“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Extreem?DeadKennedy schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:42:
[...]
Wat is het vandaag toch met de extreme emoties hier? Het was al een tijdje bekend dat de WoL prijs tijdelijk zou zijn, tot HotS uit kwam.
All caps zou extreem zijn. En ik wil vanavond graag spelen.
En niet iedereen wist kennelijk dat die actie tijdelijk zou zijn, ik i.g.g. niet
Maar goed nu toch maar de bundel genomen voor 59,99 voordat die actie weg is ;-)
[ Voor 8% gewijzigd door wimpie007 op 12-03-2013 11:55 ]
Jammer dat ik de CE wilde en het een beetje lastig is om de extra dingen die je erbij krijgt door mijn Internet-lijntje te duwenOkkE schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:41:
[...]
Volgende keer de digitale kopie kopen bij Blizzard zelf in plaats van vertrouwen op 3rd party retailers.
edit:
daar is de goedkeuring. Lekker spelen!
[ Voor 18% gewijzigd door Fietsbel op 12-03-2013 12:46 ]
39
True, dan moet je wel fysiek doosje kopen.Squirtle schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:05:
[...]
Jammer dat ik de CE wilde en het een beetje lastig is om de extra dingen die je erbij krijgt door mijn Internet-lijntje te duwen
Maar zoals ik in mijn tweede post verder uitlegde, het is (helaas) een afweging/keuze; of direct spelen of 't doosje.
Overigens zou ik PostNL in de gaten houden: bij mij is verwachte bezorgdatum nu al een paar keer gewisseld van vandaag naar morgen en terug. Dus geef de hoop nog niet op.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Goron schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:06:
Net bij dixons opgehaald:
[afbeelding]
Campaign time!
niet helemaal waar toch?Wolf schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:57:
[...]
Nee. Je start sc2 op en je kan kiezen welke campaign je gaat spelen.
Bij multiplayer ga je gewoon met zijn allen in een party zitten en kijkt het spel zelf welke content iedereen unlocked heeft.
Onder settings -> gameplay staat een expansion settings voor welk expansion level je wil spelen
zie: http://i.stack.imgur.com/bHtC3.jpg bovenin
Study everything, You'll find something you can use
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Als je daar kiest voor Wings of Liberty, dan komt in je matchmaking scherm te staan: playing Wings of Liberty
Als je dan switcht naar expansionlevel: hots staat er in de matchmaking schermen:
playing Heart of the Swarm
Study everything, You'll find something you can use
(Bij mycom order status staat nog steeds 'Uw order nu staat klaar transport')
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Bedankt voor het uitzoeken!Castor385 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:33:
Ik heb het even voor je gechecked in de client:Het is precies zoals ik zei.
Als je daar kiest voor Wings of Liberty, dan komt in je matchmaking scherm te staan: playing Wings of Liberty
Als je dan switcht naar expansionlevel: hots staat er in de matchmaking schermen:
playing Heart of the Swarm
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Edit: Ligt niet aan TNT zo te zien, want mijn status staat nog op "Zending wordt voorbereid door de verzender". Het ligt gewoon dus aan bol.com
[ Voor 20% gewijzigd door TheKillingBean op 12-03-2013 14:13 ]
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Louche zaken worden hier niet besproken. Maar fijn dat je besloten hebt dat wanneer je em ook gaat halen iig voor de digital versie gaat.Soundman12 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:21:
Ok Zoiezo dat ik hem als ik hem koop via bijvoorbeeld een G2Play koop kost toch weer een tikkie minder
Louche zaken??Soulizer schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:38:
[...]
Louche zaken worden hier niet besproken. Maar fijn dat je besloten hebt dat wanneer je em ook gaat halen iig voor de digital versie gaat.
Wat is er mis met 2Gplay? Heb daar Settlers 7 tijd terug gekocht? Of bedoel je trial en dan update oid? Nu gewoon via mycom.Soulizer schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:38:
[...]
Louche zaken worden hier niet besproken. Maar fijn dat je besloten hebt dat wanneer je em ook gaat halen iig voor de digital versie gaat.
Dat iets werkt wil niet zeggen dat het ook verstandig is en/of mag (volgens de Terms of Service) van de betreffende ontwikkelaar. Wil er verder niet te diep op in gaan, maar [google=g2play legit] geeft genoeg info.Tennisbal schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:39:
Wat is er mis met 2Gplay? Heb daar Settlers 7 tijd terug gekocht? Of bedoel je trial en dan update oid? Nu gewoon via mycom.
[ Voor 30% gewijzigd door Soundman12 op 12-03-2013 14:58 ]
hehe dan blijft er weinig over he, als je multiplayer te moeilijk vindt en de campaign niet boeiendSoundman12 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:02:
Ff een vraagie over de multiplayer trouwens is het persé nodig om de singleplayer te spelen voordat ik begin met de multiplayer. Want WoL heb ik bijna niet gedaan omdat ik niet zo goed (zegmaar UBER SLECHT) was in de multiplayer en de campaign trekt mij niet erg
Btw Campaign is anders dan multiplayer, andere units en zo, neem aan dat dat ook bij HOTS is, dus leuk om in te komen, maar niet altijd even handig. Anders gewoon skirmish tegen pc ofzo als je niet durft
[ Voor 12% gewijzigd door Tennisbal op 12-03-2013 15:07 ]
Vaag!Soulizer schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:31:
PostNL status update joepie: Pakketbezorger is onderweg halelujaIk verwacht em rond 14:00. Snel even wat van de studie afronden haha.
Bij mij stond eerst vandaag tussen 2 en 5. En na tijdje op morgen tussen half 2 en half 7. Hopen dat het toch nog vandaag word.
Veel plezier iig
Ach, je kan nog altijd beetje leren maurader/marine/medivac snel te produceren.Soundman12 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:02:
Ff een vraagie over de multiplayer trouwens is het persé nodig om de singleplayer te spelen voordat ik begin met de multiplayer. Want WoL heb ik bijna niet gedaan omdat ik niet zo goed (zegmaar UBER SLECHT) was in de multiplayer en de campaign trekt mij niet erg
Dan kan je al heel veel mplay matches winnen.
Je kan anders ook beginnen met tegen bots te spelen, of eens wat replays van andere te bekijken, gaf mij ook veel nieuwe inzichten.
Ja daar nog even over... De status bij PostNL is inmiddels weer terug naar zending bevindt zich in het sorteercentrum.Oxidda schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:06:
[...]
Vaag!
Bij mij stond eerst vandaag tussen 2 en 5. En na tijdje op morgen tussen half 2 en half 7. Hopen dat het toch nog vandaag word.
Veel plezier iig

Of alleen maar canon rush, match in match uit. Of 4 gate alleen maar. Beetje suf alleenOxidda schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:10:
[...]
Ach, je kan nog altijd beetje leren maurader/marine/medivac snel te produceren.
Dan kan je al heel veel mplay matches winnen.
Je kan anders ook beginnen met tegen bots te spelen, of eens wat replays van andere te bekijken, gaf mij ook veel nieuwe inzichten.
Wat een rotzooi. Is hun systeem overbelast ofzo?Soulizer schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:11:
[...]
Ja daar nog even over... De status bij PostNL is inmiddels weer terug naar zending bevindt zich in het sorteercentrum.Kan dus nog wel even duren. Bij iedereen verandert het steeds
idkOxidda schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:12:
[...]
Wat een rotzooi. Is hun systeem overbelast ofzo?

Nee het is een nederlands bedrijf dat is het probleemOxidda schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:12:
[...]
Nu stond er zelfs bij de melding dat door sneeuw het mogelijk later zou kunnen worden.
Alleen zal dat niet met de dag later te maken hebben, gok ik.
EDIT:
Ik krijg net een telefoontje dat het pakketje is afgeleverd. Weet alleen niet zeker of het het daadwerkelijke pakketje is.
[ Voor 21% gewijzigd door Oxidda op 12-03-2013 15:19 ]
Ja, systeem begint uit elkaar te knallen.Oxidda schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:12:
[...]
Dit om de onzekerheid van mensen voor hun pakketjes in zuiden van het land (ivm Sneeuw).
Als om mensen die wachten op hun SCII editie.
(Had zelf net even contact met de klantenservice, moest even wat met ze bespreken dus hadden wij het hierover).
Das dan jammer dat het zo kaput gaat. Weer leermomentje derbij gok ik.Ryur schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:23:
[...]
Ja, systeem begint uit elkaar te knallen.
Dit om de onzekerheid van mensen voor hun pakketjes in zuiden van het land (ivm Sneeuw).
Als om mensen die wachten op hun SCII editie.
(Had zelf net even contact met de klantenservice, moest even wat met ze bespreken dus hadden wij het hierover).
Zojuist binnengekomenOxidda schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:22:
Oh, is dus daadwerkelijk geleverd! Ik snap er geen kut meer van.

Succes allen die nog wachten;
[ Voor 11% gewijzigd door Soulizer op 12-03-2013 15:46 ]
Mooi! Veel plezier!Soulizer schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:39:
[...]
Zojuist binnengekomen![]()
Succes allen die nog wachten;
Iedereen nog aan het wachten?!
Nee hoor, gewoon aan het werk nog.Chris89 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:16:
Topic word overspoelt maar niet echt veel mensen online...
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Nog niet binnen of de meeste zitten nog op werk, mijn CE is inmiddels wel binnen maar ik ben A) nog op werk enChris89 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:16:
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Met Diablo 3 had een groot deel vrij haha
Word gezellig vanavond dus? Teammatch?!
Nee hoor, moest alleen lang wachten op setup, net eerste pot gespeeld ff tegen ai om te testen of alles werkt. Draait goed op een hackintosh, geen problemen met servers oid, hoewel nog niet "echt" online geweest...Chris89 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:16:
Ik had hem dus vrijdag al in de bus liggen. Hoewel eigenlijk een handtekening was vereist. Maar ja daar had ik niet zo'n probleem mee. 21 euro (7.5 euro korting) voor een spel is een mooi bedrag daar kan ik het niet voor laten liggen.Knud schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:34:
Voor de mensen die bij Mycom de game hadden besteld en waarvan postnl leverdatum woensdag 13 maart is/was: Game is hier net in Dordrecht bezorgd.
(Bij mycom order status staat nog steeds 'Uw order nu staat klaar transport')
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Dan haal je vast niet meteen alle extra achievements, maar dat kan later nog
Ik kan m niet op de C zetten ivm de ruimte! Maar ik vind niet hoe ik de derectory kan veranderen
Gewoon grote change knop toch>? Of hebben ze dat veranderd? (mac install gedaan)Flix83 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:35:
Misschien een hele domme vraag. Maar hoe verander je het install path.
Ik kan m niet op de C zetten ivm de ruimte! Maar ik vind niet hoe ik de derectory kan veranderen

Dit is wat ik zie, maar weet niet waar ik het kan veranderen
Maar ik heb wel het idee dat de game ook nog deels via het internet wordt gedownload.
(installeren gaat namelijk niet heel snel + ik zie internet traffic zonder dat ik zelf iets actiefs aan het doen ben)
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Het path is niet klickable? Of die streepjes? Vreemd hoor, start anders de installer van de site (download), moest ik doen omdat ik een wazige auth. error kreeg (las mss aan server geen idee)Flix83 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 18:33:
ja was het maar zo makkelijk
[afbeelding]
Dit is wat ik zie, maar weet niet waar ik het kan veranderen
Voorheen zat dat naast het pad, ik moest ook even zoeken toen ik em binnen getorrent had.
Ik dacht aardig te zijn en even te seeden, maar het lijkt wel alsof niemand iets bij mij wil downloaden.
Heb tussen de 2.4 en de 7.1MB/s kunnen downloaden, waarvan ~200KB/s via torrent, m'n upload kwam niet boven de 173KB/s uit, ondanks dat ik op die verbinding ~30MB/s kan uploaden.
Dan iets anders: deze build van SC2 kan echt niet tegen VGA OC's he?
Ik heb m'n 560Ti 384 core 1GB op 890 of 920mhz lopen ipv de stock 830mhz op 1.020 of 1.025V (vrijwel gelijk aan stock dus) en het artefact als een gek op sommige maps! (ultra - auto detected)
Dit heb ik verder in geen enkele recente game (MOHWF, BF3, FC3, C3, SC2:WoL, firefall of Furmark / Uniengine benches) last van. Iemand hier iets zinnigs over te zeggen?
Zo even kijken welke server ik zit inderdaad, ik vrees dat dat VS is, nieuwe naam moeten invullen inderdaad... Dan zal ik dus die 10 Campaign missies overnieuw moeten doen op EU?
[ Voor 9% gewijzigd door djunicron op 12-03-2013 20:03 ]
Matchmaking laad niet, profiel laad niet enz enz.
Achievments zijn overigens ook disabled (hoewel dat er waarschijnlijk los van staat, er heeft vast iemand een exploit gevonden).
Ik ga kijken of ik hem via de site kan downloaden
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
nu kan ik helemaal niet meer inloggen in battle.net
Account geblokkeerd en ik weet het wachtwoord wel maar omdat ik op een andere lokatie zit werkt het niet meer!
Resetten gaat niet want schijnbaar heb ik geen voor en achternaam.
Dus geen account...
Dit kreeg ik ook te zien zojuist. Eerst moest ik opnieuw authenticatorren, maar kreeg ik iets te lezen dat de login niet verwerkt kon worden (D3 achtige grappen) en daarna was ie geblokkeerd.Flix83 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:28:
GVD
Account geblokkeerd en ik weet het wachtwoord wel maar omdat ik op een andere lokatie zit werkt het niet meer!
Dus geen account...
Het kan zijn jij nu wel echt even de sjaak bent, maar ik zou toch de vinger naar een algemeen huidig B.net probleem willen wijzen.
Bijna goed gegaan dus deze launch. Hoewel ik er gisteren lekker niet op gewacht heb, geen zin meer in een D3 achtig fiasco, ik speel wel weer verder als alles op orde is.
Op mijn MBP van 2011 (15" 2,2 i7) draait hij perfect!Tennisbal schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:48:
hm op mijn hackintosh i3770 16 gb ram radeon 6850 draait hij niet alles maximaal, kreeg melding dat ik moest downgraden met settings, dan maar win 8 install en eventueel via parallels bootcamp kijken of hij goed draait. Settlers 7 is ook al slecht geport naar de mac, minder dit
Zit op een Thunderbolt Display 27" en ik draai op High (Ultra werkt ook wel, maar net iets te schokkerig, vooral in level 3).
Dus ik denk dat het ligt aan jouw 'Hackintosh'.
Blizzard PORT niet naar de Mac, die wordt gewoon echt native ontwikkeld, met evenveel tijd & kwaliteit als de PC versie!
Achievements lijken niet te werken, maar als je uit de campaign gaat en naar je portrait gaat (er op klikt) zie je een overzicht van al je achievements, ook van deel 1. Dan zie je dat je bepaalde dingen wel gehaald hebt in deel 2.Nikeo schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:13:
Beetje jammer dat die achievements er uit liggen. Net de eerste missies van de campaign gespeeld. Jammer dat ik nu van mezelf op bedje moet. Anders ga ik morgen fouten maken op het werk ^^
(Geen idee waarom het nu zo is..)
Het leek erop dat hij strak draaien, tot ik level 1 ging spelen, kreeg melding dat er iets mis is. Maar kan zeker zijn dat ik nog eea moet optimaliseren op hackintosh gebied. Multiplayer geen probleem verder.Ryur schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:51:
[...]
Op mijn MBP van 2011 (15" 2,2 i7) draait hij perfect!
Zit op een Thunderbolt Display 27" en ik draai op High (Ultra werkt ook wel, maar net iets te schokkerig, vooral in level 3).
Blizzard PORT niet naar de Mac, die wordt gewoon echt native ontwikkeld, met evenveel tijd & kwaliteit als de PC versie!
Ik heb dezelfde MBP, maar heb jij nou ook dat ie de optimale settings niet automagisch detecteerd? Verder heb ik m nu op dezelfde settings, alleen lekker knus op mn laptop schermpieRyur schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:51:
[...]
Op mijn MBP van 2011 (15" 2,2 i7) draait hij perfect!

OT: nog niet zo lang gespeeld, maar wat vet! Begonnen op Brutal, maar daarbij moest ik voor mn eerste playthrough toch te vaak opnieuw beginnen, nu normal maar dat is weer erg simpel... Morgen maar kijken of hard goed is voor mijn eerste playthrough.
mwah mijn ultimate settings waren 1920-1200 misschein speelt dat mee, en ik had triple monitor setup (weliswaar 2 in mirror tijdens het spelen maar toch, mss gaat daar iets mis) nu in windows draait hij strak morgen maar eens kijken of ik parallels bootcamp kan gebruikenTjaBske schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 23:25:
[...]
Ik heb dezelfde MBP, maar heb jij nou ook dat ie de optimale settings niet automagisch detecteerd? Verder heb ik m nu op dezelfde settings, alleen lekker knus op mn laptop schermpie.
OT: nog niet zo lang gespeeld, maar wat vet! Begonnen op Brutal, maar daarbij moest ik voor mn eerste playthrough toch te vaak opnieuw beginnen, nu normal maar dat is weer erg simpel... Morgen maar kijken of hard goed is voor mijn eerste playthrough.
Verder erg leuk om met die chick te spelen... draait erg soepel en speelt lekker weg. Ik zoek eigenlijk nog ergens een goede samenvatting van het verhaal, ik ben begonnen met starcraft 2, 1 nooit gespeeld en volgens mij mis ik wat achtergrond info, geen zin om tig blz te lezen. Gewoon samenvatting youtube oid? Iemand een tip?
[ Voor 16% gewijzigd door Tennisbal op 13-03-2013 00:37 ]
Mijn vraag: heeft iemand ook last dat 'ie stopt met laden? Laden tijdens een laadscherm voor een missie bv, ik kreeg het al 4x en enkel geforceerd afsluiten en opnieuw starten helpt...
Die link zag ik idd, maar zoek eigenlijk een wat uitgebreidere versie op youtube oid. Gewoon uurtje met alle informatie (ook eventueel wol erbij)sobbereng schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 00:43:
Tijdens het installeren kon je ergens klikken voor het verhaal: http://eu.battle.net/sc2/en/game/lore/story-so-far/1 deze link kreeg je dan, met uitleg over SC1 & SCBW. Moet volstaan, al blijft SC1 nog steeds aan aanrader :-)
Mijn vraag: heeft iemand ook last dat 'ie stopt met laden? Laden tijdens een laadscherm voor een missie bv, ik kreeg het al 4x en enkel geforceerd afsluiten en opnieuw starten helpt...
Gelukkig is alles na een chat met Blizzard opgelost en is mijn account weer open.Flix83 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:28:
GVD
Dus geen account...
En je hoeft HOTS helemaal niet te instaleren als je WOL er al op heb staan. Dat scheelt dus weer veel plek op mn HD. Je hoeft alleen de nieuwe key in te geven
Idd, ik heb de digital download aangeschaft dit was hetzelfde als met een patchFlix83 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:04:
[...]
Gelukkig is alles na een chat met Blizzard opgelost en is mijn account weer open.
En je hoeft HOTS helemaal niet te instaleren als je WOL er al op heb staan. Dat scheelt dus weer veel plek op mn HD. Je hoeft alleen de nieuwe key in te geven
(was al bang dat mijn speeltijd vertraging zou oplopen door eerst te moeten downloaden ^^)
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik kreeg niet de foutmelding die jij omschrijft maar heb tijdens de multiplayer al wel 3x een crash gehad. Ik heb de game opnieuw geinstalleerd en mijn settings ook op medium gezet. Het lijkt nu opgelost.Jouel schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:14:
Ik heb de game gisteravond geïnstalleerd maar kreeg na de 1e missie, tijdens de 2e missie en na de 3e missie de melding dat ik een OpenGL/Directx failure had en de game crashte gewoon naar de desktop... Iemand anders dit gehad hier? Op de starcraft 2 fora was het ook al bij een paar mensen voorgekomen zag ik. Ik heb een i7 3770 en een GTX660 met (voor zover ik weet) de laatste drivers. Op het SC2 forum werd geadviseerd de settings naar medium of high te zetten maar dat vind ik nu niet echt bepaald een strakke oplossing...
Ook even zeuren: Ik erger me er ook aan.Eleshar schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:02:
Beetje zeikerig, maar die groene "chatbubbles" tijdens de cutscenes irriteren me nogal. Iemand enig idee of deze disabled kunnen worden?

Draai het spel met een i5-2500 en een gtx 460 768 mb alles op extreme op 1920x1080.
[ Voor 5% gewijzigd door Nikeo op 13-03-2013 09:31 ]
Dan zou je toch zeggen dat ik moeiteloos op extreme zou moeten kunnen knallen met een i7 en een gtx660.. Welke drivers heb je? Geen last van vastlopers gehad?Nikeo schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:31:
[...]
...
Draai het spel met een i5-2500 en een gtx 460 768 mb alles op extreme op 1920x1080.
Ja raar toch.. wellicht toch drivers dan?? Lijkt het meest voor de hand liggend... of een fail van Blizzard waar nog een update van komt.Nipje schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:24:
[...]
Ik kreeg niet de foutmelding die jij omschrijft maar heb tijdens de multiplayer al wel 3x een crash gehad. Ik heb de game opnieuw geinstalleerd en mijn settings ook op medium gezet. Het lijkt nu opgelost.
[ Voor 22% gewijzigd door Jouel op 13-03-2013 10:04 ]

Iemand anders problemen met leveringen van zijn CE's?
[ Voor 22% gewijzigd door RaseriaN op 13-03-2013 10:36 ]
Gezien de reactie van Blizzard op hun forum hebben ze zelf geen idee waar het aan ligt:Jouel schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:48:
Ja raar toch.. wellicht toch drivers dan?? Lijkt het meest voor de hand liggend... of een fail van Blizzard waar nog een update van komt.
"So, this is a tricky one. DXDiags look fine and the crash logs really don't reveal anything that might specifically be causing this as far as we can tell.
If this is happening to you, please update your graphics drivers, disable all the background applications that you can, including anti-virus software. Try in both windowed and fullscreen mode."
Nope, maandag al op kunnen halenRaseriaN schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:34:
FU! Mijn gereserveerde CE's zijn gisteren niet geleverd.. hopelijk dan maar vandaag binnen
[ Voor 18% gewijzigd door Eleshar op 13-03-2013 11:15 ]
Nope, gereserveerd en af kunnen halenRaseriaN schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:34:
FU! Mijn gereserveerde CE's zijn gisteren niet geleverd.. hopelijk dan maar vandaag binnen
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Ik heb al een paar keer BSOD gerelateerd aan videodriver gehad.Jouel schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:14:
Ik heb de game gisteravond geïnstalleerd maar kreeg na de 1e missie, tijdens de 2e missie en na de 3e missie de melding dat ik een OpenGL/Directx failure had en de game crashte gewoon naar de desktop... Iemand anders dit gehad hier? Op de starcraft 2 fora was het ook al bij een paar mensen voorgekomen zag ik. Ik heb een i7 3770 en een GTX660 met (voor zover ik weet) de laatste drivers. Op het SC2 forum werd geadviseerd de settings naar medium of high te zetten maar dat vind ik nu niet echt bepaald een strakke oplossing...
Eerst een geartifacte muiscursor en toen de rest van het scherm, daarna BSOD
Alles geprobeerd: Drivercleaner, allelei soorten drivers. AA uit, Vsync aan
Kon gister 2 uur zonder problemen spelen. Een uur later was het na 3 min al klaar met de pret
Beetje jammer. Het spel is ook aanzienlijk zwaarder geworden.. Zelfs op scrap station vlieg ik nu naar 11 fps op medium waar ikvoorheen steady 40+ had op ultra. Dit op een GT650M met 16GB RAM.
Moet ik nu echt de PC weer booten of op low gaan spelen :\
Vaag, ik 38fps met alles op ultra en AA op een Q9550 en 560ti en maar 4GB internEduardboon schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:33:
Hartstikke leuk die physics he, Maar als ik shaders hoger dan high zet dan is mijn framerate al over the place. Laten ze nou net pas die physics (ragdolls) activeren als je je shaders op ultra zet.
Beetje jammer. Het spel is ook aanzienlijk zwaarder geworden.. Zelfs op scrap station vlieg ik nu naar 11 fps op medium waar ikvoorheen steady 40+ had op ultra. Dit op een GT650M met 16GB RAM.
Physics zijn vooral zwaar voor je cpu. Ik heb zelf een i5 2500k en een HD6870 en ik heb nergens last van (slechts 4gig ram).Eduardboon schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:33:
Hartstikke leuk die physics he, Maar als ik shaders hoger dan high zet dan is mijn framerate al over the place. Laten ze nou net pas die physics (ragdolls) activeren als je je shaders op ultra zet.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
i2500S, HD6770 1GB icm 16GB ram (imac 2011); ik ga vanavond ff testen of ik van high (recommended default) naar ultra kanWolf schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:51:
[...]
Physics zijn vooral zwaar voor je cpu. Ik heb zelf een i5 2500k en een HD6870 en ik heb nergens last van (slechts 4gig ram).
Overigens gaat laden tussen verschillende levels wel langzaam desondanks SSD.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Het programma Steelseries Engine dat op de achtergrond altijd draait lijkt ook crashes te veroorzaken. Schakel deze eens uit om vervolgens verder te testen.
Ik vind medium niet er,g maar wil wel graag die nieuwe physics..
na level 1 crashte het spel 1x, daarna niet meer. Geen error, niks. Gewoon wegJouel schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:48:
[...]
Dan zou je toch zeggen dat ik moeiteloos op extreme zou moeten kunnen knallen met een i7 en een gtx660.. Welke drivers heb je? Geen last van vastlopers gehad?
[ Voor 4% gewijzigd door Nikeo op 13-03-2013 13:30 ]
En kreeg je daar dus geen melding van een openGL/DirectX failure o.i.d.?Nikeo schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:29:
[...]
na level 1 crashte het spel 1x, daarna niet meer. Geen error, niks. Gewoon weg
en even een noobvraagje misschien; wat doet openGL/DirectX precies (m.b.t. SC2:hots)
[ Voor 14% gewijzigd door Jouel op 13-03-2013 13:39 ]
Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh
~~~[html]Maak aub gebruik van spoiler-tags als je zaken uit de campaign bespreekt. Niet iedereen heeft het al uitgespeeld en wil het ook graag beleven ;)
Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>~~~[/html]
Bedelen om keys is niet de bedoeling.