sneller te expanden wat wel beter voelde dan dat ik dacht dat het zou zijn.

Wat ik wel hoop dat ze veranderen is toch een mineral line extra oid of volume verzamelijk iets hoger.
Dat of units goedkoper.

Of moet er nog steeds aan wennen. Ben wel een bronze Zilver speler dus neem dat ook maar met een korreltje zout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wahaaha worth it!!

For those who dont know, Artosis GOM question time:

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2015 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Haha - jij was Poopfeast420? Nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Was weer een leuke editie! Op naar de volgende :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn eerste LOTV potje eens gespeeld, en nog gewonnen ook :P. Duidelijk dat ik in HotS waarschijnlijk over mijn tegenstander heen was gewandeld, maar nu was het toch wat lastiger.

Om te beginnen natuurlijk de nieuwe begin situatie. (BOs opzoeken is voor pussies :P, oftewel gewoon kijken hoe het gaat). Niet heel geweldig, maar goed zo moeilijk is het ook weer niet. Oftewel eerst maar SCVs maken. Waarom werkt dat niet? Oh shit, hotkeys staan op default ipv grid. Snel in game wijzigen. En waar zijn mijn build queue dingetjes boven gebouwen. Ook dat snel in settings wijzigen.

Dan gaan we scouten. Ooh wat is dat gebouw dat de toss maakt. Klik erop -> Gebeurd niks. Ah crap, ook enemy selection staat uit. Ondertussen meer tijd in options dan in game besteed :P. Eens een nieuwe reaper maken. Beetje scouten. Na loop van tijd vind ik echter dat hij wel heel weinig heeft, gelukkig hem niet teveel onderschat, want inderdaad hidden base. Waar hij massaal voids aan het maken was. En ik was lekker aan het mechen. Aangevallen met random army (hé, moet alle units proberen :P). En alles verloren.

Hoe gewonnen? Ben niet gek, en wist ook dat ik met enkel vikings nooit ging winnen, en het twijfelachtig was dat ik genoeg ravens kon maken met genoeg energie. Oftewel hele hoop widow mines uitgepompt, toen hij aanviel met voids onder de voids begraven, en geen voids meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
Wel een erg slechte Protoss als hij zijn gehele Voidray vloot over widow mines vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ja, mijn widow mines liepen eronder toen hij met mijn vikings aan het vechten was. Hij reageerde er totaal niet op, al moet ik zeggen dat het waarschijnlijk in de positie waar hij zat met zijn voids sowieso een probleem ging worden.

Maar hoewel ik tijd niet heb gespeeld, ben ik altijd in HotS Diamond/Master geweest, dus dan mag ik hopen dat ik wel wat voordelen heb bij je eerste match in LotV (gezien ik daar ongeranked ben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Krijgen meer mensen nu een uitnodiging voor de Beta van Legacy of the Void?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Luxicon schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:59:
't blijft steeds verder uitbreiden ja.
Ik heb al een keer access gehad omdat ik masters league speler ben, vervolgens heb ik 2x een "congratulations" e-mail in mijn mailbox gehad dat ik opnieuw was ingeloot.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:32
Luxicon schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:59:
Hoe kan je die krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Door je aan te melden als beta tester in je Battlenet account, al ga ik er vanuit dat je dit al hebt gedaan. Verder is het afwachten of je moet een digitale pre-order plaatsen bij Blizzard, dan krijg je beta acces en zelfs toegang tot de Zeratul prologue missies.

Ik heb al een tijdje beta acces, maar weinig gespeeld. Die prologue lijkt me wel leuk, maar helaas krijg je daar alleen toegang tot wanneer je pre-ordered. Aangezien ik voor de CE ga, kan dat helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Digital Deluxe is was al aangekondigt maar de Fysieke Collectors edition nog niet gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:07
De beta is nu ook te verkrijgen door het pre-orderen van de game. CE is weldegelijk aangekondigd en er staat bij te verkrijgen via retailers. Bijvoorbeeld bij bol.com is de CE al te reserveren. https://m.bol.com/nl/p/st...20of%20the%20void/sf/true

"Legacy of the Void will also be available in a retail-exclusive Collector’s Edition, which comes equipped with the digital bonus items from the Digital Deluxe Edition, as well as a special edition of the upcoming full-color hardcover StarCraft Field Manual; a DVD loaded with cinematics and special features; and a CD soundtrack."
Bron: http://us.battle.net/sc2/...or-pre-purchase-7-15-2015

[ Voor 39% gewijzigd door nickko op 18-07-2015 10:05 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
iemand die de eerste levels van de proloog al heeft gespeeld? impressies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speelde net potje LotV, TvT. Tegenstander probeerde reaper rush op map waar dat echt niet ging, dus ik hield makkelijk, uiteindelijk met battlecruisers gewonnen (korte samenvatting :P). Tegenstander was een beetje kinderachtig om het zwak uit te drukken, en begon gezellig te schelden. En zolang het een tegenstander is die het doet als hij net verloren heeft vind ik dat wel grappig.

Maar toen wilde hij een rematch. Normaal doe ik dat niet, maar ach, waarom ook niet. Dus ik kopieerde zijn eigen strategie, deed een reaper rush, en won. Ondertussen was ik nog verder in zijn achting gedaald, want ik was de slechtste speler ooit (en nog wat meer gescheld), maar hij wilde nog een rematch, want ik had alleen maar geluk.

Ik maar weer een reaper rush, want waarom ook niet. Hij hield deze keer hem wel, dus kwamen we redelijk gelijk in mid game. Widow mine zag dat hij mij ging aanvallen, dus ik dropte met twee medivacs in zijn main waar geen enkele turret was. Ze wisten geen SCVs te killen, maar zijn hele leger ging terug. Zag dat hij ook een third had, dus medivac daarnaartoe. En toen ging hij me weer aanvallen, nu een drop in zijn third en in zijn main. Hij weer snel terug, drops weer snel weg (minus dat ze hele hoop schade deden). Ik zie dat hij al een fourth heeft, en drop daar. Zijn hele leger naar de fourth, en ik drop weer in zijn main, waar hij nu twee turrets heeft wat hem niet bepaald veel hielp :P

Na wat gescheld hoe slecht ik wel niet was wilde hij het nog een keer, maar ik vond het ondertussen wel mooi geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

MetalSonic schreef op zondag 19 juli 2015 @ 17:31:
iemand die de eerste levels van de proloog al heeft gespeeld? impressies?
Ze zijn kort, te weinig om echt een indruk te krijgen. Maar het hele Hero concept is er weer zoals je in HOTS had met kerrigan. Maar in dit deel nog meer.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Fietsbel schreef op zondag 19 juli 2015 @ 19:53:
[...]

Ze zijn kort, te weinig om echt een indruk te krijgen. Maar het hele Hero concept is er weer zoals je in HOTS had met kerrigan. Maar in dit deel nog meer.
Ah das leuk om te horen, dat Hero concept bevalt me wel. beviel me ook erg goed in Warcraft 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Zojust de Collector's Edition van Legacy of the Void gepre-ordered bij bol.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
Sissors schreef op zondag 19 juli 2015 @ 19:50:
Na wat gescheld hoe slecht ik wel niet was wilde hij het nog een keer, maar ik vond het ondertussen wel mooi geweest :P
Nog lang vol gehouden, zo te lezen was je hem aardig de baas ;)

@TheDeeGee, goed bezig, mijn pre-order staat ook al vast bij bol!

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
TheDeeGee schreef op zondag 19 juli 2015 @ 21:59:
Zojust de Collector's Edition van Legacy of the Void gepre-ordered bij bol.com :)
Tenzij Blizzard minder CE's gaat uitbrengen, denk ik dat er wel genoeg beschikbaar zal zijn. Mijn ervaring is dat ie in andere webshops vaak goedkoper is. HotS CE is immers ook nog beschikbaar. Wel leuk dat Bol.com het als eerste aanbiedt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Niet online
Nostordici schreef op maandag 20 juli 2015 @ 11:53:
[...]

Tenzij Blizzard minder CE's gaat uitbrengen, denk ik dat er wel genoeg beschikbaar zal zijn. Mijn ervaring is dat ie in andere webshops vaak goedkoper is. HotS CE is immers ook nog beschikbaar. Wel leuk dat Bol.com het als eerste aanbiedt? :)
Geld speelt bij mij geen rol, dus ben er liever vroeg bij om zeker te zijn van een exemplaar.

Heb Wings of Liberty en Heart of the Swarm ook in CE uitvoering, dus wil graag de collectie compleet maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huuskes
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

Huuskes

Gentoo BTW

Hebben jullie dan ook meteen toegang gekregen tot de BETA of is dat alleen voor bestellingen via B.Net? Ik heb ook de CE's van WoL and HotS dus pre-order dan ook liever via een winkel als Bol.com. :)

Gentoo BTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
Ik heb nog geen code ontvangen. Volgens de beschrijving "Pre-order nu en ontvang toegang tot de beta versie! Beta code wordt een week voor starttijd beta per email toegestuurd."

Dus wellicht bij de volgende beta fase, of de verwerking duurt even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Ben al blij dat ik beta Toegang heb :)

Anyway speel meer Hots dan LotV beta. Wat ik waarschijnlijk beter niet kan doen.
Merk heel erg dat ik steeds beter word in Macro en juist slechter in Micro.
En Void is wat meer Micro of meer in het midden van de 2.

Tijdens WoL dagen gebuikte ik de abilities ook meer, maar kan ook zijn dat ze de Ghost EMP generfed hebben.

Gebruik nog wel Build Defense Drone, en soms seeker Missles, De Turret is meer for worker harass.
En gebruik die bijna nooit meer.

Wat dat betreft altijd een Raven in play vaak een stuk of 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:39
Huuskes schreef op maandag 20 juli 2015 @ 21:13:
Hebben jullie dan ook meteen toegang gekregen tot de BETA of is dat alleen voor bestellingen via B.Net? Ik heb ook de CE's van WoL and HotS dus pre-order dan ook liever via een winkel als Bol.com. :)
Ik heb online bij BNet bested gisteren en mijn Battlenet client download dan meteen de beta client. Na installatie kan je bij de server (waar je de region kiest) de beta zien en selecteren

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huuskes
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

Huuskes

Gentoo BTW

Maar dat wist ik al? Het gaat hier om de CE van Bol.com ;)

Gentoo BTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
als je goedkope beta teogang wil kun je lotv via g2a bestellen, evt zelfs nog met kortingscode IEM als deze nog werkt voor 3% extra korting. Krijg je direct een code waarmee je ook beta toegang krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Hmm weinig reacties hier in dit topic, is Starcraft 2 dan nu toch echt dood? Ik weet nog dat ik WoL wel veel speelde maar dat ik dat na een tijdje ook zat was. HoTs nog wel gedaan voor de campaign maar dat vond ik ook al snel wel weer leuk geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 21:29
Dit topic is na 2013 nooit meer echt heel levendig geweest. Er wordt nog steeds aardig wat starcraft gespeeld, maar iig stukken minder dan in 2011

[ Voor 4% gewijzigd door Castor385 op 24-07-2015 22:08 ]

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Na mijn idee zijn er nog steeds even veel gebruikers, maar dat andere E-sports games populairder zijn geworden heeft gewoon de perceptie verschoven.

Zou me ook niks verbazen dat er juist meer spelers kan mij nog heugen dat in WoL het aantal splers anderhalf tot 2 miljoen online waren. Nu zie ik vaker zowat het dubbele. eens of twee keer 4 miljoen gezien maar meestal is het 2en half tot 3en half.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Openingspost gelezen, veel nuttige info :)

Maar als nieuweling toch een vraag; ik ben namelijk echt behoorlijk slecht in RTS games. Maar wil zodadelijk als Legacy of the Void uit is (en ik verwacht dat er dan gewoon een bundel komt met alle 3 de delen) toch eens gaan beginnen aan Starcraft 2. Gewoon om voornamelijk de campaigns te gaan spelen. Want ik vind de originele starcraft nog altijd heel sterk vanwege de hele verhaallijn.

Derhalve mijn vraag; is de campaign een beetje te doen voor n prutser zoals ik? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Ja de campaign is prima te doen, je heb verschillende moeilijkheidsgraden waar je het op kan proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Castor385 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 22:07:
Dit topic is na 2013 nooit meer echt heel levendig geweest. Er wordt nog steeds aardig wat starcraft gespeeld, maar iig stukken minder dan in 2011
Dit topic (deel 18) bestaat al sinds 2012, natuurlijk is deze ondertussen wel 3x zo lang als de voorgaande, maar je ziet dat er in 1 jaar 17 delen volgepost zijn en dat zegt toch wel wat over hoeveel het nog leeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 22:05
icemotion schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:14:
Openingspost gelezen, veel nuttige info :)

Maar als nieuweling toch een vraag; ik ben namelijk echt behoorlijk slecht in RTS games. Maar wil zodadelijk als Legacy of the Void uit is (en ik verwacht dat er dan gewoon een bundel komt met alle 3 de delen) toch eens gaan beginnen aan Starcraft 2. Gewoon om voornamelijk de campaigns te gaan spelen. Want ik vind de originele starcraft nog altijd heel sterk vanwege de hele verhaallijn.

Derhalve mijn vraag; is de campaign een beetje te doen voor n prutser zoals ik? ;)
Is zeker te doen, ook tegen ai spelen kan prima met de verschillende moeilijkheidsgraden. Als je dan een beetje geoefend hebt kun je voorzichtig een potje online proberen, je moet dan eerst 5 matches spelen zodat hij je niveau kan inschatten en dan wordt je in een league geplaatst. Die 5 potjes zal je dan misschien wel allemaal verliezen, maar de matchmaking is vrij goed en dan wordt je echt geplaatst tegen mensen die ongeveer even goed zijn (is mijn ervaring imho). Al heb ik al heel lang niet meer gespeeld maar denk niet dat dat veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Merk wel als ik agressiever speel ook vaak betere tegenstanders krijg, Zit momenteel in Silver, denk dat ik Gold wel redelijk aankan, maar dan ineens onverwacht in your face diamond of Platinum....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Niet online
Zojuist van Bol.com een mailtje gehad vanwege mijn Pre-Order op Legacy of the Void Collector's Edition.

Het gaat om de Beta Key en toegang tot Whispers of Oblivion :)

Ik heb hem op 19 Juli besteld, dus het kan even duren voordat je de Key krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Gisteren voor het eerst LoTV (Archon mode) gespeeld. Kolere, het lijkt alsof alles veel sneller gaat omdat je met zoveel workers start en vrij snel moet expen. Wat nieuwe units betreft: O M G lurkers! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:09

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Recent het multiplayeren met 'din weer opgepakt, blijft toch een mooi spel. Echter krijg ik nu problemen met grotere 'battles', dan schokt de boel zoveel dat ik amper meer kan spelen. Het lijkt niet alles uit te maken of de battle daadwerkelijk in beeld is, en alle graphics staan al op laag. Kan het zijn dat de CPU het niet trekt of is het toch echt een grakaprobleem?

Misschien toch maar eens kijken naar een systeempje voor weinig om te kunnen multiplayeren. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Gonadan schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:46:
Recent het multiplayeren met 'din weer opgepakt, blijft toch een mooi spel. Echter krijg ik nu problemen met grotere 'battles', dan schokt de boel zoveel dat ik amper meer kan spelen. Het lijkt niet alles uit te maken of de battle daadwerkelijk in beeld is, en alle graphics staan al op laag. Kan het zijn dat de CPU het niet trekt of is het toch echt een grakaprobleem?

Misschien toch maar eens kijken naar een systeempje voor weinig om te kunnen multiplayeren. :P
Mijn vorig systeem was een 3800x2 939. Dus een duel core van 2.0 Ghz.
3v3 kon ik aan mits de legers middelmatig bleven. Wat dan nooit het geval is en al snel langzaam werd.

Nu een Amd Phenom II X4 965 Quad core. (3.4 Ghz) geen problemen tot nu toe ook niet met 4 spelers. Met acht nog niet geprobeerd met multi ( Buiten AI om)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
De bottleneck in SCII is vaal de CPU. Graphics schroef ik helemaal naar beneden, zodat ik minder wordt afgeleid, maar bij grote battles met 8 spelers hapert het op een gegeven moment toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de singleplayer van SC2 ook van die framedrops, ik wil de game graag aanschaffen voor het verhaal maar de game moet wel goed draaien?

En hoe is de instap drempel voor een beginnende RTS gamer, is het niet te moeilijk voor iemand die vooral RPG's en Shooters speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Vond de orginele Starcraft moeilijker betreft de Campaign dan Wol Op Normal. Dus als je die ooit hebt gespeeld. is dat ongeveer een referentie punt.

Wil je met hotkeys e.d. spelen is ie redelijk makkelijk op hard al helemaal op normal.

daarnaast heeft Starcraft voor de Campaign easy en casual modus geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Op mijn oude bakje met Q9450 met HD4870 heb ik nog nooit last gehad, of niet dat het ergerlijk was en daar staat alles hoog.

Maar om samen met 'din te spelen moet ik ook op een laptopje, en die CPU en graka zijn nu eenmaal niet briljant. (SU4100 en Rad. Mobility HD4330).

Onderhand zit ik te overwegen om desnoods een tweedehandsje te halen of iets goedkoops te ritselen wat zorgt dat je gewoon lekker kunt spelen. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:40:
Heeft de singleplayer van SC2 ook van die framedrops, ik wil de game graag aanschaffen voor het verhaal maar de game moet wel goed draaien?
In de singleplayer heb je daar geen last van. Pas in een multiplayer game met 8 mensen met alle toeters en bellen in één groot gevecht loop je tegen preformance issues aan.
En hoe is de instap drempel voor een beginnende RTS gamer, is het niet te moeilijk voor iemand die vooral RPG's en Shooters speelt?
In de singleplayer is voor iedereen wat, je hebt zoals Psyonara al aangeeft, verschillende moeilijkheidsgraden:
Casual, Normal, Hard en Brutal (zie ook http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/Campaign).

Multiplayer is weer een ander verhaal. al heb je daar een matchmaking systeem, wat er voor zorgt dat je tegen spelers van ongeveer t zelfde niveau gematched kan worden. Toch kan het in de eerste paar games behoorlijk pittig zijn

[ Voor 0% gewijzigd door Castor385 op 04-08-2015 14:22 . Reden: tekstvaud ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Castor385 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:21:

Multiplayer is weer een ander verhaal. al heb je daar een matchmaking systeem, wat er voor zorgt dat je tegen spelers van ongeveer t zelfde niveau gematched kan worden. Toch kan het in de eerste paar games behoorlijk pittig zijn
^^ wat hij zegt. Het matchmaking systeem heeft wel even de tijd nodig om je op het goede niveau te zetten. Als je bijvoorbeeld de eerste 10 potjes verliest is dat heel normaal.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mede tweakers bedankt.
Ik heb SC wol gisteren gespeeld en ik merk inderdaad op dat er voor ieder wat wils in zit voor de SP. Je kunt zelfs de snelheid aanpassen wat voor mij erg goed uit komt gezien ik erg slecht kan concentreren op meerdere dingen tegelijk, want als alles wat langzamer gaat kan ik de boel beter verwerken in plaats van op tilt raken door te veel in één keer. Met op tilt raken bedoel ik zo in de war raken dat ik niet meer weet wat ik doe en moet doen en welke knoppen ik moet gebruiken. Hopelijk kan ik via dit soort games wat beter multitasken in de toekomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Gewoon op bouwen en als je wel wat aspiratie hebt om beter te worden routines op bouwen en kijken hoe je het anders kan doen of sneller. Uiteindelijk is het toch een spel en kun je er mee doen wat je er zelf mee wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Nouja Sc2 heeft gewoon een ontzettend steile leercurve voor nieuwe spelers. Het is gewoon erg moeilijk om nu nog van 0 ervaring tot aan laten we zeggen diamond te komen.

Dit demotiveert veel nieuwe spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrankoNL schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:54:
Nouja Sc2 heeft gewoon een ontzettend steile leercurve voor nieuwe spelers. Het is gewoon erg moeilijk om nu nog van 0 ervaring tot aan laten we zeggen diamond te komen.

Het is dan ook niet realistisch om als gemiddelde speler vanaf 0 zomaar naar de top 20% te komen bij redelijk competitief spel. Met wat verwachtingsmanagement komt het erop neer dat je eerst maar eens voor zilver-goud moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Ik heb er zelf 5 jaar (3750 games, inclusief team games) over gedaan om van 0 rts ervaring naar Diamond te komen.

De eerste periode in Brons was erg heftig, 20 keer achter elkaar verloren. Daarna langzaam aan meer te weten gekomen over het spelletje 1 tegen 1. Met zelf aanklooien heb ik het tot Platinum geschopt. Pas toen ik daadwerkelijk heb gefocust op macro ben ik in Diamond terecht gekomen. Ik weet niet of ik nog hoger kan komen, mijn klik snelheid is niet al te hoog en ik kom amper aan spelen toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
FrankoNL schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:54:

Dat is ook heel erg persoonlijk, voor de 1 is het juist een goeie motivatie om tegen de leercurve aan te kijken, voor de ander is het misschien handeriger om op andere dingen te focussen.

Hoewel je veel kan leren van replay's en buildorders e.d. kun je ook kijken naar aproaches. Je doet er misschien wat langer over, maar je leert en ziet het spel dan ook anders in elkaar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Je moet bij SC gewoon niet te snel denken dat je een goede gamer bent, SC is een klasse apart wat dat betreft. :P

Het valt mij wel op dat in SC2 je veel meer de high tech units nodig hebt, waar je voor mijn gevoel in SC ook met low tier nog potjes kon breken in de juiste combinatie. Klopt dit of kan ik er gewoon nog geen reet van. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Gonadan schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 14:06:
Je moet bij SC gewoon niet te snel denken dat je een goede gamer bent, SC is een klasse apart wat dat betreft. :P

Het valt mij wel op dat in SC2 je veel meer de high tech units nodig hebt, waar je voor mijn gevoel in SC ook met low tier nog potjes kon breken in de juiste combinatie. Klopt dit of kan ik er gewoon nog geen reet van. :+
Depends. Lingz, rines, gw units zijn nog steeds cannon fodder bij uitstek. Blink stalker wint ook nog vaak genoeg vs ter. Probeer anders een good ol' 6 pool ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dan heb je het over rush ja, maar vroegâh kon je ook zonder rush nog winnen met low tier combo's. Dat lijkt nu wel anders.

Zo kan ik MMM pompen voor mijn vaderland, een handje vol Thor's maait de boel veel beter neer. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Psyonara schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:29:
[...]

Dat is ook heel erg persoonlijk, voor de 1 is het juist een goeie motivatie om tegen de leercurve aan te kijken, voor de ander is het misschien handeriger om op andere dingen te focussen.

Hoewel je veel kan leren van replay's en buildorders e.d. kun je ook kijken naar aproaches. Je doet er misschien wat langer over, maar je leert en ziet het spel dan ook anders in elkaar zitten.
Ik was Diamond. Nu al 2 maanden niet meer gespeeld. Ik moet zeggen dat ik echt nog nooit naar mijn replays gekeken heb. Ik snap ook niet helemaal hoe je daar wat van kan leren. Waar let je op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Toen ik nog wel eens een replay opentrok, zag ik van mezelf bijvoorbeeld hele simpele zaken:
* Geen army bouwen tijdens gevechten
* workers vergeten
* supply blocks (in het kwadraat)

Maar verder..... ik weet het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizado
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-12-2021
Geef mij maar gewoon een fijne Void-push. :)

9 v.d. 10x verwachten ze em niet -> GG

Kanttekening is wel dat je early game vrij exposed bent. 6-pools zijn mijn kryptonite :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gonadan schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 14:06:

Buiten rushes om:
Je hebt roach/bane all-in voor zerg, maar dat is hoewel iets later en het flink op aantallen leunt, misschien ook wel een vorm van rush.

Toss hebben niks buiten blink all-ins enzo: ze hebben high-tech units nodig om te winnen. Tegen zerg kan je immortal-all in doen. Maar de naam zegt het al, hoewel dat veel gateway units zijn, zijn de immortals daar toch erg belangrijk.

Sommige Terran spelers kunnen wel een hele hoop met marine-marauder-medivac. Maar dan moet je en goed zijn met overal droppen, en je moet erg goede micro hebben. Tegen protoss blijft terran wel vaak op redelijk lage tech: Enkel ghosts en vikings erbij. In TvT gebeurd het wel, maar als tegenstander voldoende tanks uiteindelijk heeft wordt het gewoon heel pijnlijk. TvZ wordt geloof ik nog redelijk wat marine-marauder-mine-medivac gespeeld, al ben ik daar eigenlijk niet 100% zeker van hoe populair die nog is (ik mech altijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Rizado schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 21:31:
Geef mij maar gewoon een fijne Void-push. :)

9 v.d. 10x verwachten ze em niet -> GG

Kanttekening is wel dat je early game vrij exposed bent. 6-pools zijn mijn kryptonite :'(
Ik verlies zelden van een Void-push, als ik weet dat protoss early game niks van zich laat horen heb al snel veel Viking/marine. soms nog met een turret mix er door heen. dit jaar er tot nu toe maar 1x van verloren.

Vorige weel wel met TvT Battle cruiser pusshes gehad, waar ik bij de 2de keer gelijk mass raven ging, kon anders niet genoeg mass counteren met Vikings.

@Sissors, TvP wil je dat protoss gaat defenden, zeker als hij zijn powerball heeft :( Maar kwa macro moet je dan wel een flink voordeel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow. Ik doe net weer eens potje LotV: Waar de fuck zijn mijn mules? Oftewel ik resign, omdat dit een kwestie is van eerst patch notes lezen voor het zin heeft verder te gaan: Mules eruit, chronoboost eruit, inject minder larvas en automatisch. (Wie weet ga ik zelfs zerg spelen zo, zonder inject gekloot :P).

Ben benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden, maar ik weet wel dat we nu een periode hebben waar geen enkele oude BO bruikbaar is (op 6 pool na :P).

Wel wat apart, gezien eerst LotV veel sneller was met de 12 worker start, en nu weer veel trager is.

[ Voor 10% gewijzigd door Sissors op 22-08-2015 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GnrlSchnavy
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-09 08:48
Ik heb ook weer sc2 (HotS) opgepakt met het doel eindelijk een keertje Masters te worden. Ik ben dr seizoenen die ik hiervoor heb meegedaan nooit hoger geworden dan top/mid diamond en ik wil nu wel een keertje dat masters icoontje hebben :p.

Mocht er nog iemand geïnteresseerd zijn om met/tegen mij te oefenen dan hoor ik het vraag. Ik heb vooral moeite met protoss op het moment. Win rate tegen T is over de 60% tegen Z rond de 55% en tegen P 35%.....oO

Mijn BNet id is GnrlSchnay#2463 :)

Is er trouwens iets van een sc2 GoT clan? Ik zit in die van D3 en dat is echt een groot succes :) veel tips en tricks en leuke mensen.

[ Voor 16% gewijzigd door GnrlSchnavy op 23-08-2015 09:18 ]

Pagina: 1 ... 29 ... 35 Laatste

Let op:
~~~[html]Maak aub gebruik van spoiler-tags als je zaken uit de campaign bespreekt. Niet iedereen heeft het al uitgespeeld en wil het ook graag beleven ;)

Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>~~~[/html]

Bedelen om keys is niet de bedoeling.