voor de mensen die het gemist hebben, of de trailer willen zien zonder k*tgeluid:
Hmm, was hier nou al die hype voor? Beetje teleurgesteldPedr0 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 21:30:
Vengeance is here!
NU live: http://nl.twitch.tv/StarCraft
[video]
Ik blijf het een beetje twijfelachtig vinden dat ze iemand die miljarden mensen (+toss) heeft vermoord laten gaan om verder te gaan met d'r streak, ben ook benieuwd hoe ze er een campaign omheen maken zonder dat je het idee hebt dat je de bad guy bent, tenzij dat de bedoeling is.
En twitch laat weer zien dat ze gewoon de capaciteit voor zulke streams niet hebben.
En twitch laat weer zien dat ze gewoon de capaciteit voor zulke streams niet hebben.
Het startte wat later, waarschijnlijk door technische issues bij blizz, maar de stream deed het bij mij prima. Ingame was alleen slecht, maar wederom dat was blizzs' fault
De showmatch was dan wel weer cool, zouden ze afgesproken hebben om geen Colossi en Broodlords te gebruiken?
Eerst moest ik hem op 480p zetten om hem beetje continue te hebben, en later zelfs op 240p. Volgens de chat was ik niet bepaald de enige met problemen, en ik heb zelf 60mbps internet, dus dat zou het probleem nit moeten zijn 
Ik moet zeggen dat bij de showmatch me juist opviel dat er niet veel verandert is. Ja die units werden niet gebruikt, maar het begon al weer met een zerg die tot 60 drones gaat zonder enige verdediging, en grubby die een (redelijk hopeloze) 3 immortal push doet.
Ik moet zeggen dat bij de showmatch me juist opviel dat er niet veel verandert is. Ja die units werden niet gebruikt, maar het begon al weer met een zerg die tot 60 drones gaat zonder enige verdediging, en grubby die een (redelijk hopeloze) 3 immortal push doet.
Het meest hilarisch bij het interview was wel het antwoord op de vraag in hoeverre het verhaal van Samir Duran en de Xel'Naga verder uitgewerkt wordt in HotS.
Ik typ 'm even uit voor de lol:
"Good question. I guess I would answer that very broadly. Ultimately, Samir Duran.. ... uhm .. we'll gonna leave that one in the quiver. (rest lacht) But ultimately, the Xel'Naga thing is .. ultimately the methology of the Xel'Naga and what's really going on here in the old Koprulu sector is the spinal conduit of ultimately the starcraft 2 storyline. So as we get into Heart of the Swarm, certainly the dark tendrils are still kind of creeping out and the effect or reverberations of that unfolding methology will certainly be felt in Swarm .. you know.. it may just spike on us, but ultimately, uhm.. Swarm is really concerned with Kerrigan and her path and kind of how she fits in this grander methology..."
Of samengevat: "NO"
(http://www.twitch.tv/starcraft/b/371643721 start op 15:45)
Ik typ 'm even uit voor de lol:
"Good question. I guess I would answer that very broadly. Ultimately, Samir Duran.. ... uhm .. we'll gonna leave that one in the quiver. (rest lacht) But ultimately, the Xel'Naga thing is .. ultimately the methology of the Xel'Naga and what's really going on here in the old Koprulu sector is the spinal conduit of ultimately the starcraft 2 storyline. So as we get into Heart of the Swarm, certainly the dark tendrils are still kind of creeping out and the effect or reverberations of that unfolding methology will certainly be felt in Swarm .. you know.. it may just spike on us, but ultimately, uhm.. Swarm is really concerned with Kerrigan and her path and kind of how she fits in this grander methology..."
Of samengevat: "NO"
(http://www.twitch.tv/starcraft/b/371643721 start op 15:45)
[ Voor 4% gewijzigd door Morphs op 27-02-2013 10:24 ]
Dat is toch de bedoeling van deze campaign, je speelt immers de zerg, het ras dat alle andere geavanceerde rassen uitmoord.furby-killer schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 23:37:
Ik blijf het een beetje twijfelachtig vinden dat ze iemand die miljarden mensen (+toss) heeft vermoord laten gaan om verder te gaan met d'r streak, ben ook benieuwd hoe ze er een campaign omheen maken zonder dat je het idee hebt dat je de bad guy bent, tenzij dat de bedoeling is.
Wat een flauwe trailer, en zelfs blizzard gaat nu voor de typische trailer muziek, bwoooaaaaaap bwooooaaaaaap
[ Voor 10% gewijzigd door 4bit op 27-02-2013 11:47 ]
I'll do what I can, but expect very little.
Mogguh!
Ik zoek een trainingspartner die graag zijn/haar offrace (of mainrace als je league wat lager ligt) wilt bijschaven, in de tussentijd dat de beta offline is en de expansion nog niet live is.
Ik ben een mid-masters zerg en ik wil graag mijn protoss en terran up to date brengen, die zullen op maximaal platinum level liggen denk ik, misschien zelfs wel lager.
Heb je interesse, PM me even hier of @ www.twitch.tv/kaluroo :-)
Nu tijd voor wat HotS!
Ik zoek een trainingspartner die graag zijn/haar offrace (of mainrace als je league wat lager ligt) wilt bijschaven, in de tussentijd dat de beta offline is en de expansion nog niet live is.
Ik ben een mid-masters zerg en ik wil graag mijn protoss en terran up to date brengen, die zullen op maximaal platinum level liggen denk ik, misschien zelfs wel lager.
Nu tijd voor wat HotS!
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Wie van Tweakers kan ik blij maken met een BETA key van Heart of the swarm?
PM me maar
Wie het eerst is heeft hem!
*Zelf al een beta key in het bezit via de tweakers actie
Na aanleiding van het bericht hier onder. Direct de key voor degene die nog 1 dag wil spelen:
Jouw persoonlijke Starcraft 2 Beta Key:
XWYHT7-VKWC-TKPCH2-VDWT-XJHEYV
GRAAG MELDEN BIJ GEBRUIK!!
PM me maar
*Zelf al een beta key in het bezit via de tweakers actie
Na aanleiding van het bericht hier onder. Direct de key voor degene die nog 1 dag wil spelen:
Jouw persoonlijke Starcraft 2 Beta Key:
XWYHT7-VKWC-TKPCH2-VDWT-XJHEYV
GRAAG MELDEN BIJ GEBRUIK!!
[ Voor 37% gewijzigd door Chris89 op 27-02-2013 16:58 ]
De beta is nog maar iets meer dan een dag actief, tenzij je een speciale beta key hebt via blizzard zelf die bedoeld is om eSports te promoten.
Key staat gewoon in me tekst, wist niet dat het nog 1 dag was.
Kreeg hem net pas binnen via Dixons terwijl ik hem al heel tijd gepreorderd heb...
Kreeg hem net pas binnen via Dixons terwijl ik hem al heel tijd gepreorderd heb...
Die showmatch was trouwens gewoon een replay, van een laddergame..
Even niet kunnen volgen allemaal, is er nog iets veranderd tov van de beta? Of is alles meegenomen in die demo?
Yeah, nog net even silver geworden in de beta
Ben benieuwd hoe hoog ik in HotS zit na de officiele release. Het niveau in de beta was een flink stuk hoger dan in WoL.
Overall heb ik wel goede hoop voor HotS. Zerg heeft een aantal mooie buffs die ook early game wat meer mogelijkheden geven (en zerg heeft in WoL maar 1 opening). Het enige waar ik in de beta tegenaan liep waren Widow Mine drops.
Overall heb ik wel goede hoop voor HotS. Zerg heeft een aantal mooie buffs die ook early game wat meer mogelijkheden geven (en zerg heeft in WoL maar 1 opening). Het enige waar ik in de beta tegenaan liep waren Widow Mine drops.
Tbh dat is niet helemaal waar, zerg heeft meer openingen, echter vroegah hadden ze een reden die te gebruiken, tegenwoordig hebben ze geen enkel belang erbij vanwege al hun defensive buffs.
Met verschillende openingen bedoel ik niet of je je natural pakt op 15 of 16 supply. Ik heb het over verschillende strategieen in de early game (hatch-tech) om een Terran of Protoss te pressuren. Zerg was in WoL te verdedigend. Zerg is mijn ras, maar het strikt verdedigende heb ik nooit helemaal cool gevonden. Terran had wat dat betreft altijd veel meer opties.furby-killer schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:41:
Tbh dat is niet helemaal waar, zerg heeft meer openingen, echter vroegah hadden ze een reden die te gebruiken, tegenwoordig hebben ze geen enkel belang erbij vanwege al hun defensive buffs.
In HotS is het beter. Ik heb burrow roach openingen gezien waarbij de Terran het flink moeilijk kreeg doordat scans dan nog niet eindeloos beschikbaar zijn. Ik kan me ook voorstellen dat burrowed banelings interessante situaties op kunnen leveren..
[ Voor 39% gewijzigd door Morphs op 28-02-2013 15:43 ]
Ben ik ook benieuwd naar, ben ook silver (in hots, wol plat) namelijk.Morphs schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:34:
Yeah, nog net even silver geworden in de betaBen benieuwd hoe hoog ik in HotS zit na de officiele release. Het niveau in de beta was een flink stuk hoger dan in WoL.
Heb tegen platinum/gold/silver gespeeld en vond het verschil niet zo groot eerlijk gezegd. Had wel het idee dat er in januari opeens een hoop goeie spelers bijgekomen waren
Weet iemand wat er gebeud met de WoL ladder als HOTS gereleased wordt? Blijven die ladders gewoon naast elkaar bestaan?
Volgens mij wel. Alleen als iedereen over switch kan de wachttijd voor een nieuw potje lang worden.abalone schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:19:
Weet iemand wat er gebeud met de WoL ladder als HOTS gereleased wordt? Blijven die ladders gewoon naast elkaar bestaan?
Dat was mijn punt ook, zerg heeft best early game strats nu ook al, maar heeft geen reden die te gebruiken als ze ook vrijwel risicoloos naar 60 drones kunnen gaan om dan voor late game army te gaan.Morphs schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:40:
[...]
Met verschillende openingen bedoel ik niet of je je natural pakt op 15 of 16 supply. Ik heb het over verschillende strategieen in de early game (hatch-tech) om een Terran of Protoss te pressuren. Zerg was in WoL te verdedigend. Zerg is mijn ras, maar het strikt verdedigende heb ik nooit helemaal cool gevonden. Terran had wat dat betreft altijd veel meer opties.
In HotS is het beter. Ik heb burrow roach openingen gezien waarbij de Terran het flink moeilijk kreeg doordat scans dan nog niet eindeloos beschikbaar zijn. Ik kan me ook voorstellen dat burrowed banelings interessante situaties op kunnen leveren..
Gezien dat bijzonder weinig uberhaupt proberen om early game strats te gebruiken zijn die minder ontwikkeld, maar dacht dat je van roach/baneling bust?
[ Voor 7% gewijzigd door Sissors op 28-02-2013 20:20 ]
In WoL waren roach/baneling busts best goed, als ze de Terran off-guard pakten. Maar was toch eigenlijk altijd wel een all-in. Als een Terran het af wist te houden liep je hopeloos achter.furby-killer schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:08:
[...]
Dat was mijn punt ook, zerg heeft best early game strats nu ook al, maar heeft geen reden die te gebruiken als ze ook vrijwel risicoloos naar 60 drones kunnen gaan om dan voor late game army te gaan.
Gezien dat bijzonder weinig uberhaupt proberen om early game strats te gebruiken zijn die minder ontwikkeld, maar dacht dat je van roach/baneling bust?
Wat dat betreft waren de transitiemogelijkheden voor Zerg te beperkt. Er zijn daarvoor twee redenen: ten eerste zijn Zerg units individueel te slap om echt wat te doen. Vergelijk het met een banshee of DT, die kunnen veel schade doen in hun eentje. Daarnaast heeft Zerg de traagste tech waardoor in WoL veel mogelijkheden onpraktisch waren. Een burrow roach aanval tegen Terran werd makkelijk afgestraft met turrets en scans.
Aan dit laatste is nu wat gedaan met meer hatch-tech. Nu kan een klein groepje roaches al heel irritant zijn als je goed bent met burrow-micro. Een Terran kan dan niet vaak scannen. En vier burrow-roaches kosten 200 gas. Dat is wel op te brengen als je lingspeed skipt en als het weinig schade doet ben je niet gelijk dood.
Uiteindelijk zal de tijd leren hoe goed dit soort openers zijn, maar dat ze er tijd is een hele goede zaak (had zelf graag overlord creepdrop gehad op hatchtech voor spinerushes als tegenhanger van cannonrushes en bunkerrushes, maar ik snap dat creepblocken weer iets te sterk is
Maar andersom is er toch ook geen early agression die damage doet en niet all-in is? IIG vanuit terran POV.
Tuurlijk je kan hellion/banshee zeggen, maar die doet ook geen schade normaal gesproken. Zerg zou zat queens moeten hebben en verder kill je alleen wat creep tumors en misschien een queen. De queens zijn al voldoende om probleemloos een third te kunnen securen.
Ik zou dat voor zerg vergelijken met early speedlings. Je krijgt er map control mee, en dat is zeker een pré, maar echt schade doe je er normaal gesproken niet mee. (Even vanuitgaande dat hij niet je hellions zijn mineral line in laat rijden). Maar goed dat kan zerg ook doen met speedlings.
Wat wel schade doet zijn dingen als 11/11, marauder + hellion (+marine) pushes, dingen als quad starport banshees. Maar ook dat zijn allemaal (semi) all-ins. Net als voor zerg, het is niet alsof ze een complete drone train meenemen, dus ze hoeven ook niet tegenstander compleet uit te schakelen.
En als je spinerush wilt doen maak je maar mooi een hatchery
. Het wordt weleens gedaan, maar niet vaak. Je kan in principe ook hatch cancel truk doen samen met queen om creep te verspreiden, maar dan moet je wel al een trage queen bij basis van je tegenstander krijgen.
Trouwens behalve dat creep block te sterk zou zijn, zou uberhaupt een spinerush veel te sterk zijn
. Die dingen zijn significant sterker dan photon cannons, en dat ze geen air schieten maakt niet uit. Oké je moet wel drones transferren ervoor, maar gezien dat ze zich kunnen verplaatsen is het redelijk hopeloos volgens mij om daartegen te verdedigen, vooral gezien de highground vision van die overlord.
Tuurlijk je kan hellion/banshee zeggen, maar die doet ook geen schade normaal gesproken. Zerg zou zat queens moeten hebben en verder kill je alleen wat creep tumors en misschien een queen. De queens zijn al voldoende om probleemloos een third te kunnen securen.
Ik zou dat voor zerg vergelijken met early speedlings. Je krijgt er map control mee, en dat is zeker een pré, maar echt schade doe je er normaal gesproken niet mee. (Even vanuitgaande dat hij niet je hellions zijn mineral line in laat rijden). Maar goed dat kan zerg ook doen met speedlings.
Wat wel schade doet zijn dingen als 11/11, marauder + hellion (+marine) pushes, dingen als quad starport banshees. Maar ook dat zijn allemaal (semi) all-ins. Net als voor zerg, het is niet alsof ze een complete drone train meenemen, dus ze hoeven ook niet tegenstander compleet uit te schakelen.
En als je spinerush wilt doen maak je maar mooi een hatchery
Trouwens behalve dat creep block te sterk zou zijn, zou uberhaupt een spinerush veel te sterk zijn
[ Voor 14% gewijzigd door Sissors op 28-02-2013 22:53 ]
Ik zit nu online bij WoL, en damnnnnn wat is het dood zeg, de channels die normaal 50+ mensen hebben, hebben nu maar 4 mensen erin.kaluro2 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:14:
Mogguh!
Nu tijd voor wat HotS!

Maar ik heb natuurlijk de Deluxe edition gepreordered, sexy ultralisk skin
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Mensen spelen even wat anders zodat ze er met HotS weer headfirst tegen aan kunnen, tenmisnte dat heb ik.kaluro2 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:27:
[...]
Ik zit nu online bij WoL, en damnnnnn wat is het dood zeg, de channels die normaal 50+ mensen hebben, hebben nu maar 4 mensen erin.![]()
![]()
en het duurt nog 12 dagen voordat HotS live gaat.
Ben maar weer de campaign begonnen, zo'n 1 mission per dag... zodat het verhaal vers is als HoTs uit komt
@furby-killer/Morphs
Burrow/overlordspeed zijn naar hatch-tech gehaald omdat Protoss en Terran hun nieuwe units Early/Midgame zijn. Dus Zerg-Earlygame is niet gebuffed omdat zergs dan wat andere mogelijkheden hadden maar omdat 6queen openingen (vs Terran) en 3hatch no gas (vs Protoss) niet meer kunnen. Als zerg moet je eerder na lair tech om te overleven.
Late game vind ik op het moment niet te winnen als zerg in ZvP. In ZvT heb ik weinig ervaring qua late omdat ik meestal voor die tijd win of verlies. Zerg late game is voor mij nog een beetje vaag, infestor/broodlord is in elk geval in HotS heel makkelijk te verslaan met de Tempest en de nieuwe Thor.
Burrow/overlordspeed zijn naar hatch-tech gehaald omdat Protoss en Terran hun nieuwe units Early/Midgame zijn. Dus Zerg-Earlygame is niet gebuffed omdat zergs dan wat andere mogelijkheden hadden maar omdat 6queen openingen (vs Terran) en 3hatch no gas (vs Protoss) niet meer kunnen. Als zerg moet je eerder na lair tech om te overleven.
Late game vind ik op het moment niet te winnen als zerg in ZvP. In ZvT heb ik weinig ervaring qua late omdat ik meestal voor die tijd win of verlies. Zerg late game is voor mij nog een beetje vaag, infestor/broodlord is in elk geval in HotS heel makkelijk te verslaan met de Tempest en de nieuwe Thor.
Terran heeft Mules dus early agression van terran is nooit all-in.furby-killer schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 22:51:
Maar andersom is er toch ook geen early agression die damage doet en niet all-in is? IIG vanuit terran POV.
Right, want als een Terran 50%+ van z'n SCVs pulled met early aggression is dat niet all-in omdat hij 1 (!) MULE per 90 seconden kan droppen? Zelfs 4 SCVs meenemen als je je de tegenstander probeert te bunkeren is al iets waarmee je veel schade moet doen om niet ruim achter te lopen in economy.MrTi schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:33:
Terran heeft Mules dus early agression van terran is nooit all-in.
SCV pulls zijn net zo all-in for Terran als Probe/Drone pulls dat zijn voor Protoss/Zerg. Het feit dat je het equivalent van ~4 SCVs aan inkomsten overhoudt per Orbital maakt daarvoor geen verschil.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
Totdat je in late game komt en zerg opeens switched van mass broodlords naar ultra's en dan heb je als terran een goed probleem.Morphs schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 22:08:
[...]
wee redenen: ten eerste zijn Zerg units individueel te slap om echt wat te doen. Vergelijk het met een banshee of DT, die kunnen veel schade doen in hun eentje. Daarnaast heeft Zerg de traagste tech waardoor in WoL veel mogelijkheden onpraktisch waren. Een burrow roach aanval tegen Terran werd makkelijk afgestraft met turrets en scans.
Heb ik op dit moment ook, speel op dit moment niet echt starcraft ik wacht totdat HotS uitkomt.Gropah schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:30:
[...]
Mensen spelen even wat anders zodat ze er met HotS weer headfirst tegen aan kunnen, tenmisnte dat heb ik.

Had wat moeite met psistorms
Op gegeven moment zat hij midden in mijn supply line, het was zo lastig om reinforcements van 12 barracks te coordineren als ze overal en nergens vandaan komen

Je kan al je barracks toch gewoon in 1 control-group doen en dan ze allemaal naar 1 locatie laten rallyen, als dat is wat je bedoelt.
Iemand nog een tip voor een keyboard/mouse setup voor starcraft 2? Geen extreem dure shit, speel af en toe een spelletje, maar zoek een upgrade. keyboard graag backlight (eis) en draadloos als dat kan. Misschien heeft iemand hier een leuke setup tip?
Of was het zo dat je geen macro's mocht koppelen? Of extra toetsen gebruiken voor controlgroepen etc?
Of was het zo dat je geen macro's mocht koppelen? Of extra toetsen gebruiken voor controlgroepen etc?
[ Voor 17% gewijzigd door Tennisbal op 02-03-2013 22:41 ]
Ik was zelf aan het denken om het volgende te halen:Tennisbal schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 22:40:
Iemand nog een tip voor een keyboard/mouse setup voor starcraft 2? Geen extreem dure shit, speel af en toe een spelletje, maar zoek een upgrade. keyboard graag backlight (eis) en draadloos als dat kan. Misschien heeft iemand hier een leuke setup tip?
Razer BlackWidow
Razer ouroboros
Nog geen ervaring mee of dit goed spul is, maar naar wat ik lees is een mechanical keyboard sowieso het beste voor sc2. Die muis lijkt me ook wel goed, al is dat misschien meer een persoonlijke keuze. Ik vind het trouwens zelf nogal lastig als een muis duizend en één knopjes heeft. Liever niet te veel
Edit: Las net "extreem dure shit"
[ Voor 7% gewijzigd door Powerblast op 03-03-2013 13:33 ]
Backlight en draadloos gaat niet echt samen (kost te veel energie). Daarnaast gaat blacklight en niet te duur (waarmee ik denk tot 50 euro voor muis en tobo (oid)?) ook niet goed samen omdat al die ledjes de productie kosten gewoon omhoog jagen. Denk dat je dus of minder moet gaan willen, of het budget omhoog moet gaan gooien.Tennisbal schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 22:40:
Verdiep je anders even in deze topic:Powerblast schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:30:
[...]
Ik was zelf aan het denken om het volgende te halen:
Razer BlackWidow
Razer ouroboros
Nog geen ervaring mee of dit goed spul is, maar naar wat ik lees is een mechanical keyboard sowieso het beste voor sc2. Die muis lijkt me ook wel goed, al is dat misschien meer een persoonlijke keuze. Ik vind het trouwens zelf nogal lastig als een muis duizend en één knopjes heeft. Liever niet te veel. Maar geen idee wat jij net wil?
Edit: Las net "extreem dure shit", dan is die muis misschien geen optie. Maar de vraag blijft wel, één met veel of weinig knopjes.
Het grote mechanische toetsenborden topic
Razer Blackwidow heeft een behoorlijk matige bouwkwaliteit voor zijn prijs...
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Had ik daar inderdaad al gelezen. Maar ik moet eerlijk zijn dat ik als ik google af ga op reviews dat je dan ook de helft van de tijd weer zeer tevreden mensen terugvind. Zover ik lees lijkt het voor sommige mensen goed te zijn en voor andere dan weer minder. Maar dat heb je dan weer bij elk keyboard...Vinand schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:52:
[...]
Verdiep je anders even in deze topic:
Het grote mechanische toetsenborden topic
Razer Blackwidow heeft een behoorlijk matige bouwkwaliteit voor zijn prijs...
Edit: We zullen de vraag anders stellen
[ Voor 9% gewijzigd door Powerblast op 03-03-2013 14:01 ]
Net de Client verwijderd en nu opnieuw aan het downloaden
hele tijd een soort van stotter, en wel gezocht naar oplossingen e.d. maar het ligt of aan de client of mogelijk een Dual monitor setup, of driver gerelateerd.
In de Hots Beta had ik het ook al, maar dacht dat het lag aan US server etc ook omdat de WoL betha dat had.
Verlies nu elke match.
In de Hots Beta had ik het ook al, maar dacht dat het lag aan US server etc ook omdat de WoL betha dat had.
Verlies nu elke match.
Dat laatste mag allemaal wel.Tennisbal schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 22:40:
Zelf heb ik een Roccat Isku als tobo, en voor muis simpelweg MX518, tegenwoordig opgevolgt door G400 geloof ik, iig is redelijk standaard game muis.
Edit: maakt niet uit, Isku wordt iig niet meer verkocht.
[ Voor 27% gewijzigd door Sissors op 03-03-2013 14:22 ]
Ik vind hem wel nog terug. Wordt denk ik toch nog verkocht. Is wel een mooi ding. Ga hierover toch ook eens wat review bekijken. Tevreden van?furby-killer schreef op zondag 03 maart 2013 @ 14:14:
[...]
Dat laatste mag allemaal wel.
Zelf heb ik een Roccat Isku als tobo, en voor muis simpelweg MX518, tegenwoordig opgevolgt door G400 geloof ik, iig is redelijk standaard game muis.
Edit: maakt niet uit, Isku wordt iig niet meer verkocht.
Briljante matchmaking allemaal
Ben een beginner en kom alleen maar "pro" spelers tegen, actions per minute van >450 terwijl ik op 90 zit.
Lekker cusual spelen op die manier

Ben een beginner en kom alleen maar "pro" spelers tegen, actions per minute van >450 terwijl ik op 90 zit.
Lekker cusual spelen op die manier
[ Voor 60% gewijzigd door Fietsbel op 03-03-2013 19:42 ]
39
Er is een nieuwe versie zie ik, geen idee hoe die precies anders is.Powerblast schreef op zondag 03 maart 2013 @ 15:07:
[...]
Ik vind hem wel nog terug. Wordt denk ik toch nog verkocht. Is wel een mooi ding. Ga hierover toch ook eens wat review bekijken. Tevreden van?
Anyway degene die ik heb moet ik over één ding eerlijk zijn: de achtergrond verlichting vult niet de complete tekens op toetsen als je vanaf je normale kijkhoek kijkt, en daardoor ziet dat er meer uit als wat je van Trust verwacht. Maar het belemmerd je niet verder bij het gebruik van het toetsenbord.
De knoppen bij je duim vind ik zelf niet lekker als je ze heel vaak zou moeten indrukken, maar als het alleen soms moet zijn ze prima. (Standaard worden ze gebruikt om van profiel te switchen, daar heb ik ze ook nog op staan, werkt goed. 'Nadeel' dat ze hebben is dat er echt een flinke mechanische klik achter zit, dat vind ik zelf niet heel lekker bij veelvuldig gebruik).
Maar ik ben er zeker tevreden over. De extra macro toetsen zitten lekker dichtbij. Even wennen aan het begin, je legt je linkerhand steeds verkeerd. Maar na een weekje is dat wel voorbij (en ik kan nog wel ook op een gewoon toetsenbord tikken
Hierbij wil ik even zeggen dat StarCraft 2: Wings of Liberty tijdelijk maar €19,99 is bij de Battle.net online shop. Ook kan je een bundel aanschaffen met daarin zowel WoL als HoTS voor €59,99. Ik weet niet of dat hier thuis hoort maar ik dacht het toch maar te plaatsen aangezien ik niet zo gauw een betere plek hiervoor kon vinden.
Zit zelf erg te twijfelen aan WoL aangezien hij in de winkel duurder is volgens de Pricewatch en ik zelf al de Starter Edition heb staan alleen ben ik nooit echt goed geweest in SC spelen, is het spel het waard ook al speel je weinig tot geen ranked matches?
Zit zelf erg te twijfelen aan WoL aangezien hij in de winkel duurder is volgens de Pricewatch en ik zelf al de Starter Edition heb staan alleen ben ik nooit echt goed geweest in SC spelen, is het spel het waard ook al speel je weinig tot geen ranked matches?
Je kan nu ook unranked matches spelen
En daarnaast kan je ook arcade games spelen waar ik inmiddels ook al veel te veel uren aan kwijt ben
Ik log net in en moet opeens nieuwe nick maken en ben alle history kwijt? Is er iets mis met battle.net?
Hoelang is het geleden dat je bent ingelogd. Also, weet je zeker dat je nog wel op dezelfde server zit? Aangezien je nu met 1 key kan inloggen op alle servers.
Ik zit hier precies met hetzelfde verhaal en dezelfde twijfels.hifigamefreak schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:50:
Hierbij wil ik even zeggen dat StarCraft 2: Wings of Liberty tijdelijk maar €19,99 is bij de Battle.net online shop. Ook kan je een bundel aanschaffen met daarin zowel WoL als HoTS voor €59,99. Ik weet niet of dat hier thuis hoort maar ik dacht het toch maar te plaatsen aangezien ik niet zo gauw een betere plek hiervoor kon vinden.

An a day keeps the doctor away.
Laatste keer inloggen zal vorige week zijn denk ik. Ik heb gister windows opnieuw geinstalleerd. Ik kan waarschijnlijk per server een nick aanmaken? zo even controlerenGropah schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:53:
Hoelang is het geleden dat je bent ingelogd. Also, weet je zeker dat je nog wel op dezelfde server zit? Aangezien je nu met 1 key kan inloggen op alle servers.
Edit: net getest, is er onderhoud. Waarschijnlijk zal er wel iets mis zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Tennisbal op 05-03-2013 12:07 ]
haha is er ook nog plek voor de casual gamer?
ik heb een paar potjes geprobeerd maar als rustig zitten en klikken speler wordt je zwaar geownt binnen 4 minuten
ik heb een paar potjes geprobeerd maar als rustig zitten en klikken speler wordt je zwaar geownt binnen 4 minuten
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
haha heb hetzelfde "probleem" wat wel helpt zijn 2vs2 games, dan kun je meekijken bij je buurman en leer je ook veel van. En blijven oefenen
39
Op zich kan je het casual best goed spelen. Je moet alleen beetje weten wat je doet.
Heb zelf door middel van de volgende filmpjes vrij snel best goed leren spelen
(platinum/diamond)
YouTube: Bronze to Masters Zerg Episode 1 - Perfecting the Basics
Is een serie filmpjes van elk tussen de 30/40 minuten, maar na 2 filmpjes krijg je de smaak al aardig te pakken
Heb zelf door middel van de volgende filmpjes vrij snel best goed leren spelen
YouTube: Bronze to Masters Zerg Episode 1 - Perfecting the Basics
Is een serie filmpjes van elk tussen de 30/40 minuten, maar na 2 filmpjes krijg je de smaak al aardig te pakken
Hey is het geen idee om nu we toch een thema forum hebben dit draadje vers op te splitsen in een campaign / challanges & multiplayer draadje?
Ik denk dat ik zelf deze "expansion" pas ga kopen als ik em onder de €30 kan krijgen. De Singleplayer kijk ik nog het meeste naar uit, maar wie weet kan de multiplayer me deze keer wat meer bekoren. Op een of andere manier raakte ik toch altijd weer wat snel de interesse kwijt. Casts kijken was ook maanden lang leuk, maar na een aantal uur beta streams ben ik de HotS steams ook wel weer een beetje zat. Toch te weinig verandering naar mijn mening.
Ik denk dat ik zelf deze "expansion" pas ga kopen als ik em onder de €30 kan krijgen. De Singleplayer kijk ik nog het meeste naar uit, maar wie weet kan de multiplayer me deze keer wat meer bekoren. Op een of andere manier raakte ik toch altijd weer wat snel de interesse kwijt. Casts kijken was ook maanden lang leuk, maar na een aantal uur beta streams ben ik de HotS steams ook wel weer een beetje zat. Toch te weinig verandering naar mijn mening.
Goed dat je het zegt ja. We zijn onderdeel van experiment waarbij games die populair zijn tijdelijk in een apart themaforum wordt gestopt. Dit om te voorkomen dat er veel door elkaar heen gaat lopen.Je kunt hier komen door boven aan het forum op Themaforum: SC2 Heart of the Swarm te klikken, of gewoon hier.djunicron schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:31:
Hey is het geen idee om nu we toch een thema forum hebben dit draadje vers op te splitsen in een campaign / challanges & multiplayer draadje?
Ik heb daar al een aantal topics aangemaakt die voor zover ik zie een mooi beginpunt kunnen zijn van HotS op t.net
De campaign van WoL (en ik neem aan van HotS ookhifigamefreak schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:50:
Bij multiplayer kan je sinds kort nu ook unranked spelen, waarbij je nog steeds tegen een ongeveer gelijkwaardige tegenstander gematched wordt, alleen heeft verliezen of winnen dan geen effect op je rank. Daardoor kan je rustig oefenen zonder dat het heel pijnlijk voelt om te verliezen. Verder is er ook nog de arcade, waar je maps kan spelen die door spelers zelf zijn ontworpen, zitten ook wel wat leuke dingen tussen die vaak een stuk casualer zijn dan de standaard multiplayer. Je hebt bijvoorbeeld een trefbal game of een risk variant.
Verwijderd
Eerlijk gezegd vind ik dat nog een fors bedrag voor een game van 2,5 jaar oud en waarvan de 'opvolger' er praktisch gezien al is. Zelf heb ik WoL *uitgeprobeerd* en me zeker vermaakt met de campaign. Ik dacht de game op te kunnen pikken voor een tientje, maar dat valt dus vies tegen.hifigamefreak schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:50:
Hierbij wil ik even zeggen dat StarCraft 2: Wings of Liberty tijdelijk maar €19,99 is bij de Battle.net online shop.
Nu €20 uitgeven voor een game die misschien heel snel verlaten gaat worden? Nee, ik wacht het nog maar even af.
de gameplay (multiplayer) is ook al die tijd gepatched. Verder is 20eu echt niet duur voor wat je er allemaal voor terug krijgt:Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:17:
[...]
Eerlijk gezegd vind ik dat nog een fors bedrag voor een game van 2,5 jaar oud en waarvan de 'opvolger' er praktisch gezien al is. Zelf heb ik WoL *uitgeprobeerd* en me zeker vermaakt met de campaign. Ik dacht de game op te kunnen pikken voor een tientje, maar dat valt dus vies tegen.
Nu €20 uitgeven voor een game die misschien heel snel verlaten gaat worden? Nee, ik wacht het nog maar even af.
Uitgebreidde SP
MP met 2,5 patchwerk
Tig customgames gemaakt door de community.
Er zullen ook genoeg mensen zijn die bij WoL blijven en/of net als jij gewoon even willen kijken wat het inhoud. Denk persoonlijk dat er nog best wel wat folk op WoL zal blijven, in ieder geval genoeg voor populaire custom maps en wat 1v1 ladder.MrTi schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:21:
[...]
de gameplay (multiplayer) is ook al die tijd gepatched. Verder is 20eu echt niet duur voor wat je er allemaal voor terug krijgt:
Uitgebreidde SP
MP met 2,5 patchwerk
Tig customgames gemaakt door de community.
Verwijderd
Toch maar gekocht, kon het niet laten. Gaat het nu serieus 72 uur duren voordat mijn (iDeal!) betaling doorgevoerd is? Verwachten ze dat ik een fraudeur ben met het doel om die drie dagen zoveel mogelijk te verzieken in de leagues? Beetje overdreven IMO.
Aan de andere kant, ik heb maar even de training gedaan met Terran en ik snap gelijk waarom SC2 zo'n hit is. Vooral het overzicht op 't eind is geweldig gedetailleerd! Ik ben Command&Conquer 3 gewend, maar dit is een hele stap vooruit. Hopelijk schiet het upgraden naar de full version een beetje op, want ik kan niet wachten om met de Zerg aan de slag te gaan.
Aan de andere kant, ik heb maar even de training gedaan met Terran en ik snap gelijk waarom SC2 zo'n hit is. Vooral het overzicht op 't eind is geweldig gedetailleerd! Ik ben Command&Conquer 3 gewend, maar dit is een hele stap vooruit. Hopelijk schiet het upgraden naar de full version een beetje op, want ik kan niet wachten om met de Zerg aan de slag te gaan.
Oeih mailtje van Dixons in me mail! Morgen HOS binnen
Dat word een tijdje naar het doosje staren? Je kan er nog niks mee zeker?
Of zie ik dat verkeerd? Kan je hem activeren enzo?
Dat word een tijdje naar het doosje staren? Je kan er nog niks mee zeker?
Of zie ik dat verkeerd? Kan je hem activeren enzo?
Ik zie het nu bij Dixons, ook lekker goedkoop (ondertussen zijn er wat meer winkels bij de pricewatch toegevoegd met HotS, maar lijkt me nog steeds extreem weinig). Wie weet kan je hem spelen, ik zou er niet vanuit gaan, maar is altijd kans. Toen AoE3 uit kwam was de release 3 weken na de US release, maar Bart Smit verkocht hem al een maand voor de EU release (nou ja, voor 2 dagen totdat ze werd duidelijk gemaakt dat dat niet helemaal de bedoeling was).
Toen speelde we voornamelijk tegen recensenten enzo online
Toen speelde we voornamelijk tegen recensenten enzo online
Ik heb hem ook bij Dixons besteld (CE) tegelijk met simcity. Nu heb ik vandaag simcity niet gehad (release date) maar kreeg wel een mailtje dat mijn bestelling verzonden wordt en morgen geleverd wordt. Begin me nu af te vragen: krijg ik alles in 1x?
Inderdaad. Tot gisteren waren er maar 4 winkels in de pricewatch, nu zijn het er al 12 maar de laagste prijs is nog steeds 30,90. Dixons is met 28,99 tot nu toe inderdaad de goedkoopste. Op Battle.Net betaal je overigens 39,99 euro.furby-killer schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 19:47:
Ik zie het nu bij Dixons, ook lekker goedkoop (ondertussen zijn er wat meer winkels bij de pricewatch toegevoegd met HotS, maar lijkt me nog steeds extreem weinig).
Edit: er staat bij elk filiaal van Dixons overig wel: "Niet direct leverbaar".
[ Voor 7% gewijzigd door Railgunner op 07-03-2013 21:20 ]
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Mijn exemplaar is gisteren ook al verzonden , maar ik heb een vermoeden dat je toch pas dinsdag kan spelen.
Ja dinsdag spelenDiversity schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 07:58:
Mijn exemplaar is gisteren ook al verzonden , maar ik heb een vermoeden dat je toch pas dinsdag kan spelen.
Hoi Div
Precies, heb hem nu net gekregenShady15 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 08:31:
[...]
Ja dinsdag spelenNeemt niet weg dat je het eerder binnen kunt krijgen
Hoi Div
Eerst simcity ff uitproberen en dan eens kijken of ik al wat met HotS kan.
Het lijkt me dat het spel pas op de 12e wordt vrijgegeven. Ik zag gister wel dat mijn reguliere SC2 client een flinke update moest downloaden en installeren, wat volgens mij een soort voorbereiding op de release van HotS is.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Zelfs al heb je de box, je kunt er niks mee. Als je WoL al hebt (wat voor Europe een verplichting is voor HotS) dan kun je de game al downloaden, maar nog niet spelen ed. Daarnaast gaan de HotS servers pas op de 12e online en dus kun je er tot die tijd niks mee.
Global play active met nieuwe patch. De patch daarvoor was wel 1.4gb en veel HoTS meuk
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Klopt inderdaad.
"Starcraft 2: Heart of the Swarm cannot be installed.
Heart of the Swarm was not yet released.
Spawn more Overlords and try again on 03/12/2013!"
"Starcraft 2: Heart of the Swarm cannot be installed.
Heart of the Swarm was not yet released.
Spawn more Overlords and try again on 03/12/2013!"
Ik heb heb bij MyCom besteld met de kortingscode "DYN2MYC". Ik weet niet of hij nog steeds geldig is maar het scheelt je weer 7,50Railgunner schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:15:
[...]
Inderdaad. Tot gisteren waren er maar 4 winkels in de pricewatch, nu zijn het er al 12 maar de laagste prijs is nog steeds 30,90. Dixons is met 28,99 tot nu toe inderdaad de goedkoopste. Op Battle.Net betaal je overigens 39,99 euro.
Edit: er staat bij elk filiaal van Dixons overig wel: "Niet direct leverbaar".
haha net bij dixons besteld, kreeg korting met airmiles, nu 26 erickjehh schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:48:
[...]
Ik heb heb bij MyCom besteld met de kortingscode "DYN2MYC". Ik weet niet of hij nog steeds geldig is maar het scheelt je weer 7,50
Niet geheel ontopic maar wilde het toch de Starcraft gamers niet onthouden:
- Bij Mycom is HotS te bestellen voor 28,99 + gratis verzendkosten.
- Ze hebben tijdelijk actie zoals staat op hun homepage dat je € 5 euro korting krijgt met de code WEEKEND05 van 8 t/m 10 maart.
- En voor degene die nog een beetje extra korting willen kunnen 1,13% korting krijgen als je via Shopkorting besteld. (afhankelijk van berekening: €0,23~0,33... alle beetjes helpen
)
- Verzenddatum wordt echter niet expliciet aangegeven, wel de releasedatum en deze staat op 12-03-2013.
Goede tip! Ik heb hem net voor 24 euro bij MyCom besteld.
[ Voor 4% gewijzigd door Railgunner op 08-03-2013 14:30 ]
Hij is hier ook binnnen
Key activeren op battlenet is nog niet mogelijk...
Nu even kijken of ik hem installeren kan al
Nu even kijken of ik hem installeren kan al
Zou je nog heel veel moeten installeren? Wellicht de SP? De patch van 1.4GB was ook voor HoTS maar wellicht alleen voor MP gedeelte
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Ik neem aan dat de game wederom op een DVD geleverd wordt en dat dat niet voor niets is
.
Jongens installeren is ook niet te doen!
Je moet connectie maken met de servers van Blizzard he...
Krijg deze melding bij het installeren:

Je moet connectie maken met de servers van Blizzard he...
Krijg deze melding bij het installeren:
DVD is inderdaad groter dan 7GBRailgunner schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 15:29:
Ik neem aan dat de game wederom op een DVD geleverd wordt en dat dat niet voor niets is.
[ Voor 38% gewijzigd door Chris89 op 08-03-2013 15:31 ]
Oeps kon gewoon de key invoeren bij battlenet en via de normale client van SC2 word de content geisntalleerd. Kan hem dus nu spelen
Je kan nu gewoon via de normale client WoL spelen. HotS nog niet. Die content zal pas op 2013/03/12 online gaanChris89 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 20:07:
Oeps kon gewoon de key invoeren bij battlenet en via de normale client van SC2 word de content geisntalleerd. Kan hem dus nu spelen
De portraits voor wie zijn ras(sen) tot level 5 heeft geupgrade, zijn er! Bij feats of strength.
Ik heb de key inderdaad geactiveerd in Battle.net. De dvd kan ik nog niet installeren (krijg dezelfde foutmelding als in bovenstaande screenshot).
Moet ik straks, na de 12e, dan alsnog m'n dvd gebruiken, of wordt alle extra content automatisch gedownload?
Moet ik straks, na de 12e, dan alsnog m'n dvd gebruiken, of wordt alle extra content automatisch gedownload?
Mensen,ik ben een echte war/starcraft liefhebber. SC2 (WoL)(gaat net op mijn Pc. Voor multiplayer zet ik de grafische opties dan ook op low. Zijn de systeemeisen voor HothS gelijk aan de voorganger (WoL)?
Gisteren mijn SC2 HOTS CE binnengekregen van Mycom
Ze zijn iets omhoog gegaan
en
Maar het valt nog mee dus...
Also: ik zie dat mensen hun games al beginnen binne te krijgen... Zijn er al mensen die hun game van bol.com al hebben? Aangezien er bij verzending: op verschijningsdatum staat vraag ik mij eigenlijk wel af hij op de dag van release in huis is...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Windows® XP/Windows Vista®/Windows® 7 (Updated with the latest Service Packs) with DirectX® 9.0c 2.6 GHz Pentium® IV or equivalent AMD Athlon® processor 128 MB PCIe NVIDIA® GeForce® 6600 GT or ATI Radeon® 9800 PRO video card or better 12 GB available HD space 1 GB RAM (1.5 GB required for Windows Vista®/Windows® 7 users) DVD-ROM drive Broadband Internet connection 1024X720 minimum display resolution |
en
code:
1
2
3
4
5
6
| Athlon™ 64 X2 / Intel Pentium D Radeon X800 XT / NVIDIA GeForce 7600GT 1.5 GB Memory XP / Win Vista / Win 7 / Win 8 20 GB Free Hard Drive Space : 9.0c |
Maar het valt nog mee dus...
Also: ik zie dat mensen hun games al beginnen binne te krijgen... Zijn er al mensen die hun game van bol.com al hebben? Aangezien er bij verzending: op verschijningsdatum staat vraag ik mij eigenlijk wel af hij op de dag van release in huis is...
[ Voor 15% gewijzigd door Gropah op 09-03-2013 22:59 ]
Bol zorgt er meestal wel voor dat games de dag op de release datum binnen zijn, dus ik ga er in dit geval ook wel vanuit.
Bedankt voor de tip! Had twee exemplaren nodig, dus 2 losse bestellingen gedaan en op beide 5 euro korting ontvangen. Toch mooi meegenomen die 5 euroRegeneration schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:50:
Niet geheel ontopic maar wilde het toch de Starcraft gamers niet onthouden:Uiteindelijk is dit volgens mij momenteel de goedkoopste aanbieding als ik kijk naar pricewatch en budgetgaming.
- Bij Mycom is HotS te bestellen voor 28,99 + gratis verzendkosten.
- Ze hebben tijdelijk actie zoals staat op hun homepage dat je € 5 euro korting krijgt met de code WEEKEND05 van 8 t/m 10 maart.
- En voor degene die nog een beetje extra korting willen kunnen 1,13% korting krijgen als je via Shopkorting besteld. (afhankelijk van berekening: €0,23~0,33... alle beetjes helpen
)
- Verzenddatum wordt echter niet expliciet aangegeven, wel de releasedatum en deze staat op 12-03-2013.
Graag gedaan. Hij staat nu bovendien als "op voorraad" bij Mycom en je hem op 12 maart zal ontvangen. Ik had hem uiteindelijk ook op 8 maart besteld en heb zojuist een bericht gekregen dat deze verstuurd is en ik het op 12 maart zal ontvangen.djryan87 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 12:43:
[...]
Bedankt voor de tip! Had twee exemplaren nodig, dus 2 losse bestellingen gedaan en op beide 5 euro korting ontvangen. Toch mooi meegenomen die 5 euro
Ik zag dat mijn lokale dixons ze op voorraad had, dus daar langs gegaan, en gelukkig hadden ze er nog één in een doos ergens in hun magazijn liggen, dus die opgehaald, hoef ik op release niet te hopen dat er iemand thuis is, maar heb ik nu de code al gelinkt.
Net potje WoL, TvP, en normaal kijk ik niet naar ladder, maar voor de gein vantevoren gekeken en zag dat als ik zou winnen ik van 5 naar 2 in division zou gaan, toch lollig. TvP is mijn beste matchup, dus ik vol vertrouwen beginnen. Uiteindelijk bleek hij master te zijn (ik diamond), en deed hij iets van een 4-gate expand waar mijn defense niet echt tegen opgewassen was. Ik verloor mijn natural 3x ofzo, maar ondertussen hielden mijn banshees zijn economie ook beetje binnen de perken.
Na de laatste 3 siege tanks die hun leven gaven voor defense van mijn natural had ik hem eindelijk secure, en kon ik lekker op banshees meer concentreren. En mijn tegenstander was nogal pissig
. Moest nog 10 minuten luisteren naar stroom van maphack beschuldigingen en dat hij me ging reporting, op TL zou neerzetten, etc voordat hij opgaf. Blijkbaar vond hij dat ik mijn banshees al verplaatste voordat ik zijn units kon zien. Meestal zag ik gewoon zijn units, en anders weet ik ook wel dat zijn units komen als mijn banshees ergens zijn, daarvoor heb ik geen vision nodig. En toen ik paar scans over zijn basis gooide en zijn voids zag werd hij helemaal boos
Net potje WoL, TvP, en normaal kijk ik niet naar ladder, maar voor de gein vantevoren gekeken en zag dat als ik zou winnen ik van 5 naar 2 in division zou gaan, toch lollig. TvP is mijn beste matchup, dus ik vol vertrouwen beginnen. Uiteindelijk bleek hij master te zijn (ik diamond), en deed hij iets van een 4-gate expand waar mijn defense niet echt tegen opgewassen was. Ik verloor mijn natural 3x ofzo, maar ondertussen hielden mijn banshees zijn economie ook beetje binnen de perken.
Na de laatste 3 siege tanks die hun leven gaven voor defense van mijn natural had ik hem eindelijk secure, en kon ik lekker op banshees meer concentreren. En mijn tegenstander was nogal pissig
Min. eisen HotS; ¨Radeon X800 XT / NVIDIA GeForce 7600GT"
Voldoet mijn pc met een Intel dual core E6600 aan deze eis?
Ik heb de wiki na gekeken maar ik kreeg geen helder antwoord op deze vraag.
Voldoet mijn pc met een Intel dual core E6600 aan deze eis?
Ik heb de wiki na gekeken maar ik kreeg geen helder antwoord op deze vraag.
Een Intel dual core E6600 is een CPU. Ik zou dus zo niet weten of je de game kan draaien. Het beste wat je kunt doen om er achter te komen welke videokaart je hebt is (aangenomen windows 7):
1) Druk windows + pause/break tegelijk in.
2) Druk op Device management aan de linkerzijde van het net geopende window
3) Kijk onder device manager. Daar staat de serie van je kaart.
1) Druk windows + pause/break tegelijk in.
2) Druk op Device management aan de linkerzijde van het net geopende window
3) Kijk onder device manager. Daar staat de serie van je kaart.
Hoe zit het trouwens als je HotS binnen krijgt key Acitvaten en update of zit het al in de client verborgen?
De E6600 is een redelijk antieke CPU, maar uit mijn hoofd was de X800XT een high end GPU in de tijden van de pentium 4, oftewel nog een stukje antieker. Ervan uitgaande dat er voor zijn tijd een redelijke GPU in zit zou dat moeten gaan, maar even checken welke GPU het is is een beter idee.
Al als je WoL draait zal je ook HotS moeten kunnen draaien.
Als je WoL up-2-date hebt zul je bij de launch nog een kleine patch moeten downloaden en je kan beginnen.Psyonara schreef op zondag 10 maart 2013 @ 19:35:
Hoe zit het trouwens als je HotS binnen krijgt key Acitvaten en update of zit het al in de client verborgen?
Zoals al eerder door mij gepost zijn de eisen wel iets omhoog gegaan. Dat betekend dus dat je HotS niet automagisch kunt spelen als je WoL aankunt. Denk dat het wel redelijk is om te zeggen dat als je WoL op medium aankan, of low op 60 fps, je toch wel HotS op low met 30fps moet kunnen draaien.furby-killer schreef op zondag 10 maart 2013 @ 19:48:
De E6600 is een redelijk antieke CPU, maar uit mijn hoofd was de X800XT een high end GPU in de tijden van de pentium 4, oftewel nog een stukje antieker. Ervan uitgaande dat er voor zijn tijd een redelijke GPU in zit zou dat moeten gaan, maar even checken welke GPU het is is een beter idee.
Ik heb em ook staan bij bol, komt gewoon op releasedag binnen hoor no worries, was ook zo bij diablo. Bleef staan op verschijningsdatum en op releasedag (of avond ervoor) schakelt over naar verzonden. Zo werkt bol met pre-orders.Gropah schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 22:44:
Die had ik gezien ja, maar het lijkt mij sterk dat er zo'n groot verschil in performance is, denk dat het eerder is dat omdat we weer paar jaar later zijn ze makkelijker de eisen omhoog kunnen gooien zodat het beter speelbaar is op minimum.Gropah schreef op zondag 10 maart 2013 @ 19:56:
[...]
Als je WoL up-2-date hebt zul je bij de launch nog een kleine patch moeten downloaden en je kan beginnen.
[...]
Zoals al eerder door mij gepost zijn de eisen wel iets omhoog gegaan. Dat betekend dus dat je HotS niet automagisch kunt spelen als je WoL aankunt. Denk dat het wel redelijk is om te zeggen dat als je WoL op medium aankan, of low op 60 fps, je toch wel HotS op low met 30fps moet kunnen draaien.
Want wat is er verandert grafisch gezien? Enkel de fysics die zijn toegevoegd, maar die kan je zover ik weet compleet uitschakelen.
Physics is niet geheel uit te zetten. Verder is er nog lighting bij gekomen, meer animatie's meer units, dus er moet ook meer in het geheugen blijven staan, genoeg om die ene generatie omhoog te gaan.
Zelfs de WoL campaign is wat opgepoets als ik naar de ingame cutscenes kijk, en de animaties van de unit avatars hebben ook meer detail (Mercenaries e.d.)
Portrait rewards gekeken had ik achteraf niet moeten doen
2 spoilers
Portrait rewards gekeken had ik achteraf niet moeten doen
Damn mensen hebben de game al binnen
Ik will em ook
Let op:
~~~[html]Maak aub gebruik van spoiler-tags als je zaken uit de campaign bespreekt. Niet iedereen heeft het al uitgespeeld en wil het ook graag beleven ;)
Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>~~~[/html]
Bedelen om keys is niet de bedoeling.
~~~[html]Maak aub gebruik van spoiler-tags als je zaken uit de campaign bespreekt. Niet iedereen heeft het al uitgespeeld en wil het ook graag beleven ;)
Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>~~~[/html]
Bedelen om keys is niet de bedoeling.