Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 12:04
Als je de laatste patch al op WOL had hoef je m niet eens te instaleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djryan87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-08 21:12
Enige wat ik hoefde te doen, was mijn key invoeren in account management. De laucher had afgelopen weken al de grote updates gedownload. Installeer je via de dvd of digital download? Ik zou hem gewoon afsluiten/annuleren en opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03 20:11
Flix83 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:42:
Als je de laatste patch al op WOL had hoef je m niet eens te instaleren.
Ja daar ligt denk ik de issue.... want ik had dus de patch gedownload.. en ging daarna nog eens HotS via de CD installeren en bij mij bleefie ook n half uur op 1.8% steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
  • Laatst online: 15-09 12:04
dan heb je nog geluk. De mijne weigerde op het pad te veranderen en te instaleren.
Het was me wel als opgevallen dat je als je WOL opstart je aan de queen kreeg bij het laden ipv Rayner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-08 13:28
ik heb al een hele tijd geen starcraft meer gespeeld.. dus ik loop nog een patch achter ofzow.. ik heb dus nog niets geinstalleerd en alleen HotS dvd erin gedaan en proberen te installeren. ik probeer eerst wel even WoL te updaten

Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

ik zit met een i7 3820, GTX680 en 16gig ram.

Af en toe blijft bij mij het spel 'hangen' ofwel het reageert niet meer. Enigste workaround die ik dusver heb kunnen vinden is alt-tabben. Daarna gaat het spel weer vrolijk door.

Hoop dat, als ik in de mplay duik, dit geintje niet gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-08 13:28
het is allemaal gelukt hier. heb de game geupdate en daarna mijn account geupgrade en kan nu HotS spelen :D. thx voor de oplossing

Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Oxidda schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:05:

Af en toe blijft bij mij het spel 'hangen' ofwel het reageert niet meer. Enigste workaround die ik dusver heb kunnen vinden is alt-tabben. Daarna gaat het spel weer vrolijk door.
Dat heb ik ook, tot vervelends toe. Geen oplossing nog.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Castor385 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:56:
[...]

Dat heb ik ook, tot vervelends toe. Geen oplossing nog.
Mooi dat ik niet de enige ben, betekent dat het dus niet per se aan mijn PC kan liggen.

Heb jij toevallig ook windows 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Aan Windows 8 ligt het niet. Ik speel het op Windows 8 en het werkt prima. Heb verder een i7 2600k, GTX670 (zotac amp! editie), 8GB en speel op ultra settings @ 2560x1600.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02-2023
Noooo. Ik zuig hard, plaatsen ze me silver...
Waarom geen bronze :(!

[ Voor 21% gewijzigd door Mischa_NL op 13-03-2013 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 10:52
draait soepel en opgepikt bij dixons voor 28,99 EUR.
graphics cinematics wel matig... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Z0di4k schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 18:14:
draait soepel en opgepikt bij dixons voor 28,99 EUR.
graphics cinematics wel matig... :(
Heb je ze bij optie's wel op HD gezet? Deze staat helaas namelijk erg snel op medium/low

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Chester schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 17:12:
Aan Windows 8 ligt het niet. Ik speel het op Windows 8 en het werkt prima. Heb verder een i7 2600k, GTX670 (zotac amp! editie), 8GB en speel op ultra settings @ 2560x1600.
Misschien dan toch eens de driver pagina van nvidia bezoeken. Hopen datr dan het probleem zichzelf oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Zijn de servers van StarCraft toevallig offline? Ik kom er niet in...

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iApp schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 18:40:
Zijn de servers van StarCraft toevallig offline? Ik kom er niet in...
Ja mij lukt het ook niet om in te loggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kom er ook niet in. Eerste keer voer ik mijn wachtwoord en zonder bericht gaat hij terug om na de 2e keer vast te blijven zitten op het inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BodyHammeR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:34
same here, wel login 1e keer om Region te kiezen vervolgens zit ie vast lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:49
Had hetzelfde probleem. Hij lijkt de 2e keer te blijven hangen, maar bij mij doet ie het nu.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:55
vandaag stuk of keren ingelogt zonder problemen elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 14:50
heb nu het probleem van: loading scherm en dan zie ik heel even het login scherm maar die wordt gelijk donker en dan restart sc2 zich naar de launcher. en zo kan ik door blijven gaan. kom er niet in. iemand hier ook last van? heb al op nieuwe gedownload en geinstalleerden ook de nodige lokale cache/file weg gegooid wat op internet stond >< gister nog prima kunnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Speel je op de US server? Die schijnt down te zijn waardoor je een loading loop krijgt.
Als dat het geval is moet je in je register even de server weer op EU zetten.
Hi, step by step to change the registry to use EU instead of US region!

Win7, cluck start, type regedit.exe and start the application. Navigate to HKEY_Current_User > Software > Blizzard Entertainment > Battle.net > S2 Right click LastPortal-enGB (or similar) Modify, set it as eu

Close regedit and start SC2. If you're paranoid then you can right click the folder on the left (S2) and export the values, to change back to >your origional entries you just have to double click the saved file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Laatst online: 12-09 14:50
JJerome schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 21:01:
Speel je op de US server? Die schijnt down te zijn waardoor je een loading loop krijgt.
Als dat het geval is moet je in je register even de server weer op EU zetten.

[...]
HELD VAN DE DAG!!!!! (en morgen ook wel hoor!)

heb toch aardig goed gezocht dacht ik zelf maar niet goed genoeg blijkbaar

[ Voor 10% gewijzigd door Gekheid op 13-03-2013 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Ik had precies 't zelfde probleem :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
Mischa_NL schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 17:13:
Noooo. Ik zuig hard, plaatsen ze me silver...
Waarom geen bronze :(!
Oke gewoon enorm veel nieuwe spelers, op silver win ik 3 kwart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 12:15

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Mischa_NL schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 21:25:
[...]

Oke gewoon enorm veel nieuwe spelers, op silver win ik 3 kwart...
Bronze is een stuk kleiner gemaakt, gold een stuk groter.

http://eu.battle.net/sc2/...ue_Percentages-11_03_2013

Je moet nu echt 'je best doen' om in bronze te komen en er te blijven. ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
Gundogan schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 22:07:
[...]

Bronze is stuk kleiner gemaakt, gold een stuk groter.

http://eu.battle.net/sc2/...ue_Percentages-11_03_2013

Je moet nu echt 'je best doen' om in bronze te komen en er te blijven. ;)
Ik ben ook écht heel goed. (sarcasm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gister begonnen met HotS; eerste indruk is goed. Nog niet zo ver gekomen, maar ik ga me hier wel een een groot aantal uur mee vermaken. :)

Ik had overigens 1x een crash, direct in de eerste missie. Game opnieuw opgestart en niks geen problemen meer. Draait ook soepel met alles op 'Extreme'.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee of je de launch events nog ergens kan herbekijken? Die van in seoul staat wel op gomtv, maar zou graag die van Melbourne nog eens checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Na de patch van vanochtend draai ik op 2880x1800 met shaders medium en lights low, verder alles zo hoog als maar kan. Ziet er gewoon goed uit en draait ook prima. :) Zeer tevreden atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 08:59:
iemand een idee of je de launch events nog ergens kan herbekijken? Die van in seoul staat wel op gomtv, maar zou graag die van Melbourne nog eens checken.
Ja, die zijn te kijken op twitch.tv

OT:

Gisteren eindelijk de tijd gehad om zelf eens te beginnen. Heb nu de eerste planeet voor mij (Char) uitgespeeld. Voelt weer erg goed aan en voelt weer meeslepend als vanouds :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 16:55
Gropah schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:20:
[...]

Ja, die zijn te kijken op twitch.tv

OT:

Gisteren eindelijk de tijd gehad om zelf eens te beginnen. Heb nu de eerste planeet voor mij (Char) uitgespeeld. Voelt weer erg goed aan en voelt weer meeslepend als vanouds :D
Ik vind de campaign ook zeer vermakelijk tot nu toe. Moet zeggen dat het me wel bevalt om Zerg te spelen. Ik speel normaal Terran dus dan is het een best grote switch. Maar het grote voordeel vind ik wel dat je heel snel units kunt pompen. Dat komt eigenlijk wel goed van pas met mijn slechte macro :D Goh, ik float wel heel veel minerals. Ach, dan pompen we toch een zooi Roaches en Zerglings eruit :D

[ Voor 6% gewijzigd door rickjehh op 14-03-2013 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03 20:11
Gister nieuwe beta drivers gedownload maar nog steeds openGL/Directx foutmelding waarna ik naar de desktop word gegooid met die foutmelding in een window waar ik verder alleen nog maar kan klikken op restart of cancel.

Iemand die de oplossing kan bieden!? Settings heb ik al omlaag gezet naar high maar dat werkt ook niet! :(
Ik heb een i7 3770 en een Msi GTX660 - 2 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Ik was even een review aan het doorspitten. En ik kwam wel een leuke quote tegen:
Kerrigan's psyche is less stable than SimCity.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 20:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Net geplaatst in de 1v1 Gold league. Ik heb 4 games gewonnen en 1 verloren van Zerg die met een batterij Mutalisks aankwam binnen no time. Ik was ooit Platinum in 1v1. Zal ik nu wel niet meer halen.

De nieuwe units en functies moet ik nog effe onder de knie krijgen. De Tempest zie ik nog t meeste zitten door zijn range. Handig om Siege Tanks mee te slopen alvorens me leger aanvalt.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Zelf heb ik inmiddels de campaign al uitgespeeld, was erg tof!

Nog even ter reactie op iemand die teleurgesteld was dat de EU launch event niet in beeld zou zijn gebracht, dit is niet het geval, de EU launch event was gewoon voor de US launch event, ik heb de hele EU event zitten kijken, was erg tof om te zien, onze eigen Grubby heeft gewonnen! (Ok, technisch gezien mag ik misschien geen 'onze' zeggen omdat ik in Belgie woon, maar ik heb nog steeds de Nederlandse nationaliteit :P )

Gisteravond na de campaign even met een vriend van me 2v2 tegen de AI gedaan om ff te wennen aan de nieuwe situatie en wat gelijk wat nieuwe BO's aan het uitproberen...de afgelopen weken zo nu en dan al wat WoL gespeeld maar het werd wel snel duidelijk dat 1v1 mijn oude builds gewoon niets meer waard zijn, die worden hard afgeslacht terwijl ik nog even hard macro als vroeger...

Eigenlijk wel leuk dat ik nu de kans heb om weer een beetje met een schone lei te beginnen, ik hoop dat de balans dit keer wat beter behouden blijft, voor zover ik gelezen heb was er PvZ eigenlijk maar 1 optie en dat was een (semi)all-in...die hele post op TeamLiquid over die theorie dat het expres was om de 'foreigners' te laten winnen tegen de koreanen dat zie ik niet zo zitten...

[edit] Wat ik me nog afvroeg, hoe kom ik met die nieuwe client in de GoT channel? Ik vond gisteravond alleen een 'Gathering of Tweakers' groep maar daar bleken maar 4 mensen online...ik vermoed dat er gisteravond toch wel een stuk meer tweakers aan het SCen waren :P

[ Voor 9% gewijzigd door Cronax op 14-03-2013 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Ik logde kennelijk de laatste dagen op America in ipv Europe.

Nu deze eruit ligt en ik via Europe ga kan ik niet bij mijn save files?! Die zijn dus linked aan de region waarmee je inlogged?

Hier baal ik erg van zeg.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

MrJ schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 19:04:
Ik logde kennelijk de laatste dagen op America in ipv Europe.

Nu deze eruit ligt en ik via Europe ga kan ik niet bij mijn save files?! Die zijn dus linked aan de region waarmee je inlogged?

Hier baal ik erg van zeg.
Had ik ook last van:
- Ga naar je documents map, vind de Starcraft 2 map, hier zitten je saves per account in.
- Check even welke files in de map Saves je recente sessies waren.
- Copy naar je andere account folder
- Start het spel zet em op de juiste regio, laad je save, enjoy!

Nadeel: Achievements zijn nu kapot, maar goed, vaak moet je toch een 2e keer op hogere moeilijkheidsgraad aan de gang om ze te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rman
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-09 10:21
Zelfs op mijn niet zo nieuwe PC ziet het er leuk uit. Dat had ik niet verwacht.
Mijn PC; intel dual core E6600, 2Gb ram en een amd/ati kaart uit de hd600 serie. Ik moet qua resolutie wel een stap je terug doen., van 1920 x 1200 naar 1680x1050 (24 inch scherm). De meesten option onder Graphics staan op high. Als ik multiplay doen zet ik ze op medium. O ja wel een fijne sdd erin en dat scheelt een jas. ;-)
De campaign speel ik op normal en dat is echt te gemakkelijk. Opmerkelijk daar ik niet zo uitblinker ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

djunicron schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 19:39:
[...]

Had ik ook last van:
- Ga naar je documents map, vind de Starcraft 2 map, hier zitten je saves per account in.
- Check even welke files in de map Saves je recente sessies waren.
- Copy naar je andere account folder
- Start het spel zet em op de juiste regio, laad je save, enjoy!

Nadeel: Achievements zijn nu kapot, maar goed, vaak moet je toch een 2e keer op hogere moeilijkheidsgraad aan de gang om ze te halen.
Thanks! d:)b

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
Blizz moet wat doen aan dat ranked vs unranked...
Zit net als silver tegen een platinum. Weird. Ik denk: 1 optie, 6-pool. anders win ik zeker niet.
Dus hij pwnt mn cheese. Ik vraag aan hem platinum?!
Zegtie dat het unranked is voor hem: 'here you go gg'. en leaved ie...
Wop 23 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Was tijdens de beta al bekend dat je als Ranked tegen Unrankend als matchup kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
Psyonara schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 01:54:
Was tijdens de beta al bekend dat je als Ranked tegen Unrankend als matchup kan krijgen.
Klopt maar dit kan niet helemaal de bedoeling zijn ;)!
Je komt veel tegen dat mensen gelijk quitten, duidelijk unranked matches die willen spelen tegen een specifiek ras (denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Laatst online: 16-08-2020
Ik heb (misschien) een paar domme vragen.

1) Ik heb een NA account en SC2 WoL is volledig bijgewerkt. Nu heb ik WoL's compain nog niet uitgespeeld. Als ik Hots aanschaf, kan ik dat nog gewoon spelen? Is dat geregeld met een snelkoppeling?

2) Ik zie Hots voor een leuk prijsje staan bij Dixons. (Kon anders ook iemand vragen dat in de USA woont om een key te kopen voor me). Maar als ik bij Dixons Hots koop, werkt deze KEY dan op mijn NA account?

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Modest71 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 03:45:

1) Ik heb een NA account en SC2 WoL is volledig bijgewerkt. Nu heb ik WoL's compain nog niet uitgespeeld. Als ik Hots aanschaf, kan ik dat nog gewoon spelen? Is dat geregeld met een snelkoppeling?
Je start gewoon Starcraft en als je dan in-game kiest voor "Campaign" heb je daarna de keuze tussen WoL of HotS. Beide zijn, zo ver ik het zie, door elkaar te spelen. :)
2) Ik zie Hots voor een leuk prijsje staan bij Dixons. (Kon anders ook iemand vragen dat in de USA woont om een key te kopen voor me). Maar als ik bij Dixons Hots koop, werkt deze KEY dan op mijn NA account?
Ik dacht dat het niet uit maakt, maar durf er geen definitieve uitspraak over te doen. Dat kan beter iemand doen die het zelf geprobeerd heeft....

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 15-09 20:28
En de archievements zijn weer even disabled. Vond al dat het traag ging om ze te verkrijgen na het eind van een missie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:06

NoTimeRemains

I know

misschien speel ik ook wel op de US server... Moesten jullie een nieuwe character (ingame accountnaam) aanmaken? Heb hiervoor wel een hele tijd WoL gespeeld

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
NoTimeRemains schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:40:
misschien speel ik ook wel op de US server... Moesten jullie een nieuwe character (ingame accountnaam) aanmaken? Heb hiervoor wel een hele tijd WoL gespeeld
Ik had dat ook. Ik had de installer van Battle.net gedownload. Bij mij staat die download standaard op de US version (vraag me niet hoe dat komt, andere games staan wel op de EU version). Dus ik ging ook op de US servers inloggen en inderdaad, moest ook een nieuwe nickname aanmaken. Snel de andere installer gedownload en toen had ik al m'n achievements weer gelukkig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Hoe komt dat trouwens dat jullie op een US regio staan? mijne was bij Default al op EU? Zelfs de beta heeft dat niet veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax

Helaas, als je de US versie van WoL hebt moet je ook de US versie van HotS aanschaffen, anders werkt je key niet...Ik ben er iig vrij zeker van, maar ik kan zo snel even geen source vinden...check het anders ff door een post te maken op de battle.net forums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Psyonara schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:01:
Hoe komt dat trouwens dat jullie op een US regio staan? mijne was bij Default al op EU? Zelfs de beta heeft dat niet veranderd?
Geen idee hoe dat zo is gekomen, maar het is wel zo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja hoor. In het campaign menu krijg je gewoon de keuze voor WoL en HotS. HotS is een uitbreiding, geen take-over/enchancement DLC oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Laatst online: 16-08-2020
Dixons emailt me terug. Trouwens, complimenten aan hun voor hun snelle antwoord:

"Helaas durven we je dit niet met 100% zekerheid te zeggen.
Het zou me niets verbazen als er geen problemen zullen zijn, maar mocht je toch meer info willen dan zou ik je willen adviseren om eens navraag te doen bij Blizzard:
https://eu.battle.net/support/en/ticket/submit "

Ik ga maar eens een post maken dan hé :)

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:28
Ben ik de enige die tegen dramatische FPS aanloopt?

Elke game gaat mijn FPS naar 17 maakt niet uit of ik het high low of iets heb... Ook in campaign constant.

Als ik kijk bij asus gpu tweak zie ik dat mijn videokaart nauwelijks aangesproken wordt, whats wrong?!

Geforce 680 GTX nieuwste drivers (314.06 ofzo)
Intel I7 950 @ 4GHZ
6GB ram
En het spel is geïnstalleerd op mijn SSD samsung 940 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasper 99 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 00:31:
Ben ik de enige die tegen dramatische FPS aanloopt?

Elke game gaat mijn FPS naar 17 maakt niet uit of ik het high low of iets heb... Ook in campaign constant.

Als ik kijk bij asus gpu tweak zie ik dat mijn videokaart nauwelijks aangesproken wordt, whats wrong?!

Geforce 680 GTX nieuwste drivers (314.06 ofzo)
Intel I7 950 @ 4GHZ
6GB ram
En het spel is geïnstalleerd op mijn SSD samsung 940 pro
Toevallig windows 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:28
Nope gewoon windows 7, en bij WOL heb ik echt nooit problemen gehad altijd goede FPS.

Enige wat ik wel gebruik is een framerate limiter van 75 maar dat zou het probleem niet moeten zijn toch? Anders heb je constant screen tearing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Jasper 99 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 10:56:
[...]

Nope gewoon windows 7, en bij WOL heb ik echt nooit problemen gehad altijd goede FPS.

Enige wat ik wel gebruik is een framerate limiter van 75 maar dat zou het probleem niet moeten zijn toch? Anders heb je constant screen tearing
Ik heb precies hetzelfde probleem op mijn Nvidia 470GTX, waarschijnlijk dus gewoon een driver fout.
Wanneer ik het spel opstart heb ik een zeer lage FPS, al bij het zien van het menu! Gewoon even wachten totdat Blizzard of Nvidia met een fix komt. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07:57

VP.

Pffff. Ik heb de game al sinds dinsdag binnen, maar ik kon door omstandigheden nog niet beginnen. Gisteren start ik de client, zodat ik vanmorgen vroeg zou kunnen beginnen (jup, zo'n nerd ben ik).

Vol enthousiasme beweeg ik mijn muis om het prachtige stukje tekst "Setup complete!" te kunnen lezen. En wat zie ik? "Welcome to Windows". HOERA VOOR AUTOMATISCHE UPDATES :+

Enfin, nu dus alsnog die 7gb downloaden. Helaas gaat het maar met 500kb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

VP. schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 11:08:
Pffff. Ik heb de game al sinds dinsdag binnen, maar ik kon door omstandigheden nog niet beginnen. Gisteren start ik de client, zodat ik vanmorgen vroeg zou kunnen beginnen (jup, zo'n nerd ben ik).

Vol enthousiasme beweeg ik mijn muis om het prachtige stukje tekst "Setup complete!" te kunnen lezen. En wat zie ik? "Welcome to Windows". HOERA VOOR AUTOMATISCHE UPDATES :+

Enfin, nu dus alsnog die 7gb downloaden. Helaas gaat het maar met 500kb/s.
Ach, sla nu nog ff 2 koppen koffie achterover, kun je vanavond aan het echte werk (bier :Y)) én het spel beginnen. Betere deal toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07:57

VP.

Zo, net de campaign uitgespeeld op Hard. Man man man, wat was het weer episch! Er zaten weer veel kippenvel momentjes in zeg, damn!

Ik weet niet waarom, maar deze campaign vond ik veel meeslepender dan WoL. Ik heb denk ik gewoon meer met Kerrigan :)

Kan niet wachten op de 2e uitbreiding! Nu maar even al die achievements halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

lol speelde idd op de US server :( net de campaign uitgespeeld, dus uiteindelijk geen achievements en kan ik weer overnieuw beginnen!

gisteren een paar 2v2's unranked gespeeld met een maat van me. Wat is t toch een kutspel. Weet ik hoevaak 2* Zergs en dan maar 2 * 6P. Zo lame.

Gisteren nog een beetje MLG gezien (Day[9] en incontrol) was erg vermakkelijk. Life die MC 3-0 pakte... Woei die had ik niet zien aankomen

[ Voor 22% gewijzigd door NoTimeRemains op 18-03-2013 09:44 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VP. schreef op zondag 17 maart 2013 @ 18:19:
Ik weet niet waarom, maar deze campaign vond ik veel meeslepender dan WoL. Ik heb denk ik gewoon meer met Kerrigan :)
Je verplaatst je beter in psychopatische moordenaars :P

Campaign spoiler:
spoiler:
Moet zeggen dat ik juist het omgekeerde had, vooral toen ze Warfield vermoorde.

Placement matches waren wel grappig. Meerdere keren gehad dat na het scouten van zijn basis ik direct alle proxy locaties ging scouten omdat ik niet wist of mijn tegenstander heel slecht was, of ergens spul aan het proxy'en was :P (Slecht was telkens het antwoord, iig in verhouding).
Laatste had ik stom verloren (supply depot te laat geraised toen lings eraan kwamen), andere 4 gewonnen. Daarmee in plat geplaatst, en paar games verder naar diamond gepromote weer.

[ Voor 14% gewijzigd door Sissors op 18-03-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-09 19:55
Wauw, net HoTS gekocht van geplaats in bronze, zat in plat in WoL.. zoveel cheese, ben t niet meer gewend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Laatst online: 14-07 08:52
Spoiler much? Graag in spoiler tags als het over de campaign gaat, danku.

Ik heb trouwens ook het gevoel dat de campaign veel leuker is dan WoL tot zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:10
furby-killer schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:59:
Moet zeggen dat ik juist het omgekeerde had, vooral toen ze X X.
Bedankt voor de spoiler idd :F.

[ Voor 4% gewijzigd door Railgunner op 18-03-2013 10:13 ]

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik heb gisteren HotS digitaal aangekocht. SC2 stond nog op mijn harde schijf, maar in meer dan een jaar niet meer opgestart. Kreeg het ding totaal niet geupdate, dus heb ik maar het boeltje van de HD verwijderd en met een nieuwe cleane install begonnen. Na 2GB downloaden kan je toch al onmiddellijk spelen, maar ingame lijkt het alsof ik nooit WoL heb gespeeld, terwijl ik de campaign wel degelijk op normal en hard heb uitgespeeld (en zelfs een paar missies op brutal). Ook mijn vriendenlijst is compleet leeg en ik heb geen enkele achievment meer.

Iemand die weet hoe dit komt en of ik dit kan herstellen?

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 15-09 17:52
DarthDavy schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:29:
Ik heb gisteren HotS digitaal aangekocht. SC2 stond nog op mijn harde schijf, maar in meer dan een jaar niet meer opgestart. Kreeg het ding totaal niet geupdate, dus heb ik maar het boeltje van de HD verwijderd en met een nieuwe cleane install begonnen. Na 2GB downloaden kan je toch al onmiddellijk spelen, maar ingame lijkt het alsof ik nooit WoL heb gespeeld, terwijl ik de campaign wel degelijk op normal en hard heb uitgespeeld (en zelfs een paar missies op brutal). Ook mijn vriendenlijst is compleet leeg en ik heb geen enkele achievment meer.

Iemand die weet hoe dit komt en of ik dit kan herstellen?
Ik vermoed dat je bij HoTS in een andere region zit dan waarbij je vroeger WoL hebt gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Laatst online: 08-09 15:39
Cronax schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:35:
[...]

Helaas, als je de US versie van WoL hebt moet je ook de US versie van HotS aanschaffen, anders werkt je key niet...Ik ben er iig vrij zeker van, maar ik kan zo snel even geen source vinden...check het anders ff door een post te maken op de battle.net forums
Bij mij werkte het wel. Ik heb een NA account (naast een EU account). Ik heb in NL bij Dixons HoTS aangeschaft en die heb ik aan mijn NA account toe kunnen voegen zonder problemen. Ik kan deze daarna echter niet meer toevoegen aan mijn EU account. Wrs omdat beide accounts op verschillende email adressen staan.

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Laatst online: 14-07 08:52
Dit had ik ook en komt idd omdat de installation region om een of andere reden verzet is naar US tijdens het upgraden van HOTS. Je kan dit eenvoudig aanpassen in je registry, al weet ik de key location niet meer vanbuiten.

LOCAL_MACHINE --> SOFTWARE --> BATTLE.NET (of iets blizzard-achtig) --> zoek de key met als value 'us' en verander deze naar 'eu'.

Herstarten en je zit weer op de EU servers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19
Gisteren ook voor het eerst ROTS gespeeld, ik was een beetje sceptisch over de verhaallijn maar dat zit helemaal goed. Op mijn oudere pc draait dit spel verder erg goed.

Wat ik alleen irritant vind is dat Blizzard telkens maar besluit om mijn account te blokkeren vanwege suspicious behaviour :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Railgunner schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:12:
[...]

Bedankt voor de spoiler idd :F.
Sorry, aangepast.

@Vlassie, yep zodra je bij battle.net 1x verkeerd wachtwoord invult of voor het eerst vanaf een IP inlogt blokkeerd hij je account.

[ Voor 28% gewijzigd door Sissors op 18-03-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Dan hebben jullie er zeker geen Authenticator aan hangen? Ik ben ondertussen gewisseld van internet provider en heb toch al wel eens mijn wachtwoord verkeerd ingetikt, nooit geblokkeerd of iets. :)

-- edit --

En ook opeens vanaf de Mac van een vriend van me, vanuit een compleet andere stad/IP inloggen gaf geen probleem.

[ Voor 24% gewijzigd door OkkE op 18-03-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nop, ik begrijp dat dat voordelen heeft bij MMOs, maar bij een RTS schiet je toch weinig op als je iemands account jat.

Trouwens review op de FP: reviews: StarCraft II: Heart of the Swarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het punt is alleen dat je met de inloggegevens voor SC2 ook inlogt voor WoW, waardoor er veel hackers bezig gaan met SC2 omdat ze op die manier WoW accounts hopen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
furby-killer schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:51:
[...]

Sorry, aangepast.

@Vlassie, yep zodra je bij battle.net 1x verkeerd wachtwoord invult of voor het eerst vanaf een IP inlogt blokkeerd hij je account.
Maakt niet uit of het de eerste keer is mijn account was laaste 5 maand vaak een lockout door een typo :(
Allang blij dat je gratis kan bellen met Skype en weiger een authenticator te nemen.

Nu ik ook verschillende gesprekken heb gehad, zullen ze vast ook wel een overzicht hebben wie bij wiens account hoort. Tenminste dat hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Een authenticator kun je ook als app downloaden op je gsm, kost je niets.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
Als je van verschillende locaties inlogt moet je even een petition openen richting Blizzard, ik heb ook een aantal keer een lock gekregen wegens inloggen op verschillende locaties wat zogenaamd suspicious behaviour zou zijn, de GM's kunnen je op een zogezegde 'whitelist' zetten als je zelf aangeeft dat je vaak van locatie wisselt. Sinds ze dat voor mij gedaan hebben heb ik nergens last meer van.

Ik heb dus wel een authenticator en volgens mij heb ik zelfs die GSM confirmation rommel aanstaan of was dat niet bij Blizz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Cronax schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:39:
Als je van verschillende locaties inlogt moet je even een petition openen richting Blizzard, ik heb ook een aantal keer een lock gekregen wegens inloggen op verschillende locaties wat zogenaamd suspicious behaviour zou zijn, de GM's kunnen je op een zogezegde 'whitelist' zetten als je zelf aangeeft dat je vaak van locatie wisselt. Sinds ze dat voor mij gedaan hebben heb ik nergens last meer van.

Ik heb dus wel een authenticator en volgens mij heb ik zelfs die GSM confirmation rommel aanstaan of was dat niet bij Blizz...
Ja ik heb dat ook.
Ik speel thuis, bij mijn vriendin, op school, op school (ja 2 locaties), en soms vrijdagmiddag op het werk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Sfinx- schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:03:
[...]

Dit had ik ook en komt idd omdat de installation region om een of andere reden verzet is naar US tijdens het upgraden van HOTS. Je kan dit eenvoudig aanpassen in je registry, al weet ik de key location niet meer vanbuiten.

LOCAL_MACHINE --> SOFTWARE --> BATTLE.NET (of iets blizzard-achtig) --> zoek de key met als value 'us' en verander deze naar 'eu'.

Herstarten en je zit weer op de EU servers...
Dat was het inderdaad. Het was wel CURRENT_USER ipv LOCAL_MACHINE, maar toch gevonden. Die waarde op eu gezet en nu is het wel in orde. Nu moet ik wel opnieuw beginnen in HotS campaign, maar dat is geen straf. ;) Bedankt!

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

!GN!T!ON schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:04:
Wauw, net HoTS gekocht van geplaats in bronze, zat in plat in WoL.. zoveel cheese, ben t niet meer gewend :p
echt?? ik vond de placement matches echt abnormaal easy.
Speelde meestal tegen mensen die niet eens wisten wat ze deden.
In WoL was ik gold, en speelde dus wat placement matches (weliswaar op de US servers) en had ze alle 5 met 2 vingers in mn neus gewonnen. Hierdoor werd ik in platinum geplaatst.

Ik ben daarna overgeswitched naar de EU server en had 4 gewonnen en 1 verloren. Ben uiteindelijk weer in gold geplaatst. De potjes die ik hierna speelde gingen wel kut, had 4 verloren en 2 gewonnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rman
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-09 10:21
Ik las op diverse websites dat in HotS ook een traininghulp zou zitten. Ik heb hem niet gezien.
Zou die met een update komen of heb ik iets over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Laatst online: 12-09 09:12
Als je naar matchmaking gaat heb je eerst training matches en daarna tegen de ai t/m brutal. Daarna zou je klaar moeten zijn voor ranked/unranked.

Hiermee probeert Blizzard meer mensen voor de mp klaar te stomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Verxx schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:26:
Als je naar matchmaking gaat heb je eerst training matches en daarna tegen de ai t/m brutal. Daarna zou je klaar moeten zijn voor ranked/unranked.

Hiermee probeert Blizzard meer mensen voor de mp klaar te stomen :)
Ik moet zeggen dat de Training goed werkt. Als je echt helemaal niets snapt van build orders, kan je de basis veilige opener goed leren met Stage 1 & 2. Stage 3 is een soort Medium-moeilijkheidsgame met trainingswieltjes. Als je die kan winnen kom je onder VS AI afhankelijk van hoe overtuigend je wint in Medium / Hard terecht.

Het enige wat je niet zal leren is Cheese...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet van WoL dat je die specifieke trainingsmissies hebt, en daar komt iets soortgelijks als 6-gate bijvoorbeeld ook in voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
djunicron schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:38:
[...]
Het enige wat je niet zal leren is Cheese...
Wat is dat Cheese nou? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 20:27:
[...]

echt?? ik vond de placement matches echt abnormaal easy.
Speelde meestal tegen mensen die niet eens wisten wat ze deden.
In WoL was ik gold, en speelde dus wat placement matches (weliswaar op de US servers) en had ze alle 5 met 2 vingers in mn neus gewonnen. Hierdoor werd ik in platinum geplaatst.

Ik ben daarna overgeswitched naar de EU server en had 4 gewonnen en 1 verloren. Ben uiteindelijk weer in gold geplaatst. De potjes die ik hierna speelde gingen wel kut, had 4 verloren en 2 gewonnen :(
Ja, moet eerlijk zeggen dat ik al een weekje of drie niet meer gespeeld had, maar i kwas toch verrast hoe slecht het ging. Ook nog 2 v/d potjes verloren dankzij een crashende mac :z Inmiddels na 2 potjes in bronze terug in silver. Daarna 3 potjes silver gewonnen en terug in gold. Speel nu tegen plat spelers dus ik denk dat als ik er nog een paar win ik wel weer in plat zit.

Speelde overigens net tegen een gold protoss die mij dropte met high templar and een hele berg scv's uitmoorde in pak em beet 10 seconden. Ik drop hem vervolgens met twee medivacs vol widow mines en kill daar 15 probes mee. Vervolgens hele game lang vol gescholden dat terren OP is en ik een klootzak en verliezer omdat ik niet kan winnen zonder OP terran te spelen :+

Vervolgens natuurlijk gewonnen 8)

EDIT: Sow! net voor het eerst een potje tegen diamond (zerg) gespeeld. Van bronze naar diamond in 2 dagen haha. Was enigzins eenzijdig. Hij verdedigde erg goed tegen mijn drops early game en krijg daarom een economy lead die ik niet kan bijhouden. Volgende keer beter >:)

[ Voor 8% gewijzigd door !GN!T!ON op 19-03-2013 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ryur schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 23:00:
[...]

Wat is dat Cheese nou? :)
Een lamme tactiek die zo uit zal spelen dat er geen normale game gespeeld kan worden. Zeg maar trollen in Sc2, het is natuurlijk vooral de bedoeling dat de tegenstander boos wordt.

Een Cheese is veelal een all-in, een all-in is niet altijd een cheese. Een all-in is een tactiek waarbij je je build zo opbouwt dat je één sterke slag kan slaan wanneer je tegenstander er niet klaar voor is. Als deze aanval mislukt, heb je zo'n achterstand dat er normaliter niet meer te winnen valt. Bij een Cheese telt ook wel mee dat het een beetje lullige respectloze actie is, je duidelijk denkt dat de tegenstander je toch niet gaat tegenhouden, je gaat er feitelijk mee voor een snelle overwinning en wilt het reguliere gevecht niet aangaan.

Voorbeeldjes: Protos Forge first - pylon in je basis verstoppen en enkel daar Canons gaan warpen.
Proxy rush, je barraks of gateways voor de deur van de tegenspeler zetten en enkel nonstop produceren.
7 pool - één drone en verder enkel lings, workers na 2 waves meesturen naar de basis van de tegenstander.
Voorheen op kleine maps kreeg je ook nog wel eens een normale worker rush.
Planetary fortress in de basis van de tegenstander bouwen, ramp blocken met pylons / bunkers / hatcher met spinecrawlers, etc etc.

Deze was natuurlijk ook te verwachten, YouTube: HOTS Planetary Nexus Cheese

[ Voor 8% gewijzigd door djunicron op 20-03-2013 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
Je spiegelt het wel heel simpel af.
Ik cheese 7 van de 10 potten denk ik. Maar dat zijn 6 van de 7 keer GEEN all in cheeses.
Wat ik vaak doe is 7-roach FE, wat heel goed werkt tegen terran merk ik. En dat is zeker geen all-in. Lukt de cheese niet heb je een zeer degelijke verdediging, je lair up, en ben je bezig met je 2e base.
Verder tegen low level silver protos players standaard (ja écht) een 6-pool, of 7 roach. Je wint bijna altijd...

Verder heb ik echt veel problemen om te switchen naar late-game.
Ik harras lekker veer early game met roaches of speedling / bane, maar krijg bijna nooit de overhand of blijf te lang units bouwen. Daarna probeer ik nog midgame met meer roaches / speedling, bane te harrassen op expansions. En doe ik dat een keer niet, en tech ik komt toss met een shitload aan void rays.

Ik weet het niet. De conclusie is gewoon dat ik zeeeer middelmatig ben denk ik haha.

Je ziet vaak speedling / bane / muta, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar! Tegen de tijd dat ik getecht ben naar zo een army hebben ze zo een load aan bunkers / cannons staan dat ik er gewoon met 15 muta's niet doorheen kom. Ik moet daar nog eens naar gaan kijken!

De Zerg 15 FE blijft iets wat ik nu nog niet ge macrod krijg maar wat zeer zeker potentie heeft. Verder is het gewoon bij mij: ik verlies een major battle -> DOOD! Ik gok dat ik te weinig hatches heb (vaak 3 of zelfs 2) en gewoon niet snel genoeg units kan knallen.

Maargoed, na een week 8e op silver, niet heel belabberd vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
En net weer terug in plat geplaatst na een diamond speler verslagen te hebben! We're on a roll!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Laatst online: 12-09 09:12
7 roach werkt voor mij niet echt meer tegen terran. Helft van de tijd hebben ze al een tank en nu ze niet meer hoeven te techen voor siege doet het vrij veel pijn zodra je de ramp op gaat :P

Laatste tijd zelf wat meer met protos aan het spelen. 3gate > SG > 2/3 oracle en de mineral line aanvallen. 9 van de 10 keer verwoest je hun eco zover dat je de push daarop met blink stalkers makkelijk wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op een enkele cheese na kan je wel uit de meeste cheeses door transitionen naar mid-game. Je kan bijvoorbeeld prima ook een 6/7-pool doen, en dan erachter gewoon expanden en macro'en. Of als je 11/11 doet als terran stop je ook niet bijzonder lang SCV production.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Rman schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:23:
Ik las op diverse websites dat in HotS ook een traininghulp zou zitten. Ik heb hem niet gezien.
Zou die met een update komen of heb ik iets over het hoofd gezien?
Volgens mij zit dat: matchmaking -> training

bij matchmaking kun je volgens mij tegen AI, training, unranked en ranked spelen.

bij training roept de ai tegen je wat je moet bouwen.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024
furby-killer schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:25:
Op een enkele cheese na kan je wel uit de meeste cheeses door transitionen naar mid-game. Je kan bijvoorbeeld prima ook een 6/7-pool doen, en dan erachter gewoon expanden en macro'en. Of als je 11/11 doet als terran stop je ook niet bijzonder lang SCV production.
Ja, je kan transitionen uit een cheese. MAAR dit betekent dat je damage gedaan _moet_ hebben.

Scenario 1: Je 6-pooled een protoss die FFE doet. Je sloopt zijn Forge, zijn pylon en hebt ook een tijd gezorgd dat zijn workers niet kunnen minen, tot de cannon in zijn mineral line up is.
Je kan erachter dronen, expanden en muta + double upgrade ling gaan, je staat gelijk qua eco.
Als hij 4-gate, heb je kans om het af te houden omdat je toch grotendeels gelijk staat.

Scenario 2: Je 6 pooled een protoss die FFE doet. Voordat je ook maar iets kan doen, heeft hij al een complete wall-off gedaan. Bijvoorbeeld op de map Whirlwind, waar de choke heel erg smal is. Je doet geen damage. Wat doet de protoss? Hij 4-gate je en dan is er absoluut niks wat jij kan doen om dat tegen te houden. Vooral niet sinds de mothership core introductie.

[ Voor 99% gewijzigd door kaluro2 op 20-03-2013 13:29 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Wie heeft er hier Brutal achievements gehaald tijdens de downtime van de achievement service?

Ik heb nu de Brutal 20 achievement niet, terwijl wel bij iedere missie een Brutal tijd staat.
Hoe ga ik dat oplossen?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
heb net weer online gespeeld maar protos zijn echt mega op wat een bende bah voorheen was het nog wel goed te doen zal wel aan mij liggen maar vindt het zwaar irri 2 vliegtuigen die mn hele army killen (was diamond league voordat deze prut uitkwam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:10
Heb je wel eens van leestekens gehoord? Moet je eens proberen...

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertjuuhh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:39
Of je moet gewoon even kijken wat er aan gedaan kan worden in plaats van te gaan zitten haten...
Tempest kan je afvangen met een raven, als je een point defense drone plaatst vang je de kogels op en kan je met je vikings de tempest afschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Diamond league en je hebt geen AA die 2 'vliegtuigen' kan handlen..? Beetje vreemd niet?

Vind het wel allemaal lekker spelen hoor :) heb nu vooral wat unranked 1v1 en 2v2 gedaan. Gaat tot nu toe goed. Ben daarnaast wat builds aan t testen in de vs AI optie. Maar goed FFE in Colo en VR's is vs de AI wel wat makkelijk.

Overigens ik heb in WoL die challenges allemaal gehaald (de gouden achievement) maar die tellen niet mee in m'n progress in de HotS achivements. Iemand een idee hoe ik dat kan aanpakken?

[ Voor 22% gewijzigd door NoTimeRemains op 21-03-2013 11:38 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Laatst online: 13-08 15:04
Railgunner schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 09:21:
Heb je wel eens van leestekens gehoord? Moet je eens proberen...
Er staat toch een "." aan het einde van ze zin? ;) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
@jasperklaren lol
Moet weer even paar potjes spelen wil ik weer een beetje iets kunnen doen in MP, wist bv niet eens dat siege nu al standaard was (voel me super noob :( ).
Pagina: 1 ... 18 ... 35 Laatste

Let op:
~~~[html]Maak aub gebruik van spoiler-tags als je zaken uit de campaign bespreekt. Niet iedereen heeft het al uitgespeeld en wil het ook graag beleven ;)

Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>~~~[/html]

Bedelen om keys is niet de bedoeling.